:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Hali
A gyújtásra gyanakodok már énis, kaptam egy másik porlasztót azzal már megjavult úgy néz ki a probléma, már nem csinálja ezt a fulladásos dolgot, csak az alapjárat nem stabil. És az lenne még a kérdeésem hogy a megszakító szikrázhat-e 12V-os trafó miatt, mert a rendszerem 6V-os.
Kondit már cseréltem, megszakíó sem olyan régi és a hézag sem nagy szerintem.
Válaszod előre is köszönöm!
üdv.
szevasz doki! komplett blokkod nincs? ingyen vagy egy kicsit olcsóbban! Na de tényleg menyit kérnél egy blokkért.
Szev! Hát itt meg kell vizsgálni akkor mindent. Nézd meg a gyújtást, pontosan állítsd be, néha egyébként is kell kicsit korrigálni, lehet rossz a megszakítód. Ha itt minden oké, akkor a porlasztónál kell keresni a bajt. Ugye nem próbáltad a dúsító csavart egyre jobban betekerni, mert attól pörög fel annyira. Ha mégis, akkor a porlasztót is be kell szabályozni, segítek ha gondolod, egyébként roppant egyszerű a simson porlasztója, a gyújtás is könnyen beállítható.
Helló!Szerintem mindkettő, mert 10e forint szerintem nem is sok a komplett részért.Meg jól jöhet a tartalék...A felfútást is olcsón megcsinálják jobb helyeken.Ha az egyszer bejáratódik, akkor kicsit izmosabb lesz a gép is.Anno én is így csináltam.Fel van fúrva a Star (és bivalyerős), de van egy tartalék hengerem is...De ez a Te dolgod
Rendben, ennek örülök.Akkor Gázt neki!!
Heló.Most szombaton Szombathelyen simsonos találkozó lesz délután 5kor a parkerdőnél.
thX!!!Megoldódott 1 régi magnet marelli gyertyával jól működik!!!
Szerintetek melyik a jobb? venni egy komplett új hengert + hengerfejet 10e-ért vagy felfúrattatni az 50est?
Hali! Köszi a segítséget, a motor jobban megy, de a probléma még mindig megvan. Kipróbáltam több gyertyával is Isolator 225, 260, NGK, Brisk... és nem akar beállni alapjáratra. Ha húzom neki is elengedem egyszerűn alig akar a fordulat lemenni, ha le is megy akkor általában leáll.:S
Szeva! Nekem pont ugyan ezt csinálta a simsonom. Megoldás: Ha gyári Isolator Spezial gyertyát csak úgy belerakod, ez lesz. Vedd az elektródahézagot SOKKAL kisebbre. Én a boltinál több, mint 1mm-t mértem, és ha ehhez hozzátesszük, hogy a 350-es Jawamnál 0,7 mm az előírás, szegény szimi csak úgy kapálódzik egy kis gyenge szikráért az 1 mm es hézagnál, persze lefullad a kis motor. Próbáld meg 0,4 mm-re beállítani de ne hézagbeállítóval, mert az nekem is van és enyhén szólva is szart se ér, mert kör keresztmetszetű... próbáld meg szemre, hogy még épp legyen közötte rés, gondolj bele ez 0,4 mm, nagyon kicsi távolság. Sok sikert, simson örökké!!!
Nekem személyes véleményem nincs, az info egy haveromtól származik, aki egy ideig papírok nélküli awokkal és uralokkal tartotta rettegésben a környéket "munkába járás" címszó alatt. Az összes zsernyák vadászott rá, mert köztudott volt, hogy még jogsija sincs. :)
Persze, a román motorok *románok*, ez vitathatatlan, de még ha kettőt-hármat veszel, és abból csinálsz egyet, még akkor sem annyi, mint a német topzustandos. Max MZ fékkar lesz rajta meg danuvia lámpa, na és, ki nem xarja le? Szerintem a fullos simsonok erőteljesen túlárazottak, lásd egy posttal lejjebb!
Erre csak annyit tudok mondani, hogy egy igényes, kardános, tárcsafékes, négyütemű V motoros, nyolcvanas évekbeli Guzziért 1000-1200 euro körül szoktak kérni.
Aki meg félmilliót kér egy pannóiáért, az legközelebb ne felejtse el bevenni a reggeli gyógyszerét! :)
Szevasztok!
Lenne egy kis gondom az s51 es simsonommal... csak annyi az egész, hogy nincsen alapjáratom. A gép megy, mint a golyó csak olyan mintha sok levegőt kapna magas alapjáraton megy, majd gondol egyet és lefullad. Cseréltem már gyertyát, karbit állítgattam, most legutóbb hengert cseréltem dugóval együtt és még mindig megvan a probléma. Ha valaki tud segítsen légyszi, mert én már kifogytam az ötletekből és ez elég irritáló probléma. Előre is köszönöm!
üdv. mindenkinek!
Az árakról annyit, hogy egy teljesen gyári motorért a németeknél akár 3.000-5.000 eurót is elkérnek (ezt több éves E-bayes tapasztalat alapján mondom).
De meg lehet érteni, mert egy kétütemű Pannoniáért is van aki jóval 500.000 ft felett kér, ez pedig mégis egy jóvel igényesebb négyütemű, kardános technika gyönyörű hanggal.
A megbízhatóságról szerintem Galgóczi Laci tundna pár szót mondani, aki a felújítás óta több mint 60.000 km-t ment a Simson Sportjával, meghibásodás nélkül. Egyedül a karburátort cserélte a gyári BVF-ről más típusra.
A gyújtás és a karbi a kényes, de mindekettőt ügyesen meg lehet oldani :)
Ne legyél már ennyire negatív véleménnyel az AWO-ról :)
Ezek a Romániából származó példányok igen lepusztultak, azért olyan olcsók. Szinte az utolsó percig használták a motorokat. A gyári cuccok helyett mindenki a saját ötleteivel oldotta meg a problémákat.
Szerintem érdemes picit többet áldozni egy egyben lévő motorra, mert egy ilyen roncsra a vételát többszörösét rá lehet költeni.
Minden alkatrészt lehet hozzá kapni, csak nem a sarki motoros boltokban, hanem németországban és közel aranyárban!
Bővebb info www.eredetisimson.hu
Jut eszembe, most, hogy Románia csatlakozott az Eu-hoz, és az euro-2-es limitet is eltörölték, talán érdemesebb Romániából hozni, de HIVATALOSAN. Vám már nincs, regadó ugyan van, de az avultatás miatt csak a 10%-át kell befizetni (kb. 10e Ft-t), és a www.bikeshop.ro oldalon szoktak lenni lábon lévő darabok 200 eurótól fölfele.
Nincs mit. Még annyit tennék hozzá, hogy nem egy nagy tűz az awo simson, 100km/h alatt van a vége, és állítólag nagyon megbízhatatlan, az alkatrészellátása meg nem igazán megoldott.
a működőképesek 150-től a csillagos égig. Attól függ, mennyire hülye a gazdája. Van, aki félmillióra taksálja - de annyiért meg is szokott maradni.
"papírok nélkül" típusú gépekkel vigyázz, mert a legtöbb azok közül Romániából behozott csempészárú, amire soha sehogy nem kaphatsz magyar forgalmit.
Szerintem sok benzint kap vagy tul kicsi az előgyujtás.Sőt lehet már holtponton van a szikra
Pontossan nem tudom, de nekem is már régóta fáj a fogam egy "kardánosra".
Hello!
Minnyibe kerül kb egy 250es simson?
Sziasztok!
Simson S51-hez eladoak a következő alkatrészek:
-komlett kapcsolokonzol kapcsolokkal, kuplungkonzollal, karral
-2db fékdob (kifűzött felniből)
-1db kifűzött felni (1.85*16)
-feketére fújt sportkipufogo fekete kipufogocsonkkal egyutt
-ulés (nem hajlított, de az alja nem tökéletes, és egy huzat is kellene rá)
-jo állapotú, S51-es, komplett berukoszerkezet, 15-ös lánckerék, lánckerékfedél csavarokkal, biztosítoval egyutt, plusz egy felujításra szorulo főtengely
-Használt henger + dugattyú, fúrni még nem kell, bőven használhato a meglévő dugattyúval. A kipufogomenet viszont szar, de van rajta menetjavíto.
-gyújtásoldali dekni, (az alja hiányos)
-légszűrődoboz
-hátso sárvédő
-Felujított első futomű, villahíddal, sárvédőtartokkal, sárvédővel, kormánnyal, kormánytartokkal, csapágyakkal, és a rögzítőcsavarjaival
-2 db jo állapotú hátso teleszkop
Képeket mailbn tudok kuldeni, postai szállítás megoldhato.
vale.46@freemail.hu 0670-310-5801
nekem volt egy 1972-es Trophy-m, eredeti Isolator gyertyával ment mindig, a 3. rugásra indult. Olyan Isolator volt, hogy még hűtőbordák se voltak a porcelánon. 35 éves ma a gyertya.
Szeva Szilárd!
Először is nyugi!Én a helyedben beméretném a gyújtást, mert egy Simson becsülete nem engegi, hogy így zabálja a gyertyákat.Persze én is kifogtam egypár csekmet Islolatort, de most rájöttem a tuti megoldásra: Valahonnan szerezz be RÉGI gyertyát, nem baj ha használt!Az én Staromban most egy PAL gyertya van, amit eredetileg raktak a Babettámba.Mondhatom, lekörözi az új Isolatorokat.Pöccre indul, jobban gyorsul, és egy lovat agyonverne a szikrája.Ja, és már több, mint fél éve hajtom, míg az új Isolatorok csak pár hónapig bírták.Ja, itthon az MZ Ts 250-ben van egy 20(!!!!) éves Isolator, ami még egyszer sem mondott csődöt!Míg az MZ ES 250/2 be fél éve vett NGK már néhányszor megtréfált a pirosnál...
Szóval próbálj ki valami öreg gyertyát, ha az is becsődöl, akkor a gyújtásnál lesz a gebasz.
HY!!!
Tudnátok vmi kib*szott jó gyertyát ajánlani????Mert az én motorom örökké kinyírja még a 260-ast is!!!!s51 b1-4
Volt isolatorom,ngk,bosch meg még 1-2 szar!!!!
Szeva! Szerintem hagyd a furkálást meg ilyeneket, én most alakítom a simsonomat egy kicsit sportosabbá :), és gyári rezonátoros kipufogót vettem 3400Ft-ért zsír újat, amíg a Leo Vince-re össze nem gyűjtöm a lét. A full "b"-s auspuff meg olyan 3000 körül van, krómozott, itt mifelénk. Ha teljesítményfokozás végett akarod lecserélni, akkor a rezót ajánlom, csak ne tedd kiemelt könyökre mert szar lesz nagyon :))))) Szevvvvv.
Szia mindenkinek.
Egy nagon húzós kérdésem lenne.
Nincs valakinek valamilyen színes bekötési rajza simson s51-hez?
Ha valaki le tudná nekem írni h milyen szín milyen kábel akkor azt is megköszönném.
Köszi előre is.
Üdv mindenkinek.
Van egy 50-es zsir uj hengerem amit eladnék:4000ft-ért.Tel:06703348296
Lenne egy problémám.Gyári N-es kipumban a dob első részében nincs bent a rezonátor,vagy folytás szerű izé.B-s kipura akarom alakítani,vagy legalább hasonlítson rá,a dob hátsó,levehető részében már kör alakúra csináltam a kivezető csövet,az lenne a kérdésem hogy a dob első részében azt a bizonyos dolgot h tudom pótolni?A simson.hu-n olvastam hogy a gyáriban egy lemez van 9-es furattal,és ezt 14-es re kell bővíteni.Ez jó megoldás?
Előre is köszönöm!
NEKEM UGYANEZ VOLT A BAJOM. Túlolajoztam a megszakító kenőfilcét, és olajos lett tőle a megszakító. Meg egy kicsit be is volt égve. Idegi alapon kivágtam az egész miskulanciát a francba, most egy házi gyártmányú optós gyújtásom van, és azóta sem jelentkezett a probléma.
Persze nálad más is okozhatja... de kezdd ezzel!
Hali
lehet hogy kis hőértékű a gyertyád!
üdv.
Hali
Megköszönném ha valaki tudna segíteni.
Az lenne a gondom ha kb 30percet motorozom
majd meg kell állnom többször a közlekedési lámpáknál akkor a motorral nem
stimmel valami. Normálisan megy az alapjárat viszont amikor elindulok akkor nem pörög fel, csak szakaszosan és nekiáll durrogni. Ha minimális gázzal indulok el és megyek akkor megy renedesen viszont ha nekihúzom akkor durrog. Ha nem kell utána megállnom sehol és egyenletesen növelem a gázt akkor kb 1 perc múlva megszűnik a probléma.
Megköszönném a segítséget.
Szevasztok nagyon jó motorok a Simsonok,tulajdonosa vagyok egy Sr2e tipusúnak és nagyon szeretem!
És miből gondolod hogy ugyanazok a szinek vannak mint neked:
Gyújtásról a 2-re
reflektor az 59-re
töltőtekercs az aksihoz
illetve a másik vezeték a hármas tüskére.
Valaki lefotózná nekem a gyújtáskapcsolóját (S51B)?
Sajnos nem tudom, hogy kell rádugdosni a blokk vezetékeit :(!
Régen le lett szedve és nem emlékszem rá!
Esetleg szín szerint leírhatná!
Előre is köszönöm!
Van itt 1 oldal:
www.kisfurjesi.freeweb.hu
Keresd meg a motorokról szóló rajzokat.
Töltsd le, és majd megmondom hányas számú alkatrésznél kell állítani hogy az 51-es váltó működjön. Valószínüleg.
Az S50 helyett találsz turbós rajzot, a belső rész megegyezik...
A 2 csavarral nem igazán lehet állítani.
Abból széthúzás lesz szerintem.
Üdv. Kisfürjesi
Sziasztok Simsonos "sporttarsak",
mindenkit üdvözolegy új simsonos tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget, megpróbálom, és jelzek, hogy sikerült.
hella!!nekem van egy használt főtengelyem ha érkeel akkor irj emailt!!zsozso2121@freemail.hu
Szervusz Iglice!
1)) Ha indulásnál az 1-esbe tételnél ránt egyet az a kuplung beállítás hibája miatt van. Nem emel ki eléggé. Ha most újítottad fel a motort, akkor tudod, hogy a kiemelést két helyen lehet állítani: a kormányon a bovdennel, és ami a durvább állítást teszi lehetővé az pedig a blokkban a kuplungkosár közepén levő 10-es kulcsra járó anyával lebiztosított kinyomó csavar. Ha kilazítod a biztosító anyát és a sliccelt végű csavart jobbra tekered, nő a kiemelés, és viszont. 1963-as évjáratig erre szolgált a kuplung deklin levő kisablak. 1964 ben ezt „befalazták” sajnos… Van még egy hiba lehetőség, ami ritkábban fordul elő: ha a kuplung rugók némelyike elgyengül és emiatt nem párhuzamosan emel ki a nyomótárcsa. Ha az előbbi állítgatás nem lenne sikeres, akkor meg kell nézni, hogy minden rugó egyforma hosszú-e.
2)) Ha a kettesbe kapcsolva rángat a váltó, az lehet amiatt, hogy a váltóbovden nem engedi eléggé elmozdulni a váltókart a 2-es irányba. Tehát a kormányon levő bovden-állító anyát be kell csavarni. Ad abszurdum ki lehet próbálni teljesen laza bovdennel, amikor csak a rugó húzza a 2-es irányba és onnan visszafelé állítgatni amíg még nem rángat, de induláskor az 1-es is működik megfelelően. Ha végképp nem javul, akkor valószínűleg a váltóban levő körmös tárcsa kopott meg és azért dobálja ki a sebességet. Ez már műtétet igényel. (Ne kerüljön rá sor!!!)
hello iglice, nem tudom megtaláltad-e már a problémát, de megpróbálok segíteni.
Nálam az volt, hogy amikor támaszon forgattam a motort, tehát a hátsó kerék a levegőben volt, akkor ugyanígy rángatott, és egyfajta magas hangot adott. Szerintem ez a kuplung csúszása, menet közben semmilyen probléma nincs(nálam). A rántásról nem tudok mit gondolni, ha nem borzasztó nagy, akkor szerintem elfogadható, nálam is ránt egy kicsit, így érzem mikor akasztja sebességbe. Egyébként ha mégis állítani kéne, a váltókarból kimegy lefelé egy bovden, az anyánál tudod állítani, esetleg nézheted alul a kulcsokat(kuplung és váltó) hogy milyen irányba mozognak, négy csavar fogja a védőlemezt. Hogy behúzott kuplungnál is forog a kerék, talán nagy a holtjáték, ezt szintén fönt a karnál tudod állítani, más most nem jut az eszembe.
Hello Szeretném kérdezni ki tud simson 51es főtengelyt használtan és mennyiért? Kösz!!
Helló!
Szerintem a megoldás:a hegesztő!
Nincs igazad. Nem a gagyit kell megvenni, van jó minőségű is.
Nagyjából sehogy. Ki lehet fúrni, de az ritkán sikerül centrikusra, és az eredeti furattal egytengelyűre. :-(
Illetve egyszer fél füllel hallottam valamit, hogy valaki szikraforgácsolóval szedi ki... szerintem vidd el gépműhelybe, és kérj tanácsot valami szakitól.
Erre a törtcsavar-kiszedőre egy fillért sem érdemes költeni! Ezzel csak olyan csavart lehet kiszedni, ami amúgy forog a lyukjában. A berohadt, és kihajtás közben eltört csavarba ez is csak beletörik. Viszont utána már ki sem lehet fúrni, mert ez a szar ugye edzett acél...
Az a befúrós-tőcsavarkiszedős dolog a gyakorlatban nem müxik. Illetve 1:187 az arány hogy néha siker.
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|