:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
helló!
Ez mi vagy hol található 4kelemennél.
Ugyanott, ahol rosszat: a 4kelemennél. Megrendelésre csinálnak krómacélból is, érezhetően keményebb, mint a szokásos gyűrűjük.
Vedd le a gyűrűket, szoritsd le e hengert hengerfej nélkül, és hézagolóval nézd meg a dugattyu melleti rést a két ellentétes oldalon a csapszeg irányában, hogy egyforma-e a rés.Ha nem, henger le, hajtókart fesziteni a nagyobb rés irányába, ujra próba, és némi káromkodás,és új feszegetés után előbb utóbb egyforma lesz a rés! Megéri!
A dugattyu rossz derékszögelésére utal az egyoldalon kormos dugattyú!
Hello!
Segítségeteket szeretném kérni, hogy hol lehet jó minőségű dugattyúgyűrűt venni???
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv: Roby
Vejáratást após végezte/végzi, a maga 110Kg-os önsúlyával :) Mivel nem olyan fajta ember aki száguldozni vágyik, így a motoron is 14-es lánckerék van. Jóformán 40-től többet nem is ment vele, és ahol csak lehetett igyekezett minnél kevesebbet pörgetve bejáratni. Nem hinném hogy bejáratási probléma, ugyanis mielőtt furattam volna, már akkor is hasonló okok miatt lett elvíve. Továbbra is kérdés, lehet görbe hajtókar miatti ferde kopásból eredő bukó dugattyú? És lehet hogy ezért hallom a kolompolást gáz visszaengedéskor?
Hello!
Rendesen bejárattad a furatás után?
Ajánlom, látogass el a www.simson.hu oldalra és vesd fel a fórumon.
Simson témában nekem is lenne kérdésem. Tapasztalatom a következő após szimójával kapcsolatban:
Tökéletes gyertyaszín, nem füstös égés. De a motor kihuzatva tőgáznál fullad (fuvóka már 2.túlméret miatt 72-re módosítva). Télen nem csinálta, most csinálja.
Valamint, sebességeket kihuzatva 3/4-ed gázon csörömpölés, majd elhallgat. Sebességben guruláskor gáz visszengedésre kolompolás. Szétszedtem hengert, dugó rendellenesen, egy oldalt megégve. Vettünk bele új gyűrűt, új dugót, de az is rövid időn belül azonos sorsra jutott. A motorban az utolsó furatás óta kb 700km van. Elképzelhető hogy rosszul fúrták? Illetve lehetséges hogy hajtókar görbe/főtengely csapágy(hajtókar csapágy)? A motor furatással egy időben újra lett csapágyazva. Minden csapágy újra lett cserélve.
Mi lehet az ok?! Megoldás lehet a 60-as henger+főtengely+dugó+gyűrű+csapszeg+csapágy csere? Valamint ha ezeket megvesszük, akkor vannak ezeknél márkák, amiket inkább hanyagoljunk, és van e eredeti? Vagy jobb minőségű, igényesebb kivitelezésű dugó+henger pár?
Thx.: CRE
Heló!
Elég régen volt már Simsonom de nekem is volt ilyen gondom az S53-asomon. Nekem akkor csinálta ezt miután emelkedőről lefelé gurulva sikerült beraknom 3. és 4. közé olyan üresféle állásba, persze nem sokáig mert a rászkodástól továbbugrott 3.ba aztán reccs...attól fogva kezdett el igy váltani az enyém is. Az lett a baja hogy van az a kis kiálló hernyocsavarféle anyával ami a kuplungfelöli motorházból áll ki befele a karbi fele néz(ha jól emlékszem ez a váltóbiztosító vagy beállító csavar)aminek a másik vége az oldaldekni alatt van, és ezen a végén van egy kis zégergyürü vmi mehanikus szerkezetet biztosít elmozdulás ellen ami a megfelelő váltóműködéshez elengedhetetlen..na és nekem ez a kis zégergyűrü esett le ennél a félreváltásomnál. Emlékszem nekem is a 2.-at ugy vette be hogy kettőt fel egyet le. Elég érdekes volt. De amint visszaraktam azt a biztosítógyürüt jó lett... csak egy ötlet volt mielőtt még teljesen szétszeded a blokkot!
Üdv.
Hello
Olyasmi bajom van a motormnak hogy nagyon nehéz betteni 3. 4.-be de 1-es 2-es van és a többi is van csak ugy kell betteni hogy kicsit le és fel de ez nagyon nehéz valaki tudna segiteni hogy mit csináljak sokan mondták hogy elvan kopva a váltom de nem tom...lécci aki tud segitsen elöre is köszi jah és simson4ever
Szevasztok!
S51 es jó állapotú blokközepet keresek (párban( Pest megyében. Akinek van, az légyszi írjon egy e-mailt, és megbeszéljük. e-mail: sziada5925@freemail.hu
üdv. mindenkinek!
De megállt itt az élet...
Már többeknek előjött ez a probléma.A gyári Isolator Spezial ugyanis közel nem 0,4mm, hanem nagyobb annál sok esetben jóval nagyobb.Neked is első körben javaslom állítsd kisebbre az elektródahézagot a gyertyán,sokmindenkinek megoldotta a problémáját.A porlasztót MELEG motornál állítsd be.Ha a gyertyát megnézted és téleg jó a hézag akkor csavard be a dúsítót addig, hogy folyamatosan menjen a motor,majd miután bemelegedett,lassan csavard ki a levegőcsavart addig ameddig a legalacsonyabb fordulatot stabilan tartja.Ha ezután is nehezen pörög fel,megszakítót kell állítani.Sok sikert!
nagy valószinűséggel kondenzátor hiba vagy megszakito.
nagy valószinűséggel kondenzátor hiba vagy megszakito.
Én saját példából okulva azért javasolnám a 3 színt, de második nekiugrásra én spec már az 5 eres kábeleket javaslom. Ezeket nem kell csőbe húzni, és bőven marad tartalék vezetéked, ha valamey ág meghalna :D
Mi a baja a váltódnak? Leírásokat találsz itt is: http://www.millioforint.atw.hu/eforum/index.php (motorom szerelem rovat)
Köszönöm! Akkor nem aggódok a színek miatt sem, csak meg kell jegyezni h mi hova csatlakozik.
Sziasztok!
Simson szerelésben jártas személyt keresek Budapesten. Váltóproblémát kellene megoldani, bővebb információ e-mail-ben.
Szerintem sima 1,5-ös vezeték megfelel. Nem árt minimum 2 színű. Nekem legalábbis iylen 1,5össel van, elektro.boltból.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ha Simson vezetékezését ill. elektronikáját nulláról kell felépítenem (sajnos nem sok midnen van hozzá), akkor feltétlenül gyári vezetékeket kell használni, vagy akármi megfelel erre a célra?
Köszönöm
Üdv: Zsoltee
Csak egy hirtelen jött ötlet!Nézd meg a porlasztócsonkját (ahol a hengerre kell felfeküdnie) nincs-e elgörbülve mert akkor a tömítések ellenére falslevegőt tud szipákolni,leírásod alapján nekem tipikusan ez a hibajelenség ugrott be.Ha görbült akkor reszelővel gyengéden simogasd egyenesre és rakd újra össze,na milyen lett?
Miért van az hogy a teljesen felújított Simson Star blokk csak félig húzott szivatóval akar kipörögni,de így is gyanúsan gyenge az ereje?Valami ötlet?
A ráfordított összeg elkerülte a 40.000 HUF-ot,most az fog következni hogy félreteszem.
Simson is the best!(or not?)
hali
Az 50-es simsonomnak nem nagyon van alapjárata nehezen v. nem veszi a gázt esetleg ha veszi akkor nehezen áll visza.Mi lehet a baja? ja és a levegőcsavarra sem reagál!
Hali!
a kuplungfelőli oldalon egy kicsit furcsa a szimmering, mert a házba jobban be lehet tolni mint a blokknak a pereme van kb fél centivel beljebb, eddig egy síkba voltak, most bepasztáztam, és tettem oda egy újat. A hideg motorral való fulladás megszűnt, de alapjáratra még mindig nem akar lenni. Egy karbival viszont elég jól megy és már van alapjárathoz hasonló valami is. Csak 3 karbi ott van talonban, amikor mindegyik tökéletes volt, és most meg azokkal nem megy. Majd még próbálkozok valamivel. Köszönöm az ötletet! üdv.
Hali mindenkinek!
51-es gyári 3sebességes simson blokkot keresek lehetöleg müködőképeset.
Ár kb:15000 alatt de ha több az sem baj, majd megbeszéljük! Elérhetőségem simobike@gmail.com /email és msn cím/
Üdv.: Laci
hali!
Akkor sztem használj mert lehetnek egyenletlenségek a szimeringházba ja és minőségi szimeringet vegyél mert azok a jók ( méghozzá csapágyszaküzletben vegyed)
Szeva
Kondit cseréltem, megszakítót is hézag beállítva, a rendszerem 6V os, a trafóm pedig 12V. Ez lehet a probléma forrása esetleg? vagy a gyújtó tekercs?
Hali
Pasztát nem használtam
természetesen hidraulika olaj...
mzzzz
helló
Helló!
Azt szeretném megkérdezni, hogy s51-es simsonba hány dl olja kell az első teleszkópba és milyen olaj???
Előre is köszi
ÜDV.roby
hali!
És FBS tömítőpasztával raktad be??
mert ha nem akkor lehet hogy farsot szív
Sziasztok! Eladóak a következő alkatrészek! Az összes használt, de jó állapotú, kérésre képet kuldök! Elérhetőségek: vale.46@freemail.hu / 06-70-310-5801
Simson S51:
-Főtengely
-Berugótengely, racsnival, rugóval
-gyujtásoldali dekni
-Henger, kipufogómenetjavítóval, dugattyúval
-Heidenau crossgumi
-Csomagtartó
-Enduro kipufogófelfogatás
-Első fékfedél
-Fékdob
-Ulés
-Sportkipufogó + leömlő
-Levegőbox
-Lánckerék + menesztőtárcsa
-Komplett kapcsolókonzol + kuplungkar
-Komplett hátsó fék
-Első futómű /villaszárak, villahíd, csapágyazás, kormánytartók, kormány, sárvédő/
-Hátsó teleszkópok
-Hátsó sárvédő
-Hátsó lábtartó
-Gázkonzol, gázkarral, szivatókarral
-Felni /csak a ráf/
-Fékbetétek, fékkar, fékkulcs, rugó
És még azt szeretném kérdezni, hogy S51 es Simsonnál miért szikrázhat a megszakító? már sok mindent kipróbáltam, alaplapot még nem cseréltem de már lehet, hogy az lesz :S
Legyetek szívesek írni pár ötletet, hogy mitől lehet, mert én már kifogytam. Előre is köszönöm! üdv.
Hali
Pedig mind a két oldalon új szimmering van és már lettek cserélve azt hiszem 2x és még mindig csinálja :S
Heló!
én átkötöttem az egészet és működik!!!
12v-os izzóval.
sorszám: 1619 (72538)
( előzmény: Black Dragon, 2007-03-31 21:14:05)
Szerintem vagy a lendkerékoldali szimmering a hibás vagy a kisfogaskerékoldali!!
Mert már nekem is volt ilyen baj!
sorszám: 1618 (72531)
( elözmény: Black Dragon, 2007-03-24 22:53:56)
hello!
Azt szeretném megkérdezni, hogy simsonba milyen méretű tűgörgő kell ( a méret)
????
Előre is kössz!!
Testet közvetlenül a tömbről hozzál,
kisebb izzó?
Esetleg gyenge a mágnes, stb.
Üdv
sorszám: 1616 (72527)
( előzmény: Black Dragon, 2007-03-31 21:14:05)
ALKATRÉSZEK! Vadonat új SIMSON és MZ, JAWA illetve ROBOGÓ alaktrészek! Gyári és utángyártott illetve bontott alkatrészek OLCSÓN! Blokk és váz alkatrészek, tuningok, tuning-szettek, gumik, akksik, felszerelés! SISAKOK, RUHÁZAT stb...
MINDEN AMI KELL! Vidékre akár postai utánvéttel is!
HÍVJ BIZALOMMAL, MEGÉRI!
Budapest
0630 4096093
streetes@freestart.hu
Eladó 69 évjáratú Star-om 25000 ft sürgős
Cseréld ki a világítástekercset 12V 35W-os ra, és az első-hátsó(+távfényvisszajelzp) izzót 12V-s-ra.
sorszám: 1613 (72361)
( előzmény: Black Dragon, 2007-03-31 21:14:05)
Cseréld ki a világítástekercset 12V 35W-os ra, és az első-hátsó(+távfényvisszajelzp) izzót 12V-s-ra.
sorszám: 1612 (72360)
( előzmény: Black Dragon, 2007-03-31 21:14:05)
Szevasztok!
Az lenne a kérdésem h az miért van hogy a simóm rendszere 6V-os és egy 6V-os izzó halványan világít benne?! Segítsetek!
sziasztok!
Van egy öreg STAR-om eladó.
csá van egy stár kipuf gyári meg egy 16 os acél felnim vagy ha valaki tud nekem egy 9/2.75 os gumit a minimre irjon a lisztes18@freemail.hu ra vagy 06306117630 hivjon ha érdekel
Telitankot Szimósok!
Érdeklődni szeretnék hogy valakinek van-e egy valamilyen blokkja szimóra olcsón és lehetőleg békésmegyében v. csongrádm.
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|