:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Hell.Ez attól függ,hogy mekkora a hengered lökettérfogata (hány cmm).De mindenképp a 72-eset ajánlom, vagy 70-eset kezdésképpen. 60-ast semmiképp,az már nagyon kicsi,ráadásul a 72-esnél talán egy picit erősebb is lesz,mondjuk ez attól is függ,hogy amibe a főfúvókát belecsavarod,az a csap a fojtott verzió avagy a rendes (1 vagy két - vagy akár több lyuk van e rajta.). Ajánlom tehát a 70-72 méretűeket, ezen felül fulladni fog alatta erőtlen lesz (50ccm feltételezve).
sorszám: 1756 (77302)
( előzmény: Black Dragon, 2007-06-10 09:03:05)
Helló, haveromnak van egy simsonja, S51/tovább nem tom/. Nem nagyon működött, de kiderítettük, h. gyujtásgondja van. Gyujtótekercset, megszakítót, kondenzátort cseréltük, jo volt pár km-ig, de aztán a kondenzátor közepe megolvedt. Vettünk ujat + uj megszakitot, ugyanaz lett, megprobáltuk 2 kondenzátorral, ugyanaz. tanácstalan vagyok, hogy mi lehet. Ha valakinek van valami használható ötlete, lécci irja meg nekem az alábbi címre:
vekonylaca@freemail.hu
Hülyéskedne ? Erre nem is gondoltam...
Hali!
Az lenne a kérdésem hogy a karbiba (S50B,vastagsuber) mekkora a fófúvóka mérete 60 vagy 72? Elöre is kössz!
Wazze! És akkor hogy pörögne itt valami? Persze, hogy fölteszem a hülye kérdéseimet. A jövőben is. Mert tunya-bunyák vagytok itten! :-)
Ha meg tudod, hogy ki vagyok akkor csak mosolyogj egy jót magadban! :-)
sorszám: 1752 (77249)
( előzmény: Black Dragon, 2007-06-09 21:54:01)
Én a hátsó tartót fordítottam előre a lengéscsillapító elé, a könyökcsőből pedig levágtam annyit, amennyit kellett.
Sziasztok.Van egy koplett s51-es motorom és mindene eladó.Ha bármi érdekel írj vagy hívj fel.Vannak még s50-e és Star cuccaim is.Postai utánvét megoldható.Kérésre képet küldök.
06705429151
smc88@freemail.hu
Hali!
Az lenne a kérdésem hogy a karbiba (S50B,vastagsuber)mekkora a fófúvóka mérete 60 vagy 72? Elöre is kössz!
Téged könyörögve kérlek ne fáraszd itt ezzel a baromsággal a népet légyszi. Úgy is tudja mindenki, hogy csak hülyéskedsz ezzel az egész simson témával, hogy hol gyártották meg mittudomén milyen idiótaságok... mindenki tudja főleg ezen a fórumon. Értelmes dolgokat kérdezz mert ezek túllőnek mindenen most komolyan .... Ezeket ne feszegesd tovább sztem...
sorszám: 1748 (77236)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-06-08 23:32:22)
Szev. Nem tud valaki egy gyári megoldást a rezós kipufogó normális rögzítéséhez? Egyszerűen nem lehet rendesen felrakni. Ha a sima könyökkel rakom akkor túl rövid azzal a trágya távtartóval. Ha az enduro könyökkel akkor ferdén áll az egész és megintcsak rövid az egész cucc. Ha megfordítom a távtartókat akkor meg túlságosan bemegy magába a kipuffba. Ráadásul iszonyatosan igánytelenül néz ki. Hihetetlen hogy nem lehet normálisan rárakni!!! Ezzel kínlódok... Beszarás. Ja és mindenképp lent akarom elvezetni, nincs kedvem lábat sütni. Egyébként aki erre azt mondja, hogy semmit sem ér valószínűleg nem próbálta sohasem. Ja és ,hogy olcsó magyar rezó :))) egyáltalán nem magyar, német oldalon is van, plusz van amit eleve így adtak el... persze a németek biztosan hülyék hozzá.... nah ha valaki tud értelmes megoldást az pls szóljon...
Hello
Az lenne a problémám h vettünk egy uj karbit mert a régi rossz volt(nme lehetett rajta alapjáratot állítani) és az uj karburátorral az a gond h olyan magas az alapjárat mintha full gázt húznánk.
A karbit már többször szédszettük és abban nem találtunk problémát. PLS ha vki tud segíteni írjon!
THX!
Szerintem te oldalkocsist láttál, a guruláshoz egy kerék is elég.
sorszám: 1745 (77209)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-06-08 23:32:22)
Ma láttam egy Simsont, de csak két kereke volt. A Simson gyárilag nem háromkerekŰ?
Ma láttam egy Simsont, de csak két kereke volt. A Simson gyárilag nem háromkerekŰ?
Mindenki motorozni ment??Vagy mi ez a nagy hallgatás???
Hát, nem teljesen.Erről egyszer volt már szó itt a Simósoknál, de még én sem találtam meg.Szóval: Fellógatod fejjel lefelé (a szúkebb fele nézzen a földre) egy faágra.Fogod a jólbevált falusi disznőpörzsölőt (azért mondom így, mert én is falusi vagyok :) és közepes lángon alátartod, hogy a láng a csőbe menjen. Belül az olajos lerakódás szépen lassan lángrakap és potyogni kezd kifelé.Nagyon figyelj, nehogy a kezedre csöppenjen, mert a bőrödet is leégeti.Szóval a láng belül lassan halad felfelé, tiszta utat hagyva maga után.A pörzsölőt ki is veheted, innentől már kb. fél óra alatt felér a láng.Akkor látod, hogy a vége felé jár, ha már kicsapnak a lángok a tetején.Ha közben bizonytalanná válik a füst, akkor még tartsd alá picit a lángot, nehogy belül elaludjon.,KÖzben néha valami fából készült tárggyal koppogasd meg a cső oldalát, akkor könnyebben potyog ki a trutyi.Azért fából, mert a fém nyomot hagy.Ha végigért a láng és elaludt, akkor elvileg van egy tiszta kipufogód.Akik NAGYON tutira mennek, azzok mindezek előtt benzint öntenek bele, mert attől "gyorsabban végez".Ezt én nem ajánlom, mert kockázatos és veszélyes is.Hidd el, így is gyönyörű eredményt kapsz.
És mégegyszer : Nehogy valamidre rácsöppenjen a forró cucc!!!
Sok sikert hozzá!
Kösz a választ.
Ez a benzines ronyot bele és azt meggyújtaani módszer?
sorszám: 1739 (76638)
( előzmény: VisegrádiMotoros, 2007-05-30 20:47:56)
Jaj, ne mondd már!Én 2 MZ,2Simson és 1 Babetta kipufogót égettem ki perzselővel, egyiknek sem lett semmi baja, max csak annyi, hogy a Star kipufogó nyaka megszínesedett picit, de alig látszik...
és ha szerencséd van tölcs el egy fél napot a króm lekaparásával, mert előfordulhat hogy leég...
sorszám: 1736 (76534)
( előzmény: VisegrádiMotoros, 2007-05-30 20:47:56)
meg kell mérni az alaplapon a tekecsek ellenállását,ha másként nem szakadás vizsgálattal.Meg fontos ,hogy gyújtás alaplap jelen legyen.Ezen kivűl előfordulhat az ék elnyiródása is,mert az új ékek igen magasak,ezért reszelni kell le belőlük.
jawa, mz, simson, motorok felújítása restaurálása győrben. 70/3339723 ugyanitt bontott jawa 634 es alkatrészek eladók, postai utánvételel is. email vagy telefon!!!
Még egy kérdés.
Van itt esteleg miskolci/környéki 250-es simson tulaj, hogy esetleg összefuthatnánk egy kis eszmecserére, hogy tényleg ez a motor kell-e nekem :)
Hali!
Szóval az alkatrészutánpótlás boyonlult, és igencsak drága tud leni :s
Rendkívül jó, masszív, strapabíró gép, amig nem használják tartósan,poros úton. Megbbízható, mert a BMW R23 másolata, a poros utat meg a légszűrő gyengesége miatt nem kedveli, mivel 4T,és a hengerbe szív. Ez utóbbi ma már nem gond, mint akkor, amikor forgalmazták nálunk. Alkatrészellátás kizárt, csak csináltatni lehet bármit is, néhány kisiparossal. (Pl. Kacsó Gépműhely - Taszár)Persze trükkök mindig vannak. Vetélytársa volt ennek a gépnek a 350-es Junak, valamint a Pannónia. Az előbbiről a vélemények a végletekig lesújtóak, az utóbbi előnye pedig a hazai gyártás volt.
A hátsó telóval semmi gond nem volt. Jól bírt még 2 személyt is, állítás nélkül. (Akkoriban én még 70, a Klaudia meg 48 kg volt.) Bírja a gyűrődést, nem arról van szó! Csak cipőt a cipőboltból, Simsonhoz meg Simson cuccost.
Üdv!
A simson awo mennyire egy megbízható gép, illetve az alkatrészellátás meniyre megoldható itthon?
Előre is kössz a válaszokat
Egy reménybeli AWO tulaj
Kipufogót otthon szokás kiégetni!Szereld le, és Desznyópörzsölővel vagy lánghegesztővel égesd ki a belsejét!Ha ezek nincsenek, akkor benzint bele és gyújtsd be!
Sziasztok.Van egy csomó eladó alkatrészem Simsonhoz.Ha bármi kell írjatok e-maill vagy hívjatok s küldök képet is az adott alkatrészről.De vannak kplett dolgaim is mint például blokk,kerék meg rengeteg minden.Baráti áron. smc88@freemail.hu vagy a 06705429151
Oké, értem. Arról tudnál esetleg nyilatkozni, hogy milyen volt ez az 'enduró' rugóstag? Bírta a strapát? Bírt volna esetleg többet is? (túl volt méretezve?) Érted, azon aggódom, hogy egy 160kg max tömegű motor hátsó rugóstagját akarom feltenni egy 260kg max tömegű motorra... Ezért faggatózom. Méretre minden stimmel, rugóátmérő, rugóvastagság, rugóhossz, magának a rugóstagnak a hossza..Csak mégis más a súly, ezért lenne jó tudni, hogy mit bírt nálad!
kösz a választ előre is.
sorszám: 1725 (76409)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-05-29 22:04:26)
Sziasztok! A probléma tárgya még mindig az s51e: nincs szikra. a trafó és a tirisztor új, vezetékek gyújtáskapcsoló rendben. Mi lehet a gond, mit nézzek meg? A jeladótekercsre gondolok, de nem értek a tirisztoros gyújtáshoz, mit lehet vele kezdeni?. Ja a gyertya és gyertyapipa is jó. Köszi előre is.
üdv
gab
Az előző hozzászólásom 2. részét Neked szántam. Különben (sajnos) most nincs Pannóniám, csak egy Cs 125/T-m.
sorszám: 1723 (76380)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-05-29 10:41:37)
Nem a telóval volt gondom, hanem a nagy, böszme, sz@r blokkal, a váltójával, meg a gyújtással. Abban meg teljesen igazad van, hogy elvakult pannóniás, meg simsonos vagyok. Más motor az lehet szép, de jó nem.
Ja, ide van meghívóm Kémeri Zoli bácsitól, csak nem tudok regisztrálni. Egyébként lehet, hogy igazad van, én csak Ocskayék alapján mondtam a "cseresznyevöröset"
Üdv! A "bordó" szín gyári megnevezése Marone azaz szelídgesztenye.
www.gportal.hu/portal/srbaratok
Hali!
Egy kipufogó kiégetés kb. menynibe kerül? és hol csinélnak iylet?
Hali. Szerintem kedves Vendel tipikus példája a pannóniások táborának. Már több pannóniással beszéltem és más motor nem is létezik csak a magyar motor. A többi úgy sz.r ahogy van, hiába szép és jó motor. Az is hülye aki más motorra ül :-). Nem tudom miért van ilyen rossz hozzáállásuk.
hi!van egy simsonstarom és le lett vizsgázttva kismocinak (még a forgalmija is megva)Amikor vizsgáztatnak akkor raknak bele valamit amitől lasabban megy!?Hova rakják ha egyátalán raknak?Ha valaki tudja akkor légyszi irja meg.Kösz!
mármint a CZ rugóstagot szidod ennyire? Vagy a CZ-t egyáltalán? Amúgy a 350-es jawa az szárazan 166 kg, szal nem hiszem hogy a CZ könnyebb lenne 30 kg-val. Ez meg elvileg direkt s51-es simóra gyártott rugóstag...
Szóval volt ilyened? És mi volt vele ez a nagyon rossz tapasztalat? Elfosta magát hamar? Vagy rosszul csillapított? Kicsit bővebben írd le kérlek! Kösz!
sorszám: 1716 (76278)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-05-27 23:03:39)
Sziasztok! Van itt valakinek 250-es Simsonja ETZ karbival? Ha igen, leírná milyen fúvókákat használ? Köszi előre is a segítséget!
Üdv! Lenne egy gondom és már nem tudok vele mit kezdeni! :S Ha tudtok légyszíves segítsetek!
Motor: Simson KR51/1 (Schwalbe) turbóhűtéses blokkal.
Hibajelenség: üresben ki tom pörgetni rendesen, és kiemelt kuplungnál, viszont ahogy berakom vmelyik sebességbe (induláshoz értelemszerűen 1-be) és kiengedem a kuplungot egyszerűen elszáll minden ereje és nem megy....
Megjegyzés: kipufogó, légszűrő, kuplung, karburátor beállítás, gyertya, a gyújtórendszer többi része jó, és pöccre indul.
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv: Little Boy
No. Legyen az S51-es, 51 Enduro, 50-es. Star, vagy Schwalbe, a CZ teló, nem Simsonba való! Sem az MZ, sem a Riga, sem a Pannonia, ls had ne soroljam. Különben a 350-es CZ (a kocka) volt a legnehezebb, feltankolva 128 kg. Volt ilyen mocskom, (szerencsére nagyon gyorsan túladtam rajta) tudom.
Veszprémben tudok egyet az autóbusz állomásnál :D
üdv nem tudja valaki hol tudnék s51-be 70-es sportfőtengelyt?Mert ami helyeket ismerek azokból 2helyről 1 hónap lenne mire ideér a harmadik helyen meg teljesen bóvli a cucc
Hali!
kérdésem volna hozzátok, hogy használ-e bármelyikőtök S51-eshez való CZ 856-35-001 típusú állítható hátsó rugóstagot? Azért kérdem, mert egy tök más motorra szeretném feltenni (ez a motor kb 160 kg üresen), és bár a méretek (hossz 33,5 cm, rugóhossz kirugózva 20 cm, rugó átmérő 6,5 cm) teljesen megegyeznek azzal, ami most fennvan, nem tudom, hogy
-elbírja-e
-milyen minőségű ez a rugóstag.
Köszi a választ előre is!
üdv!
http://www.simson.hu
szerk: kimaradt a 2 / jel
Hali
http:www.simson.hu
üdv.
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|