hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Simson - új hozzászólás

Összesen: 69 oldal

válasz erre | email2007-06-26 16:41:33
ismerős a helyzet :)) én is mondom nekik, hogy menjenek a p***ba a 99-essel és mindenki tankolja a saját Ferrarijába :)
sorszám: 1806 (78479)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-26 14:49:05)

 
 
adammer
válasz erre | email2007-06-26 15:51:10
Ezt viszont szntem rosszul tudod, mert 4 deci kell neki. :)
sorszám: 1805 (78475)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-06-25 09:31:46)

 
 
adammer
válasz erre | email2007-06-26 15:50:07
Hogy neked mennyire igazad van!!!!
Erre akkor jöttem rá amikor a 80w-140 es hykomol(MOL) hajtóműolajat lecseréltem ma 15w-40-re és lám jobban kipörög az s51es 4. ben. Vagy 6-7km/h több lkett a végsebessége sík úton.
A köcsög hubermotoros eladó meg mindenképp a 80w-90et akarta rám sózni hiába mondtam h én 15w-40et szeretnék kérni, és a végén kidobott és azt mondta jöjjünk vissza ha tudjuk mit akarunk.
sorszám: 1804 (78474)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-06-25 09:30:18)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-26 14:49:05
Höjj, ez nekem kínai, de lehet hogy így van :-) Mindenesetre a kutast el szoktam küldeni diszkréten a sunyiba, amikor erőszakoskodik hogy a 99-es lónyálat tankoljam :-)
sorszám: 1803 (78470)
(előzmény: R.A., 2007-06-26 14:37:53)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-26 14:37:53
Azért lehet némi különbség, elvileg ezek az ún. "prémiumbenzinek" tartalmaznak izopropil-alkoholt is.
sorszám: 1802 (78468)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-26 11:35:20)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-26 11:41:25
Jut eszembe, az ETZ-be egyszer tankoltam 98-asból (míg volt) 1:50-est...és hát...akár mintha visszafogták volna...
sorszám: 1801 (78448)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-26 11:35:20)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-26 11:35:20
"Shell V power racingból keverem bele. De 95-ös keverékkel is viszi"

Nincs értelme az ilyen "tuningbenzinnek" egy alap sürítési viszonyú Simsonban, pláne star-ban, írod is hogy 95-össel is viszi, akkor meg csak annyi a változás, hogy többet fizetsz a kúton.... Sőt 95-ös oktánszáma is sok (okosok szerint az oktánszám növekedésével az égés lassul...(?)..) egy olyan gépbe amit 86..88-as ólmos benzinhez optimalizáltak....ezért pl. a Horváth Miki B.Szárszón szokott átalakítani Simsonokat, hogy optimális legyen az égés a 95-össel is.

Az enyémnél kis fordulaton van egy nagyon rövid "kávészünet" de aztán megindul mint a gőzmozdony. Most meg fogtok kövezni de az előgyula 3mm-en áll, eddig így lett a legjobb, de még kísérletezem...
sorszám: 1800 (78447)
(előzmény: ZsoZol, 2007-06-26 10:09:22)

 
 
válasz erre | email2007-06-26 10:27:25
ALKATRÉSZEK! Vadonat új SIMSON és MZ, JAWA illetve ROBOGÓ alaktrészek! Gyári és utángyártott illetve bontott alkatrészek OLCSÓN! Blokk és váz alkatrészek, tuningok, tuning-szettek, gumik, akksik, felszerelés! SISAKOK, RUHÁZAT stb...
MINDEN AMI KELL! Vidékre akár postai utánvéttel is!
HÍVJ BIZALOMMAL, MEGÉRI!
Budapest
0630 4096093
streetes@freestart.hu
sorszám: 1799 (78438)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-26 10:09:22
Hát, mint említettem, a Starom (1966) 90 ig bírja, de ezt egyszer-kétszer néztem csak meg, mert utána, amikor leállítottam, csúnyán égett szaga volt. Egyszer előttem töketlenkedett egy Opel, megelégeltem, vissza2 és el mellette. Na, ott meglepődtem nagyon. Utána meg egy haver jött mellettem, ő is mérte a sebességet, hogy nem az órám csal-e. De nem , meg van az. De azóta sem húzom ki belőle, mert annál jobban becsülöm. Ha 90-et akarok menni, akkor inkább MZ-vel megyek. Ja, azt nem mondtam, hogy a Starban SEMMI tuningalkatrész nincs, csak meg lett fúrva és a keveréket Shell V power racingból keverem bele. De 95-ös keverékkel is viszi.Kicsit lassan gyorul ugyan, hiszen 50 ccm az 50 ccm, de az többi 50es elbújhat mögötte
sorszám: 1798 (78437)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-26 08:38:13)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-26 08:38:13
Órája szerint az enyém is megy 72-t (3 gangos 51-es blokkos svalbi)igaz ezt komoly lejtőn lefelé nyélen mértem....de ez egyszeri szadizás volt, 45-50-nel járok vele, ennél többel csak rövid szakaszokon az időszakos "kikormolások" céljából...
sorszám: 1797 (78435)
(előzmény: ZsoZol, 2007-06-25 22:37:48)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-25 22:37:48
Nos, ez is igaz. de mondjuk a Starom total felújított, az ereje pedig...Alázom a környéken vele a 4 sebis S51-eket. Én tudom, hogy bivalyerős a kis dög, de nem hajtom ki belőle.Nem húzatom, nem rugatom, hanem úgy megyek vele, ahogy a nagykönyvben meg van írva. A motorom idén 41 éves és remélem, hogy ezzel a módszerrel még legalább ennyit élni is fog. Elég, ha te tudod, milyen erős a motorod, nem kell úton-útfélen mindenkivel versenyezni, így ha netán tényleg szügséged lenne erőre, akkor nem hagy cserben, hanem meghálálja a kíméletet és a maximumot nyújtja. Lehet tuningolni, de a motor élettartalmára sem árt gondolni.Tuning motort is lehet ésszel vezetni.
Azt hiszem, ezzel a szent beszéddel le is zárhatjuk a mai napot.
Jó éjt mindenkinek!
sorszám: 1796 (78409)
(előzmény: Esox, 2007-06-25 13:36:16)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-06-25 13:36:52
Még mielőtt... (olvasta bocs)
sorszám: 1795 (78358)
(előzmény: Esox, 2007-06-25 13:36:16)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-06-25 13:36:16
Szerintem olvata valahol... Egyébként nem tudom mi értelme ennek a simson tuningolásnak. Elhiszem, mennyi mindent ki lehet hozni belőle, aztán persze szarrá megy az egész. Nekem sikerült összehozni egy tényleg gyönyörű simsont, de rá kell jönni, minnél jobban akarom, hogy erősebb legyen, annál hamarabb fog tönkremenni. Így marad a látvány, teljesítményből meg vissza, nagyon sokba került már így is.
sorszám: 1794 (78357)
(előzmény: ZsoZol, 2007-06-25 11:38:38)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-25 11:38:38
Nicsak, ki beszél...
sorszám: 1793 (78342)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-06-25 09:31:46
Ja, és 0,5 lityi kell bele, nem 4 deci.
sorszám: 1792 (78334)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-06-25 09:30:18)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-06-25 09:30:18
A kis tökömet! 350 ccm-e motor alatt hajtómű olajat betölteni TILOS! Annak olyan magas a viszkozítása, hogy úgy lefogja a motort, mint verebet a tornádó! Ráadásul a kuplung is csúszni fog. Bele ne tedd! Tegyél bele 15W-40-es mototolajat, lehet akár Tesco gazdaságos is. Ha minőséget akarsz (ezt egy átlag Simson nem igényli) akkor Repsol 2T Transmissiont.
sorszám: 1791 (78333)
(előzmény: Kobra1, 2007-06-24 17:21:31)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-24 22:44:37
Hát, megmondom őszintén, a sűrűséget még nem néztem. Itthon ezzel megy MZ, Simson, Jawa és eddig még nem volt panaszom. De sokan mondják, hogy a MOL minden sz*rt belekever, amit nem kellene.Azt meg nem tudom, hogy a Shell, meg a többiek mit gyártanak ezen a téren
sorszám: 1790 (78308)
(előzmény: adammer, 2007-06-24 22:32:14)

 
 
adammer
válasz erre | email2007-06-24 22:32:14
Én is azt használok, 80w-140. Halottam róla jót is rosszat is. De szntem túl sűrű simoba, ugyhogy a nyár végén lecserélem motorolajra (10w-40), mert hidegben naon lassan lágyul meg szntem.
sorszám: 1789 (78303)
(előzmény: ZsoZol, 2007-06-24 17:52:06)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-06-24 22:19:06
Bocs! utána rájöttem én is a hibára! :)
sorszám: 1788 (78302)
(előzmény: R.A., 2007-06-24 20:41:44)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-24 20:41:44
aszongya tilisztor
sorszám: 1787 (78286)
(előzmény: GJózsi, 2007-06-24 20:40:27)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-06-24 20:40:27
Üdv mindenkinek! Érdekelne simson 12 voltos tilisztoros lendkerék! ha van valakinek kérem jelezze! Előre is kössz
sorszám: 1786 (78284)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-24 17:52:06
Én nemtom mennyi kell bele, én mindig addig öntöm, hogy a beötőnyílás szájánál legyen vízszintes helyzetben. Én a MOL hykomol nevű termékét használom, de sokan szidják.
sorszám: 1785 (78265)
(előzmény: Kobra1, 2007-06-24 17:21:31)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-06-24 17:21:31
Starba 0,4L hajtomú olaj kell ugye?
És milyen tipusú?
sorszám: 1784 (78263)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-24 12:26:43
Hát, nem hiszem.Mert neki MINIMUM 3 kereke van, mer amúgysem ér ke róla a lába! XD
Viszont tényleg durva dolgokat lehet kihozni Simóbol, pl a Starom 90nél engem is meglepett(ez sem vicc), de nem tanácsos így hajtani őket, mert előbb-utóbb kiég a lekük. Persze ez Wendelre nem vonatkozik, mivel neki alapjáraton döcög 120-at.
A másik változat, hogy az ő motorja tényleg rohadt gyorsan ment. Egy autó után.130-cal. csak nem említette meg, hogy a motor az autó mögött az utánfutón volt!! :-)
sorszám: 1783 (78249)
(előzmény: R.A., 2007-06-24 09:43:29)

 
 
matesz144
válasz erre | email2007-06-24 10:43:49
Sziasztok!
Van vkinek komar1 -hez 2db fehér oldallemez csavarja.Légyszi írjatok.Köszi ,gabe
matesz144@freemail.hu
sorszám: 1782 (78244)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-24 09:43:29
A szezonnyitó Simson-túrán történt (nem vicc): megyegetek fölfelé a domboldalon egy 350-es Jawaval, kb. 70-nel. Egyszercsak megelőz egy Simson, a sofőr kb. 100 kg.

Lehet, hogy Wendel volt ???
sorszám: 1781 (78240)
(előzmény: ZsoZol, 2007-06-24 09:37:37)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-24 09:37:37
Hát igen, ez az egyik lehetséges megoldás.De szerintem ő olyan kemény gyerek, hogy a "gyári" muzulmán gyártmányú Simójában csak ékszíj és kardán meghajtás van, és nem áll le ilyen gagyi láncokkal.Ezt akkor gondoltam ki, amikor 260-nál beelőzött egy Hayabusát.De ez sem biztos...
sorszám: 1780 (78239)
(előzmény: R.A., 2007-06-23 20:10:50)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-23 20:10:50
Most, hogy így mondod, igazad lehet. Ezek szerint végtelenített láncot használ a dinamóhoz.
sorszám: 1779 (78216)
(előzmény: ZsoZol, 2007-06-23 19:53:41)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-23 19:53:41
Te is félreértetted!
Épp a hegyre igyekezett vele, ami 38 fokos emelkedő és 30 km-re van tőle. Mindeközben kiúzatta 5-ödikig, de vigyázott, nehogy felkapja a hátsó két kerékre 120-nál.
de nem biztos...
sorszám: 1778 (78213)
(előzmény: R.A., 2007-06-23 09:06:29)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-23 09:06:29
Nem jól értetted. 38 fokos szögben szerelte be a blokkot.
sorszám: 1777 (78185)
(előzmény: Esox, 2007-06-23 08:52:02)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-06-23 08:52:02
Bírta a 38fokot? Nem mondod... és 30km-t? Az már nem semmi :)) És toltad vagy mentél vele :))))))) ???
sorszám: 1776 (78184)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-06-21 22:26:55)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-06-21 22:26:55
Olyan Simsont csináltam egy 51 Enduróból! Nagy tank, Star blokk, bírja a felújított blokk a mai 38 fokot, simán, megállás nélkül, 30 km-en át!
sorszám: 1775 (78133)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2007-06-21 17:56:13
És jókor van a szikra?
Másik gyertyával sem működik?
Tuti hogy nyomás alatt leadja a szikrát?
Nem szív falsot?
sorszám: 1774 (78111)
(előzmény: Kishanga, 2007-06-21 15:05:16)

 
 
Kishanga
válasz erre | email2007-06-21 15:05:16
hello nem jó a 72 fuvókával se de szikra az nagyon van és benzint is kap de amikor tolnám be nem pöfög már sokan mondják hogy vegyem le a 60as henger lehet hogy az lesz!majd megpróbálom ugy ha valakinek van ötlete az légyszives irjon mert nem birom ki hogy ne motorozhassak!
sorszám: 1773 (78105)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-21 13:23:36
Szóval...

Apósnak van egy simsonja amit teljesen felújítottunk, és immár kapott egy 60-as hengert is. A problémánk közvetlenül főtengely csere után kezdődött... Összerakás után ugyanis csúszott a kuplung, nehéz volt üresbe rakni, és egy bizonyos fordulatszámon folyamatos kerepelést lehetett hallani a blokkból.

Először csak bemelegedett motornál jött a hang, és nem volt teljesen biztos az hogy a blokkból. Így első körben laza láncra tippeltünk, ami igaz is volt. Húztunk rajta, majd megelégedtünk, ugyanis csendesedett a zaj, de aztán már hidegen, álló helyzetben gázt ráhúzva is előjött.

Hang forrása: Kuplung szerkezet

Ok: Mikor vettük a motort igen lelakott állípotban volt. Első dolgunk az elektromos rendszer átalakítása után a blokk teljes generálja volt. Ezzel együtt járt az összes csapágy cseréje. Összerakásnál nem figyeltük a kopásokat a váltóban, és későőbiekben csörgő hang jött belőle, és dobálta az 1-est. Ennek oka a kopott 1-es nagy fogaskerék volt. Ezt cserélve vettük észre a dugattyú egyirányú égését. Ezt furatással javítottuk, majd bejáratás után leszedtük a hengert hogy megnézzük ennek hogy égett a fala, és sajnálkozva vettük észre hogy ez is féloldalasan égett, így főtengely hibára gyanakodtunk. És ez is beigazolódott, ugyanis lógott a hajtókar csapágy a sonkáknál. Főtengely cserével együtt vettünk egy 60-as hengert, majd ezt feltéve örültönk, ekkor jött a hiba. Melynek okozója a kuplungnál elhelyezkedő lapos alátét volt. Ennek van egy körme ami a kuplungszerkezetbe csatlakozik. És van egy válla ami elvileg nem ér hozzá a szerkezet falához. Amit nem vettem figyelembe, az az voplt hogy a miénk hozzáért, és így nem tudtam teljesen lehúzni az anyát. Ezért az a kis köröm leszakadt az alátétről, és az anya korlátozottan ugyan de le tudott forogni. Ennek folyománya, hogy a kuplung bizonyos mértékben adott fordulatszámon le tudott járni a tengelyről.

Tanuljatok hibámból. Nézzétek meg mindig az alátétet nem támaszt e fel a szerkezet falán.

CRE [-.-]
sorszám: 1772 (78100)

 
 
mankey
válasz erre | email2007-06-20 18:08:02
Hali!SimsonS51-hez keresek jó állapotú horpadásmentes benzintankot.A szín nem számít.Emailcímeme a következő:mankey@citromail.hu
sorszám: 1771 (78021)

 
 
Kishanga
válasz erre | email2007-06-20 08:33:32
Köszi akkor megpróbálom!
sorszám: 1770 (77967)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-20 08:32:09
Alapjáratod van? Milyen fúvóka van benne?

Nekünk 50-es hengerrel és 70-es fuvókával 2. furatás után lehörgött, és rúgásra nehezen indult. Aztán cseréltük a fúvókát 72-es méretre. Utána könnyebben indult és nem hörgött le. Most 60-as henger került fel a sámsonunkra, 72-es fúvókával 2. rúgásra akármikor indul.

Javaslom, ezt nézd meg és ha teheted cseréld. (100HUF-os tétel)
Ha szikrád szép, akkor kondi és kalapács csere felesleges. Nézd meg a karbid beállításait is, nem biztos hogy ami 50ccm-hez jó volt az 60-hoz is jó :) állíts a levegőn. Illetve, ha beindult a motor, állítsd úgy a karbit, hogy minnél alacsonyabb legyen az alapjárat. Majd állítsd le és próbáld meg berúgni. Több ötletem nincs :)

CRE [-.-]
sorszám: 1769 (77966)
(előzmény: Kishanga, 2007-06-20 08:20:57)

 
 
Kishanga
válasz erre | email2007-06-20 08:20:57
Hellosztok!!Olyan problémám van hogy a motort nem lehet berugni de betolni be lehet és azonal be is indul de ha leálitom (és meleg a motor)akkor se lehet berugni.Szikra győnyőrü!Nem lehet hogy befolyásolja a 60 henger????Mert 3 napja még 51es volt és akkor be lehetett rugni.Ma veszek megszakitót meg kondenzátort és megpróbálom ugy hátha siker.Vagy ha valaki tudna mást akkor szóljon.Elöre is köszi!!!!üdv:hanga
sorszám: 1768 (77964)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2007-06-19 14:53:18
Hello!

Most néztem ki magamnak egy 250-es simsont,de az a baj, hogy a megbízhatóságáról és karbantartásáról nem tudok szinte semmit.
Ebben kérném valakinek a segítségét, akinek van/volt ilyen paripája!

A választ előre is köszönöm!
sorszám: 1767 (77913)

 
 
válasz erre | email2007-06-15 10:00:17
Mindenestre a videon jól megy :))

mzzzz
sorszám: 1766 (77627)
(előzmény: ZsoZol, 2007-06-14 13:59:03)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-14 13:59:03
Hát...Nos...Én igazán nem akarok beleszólni a nagyok dolgába, de...Szerintem itt súlyos hiányosságok vannak. Vagy ennyire képben lenni?? :S

A Velorex tényleg 3 kerekű (elől 2, hátúl 1). Közönséges Csehszlovák gyártmány, ami a Jawa gyárból gutult ki sima Jawa 350 blokkal (http://youtube.com/watch?v=M8TLFtMakcA).

A Simson Duo-t meglepő módon a Simson gyár nyomta az NDK-ban.Azért tűnt bádognak, mert olyan dupla-Schwalbe alapokra készült (http://youtube.com/watch?v=PrZRC8Ry6vU). Mindezt azok számára mondtam, akiket netán még komolyan érdekli a téma. És szerintem ezzel le is lehetne zárni ezt az idióta kitérőt és visszazökkenni a normális (Simson)kerékvágásba.
sorszám: 1765 (77567)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-06-12 22:14:22)

 
 
válasz erre | email2007-06-13 23:44:37
ALKATRÉSZEK! Vadonat új SIMSON és MZ, JAWA illetve ROBOGÓ alaktrészek! Gyári és utángyártott illetve bontott alkatrészek OLCSÓN! Blokk és váz alkatrészek, tuningok, tuning-szettek, gumik, akksik, felszerelés! SISAKOK, RUHÁZAT stb...
MINDEN AMI KELL! Vidékre akár postai utánvéttel is!
HÍVJ BIZALOMMAL, MEGÉRI!
Budapest
0630 4096093
streetes@freestart.hu
sorszám: 1764 (77534)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-06-13 21:34:21
A kirgiz az én dumám :))) de lehet h az a kazah konszern volt... Sztem nem az a lényeg h hány kereke van... neked is gondot okoz 250km/h környékén amikor döntöd a simsont, h leér a lábtartó? Sőt a tükrök kezdenek visszafordulni meg izzik a dobfék betétje amikor a hihetetlenül rövid féktávot nyomod... Akkor nyilván nálad is kerékre ugrik 4.-be enyhe gázhúzásra... ez tipikusan szériahibája ezeknek a horvát-szlovák-japán-üzbég fejlesztéseknek... bárcsak a németek csinálták volna, akkor csak 60-nal tudnának menni és csak két kerekük lenne hmm hmmmmm... ;)
sorszám: 1763 (77520)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-06-12 22:14:22)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-13 07:03:39
Szerintem te egy oldalkocsis denevért láttál.
sorszám: 1762 (77445)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-06-12 22:14:22)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-06-12 22:14:22
Mondom, hogy 3 kerék! Kettőt is láttam már! Az egyikre valami Velorex volt írva, az bőrből volt, a másikra meg "Duo" vagy mi. Az meg bádog. Azt mondták a szakemberek, hogy Kirgizisztánban készúlt mindkettő, de Bulgáriában hozták forgalomba. Moldovában láttam a bőröset, a Duót meg Drezdában. Az asszem valahol Svédországban, vagy Lengyelországban van.
sorszám: 1761 (77435)
(előzmény: R.A., 2007-06-12 08:23:33)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-12 08:23:33
Hány kereke volt ?
sorszám: 1760 (77371)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-06-10 22:53:19)

 
 
Black Dragon
válasz erre | email2007-06-11 07:01:27
Köszike a segítséget! Ha hazaértem meg is próbálom mert a 60-assal fulladt.
sorszám: 1759 (77322)
(elözmény: Lacca, 2007-06-10 20:42:31)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-06-10 22:53:19
Ki mondta, hogy hülyéskedem. 12 éves vagyok, és hallottam már a Simsonról. Fényképen már láttam is.
sorszám: 1758 (77315)
(elözmény: Lacca, 2007-06-10 11:12:06)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-06-10 20:44:01
Megnéztétek a biztosítékokat a gyújtáskapcsoló alatt? Én ezzel kezdeném,fogadni mernék, hogy itt lesz a baj.Üdv!
sorszám: 1757 (77304)
(elözmény: Lacca, 2007-06-10 17:13:52)

 
  Összesen: 69 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu