hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Simson - új hozzászólás

Összesen: 69 oldal

creationmz
válasz erre | email2007-07-10 10:46:58
Figy Esox... nekem is volt csörgés mint mondtam, de nálunk összetett volt. Egyik oka volt az hogy az 1-es sebesség fogaskereke (a nagy) ki volt kopva. Lötyögött a tengelyen. Ezt ugyebár akkor is hallod ha állsz a motorral, és ez is csak egy bizonyos tartománynál jön elő. A másik az egy nem lebiztosított anya miatt volt, méghozzá a kuplungszerkezeten. Valahogy ez nekem gyíkom, mert jaffán is előjött, bár mondjuk azt nem én felejtettem el meghúzni / lebiztosítani. Ha tudod, hogy mindened új a hengerben, akkor nézz körül más forgó alkatrésznél. A henger bordái nagyon sok hangot képesek felerősíteni és azt hitetni hogy a hengerből jön.

CRE [-.-]
sorszám: 1856 (79461)
(előzmény: Esox, 2007-07-10 09:28:38)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-07-10 09:28:38
Nálam nem történt főtengely csere csak
felújítás, aztán órával be lett állítva a gyújtás. Most a 60-as kócerájjal is beállítottam de csörög ugyan úgy. Itt már valami szerkezeti hiba lesz.
sorszám: 1855 (79454)
(előzmény: Kisfurjesi, 2007-07-09 17:25:39)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-07-09 17:42:27
Hiba javítva...
Hiba oka: eltömődött auspuff. Motor tökéletes :)

De azért köszönöm. Igyekszem felhajtani egy stroboszkópot :)

CRE [-.-]
sorszám: 1854 (79418)
(előzmény: Kisfurjesi, 2007-07-09 17:25:39)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2007-07-09 17:25:39
Azt írtad főtengelyt is cseréltél.
Akkor pedig illene ellenőrizni az előgyújtást is...

Kisfürjesi
sorszám: 1853 (79417)
(előzmény: creationmz, 2007-07-09 09:50:56)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-07-09 10:31:28
Bár valószinű félreértettem, mégis adott némi támaszt :) Tudtam mit ne nézzek már át :)

Ha kész a prototípus, akkor a másodpéldányra igényt tartanék :D

CRE [-.-]
sorszám: 1852 (79363)
(előzmény: Esox, 2007-07-09 10:08:43)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-07-09 10:08:43
Félreértetted mert ez nem tanács volt, hanem az én simsonom állapotát írtam le. Az enyémen volt főtengely felújítás, és csapágycsere. A kipufogóm meglepő módon ugyancsak új :)), rezonátoros, tehát nincs benne a hangtompító betét sem (nem lehet bele rakni sem). A dugattyúm is minden minden zsír új. Azért gondoltam, hogy az előző dugattyú (tehát nem az ami most van rajta) kisebb, mert azt nem én raktam rá, hanem a szerelő amikor fúrta a hengert utolsó túlméretre, és tévedni emberi dolog, pl a verseny pannóniákba is mindig kisebb dugattyút raktak, hogy a hőtágulás (extrém fordulaton, ahhoz képest) miatt az ne szorulhasson meg - igaz melegíteni kellett amíg használhatóvá vált, akkor azonban bevadult... Namost nálam is ez volt, csörgéssel társítva. Joggal gondolhattam, h ez a helyzet, csak ez nem egy két verseny hanem egy egész idény eredményeképp. A henger tehát tökéletes. Valami a főtengellyel van szerintem,onnan jőn a csörgés leginkább, persze elég nehéz megállapítani pontosan honnan jön... Csavarhúzó... Azzal elég nehéz 2mm-t beállítani, legalábbis én nem tudom, inkább gyártok egy mélységmérő órát magamnak. Ha sikerül megosztom mindenkivel, csak könyebb úgy. Majd meglátjuk, hogy lesz.
sorszám: 1851 (79360)
(előzmény: creationmz, 2007-07-09 05:57:50)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-07-09 09:50:56
A simsonom 6 évig volt nálam, gyújtását tavasszal és télen állítottam. Közben soha! pedig kalapácsos volt.
MZ Ts-em 2 évig volt meg. Mikor megvettem állítottam be a gyújtását, utána hozzá se nyúltam, Tudtommal új tulaj azóta se. Verhovinámon mely fél évig szolgált nálam soha nem kellett megnéznem a gyújtást pedig az is kalapácsos volt.
Egyik motorom sem lett generálos, pedig igencsak nyüstöltem mindet főleg Ts-t ugyanis az hobbymotor volt erdőre. Az sem gyújtás miatt került furatásra. Szóval nekem bevált a csavarhúzó.

Hozzátartozik az igazsághoz hogy a mostani simson tirisztoros :) Ehhez pedig kalapács nélküli gyújtás dukál :)

CRE [-.-]
sorszám: 1850 (79357)
(előzmény: R.A., 2007-07-09 09:33:38)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-07-09 09:33:38
"Mondjuk ezt a pontosan beállítom a gyújtást dolgot sose erőltettem simsonnál."

Én viszont igen, és másoknak is ezt tanácsolom. Csavarhúzóval beállítani 1,8 mm-t, hozzá a megszakító nyitási pillanatát szemre elkapni... hát... Így ne csodálkozzatok, hogy évente kell generálozni a motorokat.

sorszám: 1849 (79354)
(előzmény: creationmz, 2007-07-09 05:57:50)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-07-09 05:57:50
Röhely lesz amit mondok, de kiderült mi kerepel(t) nálam...
Az világos hogy sámsonunk 6V-os volt. Namost a 12V-os átalakításkor saját hibából elfelejtettem felrakni a rúgós alátétet a világítás tekercs alá. Ennek eredménye lett, hogy az lelazult. Alacsony fordulaton semmi, magas fordulaton meg eszterga.

Ha megbízható boltban vásároltál, akkor kizárt hogy rossz dugót vettél. Mikor mi vettük a boltos kivette dugót és belette gyűrűk nélkül hengerbe. Az meg a gyári olajjal (merthogy ez nem sima papirdobozos dugó volt) szépen lassan kúszott lefele.

Javaslom nézd át te is kipufogót, nem nyalta e teli magát a 30-as keverékből származó olajjal. De ne csak a furulya felöli részt nézd meg! Van egy betét még a tölcsérben is. Nekünk az dugult el. Szisztematikusan húzz végig minden csavart. Nekünk ez is könnyebb volt, mert mi a gyári csavarhúzósakat még csapágyazáskor imbuszosra cseréltük. Ha a hajtókarod oldalra lóg 5mm-ert az nem gond, kb annyit lóg a miénk is... a régi főtengellyel az volt a gond hogy nem csak mozgott oldalra de dőlt is oldalra. (billegett a hajtókar, mintha hordósak lettek volna a görgők)
Nézd meg gyújtásod jól be van e állítva.

Mondjuk ezt a pontosan beállítom a gyújtást dolgot sose erőltettem simsonnál. Nekem a csavarhúzó tökéletesen megfelelt mindig is a gyújtás beállítására :)

Hirtelen más nem jut eszembe. Japp csapágyak, ezeket is nézegesd meg, ha más nem akkor legalább a szimering leszedésével. Azt a 300Ft-ot megéri, hogy megállapítsd, hogy a csapágykosár hullott e szét :)

CRE [-.-] (köszönöm a tanácsaid) :)
sorszám: 1848 (79341)
(előzmény: Esox, 2007-07-08 16:05:22)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-07-08 21:58:20
Ismét itt :)

Helyzet... Hiba megoldódott :) Igen egyszerű volt a megoldás. Mivel zgyebár én is após is szépen bejáratott motort szerettünk volna, így pár napig úgy járattuk a vasat, hogy az standeren volt, órákat. Néha néha gázt húztunk aztán hadd pöfögjön. Namost a 33-as keveréknek van egy olyan rossz szokása hog yolajsarat hagy a kipufogóban. Namost ez az olajsár az első hosszabb motorozás után összeégett, és a tölcsér részben levő lemezt melyen egy lyuk van, szépen eltömítette. Olyannyira, hogy nem létezett az a lyuk. Pedig nem kicsiny. Namost auspuff le, olaj kiönt :D
Beégett sár kipucolása, Majd kiégetés, és lemez vissza :)

Eredmény, megszűnt a fordulatszámon való kerepelés. Valamint húz a masina. 4 sebességes, kis lánckerékkel (14 vagy 15-ös) Jelenleg a csúcssebessége a jawa-val mérve 60km/h. Szerintem nem rossz figyelembe véve, hogy após 120kg, és ezt vele hegyen is tartja :)

Szo okuljatok népek :)

Amugy kösönöm a hozzászólásokat. Ismételten nem csalódtam :)

Esox, köszönöm a tanácsot, de mi nem felújítottuk a főtengelyt, hanem vettünk egy zsír újjat :) méghozzá 70-es simsonhoz valót, de hengerből csak 60-ast :) Megbízható boltban, ezért kételkedtem az alkatrészek hibáiban :)

CRE [-.-]
sorszám: 1847 (79328)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-07-08 16:48:14
Te melyik találkozóhelyre jössz ?
sorszám: 1846 (79302)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-07-07 23:52:57)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-07-08 16:08:04
Wendel megintcsak no comment...
sorszám: 1845 (79296)
(előzmény: Esox, 2007-07-08 16:05:22)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-07-08 16:05:22
Hajtókar, csapágyak mindenképp ki lettek cserélve. Csapágyak SKF. Hajtókar olyan réz színűre lett cserélve. Fogalmam sincs mi a különbség, eddig rendes fémszínű volt benne (gyári), de az már nagyon régi volt. Nem lehet, h esetleg nem lett jól összenyomva a főtengely és kilazult? És a hang a forgattyúsházból jön, mint mondtam a henger hengerfej, dugattyú és részei, tűgörgő is, minden tiszta új, ráadásul mindenből a legjobb. Már nagyon idegesítő, hogy egyre jobb az egész és egyre több hiba jön elő, amik eddig nem voltak, ráadásul hozzá sem lett nyúlva. Látszik rohan felette az idő. Megy szerelőhöz, blokk széthúzására egyszerűen nincs helyem, rendes ehhez való szerszám se. Hidegvágó, csavarhúzóval szétfeszítő, kalapáccsal összerakók kíméljenek... Valami olyan dolgot, amivel meg lehet mérni rendesen a felső holtpontot (tolómérő kizárva) gyújtásbeállításhoz, lehet kapni valahol?
sorszám: 1844 (79295)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-07-07 14:25:57)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2007-07-08 09:55:29
Wendel, nem kéne őket köcsögözni. Szerintem tisztelhetnéd bennük az összetartást. SZép dolog,hogy az ország minden részéről összegyűlnek az év egy napján ráadásul Simsonnal.
sorszám: 1843 (79277)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-07-07 23:52:57)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-07-08 07:40:56
Hali. Lakitelek Népfőiskolán szoktak rendezni. Elég sok kis motoregér hasít simsonnal. Elég messziről is nekiindulnak. Fiatalság merészség :-)
sorszám: 1842 (79273)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-07-07 23:52:57)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-07-07 23:52:57
Vannak valami köcsögök, valami Simson Klub Magyarország, vagy mi a rákfene. Na ezek valami Simsonálist, vagy mi a tökömet rendeznek a jövő hétvégén Lakitelken.
sorszám: 1841 (79270)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-07-07 14:25:57
Hali. A főtengely felújjítás miből állt? Új hajtókar lett rárakva? Mi is javítottunk strart új hajtókart rakott a főtengelyre az ürge, ezután össze lett rakva a blokk és a hajtókar nem fogott el a karterben. Erre az ürge az mondta gyári hibás a blokk. Csak azét írom ezeket le mert nem biztos hogy jó és tökéletes ami utángyártott és új.
sorszám: 1840 (79251)
(előzmény: Esox, 2007-07-07 13:44:59)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-07-07 13:44:59
Hell!
Nekem halál ugyan ez a problémám!Veszettül csörgött a motor miután fel lett újítva a főtengely és fúrva lett. Gondoltam kicsi dugattyút kapott, hát az egész kócerájt lecseréltem 60ccm-re, mindent (dugó, gyűrűk, saeger gyűrűk, csapszeg, henger) egyszóval full új lett a henger is. Mindent faszául beállítottam, 1:30as bele, majd indítás, szépen megy meg minden, de ugyanúgy csörög magas fordulaton. Szerintem a hajtókanak túl nagy a holtjátéka valami miatt, te is ezt nézd meg, nálam tutira ez lesz, mert elég nagy "kilengése van" oldalirányba.
sorszám: 1839 (79245)
(előzmény: creationmz, 2007-07-06 21:44:12)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-07-06 21:44:12
Nohh emberek, teljhesen el vagyok keseredve... Adott egy S51-es 4 sebességes enduró vázas simo.

A közelmúltban a következőket cseréltük rajta:
-csapágyak (összes SKF)
-Szimeringek (az utóbbi héten főtengelyét mégegyszer)
-1-es fogaskerék(nagy) a váltóban
-secunder fogaskerék (15-ről 17 fogúra)
-60-as henger került fel
-70-es főtengely került fel
-fuvóka (70-ről 72-re)

Hiba: cseszettül nincs erő a motorban. Sík terepen szembeszélnél 4-ben elkezd lassulni 70 kilós emberke alatt. Valamint valami egy bizonyos fordulatszámtól elkezd kerepelni.
Főtengely-henger cserével együtt cseréltük a csapszeget a tűgörgőt, a dugót és a gyűrűket is. Lehet az hogy kisebb dugót kaptam? Lehet hogy fogalmam sincs mi baja?!

Ötleteket várok. Gyújtás tirisztoros. Akkumlátoros világítással.

CRE [-.-]
sorszám: 1838 (79218)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-07-05 17:42:50
mekkora volt STaron az első fogaskerék gyárilag?
sorszám: 1837 (79146)

 
 
ferus
válasz erre | email2007-07-04 23:07:03
Hali mindenkinek!!!!!!!!!!!!SIMSON ALKATRÉAZEK MINDEN MENNYISÉGBEN NÁLAM IRJ ÉS MEGEGGYEZÜNK CIM:csibifmate@freemail.hu
sorszám: 1836 (79058)

 
 
Tequila
válasz erre | email2007-07-04 10:15:30
Simson Star-hoz keresek eredeti ("6 napos trofis - ezüstvázás") tanksapkát.
Aki tud segíteni ez ügyben írjon!
Előre is kösz.
sorszám: 1835 (78976)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-07-02 18:07:33
Adammer, amugy ahány sofőr annyi motor, ahány motor annyi gyertya, és ahány gyertya, annyi baj legyen :)

CRE [-.-]
sorszám: 1834 (78807)
(előzmény: adammer, 2007-06-30 16:26:07)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-07-02 18:03:18
A következő motorkban használtam Isolator Speczial-t méghozzá a kukázott méregzöldet:

MZ 125 TS/1
Simson all 50ccm
Honda MTX 125
MZ ES250
MZ 250 TS/1
Babetta :)
Romet Kadett
Verhovina

Mindben 1-1-ig 260-as hőértékű volt!
Autószerelő havertól kunyiztam egy 3 pólusú brisk-et az is jó volt, csak zavartak az alátétek :)

Most a jawa-ban 2db Brisk N15YC van. Ezt ajánlottátok, ezt vettem, panaszom nincs... még... Jól indul, és nem köhögi el. Jó ez is. :)

CRE [-.-]
sorszám: 1833 (78806)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-07-02 17:37:45
Szóval, mint már említettem, mindenkinek más a tapasztalata...
sorszám: 1832 (78803)

 
 
válasz erre | email2007-07-02 13:16:27
Az Mz-be vettem másfél éve az általako szarnak ítélt Isolator spezialt. Rendszeresen használtam, hidegbe melegbe, kistávon, hosszútávon, de az egyélő világon semmi gondom nincs vele.
sorszám: 1831 (78787)

 
 
rebel56
válasz erre | email2007-07-02 08:59:58
Nem akartam én írni, de szvsz ha egyébként minden rendben van a motorral, akkor nem annyira kényes a gyertyára.
sorszám: 1830 (78776)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-07-02 08:48:20)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-07-02 08:48:20
Az én motorjaim tuti "génhibásak" mert minden gyertyával elmennek :-)
sorszám: 1829 (78775)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-30 20:32:30
Én osztom creationmz véleményét, mivel új Isolator Special gyertyából vagy 4-et megevett a Simóm 2 hónap alatt, de a MADE IN MÉHTELEP, Trabantból származó gyertyára már 2 éve nincs panasz. Csak a hézagot kell átállítani, oszt hadd szóljon. Besétálsz egy gyertyakulccsal a méhtelepre, felnyitsz egy Trabant/Wartburg motorháztetőt és kipakolsz belőle. Akkor vagy szerencsés, ha netán rátalálsz a tartalékra, ami még nem volt használva. Az a lényeg, hogy SÖTÉTZÖLD és VASTAGBETŰS legyen az Isolator Special felirat. Az viszont főnyeremény (nekem van), amin még Special felirat sincs, vagy a porcelánon nincs minta. Ezekben még benn az anyag :-)
sorszám: 1828 (78712)

 
 
adammer
válasz erre | email2007-06-30 16:26:07
És mi a különbség a N15YC és az N15C közt? Mert olyan van most nekem, csak már elég viseltes.
sorszám: 1827 (78710)
(előzmény: Tibi2T, 2007-06-30 15:53:11)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2007-06-30 15:53:11
Brisk forever. Nyáron N15YC, ha télen is motorozol, akkor esetleg N14YC. Én télen is N15YC-t használom.
sorszám: 1826 (78709)
(előzmény: adammer, 2007-06-30 15:45:51)

 
 
adammer
válasz erre | email2007-06-30 15:45:51
Hát mekkora szívás ez. Akkor melyiket vegyem a lent leírtak közül? Mert máshoz nem naon tok hozzájutni.
sorszám: 1825 (78707)
(előzmény: R.A., 2007-06-30 09:50:08)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2007-06-30 15:39:16
Fura ez a hőérték-gyertya kérdés, én a JAWA-ba és a Simóba is Brisk N15YC-t használok és mindkettőbbe tökéletes, pedig elméletileg a Simó forróbb motor. A Jawa-ba OK,viszont a Simóba magasabb hőértékű kellene, de nekem a fos utángyártott Isolator soha nem volt jó, habár egy darabig erőltettem a használatát. Most gondolhatnátok, hogy csak tötyögök a Simsonnal és nem forrósodik a motor.Ha valakit érdekel, mindig igy használom és tökéletesen funkcionál:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/scooter/?vi=18058&t=scooter
sorszám: 1824 (78705)
(előzmény: creationmz, 2007-06-29 23:01:38)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-30 09:50:08
!!!
az nem ugyanaz, mint a régi NDK Isolator volt, nagyot fogsz csalódni
sorszám: 1823 (78702)
(előzmény: adammer, 2007-06-30 09:44:14)

 
 
adammer
válasz erre | email2007-06-30 09:44:14
Akkor szntem Isolator 260-at veszek, azt lehet kapni a közeli boltban, meg akkor valszeg jó is lesz bele.
Kösz mindenkinek!
sorszám: 1822 (78700)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-29 23:01:38
Szinte minden motoromban Isolator Speczial 260-as hőértékű gyertya volt. Ez az a fajta, amit ha a szerszámos láda legaljáról, hót mocskosan, a szeméttelep leglepukkantabb trabantjának hegeréből szedsz is ki, működni fog :)

Most viszont brskám van, mert ezt ajánlották igaz jaffáról beszélünk, és eddig még nincs vele problémám, 1-re indul :)

CRE [-.-]
sorszám: 1821 (78694)
(előzmény: adammer, 2007-06-29 19:13:43)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-29 22:16:19
A Szent Mz/Simson Biblia szerint mindegy, csak 260as legyen.
sorszám: 1820 (78692)
(előzmény: adammer, 2007-06-29 19:13:43)

 
 
adammer
válasz erre | email2007-06-29 19:13:43
Csak az a baj, h nem tom melyik típus legyen. Szóval ezek közül azt sem tom pontosan h melyik ó bele, melyik nem.
sorszám: 1819 (78685)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-29 18:23:31
Nos. Asszem ezzel ellennénk 1 évig megint, mert mindenkinek más a tapasztalata, más jött be. Nekem pl. az NGK-t ajánlják, mertbár az egyik legdrágább, de a legmegbízhatóbb is.A 250-es Trophyban az van, de nincs rá panasz. Én még mindig valami régi Isolatorra fogadnék, mert minden másban itthon az van. Szóval azt hiszem, itt tényleg neked kell dönteni, mert mindenkinél más jött be.
sorszám: 1818 (78682)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-29 16:44:37
Nyugodtan vegyél Brisket. Olcsó és jó, évek óta fut vele a fiam Simsonja.
sorszám: 1817 (78677)
(előzmény: Esox, 2007-06-29 12:12:59)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2007-06-29 16:39:55
Üdv!

Keresek 51 es megszakítós gyújtáshoz alaplapot, és mágnest. Ha valakinek lenne eladó, dobjon emailt! "szabbensz@citromail.hu"
sorszám: 1816 (78676)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-29 14:09:10
Nem szoktam tudományos alapokra helyezni a gyertyaválasztást, rendszerint azzal megy a gépem ami épp benne van, vagy amit a kacatok közt találok. :-)
sorszám: 1815 (78672)
(előzmény: adammer, 2007-06-28 16:28:03)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-06-29 12:20:07
Tényleg.Lentebb olvasom ám, hogy ha nem Hykomol olajat raksz a simsonba húdemekkora különbségek jönnek elő (jobban kipörög?!, meg végsebesség) khmmm izé. Nekem mióta megvan hykomol hajtóműolaj van benne. Beragad a kuplung?? Meg lefogja akár a "főtengelyt"??? Hja persze hogyne, ez nem szurok vazze. Ha hígabb olajat ajánlotok mindenkinek írjátok oda azt is, hogy kisebb viszkozitással megnő a kopó felületek tényleges kopása is, értsd: hamarabb szarrá megy az egész. De hát ez ugye csak részletkérdés. Ja és mivel nekem van 350es Jawam is, tudom, hogy a simsonba elvileg jobb minőségű olaj kell (51est feltételezve) mivel jóval nagyobb a fordulatszáma (legalábbis ahogy én használom), ezáltal mint tudjuk ilyenkor nagyob mind a hőtermelés mind a kopás adott felületre nézve... de tegyetek csak bele kisebb viszkozitásút...
sorszám: 1814 (78667)
(előzmény: Esox, 2007-06-29 12:12:59)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-06-29 12:12:59
Szev!Egyértelműen mondhatom, hogy Brisket ne vegyél mert az leginkább a JAWA-kba való (pl én ilyet használok a 634-es JAWAmba). Isolator Spezial-ból, mondjuk egy olyan általános használatot feltételezve a 225-öset vagy esetleg (ha 1:50el jársz, és nem 1:30al) a 260-at, habár az lehet sok, végül is itt a gyertya öntisztulási hőfoka van megadva. Nekem az S51/B4-be a 260-as is simán jó, szép barnára kiég, de úgy, hogy 1:30as keverék, az olaj pedig Challoils 2T piros. Arol 2T-nél okádja az olajat, szerintem az túl sűrű 1:30-hoz. Nagyon lightos használat mellett nyomhatod a 175-öset is. SZtem. De Wendel az ilyeneket úgy is jobban vágja...
sorszám: 1813 (78666)
(előzmény: adammer, 2007-06-28 16:28:03)

 
 
adammer
válasz erre | email2007-06-28 16:28:03
Hali!
Gyertyát szeretnék venni ezek közül:
Csak ezek vannak:
96399 BRISK Gyújtógyertya N17YC kosárba
96400 BRISK Gyújtógyertya N12YC kosárba
96401 BRISK Gyújtógyertya N19C kosárba
96402 BRISK Gyújtógyertya N17C kosárba
96403 BRISK Gyújtógyertya N15C kosárba
96404 BRISK Gyújtógyertya N14C kosárba
96405 BRISK Gyújtógyertya N15YC kosárba
96406 BRISK Gyújtógyertya N14YC kosárba
96407 BRISK Gyújtógyertya J19 kosárba
96408 BRISK Gyújtógyertya P17Y kosárba
96409 BRISK Gyújtógyertya P15Y kosárba
96410 ISOL.Gyújtógyertya 14x175 kosárba
96411 ISOL.Gyújtógyertya 14x225 kosárba
96412 ISOL.Gyújtógyertya 14x260 kosárba
96420 ESSO-PSB7H2 Gyújtógyertya kétüt. kosárba

96430 NGK Gyújtógyertya BP6 HS kosárba
96434 NGK Gyújtógyertya BP6 ES

Ezek közül melyik a legmegfelelőbb?
sorszám: 1812 (78634)

 
 
válasz erre | email2007-06-27 15:38:17
:D
sorszám: 1811 (78550)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-27 08:44:27)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-27 08:44:27
"Pszichoszomatikus teljesítménynövelésre" teljesen jó, másra nem hinném :-)
sorszám: 1810 (78527)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-26 21:42:44
Nem, Wendel azt is felfúrta :D
sorszám: 1809 (78510)
(elözmény: , 2007-06-26 15:51:10)

 
 
válasz erre | email2007-06-26 21:29:44
remélem nem értettél félre. Nem az ára miatt mondtam (igaz nem occsó, bár már semmi sem az)de MZ-be sztem teljesen felesleges. Régen hol volt ilyan magas oktánszámú benzin, aztán mégis jól elvoltunk :D

mzzzz
sorszám: 1808 (78506)
(előzmény: ZsoZol, 2007-06-26 20:16:06)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-26 20:16:06
Még mielőtt azt hinnétek, nem vagyok olyan "zsíros" gyerek, de gondoltam, egyszer ezt is ki kell próbálnom. De az ára tényleg húzós, ezért szerintem be is fejezem.
sorszám: 1807 (78494)

 
  Összesen: 69 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu