:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Köszönöm válazod.
Kicsit elbizonytalanítottál. Mindenképpen új főtengelyben gondolkozom, mert a felújítottaknál a centírozással szokott lenni probléma, sőt olyan is volt, hogy az alsó csap összeszerelésnél elfordult. De hogy ezek után megveszem-e a sportot, nem biztos. A főtengely lendtömegének csökkenése valószínűleg együt jár némi rezonancia növekedéssel, amit én nem szeretek. Ha eljutok a súlymérésig mindenképpen megírom.
- A tuning sonkákból viszont le van marva... Így biztosan nem sokkal csökken a forgattyús tér térfogata...
- Ha beruházol, megtennéd hogy precíziós mérlegen leméred? Mert lehet hogy súlyban sem jelentősen könnyebb... De engem érdekelne...
Hengerfej
- Igazán az oktánszámhoz tuning nélkül is olyan 12:1 -es kellene
- Meg esetleg nem ideális az égéstér alakja.
Élettartam:
Jól felújított is elmehet addig.
Sziasztok!
Nekem is segítség kellene.
Fel kell újítanom az 51-esemet. A koncepció a következő: Gyári 4. túlméretes (39 mm-es átmérőjű) dugattyúhoz fúrt gyári henger, + tuning főtengely - na nem a teljesítménynövekedés, hanem a vélhető hosszabb élettartam miatt. Kérdésem a következő:
1.A tuning főtengely kiöntött sonkafúratai miatt nyilván nagyobb az elősűrítés. A főtengelyszimmeringek ezt hogy viselik?
2.A 39mm átmérőjű dugattyúhoz már utána kell munkálni a hengerfejet?
Eladó matricák, alkatrészek, könyvek:
Klikkelj!
Mondjuk jogos hogy a kenőoldalon a kenőolaj jobban kenheti mint a keverék...
Nekem azt mondták ma h azért legyen befele a rugó, mert akkor a nyomás is ráfele szorítja a simmeringet. A 251es szerelési videójában kifele áll, a simson szerelési videóján befele... Gyakorlatilag a simson megoldását kéne alkalmazom, "oil guide disk", meg zégergyűrű (nem fér be; MZ simeringház 5mm, simering 7mm) nélkül, max még nyomok mellé kis szilikontömítőt...
Én ma a tanácsodra cseréltem egy tűszelepet(hátha bedúsúl), mégegyszer beállításokat átnéztem,az enyém még mindíg nem az igazi, de már nem áll le, annyira nem dúsul, be, már lámpánál szétforgatni, hogy elégesse a kaját,kicsit túráztatom, meg rákészülök az öblítésre:))
Lehet Neked lesz igazad, hogy azért nem százas mert passzos az új gyűrű, és ezért is hülyéskedik.
De napról napra egy kicsit jobb a dolog, de csak lehet én beszélem be magamnak, most egy star fan kolega ajánlotta, hogy ne keverjem 1:33-ba, bőven elég 1:40-be, azért is fulladozhat szegény.
Most tele a tank azzal lemegy 300km-ert,aztán kapja 1:40-be.
(castrol power racing 2T-vel üzemel)
Végre megy az én motorom is.
A téli szabad tárolás tette meg többszörösen a hatását, plusz a fiókban lévő alkatrészek is szívattak.
Most már tudom hogy a CPI gyújtásom is hibás, hiába ad 5cm-es szikrákat az asztalon.
A kondenzátor kuka volt....a tartalékok is.
Valamint amikor raktam be az új trafót akkor vettem észre, hogy a régi vezetéke is oxidálódott a kivezetéseknél a csavar alatt, de ettől még volt szikra csak furcsán.
Szóval ez egy hozzám méltó, igazi szopatós hiba volt.
Ja és múltkor rajtahagytam a gyújtás, szóval akku is kuka. :-S
Most már csak a hátsó lengéscsillapítót, a lámpatestet, első csillapítót, ülést, meg kitudja mit kell rendberakni rajta, mert 2 éve csak ütöm szegény lovat, megérdemel egy kis kényeztetést :)
Hivatalosan az olaj oldalinak kifelé a generátor oldalán befelé kell néznie, de ha fordítva teszed be az olajosat, akkor sincs semmi. Sokan úgy rakják össze. Én is párszor raktam már így be, és soha nem volt szimmering gondom.
A logika az benne, hogy azon az oldalon legyen a tömítés ahol jobb a kenése.
Na mint kiderült, simson főtengelyszimmering kerül a TSembe xD
A TS szimmeringházat biztosító zégergyűrűje lehet h nem megy rá, de jó minőségű bordázott szélű SKF szimmeringgel szerintem nem lesz gond, vastagabb a tömítő felület mint a gyári fém simmeringház vastagsága :)
A simmering behelyezését ki hogy tudja??? Én ugy tudtam h a rugónak a forgattyúsház felé kell néznie, de pont tegnap szedtem szét a /1est ahol pont fordítva állt a bal simmering...
Az vígasztal engem is, hogy tegnap szívtam a starral, hogy legalább munkaidőben csináltam nem szabadidőben:))
De akkor én már előrébb járok, mert nekem a Trophym már beállt.:))
Miután felgyújtottam!!:))
ÓÓ én akár 3mal is csatlakozhatnék xD
Mondjuk bajom eddig a simóval meg a TSsel volt, /1est még hajtani se tudtam :D
Mondjuk én tehetek róla. Munkahelyemen fűtött teremgarázsban lett volna helye, de amikor bejött a hideg, nem bírtam rászánni magam hogy motorral menjek...illetve a hideg még a kissebbik baj, de BKV-val hazajönni, na azt nehezen viselem :D
Szerintem lassan klubbot alapíthatunk a "téli állás után felgyújtom a motoromat" mottóval :-)
Még nem volt időm rá. Hosszú hétvége nagyrészét a munkahelyemen töltöm :)
Most is itt vagyok.
Nem tudom mi lehet a gondja, de szivató gumit, meg a komplett gyújtást kicserélem, abból úgy sem árt tartalék ha nem az a baja.
Meg le akarom venni a hengert, megnézni, hátha a karterban áll a víz, vagy olaj. Mert a gyertyát mindig telinyomja olajos trutyival, de benzinszaga nincsen.
Most nemrég mikor megint nem tudtam berugni kb énis igy voltam :D
De a kondi is baj volt nálam az fix.
Na cseréltem kondit, mostmár be lehet rugni kicsit könnyebben mint eddig de a szaggatás ugyanugy megvan. Igazából olyan h rárugok indul majd szinte azonnal leáll. Utána pár rugás után megint indul, ha huzogatom a gázt felpörög és akkor megy addig amig le nem állitom. Most jöttem motorozásból mais, de egy megállóm volt, mert leállitottam, gyertyát megtörölgettem és tolásra beindult.
Melegen am van alapjárat is
dugattyú tuti nem szorul, rég volt uj, gyűrűhézagról nincs tippem
Tűszelep sztem jó, max a subert cserélem le
Füstölni: berugás után gázhuzásra kék köd
Tieddel aztán mire jutottál? Milyen alkatrész kell?
Kondicserét is leszarta a star, most a mindjárt felgyújtom fázisnál járok...
Na mégis találtam egy ősrégi kondit,szégyen,nemszégyen 12-től 15-ig faragtam a gyujtást,most egy kis kör alatt úgy tűnik meggyógyult a konditól!:))
Egyébként még a gyári kondi volt benne, elég volt a préselt témát kipecázni...
Na de este 6-kor megyek haza akoor jön el az igaszság órája:))
Gyűrű, dugó szorulásra én is tippeltem, de nem melegedett túl a henger szerencsére, úgyhogy remélem már beáll lassan.
Melegen hogy reagál gázadásra? Milyen gyorsan pörög le?
Bár ha melegen beállítod az alapjáratot meg a melléklevegőt, akkor illene jónak lennie.
Nem lehet hogy szorul a dugattyú?
Gyűrűhézag rendben?
Tűszelep zár? Nem dúsul fel?
Füstölés milyen mértékű? Alapjáraton pöfögve idővel nem kezd jobban füstölni?
Én is szenvedek a TS-emmel :) de nem tudok lépni, mert nekem is alkatrész kellene, szóval ez a hétvége el van szúrva motorozás terén nekem.
A tied legalább megy, nekem 500méternél áll le :D
Hát igen, így szép az élet :D
Bár tegnap fél km tolás után beindult és mentem egy jó kört legalább :D
ÓÓÓ simsonon nem élek én ilyen luxusdolgokkal :D Van többnyire jó gyujtás, elsőlámpa, meg féklámpa bekötve hátsó helyzetjelzőnek :D
De szerintem Trosternek lesz igaza, neki is fogok...
Kösz for the help
Úgy látom majdnem ugyanaz a problémánk:))
A tavaszi indulás szépségei:))
Csak aggaszt ha 7km-t, 3 gyertyacserével teszek meg:))
Már elvettem a benyát, gyertyával is tornázok, hidegen OK minden, kb 3km után a lámpánál már behúzott kuplungnál leáll,és hörböl, de már a gyertyakép őzbarna.Holnap lökök bele egy új kondit már más nincs.
Most átnéztem mégegyszer a karbit, beáállítások, spéci gyertyapipa, gyertyakábel teflonos,jó gyertya,friss benzin, újak a szimeringek is,(levegőcsavarra szépen reagál), úgyhogy mi más lehet még?
Akku feszmennyi? Töltés van rendesen?
Szimering probléma is lehet.
Egyértelműen túl sok neki a benya.
Azzal nem kíméled ha belefullasztod :)
Kondenzátor.Nem tartja az áramot ezért indul csak tolásra.Milyen a gyertyakép?Az még sok mindent elárul!
Üdv
Segítséget kérnék, a motorom egy ideje rosszalkodik, berugni lehetetlen, betolásra indul, bár néha azis nagyon keservesen. Ha beindul megy, pörög, de ha csökken a fordulatszám szaggat, van h leáll. Mi lehet? Benzint kap, szivató gumija tömít, karburátort átfújtam, beállításokkal eddig tökéletesen ment, kompresszió van benne, és ha beindul szaggat, de alapjáratot is tartja.
Szikra akkora hogy egy lovat agyonütne, gyujtótekercs is mult évben volt cserés.
Gyertya kb egy hete volt cserés, először az uj gyertyával ugytűnt h megjavul de most már ugyanolyan.
Sziasztok!Simson starnál előforduló jelenség amire egyenlőre csak tippem van,ebben kérnék tanácsokat:Már üzemelleg motornál nem bírja a lámpánál az alapjáratot,és nehezen pörög fel néha ki-kihagy.A motor még nyers, most lett felújítva, így 1:33-as van benne bár castrol power racing 2T fullszint.
Arra gondoltam, hogy esetleg magas neki most a gyertyahőérték, és ezzel párosúl a dús keverék?Természetesen odavan neki téve a kaja, vigyázok a zsír új török főtengelyre:))
Üzemmelegen a gyertyakép kormos egy kicsit nem őszbarna.
Gyujtásra nem gondolok, szépen indúl, jól is megy alapjáraton a gyujtáskapcsolót lekapcsolom, majd vissza, visszaindúl.
Vagy csak a kondenzátor szivat?
Várom a tanácsaitokat, előre is köszönöm.
Üdv!
Sr50-es defektjét hogyan lehet javítani a felni festékének lepattogása nélkül?
Tisztelt Motoros Barátaim!
Szeretettel meghívlak benneteket a 6. alkalommal megrendezésre kerülő Fekete Holló motoros találkozóra Ráckevére. Időpontja: 2010 május 29. 06 órai kezdettel. Helyszíne: Ráckeve autósmozi.
A rendezvény háromnapos, de külön a veteránosoknak a harmadik nap a lényeg / vasárnap/. A rendezvényen veterán motorok kerülnek kiállításra. Így ha gondolod a te motorod is kiállíthatjuk. 29-i program: 06 órától veterán börze, 14 órától veterán motoros felvonulás Ráckeve és környékén, 14 óra 30 perctől veterán motor szépségverseny. Erre a napra a belépés ingyenes! A fenti programok mellett együttesek lépnek fel, vetélkedők és különböző árusok teszik színesebbé a rendezvényt. Ha érdekel a rendezvény akkor e-mailban pontosabb információkat küldök.
Sziasztok!
Simson alkatrészek eladók, esetleg cserélhetők!
Itt találod az alkatrészeket 3 oldalon:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=ugrobeka09
Valamit nem találsz kérdezz!
Cserébe : ételutalvány, szerszám, gép, kerti cuccok, stb .
ugrobeka09@gmail.com
üdv
Mert megvan csavarodva a vázad.
Normális esetben nem ér hozzá.
Másik variáció - hogy túl hosszú, ha Z15 kerék van fent vegyél egy új 112 szemeset.
SR2-es Simson nem érdekel valakit véletlenül?
06-30-931-99-65
Sziasztok!
Egy egyszerűnek tűnő probléma, de mégsem az:
Az S51-es simson-omat úgy vettem, hogy MZ teleszkópok vannak rajta hátul. Már korábban is hallottam hogy szorul a láncvédő, de most átalakítom láncvédő-nélkülire a gépet és szembesültem azzal, hogy a lánc így hozzáér a váz, fékkar stb. bizonyos pontjaihoz, hiába húzok rajta (eddig a láncvédő tartotta távol úgy-ahogy). Rengeteg Simson-on látom, hogy MZ teló van rajta, azokon nincs ilyen probléma? Tudtok valami jó megoldást? (eredeti teló visszahelyezésén kívül) Előre is köszi, tisztelettel: peterrock
Simson alkatrészek eladók az alábbi típusokhoz:
S51, S50, Kr51( schwalbe), Sr50
Listáért írj e-mailt!!
Szinte minden van!
Ételutalványért is!
Posta előreutalással!
ugrobeka09@gmail.com
06209623250
Sziasztok, egy regi atalakitasbol megmaradt gyujtas alaplapom eladova valt, ha valakit erdekel dobjon egy mail-t, megegyezunk. Sajnos a magnes nem tudom merre van, az alaplap komplett es Pesten van(tekercs plusz megszakito). (babetta gyujtas lett felrakva, nagy sikerrel :-) )
Udv! Tamas
Ha tényleg fojtott, érdemes "kinyitni" A Simsonnál úgy van megfojtva a henger, hogy egyszerűen nagyon alacsony a kipufogóablak. Minden más olyan a hengeren, mint a B-seken, ezáltal az előkipufogás nagyon kevés, nagyon magasak a átömlők a kipufogóablakhoz képest, közel sem ideális. Több barátom is mondta, hogy nagyon melegszenek, és kb. annyit esznek mint a fojtatlanok.
Ha a motor könnyen kiforog 4.ben a 15-össel, akkor elforog 16-ossal is, igaz kicsit nehezebben, de a fogyasztás mindenképpen csökkenni fog, sokkal alkalmasabb lesz hosszabb utakra. Ha jól emlékszem, 5,7 százalékkal nő az áttétel.
Köszönöm válaszod. Az Alföldön lakom, jelenleg 15-ös lánckerék van rajta. SR501B-H40-es fojtott a gép. Már 40-nél is nagyon pörög, ezért szeretnék rá nagyobb lánckereket. A fogyasztása csökkenhet a nagyobb kislánckerékkel?
Nekem régen volt,d 16 -os nál nagyobbat nem javaslom előre. Hacsak nincs piszkálva vagy nem az alföldön laksz.
Üdv. SR50-es elbírja a 16-17-es kislánckereket?
Vettem egy úszót a simson star motoromhoz,de nem fér bele az uszóházába. Igaz hogy simsonhoz kértem de azt hittem egyforma az úszó mindben? Szerintettek? Vagy csak utángyártott selejt. 16N1-6 a karbi típusa.
Milyen tapasztalataitok vannak a Re-cord félszintetikus és szintetikus 2T olajával?
Köszönöm, már megolajoztam a forgácsoshengert. A spirál megint megkopott, és hideg volt a Cinconyon ma.
Ha jól tudom, maradt a méret, azaz 16 mm.
A kis fémhengerben fémforgácsnak kell lennie, ez minden, a fekete dobozban nincs semmi. Ügyelj rá, hogy olajos legyen a fémhenger, szárazon nem szűr.
A km spirál vége négyzetes kell hogy legyen. Vegyél B-s Simót, abban szintén 5-perc a fúvókacsere :D
Sziasztok!
A simson karburátorok szivatórészének átmérője a karburátorokkal változott vagy az maradt egy méret?Pl.:Simson star-é megegyezik-e egy S50-ével?
Előre is köszönöm...
Uraim!
Az SR50-esben az az ülés alatt lévő kis fémhenger az össz légszűrés, vagy a fekete műanyag dobozban van valami komolyabb?
A km-spirál alsó vége kerek, vagy lekopott a négyzetes rész?
Szétszedtem a km-órát. A nap elöregítette a plexit, és a kmóra- mutatót, és letört. Az óra, és a távolságmérő működik, de a spirált nem tekeri a blokk.
MZ után rémálom szerelni a műanyag burkolatot. Az MZ-n egy fúvókacsere 5 perc, az SR50-en fél nap...
Schwalbe listát küldj légyszi,és hogy hol laksz!
üdv Sanko
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|