hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Simson - új hozzászólás

Összesen: 69 oldal

Kisfurjesi
válasz erre | email2007-08-08 17:34:14
Az 1961-es évjárattól van lámpám.
A sörre jobban vágyok (lehet hogy mégis jó lett volna a haza úton...)
sorszám: 2006 (80947)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-07-30 23:39:47)

 
 
Kulio
válasz erre | email2007-08-08 11:40:56
Hali!

Köszia gyors választ. Igazság szerint megszívja magát álló helyzetben, és csak elzárt benzincsappal, nagy nehezen indul be. Innen az ötlet, hogy túl magas a benzinszint.
sorszám: 2005 (80914)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-07 23:31:26
Ja. A 16N-1,2 stb. porlasztó beállítása:
A levegőcsavart (nagy) teljesen becsavarni majd másfél fordulatra kicsavarni.A dúsítócsavart (kicsi) majdnem teljesen becsavarni,úgy hogy azért még lehessen befele kb egy fordulatot csavarni,simán,szorulás nélkül.Ha jó a gyújtás,beindítani,beindul és üvöltenie kell a magas ford.szám miatt (mert a dúsító majd teljesen be van csavarva).Most meg kell keresni azt a ford.számot - fordulatszámmérő hiányában hangra figyelve - ahol a legmagasabb és stabilan jár a motor (magyarul nem tövig becsavarva és majd széthullik,hanem egy stabil magas fordulatszámot).Ezután nincs más dolgunk,mint a levegőcsavart kifele csavarni,lassan,ekkor csökken a for.szám (már ha nincs eltömődve semmi),és meg kell keresni az alapjárati fordulatszámot.Ha minden oké akkor ezután lehet finomítani a dúsítóval,de nagyon kis mértékben!Ajánlatos a művelet előtt kitakarítani a porlasztót!!!Én a pumpa szelepét leveszem és a benzincső-csatlakozásra teszem,majd jó nagyot belefújok a porlasztóba,ilyenkor kijön MINDEN belőle,főleg ha leeresztőcsavaros a porlasztó (hasznos)Ezt a pumpás dolgot leszerelt porlasztónál kell végezni különben minden szenny a hengerbe megy.Egyébként a bedadogás az lehet eltömődött fúvóka miatt is,de ezt biztos tudod.Sok sikert,üdv!
sorszám: 2004 (80901)
(előzmény: Kulio, 2007-08-07 20:32:21)

 
 
Kulio
válasz erre | email2007-08-07 20:32:21
üdv!

A kezembe nyomtak minap egy simsont (s51-es), hogy én motorozom, és kezdjek vele valamit. Annyit megállapítottam, hogy belefullad a benzinbe, de hát a jawan más karbi van. MEg behorkol, ledadog 2-3-ban.
Valaki Tudna segíteni, hogy hogy is kell beállítania karbit????

Kulio
sorszám: 2003 (80885)

 
 
Mahesza
válasz erre | email2007-08-06 12:10:28
Sziasztok lenne valakinek Schwalbe Kr 51/1-hez szerelési utasítása?
sorszám: 2002 (80806)

 
 
Sycora
válasz erre | email2007-08-06 07:15:58
:)))
sorszám: 2001 (80798)
(előzmény: creationmz, 2007-08-06 06:18:00)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-06 06:18:00
Bármilyen anyag.... hmmm benzin kell? :D

CRE [-.-]
sorszám: 2000 (80797)
(előzmény: Sycora, 2007-08-05 23:56:58)

 
 
Sycora
válasz erre | email2007-08-05 23:56:58
Hi. Nincs vkinek esetleg rollerhez használati utasítása vagy bármilyen anyaga?
sorszám: 1999 (80795)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-08-03 21:07:00
hehe! nem akar venni valaki 2db darabokban lévő,(fel akartam újítani őket de már belefáradtam!!!) teljes, hiánytalan turbós schwalbe-t? mondjuk egyben 30ért?
sorszám: 1998 (80725)

 
 
rebel56
válasz erre | email2007-08-03 18:33:44
Sziasztok!
Nem akar valaki Simson SR2E alkatrészeket venni? Találtam egy eladó motort, de nekem igazából csak egy része kellene. E-mailt kérnék.
Üdv: Miki
sorszám: 1997 (80722)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-08-02 14:15:43
Ugyan má'... pont most láttam egy plakátor, ahol a Jevgenyij úgy volt kiírva, hogy Evgeny.
sorszám: 1996 (80691)
(előzmény: creationmz, 2007-08-02 12:29:07)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-02 12:29:07
Asszem visszamegyek általánosba.... pfejj *vajon

CRE [-.-]
sorszám: 1995 (80688)
(előzmény: creationmz, 2007-08-02 12:22:34)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-02 12:22:34
Azért megnézném azt a rést ahol az olajat kapja a lendkerék felöli oldalon. Valyon mennyi kosz kell hogy az eltömődjön és a csapágy széthulljon :)

CRE [-.-]
sorszám: 1994 (80687)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-02 12:21:22
Akkor jól képzeltem :D

Tehát akkor 2 szimering van a lendkerék felöl... Ahogy sejtettem :)

CRE [-.-]
sorszám: 1993 (80686)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-08-02 12:15:44)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-08-02 12:15:44
http://www.simson.hu/letoltes/ROB3gTurbo.jpg

a kép!

forrás: simson.hu
sorszám: 1992 (80685)
(előzmény: creationmz, 2007-08-02 12:12:30)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-02 12:12:30
Mutasd azt az ábrát!

A másik oldalon (lendkerék) nem kenhet a váltó olaja, hiszen akkor:

1: a lendkerék olajban forogna :D
2: ha mégis az ken akkor 2 szimering kéne, 1 ami a forgattyúsházat zárja el a csapágytól, és 1 ami a lendkerék felől tömít.

Szóóóval... konzekvenciákat levonva, ha neked STAR blokkod van akkor a helyes összeszerelés attól függ hogy a váltó felöli blokkfeledben a csapágy helyének kiképzésénél hol van bemarva a zégernek a helye. Amennyiben viszont újabb (kocka hengeresed) blokkod van, akkor a helyes sorrend forgattyúsháztól kifele haladva: csapágy zéger szimering

CRE [-.-]
sorszám: 1991 (80684)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-08-02 12:07:59)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-08-02 12:10:48
nekem turbós és assszema z olaj kenős.. de a lendkerekes oldalt elbasztam, ábra után szabadon...
sorszám: 1990 (80683)
(előzmény: creationmz, 2007-08-02 12:03:35)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-08-02 12:07:59
akkor ahol van az a kis "ér", ahol be tud menni az olaj a csapágyhoz, ott szimering- csapágy a sor, a másikon meg a keverék ken így fordítva!!! amúgy a gyári ábrán mind a 2 fordítva van.... most néztem!!! de tényleg...
sorszám: 1989 (80682)
(előzmény: creationmz, 2007-08-02 12:01:55)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-08-02 12:06:19
Nem biztos, hogy elbaszta, annak idején kísérleteztek a németek a csapágy hajtóműolajas kenésével. A korai Trophyk is ilyenek. Amit küldtem neked ábrákat, az S51-esre vonatkozik.
sorszám: 1988 (80681)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-08-02 12:00:21)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-02 12:03:35
Nem nem. Nem cseszte el! A STAR-ok némelyike, de lehet hogy mindegyik? a váltó felöli résznél fordítottan van pakolva. Ugyanis ott tényleg a váltóban levő olaj kent. De a lendkerék felöli résznél mindenképp a szimering van kint!

Neked milyen blokkod van?!

CRE [-.-]
sorszám: 1987 (80680)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-08-02 12:00:21)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-08-02 12:02:04
igen, turbós... meg 2 db szétbombázott schwalbem/azokat is össze kell majd raknom/... az etz-m simán összeraktam és nagyon fasza lett ezzel a szimóval kínlódok évek óta!!! ;)
sorszám: 1986 (80679)
(előzmény: creationmz, 2007-08-02 11:58:01)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-02 12:01:55
Mondjuk erre nem gondoltunk, ami részben a mi részben az ő hibája... Ugyanis a Star-nál volt egy változat ahol tényleg a váltóban levő olaj kente a csapágyat, és abban az esetben valós az ő általa mutatott kép.

De a másik oldalon (lendkerék felől) a sorrend az amit mi írtunk :)
sorszám: 1985 (80678)
(előzmény: R.A., 2007-08-02 11:49:41)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-08-02 12:00:21
Srácok, köszi az infót; akkor szegény csávó, a tip-top starjaval igen elcseszte... amúgy a robbantott ábrát ismeritek, mert az is gyanús...
[b]http://www.simson.hu/letoltes/ROB3gTurbo.jpg[/b]
sőt!!! ottan is fordítva van!!!
sorszám: 1984 (80677)
(előzmény: R.A., 2007-08-02 11:49:41)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-02 11:58:01
És neked STAR blokkod van?
sorszám: 1983 (80676)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-08-02 11:52:48)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-08-02 11:52:48
javasolt irodalom: http://www.freeweb.hu/sr4-2/galery/2006_motogeneral/2006_motorgeneral.htm
itt találtam aképeket....
sorszám: 1982 (80675)
(előzmény: creationmz, 2007-08-02 11:46:04)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-08-02 11:49:41
Talán inkább úgy fogalmaznék, ezt elkövette valaki...

Itt egy ábra a sorrendről:
http://www.ocskavas.hu/nyomatek.jpg

És kb. ezt kell látnod, ha kész:
http://www.ocskavas.hu/motorhaz.jpg
sorszám: 1981 (80674)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-08-02 11:26:30)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-02 11:46:04
Nahhh alapoktól kezdjük.
Adott a blokkfeled. Ahol a sonkák vannak ott van azon az oldalon a csapágy. Ez után ha jól emlékszem van egy zéger meg lehet hogy volt nálam egy alátét is, de az is lehet hogy ez csak az egyik oldalt, vagy ez MZ volt :)

Szo sorrend sonkák felől: csapágy - zéger - szimering

A szimeringet a rúgós felével a csapágy felé tedd, tehát ha a blokkfeledet nézed akkor a (lendkerék vagy primer fogaskerék) másik oldalt a sima felének kell lennie. Valamint a ZÖLD szimeringet javasoltuk, már 2-en :)

CRE [-.-]
sorszám: 1980 (80673)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-08-02 11:26:30)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-02 11:42:16
Hát bammeg ez eléggé!!!!
sorszám: 1979 (80672)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-08-02 11:26:30)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-08-02 11:26:30
akkor ez rosszul van???: http://www.freeweb.hu/sr4-2/galery/2006_motogeneral/100_1832.JPG
ez az a rész ahol az elősűrítés van... akkor ide a csapágy, először utána a szimering, befelé a szoknyával ,majd a rugó???????
sorszám: 1978 (80671)
(előzmény: R.A., 2007-08-02 08:20:42)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-08-02 08:20:42
...húb'meg...

Belülről, a főtengelytől kifelé haladva: először csapágy, utána szimering, "rugó" befelé (a szimering sima oldala van kifelé).
sorszám: 1977 (80661)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-08-01 18:50:26)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-08-01 18:50:26
szevasztok!ez a fülekkel kifelé ez azt jelenti, hogy a sima fele van a főtengelyhez legközelebb, utána a "rugó" és azután a csapágy??? és akkor zöld vagy piros!!!! ja 16 os lánckerék van a gépen ;( előtte 14 es vót, de 12est is próbáltam...
sorszám: 1976 (80642)
(előzmény: creationmz, 2007-08-01 11:37:44)

 
 
rebel56
válasz erre | email2007-08-01 17:25:40
Sejtettem.. Nincs valakinek esetleg eladó SR2 km-óra spirál? Írjon már ide vagy a rebel56 kukac freemail pont hu címre!
sorszám: 1975 (80639)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-07-31 22:44:07)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2007-08-01 14:46:37
Szimeringből csak a zöldet (esetleg pirosat), mert az olajálló. Sajnos nekem ezt senki sem mondta amikor a Simsonom fel lett újitva, ezért 2 hónapig nem jöttem rá, mi baja van. A fekete szimeringem megpuhult, szoritórugó leesett róla, egyszóval az alsó kompresszió teljesen elment. Ez elég veszélyes lehet bejáratáskor, mert olaj hiányában a motor könnyen megszorulhat.
sorszám: 1974 (80633)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-08-01 08:05:52)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-01 11:37:44
Szerintem lényeg az hogy ne pörgesd és ne erőltesd. A pörgetést nem engedi a 17-es kerék, erőltetés ellen meg vissza kell váltani :)

Nekem a főtengelynél zöld szimeringek vannak. És sima felükkel kifelé.

CRE [-.-]
sorszám: 1973 (80630)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-08-01 08:05:52)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-08-01 08:05:52
oké, kösz! azt hiszem szét kapom az egészet, indulok a kálykától, átnézem a leg apróbb darabokig... sajnos a kiput néztem már, a gyujtást is; Apropó! egy-két nagy kérdés: a zöld vagy a fekete szimering a jó? vagy mind 1? a szimeringnek, ugye mindig a peremes részével álljon kifele??? (megint szétszedem és összerakom...) ha lesz rá idegem; bejáratásnál dimbes-dombos helyen nem jobb mondjuk 13-as kerék? na nem kérdezek több ilyen "okossatt"; köszi a segítséget!
sorszám: 1972 (80623)
(előzmény: creationmz, 2007-08-01 06:29:18)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-01 06:31:34
Esküszöm, egyszer megtanulok fogalmazni... pfff
sorszám: 1971 (80618)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-01 06:29:18
Nohh, mi nem rég újítottuk fel az S51-es simsonunkat, 60-as hengert kapott, 2 felömlőset. Após, aki munkába jáűrásra használja a gépet elmúlt 110kg! Most tart a motor kb a 600. megtett km-nél. Nálunk is teljes generál volt. Beleértve egy főtengely cserét is.
Eleinte a bejáratós keverék lerakódott olajsara szivatott meg minket a kipufogóban, tegnap a gyertyába került valami koszmó az új hengerfej tömítésből. Biztosan holnap is lesz valami nyűgje.
De a lényeg, az az, hogy ésszerű bejáratással, szinte súlytól függetlenül jó mocit lehet összehozni. Most a simson 17-es lánckerékkel 60-as hengerrel 4-ben is kényelmesen viszi az 50-60-at! És hangsúlyoznám, MÉG BEJÁRATÓS! (fúvóka 72).

Még egyszer, az én véleményem, az az, hogy első körben, ha te is gondos gazda vagy, akkor nézd át a kipufogó dobot. Tisztítsd ki. cserélj fúvókát 72-re, pucold át a karbit, cserélj gyertyát. Ha ezek után sem kel életre a motor, akkor kezdhetsz gondolkodni olyanokon, hogy biztos jól raktad e be a szimeringeket, jól van e beállítva a gyújtásod, elég erős e a szikra, és nem utolsó sorban, biztosan jól járattad e be...

Amugy a nagyobb gáznál fullad jelenség nálunk is jelentkezett, megoldása a szivatóban levő gumi cseréje, és a 72-es főfuvóka jelentette. :)

CRE [-.-]
sorszám: 1970 (80617)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-07-31 14:24:40)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-01 06:05:39
Járasd be, és ne akarj tőle eleinte sokat! Ne játsz vele tőgázon, minimum az első 500km-ben legyél vele kíméletes. Utána is csak fokozatosan hajtsd.

CRE [-.-]
sorszám: 1969 (80616)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-07-31 14:24:40)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-07-31 22:44:07
Olyan spirálnak nevezett bowden szerű izékéről. Az SR-2-nél bizony a bal oldali foglalatból, az első kerékről. Ugyan úgy, ahogy a Komar, vagy a Danuvia. Bizony, bizony. A mutatód azért ugrál, mert nincs bekötve az óra, oszt szabadon himbálózik. Tessék megcsinálni!
sorszám: 1968 (80608)
(előzmény: rebel56, 2007-07-31 21:32:13)

 
 
rebel56
válasz erre | email2007-07-31 21:32:13
Kérdezném még, hogy a km-óra számlálója honnan kapja a jelet? A képeken mintha úgy láttam, volna, hogy az első kerék bal oldalán lenne valami meghajtás, na ott nekem nincs semmi.
Nem is működik persze. A mutató is érdekes, olyat már láttam hogy oszcillál, de olyat még nem, hogy fals értékeket mutatva, a sebességtől látszólag teljes mértékben függetlenül ugrabugrál. Lesz ezzel még munka bőven.. :)
sorszám: 1967 (80598)
(elözmény: Tibi2T, 2007-07-30 20:02:17)

 
 
rebel56
válasz erre | email2007-07-31 21:27:46
Köszi mindenkinek az ötleteket. Ma már nagyon viszketett a tenyerem, úgyhogy egyszerűen leszedtem a fékpálcát, így tudtam menni motorozni, nem ragadt be. ;) Vettem hozzá egy "minden simsonhoz ilyen kell" típusú fékkulcsot 760-ért, persze nem is hasonlított arra amit az SR2-ben találtam.
A ferrodol réteg szemre kb 2-3 mm vastag, eredetileg mennyi?
sorszám: 1966 (80597)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-07-31 14:24:40
szevasztok! van egy starom! felfurattam, összes csapágy,szimering, tömítés új, összeraktam, nagyon fasza(mondjuk, ...), de ahogy bemelegszik(10-20km) utána teljesen el megy az ereje(egyesbe is alig tudok vele menni emelkedőn nagyobb gáznál egyből fullad()50%-tól))!! Amúgy is full gáznál befullad amit nem értek (60-70-80 ezeket a fúvókákat próbáltam, légszűrővel, annélkül, cseréltem porlasztót, játszottam a benzinszintel, tömitéssel, stb... de semmi)... nem bánnék egy-két jó tanácsot, elég dimbes-dombos részen lakom, és 90kg is elmúltam így szegény mocsiból ki kell hoznom a maxuimumot, ha haladni akarok :). Ti mit szóltok, a négy felömlős dolognak van értelme, mivel tudnék egy kis pluszt rakni a vasba??? köszi!! rgy
sorszám: 1965 (80556)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-07-31 08:57:37
A fényképeket sem találom sehol...
sorszám: 1964 (80536)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-07-30 23:29:55)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-07-30 23:39:47
Mert akkor importáltunk belőle a legtöbbet.
Jut eszembe, azt mát Lakitelken akartam Tőled kérdezni, hogy SR hátsó mlámpa búrád van-e? Kéne.
Ja, és most sört küldjek, vagy lendkerék éket? Képzeld aztán meglett ám mind a 10 db. A farzsebemben volt! :-) :-)
sorszám: 1963 (80526)
(elözmény: Tibi2T, 2007-07-30 20:02:17)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-07-30 23:36:05
Ja, elfogyott. Hátsó fék? + visszahúzó rugó van? Ha igen, akkor fékkulcs kiüt. 300-as vízpapír Brigéciollal leitatva, oszt adj neki, leppolt felületet adván. Varrógépolajjal átken, oszt 5 évig jó. Ennyi.
sorszám: 1962 (80525)
(elözmény: Tibi2T, 2007-07-30 12:16:54)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-07-30 23:29:55
Nagyon szeretném én is tudni, mert annak a tróger Indynek igen csak kéne a beszámolójához. Valami Somogyi Betjárok már emiatt föl akarják kötni. :-)
sorszám: 1961 (80524)
(elözmény: Tibi2T, 2007-07-30 00:33:34)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-07-30 21:27:51
Amikor a felújítást csinálod, egy pár dologra figyelj oda:

- ha szétszedted a féket, takarítsd le az összes alkatrészt (pl. az alumíniumot Brigéciollal, az acélt petróleummal)
- takarítsd ki alaposan a dobot
- ha berágódást találsz valamelyik alkatrészen, azt finoman tüntesd el róla (ha nem megy, cseréld ki az alkatrészt)
- a súrlódó felületeket kend meg (de csak azokat, és csak vékonyan), ha a fékkulcs tengelye rozsdás, finom csiszolópapírral szedd le a rozsdát, majd tisztítsd le a port
- ne hiányozzon alkatrész (ha nem vagy biztos a dolgodban, vagy először csinálod, nézz meg egy alkatrészjegyzéket vagy robbantott ábrát)

Mivel felújításról van szó, cseréld ki a fékbetéteket. Ha mindent jól csinálsz, bűvészkedés nélkül is kiváló féked lesz.
sorszám: 1960 (80514)
(előzmény: rebel56, 2007-07-30 20:48:10)

 
 
rebel56
válasz erre | email2007-07-30 20:48:10
Köszi a tippeket! Első körben (teljes felújítás előtt) megpróbálkozom a fékkulcs cseréjével, feltéve hogy kapható még boltban. Megegyezik esetleg valamely újabb típuséval?
sorszám: 1959 (80513)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-07-30 20:42:04
Az.Tengely alakja van,a vége téglalap alakú izé,tudod mire gondolok.
sorszám: 1958 (80512)
(elözmény: Tibi2T, 2007-07-30 17:40:06)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2007-07-30 20:06:06
Lehet hogy hézagolás a pofa homlokfelületén még segítene.
Persze ehhez tudnia kellene milyen vastag a papucs...
sorszám: 1957 (80508)
(elözmény: Tibi2T, 2007-07-30 18:54:51)

 
  Összesen: 69 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu