:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Az egy marék szar,hidd el a diesel Royal az egészen paradox módon egy áramfejlesztőből lett kitalálva (ez komoly)... Szükség törvényt bont... Mondjuk a Royal legalább fenn tudott maradni, a simson ezzel szembe 1996-ban megszűnt,sajnos. El tudnék képzelni hasonló koncepcióban 250es 4T simsonokat is, mint az AWO-s időkben...
A diesel változat engem is érdekelne, már csak azért is, mert az valóban egyedi lenne.
Ha valami már közel 60 éve változatlan, az szép szóval igazán kiforrott, kevésbé széppel kurvára elavult. :) Mindenesetre tényleg külön kategória. Én idén találkoztam vele először - el se akartam hinni hogy gyártanak még hasonlót. Biztos beújítanék egyet, ha lehetne több motorom, de biztos nem az injektoros-önindítósat.
Én is megnéztem. Voltak halvány emlékeim egy újságból, de most megnéztem a honlapot. Nekem nagyon tetszik. A katonai, meg a Cafe Racer kit nagyon király. Sztem nagyon szép motorok. A régi klasszikus forma. Tetszik.
Megnéztem ezt a Royal enfield-et. Nagyon teccetős kis mocik. Van 500-as is. Olvastam, hogy az újak már befecskendezősök. Szép szép, de lehetne egy kicsit erőssebb. Nyomaték az még van is, de nem szántani kell vele.
Maga a márka nem szar, de az enyém tud sza lenni :DDD
Sukida???Novara???Nem gondolod...A Royal Enfieldet nem említeném egy lapon egy kotvány robogóval sem... A Royal az nem ez a kategória, egy kicsit de éppen (:)) csak... mondjuk egy olyan ég és föld különbséget képzelj el. A Bullet 350 egy halvány ponttal többet kap mint ezek :DDD. Megnézem én azt, hogy ennél mi fog tovább tartani, a Royal Enfield Bullet család 1950 óta gyakorlatilag változatlan (elektromos rendszert és némileg a vezérlést tekintve) változatlan... és a 2007-es modellt egy simsonnal (uuuhh) sem említeném még közös mondatban sem... egyébként kész a simsonom, sokkal jobb lett mint volt, remélem mostmár bírni fogja, 1:25-ös keverék, tatás vezetés 1000km-ig, hát bizakodjunk... nem mondtam h szar a simson, ez az első motorom, és azóta fejlesztgetem, igencsak sokat foglalkozok vele de fel tud dühíteni nagyon, mintahogy a Jawa is néha kiakaszt (lemerülő akksi - nem kell bemutatni a 6V-at :))), behaló 2T gyertyák, kondi... uuuuh). Egy komoly 4 ütemű motorban - legalábbis én - sokkal nagyobb megbízhatóságot látok, ill. környezetvédelmi végzettsége(im) miatt is van egyfajta szempont, csakhát ugye az a piszkos pénz... én várom a legjobban az elektromos járművek korát (hidrogén is jöhet)!!!
Esox! Azért szerintem ne írd le ezeket a mocikat, mert ezek akkor is menni fognak amikor a te 4T-s sukida-d vagy novara-d, már bemonta az unalmast. HeHe
Én inkább 2T-párti vagyok, sokkal egyszerűbb és olcsóbb - ez viszont azt feltételezi, hogy nem mások által itt-ott ajánlgatott ötleteket valósítok meg, hanem csak annyira nyúlok bele egy motorba, amennyi még nem megy másnak a rovására. Ezért nem veszek szettet sem, és neked is ezt tanácsolom.
:DD Kétütemű motort soha a rohadt életbe nem veszek többé. Elég a simsonból, MZből, JAWAból bőven... Legközelebb Royal Enfieldet újítok, vagy valami 125ös 4T motort, oly mindegy csak ne ezek legyenek... :D:D
A simson marad az egyszer úgy is jó lesz, egyszer...
Nekem van egy s50es eladó! :D Komolyan frissen felújított, és sztem is a legjobb simson. (persze csak a schwalbe-m után :P)
üdv
A """"szettet"""" pontosan az, minél többet foglkalkozok vele, annál szarabb. Igazából úgy vettem észre csak kívülről jó, egyébként egy rakás szar, de komolyan. Mindíg jön valami újabb dolog ami széthullik benne, de kínomban egyszer fel fogom gyújtani, ha ezek után is szar lesz. Ezt jól kifogtam. Valójában amióta megvan, mindíg volt vele valami nyűg. És szerintem majd ha csak a váz marad az eredeti, talán akkor lesz majd jónak nevezhető. Kezd elegem lenni belőle, szerintem egy sima s50-el jobban jártam volna, azok amúgy is strapabíróbbak, és minden elemük valahogy jobban átgondolt. Az s51 szerintem egy elhamarkjodott dolog volt, és soha nem is akarták volna fejleszteni. Vagy csak engem kísért a sors ezzel a szarral????
Ez az a Simson, amire a 60-as "szettet" vásároltad ?
Tegnap a szerelhöz indultam a simsonnal. Egy elég komoly simsont kell elképzelni, magyarul az összes fellelhető dolgot ráraktam ami számít, és tényleg piszok sok munka fekszik benne. A csörgés miatt indultam el vele. Mondanom se kell nem bírta ki ez Murphy rohadt törvénye. Vonóhorog nyilván nincs a Lanoson, így hívtam (volna) haveromat, neki meg nem volt otthon az Astra. Off. De jött simsonnal :). Meg egy jó 3 méteres kötéllel. Kockáztattunk, elhúzott a szerelőig, hát érdekesen néztek nem mondom a kormányra kötött kötéllel... kibírtuk, nem jött a cop :D. Ezúton is köszönöm, hogy segített és a yard is szerencsére nem arra cirkált :DDDDD. Hát komoly menet volt, a fejem iszonyatosan fájt, elég veszélyes volt főleg a kereszteződések, ne csináljatok ilyet ha lehet leírhatatlanul veszélyes... Megint iszonyatos drága lesz :))))) ez a simson aranyárban van amennyit eddig ráköltöttem, a tuning átka, hogy minden amit eddig nem cseréltél ki előbb utóbb el fog romlani és kénytelen leszel kicserélni, nincs olyan, hogy na ez még bírni fogja, megsúgom nem fogja bírni :)))))) pedig vigyázok rá, a legjobb, hogy mostmár aztán tényleg csak a címke 83-as, minden más totálisan új. És nem eladó :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ezt üzenem mindazoknak akik mindenféle hülye ajánlatot tettek eddig is rá :DDD, ez már a nyakamon maad, nem éri meg eladni9 ;)
Nekem is volt ugyanilyen problémám. Nekem egy 16N1-es karbim van vastagsúberes, és az volt a gond, hogy a súber oválisra volt kopva és keresztbe felakadt a karbiban és az istennek nem akarta abbahagyni a pörgést. Nem biztos, hogy neked is ez a probléma de egy próbát megér. Én vettem egy új súbert(600 Ft) és azóta jó!
Mármint a tömítő gumi nem a gumisapka...
Most melyik csavarról beszélünk?Ha tövig betekered a dúsítót jóhogy pörög mint az állat.Ha a levegőt tekered tövig jóhogy fullad, nem kap levegőt... Ajánlom, a szivató bowden porlasztóoldali részét nézd meg, a kis gumi néha szétszakad és fenntartja a szivatót épp eléggé ahhoz, hogy pörögjön a moci. Sok sikert, remélem segítettem.
Hacsak nem minimum 70es többfelömlős hengered van, gyakorlatilag értelmetlen a rezonátor. Nekem 60as tuning hengerem van, ahhoz a sima gyári rezonátor van de csak a látvány, meg a hang kedvéért, kicsit javít rajta (többet pörög) de igazából nem jelentős. Akkor készíts hozzá, ha tényleg tuningolod nagyon, egyébként jobban megéri 3500-ért megvenni a gyárit, sztem...
A gyújtásoldali szimeringed megérett a cserére.
elsőre fals levegő. de majd aki jobban ért hozzá pontosabban megmondja
Halihó!
Az a problémám, hogy egyik reggel mikor berúgtam a mocit, nem akart beállni normális alapjáratra, hanem pörgött, mintha húznám a gázt.(S51 60ccm, 16n-3) Azóta szédszedtem a karbit, megnéztem h nem a súbertű akad e fenn, benzinszintet beállítottam, fúvókák átláthatóak. Eddig semmi gondom nem volt az alapjárattal, most meg ha erősen meghúzva tövig be van tekerve az alapjárat állító csavar akkor is még magas az alapjárat.
Mi lehet a baj?
És azt esetleg meg tudod nekem mondani, hogy ezeket a km-órákat hol lehet kapni?
Azt nem, de csináltak olyan 4 sebességest, amit belelehetne tenni.
De nincs értelme felkutatni, 2 db blokkot tudok Dunán-túlon. Ezek magán importban kerültek be az országba...
És 60 magasságban kérnek (db/blokk).
sorszám: 2084 (83229)
( előzmény: Black Dragon, 2007-09-09 10:29:36)
1. SpeedMaster 3000, az 5000 többet tud, de az annyiba is kerül.
2. Minden további nélkül felcserélhető, amennyiben a köpeny mintázata azt megengedi. (Tanulság: köpeny vásárlásnál kell oda figyelni.)
3. Pesti részen Mofaker, vagy Futár motoros bolt.
Segítségre lenne szükségem. Rákattantam a rezo témára és csinálni akarok egyet a majdani tuning svalbimra. A baj az h nem tudom leszabni a lemezt. De vhol olvastam h a gyári átalakítható. Arra lennék kiváncsi h mit kell rajta alakítani. Hegeszteni, vágni nem gond. Jah és h milyen vastag lemezből van?
Köszi előre is.
üdv
gab
Nekem is van egy s50esem meg svalbim is. Az 50es blokkja inkább a svalbijéhoz hasonlít. Majdhogynem egyforma a belseje. De már én is gondolkoztam a 4.sebesség beépítésén.
sorszám: 2081 (83222)
( előzmény: Black Dragon, 2007-09-09 10:29:36)
Főleg h tök más az s50 meg az s51 blokkja, gyakorlatilag a lökete és a furata is különböző ha jól tudom. Egyébként az s50 jobb, sajnos nincs belőle 4sebis...
Köszi az infókat!
Esetleg valaki aki bicikli kilóméterórát használ a szimóján le tudná írni a típusát?
Na jó, nem fedem fel az inkognitódat :-)
sorszám: 2078 (83215)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-09-08 00:22:06)
Nem lehet bele tenni, a lamellákon kívül semmi más nem egyezik meg a belselyében.
sorszám: 2077 (83178)
( előzmény: Black Dragon, 2007-09-09 10:29:36)
De pont, hogy fel lehet cserélni, totálisan megegyezik a kettő, a fék kulcs meg nem a keréken van, hanem a fék fedélen, ami már nem egyezik.
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy van egy s50b-s simsonom (3 sebességes) és hogy ebbe bele lehet e rakni egy s51-es 4 sebességes simson váltóját kompletten? Van e valami eltérés a kettő váltó között?
A hátsó kerék az hátsó kerék, nem lehet felcserélni a kettőt, képtelenség, főleg, hogy a fékkulcsok is ellenkező oldalon vannak (első jobb, hátsó bal). Digitális km. óra gyakorlatilag mind1, főleg ha lendkerekes a gyújtás. Boltról nem tudok semmit, békéscsabai vagyok :DDDD...
Sok sikert a simihez!
Más: Az S60-om valami eszméletlenül elkezdett csörögni. Olyan csilingelő hangot ad ki. Úgy kezdődött, hogy a fúrt 50-es henger elkezdte csinálni, gondoltam az már annyit volt használva, hogy mind1 neki, kicseréltem egy csont új 60-asra, mindennel együtt. Összerakom, erre ugyanúgy csörög, hát majd a sírógörcs kerülgetett :(((. Megyek vele egy pár kört, hogy járatódjon kicsit, semmi változás. Tehát kizárt dolog, hogy a henger csinálja, mert az totálisan új minden alkotóelemével együtt. Viszont az összerakásnál észrevettem, hogy a hajtókar (réz színű) oldalirányban legalább fél centit lötyög. Ez normális? Csak mert tudom, hogy a fém nagyon jól vezeti a hangot és nagyon meg tud téveszteni honnét jön a csilingelés. Henger biztos kizárva, hengerfej is. A motor egyébként nagyon erős azon kívül. Félek, hogy hajtókar csapágy téma lehet.... Szerintetek???
Hali!
Pár napja vettem egy Simsont. S51-es vázba van beépítve egy Star blokk. Lenne pár kérdésem:
1. Korábban olvastam, hogy többeteknek digitális kerékpár kilóméteróra van a mociján és nem zavarja a gyújtás. Tudnátok ajánlani egy konkrét márkát és típust ami működik? 3000-4000 Ft-os árkategória érdekelne.
2. A kerekeknél előre és hátra is feltehetem ugyanazt a kereket?
3. Ismertek valamilyen olcsó simsonos boltot Budapesten? Esetleg olyat aminek honlapja is van?
Előre is köszi.
Üdv: Bányai József
Kisfürjesi! Ahogy mondod!
SR lámpa?
Én is kaposvári vagyok. Tiby bácsi a 3. utcában lakik tőlem.
Sziasztok! Van valakinek egy darab bontott vagy nem bontott de olcsó hátsó külső rugós állítható telója?Simson S51E re kéne, az enyémnek a dugattyúszára elhajlott kicsit. azt kéne cserélni. Ha vki tud valami megoldást érdekelne.
Pörgünk, mint a motorkerék...
Valaki dobjon már fel valami értelmes témát!
Nagyjából ez Szirmai. Egy különc, aki néha motorozgatással is szívatja magát és elképesztően berhel, de pesten egy fél pár régi cipőbe rejtett békávés lyukasztókészülékkel bonyolítja a közlekedését.
az könnyen elöfordulhat ez esetben mea culpa :)
sorszám: 2067 (82925)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-09-02 22:18:59)
Hali!
A Tiby bácsival párszor túráztunk együtt idén, de most valamiért megkattant, pedig nagy koponya, meg normális embernek ismertem meg...valamiért nagyon berágott..
Elmondásból tudom a történetet, de nagyon csodálkozom....:-(
Szirmay Gábor? Ha jól tévedek, akkor ő a neves Afrikautazó, aki veterán DKW motorjára megkapta az USA kezdetű rendszámot.....ezzel Líbiába utazni felettébb kalandos lehetett :-))
Üdv,
Zoli
Tiby bácsi : kaposvári kis nyugdíjas, aki folyamatosan fejleszti a az S 50 típusú vasat.
Így minden évben elhoz 1 díjat a Simson Klub Magyarország által Lakitelken rendezett találkozóról.
A gép jelenlegi kiépítése: (Talán...) Szélvédő, lábvédő(babakádból), utánfutó (habarcskeverő láda), kormány mozdításra kapcsoló riasztó.
Mindezt olyan szinvonalon elkészítve, hogy a rendőr is csak nézegeti hogy most ez szabályos?! Vagy nem?!
Ezért mikor lekakilja a madár, düh rohamot kap...
Helo.
Az lenne a kérdésem vagy inkább kérésem h vki aki tud nekem segíteni abban h milyen motor a GARELLI GULP (véleményeket és pár műszaki adatot várok) az lécci írjon már róla mert érdekelne h milyen motor.
Na most remélem pontot teszünk az ügy végére :)))))). Kérdés: Ki a bűn az a Tiby bácsi? Ki a bűn az a Szirmay Gábor? Avassatok be légyszi...
Bszmg, pedig tényleg azt hittem, mindenki az igazi nevét használja... Zapkorte, zsakfos stb... :D (bocs)
No, de komolyra fordítva a szót: azt írod, nem tehet róla, mégis kaposvári taplónak nevezted...
sorszám: 2062 (82773)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-09-02 22:22:47)
Tudod, én itt inkognítóban vagyok. Szóval NEM Kalányos Wendel beás roma csávó az igazi nevem. Sőt: Tiby bácsit 30 éve ismerem. Most gárgyult be az agya, erről egyetlen ember sem tehet. :-(
sorszám: 2061 (82772)
( elözmény: Black Dragon, 2007-08-27 22:54:32)
Tiby bácsi szerint húlyegyerekek a simsonosok, csak ő nem. Nekem pozitívak a tapasztalataim, az őregnek nem. - Valamit elérthettél. -
sorszám: 2060 (82770)
( elözmény: Black Dragon, 2007-08-24 09:15:10)
Nem tilisztor. Tirisztor.
Az 50-es blokkt ami darabokban van mennyiért adod? És van e tirisztoros lendkereked? Jah és hol találom a cuccokat? Előre is kössz!
50-es blokk darabokban,50,51,60,70hengerek 51h. fej,51balos blokkfél,tilisztor,tilisztoros alaplap,csap, kpl4.sebesség,tekercsek,kerékagy,felni,sárvédők,kipufogó,rács, cróm rugós hátsó telók,lengővilla,kormány,ber.kar,h,lámpa, star e,sárvédő,star henger,51főtengely, és még pár apróság.
sorszám: 2057 (82703)
( elözmény: Black Dragon, 2007-08-30 11:34:44)
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|