:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Hé! Itt is van tuning topic. Na jó, az utóbbi időkben egy kicsit eldurvult :)) de azért van...
sorszám: 2205 (84822)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-11 21:04:11)
Szev. Gépmunka. A pontos porlasztó paraméterek után gépműhelyben meg tudják csinálni, itt igazából a beömlő torok átmérőjéről van szó, illetve akadhat munka a felfogatással is, de meg lehet csinálni, géppel. Valóban csak a 70-90ccm-es hengerhez ajánlott, azokból is a többfelömlősekhez (amennyiben a persely kiüthető a hengeredből a tied is lehet 6 felömlős akár). Igazából nincs túl sok értelme 50ccm-hez ilyen komoly porlasztó, ezért is ajánlom pl. a 70ccm-es S50-es hengert, amit lehet vásárolni is. A blokkot azonban fel kell bővíteni, ezt jegyezd meg, nincs visszacsinálás, ha elkezded az 70es fog maradni nem lehet visszacsinálni!!! A Dell Orto is csinál ilyeneket azt is érdemes megnézni, de ajánlom akkor már a membránvezérlést is, illetve ha már ennyire szereted a simson tuningot, a Leo Vince rezonátort is ajánlom hozzá. Ezekhez viszont elkél egy sportlégszűrő is (légszűrőházba beépíthető, nem külső - a külsőtől okádék és hihetetlenül fülsértő hangja lesz, kipróbáltam, zzzz a hideg is kiráz).
sorszám: 2204 (84821)
( előzmény: Black Dragon, 2007-10-10 07:00:27)
Én is ennyiért vettem, csak az használt, S50-es és menetjavítós volt. Az van a vándoron.
Van egy Simson Klub Magyarország web oldal. Ott létezik egy tuning topic. Ott tudsz jótanácsokat kapni. Elérhetőségük: www.simson.hu Próbáld meg! Tuji, Sós Anti, stb.
sorszám: 2202 (84813)
( előzmény: Black Dragon, 2007-10-10 07:00:27)
...ugye nem Made In Poland...?
Sziasztok van egy eladó vadonat új 51-es hengerem, 5000-ért oda adnám, ha valakit érdekel írjon. mezgo.g@freemail.hu
3500.ez a tank a pedálos simsoné.üdv.
sorszám: 2199 (84763)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-09 22:20:41)
Okés. De nem a karbival van a baj hanem a hengerrel, azt hogy kell átalakítani hogy ne tegyem tönkre és a karbi is felmenjen rá?
sorszám: 2198 (84751)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-09 22:24:56)
Az nem köbcenti, hanem átmérő függő. És nem csak a Mikuni, hanem minden porlasztó. Gondoltad volna, pl., hogy egy Del-Orto karbi ugyan úgy jó egy 25 ccm-es, 2T géphet, mint egy 6 hengeres 3000 ccm-es 4t-hez?
sorszám: 2197 (84744)
( előzmény: Black Dragon, 2007-10-09 19:20:47)
Üdv!
Nekem egy S50B-s simsonom van, de én úgy tudom, hogy a MIKUNI karbi 70-90ccm-es gépekhez ajánlott. És a hengert hogy kell átalakítani, milyen eljárással?
355-öst most is árulnak a Vaterán.
sorszám: 2194 (84707)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-08 22:59:01)
Na, mi legyen a lánckerékkel ?
Szeva!
Ha tényleg komolyan át akarod alakítani akkor vegyél MIKUNI karburátort hozzá. Igaz drága, de azért lényegesen jobb is. Kb. 20 000Ft egy darab és van több méretben is (attól függően, hogy mekkora a csonk). A simson hengert át kell alakítani hozzá, vagy lehet eleve olyan felfogatással is venni (membrános).
Egy kis segítség: http://www.rztpower.de
De csak azért mert a langtuning már túl sok reklámot kapott tőlem. A francba, megint :D.
sorszám: 2192 (84692)
( előzmény: Black Dragon, 2007-10-06 20:49:16)
4000-ért adom csappal tanksapkával eggyütt.üdv.
sorszám: 2191 (84685)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-08 22:53:53)
Hmmm... Csak Cz-ből ismertem 125-öst. Ez biztos csak belföldi szutyok volt. De igazad van, megnéztem, tényleg volt ilyen ócskaság is.
sorszám: 2190 (84683)
( előzmény: Black Dragon, 2007-10-08 15:21:31)
Hmmm... Csak Cz-ből ismertem 125-öst. Ez biztos csak belföldi szutyok volt. De igazad van, megnéztem, tényleg volt ilyen ócskaság is.
sorszám: 2189 (84682)
( előzmény: Black Dragon, 2007-10-08 15:21:31)
Hogyé?
Ma kaptam egy Star vázat, jópénzért. A hátsó lámpa kitűnő, a váz is csavarodás mentes, az első sárvédő is OK, meg az első lámpafej is, meg a kormány. Kelvalakinek valami belőle?
Pedig itt említ 125-ös jawát is:http://www.sweb.cz/sejky/modely.htm
sorszám: 2187 (84654)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-07 21:51:11)
simson sr2-es komplett benzintank horpadásmentes eladó.
"........pedig lassan fél évszázada motorozom."
Az kizár' dolog! :-))
sorszám: 2185 (84643)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-07 21:51:11)
JAWA type 606 (1965-1968)
JAWA type 355 (1956-1963)
Uff.
sorszám: 2184 (84631)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-07 21:51:11)
Persze, hogy jó. Csak némi átalakítással. Pl. ezek a karbik a 90-es, 4-6 felömlős, membrános hengerű tuning Simsonokhoz valók. (125-ös Jawáról még nem hallottam, pedig lassan fél évszázada motorozom.)
sorszám: 2183 (84630)
( előzmény: Black Dragon, 2007-10-07 20:44:04)
De a P21-es Pannonia két hengeres és két karburátoros volt, ugyhogy akkor egy karbi kb egy 125-ös motorénak megfelelő benzint ad. Ezek szerint 125-ös mz, jawa karburátor is jó hozzá?!
sorszám: 2182 (84628)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-06 22:26:39)
Már Indy is megmondta, hogy Tiby bácsi begárgyult. :-(
Ez így igaz!
sorszám: 2180 (84568)
( előzmény: Black Dragon, 2007-10-06 20:49:16)
Üdv!
Azt hallottam, hogy Pannonia P20-21-es karburátorokat némi átalakítással fel lehet rakni simsonra. Tud valaki esetleg valamit erről? Állítólag marhára megy tőle a gép...
Tudsz utalni ? Akkor elküldöm egy légpárnás borítékban.
Azon gondolkodom, hogyan lehetne ezt megboltolni. Most még megkérdem tényleg nincs-e véletlenül, ha más nem valahogy megbeszéljük.
Itt van az asztalomon a lánckerék, 650,- Ft volt.
Hali Wendel!
Tiby bá jött velem szembe tegnap a Tuskó áruházban, nekem úgytűnt hogy nagyon igyekezett félre nézni pedig észrevett...:-(
Hát szomorú :-(
Lásd Big Bore tuning. Gyártót nem írok szándékosan :DDDDDDDDDDDD már annyiszor ellőttem...
Nem tudom az árát, de biztos nem volt drága, mert arra emlékeznék :D. Meg fogom kérdezni, ha gondolod.
Valóban használtra gondoltam.
Nyílván való hogy egy vadi új motor bírja egy darabig.
De szntem ha van egy simod akkor azt 200-ból simán meg lehet csinálni úgy h menjen rendesen, meg rá egy tárcsafék és úgy király.
Mondjuk ha eredeti 51eshez való tárcsaféket akar vki az alapból 130ezer, de van sok más megoldás is.
Egy rs tudomásom szerint 12-15 LE, simo simson hengerrel 20 Le is lehet 16ezres fordulattal, de ez már elég profi tuning( speciál henger, dugatyú, karbi, hajtókar, főtengő, meg sok más apróság)
Sziasztok!
Hátsó kerékbe a két csapágy közé távtartó gyűrűt tudtok e?
Elromlott a km órám 80ig jelzett kéne egy.
Köszi
sziasztok
Egyébként ha tönkremegy a váltó akkor sajnos szét kell szedni. Az a része kopott el, ami olyan tarajos végű henger. Ebbe kattan(na) bele az a kis rúd ami ezen csúszkál amikor váltasz. Jóformán lassan kezdett egy félkörre hasonlítani, ez az elmúlt 24 év folyamán azért megeshet. A mechanikával is gondok akadtak...
Ritkán járok Pesten, békéscsabai vagyok :((. Nincs rá valami mód, hogy szerezzek egyet? Mennyibe kerül?
Én Újpesten vettem, a Templom utcában, de azt hiszem, Futár Peti is árul. Utóbbinak volt JAWA-hoz 18 fogúja.
Nem morogtam én, csak mondtam, hogy már a 16-os is nehezen fért el és szétdarálta a lácvédőm alját. Ha van 17-es fogaskerék, engem is érdekel. Eddig itt nem találtam, a boltban 16-osnál nagyobbat nem tudtak adni. Ha van és tudsz róla hol, mennyibe kerül, megköszönném.
Üdv!
A múltkor morogtál, hogy hogyan fér el egy 17-es lánckerék. Láss csodát, nem én vagyok az egyetlen, aki ezt meg tudta oldani:
http://youtube.com/watch?v=zazFRf1X1Rc
Én azért óvakodnék összehasonlítani egy csúszóreteszes sebességváltót egy léptetővillással, de legyen. Az S51-es belsejében is van egy állítási lehetőség - amiről sokan még csak nem is tudnak - talán annak is érdemes lenne utánanézni.
Tulajdonképpen arra is kíváncsi lennék, hogy hogyan jut el valaki odáig, hogy a sebességváltó alkatrészeit cserélni kelljen... vagy ez olyan mánia, hogy megveszem, szétszedem, mert az jó ? Ha tényleg tudsz bánni a sebességváltóval, akkor az évtizedekig nem fog tönkremenni.
Ha Te mondod biztosan. A többi motornál nem volt gond a váltással. A jawa 350 és még egy gsx-r 600 sem panaszkodott. De az S51 egy külön világ, valahogy nem érzem azt a tipikus kattanást, hogy bent van a sebességfokozat. Minden más általam kipróbált vagy saját motornál ez úgy néz ki, hogy ha váltok akkor az egy kattanással a helyére kerül. Az s51-nél (nem csak az enyémnél) ez úgy néz ki, hogy váltok és nyilván érzed, hogy ott van, de nem kattan be érezhetően és ez engem zavar. Ezenkívül az is, amikor elkopik az a szar 6000Ft-os utángyártott mocsok, amiben a váltó vezérlése megakad amikor az adott fokozatba kapcsolsz. De még a mechanikával sem vagyok kibékülve. Nekem az s50 váltója pl. sokkal jobban bejön. De az MZ váltója is sokkal de sokkal jobb, mondjuk ott is ott van az a fránya nem akar üresbe ugrani álló helyzetből téma... A Royal Enfielden van egy kis kar a váltónál amit, ha lenyomsz, akármelyik fokozatból üresbe megy. Ezt hiányolom a többi motorból, nagyon praktikus, és kíméli a kuplungot is. Próbálj ki egyet megéri!
Üdv!
Az S51-es váltó egy nagyon jó konstrukció. Ha mégis állandóan elromlik, javasolnám egy ideig videóra venni a bal lábad, majd kielemezni a felvételt.
Gondolom egyébként az átalakító szett árában keresett rs50-re gondoltál, olyan valóban nincs megfelelő.
Szeva. Az aprilia rs50 699 900Ft. Nem épp 100-200ezer :)). Nem véletlenül annyi elárulom, de próbálj ki egyet és meglátod miért jobb mint a simson. Szerintem egyértelmű és összehasonlíthatatlan, sokkal fejlettebb nyilvánvaló. Ezeket nem is lehet összehasonlítani, hiszen az nem szoci motor. Nem kifejezetten szervizigényes motor ésszerű használat mellett.
Sziasztok!
Tudnátok-e segíteni? Összetört a km órám kéne egy amelyik 80ig van skálázva . SOS
Köszi
És az rs miért olyan jó?
Azért mert havonta viheted szervízbe?
Mert drágább hozzá az alkatrész mint a simohoz?
Mert nem nagyon tudod otthon szerelni?
Amit kapsz 100 -200 ezerért az olyan is.
Nehogy megsértődjön valaki! Ez viszonyítva van az új motorokhoz. Egyszerűen elszáll felette az idő, ennyi az egész...
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|