:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Mid van Neked? Az melyik fajta Simson? Hidd el, hogy én még azt a fajtát is ismerem a Simsonból, amiről még az SKM-ben is csak alig tudnak, de "Svarbli"-ról még nem hallottam.
15 éve kinlódni egy géppel... Hát ez megint szép teljesítmény, eddig nálam egy FIAT Croma Diesel volt a csúcs, azon 10 órát melóztam, mire üzemszerűen indult.
Hellótok segítséget szeretnék kérni, van egy Svarblim és már vagy 15 éve küszködünk vele szivatóval semmi baja de ha lehúzom róla minta levettem volna a gázt már mindent megpróbáltunk a fúvókák jók a keverék is tuti de nem tudjuk mi baja kérlek segítsetek!!!
simson sr 2-es tank eladó.
Add el farsangkor, valaki a fejére húzza a lámpakeretet, hátára akassza a sárvédőt, hasára meg a sw. lábvédőt, és máris ott van darts véder a stár vázbul.
sorszám: 2252 (85691)
( előzmény: nomádmotoros, 2007-11-02 19:10:01)
Nekem is! :-) Sőt egy Star vázam is. A vasgyűjtő cigányra nem tudtam ingyen sem rátukmálni. :-(
sorszám: 2251 (85673)
( előzmény: nomádmotoros, 2007-11-02 19:10:01)
Más a megoldás: 70-es kuplungkosár, meg hosszított 4. gang. Lehet 5 gangos is. Inkább ezekkel a lehetőségekkel kéne operálni, bár "kicsit" macerásabb.
90es hengerrel sem :)) ?
sorszám: 2249 (85667)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-11-01 22:21:57)
Simson Star-hoz van elsősárvédőm, elsőlámpafej. Simson Schwarble-hoz szintén elsőlámpaburkolat.
Azért, mert másmilyen anyagokból van.
sorszám: 2247 (85614)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-11-01 22:19:59)
A végsebesség elvileg valóban nagyobb lesz, a valóságban meg mégsem, mert nem lesz benne annyi nyomaték, hogy ki tudna forogni.
Biztos, hogy árulnak, de nekem nem kell, ugyanis van rajta, de nem sokat ér. A könyök hozzá van rögzítve a blokkhoz, de ez is szépkevés. Ez egy Simson betegség. A Pannónián, vagy a Csepelen miért nem lazul le a hollander? Pedig ott nincs az a rugalmas lemez alátét.
Arra gondoltam, ha már az első fogaskerék 17-es, nem lehetne-e a hátsót a simson rollerére lecserélni? Elvileg stimmel a fogaskerék a normál kerékre is nem? És mivel kevesebb fog van rajta, talán nagyobb lesz még pluszban a végsebesség. Nyilván nem 50-es hengerrel. A lényeg: Stimmel a Roller hátsó fogaskereke az S51 hátsó kerekéhez?
Üdv:Esox
Kikerestem a moped kódját, kétfajta minőségű is van az egyiknek 121020 a másiknak 491087 a kódja ott megtudod nézni a képet is róluk.
Nekem sajnos nincs, de a moped91.com honlapján meg tudod nézni!
Valaki segitsen a hátsó keréknél jobb oldalt arrol a csavarszerűségröl lejött a menet és az mihez van hozzá rakva ???az a lánckeréké vagy mié????
képed nincs róla esetleg? Érdekelne
Hali. Az alapvető gond az h a kis soros egyhengeres rezonál, és mivel a kpufogó fixen van rögzítve a vázhoz, a hollander a kis rázkódások miatt előbb utóbb lelazul. Valahol engednie kell. Sztem elég jó megoldás, ha kipufogót rugalmasan rögzíted. Úgy értem h engedsz neki egy minimális rezgést. (vmi gumi alétét vagy ilyesmi) Valamint ahol a könyök fögatva van a dobbal azt a bilincset rögzíted a blokkhoz így a könyök ugyanúgy rezeg mint a blokk és nem lazul le a hollander.
Remélem segítettem
Sok szerencsét
gab
Felétek komolyan nem árulnak kipufogó hollander rögzítő lemezt, amit egyébként gyárilag is tettek a simsonokra???
sorszám: 2236 (85500)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-28 21:14:52)
Ez nem csak a Te problémád, ez általános simsonos gond. Nincs rá igazán jó megoldás. :-(
én ezt tudom! De itt nem hatvanas, hanem 150 es végekről volt szó.
sorszám: 2234 (85403)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-26 20:24:38)
Ne aggódj van az is, de a kalapács+csavarhúzó hatékonyabbnak bizonyult. A körmöskulcs állandóan lecsúszik ráadásul amikor leér a blokkhoz akaszthatom feljebb de ott meg zavar a sárvédő, ami igaz vissza van vágva. Ja és ezért nem fogom lebontani a kereket a városban... Marad tehát a csavarhúzó :D Egy megoldásra gondoltam egyébként, a felcsavarozás hatékonysága megvan...
Kalapács és csavarhúzó - végülis, a szakember az szakember... már nem merem felajánlani, hogy veszek neked körmöskulcsot, mert úgyis átbaszol.
Van egy általában mindíg előjövő problémám: Amióta alakítottam a motoron, a magas fordulatszám miatt állandóan kilazul az a nyamvadt kipufogó könyök rögzítő hollander. Már próbáltam azzal a kis lemezzel is, de ugyanúgy kilazult előbb utóbb. Minden tömítés rendesen rajta van. Egyszerűen állandóan kilazul nagyon idegesítő. Mivel nem merem izomból rátépni a tök új hengerre egy menetjevítóra téptem rá, de akkor is kilazul :S. Ez már a 3. hollander. Az eredetivel is kilazul, az utángyártottal is. Komolyan akkora baromság ez a külső hollander, az MZ-s Jawa-s belső sokkal jobb. És már más is panaszkodott erre. Nincs valami értelmes (igényes) megoldás erre (heggesztés elvetve még mielőtt :))))? Most menetjavítóra téptem rá (kalapács + csavarhúzó) és a menetjavítót is normálisan erősen felcsavartam. Így ugyan később, azonban akkor is ki szokott lazulni... Kezdem már unni és nem eléggé égőnek találni, ahogyan egy fullos motoron ilyen szarságok miatt kell az út szélén kipufogó könyök hollandert kalapálni...
Bazz, ott van. ;). Olvas6sz. Más:
Ki tud valamit a simsonhoz gyártott idomról valamit??? Valami Novák gyártja azt hiszem... Na az érdekelne. Az már jól passzolna...
szevasztok! Simson schwalbe, túurbós! na ehhez kéne nekem hátsó fék + kilóméter óra!!! mivel nem nagyon fórumozok, akinek lenne valami ajánlata, kérem dobjon egy e-mailt!! üdv! szevazstok! Rósz György
Azt! Sőt! Turbót, meg kompresszort, sőt mindkettőt egyszerre! És legalább 2.500 ccm-esre furatni! :-)
Na, azért egy alap (nem N-es!)Simson is kimászik 60-at. Ez volt a gyári vége is.
Bazz, mindenkit leszólsz, te meg még egy levelet is képtelen vagy megírni. Vagy azt mondani, hogy bocs, kamuztam, nem kell a lánckerék.
Igen, én is ezt akartam JAWAsolni, én is így csináltam és nálam bejött XD
sorszám: 2225 (85330)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-25 21:39:47)
Jaja... De nekem a 150-el menő simson volt a kedvencem - és még harcolt is az igazáért!!! :D:D Ezt becsülöm!!! :)))))))))))))))))))
Injenktort is lehetne szerelni MZ-re. Nem is értem, hogy ezt idáig hogy nem találta még ki senki. Lehet bedobom a tuning topicba. Biztos lenne aki kapna is a témán. :D
Amúgy ESOX: egyeseknek a 160 az MZnél a gyári végesebbesség, és ezen nem szabad röhögni, mert akkor is úgy van :D:D:D:D
Onnan már nem sok a 200 at elérni, de ezt te is tudod. Csak a mi motorjaink olyan szarok, hogy 130-nál nem mennek többet. Lehet egész életemben csak a legszarabb DDR-márkák voltak a lábam között, de nekem se a Simson nem ment 50nél, se a 125-ös tz 110nél, se a 250ts 125-130nál többet. DE én azért tök jól elvagyok velük :)
Mit? Kreháld le a Zanócába a króvicét, oszt adj rá fél fordulat krampelkummert, után a kend le leketával, és ha az megköt, akkor egy drehermaisternél csináltass rá 75 fokban egy belső krajcungot, de úgy, hogy a fervinkli a szajré felső piculáján kissé cuheszossan szoveljon át. :-)
Hello!!Az a kérdésem hogyan kezdjek hozzá Krauzert késziteni a simsonomra.Milyenek legyenek a méretek stb....stb..
Ja. Hézagolás, meg ilyesmi.
Lehet, hogy nem jól raktátok össze a váltót.
Hello tudnátok segíteni mert van egy problémám.Most főtengely csapágyaztuk meg furattam meg a s51-es 4 sebességes simsonomat összeraktuk és alig akarja venni a 3. és a 4. sebességet.Mi lehet a gondja?
Volt egy középiskolai osztálytársam, aki szüleinek a Zaporozsece 180-at ment padlógázon, és mindössze 6 litert fohyasztott. (Csak 180 km/2h és 30 km/l :-) )
simson stár és sr2-es tank eladó.
Üdv mindenkinek!Van egy eladó gyári simson fűnyírómotorom kompletten tartállyal,kipufogóval,berántóval.Az ára 10 pénz.Tel.:20/258 5597 Kaposi András
Én szar vagyok mert a 60-as simóm "csak" 80-at megy végre van (volt) akinek 150-et :))))))))))))))))))))))))))))))))), el is szégyeltem magam rögtön, de a jawam is elszégyelheti magát mert 130-nál az se megy jobban :)))))
sorszám: 2214 (85137)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-16 22:43:51)
Nem mondod!!! :-( :-( Anyám borogass!!!
Lehet, hogy ott eldurvult, de itt kissé ellaposodott...
De tényleg: tök jót lehet mulatni a tuning topicot olvasgatva XD
2222 !!!
160-al repülő MZ-k, 150-el repülő simsonok, 4.-be kerékre kapja, vízbefecskendezés, nagy fogaskerék előre és 200 az MZ-vel satöbbi :))
sorszám: 2211 (84893)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-14 23:16:02)
Mé'? Miket írnak ottannék?
Mail címemre írj, ott megbeszéljük, kell a cucc :DD. Otthon nincs netem most, mert költöztünk.
Legalább válaszra méltathatnál...
Az rendesen bedurvolt:D:D
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|