hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Simson - új hozzászólás

Összesen: 69 oldal

Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-11-07 21:23:31
Mid van Neked? Az melyik fajta Simson? Hidd el, hogy én még azt a fajtát is ismerem a Simsonból, amiről még az SKM-ben is csak alig tudnak, de "Svarbli"-ról még nem hallottam.
15 éve kinlódni egy géppel... Hát ez megint szép teljesítmény, eddig nálam egy FIAT Croma Diesel volt a csúcs, azon 10 órát melóztam, mire üzemszerűen indult.
sorszám: 2256 (85727)
(előzmény: deneskovics, 2007-11-07 19:12:09)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-11-07 21:17:44
Igazságod lehet. :-)
sorszám: 2255 (85726)
(előzmény: R.A., 2007-11-02 12:56:30)

 
 
deneskovics
válasz erre | email2007-11-07 19:12:09
Hellótok segítséget szeretnék kérni, van egy Svarblim és már vagy 15 éve küszködünk vele szivatóval semmi baja de ha lehúzom róla minta levettem volna a gázt már mindent megpróbáltunk a fúvókák jók a keverék is tuti de nem tudjuk mi baja kérlek segítsetek!!!
sorszám: 2254 (85720)

 
 
andor64
válasz erre | email2007-11-07 17:14:26
simson sr 2-es tank eladó.
sorszám: 2253 (85715)

 
 
gábris
válasz erre | email2007-11-06 10:16:08
Add el farsangkor, valaki a fejére húzza a lámpakeretet, hátára akassza a sárvédőt, hasára meg a sw. lábvédőt, és máris ott van darts véder a stár vázbul.
sorszám: 2252 (85691)
(előzmény: nomádmotoros, 2007-11-02 19:10:01)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-11-05 21:04:34
Nekem is! :-) Sőt egy Star vázam is. A vasgyűjtő cigányra nem tudtam ingyen sem rátukmálni. :-(
sorszám: 2251 (85673)
(előzmény: nomádmotoros, 2007-11-02 19:10:01)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-11-05 21:02:44
Más a megoldás: 70-es kuplungkosár, meg hosszított 4. gang. Lehet 5 gangos is. Inkább ezekkel a lehetőségekkel kéne operálni, bár "kicsit" macerásabb.
sorszám: 2250 (85672)
(előzmény: Esox, 2007-11-05 14:19:59)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-11-05 14:19:59
90es hengerrel sem :)) ?
sorszám: 2249 (85667)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-11-01 22:21:57)

 
 
nomádmotoros
válasz erre | email2007-11-02 19:10:01
Simson Star-hoz van elsősárvédőm, elsőlámpafej. Simson Schwarble-hoz szintén elsőlámpaburkolat.
sorszám: 2248 (85628)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-11-02 12:56:30
Azért, mert másmilyen anyagokból van.
sorszám: 2247 (85614)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-11-01 22:19:59)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-11-01 22:21:57
A végsebesség elvileg valóban nagyobb lesz, a valóságban meg mégsem, mert nem lesz benne annyi nyomaték, hogy ki tudna forogni.
sorszám: 2246 (85598)
(előzmény: Esox, 2007-10-31 05:42:30)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-11-01 22:19:59
Biztos, hogy árulnak, de nekem nem kell, ugyanis van rajta, de nem sokat ér. A könyök hozzá van rögzítve a blokkhoz, de ez is szépkevés. Ez egy Simson betegség. A Pannónián, vagy a Csepelen miért nem lazul le a hollander? Pedig ott nincs az a rugalmas lemez alátét.
sorszám: 2245 (85597)
(előzmény: gábris, 2007-10-30 13:04:13)

 
 
VisegrádiMotoros
válasz erre | email2007-11-01 19:50:09
Szia!Stimmel!
sorszám: 2244 (85589)
(előzmény: Esox, 2007-10-31 05:42:30)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-31 05:42:30
Arra gondoltam, ha már az első fogaskerék 17-es, nem lehetne-e a hátsót a simson rollerére lecserélni? Elvileg stimmel a fogaskerék a normál kerékre is nem? És mivel kevesebb fog van rajta, talán nagyobb lesz még pluszban a végsebesség. Nyilván nem 50-es hengerrel. A lényeg: Stimmel a Roller hátsó fogaskereke az S51 hátsó kerekéhez?
Üdv:Esox
sorszám: 2243 (85526)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-10-30 22:06:30
úú köszi szépen
üdv
sorszám: 2242 (85521)
(előzmény: gábris, 2007-10-30 19:23:19)

 
 
gábris
válasz erre | email2007-10-30 19:23:19
Kikerestem a moped kódját, kétfajta minőségű is van az egyiknek 121020 a másiknak 491087 a kódja ott megtudod nézni a képet is róluk.
sorszám: 2241 (85512)
(előzmény: _gab_, 2007-10-30 13:19:08)

 
 
gábris
válasz erre | email2007-10-30 16:43:03
Nekem sajnos nincs, de a moped91.com honlapján meg tudod nézni!
sorszám: 2240 (85508)
(előzmény: _gab_, 2007-10-30 13:19:08)

 
 
Kishanga
válasz erre | email2007-10-30 16:20:06
Valaki segitsen a hátsó keréknél jobb oldalt arrol a csavarszerűségröl lejött a menet és az mihez van hozzá rakva ???az a lánckeréké vagy mié????
sorszám: 2239 (85507)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-10-30 13:19:08
képed nincs róla esetleg? Érdekelne
sorszám: 2238 (85503)
(előzmény: gábris, 2007-10-30 13:04:13)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-10-30 13:18:06
Hali. Az alapvető gond az h a kis soros egyhengeres rezonál, és mivel a kpufogó fixen van rögzítve a vázhoz, a hollander a kis rázkódások miatt előbb utóbb lelazul. Valahol engednie kell. Sztem elég jó megoldás, ha kipufogót rugalmasan rögzíted. Úgy értem h engedsz neki egy minimális rezgést. (vmi gumi alétét vagy ilyesmi) Valamint ahol a könyök fögatva van a dobbal azt a bilincset rögzíted a blokkhoz így a könyök ugyanúgy rezeg mint a blokk és nem lazul le a hollander.
Remélem segítettem
Sok szerencsét
gab
sorszám: 2237 (85502)
(előzmény: Esox, 2007-10-27 09:53:36)

 
 
gábris
válasz erre | email2007-10-30 13:04:13
Felétek komolyan nem árulnak kipufogó hollander rögzítő lemezt, amit egyébként gyárilag is tettek a simsonokra???
sorszám: 2236 (85500)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-28 21:14:52)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-10-28 21:14:52
Ez nem csak a Te problémád, ez általános simsonos gond. Nincs rá igazán jó megoldás. :-(
sorszám: 2235 (85447)
(előzmény: Esox, 2007-10-27 09:53:36)

 
 
válasz erre | email2007-10-27 21:46:27
én ezt tudom! De itt nem hatvanas, hanem 150 es végekről volt szó.
sorszám: 2234 (85403)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-26 20:24:38)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-27 12:36:24
Ne aggódj van az is, de a kalapács+csavarhúzó hatékonyabbnak bizonyult. A körmöskulcs állandóan lecsúszik ráadásul amikor leér a blokkhoz akaszthatom feljebb de ott meg zavar a sárvédő, ami igaz vissza van vágva. Ja és ezért nem fogom lebontani a kereket a városban... Marad tehát a csavarhúzó :D Egy megoldásra gondoltam egyébként, a felcsavarozás hatékonysága megvan...
sorszám: 2233 (85388)
(előzmény: R.A., 2007-10-27 10:42:10)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-10-27 10:42:10
Kalapács és csavarhúzó - végülis, a szakember az szakember... már nem merem felajánlani, hogy veszek neked körmöskulcsot, mert úgyis átbaszol.
sorszám: 2232 (85383)
(előzmény: Esox, 2007-10-27 09:53:36)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-27 09:53:36
Van egy általában mindíg előjövő problémám: Amióta alakítottam a motoron, a magas fordulatszám miatt állandóan kilazul az a nyamvadt kipufogó könyök rögzítő hollander. Már próbáltam azzal a kis lemezzel is, de ugyanúgy kilazult előbb utóbb. Minden tömítés rendesen rajta van. Egyszerűen állandóan kilazul nagyon idegesítő. Mivel nem merem izomból rátépni a tök új hengerre egy menetjevítóra téptem rá, de akkor is kilazul :S. Ez már a 3. hollander. Az eredetivel is kilazul, az utángyártottal is. Komolyan akkora baromság ez a külső hollander, az MZ-s Jawa-s belső sokkal jobb. És már más is panaszkodott erre. Nincs valami értelmes (igényes) megoldás erre (heggesztés elvetve még mielőtt :))))? Most menetjavítóra téptem rá (kalapács + csavarhúzó) és a menetjavítót is normálisan erősen felcsavartam. Így ugyan később, azonban akkor is ki szokott lazulni... Kezdem már unni és nem eléggé égőnek találni, ahogyan egy fullos motoron ilyen szarságok miatt kell az út szélén kipufogó könyök hollandert kalapálni...
sorszám: 2231 (85381)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-27 08:33:00
Bazz, ott van. ;). Olvas6sz. Más:
Ki tud valamit a simsonhoz gyártott idomról valamit??? Valami Novák gyártja azt hiszem... Na az érdekelne. Az már jól passzolna...
sorszám: 2230 (85378)
(előzmény: R.A., 2007-10-26 14:51:28)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-10-26 23:27:29
szevasztok! Simson schwalbe, túurbós! na ehhez kéne nekem hátsó fék + kilóméter óra!!! mivel nem nagyon fórumozok, akinek lenne valami ajánlata, kérem dobjon egy e-mailt!! üdv! szevazstok! Rósz György
sorszám: 2229 (85366)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-10-26 20:27:39
Azt! Sőt! Turbót, meg kompresszort, sőt mindkettőt egyszerre! És legalább 2.500 ccm-esre furatni! :-)
sorszám: 2228 (85349)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-10-26 20:24:38
Na, azért egy alap (nem N-es!)Simson is kimászik 60-at. Ez volt a gyári vége is.
sorszám: 2227 (85347)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-10-26 14:51:28
Bazz, mindenkit leszólsz, te meg még egy levelet is képtelen vagy megírni. Vagy azt mondani, hogy bocs, kamuztam, nem kell a lánckerék.
sorszám: 2226 (85337)
(előzmény: Esox, 2007-10-26 10:09:55)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-10-26 10:29:00
Igen, én is ezt akartam JAWAsolni, én is így csináltam és nálam bejött XD
sorszám: 2225 (85330)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-25 21:39:47)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-26 10:09:55
Jaja... De nekem a 150-el menő simson volt a kedvencem - és még harcolt is az igazáért!!! :D:D Ezt becsülöm!!! :)))))))))))))))))))
sorszám: 2224 (85329)

 
 
válasz erre | email2007-10-25 22:30:52
Injenktort is lehetne szerelni MZ-re. Nem is értem, hogy ezt idáig hogy nem találta még ki senki. Lehet bedobom a tuning topicba. Biztos lenne aki kapna is a témán. :D
Amúgy ESOX: egyeseknek a 160 az MZnél a gyári végesebbesség, és ezen nem szabad röhögni, mert akkor is úgy van :D:D:D:D
Onnan már nem sok a 200 at elérni, de ezt te is tudod. Csak a mi motorjaink olyan szarok, hogy 130-nál nem mennek többet. Lehet egész életemben csak a legszarabb DDR-márkák voltak a lábam között, de nekem se a Simson nem ment 50nél, se a 125-ös tz 110nél, se a 250ts 125-130nál többet. DE én azért tök jól elvagyok velük :)
sorszám: 2223 (85321)
(előzmény: Esox, 2007-10-15 10:47:11)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-10-25 21:39:47
Mit? Kreháld le a Zanócába a króvicét, oszt adj rá fél fordulat krampelkummert, után a kend le leketával, és ha az megköt, akkor egy drehermaisternél csináltass rá 75 fokban egy belső krajcungot, de úgy, hogy a fervinkli a szajré felső piculáján kissé cuheszossan szoveljon át. :-)
sorszám: 2222 (85316)
(előzmény: Kishanga, 2007-10-25 18:30:19)

 
 
Kishanga
válasz erre | email2007-10-25 18:30:19
Hello!!Az a kérdésem hogyan kezdjek hozzá Krauzert késziteni a simsonomra.Milyenek legyenek a méretek stb....stb..
sorszám: 2221 (85311)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-10-24 22:47:56
Ja. Hézagolás, meg ilyesmi.
sorszám: 2220 (85293)
(előzmény: Esox, 2007-10-24 13:32:01)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-24 13:32:01
Lehet, hogy nem jól raktátok össze a váltót.
sorszám: 2219 (85280)
(előzmény: coolt, 2007-10-23 21:24:14)

 
 
coolt
válasz erre | email2007-10-23 21:24:14
Hello tudnátok segíteni mert van egy problémám.Most főtengely csapágyaztuk meg furattam meg a s51-es 4 sebességes simsonomat összeraktuk és alig akarja venni a 3. és a 4. sebességet.Mi lehet a gondja?
sorszám: 2218 (85261)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-10-21 22:47:02
Volt egy középiskolai osztálytársam, aki szüleinek a Zaporozsece 180-at ment padlógázon, és mindössze 6 litert fohyasztott. (Csak 180 km/2h és 30 km/l :-) )
sorszám: 2217 (85203)
(előzmény: Esox, 2007-10-20 13:42:25)

 
 
andor64
válasz erre | email2007-10-20 17:30:51
simson stár és sr2-es tank eladó.
sorszám: 2216 (85146)

 
 
lombi30
válasz erre | email2007-10-20 15:05:09
Üdv mindenkinek!Van egy eladó gyári simson fűnyírómotorom kompletten tartállyal,kipufogóval,berántóval.Az ára 10 pénz.Tel.:20/258 5597 Kaposi András
sorszám: 2215 (85140)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-20 13:42:25
Én szar vagyok mert a 60-as simóm "csak" 80-at megy végre van (volt) akinek 150-et :))))))))))))))))))))))))))))))))), el is szégyeltem magam rögtön, de a jawam is elszégyelheti magát mert 130-nál az se megy jobban :)))))
sorszám: 2214 (85137)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-16 22:43:51)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-10-16 22:43:51
Nem mondod!!! :-( :-( Anyám borogass!!!
sorszám: 2213 (85005)
(előzmény: Esox, 2007-10-15 10:47:11)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-10-16 08:42:40
Lehet, hogy ott eldurvult, de itt kissé ellaposodott...
De tényleg: tök jót lehet mulatni a tuning topicot olvasgatva XD


2222 !!!
sorszám: 2212 (84921)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-15 10:47:11
160-al repülő MZ-k, 150-el repülő simsonok, 4.-be kerékre kapja, vízbefecskendezés, nagy fogaskerék előre és 200 az MZ-vel satöbbi :))
sorszám: 2211 (84893)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-14 23:16:02)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2007-10-14 23:16:02
Mé'? Miket írnak ottannék?
sorszám: 2210 (84892)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-10-14 08:23:01
Mail címemre írj, ott megbeszéljük, kell a cucc :DD. Otthon nincs netem most, mert költöztünk.
sorszám: 2209 (84874)
(előzmény: R.A., 2007-10-13 19:12:41)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-10-13 19:12:41
Legalább válaszra méltathatnál...
sorszám: 2208 (84860)
(elözmény: Esox, 2007-10-12 13:00:41)

 
 
válasz erre | email2007-10-13 14:08:09
Az rendesen bedurvolt:D:D
sorszám: 2207 (84851)
(elözmény: Esox, 2007-10-12 13:00:41)

 
  Összesen: 69 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu