:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Sok levegőt kap. Ez lehet rossz karbibeállítás, vagy fals levegő. Nézd meg a gyújtás felöli szimeringet, és a karbi csatlakozását a hengernél.
Jó Napot!Az lenne a problémám,hogy simson s51-em berugá után 10-20 másodperc után lehögör, leáll. Jól indul a motor és a jó fordulatszámot felveszi. miután leállt könnyön beindítható,de ugyanezt csinálja. Átnéztük az üzemanyagrendszert,van kellő üzemanyagmennyiség a tankban, kitakarítottuk a porlasztórendszert és a karburátort,ezenkívül hibát nem találtunk.
Aki tudna segíteni az kérem írjon, megköszönnén. Üdvözlettel:Tamás
Eladó a Simsonom egy s51E enduró tipus, 1987 évjárat, 4 sebességes korának megfelelő gyári állapotban... ára.: 65.000 Ft érdeklődni ocsipal@freemail.HU vagy 06-70-502-80-87 Pál István
Szevasztok! Simson sváblim 125ös ts mz-re, vagy Danuviára cserélném! további info: http://www.hasznaltauto.hu/2085064_simson_kr51_2_1983
Helló!s50 blokot vagy blokközepet keresek.
totha6@tvn.hu
hali régi Simsonos multamból maradt rám ez a 2 alkatrész egy középső sztender és egy hátsó csomagtartó...
3000Ft ellenében megválnék tőlük...
ocsipa@freemail.hu
hello!eladó jópár alkatrész simsonhoz!
Árlista:
1) Festett váz! Új:szillentek,perselyek,tengely,csavarok,kormánycsészék,gumibak,lábtartó!18eft
2) Bontott váz ! 13eft
3) Kormánykifli jó 3000Ft
4) Korménykifli hegesztett de jó! 1500Ft
5) Első Teleszkópok 4500Ft/db
6) Hátsó teleszkópok 1800-4000Ft ig!
7) Kerekek üresen 2000-4000 Ft ig!
8) Fékek 1500/db
9) Kormányok 3500Ft/db
10) Lámpák: 1500-3500Ft/db
11) Fogaskerék 1000 Ft
12) Ülések 2000-3000Ft/db
13) Indexgarnitura, fehér, tartóval ,izzóval 3500Ft
14) Tank 3000 Ft
15) Oldalak 1db 2000Ft !2db 3000 Ft
16) Tank+oldalak jo festéssel csak felkell rakni 9000Ft
17) Kipufogók kompletten enduro könyökkel ráccsal 5000ft és 7000Ft
18) Enduro könyök 1300 Ft
19) Kipu rács 1300Ft
20) „sport” kipu 2000Ft
Egyéb kis alkatrészek,váz alkatrészek darabjával stb. megegyezés szerint!
képek a galériában simson alkatrészek 2008 0522 mappában: www.fejesm.mindenkilapja.hu
e-mail: fejesmiklos@citromail.hu
üdv
hello nekem egy olyan gondom lenne örököltem kettő darab kinetic tfr smkp-t az egyik egybe van a másik hiányos.A hiányosrol a tirisztor hiányzik és ez a problémám egyik fele:nem kapni hozzá.!!!!valakinek elfekvőben nincs -e,vagy ötlet mivel helyettesíthető?(pl:babetta)???:-) A gondom második fele az hogy ami teljessen egybe van az sem indul teljes átt pucolás karbi tisztítás stb.. még a benzin is novi új.Mégis csak pöfög alapjárati fordulat körül és nem pörög föl.mi lehet a gond???? a tanácsokat segítséget előre is köszönöm és ide kérném őket: pimpa1974@citromail.hu
hali
a régi Simsonomról maradt meg ez a két dolog egy középső stender és egy hátsó kapaszkodó ...
300 Ft ért eladnám ezt a két dolgot
akit érdekel az írjon az ocsipal@freemail.hu -ra
Hát igen, a kezdetek :) Emléékszem, mikor még babettával kezdtem 98-ban, majd lett egy Romet Kadet-em aztán egy Verhovinám, a berúgókaros változat, majd egy ideig simson, és hirtelen váltással rövid időre TS125, aztán após RD400-as yamahája, majd aztán ismét TS125, és kis kihagyás után most a 350-es Jawa California :) Már tudom értékelni a szocializmus csodáját, a félautomata váltót, és az alacsony pöfögős fordulatszámot :)
Széles utat, olcsó benzint, gumifákat, hátszelet minden motoros társamnak :)
Jaaa és nem szégyen ám ha kis motorod van, ha intenek neked hát ints vissza, és ha nem intenek ints előre. Szép gesztus, és ha még segíteni is megálsz szükség esetén, hidd el te boldogabb leszel mint az akin segítettél :)
Eladó S51-eshez midenféle alkatrész!Több darab!Van még komplett blokk is!Árat megtudjuk beszélni!
fejesmiklos@citromail.hu
érdeklödni itt chris_k1@vipmail.hu
eladó 5 db swarbe teleszkóp 4 + egy tartalék 4 együtt 4 ezer ft ért verhovina teleszkop 1500ft /pár
Milyen szép dolog ezt megtanulni. Emlékszem amikor először ültem simsonon. Óriásinak tűnt. Előtte csak egy kisrobeszon próbálkoztam, ott még váltani se kellett.
Hello!
Amit gondolom már tudsz, hogy a simson nem egy vadállatian erős gépezet. Ez igaz a váltójára, és kuplungjára is.
Simsonnal való indulásnál húzd be a kuplungot, és finoman de tudatosan rakd be 1-be (lefele taposva). Ha a motor ránt és utána kúszik, akkor valószinűleg a kuplungod kapcsolt állapotban ragadt(nem teljesen). Ezt tudod szabályozni ha a kuplungon levő kis csavart állítod(ha van szervíznyílásod akkor azon át, ha nincs akkor deknit le kell venni(olaj előbb leereszt, mert beza az elfolyik). Ha a motor csak ugrik egy kicsit de nem vánszorog, akkor finom gázfröccsökkel és kuplung fokozatos kiengedésével megkeresed azt a pontot amikor a kuplung még nem kapcsolt teljesen össze, de a motor már gurul(csúsztatott kuplunggal való indulás). Majd mikor már stabilan gurul, akkor továbbengeded a kuplungot és lám már 1-ben mész.
Váltás felfelé: adott sebességi fokozatot, nem gyilkolásig, de kihuzatod. Majd kuplung határozott mozdulattal behúz, és ezzel egyidőben gáz visszaenged, és váltókar határozottan felhúz. Ez után gáz kicsit ráhúz és kuplung ráenged. (ha a kuplungot finoman engeded rá akkor vesztesz a lendületből, és a fordulatszámból, ami hegymenetben nem előnyös!) (ha hirtelen engeded rá az meg nem igazán tesz jót az alkatrészeknek... gyakorlással meg fogod találni az optimális helyzetet).
Lefelé váltás: Ez két féleképpen történhet. Az első, hogy motorfékelsz, tehát nem a féket használod hanem a motor sűrítéséből adódó fékezőerőt (visszaengedett gáz állás), majd mikor érzed hogy ezt a sebbességi határt a lentebbi fokozat is tökéletesen kiszolgálja, húzol egy kuplungot, visszakapcsolsz, és kiengeded a kuplungot. Vagy a másik módszer, fékezel fékkel, és mikor érzed hogy már kapcsolhatsz vissza, akkor visszakapcsolsz.
Megállás üres állásban: Én a kis simsonunkkal, mindig úgy álltam meg, hogy még gurulás közben kiraktam üresbe. Ennek nincs trükkje, egyszerűen, amikor kapcsolsz vissza 3-ból, akkor visszakapcsolásnál érzed és hallod hogy a motor fog a hajtáson, és kicsit fékez, ekkor kettőbe raktad, ha ezt nem érzed, és gázfröccsre hatás nélkül felpörög, akkor kiraktad üresbe.
Remélem segítettem.
Hali!
Vettem egy vadi új komplett kereket. Ha berakom két ujjam kétoldalt a csapágyakba és megforgatomakkor morog, meg érezni is hogy nem gördül simán. Megnéztem a régi kereket, és az szép simán forog. Az újban nem volt zsír csak vmi olajhoz hasonlító cucc, kicvsit megzsíroztam egy fokkal jobb lett, de még mindig nem jó.
Bejáratódnak a csapágyak, vagy ami benne van az szar?
Sziasztok! Tegnap kaptam egy 3 sebességes simson-t, azelőtt még csak 1x ültem simsonon azon is csak utasként! Azt szertném kérdezni tőletek, hogyan kell simsonnal váltani, tippeket, trükköket mondjatok, hogy hogyan lehet, fel, és le váltani vele, mert már mentem vele, (azt tudom hogy alulról felfelé így vannak a sebességek 1-Üres-2-3) de nem sikerül mindig berakni 3.ba, ez azért lehet mert nem huzatom rendesen ki a másodikat? mert lehet hogy ezért van, amúgy ha áll a motor, de pörög alapjáraton, akkor 1esbe és 2esbe be tudom rakni, de 3.ba nem, ez így természetes? azt is írjátok le légyszíves hogy a kúplungot hogy kell kezelni, vagy megálláskor mi a sorrend, szóval nézzetek teljesen hülyének, mert talán az alapokat tudom, de azt sem biztosan hogy az úgy jó-e ahogyan azt tudom! Ja és most jutott eszembe, hogyan lehet 3.ból 2.ba váltani, vagy üresbe, mert még nem sikerül kb a 6 megállásból 1xtudtam a gyújtáskapcsolóval megállítan, mert nem tudtam hogy most 2.ba van, vagy elsőbe, vagy üresbe, és szép lassan elengedtem a kúplungot és lefulladt! Légyszíves írjatok le mindent amit a simson vezetéséről tudni kell! Köszönöm! UI.: 4 állás van a gyújtáskapcsolón: 0 gyújtás nincs 1 gyújtás 2 gyújtás,világítás 3 pörög a motor elfordítom akkor leáll a motor ez mi lehet?
Hali!
Van egy 1966os simson starom és már harmadik napja megyek vele napi 90 km és olyan mintha kuplung nem szuperálna rendesen. most hazafele jövet mondom oda csavarom neki hadd pergjen egy kicsit és tő gáz előtt egy kicsivel olyan lett mintha egy kicsit behuztam volna a kuplungot. ha visszaengedtem utazóra akkor elmult. meg ha harmadikban gyorsitok akkor nem rögtön harap hanem olyan mintha akkor is csúszna. a kuplungkarnál van holtjáték és sima váltóba való olaj van benne. fék nem szorul.
starhoz lehet kapni 60as hengert?
Halókó!
Ha valakinek szüksége lenne egy kipukönyökre(N-dúró),tehát ami felviszi a kipufogót plusz egy új gázkarra az írjon olcsón adom.
e-mail.:santa87@freemail.hu
06702832228
Üdv!
És van hibája annak a gyújtásnak? Előre megbeszélt helyen is átvehetem a gyújtást [Békéscsabán] belül?
A válasz jól jönne mail-ban: krisztian@rmfc.hu. THX!
üdv nekem volna km orám amiben éppek a müanyag fogaskerekek valami gixer van vele asziszem a mutató teteje lejárósodadnám 2000 ft ért üdv chris
Sziasztok!
Nem egészen fórumba való, de eladó kilométerórát keresek amit s51-re rá lehet tenni. Esetleg rosszat amiben a műanyag fogaskerekek épek.
Akinek van írjon 2sb688@gmail.com
Köszönöm előre is!
még.
vásároltam a "mofakerben" tök jó, de a tükör amit vettem 350 Ft-ért sz.r. nincs 1 mm a műanyag keret falvastagsága, próbáltam fordítani és elpattant a műanyag. Tud esetleg vki. krómozott tükröt fémből? A 4. sebesség beépítőkészletet hol érdemes megvenni?
simsonosok! van egy s51 N-m mikor fékezek alapjáraton a hátsófékkel, leáll a motor. nem bírja a féklámpát?
Kérlek látogass el honlapomra!
ÚJ bukó!ÚJ lezáró lánc!Alkatrészek!Szolgáltatás!
www.fejesm.mindenkilapja.hu
Üdv,
Simson motoros fűnyíróhoz gyújtás komplett állórészre lenne szükségem. Akinek van jelezze. Köszi
eladó s50 es simsonom nagyon jó álapotban erős egyedi farokidommal sok potalkatrészel együtt 50 ezerért...mástéma ha valakinek van erősitett,künyitett kuplung készitési leirása irjon nagyon megköszönném
Sziasztok!
Simson s50b eladó! Ha érdekel valakit dobjon egy mailt és küldök képeket.
Igen, már máshol is olvastam róla (simson.hu) és el is fogom készíteni, csak most sürgetett az idő.
Támasztógyertyát szoktam használni. Faék?...hááát jobban hangzik mintha villáskulcsot tennél közé :-)
Köszi !
Sejtettem, hogy nem lesz olyan bonyolult, de magamtól nem jöttem volna rá ... Megyek is szerelni.
Faék a primer és secunder fogaskerék hajtása közé... A kulcsot pedig ne erővel húzd hanem ütögetve lazíts. Javallott csőkulcs, dugóskulcs, csillagkulcs használata, mely teljes felületet fog!
Hello!
Segítsen valaki, ha kérhetem!
Új motorom van, S51-es. Párszor már motoroztam vele, azonban mikor most menni akartam vele, sebességbe rakáskor lefulladt > nem emel ki a kuplung (amikor előzőleg leállítottam, még minden rendben volt). A bovden meghúz, így leengedtem az olajat, és szétszedtem, mert olvastam, hogy a lamelák meg tudnak szorulni. Hát a lamellákat tudom mozgatni, nem dagadtak meg. A gond az, hogy nem tudom, mennyit kell kiemelni a kuplungnak. Ha behúzom a kuplungot, akkor a tányér kb 0,5 centit mozog (ez elég?). Ha az állítócsavart teljesen betekerem, akkor sem jön ki jobban. Szétszedni nem tudom, mert nincs meg az a célszerszámom, amivel meg lehet fogatni a főtengelyt, hogy ne forduljon el - esetleg erre van valami sufni módszer?
simsonhoz könyitett kuplungot akarok gyártani de még nemcsináltam ijet tud valaki segiteni? leirást mutatni vagy ijesmi? segitséget elöre is köszi
megnéztem az oldalad teccik, fogom használni
szerintem ez jó anyagbol van árulkodik hogy a sonka szürke a hajtokar is erősnek tünik csak az ára 48 euró? jol látom?
Kérlek látogass el honlapomra!
Szolgáltatás, adok-veszek meg miegymás!
http://www.fejesm.mindenkilapja.hu/
a hazai utángyártott alkatrészek silány minőségét tapasztaltam párszor, de ezt a főtengelyt egy német oldalon találtam:
http://href.hu/x/5jjq
ez se üti meg a mércét? ismeri valaki ezt a fajtát?
aztán lehet hogy ezt is Magyarországról importálják :)
szerintem megéri vagy venni egy gyárit ami nem utángyártott az utángyártott alkatrészek lhet hogy olcsók de nincs benne anyag csak a darabszámra mennek ha azt akarod hogy sokáig tartson gyárit vagy erösitetted tegyél bele a gyárit pl én 4 5 ezer ft okért szoktam árulni azt hogy menyire jó azt ugy tudod megálapitani hogy a tügörgőjkészlet hejére bedugod az ujjad és a hajtokar tetejére ütsz kézzel ha csörög akor kuka ha nem a tökéletes remélem hogy tudtam segiteni
mindenből a gyárit!!nagyon sokan mondják hogy nem olyan jó minőségüek az utángyártott alkatrészek,és ezt sajnos tapasztalom én is mint sokan mások,ami benne volt a motorodban főtengely az valószinűleg még rendes anyagból volt,amikor Bambi mester mondta hogy ki kell cserélnem a hajtókaromat akkor is húztam a számat,mert nincsenek megcsinálva rendesen ezek az öntött darabok,csak külsőleg vannak megedzve, és nem teljes keresztmetszetben,ahogy kéne, én is vettem utángyártottat de igyekeztem olyat választani ami mind árban,és minőségben is jó,ha drágg a régi felújítása akkor érdemes elgondolkozni,de ha ugyanannyi v. nadj isten olcsóbb akkoregyértelmű hogy régit kell felújítani.yoko szettet vettem az etz-hez 6000pénzért,szerintem megérte,és állítolag jobb mint amit lehet kapni a mofánál TW helyett.
Sziasztok!Eladó 2 darab Kr51/1es váz, burkolatok, teleszkópok, lengővillák, kerékagyak, ráfok, sok fékalkatrész, és 2darab 6voltos feszültségszabályozó.Van sok alkatrészem, érdeklődj mailban.
Üdvözlet!
Nagygenerálra készülök, és most próbálom összesíteni a költségeket. Azt néztem, hogy egy új főtengely hajtókarral együtt kerül ~18.000-be. Ilyen ár mellett érdemes egyáltalán a régi FT felújításával foglalkozni?
(a cél az lenne, hogy újabb 45 évet elmenjen)
http://www.fejesm.mindenkilapja.hu/
nézzétek meg!
Hello!
Simson s50b eladó!!!
[url]http://www.motor.hu/hasznaltmotor/100720/SIMSON%20S50B[/url]
Édesapád erősen igazat beszél. Na ez nem azt jelenti, hogy egy gép, amihez már volt nyúlva nem leht kiváló, de én hasonló módon járnék el.
Hogy mi a különbség a két blokk között? Tudomásom szerint semmi, csak annyi, hogy az enduro kapott egy ún. gyorsító 4. sebességet, ami utólag 3.sebességes változatba is beszerelhető. De ezenkívül mindene megegyezik a többi S51 blokkal.
üdv:
mzzzz
Sziasztok! Motorvásárlásban szeretnék segítséget kérni tőletek. Azt szertném kérdezni, hogy mire kell figyelni egy Simson megvásárlásánál? Mi a különbség az s51b és enduró között?(nem csak külsőre hanem a blokkban is) Tudniillik ezek között vacilálok, és még nem tudom melyiket válasszam. A felújított, de NEM tuningolt motorok azok jók lehetnek, mert apám azt mondta az jobb ami minnél inkáb eredetinek látszik. Ez lesz az első motorom, és egy jobb érdekelne olyan 80-100 ezer Ft-ot költenék rá. Előre is köszönöm a segítséget.
Szia!
Hozd el Sárospatakig :D Hidd el normálisan meg lenne csinálva, ha el tudnád juttani ide.... Gondolom nagyon messze van neked...
üdv:
Sziasztok!
Hajdúböszörményben, vagy annak közelében megbízható szerelőt keresek aki, S51-esemet egy kicsit rendbe szedné (berúgókar+tengely csere, karburátor állítás, lamella csere). Aki tud ilyet vagy akár maga is szívesen elvállalná írjon: a lszlo.koroknai@gmail.com-ra. Köszönet!
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|