:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
felgyujtom azt a romot!!!!!!
valaki elmondaná miért nem tudok 2 sodiknál jobban meni vele sikterepen????
anyámra mondom én tűrelmes vaok amig lehet de mostmár kezd elfogyni....hová let belőle az erő???
Az új hengert be kell járatni. 2-300km nagyon óvatosan és uána is 800kmig kíméletesen kell hajtani. Kár, hogy először nem egy 60köbcentis hengeerfejt vettél, szerintem megoldotta volna a problémát. Nem baj legalább van tartalék hengered.
Be kellene járatni azt a hengert, ne csodálkozz ha melegszik, még nincsenek összekopva a felületek. Ha frissen összerakot motort pörgetsz, könnyen megszorithatod a dugattyút, gyűrű is törhet, ez pedig hengert karcolhat, szóval kuka lehet az egész. Csak óvatosan, első időkben max 1/3-ad gáz, semmi motorfék, és ha úgy érzed gyengül, adj neki pár gázfröccsöt behúzott kuplunggal aztán állitsd le. Ha lehűlt mehetsz tovább. Ezt csináld legalább 300 km-en keresztül, aztán lassan lehet emelni a terhelést a km-ek múlásával.
minden tiszteletem a hozzá értő szakembereké!tegnap miután kellő kép ideges letem erre a roncs halmazra elmentem egy boltba (nem abba ahol előszőr voltam)és vetem egy komplet 51 es hengert (dugoval gyűrűvel stb ja és hengerfejet is)
miután feltettem még idegesebb letem ugyanis nincs benne erő és retenetesen melegszik.
első gondolatom a gyujtás volt 1,8 rol 1,5 re álitotam igy is rosz.
viszont már nincs benne sőrősűveg és ha leveszem a gyújtást megál.
mi lehet még a baj?
alapjáraton győnyőrű hangja van egyeletes.
huirtelen gáznál is azonal pőrőg
csak ha sebeségbe teszem akkor ált meg a világ.
NEM NEM NEM. Az 50 köbcentisre való hengerfej egyáltalán nem jó a 60as hengerre, se alátéttel, se más benzinnel.
Mivel a hengerfej éle belelóg az égéstérbe, és magától meggyullad a benzin, ez a detonálás. Emiatt hallod azt a hangot. Így NE hajtsd, tönkre veri a dugót.
Tudna nekem valaki segíteni?Simson robogóhoz kellene elektromos bekötési rajz,amin tisztán látszik minden!Köszi előre is!
Ha alapjáraton nem csörög,csak terhelés alatt akkor még mindig öngyulladásos lehet.Vastagabb hengerfej tömítés vagy magasabb oktánszámú benzin segíthet.
ELADÓ
SOK SOK MZ CUC 125ÖS ÉS 150 TROPHI ÉS TS LEGINKÁB HENGEREK FESZABÁJZOK DINAMOK EGYÉB ELEKTRONIKA KUPLUNGOK ÉS MINDEN AMI VAN A MOCIKBA HIVJ 06705504934 VAGY gergely111@citromail.hu
1,5 mm gyujtásal mintha 2 űveget űtőgetnék őssze és kb 4 km után már retenetes hangok jőnek......
igy nem merem hajtani
magyarul: Berliner Vergaser Fabrik :)
nem megbántani akarlak!
nagyon őrűlők ha segitesz!
kérlek azt is mond meg mit csináljon a gépmműhelyes,ha lehet adatokal hogy ki tudjam mérni.
miota előszőr irtátok a gyertyát azota már ki is cseréltem.
annyit változot hogy mostmár álo hejzetben le áll ha leveszem a gyujtást de menetkőzben még mindig le vehwetem a gyujtást.
a bingen ezeket probáltamű:
a schubertűn a legalso rovátkába tettem a határolot és csontr betekertem a levegő álito csavart,majd igy mentem vele pár kőrt ugyan ez volt a szindroma.
mi az a bvf?
tehát hogy őszinték legyűnk mindent kiprobáltam amit írtatok és le irtátok pontosan mit csináljak.
most megyek és álitom 1.5 re a gyujtásom holnap megirom az eredményt.
sorszám: 2594 (96649)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-13 13:09:02)
Üdv amatőr1!
A 60ccm-es henger az 50-es hengerfejjel párosítva magasabb sűrítési arányt eredményez,ehhez jobb lenne a 260-as hőértékű gyertya,és próbáld ki 1,5-es előgyújtással.
ugyanitt eladó simson karbialj 500ft komplett karbi 3ezer ft swarbe teleszkópok 5 db 4 ezer ft jó álapotuak
eladó egy s50 es motorkerékpár bejáratósan spoilerekkel egyedi hátsóidommal 40 ezerért vagy blokk nélkül 25 ezer ért jelentkezni itt chris_k1@vipmail.hu
Az 51es hengerfej az szntem csak azt jelenti, hogy az s51es típusra jó. De ha 60as heneger van rajta akkor az 50köbcenis hengerfej nem jó rá. Meg kéne tudni ahol vetted hogy hány köbcentishez való.
S51e-4sebis blokk elado hengerrel tirisztorral!karbival vagy anélkül!
hivj:06-20-962-3250
Üdv!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek. Szeretnénk eredeti állapotúra összerakni egy Simson SR2E-t és hiányzik néhány alkatrész a motorhoz. Tud valaki esetleg ilyen motorhoz oldaldobozt, dudaelem tartót, lezárópálcát, és igényes ülést? És ha ismer valaki olyat, aki csíkoz ilyen motorokat, akkor arra is szükségem lenne...
Előre is köszi.
nem ismerem a bingeket az tény, de a 70es fúvókát 50eshez és 60as simsonokhoz is szokták ajánlani,az elejétől kezdve olvastam a problémád és próbálok segíteni,de ha zavar, szólj és bekussolok!
az viszont biztos hogy a hengerfejet nem venni kell boltban hanem a dugattyú fejéhez kell kialakittattni gépműhelyessel,hogy ne csessze szét a blokkod,és a sok olaj is káros mint azt korábban is irtam.A legelső hsz.-edből is kiderült hogy karbigondja van,lehet csak be kell állítani,esetleg még a gyertyádat cseréld le ha nem jó hőértékű,ennek utána kéne járnod miféle való bele,és ha utána is csinálja ezeket akkor tuti karbi.próbáltad már gyári BVF-el?
40-es fúvóka az nagyon kevés szerintem, minimum 70-es kell egy 60-as hengerhez, igaz, hogy bing-gel még nem találkoztam, de nem hiszem, hogy nagyon nagy eltérések
volnának a gyári karburátorhoz képest.
sajnos nem olvastad végig az írásaom...
honét tudom hogy tényleg 60 hengerfejet adtak el nekem?
a karbim pedig egy bing 17
ebben van a 70 es fő fuvokám.
ehez nem árulnak 72 est csak 75 őst de azt se naon lehet kapni legalábbis a márka képviseleti bolt szerint.
nem értek hozzá de az furcsa kicsit hogy azt kérdezték hogy mibe kel 75 fuvoka traktorba??
ugyan azt a méretett ajánlod mint a szabványos simson karbiba?
ugyancsak a boltban mondták hogy 51 es hengerhez a 40 fuvoka bőven jo.
akkor most mi az igaság???
Murder szerint az odaát van...........
sorszám: 2585 (96606)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-13 10:34:33)
na, bentről irok,amit hozzátennék a sok olajhoz hogy a robbanótérbe kicsapódik ez a benzin-olaj-levegő keverék és a falon lévő sok olaj ilyen gyanta szerű nayag lesz,emiatt szokott megragadni a dugó.
próbáld ki a 60as hengerfejjel,72es főfúvókával,és a súbertűt tedd felűlről a második rovátkába,levegőcsavar teljesen betekerve, és onnan számitva 1 fordulat ki,azzal tudod finoman hangolni ,de ezzel a beállitással ha beindul és minden ok, akkor se pörgesd, mert megáll mint a szög,be kell járatni tisztességesen ,aztán lehet cibálni a szarvát
sorszám: 2584 (96603)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-13 08:11:33)
hát ez a több olaj ez nagyon nagy baromság, mert ettől még meg is szorulhat a dugó,a hengerfejet, pedig el kell vinned egy gépműhelybe ahol leszednek az átmérőjéből így nem lesz olyan magas kompressziód de cserébe nem hullik szét a frissen összerakott géped,bejáratásnál szigorúan 1:33as keverék jól összerázva,és nem szabad túráztatni hanem vegyesen kell terhelni,egyébként is a túl sok olaj szar keverékhez vezet ami lerakódik a dobodba és attól sem fog menni a motor ha nem tud kellően szellőzni,bocs hogy tömörítve irtam le,sietek melózni,ha hazajöttem bővebben leírom.
üdv:András
állj!!!!
mint a nickem is mutatja amatőr vaok.
ugyhogy ha kérhetném csak ugy hogy én is értsem, jo?
boltban vásároltam a hengerfejet és ott azt mondták hogy 51 es hegerfejel naon jo lesz a moci.
hogy lehet 60 asra alakitani???
mijen motorkárosodásom lehet?
honét tudom hogy 60 as a hengerfej (bolti)??
mekora fuvokát javasoltok?
még valami egy ismerős azt mondta adjak neki tőbb olajat a benzinbe(edig 40 es keveréket használtam) hááát én adtam neki.... most 20 as keverékre kevertem.
erre azt mondák hogy álat vaok meg fűstőlni fog nagyon.
na most az elsőt nem vitatom.....
de a második az tuti nem nyert, nem vagy alig észrevehető a fűst menyiség változás.
ez jot vagy rosszat jelent nekem???
Igy van, túl nagy a sűrités és szerintem cserélj főfúvókát is, mert a 70 kevés. Simsonom tuningolt 50ccm-es 72-es fúvóka, de tervezek egy 74-eset, mert intenziv terhelésnél még most is beciripel(kezd szorulni), 4000 km van most benne felújitás óta, már rég be van járatva.
60as hengeer és 51es hengerfej az azt jelenti hogy 50köbcentisre való hengerfej van a 60 köbcentis hengereden? Nem lett 60asra alakítva a hengerfej?
Akkor az a baj!!!!!!!! Mindenképp 60as hengerfej kell, motorkárosodáshoz vezethet.
a gyujtásom: 1,8 mm a holtpont előt nyit
egy használati utmutatoban olvastam ahoz álitotam
hello bohumil250
a gyertyám: isolator spezial m14-225 601 ac
70 főfuvokám van az kicsi a 60 as hengerhez?
és még az sem lenne baj,ha ellenőriznéd az előgyújtást.
Üdv amatőr1!
Az erőtlenséget okozhatja a túl mély helyzetben levő részterheléstű,de lehet okozója a túl kicsi főfúvóka is.Az öngyulladást, vagy az alacsony hőértékű gyerta ,vagy a szegény keverék idézi elő.
a felujitás állt:
teljes szimering csere, teljes csapágy csere (főtengejtől a kerék csapágyakig)
főtengej,válto tengej,a "kuplung tengej"(bocs de nem tom hogy hivják, ezen van a kuplung kosár)fogaskerekek csapágygojok,henger,dugo,csapszeg tűgőrgő,és a kis biztositoi a csapszegnek.
a henger 60-as a hengerfej 51 es állitolag igy nagyon kéne mennie, de nem megy 40-50 km/h nál jobban
még valami a karbit egy bing 17 re cseréltem 70-es fuvokával.
aszt hiszem nem hagytam ki semit.
Első körben: Nem megfelelő hőértékű a gyertya. Túl alacsony hőértékű gyertya van benne és egy idő után a ygertya porcelánja annyira átforrósodik, hgy nem a szikra gyűjtja be a benzint hanem maga az izzó gyertya.
Miből állt a felújítás?
eladó simson karburátor alj 500 ft ért középdeklik darabja 1000ft ért érdeklödni itt chris_k1@vipmail.hu
Simsonhoz rengeteg apróság 100-150ft,400-500ft,700-800ft,1000-1200ft ért!!ha több mindent kell akkor faraghatunk az árakbol!Nézdmeg többi hirdetésem is!hirdetések:
http://www.teszvesz.hu/search.php?string=simson+minden
email: fejesmiklos@citromail.hu
hello
van egy felujittot simsonom.
valamiért nincs benne erő és nem akar menetkőzben kipőrőgni.20 km után ha leveszem a pipát még kb 1 percig megy a moci. mi lehet a baj??
hali van egy rezon kipufogóm eladó 300Ft
ocsipal@freemail.hu
segitséget kérnék most vettem egy elba 8872.10 feszszabályzos index relét de nem tudom hogy mit hova kössek egy aksival meg egy izzóval ki tudom e probálni
kösz a segitség
eladó egy s50 es motorkerékpár bejáratósan spoilerekkel egyedi hátsóidommal 40 ezerért vagy blokk nélkül 25 ezer ért jelentkezni itt chris_k1@vipmail.hu
Hello Mindenki. Simson cuccok eladóak, vagy MZ ES 125/150 Trophy cuccokra cserélhetők
Simson S51
-Simsonra alakított komplett Babetta gyújtás 14000Ft
- Biztosítéktábla 500Ft
- Duda 6V 500Ft
- Egyenirányító 2500Ft
- Indexrelé 1000Ft
- Kilóméter óra 2000Ft
- Trafó 12V 1500Ft
- Tuning leömlő (Kondrák) 2000Ft
Simson S50
- Jobb oldali blokkfél 2000Ft
Simson Star
- Váltófogaskerekek 1500Ft
hello!
simson bontott alkatrészek eladók!Minden van ami egy simsonon van!elfogyott: blokkok,karbik,első lámpák, kipuk!Bármi más kell irj és megbeszéljük! fejesmiklos@citromail.hu
üdv
Köszönöm szépen a segítségeket majd hétvégén végigzongorázom rajtuk.Üdvözlettel:Lengyel Tamás
Az S51esbe 4decit ír a kézikönyv.
Van egy szintező csavar a kuplung oldali dekni oldalán a rögzítő csavar felett mellé van írva hogy OIL :D nahh azt kitekered, és addig öntöd az olajat míg ott ki nem buggyan. Majd ha ez megvol mész vele 2 kört, és fél óra állás után kitekered ismét, ha nem folyik rátöltesz és kész is vagy. 0,5l oil bőven elég erre a műsorra :)
Többi infót megtalálod a jobb oldali menü szakirodalom menüpontja alatt ha ügyes vagy :)
Sziasztok
Meg tudnátok nekem mondani, hogy mennyi olajat kell tenni a váltóba, mekkora a gyári előgyújtás? Pár szót esetleg a karbi beállításról esetleg...?
Sziasztok
Meg tudnátok nekem mondani, hogy mennyi olajat kell tenni a váltóba, mekkora a gyári előgyújtás? Pár szót esetleg a karbi beállításról esetleg...?
Mint azt korábban írtam neked, ez az egyik jele (motor kúszása) a rosszul beállított kuplungnak. Kérlek állítsd vissza a karnál a csavart alap állásba, és így a szervíznyíláson keresztül állítsd a kuplungodat standerre tett állapotban, egészen addig a pontig, míg a kerék már csak nagyon lassan vagy nem forog, és ha mész vele még azért kapcsol csúszás nélkül. Ezt tudod majd finomítani a karnál levő csavarral. (a kettő nem ugyanaz, mert a szervizes csavar előfeszítést, míg a karnál levő bowden feszességet állít)
Ha sok időd és türelmed van, akkor én a helyedben széthúznám a blokkot, és megnézném, hogy a fogaskerekek milyen állapotban vannak, a kapcsoló szerkezeted milyen állapotban van. Ezek nem túl drága problémák, Simsonnál egy teljes generál (beleértve csapágyak és henger és főtengely) megvan 30-35e HUF-ból, de itt már az olaj ára és a korábbi csavarok lecserélése imbusz fejűre is meg van oldva.
Ha segítség kell akkor esténként 18-23h között megtalálsz skype-on (creationmz néven)
Üdv.: CRE
Kérlek próbáld meg a következőt: Motort beindítod, és hagyod alapjáraton pöfögni, mérd az időt, mikor áll le. Majd szedd le a karbit, tisztítsd meg, különös tekintettel az úszó szerkezetére (csörög e), és a tűszelepre, amit az úszó vezérel! Ez után rakd össze és ismét próba, de ez úttal csak addig hagyd nyitva a csapot, míg a karbi megtellik, és látod a csőben a benzinszintet. Zárd el a csapot, és mérd az időt. Ha a motor a két próba alatt ugyanannyi (kb) idő alatt állt le, akkor magasnyomású levegővel fujasd át az egész karbit szétszedett állapotban, valamint a mostani benzinedet öntsd ki, tankolj újat, benzincsapot nézd át szintén fujasd ki. Ha van kéznél üzemenyag szűrőd akkor tedd be a csap és a karbi közé (ügyelj a folyásirányra). Ha így sem megy akkor marad a fals levegő, bár akkor nuku erő, vagy a rossz szimering.
Hello! Megvan miért nem tudtam váltani 2ből 3ba, és 3ból 2be NORMÁLISAN! A probléma az volt hogy másodikba rakás után a rugó nem húzza vissza (lefelé) kicsit a váltókart, de ha berakom 2ba, és nagyon finoman lenyomom a kart, utána már sikerül berakni 3ba! Viszont 3ból 2be nem tudom visszapakolni normálisan, ezt viszont nem tudom mi okozza, mivel ha (3ba vagyok) kúplung "kattanásig" amennyiree lehet lenyomni a kart lenyomom akkor a 2-3 közti üresben marad, és ha kicsit visszaengedem és újra, de nagyon minimálisan megnyomom akkor berakja 2be, ha esetleg kicsivel jobban nyomom meg a kelleténél akkor az 1-2 közti üresbe rakja. Légyszíves mondjátok meg, hogy ez mért van, és mit lehet ellene tenni! Ja és még lenne egy problémám! Amikor (elindulásnál áll a motor) berakom 1be teljesen be van húzva a kúplung akkor egy nagyon kicsit visszaesik a fordulatszám, és ha ugyan ezt megcsinálom amikor a sztendesen van akkor a hátsó kerék forog, mivel nem ér le! Hogyan lehet beállítani ezt, hogy ne forogjon, ha a kúplungkaron állítom akkor az ugyan az mintha a szervíznyíláson át állítanám? ez azért kérdezem meg itt mivel úgy érzem hogy így is egy kicsit későn kezd el fogni(azaz hogy teljesen összezárni) a kúplung!
Légyszíves válaszoljatok! ÜDV: Laci
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|