:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Hello. Már kezdtem is elfelejteni milyen jó volt szívni a simsonnal, mióta vettem egy zsír új sportrobogót (lehet fújolni :)), de tegnap mentem a simivel is néhány órát, mert már elegem lett a 45km/h vánszorgásból fojtás miatt, így az összes lovát szabadjára eresztettem a simsonnak és végre 80km/h fölött is mehettem... áááh micsoda felüdülés volt (hol van még az 1000.km... a fojtáskivételig). De elmondom nektek, hogy attól, hogy van egy sokkal modernebb gép még hűnek kell maradni a simsonhoz - na pont ezért :)), és nem lefújogni azokat amik technikailag sokkal jobbak, sajnos sok ilyet olvasni :S egyszerűen feleslegesen... Most jöttem rá mennyivel is jobb a tárcsafék :D, fényévek... de hol az izgalom? :DDD
Akkor lehet az a probléma, hogy a karbi benzincső csonkja az előző gazdánál valahogy letörött és ugy van odagányolva valamiféle műanyaggal.Számíthat ez?
De alapjárat van, be lehet lőni.Máskor pedig nem pörög fel.Ennek ellenére is lehet fals levegő?
Szerintem falslevegőre utal. Valahol tömítetlen a cucc.
(Hengertalp, jobb szimmering, szívócsonk...)
Sziasztok!
S51es simomon 16N3-2 karbi van.Az a problémám, hogy váltáskor illetve nagyobb gázfröccsnél nehezen, lassan esik vissza a fordulat.Ez váltáskor igen bosszantó.De szerintem a beznin szint jó, mert elzárt csap mellett szépen kihagyásokkal leáll, valamint a gyertya is barna, bár inkább világos- mint sötét barna.Szerintetek mi lehet gond?
Sziasztok, S51 simomon 16N3-2es karbi van.Az a problémám, hogy váltáskor illetve üresben nagyobb gázfröccsnél nehezen, lassan esik vissza a fordulat.Váltáskor ez elég bosszantó.De szerintem a benzin szint jó, mert elzárt benzincsap mellett kihagyásokkal szépen leáll valamint a gyertya is barna,bár inkább világos, mint erősebb barna.Szerintetek mi lehet a gond?
Hello mindenkinek már nagyon sokszor kértem segítséget volt ami beis jött de most teljesen tanácstalan vagyok.Vettem egy simot s51.mikor vettem még indulni sem akart de addig büvöltem még be indult.Aztán szépen lassan mindent ki cseréltem rajt vagy fel ujittattam pl:gyujtás tekercs,csere,megszakitó csere,trafó csere,kondi csere,aztán karbi:úszó csere fuvókák csere ,tűszelep csere,henger alapról 1-ső fúrás.kompresszió mint állat.főtengely feljavított.szimeringek tömitések újak.főtengelycsapágy új.szal,minden szép jó.csak alapjáratot nem tudok csinálni rá.valaki adhatna valami jótanácsot mit tegyek???(ja a karbit lecseréltem próbára egy másik mociról amin volt alapjárat de nekem avval se kipufogó csere is volt???!!!)KÉNE VALAMI JÓ TANÁCS!!!!!
http://www.szumo.sokoldal.hu
Bocs, hogy ide is belepofázok.
Egész egyszerűen kevés a benzin neki...vagy sok a levegő.
Ha nagyobb fordulaton rendben van akkor az alapjárati rendszer környékén van a gond szerintem.
Levegő csavaron tekerj beljebb egy fél fordulatot és próbáld ki, ha javult akkor egyértelmüen ez a gond, ha nem akkor fél fordulatonként próbálgasd.
Lehet még a túl nagy előgyújtás is probléma, gyenge szikra (gyertya/trafóhiba), rossz formáju részterheléstű.
Az úszószint...hát végülis az is, ha túl alacsony a szint, de ahoz durván rossz helyen kell lennie.
Egy jó minőségű úszót ha beraksz azzal állítgatás nélkül sincs ilyen gond.
Én a nyitási pozícióhoz szoktam mérni, illetve a legjobb ha egy üvegpohárra ráteszed a karbit, száddal és csővel fújod a benzincsonkba a levegőt, és lassan öntöd a pohárba a benzint. Amikor elzár akkor a felső tömítő éltől mérve kell lennie a benzinszintnek a gyárilag megadott távolságra. Ez a módszer a leg pontosabb, mert az úszók eltérő úszóképességgel rendelkezhetnek.
Sziasztok! Mi lehet a baj hogyha azt csinálja a motor, hogy üresben alapjáraton pöfög, és húzok neki egy kövér gázt akkor így megtorpan elmélyül a hangja és ha úgy tartom akkor 1-2 másodperc késéssel felpörög, csak ha túl alacson fordulatról húzom neki akkor nem pörög fel normálisan! Tehát ha egyszer megindul akkor normálisan megy! Csak az ezzel a baj ha pl 2. ban lapjáraton megyek akkor képtelen felvenni a fordulatot, de ha egyszer kicsit is megindult akkor normálisan megy! Jah a motoron most lett cserélve az egész elektronika 6V ról 12V ra ! Trafó, tekercsek, megszakító, gyújtáskapcsoló, úszó ! JAh és nem lehet hogy az úszószint rosszul van beállítva azért csinálja ezt? És azt úszószint beállításánál nemtudom, hogy melyik (az alsó, vagy felső) pontján ahol 27 mm nek kell lennie ott úgy kell mérni, hogy benyomja a pöcköt vagy hogy éppen hozzáér?
Bocsi hogy ilyen hosszú lett! Légyszíves segítsetek!
sziasztok!
olyan problémám van,hogy egy s51/1c1-h simsont kellene újravezetékelnem,és a fesszabályzónál vannak eltérések.a száma ugyanaz mint ami az itt található kapcs.rajzon van,de nekem a lábaknak más a számozása. az enyémen van:31;49a;49b;49ab;49;31c
ebben a sorrendben vannak,most melyik mi,a rajzhoz képest?
Sok Eladó alkatrész simsonhoz:
http://www.teszvesz.hu/show_user_auctions.php?uid=4920230
Árat megelehet beszélni, értelmes dolgot beszámítok, a robogoba 50ccm is motort beszámítok!
hivj: 06-20-96-23-250
hello érdeklődnék hátha tudja valaki a gondomra a megoldást?s51 simó nehezen indul nincs alapjárat(vagyis bármit teszek nem tudom be állitani)volt gyújtás beállitás,új megszakító,új gyujtótrafó,új kondi,mindez beállitva:dugattyún mérve felső holtpont elött 1.7mm,megszakító hézag:0.40mm,Aztán karburátor beállitás:úszószint beállitás a leirtak szerint,főfúvoka új 72-es,súbertüközépső rovátkába,stb...új szimeringek a főtengelyen mindkettő!!!És alapjárat nincs melegen neheten indul.mit lehet még tenni hogy megjavuljon?????valaki segítsen.előre is kösz.
Sziasztok!
Sajnos pénz hiány miatt megkell válnom jo állapotba lévő robogomtol de valami kéne amivel járok ezért beszámitanék 50ccm motort!robogom: piaggio nrg nagytestű sportrobogo vízhűtés,tárcsafék,polini dob,új akksi,biztositás,minden működik,nagyon jol megy!ha érdekel irj: fejesmiklos@citromail.hu
üdv nekem volna levegőszürőm gyári levegőszürőm swarbe hoz ára 500ft cimem chris_k1@vipmail.hu
lehet hogy gyenge már a motorod a kopástól,esetleg a gyujtásod túlságosan hátul van, és amikor terhelés alatt van akkor már nem pörög úgy mint üresbe,tedd a gyujtást FHP előtt 1,5mm-re,ha van benne megszakitó akkor,azt pedig 0,3as hézagra állítsd be.Lehet hogy sok levegőt kap akár a karbinál vagy blokkban a jobbos szimerngnél.A gázreakciók milyenek?HA ráhúzol gázt akkor üresbe egyből elkezd felpörögni v. van egy kis szünet?
Így ennyi jutott eszembe hirtelen,de nem biztos hogy a leirtakbál vannak a hibák,
nézd végig ezeket hátha sikerül megcsinálni.
üdv:András
SZiasztok
Vki tud segíteni simson schwalbehoz kéne egy levegőszűrő?
Ha vki tud akkor írjon kösz.
Sziasztok.Van egy zsir uj becsomagolt s51 4.seb készlet eladó.
Eladó ez a Simson Schwalbe:
http://www.hasznaltauto.hu/2085064_simson_kr51_2_1983
Több kép mailben.
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám az egyik Simsonommal.
Van két elektronik mocim amelyből az
egyikel nem lehet menni gyakolatilag csak full gázon.. ha menet közben vissza akarom venni a "gázt" akkor el kezd rángatni. nincs meg az az egészséges pattogós hangja mint a másiknak. Nem lehet vele félgázon, vagy kisgázon motorozni, csak ha tövig tekerem a kart. Kicseréltem a másik motorról (amely tökéletesen múködik) a karburátort, de semmi változás.
Lehet ez valami gyujtás probléma? Ha igen akkor mi a megoldás szerintetek?
A motort ha kiveszem üresbe és úgy járatom akkor az egész fordulatszám tartomány "használható". A hiba csak mente közben észlelhető.
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a simsonomon s51 es megszakítós gyújtású, hogyan lehet előgyújtást állítani? mi kell hozzá? Légyszíves írjátok le pontosan hogyan kell!
Van egy halom szimó cuccom, ha valakit érdekel. S51-es Schwalbe-t bontottam meg. motor fődarabok(s51), váz, burkolat, még egy kerék van, stb...kérdezzetek mailbe, amúgy borsodi vagyok, de postázok is.Ugyanitt szétszedett turbós blokk. Felújítás előtti mind, de nincs hozzá se pénzem, se energiám, ezért eladóak.
ETZ-hez lennek szükségem felső fékhengerre!
kösz bandita a segitséget.lehet még egy kérdésem amit leirtam jelenség az evvel az álitásal megszünik és tán a váltó is javul?nem fog ki dobálni stb..?
A porlasztó alatt van egy 8-as anya ha azt kiveszed azalatt a furatban van egy hasitott hüvely. Azzal lehet állítani a vonóék emelőjének forgáspontját. Kell ugyan hozzá egy kis célszerszám ha könnyen akarod állitani , ha szeretsz tökölődni , lehet forgatni óvatosan 2 kis csavarúzóval is ha ügysen benyulsz a résen. Vigyázz csak keveset állíts, aztán kontrázd vissza az anyával és próbáld ki. Ha nincs ráhuzva az anya ne próbálkozz !
hello
őőőőőő edig is ezel volt és jolbirta,sik terepen lakom nem sok emelkedő van az se nagy.
viszont valaki azt irta hogy nagy a gyujtásom
hát neki volt igaza félig medig.
ugyanis azért volt ojan bazi nagy mert valami baja volt a gyujto tekercsemnek.
én melegen álitgatam mindig és ugyan akkora távot tettem meg vele, tehát ahoz igazitottam az egész cuccot.
tegnap viszont hosszabb távot mentem egyszercsak fuldokolni kezdet majd végkép megált mint később kiderűlt tekercs probléma volt.
Kérdezz rá simson.hu-n javítás topicban
hello senki sem ért a simson váltohoz?vagy türelmetlen vagyok?nem találok infót sehol valaki segithetne.(s 51 n)én nem nagyon értek hozzá de egy kis segitségell biztos menne.ha valaki tud segiteni meg köszönöm.
egy Simson SHUL SR 2 nem érdekel valakit???
ocsipal@freemail.hu
Hát a 17es kislánckerék elég nagy egy 50esenek. Azért érzed ygengének. Az óra szerinti 55 lehet 60-62 is. Rakj rá egy 15ös vagy 16os kislánckereket előre. Nekem egy natúr 60as van rajta 16os kislánckerékkel, és így elmegy 65-67-re.
hello lenne egy kérdésem aki tud segiteni annak megköszönöm.van egy s51n-em 3 sebességes,a gondom hogy aváltó a sebességeket nehezen szedi vagy ha bevette ki dobja van mikor csak az 1-es de van hogy mind három.ilyenkor mit lehet tenni??? nincs valami álítási lehetőség?vagy ilyesmi?elöre is kösz a segítséget.
www.simsonalis.hu
gyertek el minnél többen,bármilyen fajta simsonnal.
De más motorral is jöhet bárki!
Helló! A tankot hány csavar, vagy egyéb dolog fogja? annyit tudok, hogy az ülés előtt van egy csavar,a villa előtt van valami gumi ami a rázkódástól védi azthiszem, a benzincső van még, és akkor még mi fogja? Még annyit ha levesszük a tankot akkor azt hogyan lehet kipucolni, és milyen benzinszűrőt ajánlotok a benzintank és a karburátor közé?Ja és még légyszíves ajánljatok egy weboldalt, ahol le van írva pontosan, hogy hogyan kell beállítani a karburátort! én 14 éves vagyok, apum autószerelő, úgyhogy ő tudja mi mire való a karbin, de azért kéne egy szakszerű leírás!
én nem sokat tudok erről de amit tudok azt megosztom.
amit cserélni kell:
az ősszes izo,akumlátor,indexrelé,hátsovilágitás fojtotekercse,akumlátortőltő fjtotekercse és annak egyenirányitoja(rajzon a kető tekercs egy valamire van szerelve)kűrt,bizositék,illetve az első világitásban ha halogén izzot teszel bele akkor foglalatott(kilométer orában is van izzo ne feled)
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban a témában, hogy vettünk egy 12 V-os megszakítós,tekercs állórészt (Ezen rajta van az az alu alapja, 3db tekercs rajta, és 4 drót jön ki belőle) és beszerelni talán be tudjuk, de miket kell rajta átcsrélni 6 V-os ról 12-es re, vagy mit kell rajta még ezen kívül csinálni? Légyszíves válaszoljatok! Előre is köszönöm!
hello
17 es lánckerék és saját orájával.
Mekkora kislánkerék van benne? Ha 4 sebességes és 3.ban 50nel mész az bejáratáskor nem túl jó. Mivel mérted?
Hali a nagyfateromé volt egy Simson shul Sr 2 most találtam meg a garázsában... nem működik nem is nyultam hozzá csak letakarítottam nagyából, Simson Star vagy Swalble csere érdekel... ár 30.000 Ft infó a 06-70-502-80-87 vagy ocsipal@freemail.hu
képet tudok küldeni...
kipörög rendesen?
a 2,6 os előgyújtás soknak tűnik, elég oda az 1,8 is szériához, 60ccmhez már asszem az 1,7 körüli ajánlott. Megszakító-és gyertyahézag 4mm legyen. Ha a 20as keverékhez benzint öntesz, és 30as lesz, akkor az pont hogy hígabb lesz, ezért kevesebbet fog füstölni.
az jó ha meg tudsz vele csinálni dolgokat,és ne értsd félre de ezt inkább gépműhelybe kéne megcsinálni mert ott teljesen sikba tudja rakni az ember és tuti halál pontosan ki tudja marni,azért nem irtam számokat mert nem is tudom a 60as simó méreteit, de ha tudnám akkor is kell neki adni egy tűrési határt, pl:60mm tűrése +0,05mm,de ez nem törvényszerű csak vannak szabványos tűrések mint a H7es illesztés de lexikális tudásom hiányában nem tudom ennek az illesztésnek a pontos értékét.pedig tanitották:D
érdemes volna megnézni a motorodat, nem tudom miért füstölhet ennyire,én is járatom 1:33al de semmi füst,és megy mint a disznó,őőő amit irtál ez a sörösüveghang,ez lehet akár a hengerfejed is,ezzel a hengerfejjel raktad össze 51es hengert?mert akkor valszeg ez a baja,ez okozza a csörgést hogy bele koccan a dugó a hfejbe,de ez csak tipp
hello
már kezdtem agodni hogy megsértetelek...
azota le vettem a 60 as hengert és felraktam egy 51 es hengert.
volt vele gondom mert nem volt erő benne,igaz a sőrősűveg hang megszűnt és a gyujtás levételével meg is áll már.
első őtletem az volt hogy felgyújtom,aztán elkezdtem játszadozni.
most harmadikban megy kb 50 et igaz hogy csak egyszer probáltam és akkor is nagyon rővid ideig. most kb 40-45 kőzőt tőtyőgők és csak 3 dikban.
amit állitgatam:
a gyujtás csőkentettem majd nőveltem, ugy csináltam hogy mentem egy 10 percet a mocival és megnéztem a gyertya szinét ugy olvastam az őzbarna a tuti,
most 2,6 a gyujtásom és a hézag 0.35 maxon.
ekkor még mindig nem az igazi volt de már alakult, vissza tettem a gyári főfuvokát és vissza álitotam a subert is az első vágásba(ez az alap gyári)
igy nem csepeg az olaj a kipubol,csak megjegyzem a 20 as keverékhez még adtam benyot igy let kb 30 as és beleőntőttem.
na ezt nemkellet volna fűstőlt mint állat.
hát ennyi a tapasztalatom.
az a hejzet hogy nagyon jol jőtek volna a pontos méretadatok mert van ithol esztergám és marom is, nem verni akarom magam de csináltam párdolgot már velűk és nagyon pontosra sikerűltek.
sorszám: 2615 (96817)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-16 23:48:16)
igen azt tudom én is hogy a normál tűpozíció az a 2. de valaki azt mondta hogy emeljem meg teljesen a tűt hogy kapjon még több benyát a bejáratás időszakára,na mindegy amúgy tiszta élvezet vele menni,mintha vettem volna egy új mz-t:D very happy!
"mindenki lehülyézett,mert a súbertűm felülről a 2.ban van"..Most erre csak azt tudom mondani, hogy ez normál gyári beállítása...aki még ennek sem hisz, akkor nézze n utána az Mz-hogy tovább-ban és meglátja az igazságot:)
sorszám: 2613 (96802)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-16 22:13:09)
bocs hogy ilenkor irok hétvégén nem voltam itthon,egyik ismerősömmel beszélgettünk többek közt a te problémádról is,ő változatlanul azt hajtogatja hogy üzemanyag problémád van(krbit be kell állitani) és a Ha van gyári karbid, BVF tipusú azt,74es főfúvókával szereld,mert a 60asnak az kell,a tűt tedd felülről a másodikba,a levegő csavar amit irtam azt betekerted csontra? és utána próbáld kitekerni ameddig nem változik a ford.szám alapjáraton(ha van)ha nincs akkor más gond is van ott,a hengerfejnél(ezért jó ha fúratod és nem veszed) a gépműhelybe úgy csinálják hogy vesznek egy adott átmérőjű dugót és ahhoz fúrják a hengert, megfelelő tűréssel,és végül ennek a dugónak az átmérőjére maratják a hengerfej robbanóterének a szélét,konkrét adatokkal nem tudok szolgálni mert sose volt simsonom csak szerettem volna de ez a lépcsőt kihagytam,elkezdtem mz-vel járkálni de ott is ez van csak nagyobba.Ha hallod hogy a kipuba ún. még van robbanás,pukkanás,akkor próbáld kicsit hátrébb tenni a gyujtást pl:1,5 helyett 1,7mm hátha javul.Nekem is igen fura értékek vannak beállitva a járatós mz-n, mindenki lehülyézett,mert a súbertűm felülről a 2.ban van, de ha több benzint adok neki akkor be se indul,és ami még furcsább hogy egyáltalán nem füstöl pedig 1:33al megyek,na ez milyen??:D
ha elvégeztél néhány próbát akor ird le, mert kiváncsi vagyok, és ha valamit kipróbálsz,és nem jó akkor állitsd vissza ahogy volt mert akkor sose tudunk jót mondani.sok sikert
üdv:András
Ha egy 6 V-os simsont át akarunk alakítani 12 V-ra, miket kell beszerezni, és ez kb. mennyibe kerül?
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem! Ha alapjáraton (elég magasra van állítva) leáll a moci(mindig egy kicsit esik vissza a fordulat, és ha motorfékezni akarok, vagy csak simán üresben húzom neki és hirtelen elengedem akkor is leáll akkor mi lehet a probléma? Motorfékezésnél úgy áll le, hogy 50-60 körül hirtelen elmegy a hangja a mocinak(gondolom nem gyullad be a keverék) és továbbra is húzom neki a gázt akkor egy idő után pukkan egyet a kipufogó és életre kel, de kis idő múlva ugyan ezt csinállja, vagy néha berobban néha nem és szaggatottan jár, de ennek a vége is a leállás lesz! Az nem lehet a probléma, hogy a generátorja nem termel elég áramot (6v-os), mert az első lámpa csak olyan amilyet éppen találtunk és lehet több watt-os mint amilyennek kéne lennie, mert a helyzetjelzővel együtt nem ég, vagy csak nagyon kicsit ég mind a 2! Vettünk egy 12 V-os tekercset (állórész) hátha megoldja a problémát. Erről az lenne a kérdésem, hogy miket kell kicsrélni ahhoz hogy működjön 12 V-os an is a moci(az ilyeneket tudom, hogy a 6 voltos helyett 12volt legyenek a világításban az égők, de mi mást kell rajta cserénli, ha kell cserélni egyáltalán. Apám az azt mondta, hogy valamit a gyújtáson is kell csinálni, de nem tudom, hogy mit!
A válaszokat előre is köszönöm!
Szntem menj vele 4-500km-t és hátha jobb lesz. De télleg csak iylen 30-40km/h körül. Próbáld meg a súbertűt egyel feljeb rakni.
Csak egy tipp... próbáld nagyobb főfúvókával... a kicsivel szép az alapjárat is, de terhelésnél nem ad annyi üzemanyagot át, nekem is volt ilyen és asszem a 72-es főfúvóka megoldotta a problémát a 60-as hengerrel, de 50-es hengerrel is jó volt a 72-es főfúvóka. Sok sikert csak rendbe jön! Én rengeteget szívtam a simsonnal, de egyszer csak jó lesz... egyszer...
Az erő arra megy most el, hogy az össze nem tükrösödött alkatrészek egymáson való elmozdulása létrejöhessen. Ha nagyobb fordulaton akarod hajtani, a dugattyúsebesség négyzetével arányos lesz a súrlódásban elvesző energia, így lesz egy olyan fordulatszám-tartomány, amin nem is tudsz túllépni, nemhogy még plusz vonóerő lenne a motorban. Közben meg melegszik is, mint a disznó, mert apró fémrészecskék, egyenetlenségek, mint a horgok akadnak egymásba a felületen, és apránként szakadnak, morzsolódnak le, amíg fel nem tükrösödik, ki nem egyenlítődik.
Legyél türelmes, mert ha nem, tönkre fogod tenni, mégpedig lényegében visszafordíthatatlanul. Ha a dugattyúd gyors menetben megragad, ráadásul akkorát fogsz perecelni, mint ide Lacháza.
Szóval ésszel, és nyugi.
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|