:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Hello!
Milyen típusú karbi passzol az S51N-es simsonokra? 16N1 vagy 16N3 ? Vastag vagy vékonysúberes? Amúgy 70 ccm-is a gép. Kössz!
Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!
üdv:
Hello!
Az S50 eseken a trafó egybe van építve a gyújtótekerccsel. Az alaplapra van ráépítve a gyújtótekercs + a trafó. Onnan is jön a gyújtókábel
Szabbensz
Azthiszem lesz egy SR2-es Simsonom eladó majd.Most csinálom a blokkját, vadi új főtengellyel, csapágyakkal, dugattyúval.zsír új külső és belső gumik vannak rajta, és hiánytalan az egész...Gondoltam hátha érdekel majd valakit...Egy-két kört azért menni szeretnék vele majd előtte, de érdeklődni azért lehet, ha felkeltette valakinek a figyelmét :) Az árát olyan 60E Ft körülre gondolnám...A számom...már ismert, de azért csak idebiggyesztem: 30-931-99-65
Köszi a másik oldalra nem is gondoltam!
Tulajdonképpen s50b nél melyik is a trafó?
Köszönöm segítségedet motopeti.
Hello!
Megnézném azt az MZ t! Küldesz egy képet? (szabbensz@citromail.hu) Én árultam 150 ér egy 250 est.... jó fenn van már a 125 ösök ára is...
Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!
Akkor túl sok anyagot kap! Nézted a simson lehr videot? Ott mutatja a csóka, hogyan, s mennyit kell állítani benzinszintnek!
Itt a link:
http://video.google.com/videoplay?docid=1404281676110685199
52 perces! kompletten szétszed és összerak a csávó egy 51 es blokkot, mindenféle kókányolás, és barbár mefgoldás nélkül! Ezt minden simsonosnak ajánlom, aki nem látta! Nagyon sok érdekes dolgot tanulhatunk belőle!
A benzinszint amúgy a következő:
Amikor zár a tűszelep, az úszók alja 25 mm re van a karbi tömítőfelületétől, amikor teljesen nyitva van, majdnem üres a karbi, akkor 32,5 mm plusz minusz 1 mm nek kell lennie, szintén a tömítőfelülettől mérve! Ez tolómérővel precízen beállítható. Én mióta tudom ezt a teknikát, így állítok benzinszintet, s eddig mindegyik motor elfogadta!
Szabbensz
Ha hidegen beindul,és ha bemelegedett leáll,és megint nemindul amíg lenem hűl,akkor trafó csere.
Sziasztok!
Van egy s50b simsonom és az a baja hogy melegen nem indul, de ha teszek bele egy hideg gyertyát akkor első rúgásra beindul. Ha valaki tudna segíteni mi lehet a baja azt megköszönném.
Nekem menet közben nincs semmi gond, akármilyen meleg.
Csak indulni nem szeret.
De most legutóbb mielőtt leállítottam elzártam a csapot, mentem kicsit vele, utána 8 óra múlva sokkal könnyebben indult. Pedig előtte csak tolásra
Sőt, megyek 2 kilómétert, leállítom, és 5 perc múlva csak tolásra indul.
Szétkapom a karbit, meg 72-es fúvókát rakok a 75-ös helyett. Meg állítok az úszón hogy kisebb legyen a szint.
A blokkom is tiszta dzsuvás a karbi alatt. jön a benzin meg olaj.
Lehet túlfolyik kicsit.
Hidegen is feltünően szivató nélkül indult pöccre. és nem is kell húzni szivatót még majdnem füstöl is.
Szóval lehet a karbi a gondja.
Viszont menet közben nagyon jól megy és nincs gyújtáskihagyás meg durrogás.
A gyújtótekersz nem rég volt cserélve mert lötyögött a vasmagon. és hol volt hol nem gyújtás.
Illetve a jobb oldalon van! Sorry, elírtam!
az már szinte bizonyos hogy a gyujtással van valami...probálgazsd végig cserélj ezt azt benne és motorozz
Sziasztok szinte mindenféle alkatrészem van simson s50és 51esekhez www.bonto-teka.atw.hu lehet fellelni egy részét de sajna még nem teljes korántsem a lista így érdeklődjetek bármi kell!
szalma@levelem.net
06705429151
Hello!
Én gyűjtótekercsre gondolok! Felmelegszik, és nem adja úgy a szikrát ahogy kéne. Az lehet hogy te jónak látod, de a motornak az nem tetszik. Próbáld kicserélni a gyújtótekercset! Nekem is volt ilyen gondom, hidegen pöcc re indult, melegedett akkor fulladt, leállt, majd be se indult, csak ha vártam 10 percet... s a gyújtótekercs szivatott meg.
Szabbensz
Szewa!
A váltó blokkfelén lévő kis ablakon kell betöltened az olajat, s a két blokkfél közül a bal oldalin (gyújtás felőli) van egy nagy csavar, a berugótengellyel szemközti oldalon. Az az olajszint ellenőrző.
Sziasztok!
s50n simonál hol kell megnézni az olaj szintet? Oldalt nincs szintjelző csavar,de van 1 kis oldal dekli ott???? Meddig kell önteni??? Köszi!
sziasztok valaki ha lenne olyan kedves mert nem sokszor vagyok írja már le nekem kérem,hogy s50es blokkba miért nem lehet 4.et építeni?Előre is köszi ide írjatok légyszi szalma@levelem.net előre is köszi és örök hála
Sziasztok!
Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!
üdv:
mzzzz
Üdv mindenkinek!
Simson 250-hez hol lehet letölthető szakirodalmat, alkatrészjegyzéket találni?
De 8-tól délután 5-ig áll, és akkor is nehezen indul.
Kiveszem a gyertyát, megnézem, és van szikra.
Ezt nem értem.
Régen a starral volt olyan hogy csak tolásra indult, de ott a túl nagy gyertya hézag volt a hunyó.
egy honda tact robogót cserélnék simsonra (más szocimoci is szóbajöhet) vagy eladó 45 ezerér
nekem is volt hasonló mikor felmelegedett nem ment de nekem utközben is megált melegen..viszahült és ment tovább trafó volt a bibi probáld ki másikkal
Hello!
Segítséget szeretnék kérni 51-es simsonnal kapcsolatban.
Az a gondom, hogy mostanában, egyszercsak fogja magát, és nem akar indulni.
Ez úgy néz ki, hogy reggel mikor hideg, akkor 1 szivató és rugásra indul(szivató nélkül rugdosni kell), aztán megy szépen, De he bemelegszik, és leállítom, akkor utána nem akar beindulni, csak tolásra.
Ugyan ezt csinálája mikor egész nap áll és 5-kor mennék haza, akkor is rugdosom mint egy őrült de semmi, csak tolásra.
6V-os trafós,megszakítós.
Amikor kiveszem a gyertyát szikra van. Próbáltam másik gyertyával is, meg kisebb hézaggal, de semmi.
A megszakító hézag nem kicsi még. Eddíg meg indilt pöccre.
Sőt, ha vissza engedem alapjárat közelébe, akkor meg egyszerűen néha megáll, és akkor nehezen indul megint.
A karbi is lett állítgatva, de nem igen javul.
Ez most gyújtás, vagy inkább karbi beállítási gond lehet?
Annyi még, hogy ez egy 70-es, fúrt karbival, meg 75-ös fúvókával.
Előre is köszi a segítségeket.
Szasztok!
Simson porlasztóban az üzemanyag szintet hány mm-re kell állítani? (azt tudom, hogy TS 125nél 14mm)
Köszönöm, megoldódott a problémám immár a 4.-ik gyujtótekercs cserével, illetve lecseréltem a karburátort is. Most már meg vagyok vele elégedve. Köszi a segítéget.
Sziasztok!
Most vettem egy simsont(S51N), mikor megvettem még egész jónak tűnt, azóta sorba jönnek a problémák. Segítséget szeretnék kérni. A kormányzárnak el van törve a kulcsa, hogy cseréljem ki a zárat?
Előre is köszönöm!
Üdv!
Endre
hali
S 51-es Simsonhoz van
-hengerem dugóval
-blokkház bal oldali blokkfedélel
-kuplungom
-főtengelyem
-kipufogóm kompletten könyökkel hollanderrel
mindegyik 3000Ft
ha érdekel valakit valamelyik akkor írjon mailt és küldök képet
ocsipal@freemail.hu
A gyertya elektróda hézaggal lesz a gond minden valószínűség szerint. Simson 0,4mm nekem így mindíg jó volt. Ha nagyobb be se indul vele. 0,7mm-től az enyém be se indul.
szia! Nekem kellene. Kérdezném, milyen gyártmány és mennyiért? Jövő héten nem vagyok itthon, utána elugranék érte.
Hali! Segítséget,magyarázatot,megoldást szeretnék kérni egy problémára, hátha találkozott valaki hasonló esettel: -Egy simson schwalbe motorról van szó ami csak egy ( a kidobottakból válogattam ki ) gyertyával működik, bármi mással meg sem pöffen, legyen az 0 kilóméteres új vagy működőképes motorból kivett használt. Kiveszem a most használt gyertyát beteszem akár a zsír újat meg sem pöffen. Ha pedig visszateszem ezt az egy talált gyertyámat gáz nélkül azonnal indul. Találkozott már valaki hsonló problémával ? Már nagyon dühít és nem tudom mi lesz ha ez az egy gyertya is felmondja a szolgálatot.
Az a baj h abból már van kettő is :D
láttam egy szép tankot hozzá, az apromixen.
sorszám: 2669 (98819)
( előzmény: DaddooSystem, 2008-07-23 14:13:45)
Szerbusztok!
Most vettem nemrég egy Simson 425 AWO sportot (1958) és van egy-két hiányossága a kicsikének. Nemtud valaki alkatrészeket szerezni hozzá (pl.: két első villa, úszó, stb..) ?
Előre is köszi szépen.
SZIAZTOOOOKKK!!
lenne -e valakinek eladó mz ts vagy etz 125-ös karbija meg kipufogoja az irjon köszi -------.....
Vedd fel az aukció gazdájával a kapcsolatot:
http://www.vatera.hu/simson_sr_festekek_8211_eredeti_szinek_78029729.html
Hali!
Keresek simsonba 12V os fesszabályzót! Akinek van eladó írjon mailt!
SR2-es színkód kellene nekem valaki tud segíteni?
Szeva!Ki kell,hogy próbálj egy izmos robogót (pl. Malaguti F12 vagy ItalJet Dragster), és felmegy az adrenalinszinted hidd el... ezek az 50ccm kis mocik olyat művelnek, hogy el se hiszed... eszméletlen, de komolyan. Ugyan ami nekem van ezektől azért elmarad, de az se olyan gyenge (az 50-es simsonnál simán erősebb). Lényeg, hogy próbáld ki, megéri!!! A sport robogó egyébként mindaz, aminek formája, teljesítménye ebbe a kategóriába (kinek melyik) sorolja be, pl. egy Honda Dio pont nem az ;). Üdv!
Sport-robogó??? Valahogy nálam ez a két szó távol áll egymástól az tény, hogy motorilag simán lehet erős, de olyan robogón még nem ültem, aminél nem a lábtartók, hanem a gumik döntik el a max. kanyarsebességet, meg valahogy a robesz nem birja felpumpálni az adrenalinszintemet, de lehet, hogy csak nálam van igy :-)
Bontott Motoralkatrészek,keleti tipusokhoz is!:http://www.szumo.sokoldal.hu
Hát ne haragudj, megáll a tudomány.
no hát igen,öcsémnek most vettem egy 51est,mert már ő is gurulni akart,előtte azért megtesztelgettem hogy megy a sárkány,igaz én már a mözö szarvát rángatom egy ideje,azért jók ezek a régi gépek,és azért nem biztos hogy lecserélném egy új gépre a vasamat,már csak a feeling miatt sem:D nemrégiben volt szerencsém kipróbálnom egy új 1000es mz-t,hát húz mint a disznó de nem kellene,nagyon nehéz ahhoz a sor 2es motorhoz.Viszont a simó nagy előnye a robogódhoz képest hogy könnyű szerelni és olcsóbb hozzá minden,ami azért valljuk be őszintén számít elég rendesen,ha az ember nincsen pénzel eleresztve annyira.
Nem hiszem, mert ha nem jár a motor és ugy húzom a gázt és mikor hirtelen visszaengedem akkor azonnal hallani azt a kis csattanást ami jelzi, hogy leért.Nem tudom mi lehet a gond:(.
Hát így már furább kicsit. A csonkos dolgot nem tudom, sosem volt még ilyen.
Nem lehet, hogy egyszerűen picit szorul a súber, s nem enged vissza egyből?
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|