:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
A ferde fogazásu csöndesebb...MZ-nél ez mondjuk nem szempont :)
Sziasztok. simsonom S51 betegeskedik. Jól indul, kis idő mulva van alapjárat is. Melegen viszont nincs stabil alapjárat. 10mp után leáll és utána nehezen indul be. Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm.
simsonom dobálja a harmadikat.....illetve harmadikba rángatós hangot add ki......mintha nem lenne jó a gyújtás....kihagy....vagy valami ilyesmi....nincs az a szép simson hangja....akadozó.....ha a lábbammal fogom a váltót,akkor nem dobja ki...segítsetek!
Hu, ez kínos, ezt el is felejtettem, a kisMZkre gondoltam, ahol a kuplunglánc kiskereke oldalirányban nem oszt nem szoroz... Egyébként meg nem értem hogy miért az egyenes fogazást árulják, a ferde csendesebb, bár ott ez nem szempont.
A vicc, hogy itt is van. Legalábbis a gyári primer ferde fogazású. Tuningcégek árulnak egyenes fogazásút, ezért nem értem, miért hagyták meg a ferdét, nem hiszem, hogy a költséghatékonyság volt az oka :D
Sportmotoron láttam egy videót erről:
http://www.reichtuning.de/_funmotoren/funmotoren/s160m_bilder.php
A hengergörgős csapágy ennyivel jobban bírhatja a strapát, ha ebbe is olyat pakoltak? Mondjuk itt nincs is axiális erő mint egy ETZnél..
Köszi az ötleteket! megpróbálom.
Vagy ha van érzéked és türelmed, akkor egy acéltűvel és csavarhúzóval ki lehet nyitni, roncsolás mentesen is.
Csavarhúzó, erőkarral.
Ha szerencséd van és balra tekered, akkor a zár nem károsodik, hanem lelazul az anya és elforog.
Ha károsodik, akkor belerakni egy ilyet
http://www.hevederzar.hu/Term/img/butorzarak/elz112bg.JPG
Zárakal foglalkozó helyeken lehet kapni, ha jól tudom lemezszekrény-zár néven.
Hello!
Én azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy nem találom a dekni kulcsát, és hogy tudnátok e segíteni benne, hogy kinyissam, mert beszeretnék oda jutni. Esetleg valami nek a kulcsa ami jó bele?
SR1, SR2 új német rövid kémény szűk végű: 25.000.-
Ja csak simán utcára kell nekem.Nem akarok versenyezni vele.
Attól függ mi a cél.
Utcára elég önmagában is a 60-asra fúrt henger hogy nyomatékosabb legyen.
Ha versenyezni akarsz, akkor rezonátoros kipufogóval magasabb fordulatra hangolhatod a teljesítmény csúcsot, de ezzel elveszted az alacsony fordulati nyomatékot.
A könnyített főtengely is rontja alacsony fordulaton a viselkedést, de nagyobb fordulaton gyorsabban reagál a gázra.
Simsonnál nem tudom mennyire drasztikus, de nekem ETZ-m van ilyen, több kilót szedtünk le a főtengelyről és kuplungról. Pályán imádni való, de utcán használhatatlan. Egyszer kimentem a bányába is, itt meg vagy szórta a homokot a hátsó kerék, vagy álltam :) Szóval ha nem láncfűrészben akarod használni azt a Simó blokkot, akkor szerintem jó a gyári kiépítés 60-as hengerrel.
Így is megy 70-et és még használható is. Nekem még a fogyasztás sem szállt el ennyitől, mert olyan 2 liter körül evett.
Hali.
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek.
Simson s51-re teszek egy 60-as hengert sima két felömlős,kipufogó gyári maradjon?A főtengelyt érdemes bele tenni 60-as hoz valót ez több lukas műanyaggal kiöntött változatról van szó,vagy vegyek bele egy sima gyárit?
Köszi:zoli
http://www.mza-portal.de/
Erről a cégről van szó?
Haver épp egy 5-ös váltóval szenved, és az én fülemet rágja hogy esztergáljak neki, de nincs kedvem :)
simsonbolt.hu-ról rendeltem legutoljára, bár 5-ös váltóhoz valót, MZA cég forgalmazza. Kicsit drágább, de kb. eredeti minőség. Pár magyar szaki is foglalkozik a gyártásával (lehet ők is megelégelték a gagyit) főleg szűk ismerősi körnek, állitólag nagyon jó minőségben.
Ezt a kukactengelyt:
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_info.php?products_id=711
, az a baj, hogy pontatlanul gyártják, szóval olcsón kapsz, de nem ér semmit, reszelgetni kell. És ha kihúzod kiesnek a golyók.
Lehet hogy csak be kell állítani a pozíciót, de ha az egyest jól veszi a 4-est nem, vagy fordítva, akkor kopott, vagy rosszul van legyártva.
Tehát én motor felújításkor cseréltem, amikor amúgy is darabokban van, és látom hogy pontosan mikor, hogy vált. Így módom volt pontosítani a tengelyt, (fúrógép-reszelő).
Amúgy meg ha nekem lenne most Simóm, én gyártanék hozzá, rendes anyagból mert még a betonvas is jobb minőségű, mint amilyet lehet kapni.
Sziasztok!
S51/E Simsonom ( nemrég került hozzám), sebváltója reccsenik,főleg visszaváltásnál és sokszor "tulvált"nehezen "találom" a sebességeket!
Mit kellene állítani,vagy cserélni rajta!?
Teljesen lecseréltem a gyujtás rendszert elektronikusra igy a trafót is, de azzal nincs is semmi gond. A gyujtó tekercs ég le folyamatosan.Elvittem most egy szakihoz aki azt mondta hogy ez az utángyártott selejt valószinű alul van méretezve igy ő áttekeri egy kicsit vastagabb drótból. JKiváncsi leszek milyen lesz.
Hibás a mérésed szerintem. A simsoson, a robogón is, impulzus szerű az áram. Azt pedig multiméterrel nem lehet korrektül mérni. De nekem gyanúsabb a másik oldala, azaz a nagyfeszültségű kimenet. Lehet hogy valahol át húz a nagyfeszültség.
A megszakítós gyújtásra tervezett trafókat amúgy is megterheli az elektronikusra való átalakítás. Akár mágnes akár akus gyújtásról van szó. A trafók manapság sokszor gagyik. Ha találkozik egy nem tökéletes trafó egy tökéletes azaz nagyon meredek felfutású elektronikus megszakítással, annak ritkán lesz jó vége. Le lehet persze rontani a megszakítás meredekségét, akkor jobban bírják a trafók, de akkor pont az elektronikus megszakító egyik fő előnye vész el. Normális trafókat kellene gyártani, de ezen te nem nagyon tudsz segíteni. Sajnos mindig kell tartalék trafót cipelni megunkkal, ha igazán jó a gyújtásunk.
Sziasztok!
Olyan problémám volna hogy van egy simson robogóm amit elektronikus gyujtásra alakitottam át.Már a második gyujtó tekercs égett le benne :-( Megmértem 0.025 A folyik rajta.Ez olyan kevés hogy ettöl nem éghet le.Vajon mi a turó lehet a baja?
Boldog Új Évet Kívánok minden motoros társamnak. - Gyula-bá
Simson S51 3seb blokk eladó. gyújtással karbival 27eft, nélkülöük 19eft. Előző gazdája szerint felújítva, kipróbálva. jó kompresszió, polírozott deklik. Újfajta S51 gyújtás szép állapotban. Első két tőcsavar nagyobb. érd: 20 96 23 250
Simson alkatrész akció!! -30%!
Itt megtudod nézni az alkatrészeket 3 oldalon, licitálni nem kell, találsz árat, leírás és képeket is:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=ugrobeka09
Ha erre az oldalra hivatkozol miközben írsz erre az email címre akkor -30% az árakból!
email: ugrobeka09@gmail.com
Ja az e-mail cím:rokakrisz@invitel.hu
Keresek jó állapotú alumínium, simson kerekeket,amiben a küllők és a felni is jó állapotban van,(nem rozsdás) 2db (előre, hátra) adnék érte Mz Ts 125 papiros motorkerékpárt. Képeket az e-mail címre..
Lehet egy delejezés segít a dolgon...
Nekem is pont ez a bajom. Lehet hogy a lendkerék mágnesei gyengültek el az idő folyamán, a légrés a tekercs és a mágnes között is lehet túl nagy. Mérj rá multiméterrel, hogy mekkora feszültség van az izzókon.
Valahol olvastam, hogy az első és hátsó izzókkal lehet beállítani, minél kisebb az izzók összteljesítménye, azaz a tekercs terhelése annál jobban ki tudja hajtani a fényszórót. Hátul 5 és 10 wattossal lehet játszani, de elöl is van 2 féle teljesítmény.
Meg tudná valaki mondani miért gyenge a világítás a 51-es simon?Ujj a világító tekercs.
És az a nagyobb nyomás mikor számít? Amikor szív vagy amikor nyom? :DDD
Van ilyen és olyan elrendezéssel is.
Egy két motornak pl dupla szimmering van, mindkét irányból rugós, pl az IZS-en láttam ilyet.
MZ-k esetén gyárilag egyirányba állnak.
Mint mondtam teljesen lényegtelen. raktam össze így is úgyis, soha nem a volt szimmering gondom.
sorszám: 3325 (134497)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2012-07-17 19:37:44)
Majd nem igaz a rugós része a nagyobb nyomás felöl van az az a forgattyúsház felé néznek a rugós oldalak.
MIndig arra néz a szimmering rugós része ahol több olaj van, tehát balra áll mindkettő.
De ha rugós rész a forgattyús ház felé néz mindkét oldalon azzal sem csinálsz kárt.
Kapott s50-es mocit felújításra szét szedtem.A főtengely két oldalán lévő szimeringek nem egyformán vannak szerelve.A váltó oldalon a rúgós oldal a sonka felé,a gyujtás oldalon fordítva,a rúgós oldal a kifelé az olajtérfelé néz.
Melyik a helyes?Szakember segítségét kérném.Köszönöm.
Üdv!
Meg tudnátok nekem mondani, hogy a S51-es motornál a gyújtás alaplapon melyik tekercsnek hol a helye? Van egy sejtésem, hogy nálam fel lett cserélve a gyújtás tekercs, ráadásul 2 világítótekercsem van.
Sziasztok simson S51b melegen nem indul, vagy csak hörög nem pörög fel, ha a jobb oldalára döntöm életre kell mi lehet a probléma?
Urak!
Simson SR50-be bele lehet szerelni a normál Simson kerekeket?
Tizedik Simsonális!
- a Nagy Országos Simson Találkozó
http://www.simsonalis.hu/
Széles utat-aki megy!
Teknőc
Simsonnal még nem mértem, MZ 3 liter E85-tel elment 50-es tempóban.
Na akkor nem éri meg használni.
20-30%-al többet fogyaszt nekem, akkor meg már a benzin olcsóbb.
Nekem is csak egyetlen negatív tapasztalatom van E85-tel: 198Ft helyett 365Ft az ára. :-(
Nekem csak pozitív tapasztalataim vannak az E85-el. MZ kupában be is tiltották mert túl jól mentek a motorok :D Szerintem még tartósabb is lesz tőle, mivel sokkal finomabban jár tőle a motor és zéró a kormolás. Amiért nem azt használom, mert kevés kúton lehet kapni felénk és ezért macerás, na meg takarékoskodni alig lehet vele.
Amúgy miért is tenne kárt a motorban?
E85-öt használtál, és 5000km után ki kellett dobni a blokkot?
Szerintem az E85 csak tankot mosni jó. Én nem teném bele a motorba azért,hogy 200 Ft sporoljak 100 km én . Aztán meg 5000 km után dobhatom ki a blokkot.
Rendes olajjal meg 95 benzinnel elmegy sokáig.
Ma belebújtam a Simson SR50-be.Kínlódtam egy sort a karbival. Facér kell leszedni, megcsinálhatták volna elfordíthatóra, mint az MZ-jét. Azon pillanatok alatt lehet fúvókát cserélni...
Kiszedtem és kitakarítottam a műanyag légszűrődobozt. A tankot, a csapot.
Fojtott karbi(max. 3/4gáz?), 70-es gyári főfúvóka(szerintem nagy). Tettem a benzinhez E85-öt. Fulladt, gázadásra megindult. Tehát alul elmegy, középen szegény, felül dús. Emeltem a tűn(max alatt van eggyel, előtte középen volt), most nem szaggat részterhelésen. Valószínűleg csökkenteni lehet a főfúvókán. Megint genyózni a karbileszedéssel... :-(
Arra gondoltam, annyira süllyesztek a tűn, hogy szaggasson, ne kapjon eleget. Akkor próbálom meg a HHO-t, gőzbejuttatást. Ha a motor símán jár, szaggatás nélkül a kevesebb üzemanyaggal, a fogyasztásnak is csökkennie kell.
A simsonosok.hu-n a fogyasztási tesztnél 1,35 litert tudott az egyik gép 40-es tempó körül. Bár annyi lenne nekem is. Vagy kevesebb. :-)
Uresben tolva neha valami kattog. Hiba nincs. Mi lehet a hang oka?
A fojtást ki kell venni belőle ,akkor jobban megy. 3 db. van benne 1 karbiban 2 henger 3 kipufogóban /ott 2 db./
Nekem már ezek nincsenek benne.
17-es lánckerékkel 56km/h-t tudott a fojtott SR50. Remélem, 2 liter alatt lesz a fogyasztása. Akkor kétharmada lenne a költség, az MZ 3-at eszik 50-nél.
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|