:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
Szia Doni!
Boldog, boldog születésnapot!!!
Kívánom Neked azt a bizonyos motort!
Nem felejtettem el, isten hozott a 30-asok között!!
:))))
Sziasztok.
Tud nekem valaki címet mondani, hogy hol tudok venni jó minőségű főtengely szimeringet T5-höz?
A méret:25x62x10
Oké.
Nem tudja valaki,hol tudok beszerezni jó állapotú(esetleg új)Léptetővillát?Az enyém rendre elhajlik.Illetve eddig egyszer let igazítva rajta,mert el volt hajolva.Pedig olyan finoman váltok,hogy ettől jobban már nem is lehet.Kb. másfél hónapig bírta,majd megint kidobálja az egyest.Pedig nem is motoroztam vele sokat.Üdv.
Szisztok, tud valaki eladó gyújtás alaplapot pannónia tlt-hez?
Andris!
Jövő héten megy csak fel öcsém!
Azt hiszem, hogy a lehető legjobb helyen fúrták. Nem az a kérdés, hogy hol csinálták, hanem az, hogy hogyan.
A huszas esetében bizony igenis szoros összefüggés van a gyújtás és a ragadási hajlam között. Én nem felvágni akarok a Yamahával, csak üzembiztosnak tartom, amit eddig bizonyított is.
Hívtam ma,de nem volt elérhető.Majd holnap megpróbálom megint.Üdv.
na de akkor avassál már légyszives be a részletekbe :))) milyen tipusu a gép meg ilyenek.. képet is elfogadok :)))
elméletileg erről az átvilágításos dologról szól az eredet vizsgálat.. :))
Hód!
Elvileg lehet szerezni ilyen gyári beütő készletet. Ha szépen fel van újítva a moci, az enyémnél legalábbis meg se nézték hogy stimmel e a két szám(váz és blokk)
Hallotta már olyanról is hogy átvilágítják hogy nincs e bántva a számozás,de konkrét esetet nem tudok.
Köszi azt viszont nem tudjátok hogy nagyon megdorgálnának éerte ha teszem azt van egy papírral rendelkező blokkom és ahoz hozá ütném a vázat?
Andris!
Öcsém a héten nem megy fel Pestre mert beteg napoljátok el jövö hétre az bizniszt.
Hi!
Azt írtad a múltkor,hogy neked nincsenek olyan tapasztalataid,hogy egy p20-as olyan legyen,mint amit írtam neked.Most olvastam,hogy neked folyton megragad a dugó, hát ezek után én sem számítanék semmi jóra,akár milyen yamaha gyújtást teszel rá :)
Hol fúrattad a motort?!?
Én most csináltattam bele új dugókat,meg kapott egy fúrást,nagyon szorosan ment össze,pár napig csak hengerfej nélkül rugdostam a motort egy,kis olaj kiséretében,hogy egy kicsit igazodjon,aztán elkezdtem járatgatni,de nekem egyáltalán nem szorul meg,és nem is melegszik nagyon...
Bye...
Oké holnap hívom.Mehet a bolt.Üdv.
Meg van előbányásztam
Ha minden jól megy öcsém felviszi.
Csörögj rá és beszéljétek meg a részleteket. Száma: 06 30/5526163.
Két fékbowdenért csere jó?
Na mi a helyzet?Lesz akkor kapcsoló vagy sem?Remélem nem felejtetted el?!Üdv.
A gyártás során a blokkot számozták. A szalag végén aztán a blokk számát ütötték a vázba is. Így a kettőnek egyeznie kell, ha valamelyiket közben nem cserélték.
ha a gyári blokk van benne akkor igen..
Szerintem megegyezik a kettő.
Nekem a P10-esem és 21-esemen is megegyezik.
Nem tudja valaki azt hogy a blokk + vázsszám van-e valamilyen összefüggésben egymással? Szóval, hogy a motorszám megegyezik-e a vázszámmal?
Lehet hogy maradok ennél a 12 W-os Jawa generátornál, kaptam egy telefonszámot egy szegedi öregé, majd felhívom.
Te elég jól megjártad akkor ezzel a elektronikus résszel, nem csodálom hogy kicserélted.
Ezek az Rd 250-es yamaha gyújtások milyen árban mozognak?
Fehér P21-est tudtommal nem gyártottak. Az enyém az eredetvizsgán még fehér volt, a forgalmiba már kék lett, lett szerintem kék-fehér. De a modern elektronikus nyilvántartás ezt már nem tudja feldolgozni. A nagytudású okmányirodákról nem is beszélve.
Én az eredeti híve vagyok, gyakorlatilag minden motorom eredeti színében pompázik. A Perákomnak nem tudom mi volt az eredeti színe, azért Jawa-bordó lett. Így is van sárga, piros, kék, fekete, kék-fehér, bordó színű motor a garázsban. Zöld az nincs, csak egy lámpafej.
Én eddig 300 km-t motoroztam a 21-essel, eleinte 8-10 kilométerenként megragadt a jobbos henger, de nem kenődött fel a dugattyú. Próbálok vele játszani, kicsit több üzem anyagot adni jobbra.
A töltés, meg a gyújtás problémákat elfelejthetem. A 12 voltos Jawa generátorral nincsenek tapasztalataim, de a 6 voltos dinamók igen csak felejtősek. Nézz körül ebay-en, ha kell segítek licitálni, de csak a léghűtéses RD generátora fargható bele a 21-esbe, a vízhűtésesé legfeljebb az egyhengeresben fér el. (Van is egy ilyen elképzelésem, csak még CDI egységet, meg gyújtótrafót kell szereznem hozzá.)
Ha viszont jó a gyújtásod (dinamód), akkor szvsz ne piszkáld, ami működik, azt békén kell hagyni. Én azért tuningoltam, mert nyolcszori szétszedés után is csak kalapáccsal lehetett gyújtást állítani, a forgórészt is kétszer tekerték át, szóval felejtős volt az egész.
A járatást próbáltam olyan húsz fok körüli hőmérsékleten csinálni, lehetőleg hosszabb távon. Volt egy Gellénháza-Zalaegerszeg-Zalalövő-Gellénháza túrám, meg egy Gellénháza-Dobrovnik (Szlovénia) - Gellénháza menet, ami hosszabbnak számít.
A váz és motorszám P2105031253, tehát az enyém két évvel fiatalabb, mint a tiéd.
Kálmán!
Megnéztem a képeket, jól néz ki igy fehéren a 21-es. Az enyém forgalmijában is fehér szín van feltüntetve, de most olyan zöldesre van lefújva:)
Gondolkodom rajta hogy fehérre kéne fújni,de ez a zöld is jól néz ki, olyan egyedi igaz nem gyári színe. Az én motorom nem volt soha sem rendőrségi szerintem.
Vázszáma: P2173091970, tiédé mi?
Mikor szoktad járatni a motort? Mennyi is van most benne ezzel a yamaha gyújtással?
Egyszer jó lenne elmenni felétek, remélem tavasszal majd sikerül.
Csak ez a gyújtás téma még hátráltat kicsit elég nehéz beszerezni ezt a 12 W-os Jawa generátort olcsón, de azért nem adom fel a reményt.:)
Mondjuk a mostani ,eredeti gyújtással sincs próblémám, már mentem vele 100km hiba nélkül, igazából egy hosszabb távra kéne elindulnom vele hogy le teszteljem mit bír ki.
Szia!
Kösz, majd megnézem
Kicsit régiek a képek, most már sokkal komplettebb a gép: kep.tar.hu/vkami
Szia Kálmán!
Nem tudnál küldeni néhány képet a rendőrség P21-esedről mailben? Címem:szael@freemail.hu
BAJÚSZ!! ha olvasod a fórumot küldhetnél 1 ímélt :))))
nem tudok..... (mellesleg ettől a csekély alkatrész mennyiségtől ami itthon van nem is kívánok megszabadulni...)
Szevasz Meggájver!
Nem tudsz véletlenül eladó P12-es blokkot??Komolyan érdekel!!!Megadom az árát!!!Vagy tudsz valakit,aki ilyennel foglalkozik?(Ez most komoly!)
Köszi! Borz
Ok! beszélek majd öcsémmel, ugy emlékszem hogy van ez a cucc, de ma megyek haza és előkeresem.
Egy inas ígért nekem első bovdeneket is,de ez már kb. 3 hónapja volt.Még azóta sem találta meg.Szóval egyelőre csak hátsó van,és az is csak az egyhengeresekhez jó.Ha így jó akkor mehet a bolt!?Üdv.
Bowden jó lesz, milyen is van? csak hátsófékbowdened van?
Nem tudom,hogy mennek az árak.Már rég voltam börzén.De azért remélem nem börzés árat akarsz mondani?:-)
kb.:500-800 ft.Vagy adok érte még bovdent?Ha kell?Na?
Öcsém majd felviszi és taliztok
Az kéne nekem.Hogy tudjuk megoldani az eljutását hozám?Üdv.
Múlthéten szétszedtem, vagyis csak a deknit baloldalt, jól van összerakva,csak azért volt szar hangja mert kevés olaj volt benne, a tömités mellett kiment az olaj,de most jó.
tényleg.. a váltó mostmár jól műxik? :))
Aha, kéne lové hogy a 21-es meg tudjam csinálni, de ugyse veszi meg senki,jó kis gép, nehezen válnék meg töle.
jól látom, hogy ismét eladó sorba került a 10-es? :(((((
ígyvan.. az az a kapcsoló :)))
Szia!
Nekem azt hiszem van otthon
ez az amit a váz bal alsó részére van felfogatva, kis bakelit akármi? van benne egy rúd ami mozog és hozzá van rögzitve a hátsófékhez?
Emberek hatso feklampa kapcsolot keresek.Nincs valakinek egy elado veletlen
A minap motoroztam pesten,es megallatm mar megnezni egy pancsit,ami mindig ott all az ut szelen.Nos egy p20-rol van szo.Ranezesre napi hasznalatban van.Spoilerek vannak rajta,meg egy doboz 2t olaj az idomnal.Kivancsi lennek ra mennyit mehet a gep.Veletlen nem egy szocitage a gep.)nem talalom a kerdojelet,bocs)Udv.
Nem. Mire az új gyűrűk bekopnak, beáll kb egyformára a nyomás.
Járattuk egy kicsit a motort kb 5 percet, vagy kevesebbet utána mértük. Most régi dugok vannak benne amivel elhoztam, csak új gyűrűk vannak benne azt hiszem 125-ös MZ gyűrűk. Ez a kompresszió különbség a két henger között, nem kezdi ki a főtengelyt, csapányazást? Ugy értem hogy tönkrevágja e?
Vkami!
A mosástól megtáltosodott autóra vonatkozotta ":)"!:)
Én ugyanezt éreztem a régi 1200-esünknél, amikor frissen tankoltuk. Nagyon hálás tudott lenni a lelkem:)))
Maximálisan igazad van, bár én úgy tudom, hogy a sűrítési végnyomást hideg motornál, teljes gázzal kell mérni, szívató nélkül, mert mint tudjuk, az olaj tömít.:))
Hogy mérted azt a sűritési végnyomást? Meleg motornál, legalább 50 lefutott km után, megállás után azonnal? Vagy hidegen, agyon szivatva? Mert nagyon nem ugyanolyan értékeket kapsz.
Ugyanígy nem mindegy a dugattyú és a gyűrűk állapota. Új gyűrűknél először alacsony a végnyomás, akkor lesz jó, ha már bekoptak. Öreg motornál meg szintén alacsony, amikor már megnő a hézag a gyűrűk vége között.
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|