:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
Azt hiszem nem volt teljes a kérdésem. Tehát mi a különbség a TLF és a T1 között?
A TL kivételével minden Pannónián mozgó sárhányó van.
Persze, hogy vannak különbségek, nem csak típusok között, hanem ugyanazon típuson belül is. Csak én lényeges különbségről beszéltem.
Igaz. A TLT-n kerékkel együtt mozgő sárvédő van, lefele egyes, lefele egyes felfele többi sebesség, és az egyes és a kettes között van üres.
Azé vannak különbségek az egyes tipusok között:)
Igazad van, a TLT, meg a P12 között sincs lényeg különbség :) Minden relatív.
Szerinted tételesen mi a különbség?
Mert amikor megváltoztatták a típusjelet, a motoron nem sokat változtattak. Gyakorlatilag apró módosítások voltak.
sorszám: 2888 (42454)
( előzmény: nagyfékdobos, 2005-12-31 23:16:10)
"A T1 és a Tlf között lényeges különbség nem volt."
Hááááááááát Kálmán ezen én meglepődtem.
Igaz, mi a lényeges különbség.
Ennyi erővel a T1 jobban hasonlít a T5-re, mint a TLF-re.
Szerintem
Köszi az infót, ezekről volt némi tudomásom, de azért mondtál újat is.
Neked is
BUÉK!!!!!!!
A motorod 1961 októberi T1-es.
A T1 és a Tlf között lényeges különbség nem volt. Váztnyaktábla azért TLF-es, mert még az volt raktáron, gondolom külső cég gyártotta és amíg egy rendelésből készlet lett hónapok (évek?) teltek el.
A Győrvári Andrisnak TLT-s a nickje.
A TLT-n nem emelt, tehát kerékkel együtt mozgó volt a sárhányó.
Még a T1-TLF kérdéshez, egyszerű típusjelzés változás volt az alábbiak szerint:
TLF -> T1
TLD -> T2
TLB -> T3
TLB-D -> T4
Boldog új évet!
Akkor most már nyugodt vagyok, azt hittem valami csalás történt, de végül is sokan mondták a T1 és TLF közötti változásokat. Köszi az infót. Most már megnyugodhatok.
BUÉK neked is!!!!!!!!
A tlt -nél az 1 és a 2 között volt az üres.
A tábláján De Luxe felirat van, az alvázszáma pedig:P TLT 0543.
A seb. sémája biztos, hogy helyes?
Nem fent kell lenni a sebességeknek a TLT-n?
Szia, miután kérted válaszolok, azt hiszem TLT-ben Győrvári Andris az egyik legfelkészültebb, sajnos nem tudom a nicknevét. Én nem tudom, hogy kerülhetett e eredetileg TLT-re emelt sárvédő, tudomásom szerint csak befelé peremezett nem emelt sárvédővel készült, az biztos, hogy a sebváltó kapcsolási sémája helyes.
Szia Afitos. Lenne nekemis kérdésem hozzád hátha tudsz segíteni. Van egy 56-os TLT-m , vázszám alul, van baloldalt a vázu összeillesztésénél. A sárvédője még az emelt sárvédő, de a lánc tokozott.A blokkban szám nem található, de még a régi blokk.(lent 1-es, a többi seb. fent)
Erről tudsz esetleg valamit?
Köszi Tibi
Szia Tizedes, a te motorod átmeneti széria, a T1 és TLF között, ritka, de nem egyedi darab. 1961 második félévi szürke forgalmis motorral találkoztam ugyanilyen módon TLF-es váznyaktáblával, de T1-es vázszámmal.
Az ilyen meglepetések pont az eredetiségre utalnak örülni kell neki... BUÉK.
Őszintén megmondom hogy láttam egy börzén ilyen táblákat kitöltetlenül, tehát ez is lehetséges, de amit akartam mondani az hogy a vázba nem az eredeti blokk van sajnos hanem egy TLF 59-es. A számok persze nem egyeznek.
a blokkon rajtavan a típus. a kis ficakon a forgattyúsház előtt, bal oldalon. nem azé. gondolom láttad már. csak akkor meg tod h mijen a blokk. szerintem csak a tlfet baszták el, vagy a táblácskát cserélték ki ha az lehetséges. én még soha nem hallottam róla
elbaszták a táblácskát. hamisítatlanul egyedi motorod van. ennek csak örülni tunnek.
semmi T1 es blokk, eredeti vázzal és blokkal. LEgalábbis a számozás szerint
Váznyak tábla így néz ki:
Pannónia de luxe TLF
motorszám pedig: 100448
A vázba pedig beleütve: T11100448
Na ilyenkor mi van?
asszem arra rá van írva a típus
A váznyak táblám ugyanaz mint a TLF-é. Lehet hogy rossz táblát raktak rá?
Egy tuti különbség a váznyak tábla formája.
Bocs, de tényleg írtak a TLF T1 különbségről. Neked volt igazad.
sorszám: 2868 (42394)
( előzmény: nagyfékdobos, 2005-12-30 17:37:45)
Mikor ma írtad hogy ki lett dumálva az indexen én elolvastam visszamenőleg 10 oldalt de ami kell az nem volt. Ott T1-es és T5-ösről volt szó. én pedig T1 és TLF közötti különbséget keresek. Vagy olvassam el az egész index tartalmát? Az egy kicsit sok lenne. de ha lesz szabadidőm jobban belemélyedek.
Azért köszi a tippet mert sok mást is megtudtam.
sorszám: 2867 (42392)
( előzmény: nagyfékdobos, 2005-12-30 17:37:45)
Heló.Nekem is van egy jawa mustangom azt akarom megkérdezni hogy nincs e hozzá olyan alkatrész amit eladnál mert nem kell.Pl levegőszürő vagy kmóra spirál.Esetleg ha van amit eladnál ird le.
SRÁCOK!
Ezek a témák a napokban lettek alaposan kitárgyalva az index fórumon.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9049017&la=41894724
Sztem inkább előtte.Mármint '61 előtt.
A vaterán árulnak egy '64-es T1-es vázat aminek a bal oldalán hátul oldalt van egy kapaszkodó féleség. Az én T1-esemen nincs(61-es), ismerek egy gyereket neki '63-mas van és neki sincs rajt. Talán csak egy-kettőre tették fel vagy 64-es évben tették rájuk.
Akkor azt hiszem egy másik sárhányót kell szereznem mert ami most van azon egy VT6-os lámpa van és szerintem arra nem megy rá a "fütyilámpa".
Ja én is arra gondoltam, azt hittem te azt az egyszerű csőlámpát mondod, de tényleg igazad van. Amit mondasz lámpát abból két fajta lehet nem? a felső része sárga vagy piros az alsó pedig mindegyiké piros nemde?
A "fütyilámpa" az a hosszan hátranyúló műanyag darab...Asszem az alsó, jobban hátranyúló része piros, a felső hupli meg sárga?? volt..
Azt írtad a jelölés változott, az én típustáblámon ezekszerint azért van benne a TLF jelzés és a motorszám helyén T1-es váznak a száma.
Annyi képet láttam T1 pancsikról VT és a kétcsöcsű típusu lámpával. Akkor ezekszerint azok nem rávalók?
A '61-es, T1-es Pannónián a műanyag, hosszú "fütyilámpa" volt.Bocs, nem akarok senkit megsérteni a kifejezéssel..:))
A T1-es, és a TLF ugyanaz a típus, csak a jelölés változott '61-ben....
Legalábbis legjobb tudomásom szerint.
Helló mindenkinek, pannóniákban egy kicsit kezdő vagyok, de valaki megtudná mindani hogy a '61-es T1 pannóniára eredetileg milyen hátsó lámpa ment? Ja és hogy mi az eltérés a TLF és a T1-es mici között?
Hát Trabi gyújtással tényleg elég jól használható jármű a kéthengeres.CSak ismerni kell a korlátait.mert azért azok is vannak...:))
Ne félj a Mustangot nem fikázom, nekem is van egy elfekvőben.Bár nem sokat mentem vele, azért egész használhatónak bizonyult.Tavasszal asszem "vágóhídra kerül".Nem tudom kihasználni, akkor meg minek?Viszont vannak ismerőseim, akiknek nincs semmi járművük, szóval örülnének neki nagyon...Legfeljebb elkereskedek velük..:))
Hello. Szóvol jwás wagy. nagymértékben. marhajó imádom a hangját. van a szomszéd uccában egy. minden reggel erre jár vele a gazdája:) amugy most keménydolog, nekem is van jawám egy mustang. ne fikázd én szeretem. meg egy romet. meg most lesz egy mz. az jó lezs mer csak arra van jogsim. hát a krómdolog az eg y ojan 70%os, az újrafestés meg drága. de majd megyek dolgozni a nyáron:) az jó mindig.
Ja, lemaradt..:én simán lehomokoltatnám az egészet, és egy szép fényezést rá.Nem foltozgatnám..Krómok rendben vannak rajta?
Jawa 250, Jawa 350/638, Yamaha XJ650...
Jó lenne még egy Danuvia is, vagy egy TL Pannónia, de nem tudom hova tenni, meg nem lehetne kihasználni sem, sajnos.Egyenlőre örülök, hogy a többit fenn tudom tartani.
ok nem töltenék már legszivesebben semmit csak egy sört, oszt azzalel is lennék. most mijen motorod van? rendbehozom a drágámat, kicike micike pannoniackamat:)))) oszt minden óká lesz.a festéssel nem tok még mit kezdeni. mert olvastam h az se jó ha teljesen átfestik, inkább más árnyalattal lefesteni a kimaradozó részeket. de ez hülyén néz ki, a másik az h néhány helyre meg már kéne az a folyékony szín.
Nem tudom mi lehetett a másik kis csavar, de asszem nem nagyon variáltak a leeresztővel.Nekem T5ös volt.
Forgattyúsházba semmit nem kell tölteni.
Inkább a váltóolajleeresztőt keresd meg...:))
köszönöm szépen. Csaknem nyelvtan tanár? ;)
ok mert leengettem akkor a forgattyusházból a cuccot. ott jött valami. a másik kis csavarból nem jött semmi. :) ez érdekes. kösz. a forgattyushazba vissza kell tenni vlmit? mámint folyékony olajszagút?
Melyik, ellipszilonos jé..:)))
Az egyik csavar a forgattyúsház alján egy leeresztőcsavar arra az estre, ha nagyon megszívta magát a motor.Kiszellőztetésre.
Az olajleeresztője, ha jól tudom, akkor a blokk alján lévő, váltóház alatti bemélyedés oldalán lévő csavar.Ha jól emlékszem, akkor a motor bal oldala felőli részen.
sziasztok!
légszürőt keresek pancsihoz.
tudtok segíteni?
köszi!
srobeo@freemail.hu
Hello! szeretnek vlmit kerdezni. A pannonia blokk alján van 2 csavar. egy nagyobb meg egy kisenbb. mejik az olaj leengedő? és mit csinál a másik. köszi.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Sikerkben gazdag Boldog Új Évet Kívánok az összes forumot olvaso kollégának :))
Helló!
Az én danuviám bordo szinű.Azt, hogy milyen festékkel kellene lefestened nem tudom mert fényezö csinálta ,mármint a pannoniámat,a dancsit még nem kezdtem el csinálni.
Nem érdemes túl sokat problémáznod a festék márkáján. A legolcsóbb 2 komponensű autózománc is kitűnő (annak is 1000ft körül van decije, már ha csak sima szín és nem metál) a gépre, csak rendesen dolgozz alá.
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|