:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
mondjuk nekem akkor új gumi is kerül rá.. tehát reménykedem ogy nem kellünk hozzá 3-an :))ha valaki nem tart igényt a küllőkra, akkor valóban jobb a nagyflex.. felesleges fizetni a ki küllőzésért.. (2 nagyfékdobos kereket úgy fűztem szét, hát nem kis meló volt, de simán meglehet csinálni, csak egy jó küllőkulcs kell hozzá --én egy letörött villájú 15-ös villáskulcsbúl faragtam, egész jól sikerült :)--)
amikor vetted a felniket, akkor azthiszem én is ott voltam.. Radellit vettél, nem? jól tévedek? :-D
Múlt hétvégén fűztem be két Gyula féle felnit Gyula féle küllőkkel. Szépek, nincs velük gond. Az egyik még a 3 személyes gumiszerelést is túlélte minimális lepattogzással (fene a régi Barum gumiba).
Krómozó nekem 7000-re mondta a régi felni felcsiszolását-lekrómozását. Annál nem sokkal drágább az új. Kiküllőzni meg legjobb a kisflex :-)
jaja az indexen is én vagyok mac :)
ezek a felnik amúgy teljesen azonosak a pannoniáéval? (mert valamelyik felnire mintha azt írták volna, hogy kicsit szögeletesebb a széle mint a pannoniáé)
Nem Radellit vettem, mert annak a peremébe bele van írva mindenféle olasz okosság, és az nem passzol a motorra, mégha egyéb tekintetben sem típushű, akkor sem.
Gyula ajánlására vettem assz'em valami Lengyel ráfok, de ennél van réz a króm alatt (jól látszik pl a belső felén), stb...
Nagy bánatom, hogy kipuffokat nem lehet így venni. Amilyen árakról azon a téren hallottam az kész horror!
Ui: Te azonos vagy az index fórumos Mac-el?
Ja-ja de úgy halottam hogy máshol nem igazán csinálnak ilyet.Van egy ismerősőm akinek pesten csinálták de nagyon szép lett.
Köszi a segitséget,meg a tel.számot.Felfogom hivni a Gyulát.
Edelénybe csinálták mi?Oda én sem megyek többet.Elnagyolják.Üdv.
HAli mindenkinek ebben a felnis témában nagyon sok az igazság van mert én ugyanigy jártam.Előszőr 3000Ft-ért kifűzettem a kereket és egy ismerős által szerzet cégvezetőhöz(akié az egész üzem ,ahol krómoztattam a ráfot),elvittem és beigért nekem mindent hogy homokszóróval megfuvatja és úgy krómoz rá (de persze rézréteget nem bírt rárakni, amit csak utólag vettem észre mert könyedén feljőtt a gumi felrakásánál.Igy volt 5300\db a krómozás.Kicsit nem érte meg!
szerintem is megéri megvenni.. a 30-40 éves felnik állapota már kétséges (hajszálrepedések stb. és ez azért igencsak veszélyes)én is éppen ezért nem fogok normális állapotú gyári felnik felkutatásával, újrakrómozásával szórakozni.
(egyébként Radelli-t vettél?)
Úgy is belefér a 8-10 ezerbe darabja!
Nem rég vettem kettőt. Szerintem szépek, megéri megvenni, mert a krómozás is majdnem ennyi, de annak kétséges a végeredménye.
de mondjuk ezek a Ráfok /felnik/ utángyártott, zsír újak..
pannncsi! Börzén már 1500-2000 pénz körül szoktak lenni tankok, de nem nagyon szoktak fogyni...
CARLOSZ: típustól, eladótól függően 8-10e körül szokott lenni k.b.
Eztetet aztán jól megaszontad!
A polírozás alapja a csíszolás!!!
ha nincs jól aládolgozva, akkor hiába ronykorongozod, vagy filceled, egy kifényesedett ÉRDES felületet kapsz eredményképpen. Nem összetévesztendő a csíszolás a polírozással!!! A polírozás csak fényesít! Azok a "jukacskák" általában nem mélyebbek néhány tizednél. De ha ennyire kekec vagy, vidd el políroztatni szakműhelybe! Ott nagy ipari gépeken nyomják a mókát így valamivel jobb lessz mint az otthoni tákolás. Ha magad akarod mégis csinálni, akkor dörzsöld türelemmel. A pancsinak egyébbként nagyon hulladék a blokkja! Tiszta habos az aluminium belseje. Tele van buborékkal. Azokkal meg nem tudsz mit csinálni. Amúgy meg senki sem fogja nagyítóval nézegetni a blokkodat.
HAli a ráf mennyi lenne kb.?
Keresd az index fórumon Fóti Gyulát. Ő tud neked új ráfot adni,nemis vészes áron. A telója: 20/3421373
Üdv motorosok.
Van egy komplett P10-es benzintankom,jo állapotban:6000ftHa valakit érdekel.Meg azt szeretném megkérdezni tud-e valaki olyan cimet ahol kapok kisfékdoboshoz uj felnit és küllöket olcson és hogy ki foglalkozik küllöbefűzéssel.Köszi..Bp. Tel:06304333271
pannonia kipuff könyök külső átmérője 40mm
Hétvégén lemérem a pancsim kipuffját.Üdv.
A danuviám kipufogó könyökének átmérője 38mm.
Hello andris akkor veled találkoztam a Stellaba ugye.Sajna cak ma néztem meg az oldalt.De majd felhivlak és akkor majd találkozunk személyesen és megnézzük a pancsikat .Majd ird már meg hogy neked merre van a pancsid.Mert nekem most lent a faluba .Irhatsz majd erre a cimre pa10@freemail.hu.
hi
Én is gondolkodtam már a polírozáson, de ha mondjuk érdes a felület nagyon, de elég csak néhány ilyen kis jukacska a dekliben, akkor azt a paszta már nem viszi ki, de a kisebb karcokat sem. ugyi???
ui.:az anyagot végtelenségig csiszolni nem lehet, nem is beszélve a nehezen hozzáréhető helyeről.
Carlosz.Pénteken megyek haza.Hívj föl a 06-30 357-4618-as számon,és értekezhetünk személyesen is.Esetleg megnézhetnénk egymás gépeit is.Üdv.
Felejtsd el.A pofátlanságnak is van határa.A múltkor az egyik börzén láttam papíros jó állapotú kulit 45-ért.Még lehet alkudni is lehetett volna belőle.Persze az egész attól függ,hogy mennyire sürgős illetve mennyit ér meg neked.
Péter!
Szerintem a danuvia kipuff könyök nincs olyan vastag,mint a pannoniáé?!De ha megméred az átmérőjét egy tolómérővel akkor nem is kell fénykép hozzá.Üdv.
Üdv. Mindenkinek!
Szerintetek mennyit ér 1 jó állapotú kuli (bár festésre szorul)? 90e. Ft-ot kérnek érte
Heló.lefényképezné nekem valaki akármilyen pannónia kipufogóját?Mert a danuviámon szerintem pannóniájé van.Elküldené akkor valaki a cimemre a képet?peter001@levele.hu
Most ezt így elsőre nem értem.Milyen az a gumikorong tárcsa?Üdv.
Szevasz kolléga.Én is barcikai vagyok.Nem te vagy az az inas,akivel a múltkor dumáltam a stellában?Kellett volna neki km óra?Üdv.
Blokk széthúzáshoz a lendkerék és fogaskerék lehúzón kívül nem árt egy bronz vagy alumínium fejű kalapács. Meg nem árt feltenni az anyákat a főtengely és a lánckerék tengely végére, amikor a fogaskerék lehúzót használod.
Körmöket hátra köszörülni legegyszerűbben flexszel lehet. Hajlékony, ún. "gumikorong" tárcsát kell bele tenni, satuba befogni, és kézzel nekinyomni ferdén a köröm oldalát. Kell némi kézügyesség hozzá.
HAli mindenkinek köszönöm szépen a javaslatokat.Jó hogy van egy ilyen oldal ahol ilyeneket meg lehet kérdezni és az ember választ is kap a kérdésére.Andris én kazincbarcikán lakok.
ez szerintem természetes.. :))
Heló.Nem tudom milyen motorról van szó de a kuplungot is le kell valahogy szedni.Meg a főtengely végéről a fogaskereket ami a primer hajtást adja.Ha ezeket levetted már akkor is szétjön egy blokk.Nem tudom miről van szó de egy mz ts nél működik meg a jawa mustangnál is meg a danuviánál is ezzel az elvvel.
Az ipari polírpaszta (a magyar) henger alakú papírdobozban (mint a budipapírguriga,csak 1 oldalán be van fenekelve és kicsit nagyobb) kb 1,2kg , állaga kemény (mintha mondjuk kemény viaszt olvasztanál össze gipsszel, vagy krétaporral). Színe a finomságától függően a legdurvábbal kezdve : Barna, Világoszöld, Rózsaszín, Sötétzöld. Aluhoz tökéletesen megfelel a rózsaszín. Ára 1200-1500 ft közt. Amatőr szinten nem nagyon fogod tudni elhasználni egyhamar. Felkenni a forgó filcre ill. rongyra kell. Izomból nekinyomod és a filc vagy rongykorong magára keni. ezek után nekieshetsz a dörzsölésnek (polírozás). Ha a rongy-, vagy filc korongot elég erős gépre szerelted, akkor egy dekni max fél óra. Beszerzése: egyszerű vasbolt (megrendelhető) ill. olyan boltok ahol csíszoló anyagokkal foglalkoznak. Filc és rongykorong ugyanott. MAGYAR termék!!!
Jaj.A polírozás kapcsán azt akartam még mondani,hogy egy polírkorongot befogsz egy asztali köszörőbe vagy állványos fúróba.Boltban nem tudom,hogy lehet-e készen kapni?Én magamnak "faragtam" egyet.A polírozandó felületet nagyon vékonyan bekened az alább említett anyaggal.Ha vastagon kened be akkor a cucc kb.85%-át a gyorsan forgó korong mindenfelé szétnyomja.És csak odanyomod(óvatosan) a tárgyat a koronghoz.A felületet addig kell így kezelni,amíg a kívánt hatást el nem éred.Természetesen ha a polírpasztát már felszívta a korong,akkor újra be kell kenni.Pár óra alatt csodákat lehet tenni egy bemattult blokkdeknivel ilyen módszerrel.Lehet,hogy valaki máshogy csinálja,de nekem ez eddig remekül bevált módszer.Üdv.
Mcgyver köszi.Megnézem.
Bervas.Azt a köszörülést ki tudná megcsinálni?Valami ügyes kezű esztergályos vagy hasonló szaki jó lenne?A blokk széthúzásához elég a lendkerék lehúzó meg a fogaskeréklehúzó?Vagy van valamilyen más feltétlen szükséges célszerszám?
Carlosz.A polírozáshoz nagyon tudom javasolni az AUTOSOL nevű polírpasztát.Szó szerint csodákra képes.Rohadt jó de kurva drága a boltban.Viszont nagyon kevés kell belőle,és ebből kifolyólag jó pár motor polírozását meg lehet oldani egy dobozból.A boltban állítólag valami 5-6 ezer körül van az ára.Viszont én tudok szerezni egy motoros inastól 2.800 ft-ért.Ha kell szólj,azt valahogy megoldjuk,hogy eljusson hozzád.Merre laksz?
Üdv.
Jó rendbe,van két darab.Postai küldés okés.Még két hét és felhozom.
Szét kell szedni a blokkot, aztán kivenni a második fokozat nagy fogaskerekét és hátraköszörülni a körmeit. Utána nem fogja kidobálni az egyest és hajtogatni a vellát.
az a váltótengely szokott a ludas lenni amelyiken a kuplung van
csapágy: a kuplung szerkezet "mögött" van..
magyarul ebben fut a tengely a kuplung felöli oldalon
Sziasztok még uj vagyok a motorozásban de már van egy feujitott pancsim.Próbáltam már polirozni a blokkot meg az alu részeket.De nem igazán értem el sikereket, valaki megirná nekem hogy milyen módon és miket javasol hozzá.KÖSZI
Először eltört a villa.Ezt kicseréltük.Két hónapig tartott,mert utána meg elhajlott.Kiegyenesítettük,majd vissza a blokkba.Kb. 1 hónapot bírt így ki,majd ismét elhajlott.Gondolom,mert ebben az állapotában tettem el télre,és nem jártam utána.Rángat egyesben,mintha kidobná a sebességet.Sajna időm sincs most megjavítani,így marad a melegebb napokra a javítás.
Ez a tengely hol is van pontosan?És milyen csapágyról beszélsz?Üdv.
jjéééé nézdmááár!! ez a 3 ezredik hozzászólás :))
jjéééé nézdmááár!! ez a 3 ezredik hozzászólás :))
Hello!! lehet 2 darab kellene :) postán elküldöd?
ha annyira vészes akkor észre lehet venni.. akkor tényleg felesleges a villát cserélgetni (bár ha a sokadikat nyírja ki.. akkor nincs mese.. cserélni kell a tengelyt) a tengelyt kell megnézni ha a bordázat vége már egészen gömbölyűre van kopva akkor felesleges a léptető villákkal szórakozni. :) (mondjuk azt a tengelyt amelyiken a kuplung van ki lehet szedni a blokk széthúzása nélkül.. legalábbis én úgy cseréltem. csapágy seeger gyürüje ki és szépen kihuzatni a tengelyt-a csapággyal együtt-. Sokkal gyorsabb, egyszerűbb mint a blokkot széthúzni:))
Köszi a segítséget.Erre eddig még nem hívta fel senkise a figyelmem.Sajna akkor szét kell bontani a blokkot.Azért én megpróbálom előtte a villacserét.Hátha elég lenne.Üdv.
Egy megjegyzés:
Hiába cserélitek a kapcsolóvillát, ha a fogaskerék kapcsolókörmei kopottak, vagy a fogaskerék már keresztbe áll a tengelyen, olyan kopott a furata. Először ezeket kell rendbe tenni, azán nekilátni a kapcsolóvillát meghegeszttetni. Körmöket hátra lehet köszörülni, fogaskereket-tengelyt meg kevésbé kopottra cserélni. Ha ezekhez nem nyúltok, az új villával is kidobódnak a sebességek, és az új villa is eltörik előbb-utóbb.
Nekem az ablakos kellene.Mennyiért adod?Ha van?!
Üdv.
Neked mennyit érne meg?Az alföldön van Öcsödön.1000FT jó?
HELLO!!
pontosan mit is takar a vidék? :) és nekem mennyibe fájna ez a "villa"?? :)
üdv
hat az attol függ merre van az üres, meg atol, h nekem akarod e eladni, vagy masnak:))))). ok szerintem ojan 1500, vagy 2500 között. én többért nem venném meg, kevesebbé simán:)
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|