:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
Még annyit írnék a kipufogó tekintetében hogy én egy tlt-ét restaurálgatok és mint majdnem mindegyik "fészerben talált" tlt, ennek is le volt cserélve a kipufogója az ujabb típusra. Nagyon nehéz felhajtani eredeti szép állapotú gyári dobot ezért ha szépet akarok meg kell barátkozni a gondolattal hogy egy ilyen "buzogány" dob legyártása komplettan kb 100 forintba fog kerülni. De nem sürget semmi ezért inkább gyüjtök a dobra, és ha összejöt a pénz akkor megkapja a tlt-ém azt a dobot ami jár Neki. Hát én így gondolom ezt a kérdést.....Tattoo70
Nem vagyok Pannóniás, de erre csak azt tudom mondani: Ha nem tellik, akkor nem kell motorozni....ilyen egyszerű a képlet...ha ennyi az új, akkor ennyi...és akinek 70ezere a havi jövedelme, és két gyereket kell eltartani stb, valószínűleg nem fog azon aggódni, hogy mennyiért vegyen új kipufogót a pannóniájára...
Nekem egy p21 van. A motor enyém 1981 óta. Csak annyit költöttem rá, hogy műszakira mehessen, és pluszban egy index garnitúra, 12 voltos generátor. Nem restaurálva, csak menjen! Közel 200 ezer lett a vége, és nincs krómozott kipu! Majd ha lesz rá! Addig Feketére festve.
o.k. elnéztem a kérdést, rendben. Tudod, ezekkel a vasakkal nehezen tudom ezt a fogalmat társítani. De ott van minden, meglehet olyat is találsz.
Gyerekek,az egy motor ára!Miböl csinálja aranyból?A mi motorunkra csak krómozott kell!De jó ,hogy már rég túl vagyok ezeken,én csak újrakrómoztattam,de becsülettel,szépen megcsinálták Kecskeméten,azóta is(8éve)uolyan mint a gyári,ha nem szebb!Gondolkodjatok már,az sok embernek majd egy havi fizetése,és még hol van mennyi lesz a többi költség egy felujitásnál?Tényleg mennyi most egy jo restaurálási alapu gép teljes felujitása?üdv Sanko voltam
Szeva. Könyökkel, toldalékokkal,kompletten kb. 70 ezer ft. Keresd a Fóti Gyulát ő biztos tud neked segíteni, és úgy tudom a használtat be is számítja.Üdv. Tattoo70
Szorozd meg legalább 3-mal!
Kérdem, " UJ KIPUFFOGÓ" nem használt...
Szasz!
Ez nagyon állapotfüggő. Nézted már mondjuk a Vaterán?
Szewasztok!
Egy pannonia T5 re mennyibe kerülne 2 uj kipuff kompletten??? kb árat irjatok légyszi! :)
bizony,a többi a beállításokon és a motor állapotán függ.
sorszám: 6180 (113228)
( előzmény: Farkas Gábor, 2009-06-02 20:28:53)
1.25, 1.30 Arol 2t
sorszám: 6178 (113210)
( előzmény: Farkas Gábor, 2009-06-02 16:50:35)
Nem füstöl? Mit keversz, és milyen arányban?
Mekkora a pancsik nyakának a belső mérete ill a két kifli közötti "cső" átmérője ja és a hossza?
Na és ha füstöl a Pancsi akkor mi van??Az a dolga hozzá tartozik és így szeretjük..
Ha azt nézed pl a japán vasak is okádják az olajat, csak nem mindíg látszik. A Harley meg gyárilag :D:D:D ennyit a nem szockókrol, az meg hogy füstöl, nem tom,akkor valamit én basztam el a pancsimon, mert az nem füstöl soha.
sorszám: 6174 (113133)
( előzmény: Farkas Gábor, 2009-06-02 02:12:34)
Nem kell vele foglalkozni, egy hónappal ezelőtt ez az egyetlen hozzászólása volt három fórumon.
Mindenesetre szépen felszínre hozta a lelkünket :) és mindenki elég kultúrált volt vele, így büszke vagyok magunkra.
sorszám: 6173 (113125)
( előzmény: Farkas Gábor, 2009-06-02 02:12:34)
Nem farkaspofa, hanem fekete farkas. Bocs.
sorszám: 6172 (113108)
( előzmény: Farkas Gábor, 2009-06-02 02:12:34)
Mondjuk talán nem annyira korrekt tiszta üzemű mint egy ép állagú négyütemű. A korszak technológiai jellegéből adódóan, kevés olyan szocivas van amely valahol ne könnyezné egy kissé az olajat. Persze egy gondosan megcsinált alaposan karbantartott csikó nem tesz ilyet, de alaphelyzetben (gyári állapot) ez a felállás.
Meghát ugye a zweitakt, az zweitakt. Ez olajat éget, ha tetszik ha nem. Az meg füstöl. Esetenként szagos is, olykor nem is akárhogy.
Na szerintem erre gondolt farkaspofa barátunk. Azért a legkorrektebb az volna, ha Ő is reagálna már végre valamit mielőtt végleg lehúzzuk róla a keresztvizet.
szia.lehet én vagyok a hülye de ezt az Olajkályhát még mindíg nem értem. MIért olajkályha? mert 2t?
sorszám: 6170 (113098)
( előzmény: Farkas Gábor, 2009-05-31 18:41:37)
Kösz. Megvan. És valóban, na szerintem ez az összhang.
Köszi!A kondi volt a bűnös.Már nem tudtam gondolkozni,mert 1 hete van nálam és már a negyedik napon megállt.Mégegyszer kösz a tippet.
2009.05.02-es dátumot keresd, a 13. oldal környékén.
Egyébként nagyjából ugyan azokat írta mind két társaság.
sorszám: 6167 (113081)
( előzmény: Farkas Gábor, 2009-06-01 12:16:44)
Kondi? Gyújtáskivezető bakelit? Lehet, hogy nyomás alatt már nem a gyertya szikrázik, hanem valahol áthúz a bakelitnél...
Hát barátom, nem találtam. (háttal nem kezdünk mondatot). Pedig szívesen megnézném MuZ-s barátaink miként reagálták le a kérdést. Arra kérlek, ha ez nem túl nagy kérés, közöld légyszíves hol van ez nálatok, meddig menjek vissza. Széles utat!
Nem, a feketefarkas
sorszám: 6164 (113070)
( előzmény: Farkas Gábor, 2009-05-31 22:21:36)
A múltkor az MZ fórumra írta be szóról szóra ugyan ezt a szöveget.
sorszám: 6162 (113056)
( előzmény: Farkas Gábor, 2009-05-31 18:41:37)
Tisztelt motorostársak!
Igencsak felverte a port Feketefarkas (mellesleg Schwarzwolf, ha már németezünk...) kérdése, de valamiért nekem úgy tűnik, hogy a srác valóban nem érti a lényeget. Azok a dolgok amiket említ, egy olyan ember nézőpontjából fogalmazódhatnak meg, aki egészen mást ért motorozás alatt mint mi valahányan. Ezért még persze nem kell követ dobni rá, még akkor sem ha valóban sajnos nagyon pimasz a stílusa. (kifejezetten) Csak egy példa: sokat kerékpározom. Esetenként több száz kilométert. Aszongya felvilágosult kollegám, minek tekersz annyit, nem igaz hogy nem tudsz kifizetni annyi benzint, hogy addig elég legyen. (hogy pontosan idézzem: faszé tekörsz annyit hülyegyerök, nincs kavicsod benzinre hülyegyerök?) Nem hiszi el ha ha mondom: nem odajutni a lényeg, hanem az út maga. Mondom AZ ÚT MAGA.
Nem az a lényeg, hogy húzzuk a szarvát annak a szerencsétlen vasnak, az meg ordítva zabálja meg egy pancsi benzinigényének cirka dupláját. De ezen motorostársaink számára ebben merül ki az élvezet. Ők nem ismerik a környezetterhelés, felelősség, tolerancia, partnerség fogalmakat, nekik az a lényeg, hogy mindenáron tiszteletet vívhassanak ki maguknak az utakon. Ők a pillanatnak akarják megmutatni, hogy milyen fasza gyerekek, így akarnak valaki lenni, de nem alkottak vagy dolgoztak meg valamiért úgy, hogy megértsék milyen édes a gyümölcse. Motorjaikkal, és motorozási szokásaikkal kitűnni kívánnak, számukra ez egy virtus, egy ki-ha-én-nem-de-kemény-csávó-vagyok fílingnek élnek, ami önmagában nem rosszabb, vagy elítélendőbb mint más, csak más. De mi meg azt nem értjük meg. Mellesleg valóban olajkályha, de talán épp ez az egyik szegmense amitől igazán szép. Ez az egész egy kis falat a MOTOROZÁS hőskorából, ami egy kis kóstolót ad egy kissé elfeledett régebbi világ kiveszni látszó értékrendjéből. Ekkor a motor még más volt mint ma. Ha elmenne ifjú barátunk egy alkatrészbörzére, hallgatná apáink történeteit, egy találkozó alkalmával részt venne egy-egy rövid konzíliumon némelyik kifulladt vas mellett, meglehet magától is rájönne valamire. De köztünk is van elég, akinek ha csak úgy alátolnának öreg vasa helyett egy fiatalabb, izmosabb csikót, biz' nem rúgná ki maga alól sűrű kereszthányásokkal kísérve. Szóval szerintem megtehetjük, hogy a lényeg ismeretének biztos tudatában megmosolyogjuk az ilyen dőre kérdéseket, esetleg nagy kegyesen csepegtethetünk némi információt fiatal barátunk okítására, de a két külön nézőpont nem fog ettől közelebb kerülni egymáshoz. Egy a bot, aminek két végén vagyunk, csak bizonyára elég távol egymástól. De a bot akkor is egy. Csak az egyik vége kézbe simul, a másik vége meg üt. Mindenki szabadon dönthet, melyik végéhez áll. Nem biztos, hogy a mi döntésünk a helyes, fogadjuk el a másik szempontot is, mivel pl.ez a tolerancia.
Motoros üdvözlettel: Farkas Gábor
Széles utat!
Igen kb. 4-szer. én is arra gyanakodtam mert úgy állt meg mint mikor kifogy a benzin.azóta meg el sem indul már teljesen tanácstalan vagyok,2 napja próbálom indítani
Helló! Karbit kitisztítottad? Lehet eltömődött valahol.
Üdv!Vettem 1 P10es Pancsit,szépen ment ahogy kell.Tegnap megállt mint amikor kifogy a benzin és azóta nem indul.Benzint kap és szikra is van vajon mi lehet a baja??
Üdvözlök mindenkit az oldalon!
Sikerült hozzájutnom egy csodálatos állapotú chopper stílusban átalakított 1974-es P10-eshez. Friss műszaki is van meg minden!
A segítségeteket szeretném kérni!
Szükségem lenne kuplunglamellákra,de ha valakinek van komplett blokkja ami csereszavatos az enyémmel,akkor azt is vásárolok!
Előre is köszönöm mindenkinek!
Ha magadtól nem érzed akkor nem is fogod megtudni soha hogy miért
Tisztelt Pannoniások!!
Pünkösd hétfőjére a Pannonia MGTSZ meghívást kapot a nógrádsipeki falú napra ahol veterán motorokkal és stabil motorokkal is színesítik a rendezvényt.Gyere el és mutasd meg a motorodat Te is.Ez ismét egy kellemes nógrádi túra lenne a .A 8 órai indulás megint reális lenne,ugyan úgy tölem mint a múlt héten.Várunk szeretettel.Mobilon napközben elérsz.
Tisztelettel:
Fóti Gyula
06 20 3 421 373
Majd ha a Te japcsi motorod kibír 60 ezer km-ert bármijen motorjavítás nélkül,mint az én 1971-es JÁWÁM,350-es,akkor majd tárgyalhatunk a témáról.És ha a japcsi motort meggenerálozod kb 70-80 ezerből,akkor szerintem varázsló vagy.És ebben a 70-80-ban gyári új főtengej ára is benne van,ennyiből a japcsinál esetleg olaj és filtercserére futná.
Enyém meg egyszerűen terhelés alatt fulladt , hiába áligattam , cseréltem karbit másik gépről . fúvókát csereberéltem . Aztán úgy basztam ki a fenébe a pancsi karbit ahogy kell . Feltettem egy jikovot azzal minden szarakodás nélkül megy .
Srácok tudna valaki segíteni papíros pancsi váz ügyében ,vagy használható ötlettel forgalomba helyezés ügyben . Kösz szépen
Sziasztok!Szeretném majd újra festeni a T 5 ösömet.Milyen festéket használjak majd?
Üdv:
Zoli
Köszönöm az instrukciókat,szerzek trabi dugót, és utánna járok. Az eredményt majd közlöm.
szia. HA jól tudom a Pancsi henger csak 286 cm3 at ad ki.
A Trabant hengerek 300asok.
Az Mz dugattyút lehet beletenni, mégpedig ha jól rémlik nekem az ETZ-t ajánlották,de én azt nem akarom beletenni.
Kitisztítottad a tankot és a porlasztót a tél után?
Sziasztok! A P10-esem "nagygenerál" előtt van. Hol tudnék jó fajta dugattyút venni hozzá, akár drágábban is? A Berta féle dugókkal mi a tapasztalat?
segitség!!!!!!!
van nekem egy Pannoniam és amikor a fordulatot vissza engedem alapjáratra akkor el kezd fulladni vagy le is áll? mi lehet a gond pedig könyen indul. újak a szimeringek meg mindene.
Köszi Gyula a megnyugtató hírt. Foglak keresni....Üdvözlettel, Tattoo70
ja és tudom h utáljátok a kávédarálókat, de haver el akarja adni és normálios motort akar venni helyette:D pl muzt:D:D:
Halihó emberek!
Eladó egy nagyon jó állapotban lévő robcsi, nagyobb motor vásárlása miatt.
Rendszeresen karbantartott, nemcsak karban hanem garázsban is:D
http://motor.hu/motor_popup_fmotor.jsp?id=127821
az ár irányár.
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|