:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
Kolléga úr! várom már levelét az összerakási tippekről (az első viollával kapcsolatban) de sajna hiába... ha lehetőség lenne rá megeresztene egy mélt felém?
sziasztok!! na mivan gyerekek.. hová tűnt az egykori "kemény mag"?? :))) se doni, se Előd, se dezső.. csak nem írtok, vagy végleg elhagytátok a szocit? :(((
Szia!
Ha talizunk majd megbeszéljük!
Szia KUTÁCS,
Még nem tudom a beosztásomat, de lehet, hogy kimegyek hozzátok a találkozóra.
A P10-ért mennyit kérsz?
Szia,
Szigethalmon, az öregnél van két komplett motorblokk ( szerinte T5-ös, de én nem láttam)
Cső mindenkinek!!!!!!
Június 2,3,4-én Salgótarjánba, motorostalálkó lesz, jön valaki?
Macgyvernek igaza van, az első lámpánál lévő vezetékköteg csuszóéríntkezővel van megoldva!
az szerintem sorkapoccsal (becenevén csoki-val) van megcsinálva.. :))))
Hadd kajánkodjak: és a villamosság?
Cső!
Az első villát a kormányagycsuklónál kompletten cserélni lehet az eredetire. A tank a p10-en nem csavaros hanem gumiágyas, tehát csak betolod a helyére és az ülést 2 csavar fogja.
1 elsőfékbovdent kiakasztom; 2 Kuplungbovdent kiakasztom; 3 A porlasztó düzniét kihajtom; 4 elsőkerék ki; 5 agy biztostó és szorító ki; 6 elsővilla a golyókkal ki; 7 eredeti villa a golyókkal be ; 8 elsőkerék be; 9 elsőfék beakaszt; 9 kuplung beakaszt; düzni vissza;
Mikor régen egyszer megmértem akkor még belefért, de már öregedtem azóta.
Jogsi problemmatikám is van ám:) csak 250ig van.
Megnéztem a fotósorozatodat.Nem tudom elképzelni a 23 perces visszaalakítást!Vagy ennyire gyorsan jár a kezed?
Üdv.
Üdv.Van egy pofás kis 400-asom(VZ 400 Desperado) eladó.Ha érdekel írj vagy hívj.Hitelt tudok intézni,ha komolyan érdekel!
Tel.:06-30 357-4618 vagy dcsepel@freemail.hu
Üdv.
Kinek a pap, nekem a papné:) jó duma. mindig is egy csoppert szerettem volna. csak tod az sok lé, nekem meg nincs. így is az mzre kell most költeni. a pannoniat a nyarra hagyom h legyen időm normálisan megcsinálni. most is megy meg oksa rajta pöpec motorilag, csak egy ket alkatrász nem odavalóü. és majd esetleg cserélgetnék(ez célzás értékű volt). na jo eltertem a tematol. szoval izles dolga.
Hát ez az! A chopper nem az én kategóriám :) Én úgy gondolom, ez tőlem idegen, a hosszú egyenes amerikai utakra építették, ahol 100 km-ként van egy enyhe kanyar és soesem esik az eső. Különösen megmosolygom az extra széles kormányokat, amik ergonómiailag értékelhetetlenek.
Ami nekem tetszik: idomos túramotor nagy kofferekkel, amivel esőben, napsütésben kényelmesen eléri az ember a célját és a Júliai-Alpokban is befordul a hajtűkanyarban, valamint felmegy a 26%-os emelkedőn.
Dehát kinek a pap, kinek a papné. Nekem a paplan meg a pap lánya.
Köszi. :)
vkami: Akinek nincs péze nagy csopperre legalabb legyen valami...
Én szeretem a veterán motoromat, és nyugi, nem a tltmet akarom átalakítani. Majd egy full csutka vazra akarock építeni, ha meglesz a zsé rá.
Ma leírom és elküldöm email-on! Tudom sok embernek nem tetszik, így veled megosztom az ismereteimet!
Ha segíthetek csak szólj!
Hát...
Ízlések és pofonok...
amit te csinaltal:)))))) Marhara teccik. tökös gépet faragtál..
Melyik villa érdekel az eredeti vagy amit én csináltam.
Vagy csak egy szóbeli leírást hogy miből és hogyan:))))))))
A villát nem adod külön:))))))))))))
Szeva mindenkinek!
Már rég szóltam hozzá a dolgokhoz, most csak azért írok, mert lehet, hogy eladnám a p10-es pancsimat. A gép friss műszakival rendelkezik! Képeket a kétféle üzemeltetéséről a szocilapok között Katona Péter motorostársunk honlapján találtok, a KUTÁCS chooper galériában. A motorról annyit szóban, hogy eredeti állapotban és chooperesített állapotban is használható, egy hetes műszakija van!
Ja amugy hüje vagyok. Na szoval. Van t5 blokkom bontva, meg egy t5h blokk egészben. meg apró alkatrészek. egerben lakok om.
Pannonia T5-os vazba keresek blokkot.
Aki tud segitsen
Menesi Csaba (30)302-2720
Megvolt. minden rendben ahogyí kell. 3 szivatás, aztán gyújtással és indul.:) köcce mégeccer.
Karburátor tisztít, gyújtás ellenőriz.
Há igazán semmit. tökig húzom a gázt és csak alapjáratnál is alapabban röfög. ha elengedem leáll
Rengetegbe!
-eredetiségvizsga:13000Ft
-műszakivizsga:6000Ft
-Forgalmi:12000ft
-átíratás:3000Ft
-rendszám:3500Ft
-biztosítás: Változó
És ez csak a papírmunka! Az alkatrészek semlesznek hozzá igazán olcsók!
Sziasztok! Lehet hogy hozzájutok egy PANNONIA TL-250/B típusú motorhoz, amit már elkezdtek felújítani, de hiányzik rolla egy-két dolog. Abban a reményben írok, hátha tud valaki segíteni. Kellene nekem a motorról műszaki leírás, szerkezeti rajzok, ilyesmi. A motor ki van vonva a forgalomból, de megvannak a régi papírjai. Kb. menyibe kerül újra forgalomba állítani? Ellőre is kösz. Üdv Tibi
Ja már régen nem ír ide senki, de azt jól csinálja:) na jo csak egy gyenge pojén volt.
Szerintetek mi a baja annak a pannonianak, amit be sikerül rúgni,de nagyon alapon megy. lehet az h az olaj leült a tankban? és ettől nem röfög?
Veteránjármű és járműalkatrészbörze. 2006 május 21. vasárnap délelőtt.
Milyen börze van Gellénházán és mikor?
Na mi van?Mindenki motorozik?
Doni te merre jársz mostanában?
Üdv.
Helló.Kellene nekem egy pannónia p21 karburátor komplett (hiánytalan).Ha valakinek van írjon.
Előre is köszönöm.
Sajnos most a vizsgaidőszakra kell készülnöm,de egyszer lenézek majd arra felétek.Persze ez esetben szeretném látni a gyűjteményedet is!Ha lehet?
Üdv.
Gyere Gellénházára börzére 21-én.
Ha majd egyszer sikerül összefutnunk valahol,akkor megbeszéljük:-)
Üdv.
Idő arra van, amire szakítasz :)
Az szentségtörés lenne:-)
Majd szétkapom meg összerakom,azt uzsgyi:-)Csak sajnos nincs mostanság időm semmire:-(Még azt a 12 ojrót is feláldoznám,ha mennék!
Üdv.
Túdósitgatok néha.
A Pancsit meg hozd el futón. Mondjuk a 12 euró kicsit húzós.
Nagyon szívesen.Egyébként nem bírtam már szó nélkül hagyni.
Látom publikálsz mostanság a Veteránban!Sok sikert a munkához!Jó lenne becsatlakozni ebbe a 3 kilóméteres guiness rekord dologba,de egyelőre a pancsim nincs olyan állapotban,hogy ekkora távot bevállaljak.
Üdv.
Hagyjad Andris, lerendeztük.
Köszönöm az elismerést, jól esett.
Szevasz.
1.Mielőtt leírsz valamit,és közzétennéd itt a fórumon,kérlek olvasd át legalább mégegyszer.
2.Az obszcén,és trágár kifejezéseket mellőzd!Nem szokás itt egymással így beszélni(egyébként sehol máshol sem).
3.Kérdéseidet rendezd a fejedben,és azután tedd fel itt nekünk.Ne pedig össze-vissza irogass,mint valami megkergült!
4.Vegyél a kezedbe néhány korabeli könyvecskét,mint pl.:Ternai Zoltán A motorkerékpár,vagy a Surányi-féle Motor-Moped-Robogó,esetleg Szente Gyula Így gondozd a pannóniádat,és nem utolsósorban vegyél szaklapot,mint a Veterán.Ez csak néhány példa volt,de rengeteg sok hasznos infóhoz hozzá lehet jutni belőlük.
5.És ha mást nem,de a kort tiszteld a másikban.Nem lehet ilyen stílusban "visszaköpködni" a válaszaidat egy olyan embernek aki simán az apád lehetne,és nem mellesleg elismert szaki a veterán körökben.
Üdv.
Na akkor végre itt tartunk asszem valahol mindenkinek igaza van és nem is akartam közutálatot kiváltani de a vélt és valós sérelmeimre, szeretek válaszolni!! Azért pedig bocs ha egy egész társaságnak a lelkivilágába gázoltam bele nem ezzel a szándékkal jöttem fel erre a fórumra elhihetitek..
Most hogy kibeszéltük ezt a témát remélem, hogy nem fog nagy problémát okozni senkinek ha majd továbbra is felteszek egy két kérdést ami lehet, hogy hülye kérdés lesz és abban is reménykedem, hogy kapok rá választ annak ellenére, hogy engem még nem ismertek behatóbban csak arról az oldalamról, hogy nem vagyok műszaki zseni ....
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|