:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
Sima 15w40-essel járok,és jó a kuplungom.Vagy próbáld meg a Castrol 4T-t.
sorszám: 6240 (115010)
( előzmény: Fejes Attila, 2009-07-07 22:01:47)
Sziasztok !
Tavaly részt vettem egy találkozón Tiszadorogmán, ahol családias légkörben, közvetlenül a Tisza partján, a kompkikötő mellett töltöttünk két nyugis, de bulizós napot, baráti áron !!
Az idén 3.500,- HUF összesen!!
Ennyiért sátrazás, étkezések, programok, buli, zene.
Minden olcsó, a helyi vendéglátósok kivonulnak kajával, piával, de hozni is nyugodtan lehet, nem néznek ki.
Szívesen látnak mindenkit, akinek van bármilyen kétkerekűje, ha több kerekű, az sem baj.
Veterán korú járművel érkezők kiemelt figyelemben részesülnek.
Érkezés péntek este, vagy szombat délelőtt.
Idén az időpont :
Július 24-25-26
Link : http://www. quadorzo. mlap. hu/
Mindenkit szeretettel vár a rendezőség, és a barátságos helyi lakosok.
KPZs
eddig az volt benne, de csuszik.most kapott gyári használtat.egyik blokbol a másikba.MM90 tipusut irnak, de nem tudom a mai megfelelöjét.
Próbáld meg motorolajjal.
sorszám: 6237 (114989)
( előzmény: Fejes Attila, 2009-07-07 21:03:16)
Sziasztok,T1-es pancsim váltó olajával küszködök.milyet lehet kapni hozzá,és belerakni,amitől nem fog megcsuszni a kuplung.Előre is köszi.
Szia!2.7mm-re tedd az előgyújtást és iktasd ki a közdarabot a blokknál.Végső megoldásként le szoktam fűrészelni a bakelit menet alatti részét és direkbe rákötöm a kábelt a tekercsre.Ezzel megmarad a bakelit adta vízhatlanság és nincs áthúzás.
Nézd meg a gyujtótekercset és azt a bakelit "közdarabot",ami agyujtótekercs és a gyertyakábel között van.Ennek a repedése okozhatjta azokat a tüneteket,amiket írsz!
Több tippem nincsen:-(
Üdv.
Sziasztok. Segítség kellene. Csonka féle 750 es boxer stabil motorrol keresek bármi féle leírást, beállítási adatot. Ha valaki tud, segítsen
Köszi előre is
Az a gyertya hibájábol ered. Lehet szar a gyertya.KArbi jól van beállítva? MEgszakító hézag?
A szimeringek ujjak,a hengertalp tömítés ugyszintén,a blokk új tömítéssel és pasztával van összehúzva.A hengerfej a hengerröl nem lett leszerelve,nem tudom mert nem ez az első blokk amit összeraktam,de még így nem jártam.Esetleg gyújtótekercs okozhat-e olyan problémát,hogy kiszerelt gyertyánál tökéletes a szikra,hengerbe behajtva nyomás alatt nem adja le?
nem szív Fals levegőt?Hengerfej-henger. szimeringek?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni?
T5-ös blokkot javítok ,mert nem ment a gép.Széthúztam megcsapágyazta,megszimeringeztem összeraktam főtengely,dugó maradt a régi,gyújtás beállítva fhp előtt 2.5mm megszakító is jó.szikra van legalább is kiszerelt gyertyaánál,de még sem indul,karbulátor tiszta jónak tünik, de mintha nem kapna elég benzint,legalább is a gyertyáról itélve.nem tudom mi lehet a baj.
segítséget előre is köszönöm.
Zsolti.
Alumínium polírozást vállalok.
Kerékagyak
Fékfedelek
Felnik
Kormánykiflik
Blokkok
Deklik
És bármilyen alumínium alkatrész.
Küldj képet a nezett alkatrészről,és mondom az árát.Akár postai úton is rendezhetjük ha nagy a távolság.
Email:motorsokk@citromail.hu
Tel:06307101501
Szia Matya!
Köszönöm!
Vagy veszek valahol gyárit,vagy csinálok.
Mégegyszer köszönöm!
RATBIKE
jobb hátul: 29mm, bal hátul 21mm, jobb elől: 14mm, bal elől:20mm
Legalábbis tolómérő szerint.....
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni,hogy a danuvia blokkot hogy kell kihézagolni?
Vagyis vázba szereléskor.
Sajnos nincs meg a hézagoló gyűrű.
Kb milyen széles gyűrűket kell szereznem.
Köszönöm RATBIKE
Nem tudom mi lehet a baj nem lehet hogy elírtad a címet ? vagy a freemail-el lenne valami na mindegy nem nekem kellene hanem egy ismerősömnek kellene lámpa cuccok megadom a címét írd már meg neki légy szíves hogy mid van és mennyiért és majd ő kiválasztja mi kell neki és majd visszaír a postázást meg majd megbeszélitek köszi csá
guns1983@freemail.hu
Ha minden jól megy csütörtöktöl meglessz.
Tisztelt veteránmotoros barátom.
Szombaton múzeumok éjszakája lesz és a Közlekedési Múzeum is várja szeretettel a látogatókat.
Még tart az olasz motorok kiállítása:
Az EXPO MOTOR ITALIA Olasz Motorkerékpár Kiállítás 2009. június 9-28-ig tekinthető meg a Magyar Közlekedési Múzeumban (1146 Budapest, Városligeti krt. 11.).
A kiállításon megtekinthető az összes, magyarországi márkaimportőr által behozott és forgalmazott olasz motorkerékpár márka: APRILIA, BETA, BIMOTA, DUCATI, GILERA, MALAGUTI, MOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIO, VESPA. Néhány veterán motor is kiállításra kerül.
A kiállítást az Olasz fesztivál keretén belül, az Olasz Külkereskedelmi Intézet (I.C.E.) budapesti irodája szervezi a magyarországi márkaimportőrök együttműködésével.
További információk: www.italianfestival.hu
Vasárnap Galgamácsa:
Lassan eljön az a nap amire sokan készülnek,remélem Te is.Június 21.napján ismét Galgamácsán találkoznak a veterán motorkerékpárok szerelmesei,kedvelői.Minden részletet itt megtudsz,és ha nem voltál még akkor 2 db kisfilm is van fönt az elmúlt versenyekről.Sok ismerős arccal találkozhatsz a filmeken is és ha eljössz akkor személyesen is.
Kisfilmek és további részletek itt:
http://www.pannoniamgtsz.hu/pages/Galgamacsa-2009
Mindenkit szeretettel várunk.
Tisztelettel a Rendezőség.
Van mód és lehetőség a szomaton érkezőknek a sátorozásra.
Hát akkor mit lehet ilyenkor mondani:balesetmentes "legális" gurulást kivánok!üdv sanko voltam
sorszám: 6221 (114300)
( előzmény: Fejes Attila, 2009-06-19 20:58:52)
Sziasztok,örömömet osztanám meg veletek.Tavaly összel sok szerelgetés után levizsgáztattam 63-asT1-es pannoniámat, majd a mai napon megszereztem nagymotor jogsimat.89-óta motorozok,4db pancsim volt, meg sok egyéb,de most révbe értem.Két állmom valóravált,másnak is ezt kívánom.Vasárnap Galgamácsa.!!!!!!!!!!!
Hétvégi programok:
Tisztelt veteránmotoros barátom.
Szombaton múzeumok éjszakája lesz és a Közlekedési Múzeum is várja szeretettel a látogatókat.
Még tart az olasz motorok kiállítása:
Az EXPO MOTOR ITALIA Olasz Motorkerékpár Kiállítás 2009. június 9-28-ig tekinthető meg a Magyar Közlekedési Múzeumban (1146 Budapest, Városligeti krt. 11.).
A kiállításon megtekinthető az összes, magyarországi márkaimportőr által behozott és forgalmazott olasz motorkerékpár márka: APRILIA, BETA, BIMOTA, DUCATI, GILERA, MALAGUTI, MOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIO, VESPA. Néhány veterán motor is kiállításra kerül.
A kiállítást az Olasz fesztivál keretén belül, az Olasz Külkereskedelmi Intézet (I.C.E.) budapesti irodája szervezi a magyarországi márkaimportőrök együttműködésével.
További információk: www.italianfestival.hu
Vasárnap Galgamácsa:
Lassan eljön az a nap amire sokan készülnek,remélem Te is.Június 21.napján ismét Galgamácsán találkoznak a veterán motorkerékpárok szerelmesei,kedvelői.Minden részletet itt megtudsz,és ha nem voltál még akkor 2 db kisfilm is van fönt az elmúlt versenyekről.Sok ismerős arccal találkozhatsz a filmeken is és ha eljössz akkor személyesen is.
Kisfilmek és további részletek itt:
http://www.pannoniamgtsz.hu/pages/Galgamacsa-2009
Mindenkit szeretettel várunk.
Tisztelettel a Rendezőség.
Van mód és lehetőség a szomaton érkezőknek a sátorozásra.
Probáltam neked emailt küldeni,de nem sikerült.
Használtat keresel ezekből vagy mindenből ijat kérsz???
Oké majd linkeld be vagy e-mail
retiroli@freemail.hu
Szeva.
Nekem van komplett első lámpám.
Leghamarabb viszont csak vasárnap tudok róla képet küldeni,mert jelenleg nem otthon vagyok.
Ha érdekel írj!
Üdv.
Sziasztok
Pannónia t5h-hoz keresek első lámpa belsőséget (km óra,foncsor stb) ha valakinek van az jelezzen köszi.
sziasztok,azt szeretném megérdeklődni,hogy T1-es hátso lengéscsillapítójába mennyi olaj kell? Előre is köszi.
Nekem pedig megnyitja, csak bemásolom a linket az URL cimbe, s betölti. Tegnap volt baj náluk, most jó...
sorszám: 6211 (113727)
( előzmény: Farkas Gábor, 2009-06-09 00:10:09)
Tisztelt veteránmotoros barátom.
Lassan eljön az a nap amire sokan készülnek,remélem Te is.Június 21.napján ismét Galgamácsán találkoznak a veterán motorkerékpárok szerelmesei,kedvelői.Minden részletet itt megtudsz,és ha nem voltál még akkor 2 db kisfilm is van fönt az elmúlt versenyekről.Sok ismerős arccal találkozhatsz a filmeken is és ha eljössz akkor személyesen is.
Kisfilmek és további részletek itt:
http://www.pannoniamgtsz.hu/pages/Galgamacsa-2009
Egy nyomtatható plakát pedig itt található:
https://mail.google.com/mail/?ui=1&view=att&th=121bf5ad7070930b&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_fvp0q7620&zw
Várunk mindenkit szeretettel.
T. Sabbensz!
Tudom, hogy én vagyok a hülye, de nem tudom hogy kell megnézni a 21-eket. Felmentem a "kepfeltöltes"-re, még annyi puncit rég nem láttam mint ott öt perc alatt, de egy deka motor sem volt. Mit írjak be, és hova? Segíts kérlek.
gyakorlatilag, lassan már egy komplett motort össze lehet rakni utángyártott cuccokbol. de lehet találni még gyári újakat is. Csak pénztárca kell hozzá.
Biztos korrekt az ár, ha Gyula kisipari körülmények közt gyártja.
Ezzel szemben én azért örülök, hogy Jawam van:
27ezerért adnak 2db zsírúj kiput, 8-14ezer között a könyök párban. Gondolom ezeket még nagyüzemben gyárthatják, így tudnak ennyivel olcsóbbak lenni.
Abban igazatok van h nagyon giccses, s én sem vinném ki még csak napsütésben sem, de, ilyen is kell... én pölö ilyen szépen megcsinált P21 est még nem láttam... viszont nálam még ez vitte a primet :)
http://efrud.com/?v=dsc00791.jpg
Hali.Szerintem túl giccsesek,nekem jobban tetszik ha eredeti vagy azt megközelítően néznek ki.
Ott voltam, láttam. Nyálam nem csorog. Szép a maga módján, de nekem túl sok volt a króm. Ezek garázsmotorok. Februárban pont olyan tiszta volt a kipufogójuk vége, mint most. Az enyém ebben a hónapban többet mint, mint ez a kettő az idén fog. Egyébként a gyári állapothoz annyi közük, mint vízilónak a jégtánchoz. Ilyen állapotban a büdös életben nem gördült ki járgány a gyár kapuján. Egy ember álma, és mint ilyen becsülendő. Nekem jobban tetszik egy kicsit olajos, kopottas, amit használnak.
Csorgassátok a nyálatokat :) A két csocsi króm P 21:
http://kepfeltoltes.hu/view/090607/DSC00806_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090607/DSC00802_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Vélemény? :)
De ne mondd azt h nem voltak meseszépek! :) Én elolvadtam XD
Tényleg szépek voltak a motorok. De ha valaki törkeszi ka gyári állapot előállítására akkor miért volt az első 2db p20 vagy 21 -még a kipufogófüstje is lekrómozva? Nem láttam olyan részt a motoron amin nem esett volna seggre a légy.Szép volt de már túlzás.
Ma volt SZolnokon veterán börze és magyar motorok kiállitása. Gyönyörű volt :) bánhatja aki nem jött el
Fóti Gyula
06 20 3 421 373
Erről van itt szó. :D
sorszám: 6198 (113497)
( előzmény: Farkas Gábor, 2009-06-06 17:36:13)
Én meg csak lesek mint a lukinyúl. Olyan összegeket hajigáltok, hogy elég kiolvasni. Ami igaz az igaz, akármennyit is rá lehet költeni, egy akármilyen kommersz kis vasra is, csak nehogy nevetséges kispolgárrá váljunk. Eszembe jut egy alföldi faluban élő, egykori parasztgyerek esete, aki havonta fúratta, tuningoltatta a simsonját. Hát a lelkemnek nem volt ám jó, neki mindig az volt az ideája, hogy az mán sz..r, neki csak micsoda minőség kell. Egy simson! Vágjátok? Na most tévedés ne essék, a szimó az egy igen f..sza kis motor, sok kölyök szocializálódott ezeken a figura kis vasakon, de ezzel egyidejűleg lehetett már szerezni olyan eszközt, amivel valóban kielégíthette volna azt a fene magas igényit. Csak a gumicsizma mellől nem látott messzebb, azt a kismotort használta arra, hogy mindenkinek felvághasson a pénzével. Gondolom lesz aki érti okfejtésem mondanivalóját, a történet valódi tartalmát.
Széles utat!
Szia hol lehet 20 rongyért beszerezni dobot?Engem érdekelne.
Sanko, az én T1 em 300 000 nél állt meg a Fóti féle kipufogóval.Én csináltam a fényezést a szerelést az elektromosságot.de még azért Én is bele tudok kötni mit kéne MÉG rajta csinálni hogyigazán szép legyen, vagy mintahogy sokan vannak vele, átmenjen egy OT s vizsgán. Engem nem a vizsga érdekelt hanem mint P21 es cimboránk írta, menjen, és élvezd ha rajta ülsz.
Reklám: dob 20000/db az uj, számold ki,szerzel egy sérülés, horpadás mentes dobot, kiégeted.elviszed lekrómoztatni, az kb10000 hazaviszed boldogan.rárakod a gépre és akkor hallod meg hogy a 2 dob hangja nem egyforma,szétéget benne valamelyik lamelle, vagy zörög, ha elszabadult a lamella. vagy a csúcspoén ami cimborámmal is megtörtént, a krómozó az előkészítésnél csiszolás közben kilyukasztotta a dobot.Mert már annyira vékony volt az anyag. KELL EZ?
20 rongy Gyuszi bácsinak, ráteszed az 1mm es lemezböl gyártott dobot a pancsira és gyia.
könyök 10000/db a szitu ugyan az.Ez idáig 60 a többi aprólékot már mindenki maga válaogatja. Nekem az uj rendszer bevált. Köszi érte GYULA
Üdv:Satyak
Igazatok van ,csak én már kezdem elfelejteni hogy mennyi ideig restauráltam,és mennyibe került.Meg persze igy eloszlottak a költségeim kb két évre.Dehát mindannyian fertőzöttek vagyunk(mármint aki restaurál és nem ismer lehetetlent)és az álmokért,célokért sokat kell áldozni!Tudom de akkor is megfogott ez a kipufogó ár,és egyből az árrésre gondoltam,meg arra hogy mennyiből lehet kihozni,na mindegy guruljatok üdv sanko voltam
Az takaros gyerekek... nem is gondoltam hogy ilyen sokba kerül. Amugy tudtok ajánlani valami jó festékmárkát, amivel szépen le lehet festeni egy pancsit? Én eddig simsonokat, mz ket és bóbitákat festegettem, dobozos Neoluxxal, most elém került egy T 5, s nem szeretném elb@szni. Ezért kérdezném, mit ajánlatok milyen festéket szerezzek be?? Kompresszorral dolgozom, s szerintem elfogadható, amit alkotok házilag... itt egy kép egy 250 es MZ ről, amit én fényeztem... várom a válaszokat :)
http://kepfeltoltes.hu/view/090605/DSC00675_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
bizony na és ha nem krómos akkor is motorozható
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|