hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. április 23. hétfö 
Béla

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás

Összesen: 131 oldal

Fejes Attila
válasz erre | email2009-07-07 22:01:47
eddig az volt benne, de csuszik.most kapott gyári használtat.egyik blokbol a másikba.MM90 tipusut irnak, de nem tudom a mai megfelelöjét.
sorszám: 6238 (114990)
(előzmény: LAJOS67, 2009-07-07 21:51:21)

 
 
LAJOS67
válasz erre | email2009-07-07 21:51:21
Próbáld meg motorolajjal.
sorszám: 6237 (114989)
(előzmény: Fejes Attila, 2009-07-07 21:03:16)

 
 
Fejes Attila
válasz erre | email2009-07-07 21:03:16
Sziasztok,T1-es pancsim váltó olajával küszködök.milyet lehet kapni hozzá,és belerakni,amitől nem fog megcsuszni a kuplung.Előre is köszi.
sorszám: 6236 (114988)

 
 
lombi30
válasz erre | email2009-07-06 20:40:46
Szia!2.7mm-re tedd az előgyújtást és iktasd ki a közdarabot a blokknál.Végső megoldásként le szoktam fűrészelni a bakelit menet alatti részét és direkbe rákötöm a kábelt a tekercsre.Ezzel megmarad a bakelit adta vízhatlanság és nincs áthúzás.
sorszám: 6235 (114902)
(előzmény: motorka, 2009-06-28 08:21:27)

 
 
andris
válasz erre | email2009-06-30 22:49:24
Nézd meg a gyujtótekercset és azt a bakelit "közdarabot",ami agyujtótekercs és a gyertyakábel között van.Ennek a repedése okozhatjta azokat a tüneteket,amiket írsz!

Több tippem nincsen:-(

Üdv.
sorszám: 6234 (114759)
(előzmény: motorka, 2009-06-29 16:29:42)

 
 
Satyak
válasz erre | email2009-06-30 21:21:45
Sziasztok. Segítség kellene. Csonka féle 750 es boxer stabil motorrol keresek bármi féle leírást, beállítási adatot. Ha valaki tud, segítsen
Köszi előre is
sorszám: 6233 (114756)

 
 
Satyak
válasz erre | email2009-06-29 18:37:40
Az a gyertya hibájábol ered. Lehet szar a gyertya.KArbi jól van beállítva? MEgszakító hézag?
sorszám: 6232 (114709)
(előzmény: motorka, 2009-06-29 16:29:42)

 
 
motorka
válasz erre | email2009-06-29 16:29:42
A szimeringek ujjak,a hengertalp tömítés ugyszintén,a blokk új tömítéssel és pasztával van összehúzva.A hengerfej a hengerröl nem lett leszerelve,nem tudom mert nem ez az első blokk amit összeraktam,de még így nem jártam.Esetleg gyújtótekercs okozhat-e olyan problémát,hogy kiszerelt gyertyánál tökéletes a szikra,hengerbe behajtva nyomás alatt nem adja le?
sorszám: 6231 (114705)
(előzmény: Satyak, 2009-06-29 12:49:46)

 
 
Satyak
válasz erre | email2009-06-29 12:49:46
nem szív Fals levegőt?Hengerfej-henger. szimeringek?
sorszám: 6230 (114699)
(előzmény: motorka, 2009-06-28 08:21:27)

 
 
motorka
válasz erre | email2009-06-28 08:21:27
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni?
T5-ös blokkot javítok ,mert nem ment a gép.Széthúztam megcsapágyazta,megszimeringeztem összeraktam főtengely,dugó maradt a régi,gyújtás beállítva fhp előtt 2.5mm megszakító is jó.szikra van legalább is kiszerelt gyertyaánál,de még sem indul,karbulátor tiszta jónak tünik, de mintha nem kapna elég benzint,legalább is a gyertyáról itélve.nem tudom mi lehet a baj.
segítséget előre is köszönöm.
Zsolti.
sorszám: 6229 (114647)

 
 
Szumó
válasz erre | email2009-06-23 14:28:15
Alumínium polírozást vállalok.
Kerékagyak
Fékfedelek
Felnik
Kormánykiflik
Blokkok
Deklik
És bármilyen alumínium alkatrész.
Küldj képet a nezett alkatrészről,és mondom az árát.Akár postai úton is rendezhetjük ha nagy a távolság.
Email:motorsokk@citromail.hu
Tel:06307101501
sorszám: 6228 (114472)

 
 
ratbike
válasz erre | email2009-06-21 12:16:29
Szia Matya!
Köszönöm!
Vagy veszek valahol gyárit,vagy csinálok.
Mégegyszer köszönöm!
RATBIKE
sorszám: 6227 (114339)
(előzmény: Matya, 2009-06-20 21:50:31)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-06-20 21:50:31
jobb hátul: 29mm, bal hátul 21mm, jobb elől: 14mm, bal elől:20mm
Legalábbis tolómérő szerint.....
sorszám: 6226 (114332)
(előzmény: ratbike, 2009-06-20 20:39:42)

 
 
ratbike
válasz erre | email2009-06-20 20:39:42
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni,hogy a danuvia blokkot hogy kell kihézagolni?
Vagyis vázba szereléskor.
Sajnos nincs meg a hézagoló gyűrű.
Kb milyen széles gyűrűket kell szereznem.
Köszönöm RATBIKE
sorszám: 6225 (114330)

 
 
Rollsz
válasz erre | email2009-06-20 19:01:27
Nem tudom mi lehet a baj nem lehet hogy elírtad a címet ? vagy a freemail-el lenne valami na mindegy nem nekem kellene hanem egy ismerősömnek kellene lámpa cuccok megadom a címét írd már meg neki légy szíves hogy mid van és mennyiért és majd ő kiválasztja mi kell neki és majd visszaír a postázást meg majd megbeszélitek köszi csá

guns1983@freemail.hu
sorszám: 6224 (114324)
(előzmény: Fóti Gyula, 2009-06-19 07:36:04)

 
 
Fejes Attila
válasz erre | email2009-06-20 16:43:43
Ha minden jól megy csütörtöktöl meglessz.
sorszám: 6223 (114317)
(előzmény: sanko, 2009-06-19 23:30:35)

 
 
Fóti Gyula
válasz erre | email2009-06-20 11:02:23
Tisztelt veteránmotoros barátom.

Szombaton múzeumok éjszakája lesz és a Közlekedési Múzeum is várja szeretettel a látogatókat.
Még tart az olasz motorok kiállítása:

Az EXPO MOTOR ITALIA Olasz Motorkerékpár Kiállítás 2009. június 9-28-ig tekinthető meg a Magyar Közlekedési Múzeumban (1146 Budapest, Városligeti krt. 11.).
A kiállításon megtekinthető az összes, magyarországi márkaimportőr által behozott és forgalmazott olasz motorkerékpár márka: APRILIA, BETA, BIMOTA, DUCATI, GILERA, MALAGUTI, MOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIO, VESPA. Néhány veterán motor is kiállításra kerül.

A kiállítást az Olasz fesztivál keretén belül, az Olasz Külkereskedelmi Intézet (I.C.E.) budapesti irodája szervezi a magyarországi márkaimportőrök együttműködésével.

További információk: www.italianfestival.hu

Vasárnap Galgamácsa:


Lassan eljön az a nap amire sokan készülnek,remélem Te is.Június 21.napján ismét Galgamácsán találkoznak a veterán motorkerékpárok szerelmesei,kedvelői.Minden részletet itt megtudsz,és ha nem voltál még akkor 2 db kisfilm is van fönt az elmúlt versenyekről.Sok ismerős arccal találkozhatsz a filmeken is és ha eljössz akkor személyesen is.
Kisfilmek és további részletek itt:

http://www.pannoniamgtsz.hu/pages/Galgamacsa-2009

Mindenkit szeretettel várunk.
Tisztelettel a Rendezőség.

Van mód és lehetőség a szomaton érkezőknek a sátorozásra.
sorszám: 6222 (114312)

 
 
sanko
válasz erre | email2009-06-19 23:30:35
Hát akkor mit lehet ilyenkor mondani:balesetmentes "legális" gurulást kivánok!üdv sanko voltam
sorszám: 6221 (114300)
(előzmény: Fejes Attila, 2009-06-19 20:58:52)

 
 
Fejes Attila
válasz erre | email2009-06-19 20:58:52
Sziasztok,örömömet osztanám meg veletek.Tavaly összel sok szerelgetés után levizsgáztattam 63-asT1-es pannoniámat, majd a mai napon megszereztem nagymotor jogsimat.89-óta motorozok,4db pancsim volt, meg sok egyéb,de most révbe értem.Két állmom valóravált,másnak is ezt kívánom.Vasárnap Galgamácsa.!!!!!!!!!!!
sorszám: 6220 (114295)

 
 
Fóti Gyula
válasz erre | email2009-06-19 07:36:40
Hétvégi programok:
Tisztelt veteránmotoros barátom.

Szombaton múzeumok éjszakája lesz és a Közlekedési Múzeum is várja szeretettel a látogatókat.
Még tart az olasz motorok kiállítása:

Az EXPO MOTOR ITALIA Olasz Motorkerékpár Kiállítás 2009. június 9-28-ig tekinthető meg a Magyar Közlekedési Múzeumban (1146 Budapest, Városligeti krt. 11.).
A kiállításon megtekinthető az összes, magyarországi márkaimportőr által behozott és forgalmazott olasz motorkerékpár márka: APRILIA, BETA, BIMOTA, DUCATI, GILERA, MALAGUTI, MOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIO, VESPA. Néhány veterán motor is kiállításra kerül.

A kiállítást az Olasz fesztivál keretén belül, az Olasz Külkereskedelmi Intézet (I.C.E.) budapesti irodája szervezi a magyarországi márkaimportőrök együttműködésével.

További információk: www.italianfestival.hu

Vasárnap Galgamácsa:


Lassan eljön az a nap amire sokan készülnek,remélem Te is.Június 21.napján ismét Galgamácsán találkoznak a veterán motorkerékpárok szerelmesei,kedvelői.Minden részletet itt megtudsz,és ha nem voltál még akkor 2 db kisfilm is van fönt az elmúlt versenyekről.Sok ismerős arccal találkozhatsz a filmeken is és ha eljössz akkor személyesen is.
Kisfilmek és további részletek itt:

http://www.pannoniamgtsz.hu/pages/Galgamacsa-2009

Mindenkit szeretettel várunk.
Tisztelettel a Rendezőség.

Van mód és lehetőség a szomaton érkezőknek a sátorozásra.
sorszám: 6219 (114265)

 
 
Fóti Gyula
válasz erre | email2009-06-19 07:36:04
Probáltam neked emailt küldeni,de nem sikerült.
sorszám: 6218 (114264)
(előzmény: Rollsz, 2009-06-18 21:18:59)

 
 
Fóti Gyula
válasz erre | email2009-06-19 07:34:34
Használtat keresel ezekből vagy mindenből ijat kérsz???
sorszám: 6217 (114263)
(előzmény: Rollsz, 2009-06-17 10:47:40)

 
 
Rollsz
válasz erre | email2009-06-18 21:18:59
Oké majd linkeld be vagy e-mail

retiroli@freemail.hu
sorszám: 6216 (114235)

 
 
andris
válasz erre | email2009-06-18 06:57:46
Szeva.


Nekem van komplett első lámpám.

Leghamarabb viszont csak vasárnap tudok róla képet küldeni,mert jelenleg nem otthon vagyok.
Ha érdekel írj!

Üdv.
sorszám: 6215 (114166)
(előzmény: Rollsz, 2009-06-17 10:47:40)

 
 
Forrest
válasz erre | email2009-06-17 23:44:52
www.webborze.mlap.hu
sorszám: 6214 (114163)

 
 
Rollsz
válasz erre | email2009-06-17 10:47:40
Sziasztok
Pannónia t5h-hoz keresek első lámpa belsőséget (km óra,foncsor stb) ha valakinek van az jelezzen köszi.
sorszám: 6213 (114136)

 
 
Fejes Attila
válasz erre | email2009-06-13 09:54:36
sziasztok,azt szeretném megérdeklődni,hogy T1-es hátso lengéscsillapítójába mennyi olaj kell? Előre is köszi.
sorszám: 6212 (113975)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2009-06-09 15:58:50
Nekem pedig megnyitja, csak bemásolom a linket az URL cimbe, s betölti. Tegnap volt baj náluk, most jó...
sorszám: 6211 (113727)
(előzmény: Farkas Gábor, 2009-06-09 00:10:09)

 
 
Fóti Gyula
válasz erre | email2009-06-09 06:25:19
Tisztelt veteránmotoros barátom.

Lassan eljön az a nap amire sokan készülnek,remélem Te is.Június 21.napján ismét Galgamácsán találkoznak a veterán motorkerékpárok szerelmesei,kedvelői.Minden részletet itt megtudsz,és ha nem voltál még akkor 2 db kisfilm is van fönt az elmúlt versenyekről.Sok ismerős arccal találkozhatsz a filmeken is és ha eljössz akkor személyesen is.
Kisfilmek és további részletek itt:

http://www.pannoniamgtsz.hu/pages/Galgamacsa-2009

Egy nyomtatható plakát pedig itt található:


https://mail.google.com/mail/?ui=1&view=att&th=121bf5ad7070930b&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_fvp0q7620&zw

Várunk mindenkit szeretettel.
sorszám: 6210 (113676)

 
 
Farkas Gábor
válasz erre | email2009-06-09 00:10:09
T. Sabbensz!
Tudom, hogy én vagyok a hülye, de nem tudom hogy kell megnézni a 21-eket. Felmentem a "kepfeltöltes"-re, még annyi puncit rég nem láttam mint ott öt perc alatt, de egy deka motor sem volt. Mit írjak be, és hova? Segíts kérlek.
sorszám: 6209 (113674)
(előzmény: Szabbensz, 2009-06-07 17:47:48)

 
 
Satyak
válasz erre | email2009-06-08 22:39:58
gyakorlatilag, lassan már egy komplett motort össze lehet rakni utángyártott cuccokbol. de lehet találni még gyári újakat is. Csak pénztárca kell hozzá.
sorszám: 6208 (113668)
(előzmény: Neonknight, 2009-06-08 09:27:37)

 
 
Neonknight
válasz erre | email2009-06-08 09:27:37
Biztos korrekt az ár, ha Gyula kisipari körülmények közt gyártja.
Ezzel szemben én azért örülök, hogy Jawam van:
27ezerért adnak 2db zsírúj kiput, 8-14ezer között a könyök párban. Gondolom ezeket még nagyüzemben gyárthatják, így tudnak ennyivel olcsóbbak lenni.
sorszám: 6207 (113601)
(előzmény: Satyak, 2009-06-06 00:15:12)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2009-06-07 22:12:18
Abban igazatok van h nagyon giccses, s én sem vinném ki még csak napsütésben sem, de, ilyen is kell... én pölö ilyen szépen megcsinált P21 est még nem láttam... viszont nálam még ez vitte a primet :)
http://efrud.com/?v=dsc00791.jpg
sorszám: 6206 (113584)

 
 
hulk
válasz erre | email2009-06-07 18:52:41
Hali.Szerintem túl giccsesek,nekem jobban tetszik ha eredeti vagy azt megközelítően néznek ki.
sorszám: 6205 (113554)
(előzmény: Szabbensz, 2009-06-07 17:47:48)

 
 
taptarapp
válasz erre | email2009-06-07 18:11:08
Ott voltam, láttam. Nyálam nem csorog. Szép a maga módján, de nekem túl sok volt a króm. Ezek garázsmotorok. Februárban pont olyan tiszta volt a kipufogójuk vége, mint most. Az enyém ebben a hónapban többet mint, mint ez a kettő az idén fog. Egyébként a gyári állapothoz annyi közük, mint vízilónak a jégtánchoz. Ilyen állapotban a büdös életben nem gördült ki járgány a gyár kapuján. Egy ember álma, és mint ilyen becsülendő. Nekem jobban tetszik egy kicsit olajos, kopottas, amit használnak.
sorszám: 6204 (113552)
(előzmény: Szabbensz, 2009-06-07 17:47:48)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2009-06-07 17:47:48
Csorgassátok a nyálatokat :) A két csocsi króm P 21:
http://kepfeltoltes.hu/view/090607/DSC00806_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090607/DSC00802_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Vélemény? :)
sorszám: 6203 (113550)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2009-06-07 17:07:02
De ne mondd azt h nem voltak meseszépek! :) Én elolvadtam XD
sorszám: 6202 (113546)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-06-07 13:55:58
Tényleg szépek voltak a motorok. De ha valaki törkeszi ka gyári állapot előállítására akkor miért volt az első 2db p20 vagy 21 -még a kipufogófüstje is lekrómozva? Nem láttam olyan részt a motoron amin nem esett volna seggre a légy.Szép volt de már túlzás.
sorszám: 6201 (113539)
(előzmény: Szabbensz, 2009-06-07 13:14:49)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2009-06-07 13:14:49
Ma volt SZolnokon veterán börze és magyar motorok kiállitása. Gyönyörű volt :) bánhatja aki nem jött el
sorszám: 6200 (113535)

 
 
Satyak
válasz erre | email2009-06-06 19:01:36
Fóti Gyula
06 20 3 421 373
sorszám: 6199 (113498)
(előzmény: hulk, 2009-06-06 10:55:56)

 
 
Forrest
válasz erre | email2009-06-06 18:47:22
Erről van itt szó. :D

sorszám: 6198 (113497)
(előzmény: Farkas Gábor, 2009-06-06 17:36:13)

 
 
Farkas Gábor
válasz erre | email2009-06-06 17:36:13
Én meg csak lesek mint a lukinyúl. Olyan összegeket hajigáltok, hogy elég kiolvasni. Ami igaz az igaz, akármennyit is rá lehet költeni, egy akármilyen kommersz kis vasra is, csak nehogy nevetséges kispolgárrá váljunk. Eszembe jut egy alföldi faluban élő, egykori parasztgyerek esete, aki havonta fúratta, tuningoltatta a simsonját. Hát a lelkemnek nem volt ám jó, neki mindig az volt az ideája, hogy az mán sz..r, neki csak micsoda minőség kell. Egy simson! Vágjátok? Na most tévedés ne essék, a szimó az egy igen f..sza kis motor, sok kölyök szocializálódott ezeken a figura kis vasakon, de ezzel egyidejűleg lehetett már szerezni olyan eszközt, amivel valóban kielégíthette volna azt a fene magas igényit. Csak a gumicsizma mellől nem látott messzebb, azt a kismotort használta arra, hogy mindenkinek felvághasson a pénzével. Gondolom lesz aki érti okfejtésem mondanivalóját, a történet valódi tartalmát.
Széles utat!
sorszám: 6197 (113495)

 
 
hulk
válasz erre | email2009-06-06 10:55:56
Szia hol lehet 20 rongyért beszerezni dobot?Engem érdekelne.
sorszám: 6196 (113476)
(előzmény: Satyak, 2009-06-06 00:15:12)

 
 
Satyak
válasz erre | email2009-06-06 00:15:12
Sanko, az én T1 em 300 000 nél állt meg a Fóti féle kipufogóval.Én csináltam a fényezést a szerelést az elektromosságot.de még azért Én is bele tudok kötni mit kéne MÉG rajta csinálni hogyigazán szép legyen, vagy mintahogy sokan vannak vele, átmenjen egy OT s vizsgán. Engem nem a vizsga érdekelt hanem mint P21 es cimboránk írta, menjen, és élvezd ha rajta ülsz.
Reklám: dob 20000/db az uj, számold ki,szerzel egy sérülés, horpadás mentes dobot, kiégeted.elviszed lekrómoztatni, az kb10000 hazaviszed boldogan.rárakod a gépre és akkor hallod meg hogy a 2 dob hangja nem egyforma,szétéget benne valamelyik lamelle, vagy zörög, ha elszabadult a lamella. vagy a csúcspoén ami cimborámmal is megtörtént, a krómozó az előkészítésnél csiszolás közben kilyukasztotta a dobot.Mert már annyira vékony volt az anyag. KELL EZ?
20 rongy Gyuszi bácsinak, ráteszed az 1mm es lemezböl gyártott dobot a pancsira és gyia.
könyök 10000/db a szitu ugyan az.Ez idáig 60 a többi aprólékot már mindenki maga válaogatja. Nekem az uj rendszer bevált. Köszi érte GYULA

Üdv:Satyak
sorszám: 6195 (113469)
(előzmény: sanko, 2009-06-05 23:32:08)

 
 
sanko
válasz erre | email2009-06-05 23:32:08
Igazatok van ,csak én már kezdem elfelejteni hogy mennyi ideig restauráltam,és mennyibe került.Meg persze igy eloszlottak a költségeim kb két évre.Dehát mindannyian fertőzöttek vagyunk(mármint aki restaurál és nem ismer lehetetlent)és az álmokért,célokért sokat kell áldozni!Tudom de akkor is megfogott ez a kipufogó ár,és egyből az árrésre gondoltam,meg arra hogy mennyiből lehet kihozni,na mindegy guruljatok üdv sanko voltam
sorszám: 6194 (113466)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2009-06-05 22:22:09
Az takaros gyerekek... nem is gondoltam hogy ilyen sokba kerül. Amugy tudtok ajánlani valami jó festékmárkát, amivel szépen le lehet festeni egy pancsit? Én eddig simsonokat, mz ket és bóbitákat festegettem, dobozos Neoluxxal, most elém került egy T 5, s nem szeretném elb@szni. Ezért kérdezném, mit ajánlatok milyen festéket szerezzek be?? Kompresszorral dolgozom, s szerintem elfogadható, amit alkotok házilag... itt egy kép egy 250 es MZ ről, amit én fényeztem... várom a válaszokat :)
http://kepfeltoltes.hu/view/090605/DSC00675_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 6193 (113459)

 
 
hulk
válasz erre | email2009-06-05 20:38:12
bizony na és ha nem krómos akkor is motorozható
sorszám: 6192 (113445)
(elözmény: sanko, 2009-06-04 23:27:42)

 
 
Tattoo70
válasz erre | email2009-06-05 09:08:41
Még annyit írnék a kipufogó tekintetében hogy én egy tlt-ét restaurálgatok és mint majdnem mindegyik "fészerben talált" tlt, ennek is le volt cserélve a kipufogója az ujabb típusra. Nagyon nehéz felhajtani eredeti szép állapotú gyári dobot ezért ha szépet akarok meg kell barátkozni a gondolattal hogy egy ilyen "buzogány" dob legyártása komplettan kb 100 forintba fog kerülni. De nem sürget semmi ezért inkább gyüjtök a dobra, és ha összejöt a pénz akkor megkapja a tlt-ém azt a dobot ami jár Neki. Hát én így gondolom ezt a kérdést.....Tattoo70
sorszám: 6191 (113404)

 
 
válasz erre | email2009-06-05 08:25:08
Nem vagyok Pannóniás, de erre csak azt tudom mondani: Ha nem tellik, akkor nem kell motorozni....ilyen egyszerű a képlet...ha ennyi az új, akkor ennyi...és akinek 70ezere a havi jövedelme, és két gyereket kell eltartani stb, valószínűleg nem fog azon aggódni, hogy mennyiért vegyen új kipufogót a pannóniájára...
sorszám: 6190 (113403)
(elözmény: sanko, 2009-06-04 23:27:42)

 
 
taptarapp
válasz erre | email2009-06-05 07:51:53
Nekem egy p21 van. A motor enyém 1981 óta. Csak annyit költöttem rá, hogy műszakira mehessen, és pluszban egy index garnitúra, 12 voltos generátor. Nem restaurálva, csak menjen! Közel 200 ezer lett a vége, és nincs krómozott kipu! Majd ha lesz rá! Addig Feketére festve.
sorszám: 6189 (113402)
(elözmény: sanko, 2009-06-04 23:27:42)

 
  Összesen: 131 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Jawa (27008)
MZ (48852)
Motoros túra (17501)
Pannónia (6538)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu