Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
Eladó egy Pannónia T5 és egy P10-es blokk, mindkettő gyári állapotú, a T5-ös karburátorral, mindennel egyben (be is indul, csendes és gyönyörűen jár a motor)
A T5-ös 8000Ft, a P10-es 4000Ft (meg van benne szorulva a dugó). Akit érdekel, írjon a muller_szabolcs@citromail.hu e-mail címre!
Hello mindenkinek! Csak annyit szeretnék hozzászólni, hogy az a "P" betű nem szám mert én is láttam olyan 58as TLF blokkot ma a MÉH-ben, amiben a TLF 58 után ott volt a "P" betű.
A segítségeteket szeretném kérni! Most restaurálom a Pannoniámat és szeretném megkérdezni tőletek, hogy hol tudok venni De LUX-os tankmatricát?
Van valami bolt ahol lehet kapni?
A segítséget előre is köszönöm!!!!
voros pont kalman kukac citromail pont hu
vkami!
mondj egy email címet, elküldöm a képét. Már van róla egy "teória", de érdeklődve várom a véleményed...Sajna a papírjai nincsenek meg :(
Nem tudja valaki, hogy T5-ös hátsó lengéscsillapítójához hol találhatok javítási segédletet vagy ábrákat ?
No akkor ezt látni kellene.
A TLT még tiszta, a P2550 viszont furcsa. Az a P betű nem lehet valami szám?
A blokk viszont 1958 szeptemberi, valamikor cserélték.
A számokat a motorról nézted le vagy a papírjaiból?
Csá! Találtam nagyapám cuccai között egy Pannonia P10H vagy minek a kezelési utasítását. Nem ismerem a pancsikat. Van értéke egyáltalán?
Hello!
Motorszám: 8093124
Alvázszám: TLTP2550
Ha ez segít...
Köszönöm az email címeket, a képeket elküldtem!
Helló! patkas.laszlo@fibermail.hu címre küld el és lehet tudok segíteni!
Írd meg a vázszámot és a motorszámot, megmondjuk mit vettél.
szia! én tudok segiteni ha gondolod küldj képet!ts251@freemail.hu
Hellosztok!
Segítsetek kérlek! Vettem egy fellelt állapotban lévő pannóniát, azonabn pontosan nem tudom meghatározni milyen is valójában. Csináltam róla fényképeket, ha valaki úgy érzi, tudna segíteni, azt kérem írja meg az email címét, és elküldök neki pár képet.
Segítséget előre is köszönöm!
Eladó egy Pannónia T5 és egy P10-es blokk, mindkettő gyári állapotú, a T5-ös karburátorral, mindennel egyben (be is indul, csendes és gyönyörűen jár a motor)
A T5-ös 8000Ft, a P10-es 4000Ft (meg van benne szorulva a dugó). Akit érdekel, írjon a muller_szabolcs@citromail.hu e-mail címre!
Több fajta megoldás létezik.
Legtöbben Jawa generátort applikáltak a kéthengeresre.
Én a léghűtéses Yamaha RD250 generátorát tettem fel. A kúp passzol, a generátor alá kell egy közdarab, aztán addig kell faragni, amíg fel tudod rá rakni a deknit.
szerintem itt érdeklődj, itt a sok szaki közül vki biztos csinált már ilyet
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9049017
Sziasztok.
Már régóta keresgélek egy pontos leírás után arról, hogy hogyan lehet egy p20 as pannóniát 12 voltos elektronikus gyujtásúvá alakítani. Sajnos sehol nem találtam részeletes leírást az építéséről és a szükséges hozzávaló cuccokról. Ha esetleg valaki csinált ilyet és megosztaná azt nagyon megköszönném. Üdv: Badbone
K-s festékkel fogod fújatni?Az milyen márkájú?2-k?MMhh?
Hali! Én nemsokéra az leszek, de az egyik "sógorom nagy Guru :)"
Ez helyileg Sárospatakon van. Ha érdekel, írj! gaalvince@gmail.com
Ha felújítani akarsz, akkor időben, mert akkor csinálhatjuk együtt:)
Én is most fogok venni egyet
VInce
sziasztok!!!!!!!!!
Valaki nem tud t5 ös vázat amihez vannak papirok! jó lenne ha valaki tudna segiteni! előre is köszi ! ts251@freemail.hu
Szia!
Én most fogok venni egy T5-öst, de csakis "K-s festékkel fogom fújatni, mert az bírja a TZ-men is :)
Még a fékolaj se hozta le, pedig kapott bőven :) És lakkozva sincsen.
Én Sárospatakon bementem a festékboltba és bagóért kikeverték nekem az egészet :)
Vinutta
Sziasztok!Tudnátok nekem ajánlani Miskolcon vagy környékén vmilyen Pannóniás ezermestert?Netán innen a fórumból vki?:)Plz!És had kérdezzem már meg hogy ti milyen márkájú festékkel és lakkal fújjátok le a felújjítandó Pancsit?Köszönöm a válaszokat
Sziasztokk! valakinek nincs véletelen egész jó állapotu kipuffogója tlf pancsihoz? ha igen megvnném4 áratz irjatok! email :t5s251@freemail.hu
Ha van még kérdésed bátran tedd fel,valaki biztos tudja a válaszokat mindig.
Üdv.
Ezért van ez a fórum Tamás:)
Köszönöm Elődnek és Andrisnak is, hogy gyorsan a segítségemre sietett! Valószínű még nézelődök egy darabig és utána döntök. Sokat segítettetek KÖSZI.
Tamás
Nagyon Köszi TLT! beszélek vele
Ja a számát elfelejtettem.06/20/9784983
Keresd Joe bácsit Újkér -Makkoshetyén.Van egy eladó forgalmis műszakis P10-ese.Korrekt használható állapotban.Ha jól tudom 120at kér érte.
sorszám: 3764 (59909)
( előzmény: Marlboro Man, 2006-08-14 12:50:41)
Hurrrrááá...
Kész az elektronika jó ramatyul nézet ki. Persze összes kábel egyszínű de végre átkábeleztem és a világítások minden tökéletesen müködik. És a gyujtást is rendesen bekötöttem:D:D jupiiiiiiiiiii....
De még első telokart még mindig nem találtam:(:(:(:(
Hello.
Saját meglátásom,illetve tapasztalataim alapján ami a legfontosabb az a motor papírjainak megléte.Viszont ha tagja vagy valamely önsanyargató klubbnak,akkor vegyél bátran papír nélküli gépet,és mennyei örömökben lesz részed a magyar bürokrácia kusza útvesztőiben:-)No de komolyra fordítva a szót a papírok nagyon lényegesek.Azt,hogy lepukkant gépet akarsz-e venni vagy csili-vilit rajtad áll!Akarsz-e rengeteg időt áldozni egy "ótvar" gép rendbetételére,vagy nem?(Mellesleg az a szép,amikor te rakod rendbe a mocit az utolsó csavarig).Van-e pénzed egy felújított,szépen restaurált motorra?Formavilágban is vannak eltérések a különböző modellek között.Pl. hasonlítsd össze a T5 és a P10 típusokat!A T5-ösöket még a 70-es években is gyártották,holott volt már modernebb változat is akkortájt,de a ruszkiknak ez a típus kellett,mert állításuk szerint a hó alól előhúzva is beindul.
Alkatrészt börzéken,illetve ismeretségek útján bőven lehet még találni.Bár a 20-ashoz és 21-esehez nehezebb lesz.
Az én javaslatom az lenne,hogy nézzél jó alaposan körbe,és csak aztán voksolj a vásárlás mellett.Ajánlom figyelmedbe az Ocskay-féle könyvet.Fényképekkel és korabeli ábrákkal,rajzokkal gazdagon illusztrált.
Remélem tudtam valamit segíteni.
Üdv.
Szia Tamás!
Inkább egyhengeres Pannóniát vegyél szerintem, a kéthengeres Pannóniák ugy is ritkábbak.
T5-ös vagy P10-es típus igen megbizható mindenféle átalakítás nélkül is, csak be kell tartani a vezetési technikáját:)
Felújított motorok 200 eFt alatt nem igen juthatsz hozzá szerintem, ha összeadod a felújítási ktgeket még nem is mondtam sokat.
Lepukkant motorot lehet még találni 50-60 ezer körül. Apránként is fel lehet újítani annyira nem ördöngösség.
Alkatrészekhez is könnyen hozzá lehet férni, börzén vagy forumon keresztül.
szia
Előd
SZIASZTOKK!
VALAKI TUDNA NEKEM SEGITENI SOPRON ÉS KÖRNYÉKÉN ILL KISALFÖLDÖN NEM TUD VALAKI EGY PANNÓNIÁT SZEREZNI AMI JÓ RAMATY ÉS MÉG MEG LEHET CSINÁLNI ÉS VANN PAPIRJA? HA IGEN SZÓLJON SEGITSEN NEKEM ELŐRE IS KÖSZI
Hello mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni, mivel arra az elhatározásra jutottam hogy veszek egy Pannóniát.
A kérdések: milyen típust vegyek, van -e olyan amelyiket nem szabad venni mert hamar tönkremegy illetve nincs hozzá már túl sok alkatrés?
Szerintetek lepukkantat vegyek és újítsam fel vagy inkáb egy felújítottat vegyek?
Köszi:Tamás
Jó nyaralást és szép időt. Köszi a segítségeket.
a h,fejet nyugodtan homokoltasd le.. semmi baja nemlesz tőle.. (csak ne fogd meg olajos kézzel mert akkor ronda lesz :D)
na húztam nyaralni! 1 hét múlva megint leszek.
igen, ehez az első telóhoz ez való.. viszont ez az elsőteló nem való a te motorodba :)))
meg a kormány, ill a kezelőszervei nem rávalóak.. amúgy.. így (hót fáradtan) kb ennyi lenne.. nem vészes a gép.. viszont egy szép fényezés, krómozás erősen ráférne :)
És hengerfejet lehetkromoztatni. A hűtőbordáknak nem árt?
Egy kérdés szerinted ennek: http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=11107406 az alsó rész jó lenne az enyémhez?
Igen igen a vaterás. Küldtem még képeket.
ahhahaaa ez az a vaterás T5, nem?
így hirtelen az üléshuzat, és a P10 első teló tűnik fel.. bár eléggé kicsi a kép ahoz hogy az apróbb részleteket is lehessen látni
Uhhh akkor hamar hamar csinálok róla képeket és elküldöm még azokat is. Köszönöm a segítséget.
ha elküldöd a képet, akkor hamar kiderül hogy mi nem való rá.. (mondjuk vagy fél órán belül elküldöd.. vagy vársz 1 hetet.. emrt nyaralni megyek holnap :P )
Hello!
Ehyenlőre csak egy képet tudok róla küldeni, mert itthon még nem csináltam róla mert kisutánfuton hoztuk haza első kereket kiszedtük belőle és P típusu villa van benne és az egyik első lengéscsillapítokarnak az alsó részét elhagytuk. Még az lesz nagy feladat kiderítenem h melyik része milyen típusuból van összerakva.
elméletileg a lámpafejben van egy gyári bekötési rajz. igazából 3 hiba lehet. a gyújtás alaplapról le van szedve középső kábel (slusszkábel)
2. a gyújtáskapcsolóban az érintkezők eloxidálódtak, nem zárnak rövidre.. be kell csiszolni és jó.
3. egyéb probléma.. vezeték szakadás, eltörött az érintkező tartólemeze, netán elhajlott.
amúgy akkor annak a T5-nek jó kusza lehet az elektromos rendszere ha külön slussz gomb van rajta.
amúgy 1-2 képet küldhetnél a gépről.. macgyver@c2.hu -ra
Ja és index csak anyuka megnyuktatása végett kell. 3 napja vettem idén használom és jövőre teljesen szétszerelem és felújítom és akkor le is szerelem az indexet, csak h anyu megnyugodjon picit azért kell (így se örült, h vettem egy nagymotrot).
Csak azért kérdeztem mert most vettem és ez nem áll le és azt mondta a bácsika h ezek nem is szoktak leállni hanem azért van rajta külön sluszgomb és ezért nem értettem h téved e vagy nem. És bekötésirajzot hol találnék a T-5höz? Köszi!
index.. hmm.. hát te tudod (avagy izlések és pofonok) nekem a pannonia "fílinghez" erősen hozzátartozik a karjelzés -is- .
akksi. a lendkerék felöli oldalon lévő dobozban van a helye. elméletileg csak bekötöd azt kész.
gyújtáskapcsoló. nem véletlenül nevezték el így. amúgy jó a meglátásod. ha kiveszed a kulcsot, rövidrezárja a megszakító áramkörét---> nincs gyújtás.---> leáll a motor.
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|