:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
Hali! Valakit nem érdekell gyári új pannónia alkatrész!
Van kromtankos T5-ös. Ugyanúgy ahogy P10-esben-is van. Azt én sem tudom hogy mi végett csinálták őket. Exportra-e v. csak azok voltak akkoriban a "luxus" Pancsik, meg gondolom drágábbak is voltak.
Akkor nekemis exxport T5-ösöm van, mert Csabai kipuff van rajta. meg feketeszámlapos óra, pedig 64-es, meg fekete ülés.. ugyanmár! badarság.. én így raktam össze, ezért ilyen.. pont ugyanígy készülhetett el az olajcsillapítású elsőtelós T5 meg a "magaskormányos" is.. de biztos igazatok van SZAKIK
Bocsi most le kell lépnem, de remélem hogy még folytatjuk az eszmecserét! Egyébként nem akarok dicsekedni de több szocimotorom is van tehát lessz téma. Addigis jó gyújtást kivánok!
A t5-ös se hétköznapi oldalkocsival :))
Hát nem tudom,h export-e. Mondjuk még nem láttam "krom tankos" t5-öt.
Sajna képet azt most nem tudok küldeni, de az esetleges exportra mit lépsz? ( a krom tank sem hétköznapi, vagy igen?)
Valószínű,h azért van magas kormány,mert kényelmesebb. Képet tudsz esetleg küldeni?
Valoszinüleg csak az oldalkocsi miatt( kényelmessebb vezetés) , de az enyém lehet hogy valamien export mert krom tankoldal es a villa már olaj csillapitásu. Véleményed?
Akkor ezek szerint az oldalkocsisoknak volt magas kormányuk?
Szia, ha nem veszed tolakodásnak a hozzászólásomat elmondom hogy: az én 69-es kiadásu oldalkocsis T5-ösömön is magaskormány van.( szerintem gyárilag) ja és krómozott a tankja. Üdv.Tata
Most akkor volt magas kormányos, vagy nem?
Én tavaly voltam Pesten A csepeli motorkerékpárok történelmi kiállításán, és ott volt 1 oldalkocsis T5-ös aminek biz magaskormánya volt. Ebből gondoltam, hogy létezett belőle ilyen kiadás is.
Szia András!
Ha tudsz akkor légyszives küldj képeket az átalakított motorodról.
Nekem speciel tetszenek az ilyen dolgok ha szépen igényesn vannak elkészítve.
e-mail. krupp.gabor@freemail.hu
Kösz!
Szia! SOHA nem volt "magaskormányos" T5 max akkor ha a falusi Pista' bá' P10 kormányt rakott a motorjára.
Az lenne a kérdésem,hogy létezett-e, '69-es kiadásban T5-ös magaskormánnyal. Azt tudom hogy már 73-ban biztos volt.
Már sikerült 1-et kinéznem. De azért köszi.
Heló.Itt van az oldalon egy 6 voltos 20 ledes forulatszámmérő.Azt megcsinálta már valaki?Mert mi már 2.szor csináljuk de igy sem akar rendesen működni.Ki mit mond?Mi lehet a baj?szerintünk IC.
Helló!
Az ural oldalon van egy nagyon szép, papirokkal.
Hol tudom én eztetat motrokot megnézni?Ja és mennyiért pazarolod?:)mhh?
Eladó egy T5-ös pancsi. SZatyorban, de minden megvan ami kell. Első tulajtól(nagyapám) 82000Km-el. Kocsi előtt mindennapi szerkezet volt. Két blokk, és rengeteg apró alkatrész van hozzá. Tel: 06202671991
Hi tud vki kulit Pancsihoz írjon. Kösz.
Kedves Gyula.
...,ha kész vannak a kerekek légyszí értesíts,mert most nincs autóm és a szállitás egy kicsit körülményes,valami jó megoldást kell találnom.
A fotót megpróbálom megoldani.
Üdv. Tamás
Ha jössz a felszabályzott Pannónia kerekekért,.akkor nyugottan le tudod fényképezni.Én nagyon tudnék örülni,ha jó helyre kerülne ez a tipp-topp 350-es.
Helló Kedves Gyula.
Igen én vittem a kerekeket,csak nem kész vannak,ha igen értesits,
70-331-2978
Köszi Tamás
én pl. gáztömítést faragtam bele
sorszám: 3967 (63955)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-10-17 19:54:01)
Olajos flakon kupakjában van egy puha ,műanyag tömítés,hogy ne follyon ki az olaj a flakonból.Na abból nyugodtan megcsinálhatod.Nekem bevált a csepelemnél és a pannóniámnál is.
Üdv.
sorszám: 3966 (63928)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-10-17 19:54:01)
Olyan gumoból amit nem old a benzin...
sorszám: 3965 (63906)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-10-17 19:54:01)
Tisztelt Tamás.Te hoztál hozzám 2db Pannónia kereket felszabályozásra?
Valaki segítsen már a Romet benzincsapba milyen anygból vágjak tömítést?
Hali.
Hétfön beszéltünk a jáwáról,tudnák fotót küldeni a goldcitrom@citromail.hu-ra,megmutatnám a fiamnak mit szól hozzá.
Üdv. Tamás
Vannak nagyfékdobos kerekeim,amik zsír újjak.06203421373
Hali!
Keresek pannóniához nagyfékdobos kerékagyat, esetleg kereket együtt. Csere esetén tudok adni pannónia alkatrészeket. Kérlek jelezzetek a ribaattila@gemencvolan.hu címen.
Köszönettel
Hali.
Semmi gond csak csodálkoztam volna ha valaki hivatalos helyen botrányt csinál,ráadásul vannak esetek amikor a vizsgabiztos sem tud mit csinálni,mert az elöirások rá is vonatkoznak.Vannak kivételessen rosszindulatú emberek,de ez sajnos az élet egyébb területése is igaz.Én az utóbbi idöben nem találkoztam rossz példával.
Üdv. Tamás
Szombaton lesz a Szigetszentmiklósi veterán börze. Ott kapsz.
sziasztok!
segítséget szeretnék kérni. a fiúm újítja fel a Pannóniáját, és a következőre lenne szüksége:
kuplung lamella, parafás.
Ez nekem ugyan nem mond semmit, de remélem, nektek igen, és valakinek van elfekvő, amit megvásárolhatunk. Köszi!
Az ursulab@citromail.hu-n értek el, vagy a 30/30-333-80 számon. Köszi!!!
Uram!
Félreértettél valamit nagyon (bár kétségkívül félreérthetően fogalmaztam):
A viszsgáztató velem szembeni kötözködésére voltam - szerintem - felkészülve, a motor pedig arra hogy szőrszálhasogatós vizsgán is megfeleljen.
Elnézést kérek ha máshogy értetted!
Üdv,
Zoli
A galériában az emberek,motorok címszónál andris nevével fémjelezve megtalálod a gépet,bár ez egy előnytelen fotó:-)
A hétvégén csinálok róla képet és majd elküldöm.
Te is küldhetnél a tiédről!
Üdv.
Nekem is van 1 oldalkocsis p10-esem, egy másikat pedig a hétvégén szerzek be. Kíváncsi lennék, hogy néz ki az a díjnyertes átalakított p10. Ha gondolod küldj már képet róla. Sycora003@gmail.com
Igen igazad van.!40 km/h-nál is meg lehet dögleni.Csak furcsa volt ez a fékpad,de mostmár utána is fogok járni ennek.Te hol hallottad azt,hogy mostmár így lesz a vizsgáztatás?
Goldcitrom!
Nekem is P10-esem van,bár eléggé átalakítva,de szerintem szép és igényes munka lett!Vannak akiknek nem tetszik,hogy át van alakítva,de leszarom őket.Tavly első helyet is nyertem vele a szépségversenyen a szocreál kategóriában.Azelőtt pedig 3. lett:-)))))
Más.
Nem tud valaki nekem olyan rugót szerezni,aminek az egyik vége a léptetővilla tengelyébe,másik vége pedig magába a léptető szerkezetbe van beaksztva?Nekem ki van nyúlva,és emiatt kidobálja az egyest,mert nem elég erős ahhoz,hogy lehúzva tartsa a léptető szerkezetet mikor az egyes sebességet kapcsolom!
Vélemények?!
Üdv.
Kedves RR_ZOZI !
Nem tudom,hogy gondoltad a felkészülést a vizsgáztatóval szembeni harcra,de én nem vagyok egy höbörgő tipus,ráadásul ami törvény azt nem változtatják meg akármilyen módon höbörögnék is.Mindenkit óvnék az esetleges heves indulatoktól mert ez az ember egészségének a rovására megy,és azt hiszem jelenleg ennél fontossabb nincs ezt a hátammögött levő 54 év tapasztalata mondatja velem.
Vigyázzatok magatokra és másokra,mert nem csak a Pannoniánál sok a nyolvan km.
Üdv. Tamás
Hali !
Amit leírtál azt jártam végig én is,csak nem Miklóson hanem a XX.Vas Gereben u.-n,de én azt mondom inkább most "szarozzanak"egy kicsit,ne késöbb a család a koszorúra gyüjtsön,mert ami nem jó azt meg kell csinálni,nem is evvel volt nekem a bajom,hanem a szakember és alkatrész hiánnyal,ezért kértem a segítségeteket,amit hála Istennek meg is kaptam,mégegyszer köszönöm.Beszéltem a Fóti Úrral és viszem a kerekeket.
Üdv. Tamás
Hali Andris !
Köszi a segítségeteket !!!
Gyerekkoromban csodálat tárgya volt számomra a "nagy"motor a Pannonia,akkor nem lehetett és most ugy döntöttem 54 évesen,hogy LESZ ! és vettem egy P10-t.
Evvel vagyok "antagonisztikus "ellentétben a müszaki vizsgáztatókkal szemben.
Üdv Tamás
Az enyém nálam eddig csak úgy műszakizott (2 alkalommal) hogy ránézett a faszi, aztán hozta a matricát. Az is igaz, hogy fel voltam (és a motor is) készülve egy esetleges kötözködésre is....
Nya, egy kis felhomályosítás:
Fékpad: Májusban Szigetszentmiklósi KPM állomáson vizsgázott a P10-esem.
Az egyik legmodernebb fékpad van náluk, a méréskor az éppen nem mért kereket beszorítják, tulaj nyeregbe pattan.
Elöször állóra kell fékezni a kereket, ez könnyű max picit feszesre állítja az ember a féket.
A mérés 2 felén szoktak a motorok elvérezni itt ugyanis a fékerőt kell bizonyos határokokn belül tartani a dobok ovalitását nézik (fékerő ingadozást).
A P10 minden probléma nélkül vette az akadályt.
Sikeres vizsga után beszélgettem egy picit a vizsgáztatókkal.
Az ilyen fékpadok 2-3 éven belül minden vizsgaállomáson meg fognak jelenni, ahol nem lesz ott megszünik a vizsgáztatás.
A fék az egyik legfontosabb része a motorkerékpárnak.
Gondolom hallotátok már azt, hogy valaki megfulladt egy kanál vízben.
Ennek tükrében 80 km/h rengeteg.
Urak a Pannónia fékét is meg lehet rendesen csinálni, ne ezen spóroljatok.
üdv.
Ez nem egyedi, fékpadot használnak Tolna megyében is, ahol én vizsgáztatom az MZ-t. (2 alkalommal voltam, egyszer sem volt gond)
A mérés haszna egyébként megkérdőjelezhető, mert pl. az eredmény erősen függ a vizsgáztató súlyától is. :)
Bocs,én nem olvastam el rendesen.Rá gondoltam.
A 3940-es hozzászólást olvasd el légyszíves mégegyszer.
Én már több motoromat is vizsgáztattam az évek folyamán,amely gépek ráadásul különbözőek voltak,mind korban,mind stílusba stb.Egyiket sem állítatták fékpadra,és nem is vállalnám a fékpados dolgot.F@szt a seggükbe!Ez egy hüly epesti szokás lehet.Vagy lehet miskolcon vannak elmaradva:-)
Egyébként a haveri/baráti körben sem mesélt senki ilyenről,pedig nagyon sok motoros barátom van.
Egyébként még akkor sem értem ezt a fékpados dolgot ha kötelező!Mit várnak el egy pannóniától,amit "rosszabb" esetben,normál utcai használat közben is csak max.80km/h-ig húzod!
A nagy gsxr-eket meg hayabusákat tegyék föl arra a fékpadra.Ott van mitől félni.
Na mindegy.Azért ne hagyd magad.
Egyébként milyen géped van?
Üdv.
Hali.
A Fóti gyulára gondoltál vagy van más is akit esetleg nem ismerek személyessen?H a nem Ö akkor irj telefonszámot és cimet is.
Ugyanis én újonc vagyok itt köztetek.
Köszi a választ.Üdv.Tamás
Hali!
Beszélj Gyulával,keni-vágja a Pannóniát!
Gyuri
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|