:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
ami van váz első teló,tank,bukócső,akksitartó,sztender,hátsó sárvédő,vázsz.74032574.
Nem kötekedni akartam! És ezért mennyit gondoltál?
a hiányokat irtam.nagyon jó restaurálási alap.
Ez igy elég karcsú, még blokk sincs benne. Akkor inkább nevezzük váznak.
nincs papirja .hiányok blokk,kerék.ülés.letisztitott jó állapotban van.üdv
Szia, mit kérsz a 21-esért, mien állapotban van, mi a hibája, papirok?
van hiányos p21-esem.cserébe érdekel 250-es csepel váz.komplett tl.tlt.blokk.tlb.alkatrész.üdv.mindenkinek.
Szia .
www.veteran.hu oldalon van fent eseménynaptár egész évre.
sorszám: 4283 (69420)
( előzmény: mobelvagen88, 2007-02-06 18:21:57)
Sziasztok! A táborfalvai krómozó műhely munkáinak minőségéről van valakinek tapasztalata? Üdv: Tony
Sziasztok!!Tudja valaki hogy mikor lesz valami börze féle mostanában és hol??Meg mikor??
Sziasztok!
Keresek P21-eshez kerek sport légszűrőt, ha lehet törésmenteset.
Keresek Duna oldalkocsihoz hátsó lámpabúrát!!Érd:wespe88@freemail.hu
Heló.Van egy fehér szinű sztem t5ös pannónia blokkom.A pannóniák berugásánál nagy erőt kell kifejteni?vagy szépen berugható.Úgyértem ebből megállapitható a kompresszió de csak nagyjából.Mert ez olyan hogy simán berugható érezni ahogy elengedi a nyomást a hengerben.
Minden nap arra megyek dolgozni, ird meg mikor meg a számodat is meg hogy kb merre is van. Szinte csak a főutat ismerem:. De ha fényképed van akkor küldhetsz.:)
Sziasztok!!Feleslegessé vált 2hónapos T-mobilos Sonyericcson K750i-t cserélnék felújításra váró lehetőleg nem hiánytalan papíros de ha nem az sem baj valamilyen Pannóniára!!Érd:wespe88@freemail.hu
Véleményetek szerint mennyire veszi igénybe egy P10-s motor főtengelyének hajtókarcsapágyát, ha a kompressiót felemelem 11:1-hez. Milyen márkájű tűgörgős kosarat vegyek??? Egyszer vettem egy SKF K 35X42X18-es tűgörgős kosarat. Bele akarom rakatni, nem tudom, mit tegyek. :-(
SEGÍTSÉG!!!
Köszi, Ati
TL Pannóniához keresek keskeny ülést.
E-mail skolasztika@citromail.hu
Szia Carlosz!
Te ugye Kazincbarcikai vagy?
Amennyiben Sajószentpéter felé jársz bejöhetsz megnézni .
Szia Carlosz!
Te ugye Kazincbarcikai vagy?
Amennyiben Sajószentpéter felé jársz bejöhetsz megnézni .
Létezett ilyen motor, a típusjelzése CA-250 volt. Amerikai piacra készült, egész más hengerrel, de ha érdekel, keress rá a neten.
Véleményetek szerint mennyire veszi igénybe egy P10-s motor főtengelyének hajtókarcsapágyát, ha a kompressiót felemelem 11:1-hez. Milyen márkájű tűgörgős kosarat vegyek??? Egyszer vettem egy SKF K 35X42X18-es tűgörgős kosarat. Bele akarom rakatni, nem tudom, mit tegyek. :-(
SEGÍTSÉG!!!
Köszi, Ati
nem érdekel valakit két kisfékdobos felni?nincs lekrómozva és nincs rajta egy szem rozsda vagy horpadás, ellenben nincs benne olasz szöveg.
Engem is érdekelne és egy fénykép is róla.
sziasztok ELADÓ P10es pannonia 1970es kiadásu szürke forgamival
Szevasz az érdekelne hogy helyileg holtalálható és mi az ára
Szia , nekem van egy szétszedett 65' T5-öm blokk és kipufogó nélkül.
Szürke forgalmi , régi rendszám és adásvételi is megvan.
írj, ha érdekel
szaszat5h@freemail.hu
Tegnapelőtt kihoztam a pannát egy kanyarra.Hát mit ne mondjak,már nagyon hiányzott!
Ilyen volt a szám:))))))))))
Az emberek meg csak pislogtak rám,mint pocok a lisztben,hogy ki ez az őrült,aki ilyenkor motorozik.De meg kell mondjam a hideg és a fagy ellenére találkoztam pár motorossal.Ekkor persze örültem,hogy nem csak én vagyok ilyen fanatikus "állat":-)
Azt csodálom a pancsiban,hogy rögtön indul még a legnagyobb hidegben is(igaz szivatóval játszani kell kicsit,de ez természetes).Sőt sokkal könnybben és hamarabb beindul,mint anno a 250-es ETZ-ém!Pedig majd 20 év volt köztük!
Valami ilyesmit mondtak annak idején az oroszok is a T5-ről,hogy nekik azért kell ez a típus,mert a hó alól előhúzva is mindig indul.Pedig a magyarok már a P20-ast fejlesztették akkor,de mégsem kellett a ruszkiknak.Lehet tudtak valamit?
Üdv.
Sziasztok!!Azt akarom kérdezni hogy nemtudjátok-e véletlenül hogy az én DUNA oldalkocsimnak a kerekének a dísz tárcsáját hogy kell oda felfogatni mert vettem egy ilyen tárcsát és a felnin a dob részen csak 3lyuk van és abban se menet se semmi nincs hogy a fenébe kell azt oda felrakni?az oké hogy a lyukak passzolnak de milyen csavar fogja??Segítsetek!!
Huszas háát igen sok az ilyen begyöpösödött vén paraszt,akkor meg bassza meg a szarát annyi léért!!Akkor pusztuljon ott a motor mert annyit nemér!!Én mondjuk még nem próbálkoztam a gyerekénél mert nemtudom hogy hol lakik??DE az a T5-ös egyszer úgyis az enyém lesz a vén banya remélem nemsokára bedobja a törölközőt!!És megy a felmentősereg a motorért!!
Sziasztok!
Keresek pannonia vázat forgalmival, ami átíratható. Vagy roncs pannóniát.
Segítsetek!
Köszi
Köszi szépen az infót!!!
Mindenesetre én megpróbálkozok ezzel a kompresszió dologgal, mondjuk van még egy plusz hengerfejem, szóval sok baj nem lehet, ha valami nem jön össze.
Érdekelne a "CSABAI KIPUFOGÓDOBOK" gyártójának a telefonszáma, és a címe, legalább a megye címe kéne,Én Békés megyéből írok...
Ezek a kipufogók krómozottak???
Köszi, Ati
Szewasztok nem érdekel valakit két pannónia felni és egy kipufogó+furulya?
(nem szalámivéges)
Próbáld ki és majd kiderül.Szerintem 11 fölé ne menj,ugye mennél nagyobb a kompresszió viszony annál magasabb oktánszámú benzin kell.Ha nem kellő oktánszámú benzit használt, akkor öngyúladás keletkezhet, vagy is időnek előtt kezdődik el az égés, mely úgynevezett kopogásos égéshez vezet,teljesítmény-hatásfok romlással jár.
Nem esküdnék meg rá de a Srácok a 24-órás versenyen 13-as kompresszióviszonnyal elkészített Pannóniákkal száguldoznak,persze verseny benzinnel.A 2006-os versenyen két csapatnak is a magas k.viszony,meg persze a túlfúrás miatt megrepedt a henger a hengertalpnál és befalsolt(hamis levegő).Az egyik motorban emiatt szúróláng keletkezett ami át is lyukasztotta a dugatyút kb 1 km alatt.
Szóval a lényeg,hogy a tuning sok ráfordított idő és pénz.
De például ha a P10-ről a kipufogókat lecserélnéd "Csabai" dobokra,már is lényeges külömbséget tapasztalnál.Alulról lényegesen jobban fog húzni,kisebb lesz a fogyasztása és kevésbé fog melegedni.Megtudom adni az utángyártó telefonszámát, kb 30ezer Ft/pár.Megéri,mert én most krómoztattam le a P20-asom kipufogóit 20ezer Ft-ér.
de legalább neked összejött!! hátha nekem is. hali!
A gyár azt írta, hogy 8,5:1 fölé nem érdemes vinni,okot nem írt, hogy miért.
Valószínű, az akkori benzinek kompresszió tűrése miatt.
De nem biztos. Az MZ-nek /250/ kompressziója 10,5:1 (jó, tudom, az MZ nem Pannónia, és a vezérlés is más...) de ha kicsivel nagyobb ez a nyomás, azt észre lehet venni, és nagyon jó érzés, amikor a gép úgy húz, mint egy vadállat...
Ezért érdekel engem ez ennyire
Ati
SZIASZTOK!
Véleményetek szerint, ha megemelném a Pannónia P10-sem kompresszióját, úgy, hogy 11:1 -hez lenne az arány,akkor ez szerintetek mit eredményez majd? Ezt úgy érném el, hogy a hengerfejből szedetnék le, van is egy képlet ehhez.Kiszámoltam mennyit kell.
Azért akarom, mert ha nagyobb a kompresszió, akkor a robbanási nyomás is nagyobb lesz, és a gép jobban húz majd.
Véleményeket várok!!!
Köszi, Ati
ne add fel!!!! én is 19-évet könyörögtem a 20-as ért
a fia a tesóm osztálytársa volt 87-89-ig azóta nincs kapcsolat sajnos. de a közeljövöben lemegyünk megint de mostmár a fiához .külön lakik az apjától, de a faluba. és vele beszélünk 50 be adják ide a rozsdabogját. hátha megtudjuk fűzni. csak az öreg mindig azzal jön eggyik szavával majd én felújítom mármint ő, van krómozó ismerőse ,meg festő is, a másik szavával eladná de 100 alatt nem lehet kitolni a portáról. már 5 ször voltam nála és semmi eredmény. már hülyének néz , valamint látja hogy kell a motor, és ezért nem enged. bassza a csőrömet hogy tőlünk 10 km-re ott rohad egy huszas. pont ezt a típust gyűjtöm . na de ez van ha összejön a bolt majd megírom. csaó!!
Áá még van egy, szigorlat, arra megy a készülgetés, majd felnézek valamikor jövöhéten és beszélünk
Sziasztok!
Nincs valakinek egy TLT-je, amelytől egy közösen kialkudott ár után megválna?
Köszönettel:Robi
06705634076
srobeo@freemail.hu
Köszönöm!
Nincs nagy "faragás" benne. Igazából csak kis változásokat eszközöltem. Az ülésnek mennie kellett, mert nem ért le jól a lábam. Meg a színe csajos, meg néhány felrat rajta, amit nem nagyon láthatsz (Szeretkezz, ne háborúzz! meg hasonlók)
De ez a nyomi Közl. Felügy. meg a hülye szabályai... Ha nincs hozzá papírod, mehetsz, amerre látsz... DE az nem számít, hogy van egy csomó kerekes láda, amit a rozsda tart össze!!! Azoknak van papírja, mert ugye az a fontos...
SZóval kösz az ötletet, rohanok börzére ;-)
most nézem! korrekt darab! gondolom nagyon sok munka van benne.. ez tényleg megérdemelné hogy forgalomba kerüljön :)
a "faragott" motorokat tényleg nem nézik jó szemmel.. (mikor már menthetetlen átalakítást csinálnak rajtuk.. váz csonkítás stb.. vagy esetleg egy "kurrens" alkatrészt vágnak szét, azt énsem nézem jó szemmel...)
fiával, lányával nem vagy jóban?! az ilyeneknél esetleg az segíthet hogy feveszed a gyerekeikkel a kapcsolatot, elhozzák a motort, forgalmit és írtok egy adásvételit... más tippem nincs.. esetleg, megvárni hogy meghaljon, nade azis mikor következik be?! addigra lehet szétrohad a váz is..
5 éve küzködöm vele. 80 embert kérdeztem, le tudom e papírozni, mindegyik mást mondott. Sok féle utat próbáltam, most az egyik a Központi Okmányiroda, a másik egy ismerős bennfentes. Én érzem a zsákutca szagukat, de még nem adom fel. Börzére mostanság nem jutottam el, de talán most lesz időm.
Nem tudom, hova tudnám küldeni a képet. De már előre félek mindenféle reakciótól, mert a nagy öreg Pannóniásoktól általában megszoktam a leszólást. A papák a szomszédból: jaj de kár, hogy így elba...d! Pedig milyen szép lehetne.... Ezt te ÍGY akartad??? Meg hasonlók. De azért megnézem, hova küldhetnék képet.
ez igen ez mák!! nekem sajnos ezzel a gyökérrel nem lessz ijen szerencsém előre látom. szét van rohadva a motor és 100 alatt nem megy ki a portáról,ez a motor erre lett ítélve hogy elrohadjon kint az esőn. mijen felfogás az ijen? mindig ezt mondja ha odamegyek. és nem áll túl fényesen anyagilag, sőt... na de ez van . ahogy írtam majdnem mindannyiunknak van ijen története aki szereti és gyűjti a régi motorokat. csaó sziasztok!!
úgyfest.. de ez -engem- egyáltalán nem zavar.. sőőt :))
mostanában nem látlak MSN-en.. tán végeztél a vizsgákkal?
én hétfőn végeztem.. le is adtam gyorsan az indexem... :)
sajnos sok ilyen "begyöpösödött paraszt" él az országban.. anno-1,5 éve- mondtam ismerősnek hogy megvenném a Pannoniáját.. "kiscsikó" koromban haverral azon játszottunk hogy na majd MI beindítjuk.. először határozottan elküldött a francba.. aztán 2-3 hetente beállítottam hozzá mindig másik Pannoniával.. meséltem hogy erre jártam arra jártam.. a végén aztmondta hogy hozzam el ingyen.. csak egyet kér, hogy csináljam meg becsülettel, és amint kész, mutassam meg neki :)
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|