:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
Üdv!
T1-hez keresek komplett kipufogórendszer, (újra krómozottat), valamint váltó és berugókart, fék és tengelykapcsolókart, tankra térdgumikat, valamint egyéb gumi alkatrészeket.
Előre is köszönöm.
Zsolt (30/3039595)
Üdv!
De rég jártam erre, most jutott eszembe ez az oldal, de örülök, h megvan még. Vissza kell ide szoknom. :)
Ez az egyhengeres Pannóniák típushibája Ha a léptetővilla nincs eltörve, vagy cseréje nem segít, akkor ha rám hallgatsz megszokod a hangját, ez a legköltséghatékonyabb megoldás :-)
Egyébként váltótengely és 2. fokozati fogaskerék együttes cseréje gyári újra (talán) segíthet...
Üdv motorosok!
Kérdésem lenne hozzátok:
Van egy jóképü t5-ös pancsim csak az a gond vele hogy a váltás elég körülményes.A fogaskerekek jók a kuplung kiemel a váltó is üzemel de ha váltok kettesbe és ha nem vigyázok igen rossz hangja van vagy be sem veszi.Várom az ötleteket hogy lehetne megoldani ezt a problémát.Köszi
ez egy régi szám nélküli komplett blokk.
Blokkban van valami új vagy csak a forgattyús ház új? Esetleg képet tudnál küldeni? Bocs a sok kérdésért!
teljesen komplet forog.az első rész a heger előtt bordázott .
Üre vagy van benne valami? Képet tudnál küldeni róla?
VAN EGY PANNÓNIA SZÁMNÉLKÜLI MOTORBLOKKOM.ÜDV MINDENKINEK.
Üdv mindenkinek!
Nem tudom, hat évvel ezelőt mik voltak a szabályok, de most csak érvényes műszakival írják át a vasat. Az eredetiségvizsgáló csak jót akart akkor, amikor előbb a műszaki vizsgára küldött, mert ha 60 napon belül nincs meg a műszaki, fizethetem újból a 13 rongyot. Ezzel nincs is bajom, de a sok befizetnivalót rablásnak tartom!
Alább kimásoltam az ide szóló rendeletet, hátha jól jön valakinek:)
Használt gépjármű tulajdonjogának átírása
A tulajdonjog átíratásához eltérő okiratok szükségesek attól függően, hogy régi vagy új típusú forgalmi engedélye van a járműnek.
Régi típusú forgalmi engedély esetében az átírási kérelemhez csatolni kell:
a járműhöz korábban kiadott régi típusú forgalmi engedélyt,
a forgalmi engedély és törzskönyv illetékének megfelelő illeték megfizetését tanúsító igazolást,
a tulajdonátruházásról kiállított okiratot (adásvételi, ajándékozási szerződés, hatósági határozat stb.) vagy számlákat,
a műszaki érvényességet igazoló műszaki adatlapot, kivéve, ha a műszaki érvényesség a forgalmi engedély adattartalmából megállapítható .
A kérelem benyújtásakor be kell mutatni:
az előzetes eredetiségvizsgálat megtörténtét igazoló határozatot,
a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás megkötéséről szóló igazolást,
a vagyonszerzési illeték befizetéséről szóló postai feladóvevényt, és amennyiben szükséges a rendszámtábla, érvényesítő címke igazgatási szolgáltatási díjáról szóló igazolást,
az ügyfél személyazonosságát igazoló okmányát (képviseleti eljárás esetén a meghatalmazást), valamint
jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság esetében 3 hónapnál nem régebbi cégbírósági bejegyzést vagy másolatot a cégbejegyzésről, aláírási címpéldányt, a cég ügyintézőjének eljárási jogosultságát igazoló megbízását .
sorszám: 4330 (70122)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-02-18 16:05:03)
t5-ös blokk karbival szürővel.
Ha így ment volna az én ügyem is akkor lehet hogy most sem lenne motorom. Történt ugyanis, megláttam egy háznál a fához támasztva egy 350 es cz jawat. Megtetszett és megkérdeztem eladó-e. 8000Ft ért megvettem. A tulaj azt mondta csak aksi meg benzin kell bele. :-). Gyertya nem volt benne beázott berohadt rendesen. Szétszedtem, csak a blokkot hagytam a vázban semmi mást. Irány az eredetvizsga motor a csomagtartóban elfért. Megcsinálták így is csak ráírták hogy nem volt egyben és kész. Át is írták, nem kellett hozzá se műszaki se biztosítás. kb 6 évvel ezelőtt történt.
Uraim, az eredetvizsgálónak semmi köze ahhoz hogy van vizsga a járművön vagy nincs.Az egy pöcs lehetett, tudjuk van ilyen bőven.Úgyszintén nincs köze a kötelező biztosításhoz.Észbontó hogy némely szaki milyen hülye ahhoz amit csinál.Eladtam egy Trabit, és azt aki megvette azzal küldte el az eredetvizsgáló, hogy BMW kerekek vannak rajta,és vigyen átalakítási engedélyt.Egy vicc ez az egész.
Hello. Milyen tipusú blokkokról lenne szó? Kompletten karbival, szűrővel?
2db.pannónia motorblokk eladó.06707764309.üdv.
SZia igazad van mentsük meg a régieket én is azon vagyok most már végig fogom csinálni minden áron.Ahoz tulsokba van már hogy abbahagyjam meg külömben mássab egy pancsival gurulni mint a JAWA-val a jawa gyorsabb a pancsi valahogy lazább és jobban megnézik.Sok fiatal nem is tudja elképzelni hogy milyen érzés vele motorozni
Üdv mindenkinek!
Én tavaly júniusban vettem egy forgalomból végleg kivont P10-es gépet /1971/. Szerencsémre megtaláltam az eredeti tulajt, akivel megcsináltam az adás-vételt. A felújítás után kezdődött a neheze:) Irány az okmányiroda / Békéscsaba / nagyon rendesek és előzékenyek voltak, csak azt nem tudták, mi ilyenkor a teendő...Telefon ide-oda, azt mondták: első az eredetvizsga. Az eredettvizsgáztató szerencsémre szintén megszállott motoros volt, felvilágosított: első a műszaki vizsga, utána a többi...Bejelentkeztem a műszaki vizsgára de előbb kötni kellett kötelező-biztosítást. Kérdeztem mire, mert hogy nincs renszámom...válasz: az alvázszámra! OK Biztosítás megkötve, időpont a műszaki vizsgára megvan, de útvonalengedélyt az okmányirodától kell kérni...Megyek vissza az irodába, megintcsak összedugják a fejüket, ideiglenes rendszámot kell vennem! Mondom, köszönöm, akkor elviszem utánfutón a vizsgára. Erre kiderül, hogy az ideiglenes renszám tulajdonképpen állandó lesz, megvettem, felszereltem, használtam is a gépet rendesen:)A műszakin rendesek voltak, fék-világítás OK, a sarc befizetve, irány az eredetiség-vizsgálat, sarc befizetve, irány az okmányiroda, rendszámra biléta, sarc befizetve...azóta az enyhe télben mentem vagy ötszáz kilométert, mindenhol megcsodálják az öreg gépet. Aki szereti a kihívásokat, nyugodtan vágjon bele, mensten meg egy régi mocit, megéri...
Ha nem gond nekem is küldj már képet a mocidról. sycora003@gmail.com
Nekem is küldhetsz pa10@freemail.hu.
Valakit nem érdekel p10-es teljes villája +kormány tank és váz papir nélkül?
Szia
a motor 20éve van nálam csak nem volt használva és át irva mert kisgépet akartam csinálni amotorjábol.De meg változott a világ én is meg öregedtem és elkezdtem veteránozni.Igy hát a pancsibol veterán lesz.Van egy 26éves CZ 350es gépem is müszakis.A pancsitol meg nem félek a motorja még nem volt meg bontva 14000km van csak benne.Küldöm a képeket.
Szóval a blokkszámba kötött bele,nem a vázszámba.Bocsi.
Snail!
Nekem küldhetnél egy képet a vasról!
ide:dcsepel@freemail.hu
Üdv.
Most nem vágom,hogymi van?!
Először azt írod,hogy levizsgázott,és utána vitted eredetvizsgára.
1.Ha a mocit most vetted,akkor az eredetvizsga van hamarabb a sorban,az átíratással egyetemben.Műszakira csak aztán viheted!
2.Ha nem most vetted akkor minek vitted eredetvizsgára?Mióta van nálad a motor,hogy nincsen rajta eredetvizsga a te nevedre?
3.És mi az,hogy visszarendelte műszaki vizsgára,ha egyszer 2 évre megadták rá az érvényességet?
Szóval nem értem az egészet.
Az én tanácsom az,hogy vidd el egy másik eredetvizsgás céghez,és ott is nézesd meg,de ne mond meg nekik,hogy a másik cégnél mit mondtak.
Én is jártam már hasonló szituban egy dcsepel 125-össel.A hülye,idióta eredetvizsgálók azt mondták,hogy a vázban található szám nem egyezik a forgalmiban lévővel.Pedig még a szürke forgalmija volt a gépnek.A hülye,buta,ostoba,agylágyult seggfejek nem is azt a számot nézték amit kellett volna.De persze engem nagy flegmán,és kelletlenül kiküldtek a vizsgálóhelységből,mert ott illetéktelen személy nem lehet.Persze az illetéktelen személy az nekik a tulaj volt,hogy kapnák be a f@szomat!!!
Beküldtek a miskolci KPM-hez,hogy ott csináljak én valamit.Bementünk motorostól,utánfutóstól(persze másik napon,hogy hadd fogyjon a szabadságom),és kijött az illetékes,aki ránézett,és azt mondta,hogy nincs itt gond,vigyem másik céghez.Hát elvittük rögötn utána,és láss csodát ott rögtön tudták,hogy mit és hol kell nézni.Persze stimmelt minden.
Azt azért még hozzátenném,hogy az első helyen két tejfölös szájú,nyápic inas volt a "SZAKEMBER",akiknek fogalmuk sem volt arról,hogy egy ilyen régi masinán hol kel keresni a számokat.
A Pannóniámmal meg legutóbb úgy jártam a miskolci KPM-nél,hogy belekötött nekem is a vázszámba a f@sz vizsgabiztos,de miután már levizsgázott.Odajött,és elkezdett kötekedni,hogy gyanús neki ez a blokkszám!Mondom mi gyanús?Nagyon tiszták a számok mondja!Mondtam neki,hogy gőzborotvával van mosva rendszeresen a moci,és egyébként is törzskönyves,forgalmis motorról beszél,úgyhogy ne okoskodjon.Aztán belátta,vagy csak nem volt kedve vitatkozni,de elment.
Szóval én mindenképp azt mondanám,hogy nézesd meg máshol is,Amúgy hova valósi vagy?Ha borsodi,akkor tudok neked érdemben is segíteni ebben!
Üdv.
Van egy eladó 1967-es P10-es Pannóniám. Jelenleg üzemképtelen, amúgy jó állapotban van. Kb. 10 éve át lett festve, krómoztatva nem lett. Szürke forgalmis, jelenleg lejárt a műszakija, új rendszámmal, új gumik, újonnan áthúzott űlés. Ha valakit érdekelne képet tudok küldeni róla. Bővebben e-mailben. snail1981@freemail.hu
Most megkell várnom hogy mi lesz a rendörségi döntés addig nem tudok tovább lépni.Talán majd csak jelenkezik valaki aki járt már ilyen vagy hasonló ügyben.
Ha tudtok segitsetek elöre köszi
Mondd meg neki,hogy az apja faszát!!!
Mit okoskodik a kis pöcs??
Jól tarkón kéne baszni,hogy kiessenek a fogai!!
Üdv.
SZia
a motorszám meg a vázszám is ugyanaz
az volt a kifogása hogy egyik másik számnál mélyebb abeütés
Hello. Miért mondta, hogy nem eredeti. nem ugyanaz mint a vázszám?
SZiasztok
ma levizsgázott a P10es 2évet kapot
elvittem eredetvizsgára és a fazon azt erösiti hogy a motorszám nem eredeti .
Vissza rendelte müszakira ott meg öten megvizsgálták és állitják hogy eredeti.
Most holnap kell menem az okmányirodába.Mire számithatok vagy mi a teendö ijenkor segitsetek köszi
p21-es hiányosan eladó cserélhető.üdv.
p21-es hiányosan eladó cserélhető.üdv.
Szép gyüjtemény! Nekem is van egykét mocim: Gyári T5, Gyári 21-es, oldalas t5h, jawa360, cz 150 1952-es,danuvia, simson star, etz 150. / plussz alkatrészeik/
pannónia t5.1966 full gyári.4000.km.TLB HIÁNYOSAN TL.MAJDNEM KOMPLETT.CSEPEL.125.T1 EREDETI.JO.MZ TROFI 125.MEG SOK CUCC.
Ja bocs az elöbbiért eltévesztettem, Romhányi.
Sebaj, egyébként irtad hogy veteránozol.Mien motorjaid vannak?
ő is romhányi.cimét nem tudom megadni
Köszi, a haverod hovavalósi? Ő is Andorkai? Emilcimét megadnád/ esetleg ha gondolod privátban/.
egyik haveromnak van 2db 21-es karbija meg más mocicuccok.06309195969
Egyébként én is veteránozok, csak nincsfelesleges alkatrészem. Egyébként motorikus alkatrészt nem tudsz 21-eshez?
köszi de az nem érdekel csak veterán cuccok
Esetleg 250-es etz cuccokra?
p21-es váz.74032574.tank.első teló.bukócső,hátsó lengővilla,akksi tartó,szerszámtartó,hátsó sárvédő,sztender.csere érdekel.üdv.
Őszinte leszek,csak érdeklődtem egyébként hol van?
eddig oké, és az árat illetőleg mi az elképzelésed?
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|