:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
van egy 1957/8.tlt.blokkom eladó.
Hello ! Nem tudja valaki hogy az alábbi csapágyak yook-e pannoniába?
6203 C3-as
6204 C3-as
6205 C3-as...
asszem ezek voltak... de lehet hogy 6204-6205-6206.. ? :S nem toom... főtengely két végére kell meg tűgörgők a hajtókar végére... :S
Plz help ! Fontos lenne :S
Előre is köszi : Rider
Tisztelt Kolléga!
Ne kérd,hogy én elkezdjem irogatni,hogy nekem mik vannak a pocokon.Amiket az elöbb említetél az mind van.Jobban járunk mind a ketten,ha Te írsz egy listát,hogy mire van szükséged,és én arra válaszolok.
érdekelne a moci már régota keresek pancsit tel:70 315 83 02
nincs egy listád az alkatrészekről? mert akkor több minden is kéne ha van mint pl gumibak a tank alá, berúgókar világitó tekercs es még ki tudja mi minden ha tudsz küldj listát árakkal e-mailbe helyileg merre vagy?
előre is köszi
Ha kell új kondi,akkor adok szívesen.
a megszakitohézag hibátlan gyújás lap odaállitva ahova kell kalapács nyit -zárde a kondit nem tudom hogy jo-e ? fordulatnál nem tudom hogy csinálja-e nem merem szétforgatni nehogy a dugó a nyakamba ugorjon!!!!
köszönöm segitséged mint irtam kezdő vagyok hol tudok beszerezni alkatrészeket hozzá ujonan?
az adott fordulatnál jelentkezik a probléma?? (tehát ha mittudomén 2-at kiforgatod amennyire tudod akkor is szórakozik? -gondolom igen-)
megszakítóhézag? előgyújtás? kondicsere szerintem alap :) (legalábbis én egy gyújtásalaplapomban sem hagyok régi kondit, mindig újat kap)
köszönöm gyors segítségedet
de sajnos ezeken már túl vagyok
az lehetséges hogy a kondim vagy a megszakítóm nem működik rendesen???
én már nem tudok másra gondolni de addig nem akarom szétszedni még nem
tudom hogy lehet-e ezek miatt?
mégegyszer köszi
Javaslom,hogy először cserélj egy gyertyát,és ezzel egyidőben tisztítsd meg a karbit,illetve mosd ki a légszűrőt.Ha ezután is fennállnak a panaszok,akkor a gyújtásod van elállítódva.
Üdv.
Sziasztok!
Volna egy pannonia p21-esem motorom eladó.A motor 3éve lett leálitva azóta állásában megkopott,Etz elsőrésszel,csoppertankal,pár alkatrészhiánnyal,kérésre természetessen képet küldök vagy ha kérdeznél nyugottan irj.
zsebecom@freemail.hu
Sziasztok!
Volna egy pannonia p21-esem motorom eladó.A motor 3éve lett leálitva azóta állásában megkopott,Etz elsőrésszel,csoppertankal,pár alkatrészhiánnyal,kérésre természetessen képet küldök vagy ha kérdeznél nyugottan irj.
zsebecom@freemail.hu
Sziasztok!
Szabályos Pannónia TLF-re olyan csőrszerű hátsó lámpabúrát rakni, aminek a felső fele sárga, úgy értem, le lehet így vizsgáztatni?
sziasztok miert van az hogy p10-m
hibátlanul működik kb 70km/h-ig
utánna viszont ledurrog es nem megy tovább? tudom hogy nem versenygép csak kellemetlen hogy mindig rám várnak!
ha tudtok segítsetek légyszi
még kezdő vagyok ilyen dolgokban
Zapkorte válasz erre | email2007-03-20 17:36:271 adásvételi szerződést kötni két tanuval
2 biztosítást kötni
(3 műszaki vizsga, ha nincs)
4 eredetvizsga
5 az összes papírt betolni az ocsmányirodábasorszám: 2114(előzmény: petya54, 2007-03-20 15:44:46)
Sziasztok!
Van egy eladó danoviám gyári rajta minden! Csak gatyába kellene rázni ugyanis nem volt 10 éve használva!
még nem fényképeztem le de ha valakit érdekel nanasy@freemail.hu vagy 0630/6567332 elér ára: 100ezer
Ha az embernek van egy pannoniája... hogy tud rá papírokat szerezni ? van rendszám meg minden... talán még a forgalmija is megvan... szla hogy lehet újra forgalomba hozni és ez kb mennyibe fájna ?
Persze nem most akarom... mert még sok a tenni való...
Miért akarod kicserélni a jól bevált gyárit?Ha csak a világítás ereje miadt akkor arra van más megoldás.
Nem érdemes,tökéletes a lendkerekes gyújtás.
Kábelkorbácsot meg tudsz venni Győrvári Andristól,talán 2500FT.
Az elektronikáról jut eszembe/fejembe (nem kívátn törlendő!)
Megoldható-e illetve érdemes-e a 6V-os rendszert 12V-osra cserélni, mint pl. a 350-es Jawa-nál?
Szia és köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy ennyire egyszerű lenne a dolog...
A gépről minden kábel és minden elektronika le lett szerelve, s ami 'gyanús' volt (értem ezalatt , hogy kopott, repedt, elöregedett, stb.)az ki lett dobva, azaz össze kell szednem még a hozzávaló alkatrészeket is. Jó lenne egy lista, hogy pontosan mi is kell legyen egy T5-ösön. (Pl: lámpakapcsoló, index, duda, stb.)
Nem nagy durranás azt a 8 vezetéket bekötni.Kábelköteggel meg tudlak segíteni.
Sziasztok!
Végre ismét hazaevett a fene, s most van lehetőségem tovább dolgozni a vason. Jönnek is a gondok ezerrel.
Első kérdés: Ha a motor papirjai elkeveredtek az évtizedek alatt, akkor hogyan lehet újra forgalomba helyezni? A gép nem lopott, csak kivonták anno '80 körül a forgalomból, s mára már nincs meg a forgalmija...
Második kérdés: Elektronika. Van-e Pest környékén valaki, akit nyugodt szívvel ajánlotok, hogy ujra tudja kábelezni a gépet?
A váz le lett már szinzerezve, most gyöngyfújatom a blokkot és megy fényezőhöz a vas. Lassan kezd alakot ölteni :D
Szívesen.A rendszámmal már sokkal könnyebb dolgod van,mert Magyarországon csak a rendszám alapján tartotak nyílván mindig gépjármüveket,sem alvázszám,sem motorszám alapján nem kaptam segítséget,legalábis a központi gépjármű-nyílvántartóban.Ezt azért merem állítani,mert ezt nem csak hallotam valakitől,valahol,hanem ezzel foglalkozom évek óta.
És tényleg ott van! Köszönöm szépen, valószínűleg megspóroltál nekem pár felesleges kört a hatóságokkal!
A váznyakban,általában jobb oldalt.
Szívesen fogadom azt az e-mail címet!
Hol? A váz melyik részén?
Linket nem tudok,de adok egy emil címet ahonann a legjobb helyről informálódhatsz.
A 61 évjáratnak benne van a rendszáma a vázba.
Köszönöm szépen az infókat! Sejtettem, hogy nem lesz könnyű dolgom, de eléggé elszánt vagyok. Ha esetleg valaki tudna muatni egy linket, ahol részletesen, pontosan le van írva a procedúra, azt nagyon megköszönném (persze megnézem majd újságban is)! Üdv.: Z.
Én ezt a verziót elvetném.Egyszer ezt velem is megcsinálták.Befizettem a díját annak,hogy lekérjék azadatokat a rendszám alapján,aztán a kis csepelemről kiderült,hogy az egy 50 ccm-es simson.
Nagy lófaszt a szájukba.A végén majdnem megszívattak okirathamisítás illetve a hatóság félrevezetése címén.
A Veterán című újságban többször is leírták m ár mi ilyenkor a teendő.Javaslom,hogy lapougassátok ti is sűrűbben,mert sok érdekes infó van benne.
Egyébként ha jól emlékszem,akkor egy közjegyző előtt kell írni egy nyilatkozatot,hogy a motor nem lopásból származik.Ezt ő hitelesíti(persze jó magyar ft-okért),és ezzel a papírral a kezedben mehetsz tovább a magyar bürokrácia igencsak rögös,és átláthatatlan labirintusában:(
A kulival ugyanezt kell majd végigjárnod,ha nincsenek meg a papírjai.
Remélem sikerrel jársz.
Üdv.
21-es elsö teleszkopba milyen"o"gyürü kell?most vettem észre,hogy hiányzik!elöre is köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!
Sajnos tapasztalatból mondom,hogy igen.1990-92után épült ki a számítógépes rendszer,így csak papíron a BM nyilvántartásban szerepel.Ezt a papírt a régi rendszám alapján keresik meg.
Az előző tulaj személyazonossága kevés ehhez? Z.
Nem akarlak elszomorítani,de az adás-vételi kevés lesz.Ha meglenne a régi rendszám,akkor az alapján az okmányiroda lekéri neked a BM nyilvántartásból az adatokat.
Sziasztok! Nemsokára kész leszek egy 1961-es TLF felújításával. Az előző tulaj kivonta forgalomból, így rendszám nem volt, a papírjait meg elhagyta, csak adásvételim van róla. kb mennyibe fog nekem kerülni a forgalomba állítás. Nomeg van egy kuli is, amit meg szeretnék venni, az sincs levizsgáztatva, de tudtommal korábbi papírjai vannak. Annak a vizsgáztatása hogyan zajlik, és mennyibe kerül? Előre is köszönöm a válaszokat! Z.
Keresek 1962-es évjáratú Pannónia T1-hez első fékkart (kormányon lévőt), hátsó lámpát, jobb oldali kipufogó csövet (ami a hengertől jön le). Képeket erre az e-mailre lehet küldeni: todor_@t-online.hu
Hello. A kapcsolási rajzot nem tudnád eljuttatni nekem? Előre is kösz.
Hali ! Sikerült :) Az elektronika gyújtás része bekötve és tesztelve...
Mivel még nem volt felrakva a tank a gépre ezért a hengerbe öntöttem egy kis benzint (tényleg csak egy kicsit és keveréket) beraktam a gyertyákat és berugtam... láss csodát... szépen felpörgött... ontotta a füstöt majd leállt :) kicsit mintha kopogott volna de a következő lépés ezekután úgyis az lesz hogy blokkot szétszed tűgörgőket meg csapágyakat cserélem... meg ami még hibás vagy elhasznált állapotú az csere...
Elektronikus magyarázatért és segítségért külön köszönet Zilahi Imrének aki személyesen is megnézte a gépet és hozott egy kapcsolási rajzot :)
Majd még jelentkezem ! Üdv : Ádám
PANNÓNIA TL 1955-ÖS.CSERÉLHETŐ
Nagyon jó motorok a Pannóniák
Ha van csere kereked, és nem kell a fékfelszabályozás,akkor 25.000-re jön ki az új nagyfékdobos Pannónia kerék.
a www.hevederzar.hu címen a van egy lakatos, aki vállal meglévő zárhoz kulcs készítést. Tavaly dolgoztattam is vele, jól sikerült.
Vidd el egy lakatoshoz,vagy kulcsmásolóhoz az egész dobozt.Bár több,mint valószínű,hogy a kulcsmásoló el fog hajtani.
Anno én levittem az egész dobozt egy régi vágású,igazi szakihoz,akinél végigpróbálgathattam a kulcsokat,míg nem találtam bele valót.Ugyanis volt neki egy csomó valahonnan.A kormányzárhoz ugyanígy találtam kulcsot.
üdv.
Nem tudja valaki véletlen hogy kell szétszedni és Pancsi oldaldoboz zárat és kulcsot csinálni bele? Sajna nincs meg.Az is elég ha mozogna kulcs nélkül.
No a gumi is erdekel a féket nem kell felszabályozni és cserekerék is van. Már csak az ár kérdéses:) és h postai v. személyes lesz-e a biznisz. Ja majd elfeledtem nem nekem lesz de azt mondta a barátom kérdezzem meg h nagy fékdobos-e mert neki az kéne.
Gumit kérsz rá?Fékeket hozzá szabályozam?
Vagy elég a befüzöt,kicentirozot kerék,homokfújt,polirozot fékaggyal.Ha van csere kereked ami Neked nem kell,azt beszámolom,mert alkatrészeket mindig keresgélek cserére.
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|