hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás

Összesen: 131 oldal

Balázs_
válasz erre | email2007-04-28 19:44:58
Szervusz!

Az szerintem azért van mert kevés neki az az 5 százados hézag, az nagyon kevés, én a csepelt fúrattam és 1-2 tizedes rés van hagyva a dugó-henger között.
Van egy drasztikus megoldás erre, azt meg vízpapírnak hívják, ahol rágódik a dugó ott lesumákolsz belőle.
sorszám: 4541 (74110)
(előzmény: motorka, 2007-04-24 21:10:43)

 
 
andor64
válasz erre | email2007-04-28 17:17:37
eladó egy 57/8.tlt blokk.
sorszám: 4540 (74101)

 
 
motorka
válasz erre | email2007-04-24 21:10:43
1-es számu a túlméret a furat 68,5 a dugattyú utángyártott 68,45 a derékszögelést nem csináltam nem tudom hogy lehet megcsinálni, de a dugattyún a két kipufogó nyilás vonalában a felső holdpontnál és ennek a tükőrképinél látszanak a behúzási nyomok. Én úgy gondolom ha derékszögelési probléma volna, csapszeg felöli oldalon kellene mutatkoznia,persze ha nem jól tudom kérlek javics ki,előre is köszi.
sorszám: 4539 (73868)
(előzmény: GyusziP20, 2007-04-24 13:11:46)

 
 
GyusziP20
válasz erre | email2007-04-24 13:11:46
Egyhengersnél pontosan nem tudom, de ha gyári dugót tettél bele akkor kb 7-8 század mm-es illesztés kell, utángyártott dugóval akár 1 tized mm.
Gyakori szerelési probléma, hogy az emberek elfelejtik ki derékszögelni a hajtókart, te megcsináltad?
sorszám: 4538 (73838)
(előzmény: motorka, 2007-04-23 21:47:21)

 
 
motorka
válasz erre | email2007-04-23 21:47:21
olyan problémám volna pannónia t-5őst generáloztam fel és ovatos bejáratás mellet is behúz a dugó a keverék természetesen 1:20-as kb 300km vanbenne felújitás ota ha megszorul berantom a kuplungot mire legurulok az ut szélére már ujra könnyen mozdul a dugattyu a hengerben azt szeretném tudni hogy ez bejárodik vagy soha nem lesz tokéletes
sorszám: 4537 (73815)

 
 
Ptibi
válasz erre | email2007-04-23 16:41:47
Csapágy:
3 db 6305 C3 (25x62x17)
szimering:
1 db 25x50x10
1 db 25x62x10

sorszám: 4536 (73802)
(előzmény: Bag19, 2007-04-23 13:34:32)

 
 
Bag19
válasz erre | email2007-04-23 13:34:32
Sziasztok meg tudnátok mondani a P12 pancsihoz a főtengely csapágy és szimeringek méreteit illetve a csapágy számát mind2 oldalit
köszi
sorszám: 4535 (73792)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-04-20 17:24:19
Hali! P21-hez nincs semmim!
sorszám: 4534 (73691)
(előzmény: P10-es, 2007-04-16 21:12:49)

 
 
andor64
válasz erre | email2007-04-20 07:46:19
van p21luxhoz első lámpatartóm.üdv.
sorszám: 4533 (73643)
(előzmény: P10-es, 2007-04-16 21:12:49)

 
 
sandrasT5
válasz erre | email2007-04-17 17:15:13
Annyi van, hogy az én motorjaimon az egyikben papír légszűrő van, a másikban fémszita. (hasonló a külső karbira szerelt légszűrőhöz)
sorszám: 4532 (73467)
(előzmény: Romet, 2007-04-10 19:54:08)

 
 
P10-es
válasz erre | email2007-04-16 21:12:49
Szia Józsi!

Esetleg P21-eshez nincs valami alkatrészed?
sorszám: 4531 (73401)
(előzmény: GJózsi, 2007-04-14 13:50:53)

 
 
Fóti Gyula
válasz erre | email2007-04-16 09:00:21
Ha keresel még segítséget a Pannóniádhoz,akkor hívj fel napközben a 06 20 3 421373-as mobilon.
sorszám: 4530 (73300)
(előzmény: photosniper, 2007-04-14 17:57:38)

 
 
photosniper
válasz erre | email2007-04-14 17:57:38
Sziasztok srácok!

Sikerült összefűzni a blokkot (hihetetlen, hogy újra hallhatom a hangját :D ) és lassan neki kellene állnom az átépítésnek és az összeszerelésnek is.

Kellene egy-két alkatrész:

- ami gumi az minden
- két kerék vagy valaki aki felküllőzi és centirozza (a két megvan)
- egy nyeregülés (Pl. Csepel)

Akinek van, az árakkal együtt dobjon egy mail, legyen szíves a tiborKUKACrevesz.tk emil címre.

Köszönöm:
Tibi
sorszám: 4529 (73207)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-04-14 13:50:53
Helló! Van sok eladó pannónia blokk alkatrészem. nem tudom biztosan, de valószínüleg p10-esé.

1 főtengely
1 henger
1 hengerfej
1 balos dekli
1 jobbos dekli
4 közepe (2 pár)
1 berúgókar
2 váltókar
1 komplett váltó
2 kuplung


ÉS MÉG SOK MINDEN!!!
sorszám: 4528 (73195)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-04-13 08:24:55
http://www.piacesprofit.hu/?r=13853 Épeen ezt a témát boncolgatja a cikk.
sorszám: 4527 (73138)

 
 
Geri
válasz erre | email2007-04-12 20:38:47
Hey srácok! Úgy néz ki hogy a TLF-em mellé tudok szerezni egy Danuviát. Eléggé jó állapotban van a motor csak nincs forgalomban.A gumik meg a szokásos szerelések tönkre mentek rajta de eléggé jól néz ki. Szerintetek mennyit lehet adni egy ilyen gépért?
sorszám: 4526 (73115)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-04-12 20:36:31
Annak elég vérszegény... nekem inkább médiahack-szagúnak tűnik.
sorszám: 4525 (73114)
(előzmény: maat73, 2007-04-12 14:33:24)

 
 
Fóti Gyula
válasz erre | email2007-04-12 15:49:34
Elgondolkodtató az ötleted,de nem is hülyeség.
sorszám: 4524 (73091)
(előzmény: maat73, 2007-04-12 14:33:24)

 
 
Fóti Gyula
válasz erre | email2007-04-12 15:45:47
A mühelyt idén kezdik építeni az elmondások alapján,a gyártósor meg még egykicsit odébb van.
sorszám: 4523 (73090)
(előzmény: R.A., 2007-04-11 09:29:30)

 
 
maat73
válasz erre | email2007-04-12 14:33:24
Ez a piackutatás,hogy bedobták a témát...
sorszám: 4522 (73085)
(előzmény: R.A., 2007-04-11 23:06:07)

 
 
andor64
válasz erre | email2007-04-12 13:14:38
van egy rozsdás tlb-m.cserélhető.
sorszám: 4521 (73083)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-04-11 23:06:07
Én is üdvözítem, de egy vállalkozást piackutatással illik kezdeni...
sorszám: 4520 (73065)
(előzmény: andris, 2007-04-11 21:42:44)

 
 
andris
válasz erre | email2007-04-11 21:42:44
Én is valahogy ezen a véleményen vagyok.

Nekem van most egy P10H 1969-ből.Ezt biztos,hogy nem adom el.Illetve tavaly vettem egy 1000-es Kawasakit(15 éves),amit meg azért nem fogok lecserélni egy új pannára,mert nagyon kicsi lenne,és minek is,mikor ott van az öreg pannóniám.

Én alapvetően csak a 250ccm-t kifogásolom ebben az egész dologban.Ha esetleg tényleg nagyobb lenne a ccm. akkor lehet,hogy bevállalnék egyet a kawa helyett.De ebben a felállásban egyelőre még nem!

Ettől függetlenül üdvözítem ezt az egész kezdeményezést,és lelkesedést.



Üdv
sorszám: 4519 (73058)
(előzmény: feri2360, 2007-04-11 10:52:00)

 
 
Gala
válasz erre | email2007-04-11 20:27:04
Tisztelt Fóti Úr!

A Danuvia fórumon Ön felajánlott egy
új Danuvia lánckerékagyat egy motor restaurálásához. Amennyiben a Fórumosok nem tartanak igényt rá, szívesen megvásárolnám Öntől.
Üdvözlettel: Galántai Zoltán
galantaiz@vnet.hu
sorszám: 4518 (73051)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-04-11 14:33:07
Az felvetéseddel kapcsolatban annyit tudtam meg -pénteken jártam az újpesti motorcenterben, ahol hiányoltam az új Jawakat-, ahogy a tulaj elmondta: a legújabb szabályok szerint már nem hozhatnak be az országba 350-eseket...Újat tehát elvileg már csak raktárról vehetnél. Ha van...
sorszám: 4517 (73028)
(előzmény: feri2360, 2007-04-11 10:52:00)

 
 
photosniper
válasz erre | email2007-04-11 14:04:26
Jogos a dörgés... Szépen fogalmaztad meg a véleményemet. :D
sorszám: 4516 (73027)
(előzmény: R.A., 2007-04-11 11:36:27)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-04-11 11:36:27
Nem feltétlenül van igaza a fórumosoknak. A 250 ccm szerintem is elhibázott ugyan (A1-essel nem vezethető, ha pedig ebből és Akorl-ból is kinőttél, a 250-esnél már valószínűleg nagyobbat akarsz, három éves használatra pedig nem érdemes többszázezres kiadásokba verni magad - a futároknak és városon belüli utazásra a 125 ccm bőven elég, országútra pedig min. 400 ccm körülit érdemes venni), de ha valóban lesz belőle valami, akkor érdemesebb ezt választani, mint egy használt japánt.
A fő problémám nem is ez, hanem inkább az, hogy ha ezt a motort 2008-ban be akarják mutatni, a prototípusnak már legalább félkész állapotban kellene lennie. A merketinget sem igazán értem, ha már a T-sorozatról kapja a nevét, akkor Európában nem egy V2-es motorral kellene debütálni, hanem vagy a már emlegetett soros kéthengeressel (bár annak is inkább P-2007 nevet adnék), vagy egy hosszúlöketű egyhengeressel.
sorszám: 4515 (73023)
(előzmény: feri2360, 2007-04-11 10:52:00)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-04-11 10:52:00
Szimpatikus ötlet, de szerintem egy 18 lovas gépből ha évi 100-at el tudnak adni, az már átütő siker lesz. Nemrég e fórumon egy másik topikban megemlítettem, hogy gondolkodom egy vadi új 350 Jawa vásárlásán. Senki sem értett velem egyet, az általános vélemény szerint ennyi pénzért (600-700 ezer ft) inkább használt japán 500-ast vennének, akár kissé lepusztultat is, legfeljebb saját munkájukkal felújítanák. Ismerőseim is így gondolkodnak. Szerintem a mostani pannóniások sem fognak újat venni.
sorszám: 4514 (73022)
(előzmény: photosniper, 2007-04-11 09:31:19)

 
 
photosniper
válasz erre | email2007-04-11 09:31:19
A kérdések nagyrészére én sem tudom a választ, de remélem lesz alkalmam beszélgetni velük a Pannónia Fesztiválon.

Ettől függetlenűl nagyon tetszik az ötlet, s egyelőre -bár csak a megérzéseimben bízhatok- hiszek nekik.

Szeretném a jővő évi szezont egy új Pannónia nyergében kezdeni.
sorszám: 4513 (73017)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-04-11 09:29:30
Gyártósor, műhelyt, ilyesmit láttál ?
sorszám: 4512 (73016)
(előzmény: Fóti Gyula, 2007-04-11 07:14:34)

 
 
Fóti Gyula
válasz erre | email2007-04-11 07:14:34
Igen ,ismerem.Múlthét pénteken volt a Pannónia-klub áprilisi megbeszélése.(Minden hónap első péntekén találkoznak a pannóniások,egy előre megbeszélt helyen.)Most, kb 50-en voltunk,és ott lett bemutatva Mázló Imre,és minden kérdésre válaszolt.
sorszám: 4511 (73006)
(előzmény: R.A., 2007-04-10 22:49:09)

 
 
Fóti Gyula
válasz erre | email2007-04-11 07:14:25
Igen ,ismerem.Múlthét pénteken volt a Pannónia-klub áprilisi megbeszélése.(Minden hónap első péntekén találkoznak a pannóniások,egy előre megbeszélt helyen.)Most, kb 50-en voltunk,és ott lett bemutatva Mázló Imre,és minden kérdésre válaszolt.
sorszám: 4510 (73005)
(előzmény: R.A., 2007-04-10 22:49:09)

 
 
Fóti Gyula
válasz erre | email2007-04-11 07:13:41
Igen ,ismerem.Múlthét pénteken volt a Pannónia-klub áprilisi megbeszélése.(Minden hónap első péntekén találkoznak a pannóniások,egy előre megbeszélt helyen.)Most, kb 50-en voltunk,és ott lett bemutatva Mázló Imre,és minden kérdésre válaszolt.
sorszám: 4509 (73004)
(előzmény: R.A., 2007-04-10 22:49:09)

 
 
Sycora
válasz erre | email2007-04-11 06:34:15
Hi. Nem tudom mi lesz ebből az egészből,de reménykedjünk. Ha nem találtak még egyes alkatrészekhez magyar gyártót akkor egyáltalán mé jelentették be a kész motor bemutatását a jőre megrendezendő motorkiállításon? Remélem nem csapnak össze vmit akkorra csak hogy kész legyen.
sorszám: 4508 (73003)
(előzmény: R.A., 2007-04-10 22:49:09)

 
 
andris
válasz erre | email2007-04-11 00:51:12
Igen nekem is gyanús pár dolog!

De én azért reménykedem,hogy tényleg lesz valami.

Szerintem regisztrálj a Gyuszi által beírt címen,és látogasd meg a rendezvényt.Ott biztos,hogy tisztázódni fognak a dolgok a kételyeinkkel kapcsolatban.

Én sajnos nem biztos,hogy el tudok majd menni:-)

De izgatottan várom majd a beszámolókat tőletek.

üdv.
sorszám: 4507 (73000)
(előzmény: R.A., 2007-04-10 22:49:09)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-04-10 22:49:09
Mondjátok, ismeri valaki az új Pannonia leendő gyártóit ? Kíváncsi lennék egy pár dologra...
Kezdjük mindjárt az elején: .com domain a .hu helyett, 1 db postafiók és egy mobilszám az elérhetőség. Aztán: koppintott látványterv (érdekes a 250ccm-es V-Twin blokk is), a beígért soros kéthengeresről semmit sem tudni.
Végül: ígéret arra, hogy a koreai, kínai stb. motoroknál olcsóbb lesz, de mg azt sem tudják, ki és mennyiért gyárt majd hajtókart és kereket...
sorszám: 4506 (72996)

 
 
motorka
válasz erre | email2007-04-10 21:35:37
Az összes T-5H ,P-10H tipus bal oldaldekniben szerelt levegőszűrövel és csűcsös végű halk kipufogóval szerelték
sorszám: 4505 (72990)
(előzmény: Romet, 2007-04-10 19:54:08)

 
 
Romet
válasz erre | email2007-04-10 19:54:08
Sziasztok!
Kérdésem lenne.Az összes T5H légszűrőházas volt?Nem volt olyan aminek csak a karbiján van légszűrő?Most akarok venni egy T5H-t ,és ennk nincs légszűrőháza hanem a karbin van.Ez már tákolás lenne?
sorszám: 4504 (72980)

 
 
photosniper
válasz erre | email2007-04-10 18:25:14
SÜRGÖS SEGÍTSÉG KELLENE: Az új pannóniáról van szó!

Elakadtak a srácok a sorozatgyártással, mert nem találtak senkit Magyarországon aki tud kereket csinálni (komplett, küllös) és aki tud hajtókart kovácsolni.

Ha ismertek ilyen szakikat, akkor jelezzétek.

Üdv:
Tibi
sorszám: 4503 (72975)

 
 
Gala
válasz erre | email2007-04-10 15:46:33
Tisztelt Fóti Úr!

A Danuvia fórumon Ön felajánlott egy
új Danuvia lánckerékagyat egy motor restaurálásához. Amennyiben a Fórumosok nem tartanak igényt rá, szívesen megvásárolnám Öntől.
Üdvözlettel: Galántai Zoltán
galantaiz@vnet.hu
sorszám: 4502 (72957)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-04-10 09:26:37
Jobbat mondok: '75-ben is jött még le a szalagról T5-ös, a blokkja - gyakorlatilag minimális változtatásokkal - '49 óta ugyanaz volt (250-es Csepel).
sorszám: 4501 (72933)
(előzmény: andris, 2007-04-06 20:23:03)

 
 
GyusziP20
válasz erre | email2007-04-07 19:49:54
Ha esetleg nem ismernéd ezt az oldalt nézd meg, regisztrálj és gyere el te is.Szerintem sokan leszünk ott Pannóniások.

http://www.pannoniafesztival.com/p_feszt_php/p_feszt_main.php
sorszám: 4500 (72777)
(előzmény: andris, 2007-04-06 20:23:03)

 
 
andris
válasz erre | email2007-04-06 20:23:03
Azt vedd meg,aemlyik jobban tetszik.

Szerintem alapvetően "csak" külalakjukban különböznek.
Nekem egy átalakított P10H-m van.Eddig soha semmi gondom nem volt vele.

A T5-ös nekem formavilágában jobban tetszik,mint a gyári P10-es.Egyébként ezt a típust kifejezetten a ruszkik kérésére tartották meg a gyártási programban,mert állításuk szerint még a hó alól előhúzva is indult:-)Asszem még 1973-ban is gyártották az oroszok kedvéért,pedig már akkor is elavult konstrukciónak számított.

Üdv.
sorszám: 4499 (72729)
(előzmény: gabi80, 2007-04-06 09:39:43)

 
 
gabi80
válasz erre | email2007-04-06 19:52:53
Köszönöm a hozzászólásokat.
sorszám: 4498 (72726)
(előzmény: Geri, 2007-04-06 16:04:16)

 
 
Geri
válasz erre | email2007-04-06 16:04:16
Szerintem mindegyik Pannónia kényelmes, a P10 egy fejlesztett változata a T5-nek, tehát valószínűleg jobb. A motorja megbízhatóbb, jobb a hűtése, viszont a T5 jobban fekszi az utakat, kényelmesebb valamivel.Ezek a motorok "igénytelenek" tehát ha nem hajtod ki a lelkét, kényelmes tempóban nagyon megbízhatóak.
sorszám: 4497 (72720)
(előzmény: gabi80, 2007-04-06 09:39:43)

 
 
vkami
válasz erre | email2007-04-06 12:50:01
Mindennapra a P10-est választanám, kényelmesebbnek tűnik.
sorszám: 4496 (72710)
(előzmény: gabi80, 2007-04-06 09:39:43)

 
 
gabi80
válasz erre | email2007-04-06 09:39:43
Sziasztok!
Szeretnék venni egy Pannóniát. Kínáltak nekem egy T5-öst és egy P10-est is. A kérdésem az lenne, hogy van-e valamilyen előnye a mindennapi használatban a P10-nek a T5-tel szemben.
sorszám: 4495 (72700)

 
 
andris
válasz erre | email2007-04-03 15:40:29
No megnéztem ezt a cikket is.

Azt nem értem,hogy miért nem magyarhonban mutatják be először?!

Sebaj,jövőre mi is megláthatjuk!

De az még jó messze van:-(



Üdv.
sorszám: 4494 (72519)
(előzmény: Petvik, 2007-04-03 15:26:41)

 
 
andris
válasz erre | email2007-04-03 15:32:16
Tegnap küldtem a megadott mail címre egy levelet,de nem válaszoltak.Igen kíváncsi vagyok a részletekre!!!

Megnéztem ezt a népszabadságos cikket is,de csak annyival jutottam közelebb az ügyhöz,hogy isaszegen szerelik össze a vasat!

Ha valaki megtud még valamit jelezze!!

Üdv.
sorszám: 4493 (72517)

 
 
Petvik
válasz erre | email2007-04-03 15:26:41
http://index.hu/totalbike/tesztek/pannoniauj/
sorszám: 4492 (72515)

 
  Összesen: 131 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu