:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
Szervusz!
Az szerintem azért van mert kevés neki az az 5 százados hézag, az nagyon kevés, én a csepelt fúrattam és 1-2 tizedes rés van hagyva a dugó-henger között.
Van egy drasztikus megoldás erre, azt meg vízpapírnak hívják, ahol rágódik a dugó ott lesumákolsz belőle.
eladó egy 57/8.tlt blokk.
1-es számu a túlméret a furat 68,5 a dugattyú utángyártott 68,45 a derékszögelést nem csináltam nem tudom hogy lehet megcsinálni, de a dugattyún a két kipufogó nyilás vonalában a felső holdpontnál és ennek a tükőrképinél látszanak a behúzási nyomok. Én úgy gondolom ha derékszögelési probléma volna, csapszeg felöli oldalon kellene mutatkoznia,persze ha nem jól tudom kérlek javics ki,előre is köszi.
Egyhengersnél pontosan nem tudom, de ha gyári dugót tettél bele akkor kb 7-8 század mm-es illesztés kell, utángyártott dugóval akár 1 tized mm.
Gyakori szerelési probléma, hogy az emberek elfelejtik ki derékszögelni a hajtókart, te megcsináltad?
olyan problémám volna pannónia t-5őst generáloztam fel és ovatos bejáratás mellet is behúz a dugó a keverék természetesen 1:20-as kb 300km vanbenne felújitás ota ha megszorul berantom a kuplungot mire legurulok az ut szélére már ujra könnyen mozdul a dugattyu a hengerben azt szeretném tudni hogy ez bejárodik vagy soha nem lesz tokéletes
Csapágy:
3 db 6305 C3 (25x62x17)
szimering:
1 db 25x50x10
1 db 25x62x10
Sziasztok meg tudnátok mondani a P12 pancsihoz a főtengely csapágy és szimeringek méreteit illetve a csapágy számát mind2 oldalit
köszi
Hali! P21-hez nincs semmim!
van p21luxhoz első lámpatartóm.üdv.
Annyi van, hogy az én motorjaimon az egyikben papír légszűrő van, a másikban fémszita. (hasonló a külső karbira szerelt légszűrőhöz)
Szia Józsi!
Esetleg P21-eshez nincs valami alkatrészed?
Ha keresel még segítséget a Pannóniádhoz,akkor hívj fel napközben a 06 20 3 421373-as mobilon.
Sziasztok srácok!
Sikerült összefűzni a blokkot (hihetetlen, hogy újra hallhatom a hangját :D ) és lassan neki kellene állnom az átépítésnek és az összeszerelésnek is.
Kellene egy-két alkatrész:
- ami gumi az minden
- két kerék vagy valaki aki felküllőzi és centirozza (a két megvan)
- egy nyeregülés (Pl. Csepel)
Akinek van, az árakkal együtt dobjon egy mail, legyen szíves a tiborKUKACrevesz.tk emil címre.
Köszönöm:
Tibi
Helló! Van sok eladó pannónia blokk alkatrészem. nem tudom biztosan, de valószínüleg p10-esé.
1 főtengely
1 henger
1 hengerfej
1 balos dekli
1 jobbos dekli
4 közepe (2 pár)
1 berúgókar
2 váltókar
1 komplett váltó
2 kuplung
ÉS MÉG SOK MINDEN!!!
http://www.piacesprofit.hu/?r=13853 Épeen ezt a témát boncolgatja a cikk.
Hey srácok! Úgy néz ki hogy a TLF-em mellé tudok szerezni egy Danuviát. Eléggé jó állapotban van a motor csak nincs forgalomban.A gumik meg a szokásos szerelések tönkre mentek rajta de eléggé jól néz ki. Szerintetek mennyit lehet adni egy ilyen gépért?
Annak elég vérszegény... nekem inkább médiahack-szagúnak tűnik.
Elgondolkodtató az ötleted,de nem is hülyeség.
A mühelyt idén kezdik építeni az elmondások alapján,a gyártósor meg még egykicsit odébb van.
Ez a piackutatás,hogy bedobták a témát...
van egy rozsdás tlb-m.cserélhető.
Én is üdvözítem, de egy vállalkozást piackutatással illik kezdeni...
Én is valahogy ezen a véleményen vagyok.
Nekem van most egy P10H 1969-ből.Ezt biztos,hogy nem adom el.Illetve tavaly vettem egy 1000-es Kawasakit(15 éves),amit meg azért nem fogok lecserélni egy új pannára,mert nagyon kicsi lenne,és minek is,mikor ott van az öreg pannóniám.
Én alapvetően csak a 250ccm-t kifogásolom ebben az egész dologban.Ha esetleg tényleg nagyobb lenne a ccm. akkor lehet,hogy bevállalnék egyet a kawa helyett.De ebben a felállásban egyelőre még nem!
Ettől függetlenül üdvözítem ezt az egész kezdeményezést,és lelkesedést.
Üdv
Tisztelt Fóti Úr!
A Danuvia fórumon Ön felajánlott egy
új Danuvia lánckerékagyat egy motor restaurálásához. Amennyiben a Fórumosok nem tartanak igényt rá, szívesen megvásárolnám Öntől.
Üdvözlettel: Galántai Zoltán
galantaiz@vnet.hu
Az felvetéseddel kapcsolatban annyit tudtam meg -pénteken jártam az újpesti motorcenterben, ahol hiányoltam az új Jawakat-, ahogy a tulaj elmondta: a legújabb szabályok szerint már nem hozhatnak be az országba 350-eseket...Újat tehát elvileg már csak raktárról vehetnél. Ha van...
Jogos a dörgés... Szépen fogalmaztad meg a véleményemet. :D
Nem feltétlenül van igaza a fórumosoknak. A 250 ccm szerintem is elhibázott ugyan (A1-essel nem vezethető, ha pedig ebből és Akorl-ból is kinőttél, a 250-esnél már valószínűleg nagyobbat akarsz, három éves használatra pedig nem érdemes többszázezres kiadásokba verni magad - a futároknak és városon belüli utazásra a 125 ccm bőven elég, országútra pedig min. 400 ccm körülit érdemes venni), de ha valóban lesz belőle valami, akkor érdemesebb ezt választani, mint egy használt japánt.
A fő problémám nem is ez, hanem inkább az, hogy ha ezt a motort 2008-ban be akarják mutatni, a prototípusnak már legalább félkész állapotban kellene lennie. A merketinget sem igazán értem, ha már a T-sorozatról kapja a nevét, akkor Európában nem egy V2-es motorral kellene debütálni, hanem vagy a már emlegetett soros kéthengeressel (bár annak is inkább P-2007 nevet adnék), vagy egy hosszúlöketű egyhengeressel.
Szimpatikus ötlet, de szerintem egy 18 lovas gépből ha évi 100-at el tudnak adni, az már átütő siker lesz. Nemrég e fórumon egy másik topikban megemlítettem, hogy gondolkodom egy vadi új 350 Jawa vásárlásán. Senki sem értett velem egyet, az általános vélemény szerint ennyi pénzért (600-700 ezer ft) inkább használt japán 500-ast vennének, akár kissé lepusztultat is, legfeljebb saját munkájukkal felújítanák. Ismerőseim is így gondolkodnak. Szerintem a mostani pannóniások sem fognak újat venni.
A kérdések nagyrészére én sem tudom a választ, de remélem lesz alkalmam beszélgetni velük a Pannónia Fesztiválon.
Ettől függetlenűl nagyon tetszik az ötlet, s egyelőre -bár csak a megérzéseimben bízhatok- hiszek nekik.
Szeretném a jővő évi szezont egy új Pannónia nyergében kezdeni.
Gyártósor, műhelyt, ilyesmit láttál ?
Igen ,ismerem.Múlthét pénteken volt a Pannónia-klub áprilisi megbeszélése.(Minden hónap első péntekén találkoznak a pannóniások,egy előre megbeszélt helyen.)Most, kb 50-en voltunk,és ott lett bemutatva Mázló Imre,és minden kérdésre válaszolt.
Igen ,ismerem.Múlthét pénteken volt a Pannónia-klub áprilisi megbeszélése.(Minden hónap első péntekén találkoznak a pannóniások,egy előre megbeszélt helyen.)Most, kb 50-en voltunk,és ott lett bemutatva Mázló Imre,és minden kérdésre válaszolt.
Igen ,ismerem.Múlthét pénteken volt a Pannónia-klub áprilisi megbeszélése.(Minden hónap első péntekén találkoznak a pannóniások,egy előre megbeszélt helyen.)Most, kb 50-en voltunk,és ott lett bemutatva Mázló Imre,és minden kérdésre válaszolt.
Hi. Nem tudom mi lesz ebből az egészből,de reménykedjünk. Ha nem találtak még egyes alkatrészekhez magyar gyártót akkor egyáltalán mé jelentették be a kész motor bemutatását a jőre megrendezendő motorkiállításon? Remélem nem csapnak össze vmit akkorra csak hogy kész legyen.
Igen nekem is gyanús pár dolog!
De én azért reménykedem,hogy tényleg lesz valami.
Szerintem regisztrálj a Gyuszi által beírt címen,és látogasd meg a rendezvényt.Ott biztos,hogy tisztázódni fognak a dolgok a kételyeinkkel kapcsolatban.
Én sajnos nem biztos,hogy el tudok majd menni:-)
De izgatottan várom majd a beszámolókat tőletek.
üdv.
Mondjátok, ismeri valaki az új Pannonia leendő gyártóit ? Kíváncsi lennék egy pár dologra...
Kezdjük mindjárt az elején: .com domain a .hu helyett, 1 db postafiók és egy mobilszám az elérhetőség. Aztán: koppintott látványterv (érdekes a 250ccm-es V-Twin blokk is), a beígért soros kéthengeresről semmit sem tudni.
Végül: ígéret arra, hogy a koreai, kínai stb. motoroknál olcsóbb lesz, de mg azt sem tudják, ki és mennyiért gyárt majd hajtókart és kereket...
Az összes T-5H ,P-10H tipus bal oldaldekniben szerelt levegőszűrövel és csűcsös végű halk kipufogóval szerelték
Sziasztok!
Kérdésem lenne.Az összes T5H légszűrőházas volt?Nem volt olyan aminek csak a karbiján van légszűrő?Most akarok venni egy T5H-t ,és ennk nincs légszűrőháza hanem a karbin van.Ez már tákolás lenne?
SÜRGÖS SEGÍTSÉG KELLENE: Az új pannóniáról van szó!
Elakadtak a srácok a sorozatgyártással, mert nem találtak senkit Magyarországon aki tud kereket csinálni (komplett, küllös) és aki tud hajtókart kovácsolni.
Ha ismertek ilyen szakikat, akkor jelezzétek.
Üdv:
Tibi
Tisztelt Fóti Úr!
A Danuvia fórumon Ön felajánlott egy
új Danuvia lánckerékagyat egy motor restaurálásához. Amennyiben a Fórumosok nem tartanak igényt rá, szívesen megvásárolnám Öntől.
Üdvözlettel: Galántai Zoltán
galantaiz@vnet.hu
Jobbat mondok: '75-ben is jött még le a szalagról T5-ös, a blokkja - gyakorlatilag minimális változtatásokkal - '49 óta ugyanaz volt (250-es Csepel).
Ha esetleg nem ismernéd ezt az oldalt nézd meg, regisztrálj és gyere el te is.Szerintem sokan leszünk ott Pannóniások.
http://www.pannoniafesztival.com/p_feszt_php/p_feszt_main.php
Azt vedd meg,aemlyik jobban tetszik.
Szerintem alapvetően "csak" külalakjukban különböznek.
Nekem egy átalakított P10H-m van.Eddig soha semmi gondom nem volt vele.
A T5-ös nekem formavilágában jobban tetszik,mint a gyári P10-es.Egyébként ezt a típust kifejezetten a ruszkik kérésére tartották meg a gyártási programban,mert állításuk szerint még a hó alól előhúzva is indult:-)Asszem még 1973-ban is gyártották az oroszok kedvéért,pedig már akkor is elavult konstrukciónak számított.
Üdv.
Köszönöm a hozzászólásokat.
Szerintem mindegyik Pannónia kényelmes, a P10 egy fejlesztett változata a T5-nek, tehát valószínűleg jobb. A motorja megbízhatóbb, jobb a hűtése, viszont a T5 jobban fekszi az utakat, kényelmesebb valamivel.Ezek a motorok "igénytelenek" tehát ha nem hajtod ki a lelkét, kényelmes tempóban nagyon megbízhatóak.
Mindennapra a P10-est választanám, kényelmesebbnek tűnik.
Sziasztok!
Szeretnék venni egy Pannóniát. Kínáltak nekem egy T5-öst és egy P10-est is. A kérdésem az lenne, hogy van-e valamilyen előnye a mindennapi használatban a P10-nek a T5-tel szemben.
No megnéztem ezt a cikket is.
Azt nem értem,hogy miért nem magyarhonban mutatják be először?!
Sebaj,jövőre mi is megláthatjuk!
De az még jó messze van:-(
Üdv.
Tegnap küldtem a megadott mail címre egy levelet,de nem válaszoltak.Igen kíváncsi vagyok a részletekre!!!
Megnéztem ezt a népszabadságos cikket is,de csak annyival jutottam közelebb az ügyhöz,hogy isaszegen szerelik össze a vasat!
Ha valaki megtud még valamit jelezze!!
Üdv.
http://index.hu/totalbike/tesztek/pannoniauj/
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|