Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
??????????????? ÉS? ez már régi sztori
olvastátok a veteránt???http://kepek.origo.hu/galleriesdisplay/gdisplay?xml=/0801/Sport200812511553/gallery.xml
Üdv mindenkinek!
1969-es 175ccm-es CZ-hez keresek alkatréseket!
Cserébe tudom ajánlani PANNÓNIA alkatrészeimet!
Ha van cuccod CZ-hez írj!
Gyújtásoldali simmering,rossz gyújtási időpont,kopott,törött gyűrűk,kopott,meghúzott henger,benzinszegény keverék.
sorszám: 5038 (89253)
( előzmény: Black Dragon, 2008-01-26 19:36:14)
Hello!
Haveromnak van egy P10-es Pannóniája és az a baja, hogy üresben ki lehet csutkázni és pörög is szépen de amikor sebességbe megpróbál elindulni azzonnal erőtelnné válik a motor és lefullad. Ez miért lehet?
Sziasztok pannoniához keresek nagy fékdobos kerékhez küllőket pontosabban egy szett küllőt(72db)
LAci
SZevasztok Pannoniához p10 hez keresek használatiutasitást és alkatrész katalogust meg vételre vagy letöltésre.Hát ha vakaki tud segiteni. Elöre is köszi
Üdv!
Eladó 5 Pannonia blokk,meg egy doboznyi nem motorikus alkatrész!
thotpeti@gmail.com
Üdv mindenkinek!
Kersek P21-es első lámpát kompletten.
sziasztok!
Főként pestieknek szól a dolog,a mai napon kb. 10 és 21 óra között a IX.Kerületből a Lurdy háznál az ingyenes parkolóból ellopták apám kocsiát.
Kérlek titeket ha jártok arrafele és láttátok(bármikor) hívjatok v. írjatok ide a fórumba.
Az autó típusa fiat fiorino 1,5 i.e. benzines fehér színű dobozos,rendszáma:FDB-666
ismertető jegyei:jobb ajtó kicsit sérült,motorháztető, és a hátsó ajtó jobb szárnya horpadt.Sok szerszám van van a hátsó részben,és a február elején mennünk kéne a kocsival dolgozni.
Ismétlem bárki látja menet közben hívjon
ez az én számom:06-/70/-774-92-55
ez az apámé:06-/20/-9-309-505
nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget.üdv:András
Hali, az enyém 1965 január havi és csőlámpás. A veterán-tól is érdeklődtem ők se tudtak volna róla hogy 65ben jött ki csőlámpával. De bizony jött, pár ezer darab (az enyém a 2300 akárhanyadik)
Üdv!Tegnap volt nálam egy márkatárs és mint kiderült a 65' év eleji T 5 is jött ki csőlámpával,neki ilyen van.A menyasszonyomé meg 65' április havi már a VT5-el jött ki,de lehet hogy a februás-március haviak között fellelhető még a VT-4-el szerelt is.
Meg a T1 utolsó szériája is csőlámpás volt. Mivel gyakorlatilag egy időben futott ki a T1 és jelent meg a T5 (némi átfedéssel természetesen).
Üdv.
T5 gépkönyvet tanácsos átböngészni. :)
amúgy elsőtelóba "olajban feloldott gépzsír" szükséges.. hátsóba pontosan nem tudom mennyi olaj kell, de ha addig nem írnak, hétvégére megnézhetem.
Sziasztok Pancsisok.
Az lenne a kérdésem, hogy 68-as T5-ös első telóba kell-e olajat is tenni vagy elég a zsír? Valamint a hátsó telóba mennyi és milyen olaj kell? Mert többféle adatot is találtam mindkettőre.
A krómozásuk mennyire jó?
Cseredolgaim nem tudom, hogy menyire vannak mert kosárban van a gépem és még most mérem fel a hiányzó darabokat.
Lámpafej tartó (balos) van esetleg,
Jó állapotúak!Ezüstre vannak festve.Inkább csere érdekel bármilyen alkatrész p12-re, vagy árban megegyezhetünk!Baráti áron:mondjál egy árat.
a ráfok milyen állapotban vannak? Mennyi lenne?
Ja, meg 2db 18"-os ráfom!
Van egy garnítúra(72 db)használt küllőm anyával 18"-os kerékhez, ill. 2db 19"-os kerék(P10)kompletten, elég jó gumikkal, fékbetéttel, tengellyel.Elcserélném P12-es alkatrészre, mindenfélére!
szerintem is csö lampas volt
Üdv mindenkinek. Remélem valaki tud segíteni mert a p10-esemen az első telómban nem tudom hol volt az "O" gyűrű és nem tudom mekkora mert nem tudom hova raktam őket. Tehát ha valakinek rajza vagy mérete lenne hozzá vagy bármilyen segítséget tud nyújtani kérem jelezzen:rico2@t-online.hu Előre is köszönöm.
sokat segítene a fénykép megköszönném.
Érdeklődnék, hogy a porlasztóban a dúsító szelepe és rugója hogyna néz ki nekem ezek hiányoznak.
Ha valakinek van arra vevő lennék
-szerelt zárószelep (BK 3-24.02.00)
- dúsító rugó (BK 3-24.00.11)
alaktrészjegyzék szerint T5 és P10-.el csereszabatos.
Az én tudomásom szerint csak a T5-ös első szériaja jött ki csölámpával volt festett ill krómozott változat is , persze lehet hogy én tévedek.
utánnajártam a pöcslámpát eredetileg Vt2-nek hívták
Szerelték csőlámpával is.
szevasztok . T1 est szereltek wt hátsólámpával?
Sziasztok!
Lassan össze kellene raknom az átépített T5-öst a KPM-es vizsgára, s hiányzik egy csomó 'alkatrész'.
Ha valakinek van esetleg kábelkötege, a motor rögzítéséhez való gumibakok az jelentkezzen.
Más: a két hátsó teleszkópot kellene felujítani: van valakinek ötlete, hogy lehet 'olajfolyás-mentessé' tenni?
Előre is köszönöm a gyors válaszokat:
Tibi
TLB.alkatrészek eladók,cserélhetők.
Szia Gyula Bácsi!Milyen külömbség van a T1-es és a TLF váz között?Azt tudom hogy a vázszámot A TLF-nél még a motortartónál lévő muffba ütötték,a T1-nél meg már a váznyak alatti muffba.Talán a hátsóvilla felfüggesztésénél lévő lemez formája változott olyanra mint a T5-é?Volt már a kezem alatt mind a két típusból de nem egyszerre,hogy feltűnjön a külömbség.Üdv:András
Helló Gyula!Korábban beszéltünk egy oldalkocsiról.Meg van még?Ha igen,akkor 26.-án Szombaton megnézném.P12 alu karokat, és bovdent mennyiért adsz?
Meg a váz is más,igaz,hogy nem nagyon szembetünő,ne egy pár év Pannoniázás után rögtön felismeri az ember.
köszönöm a válaszod . azért kérdeztem mert fenyképeztem néhány pannómiát és így képről nem tudtam megállapítani hogy milyen tipus.
köszike
de kellene az illetékesnek a mail címe mert tényleg ritkán használom az oldalt.
üdv
Mi pedig, tagok, előre is köszönjük, hogy megajándékozol minket egy ilyen használható dologgal.
Köszi!
üdv.: R
hali!
HyGy-nek küldd el, ő foglalkozik vele!
Hali!
Egy kis segítséget kérnék, nem sűrűn használom az oldalt és nem tudom,hogy hogyan lehet feltölteni a szakirodalomhoz anyagot (pannoni kezelési könyv).
Bárki segítségét is köszsönöm.
Hali!Igazából nagy külömbségek szerintem nincsenek formailag,de a váznyaktáblába be van ütve a típus.A korai T-1-et szerelték pöcslámpával mint a TLF-et,később áttértek a csőlámpára,legalább is így tudom.Talán még a kipufogón variáltak,meg az oldaldobozokat cserélték le a csavarosról az 5-ös típuséra,meg azt hiszem a sárvédő lett peremes a sima helyett.
hello sziasztok nekem egy kérdésem lenne pannóniával kapcsolatban. Hogyan leht megkülönböztetni a T1 est a TLF től?
Szia Gyula bácsi!Hozd le pécsre légyszíves,ott megnézem.Köszi.
20.000/2db,csere is érdekel.06 20 3 421 373
hirdetnek pont ijet a használtautó.hu ugy gondolom talán eredet állapotú,egy kissé lelakott állapotban
Hali!A blokk valami zöldes-vajszínű volt,a fékfalak meg valami mattos ezüst,és az első telók is ezüstre voltak festve.
ennek a típusnak minden ilyen alkatrésze....blokk,fékfedél,első tló alsó szár,fékkulcs..a Hammerite ezüstszürke tökéletesen passzol az eredetihez még a fénye is.ráadásul ez a legerősebb benzin és hőálló.Van egy ilyen felújított blokkom.ha érdekel hogy néz ki küldök képet.
A blok és a keréktakarók is feketék voltak?
Eedeti festésű volt?
Mi volt a régi rendszáma?
Az enyém: MV 6897
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|