:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
Köszi. akkor jól emlékeztem.Nekem is így történt 5 éve.Most ha minden igaz Májusban ujra játszom egy gyönyörű TLF el.
Szia Gyula, pár hete beszéltünk telefonon. Akkor legfőképp nagyfékdoboshoz kellett volna Radelli felni. Tudsz segíteni már?
KPM vizsga kell mindenképp? Szerintem elég bármilyen műszaki.
Üdv Urak!
Tegnap felrendszámoztam a Pancsit, és ahogy ígértem, leírom a menetét. Alaphelyzet: szürke forgalmi, elhagyott rendszámtábla, feles adásvételi halott (nyugodjék) tulajdonostól. Az ügymenet: 1. eredetvizsga (annyi gáz, hogy a forgalmiban az alvázszám T5 része nem szerepel, a vizsgáló viszont csak az 5-öt látta, mivel a T-tetejére ráfolyt a z OK rögzítő varrata). 2. KPM vizsga "kis segítséggel", sima ügy, bár ők látták a T betűt, vagy legalábbis tudták, hogy ott van (én is mondtam, talán nem kellett volna), így ráírták az adatlapra. 3. Kötelező (K&H, 4.800.-/év). 4. Okmányiroda (rendszám, forgalmi, törzskönyvet majd küldik), sima ügy "qva nagy segítséggel". Hát ennyi volt, most már rendszám van a gépen.Bocsi, ha hosszú volt, de Fóti Gyulának megígértem, hogy leírom, miként mennek a dolgok a cívisvárosban.
A biztonság mindenek felett. Látom, ezt is négyszer küldted el. :D
Hy! Én 20as keverékkel (Pannonia P10). Nem bízok semmit a véletlenre :D
Hy! Én 20as keverékkel (Pannonia P10). Nem bízok semmit a véletlenre :D
Hy! Én 20as keverékkel (Pannonia P10). Nem bízok semmit a véletlenre :D
Hy! Én 20as keverékkel (Pannonia P10). Nem bízok semmit a véletlenre :D
Sziasztok.
Kérdésem lenne, hogy ki milyen keverékkel jár az egyhengeres Pannóniával?
Köszönöm.
ha gondolod hivj fel valoszinü hogy tudok segiteni. hasonlo cipőben jartam en is. 06703275806
az jóó.Érdekel a dolog.Ha van infód másold be.
Én is ettől félek. Bár valamikor hallottam olyant, hogy ha van adásvételi, meg kijelenti, hogy a tulajdona és nem származik bűncselekményből akkor működhet. Ha ez igaz, akkor af-es lesz, de nem érdekel. Írtam a totalcaron az autójogász rovatnak, már egyszer segítettek. Ha válaszolnak bemásolom ide.Tudtommal a forgalmi a vázat/kasznit igazolja, a motor cserélhető alkatrész, amin van egyedi azonosító.
Hát nem tudom, szerintem járj utánna az okmányirodában hogy mik a lehetséges megoldások.Az tudom hogy engem itt Békés megyében elküldtek a halál........... Mondván ha nincs forgalmi akkor nem tudnak mit kezdeni vele.
Ez a csere volt vagy 25 éve, persze hogy a blokkot kidobták, akkor még nem volt értéke. Veteránt meg nem fogok csinálni belőle, az egy vagyon, meg szeretem ha a mocim olyan, amilyennek én akarom látni. Persze nem akarom átépíteni, meg hasonlók, de pl. nekem nem tetszik a kormánya, inkább a T sorozat lapos kormánya, meg hasonló apróságok..
nem túl sok reményt fűzök hozzá.És akkor a régi blokknak se híre se hamva??Mert a megfordúlt csapágyat lehet orvosolni perselyezéssel.Az én gépemnél a MESTER (volt tulaj)inkább egy pontozó segítségével rögzítette a csapágyat.Azt hittem tökön szúrom magam amikor megláttam a gépet szétbontva.:D
Van forgalmi és adásvételi is. Az eredeti blokkot eldobták, mert megfordultak benne a csapágyak, simán beleraktak egy másik motort, de nem lett lepapírozva. Forgalmi nélküli P10 blokkot sokat látni, nincs rá lehetőség, hogy legálisan belerakjak egy ilyent?
Szigeti Piknik veteránjármű és alkatrészbörze
2008 április. 19
Szentendrei-Sziget
Szigetmonostor Árpád út 15
/ volt vízórajavító/
A helyszín kitáblázva
Mindenkit szeretettel várunk
Eladóknak helypénz: 500 Ft
- amelyben egy tál melegétel is benne van
Információ: 30/6355049
20/9364955
Szeretettel várunk mindenkit akit érdekel.Találkozunk 8:45-kor Dunakeszin a révnél.(Dunakeszi Göd felöli oldalán található,a 2-es számú főútról lehet közvetlenűl lehajtani a révhez vezető útra.)
Tisztelettel:
Fóti Gyula
Pannonia MGTSZ.
hali!
Ha amúgy tökéletes a motor, akkor a vizsgát megkapod -pont levonás jár érte-, viszont én lecserélném azt az üléshuzatot, mert lehet a vizsgát megkapod rá, de utána számíthatsz a "leszólásokra". :)
Kérem valaki segitsen az előző kérdésemben.
Sziasztok!
TLB-hez keresek lámpafejet vagy valakit, aki tudna nekem ilyet "hekkelni". Aki tud pls segítsen. Köszönöm
Sziasztok
http://www.pannoniafesztival.hu/2008/index.php?p=pafe_2008
Remélem sokan leszünk a bulikon.
Jelenleg van forgalmija a gépnek?? A vázon és a blokkon szereplő számok vannak benne? mert ha igen akkor csak át kell iratni és le lehet műszakiztatni. Ha blokk vagy váz csere van,ugyan úgy kell forgalmi vagy törzskönyva donorrol, mint az autóknál.
sziasztok
Van egy P10 h mocim, egy T5 blokk van benne :(
A tulaj korrekt, amikor akarom, írunk egy új adásvételit, de ezzel a blokkal nem megyek semmire. Hogyan tudnám forgalomba helyezni, veterán vizsga nélkül? Restaurálni nincs pénzem, gondolom egy P10 blokkot kell szereznem és af lesz. Ez nem is érdekelne, de kérdésem: ha veszek egy bele illő motort, akkor annak a mocinak elég egy adásvételi, vagy mi kell még nekem a blokk mellé? Forgalmi a donortól?
KÉRDÉS Ha pannonia t5h üllésének új kárpitozásánál/az eredeti fekete-fehér közte fehér csikkal/,ha nekem a fehér csíkot pirossal helyettesítették ez probléma a veterán vizsgánál?Aki ismeri a vizsgát írjon róla Köszi
Sziasztok! nem biztos hogy jó fórumba írom de azért egy próbát megér! Tegnap a Debreceni veteránbörzén hozzájutottam egy SRC-1 es 24V-os 1KW-os töltődinamóhoz. Sajnos hiányzik róla a gáz szabályzó rudazat egy része. a stabilmotor a Fehérvári úti (1965) Kismotor és gépgyár terméke ránézésre erősen 125-ös csepel blokkra hasonlít és hidraulikus a gázszabályzója. Karburátora K26A jelű feltehetően orosz. A stabilmotort valószínűleg más készülékekhez is felhasználták ezért reménykedem ha valakinek műszaki rajza vagy akár fényképe volna a gázszabályozó rudazatról az kérem segítsen.
T5 1965.05.havi váz 03.havi blokkal üzemképesen,papírok nélkül 50.000.-
P10 blokk üzemképesen 12.000.-
Új 140-es fehér számlapos km óra 30.000.-
Újraparafázott kuplunglamellák 5.000.-/garnitúra
TLT matrica garnitúra(5db-2 nagy,3 kicsi) 5.000.-
Tel.:20/2585597
T típusú pancsi blokk, váz érdekelne csak papirral!
Tel:0620/250-12-22
pa10@freemail.hu
Én 2 éve jártam végig a herce-húrcát, igaz volt régi rendszámom, de nem igazán érdekelte őket. Nekem biztosítás, eredetvizsga, műszaki, átíratás volt a sorrend. Rengeteg pénz és türelem kell hozzá, és ez csak a papírmunka...de megéri:) ja, és nekem útvonalengedélyt sem adtak a régi rendszám miatt
sok sikert!
Nálam az a gáz, hogy nincs meg a régi rendszámtábla, ezért azt mondták a KPM-nél, hogy okosabb előbb eredet- és műszaki vizsgáztatni, mert így nem annyira ocsmánykodnak az ocsmányirodások. A kötelezőt meg egyáltalán nem erőltetik.
Nekem annó a P10 essel úgy történt a dolog hogy bementem az ocsmányirodába, ott átirattam félig,(majd ott mondják)majd biztosítás kötés,(a régirendszámra)de miután megvan az ujm rendszám bemenni és átírni.Majd műszakira bejelenteni.Ha saját lábán viszed a műszakira akkor aznapi útvonal engedély kérése.(én így tettem és egész nap 2 betű 4 számos rendszámmal közlekedtem.Kb 8 rendör állított meg és igazoltatott:D)ha a műszaki megvan utánna irány az okmány iroda és ott kiadják a rendszámot meg vele a műszakis matricát.Meg lehet csengetni a lóvét. Aztán mint írtam a biztosítóval rendezni az uj rendszámot. Nekem ez 2003 ban így történt. Szerintem azóta sem változott olyan nagyon a dolog. SOK SIKERT!.
Szia, utánajártam, ilyesféleképpen van, ahogy mondod, attól eltekintve, hogy a kötelező ráér a műszaki után (mondván, hogy ne igyunk előre a medve bőrére). Lehet, hogy ez az országnak ebben a felében sajátosság. Az okmányirodát még nem kérdeztem, mondjuk korábbi ügyekben nem voltak túl magabiztosak. Biztos ez is helyi sajátosság.
Szia, ha nincs beleírva akkor vélhetően nincs kivonva igazából meg kellene lennie a rendszámának.
Így először eredetvizsga, legkésőbb utána megkötni a kötelezőt majd műszakira vinni ezután okmányirodai átíratás. Jogosultságodat az adás-vételi szerződéssel igazolod, ezt mindegyik helyre magaddal kell vinni. A rendszámmal kapcsolatban lehet, hogy nyilatkoznod kell az okmányirodában (hogy így vetted...).
Lehet, hogy mielőtt nekiállsz a procedúrának érdemes informálódnod abban az okmányirodában, ahol átíratni fogsz.
szia Gyula!
köszönöm a BM cimet már küldték a választ úgy nézki hogy sikerül forgalomba helyezni vissza az öreg TLF-et
Ha vannak még a Pannonia papiroztatásával kapcsolatos kérdéseid,akkor hívj fel:06 20 3 421 373.
A T5 be már nem ütötték bele sajnos..
keresek p20 jó állapotú km órát.
figyelem!Nemtudom pontosan milyen típusba de a bácsi szerint aki adta pannónia alkatrész,lánckerék agy nélkül 6 csavaros felfogatású, szerintem elég jó állapotban,ha valakinek felkeltettem az érdeklődését, akkor hívjon06-70-774-92-55,az mz-re nem tudom feltenni,így hasznát nem veszem de kidobni meg sajnálom.
üdvű.András
Szia András!
Köszönöm a választ, szerintem nincs kivonva, legalábbis a szürke forgalmiba nincs ilyesmi írva. Az utolsó bejegyzés benne egy '76-os műszaki vizsgára vonatkozik. Viszont rendszámtáblája nincs a motornak, csak a forgalmiban van benne, hogy mi volt. Akkor most mi legyen?
Üdv: Zoli.
Szevasztok! Megtudná valaki mondani kb. mennyit érhet egy Pannónia T5-ös blokk???
Sziasztok. Tudja valaki, hogy milyen, és mennyi olaj kell egy Pannónia P10h (1969) első teleszkópba? Előre is kösz.
Sziasztok!
Tegnap hívtam egy márkatársatokat,mert neki vhogy sikerült elintéznie.hogy oldalkocsissal vontasson futót!De sajna vmiért nem segített,nem bízik meg bennem vagy nem tudom.Pedig én is motoros vagyok,és nekem is ez a szándékom,csak Jawa-val!Ha valaki tud segíteni az légyszi írjon,vagy hívjon!!!!!!!!
0630 3106141
Email.:kovacsd83@citromail.hu
Szia Zoli.
Ha a forgalmi megvan és a rendszám nincs akkor vélhetően ki van vonva a forgalomból. Az utolsó oldalon ahol még bejegyzések vannak a forgalmiban szerepel beírva a kivonás dátumával együtt. Ha ez így van akkor először eredet, utána műszaki utána biztosításkötés alvázszám alapján utána pedig okmányiroda utána pedig a biztosítónak jelezni a rendszámot amit kaptál. Ez a praktikus sorrend így a legolcsóbb. (így is készülj azért teli bukszával). Ha nincs kivonva más a sorrend. Üdv András
Hello Sasa, köszi a tanácsot, ez a része rendben is lenne, én azt nem tudom, hogy először biztosítást kell-e kötni, aztán műszaki, majd eredetvizsga, vagy más a sorrend? Úgy tudom, hogy az első lépés a kötelező megkötése kellene legyen, de azt rendszám híján mire kössem?
ha az utolso tulajjal tudsz adas vetelit irni akkor siman at irod. ha nem akkor a helyi önkormanyzatnal tudnak segiteni tutira. a váz nyakrészén van a régi rendszám az kell!2betü 4 szám
Szervusztok Urak!
A jelek arra mutatnak, hogy holnaptól egy T-5 boldog(!?) tulajdonosa leszek. A motornak szürke forgalmija van, műszakija és rendszáma természetesen nincs. Segítenétek abban, hogy ilyenkor mi a forgalomba helyezés menete?
Köszi, CsZ
Üdv! érdeklődnék hol lehet pancsira gumialkatrészeket szerezni.
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|