:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
Hali mindenki!
Keresek T5-öshöz berúgótengelyt, olyat aminek a ricnis vége tökéletest megközelítő állapotban van. Utángyártott is érdekel, gyári akármilyen!
mél.: ano_minusz@freemail.hu
Kösz előre is!
Szerintem leginkább porlasztó cserével. Mert a kitágult házzal nem nagyon tudsz mit kezdeni.
Hasonló problémával küszködtem.
Szintén ömlött a benzin a tompítóból.
Szárazon első rugásra indult, de felpörgött és csak a pipa levételével lehetett leállítani. Utánna máér nem indult el mert annyira megszívta magát.
Hiba: A subertű felakadt a fúvóka peremére, és a tolattyú fennakadt.
A porlasztón a lyuk túl nagy, lötyög benne a súbertű ha teljesen felhúzom a gázt kiakad és felpörög a motor.
Tényleg ezt hogyan lehet orvosolni?
Na kint voltam és motorral jöttem haza!!!
Nem volt megszakitó hézagom. :-))
De most már úgy ketyeg a kicsikém, mint a schaffhauseni óra.
Gyerta kivesz pipa rajta hagy, rányom hengerfejre és kézzel rugdos... szikraképet néz...
Benzint bőven kap. Rugások után már a szivászajtompitóból is benzin folyik. A gyertya is tiszta benzin.
Szerintem szikra nincs valamiért.
Persze, mert aki ezt kitalálta, az még életében nem tolt nyáron rekkenő hőségben 2 falu között beállt dugós MZ TS/1-et... SISAKBAN!!!
Bírom a sok agyament barmot akik a légkondis irodában kitalálják az okosságokat, aztán elvárják hogy legyen hülye aki be is tartja őket :P
Vagy ha másképp nem megy akkor egy kis benzin a hengerbe, és had szoljon a R'N'R. :D
És nyálat kap legalább a gyertya?Mert ha igen,és szikra is van, akkor lehet hogy a karbi van szarul beállítva.Vagy valahol, (a gyujtás felöl) farsot kap.De attol be kéne indulnia, csak utánna repülőhöz hasonlóan felszállna.
Ez igaz. A lerobbant motort is az ÚTON SISAKBAN szabad csak tolni. A kresz szerint.EZEK NORMÁLISAK???
Tévedsz pajtás... Sajnos motort tolni a papírjai, a rendszáma (ha köteles), és bukósisak nélkül, jogsi nélkül TILOS!
Vidd trélerrel ha nem megy... ez a hozzáállás... Egy kedves rendőr kollega figyelmeztetett annó erre mikor megvette haver az első TS-ét, és hazafelé toltuk mindezen dolgok nélkül. Örültünk hogy bemehettünk a járdára...
Üdv.: CRE
Nem tudom. Átmostam az egész üzemanyagrendszert. Friss benzint kapott.
Utána csak egyet-kettőt böffent, aztán már csak slusszolt.
Kapott új gyertyát, gyertyakábelt, gyertyapipát, megszakitót, kondenzátort.
De azt nem birtam elérni, hogy beinduljon. :-(
Meg van átkozva. :-)
Hogy hogy nem tudtál életet lehelni bele?
Egyelőre ez nem gond, mert nem birtam életet lehelni a gépbe.
Tolni meg tudtommal rendszám és müszaki nélkül is lehet. :-))
Tisztelet Mindenkinek
Mint minden évben,úgy idén is Május 1. van a Szocialista Gépjárművek Seregszemléje a Közlekedési Múzeum elött.
Jó lenne,ha minnél többem tudnánk Képviselni a magyar motorkerékpárokat is.
A Pannonia MGTSZ-nek már le van foglalva a hely a múzeum előtt.(Van hely Neked is)
Akik motorral érkeznek azok az M3 mellettei Shell kút parkolójában gyülekeznek 9 órától,és 9:30-kor indulunk tovább.
(természetesen a Pestre bevezető oldali benzinkúton.)
Vagy 10 órakor a helyszínen csatlakozik hozzánk.
Szeretettel látunk minden érdeklődőt.
Tisztelettel:Fóti Gyula
Pannonia MGTSZ..
Csá-csubi! Lehet, hogy ismét lesz Pannóniám. Igaz P12-es, de az is Pannónia, nem csak a TLF.
aha.És hogy óhajtasz kimenni a géppel Május 1 én? Van rajta rendszám is??
Kicsit dadog a fórum. :-)
Na tisztelt urak.
Először is köszönöm hogy tegnap jól viseltétek a hisztimet. :-)) És külön köszönöm azoknak a kedvességét, akik nekiálltak gondolkozni a problémámon és tanácsokat adtak.
A második, hogy szétszedtem a motort. Hál istennek úgy néz ki, hogy csak a berugókar volt kiakadva, most szépen forog a motor. Rájöttem hogy mi volt a súrlódó hang. Valahogy rosszul raktam vissza a gyújtásoldali fedelet és beleért a gyújtás lendkerékbe.
Viszont levettem a tankot, szétszedtem az egész benzinrendszert. Valami olyasmi jött ki belőle, ami a vörös iszaphoz hasonlitott. Kipucoltam mindent, ami benzin és tartozéka, de a tankot külön ki kell belülről pucolnom, mert rettenet hogy mi van benne. Egy merő rozsda az egész belülről.
Csodálom hogy szegény motor egyáltalán elindult. :-(
Na lényeg az, nem akarom elkiabálni, de lehet hogy mégiscsak motorral tudok kimenni elsején. :-))))
Én tudok egy bátyót Nyírszőlősön (Szabolcs-Szatmár-Bereg), ő 5.000.- petáké' csíkoz egy Pannoniát. Mindenki azt mondja, hogy itt az egzotikus keleten ő az Isten! Már ami a csíkozást illeti, persze. Ha kívánod a pontos elérhetőségét, akkor írj mailt.
Disz csikozásra tudtok valakit?Milyen áron szokott ez menni?
p-10 váz első villával dobozokkal sárvédőkkel jó állapotban eladó 10 e ft szolnok megye
Szia!
Érdeklődnék a TLB-ről, megvan-e még, tudnál-e képeket küldeni a gyuricza@motoroazis.hu-ra.
Szia, Sanyi
Na tisztelt urak.
Először is köszönöm hogy tegnap jól viseltétek a hisztimet. :-)) És külön köszönöm azoknak a kedvességét, akik nekiálltak gondolkozni a problémámon és tanácsokat adtak.
A második, hogy szétszedtem a motort. Hál istennek úgy néz ki, hogy csak a berugókar volt kiakadva, most szépen forog a motor. Rájöttem hogy mi volt a súrlódó hang. Valahogy rosszul raktam vissza a gyújtásoldali fedelet és beleért a gyújtás lendkerékbe.
Viszont levettem a tankot, szétszedtem az egész benzinrendszert. Valami olyasmi jött ki belőle, ami a vörös iszaphoz hasonlitott. Kipucoltam mindent, ami benzin és tartozéka, de a tankot külön ki kell belülről pucolnom, mert rettenet hogy mi van benne. Egy merő rozsda az egész belülről.
Csodálom hogy szegény motor egyáltalán elindult. :-(
Na lényeg az, nem akarom elkiabálni, de lehet hogy mégiscsak motorral tudok kimenni elsején. :-))))
oké,óvatosan húzd le a hengert ha meg tudod mozdítani.ha nem megy akkor lehet hogy a gyűrű tört el, vagy a zéger gyűrűd jött ki a helyéröl, és csinált felfordulást.(a gyujtás forgórészével tudsz segíteni ehy kicsit a henger megmozdításában)
Hát egyelőre lebontom a hengert és meglátjuk. De a blokk belsejénél már megáll a tudományom. :-(
Egy főtengely cserét vagy váltójavitást már nem tudok bevállalni.
Ugyhogy akkor muszáj lesz valakinek odaadnom javitásra.
Blokk felujítás alatt mit értesz?Te kiveszed a blokkot és odaadod az embernek hogy csinálja meg, Vagy te szeded szét, és te is rakod össze? Mert ha az utóbbi, akkor vedd le a hengert is. és akkor már többet tudsz. Ha a dugón, és a hengeren nincs semmi külsérelmi nyom, akkor mázlid van. mozgasd meg a hajtókart! ha nem mozog, OTT A BIBI.
Levettem előtte a hengerfejet. Egy majdnem gyári új dugó van benne, semmi korom nincs a tetején, a hengerfejnek sincs.
De sajnos gyanitom inkább a főtengely állt be, mert onnan hallottam valami furcsa hangot.
Az hogy van- e benne olaj , mármint a váltóban, attól még nem kell megszorulni a dugonak.
Valószinüleg felkel újjitani a blokkot.
Beraktam, teljesen áll a hátsó kerék tolásra.
Beinditottam, először rendesen pöfögött, aztán felpörgött, slusszolt, leállt. Nagy nehezen ujra beindult, de akkor már valami furcsa súrlódó hangja volt. Megint slusszolt egy baromi nagyot és azonnal leállt. Utána már meg sem lehetett mozditani a berugókart.
Évek óta nem volt használva a gép, igy vettem. Sajnos nem néztem meg a tankba hogy mi van, lehet hogy nagy része viz volt. Valamint nem ellenőriztem a blokkban az olajszintet sem. Ja és előtte vagy tiz percig jobbra volt döntve majdnem teljesen a gép, mert a hátsó kereket szereltem. Lehet hogy nem folyt vissza a deknibe az olaj?
Hát ennyi nagyjából.
Ja és ha tudtok korrektül és nem drágán dolgozó mestert aki blokkot csinál, ne kiméljetek a cimmel és telefonszámmal.
Köszönettel
Nem biztos, hogy megszorult ,lehet csak a berugókar akadt meg. Rakd be sebességbe és mozgasd meg, kiderül, hogy csak a berugókar akadt el.
Hát ez a mai nap. Beállt a blokkja a Pannóniának, pedig ki sem mozdultam vele az udvarról. :-((
Egy hete van nálam, de már elérte, hogy magam alá essek miatta. Pedig ezzel akartam kimenni Május elsején a szoci találkozóra.
Mondjatok árat kb blokkjavitásra. Főtengelycserére, vagy hengerfúrás, dugattyúcsere együttesre.
Még nem tudom melyik halt meg, de a berugókar áll mint a cövek, meg sem lehet mozditani.
Köszönöm.
Tisztelet mindenkinek!
Mint minden évben,úgy idén is Május 1. van a Szocialista Gépjárművek Seregszemlélye a Közlekedési Múzeum elött.
Jó lenne,ha minnél többem tudnánk Képviselni a magyar motorkerékpárokat is.
A Pannonia MGTSZ-nek már le van foglalva a hely a múzeum előtt.(Van hely Neked is)
Akik motorral érkeznek azok az M3 mellettei Shell kút parkolójában gyülekeznek 9 órától,és 9:30-kor indulunk tovább.
(természetesen a Pestre bevezető oldali benzinkúton.)
Vagy 10 órakkor a helyszínen csatlakozik hozzánk.
Szeretettel látunk minden érdeklődőt
Tisztelettel:Fóti Gyula
Pannonia MGTSZ..
06 20 3 421 373
Üdv!A menyasszonyom Pannóniáján is erősen ingadozott az első fék hatásfoka,ezért ketten rátámaszkodtunk a két elsőtelóra és így lett lefékezve.Ezzel a módszerrel határértéken belül maradt az ingadozás és átment a KPM műszakin.Mondjuk rendesek voltak a vizsgáztató srácok is.Azóta kapott új kerekeket a gép.
Fékerő ingadozást mérnek azt hiszem, nyílván ez a dob ovalitása miatt van, amit ha felszabályoznak akkor jó, csak ugye a Pannónia dobokat nem igazán lehet felszabályozni, mert elvékonyodik:(
Azt irják, hogy a sugárirányú ütést is méri a fékpad, és emiatt húzták meg párjuk motorját. :-(
Hogy érted azt hogy ütött a fékdob?? HA le van szabáozva és jók a betétek is benne akkor egy szavuk sem lehet. még arra sem ha 8 as vagy 88 as van a kerékben.A teleszkópokat, a féket a kürtöt és a világítást nézik a leginkább. Ha nagyon bunkóznak akkor a hangjába is beléeköthetnek.
Érdekes módon nekem meg sem nézték a féket. Bár lábon érkeztem, biztosan látták, hogy meg tudtam állni, nem szakítottam be a vizsgacsarnok kapuját. :-)
Köszönöm.
Én is ennyinek számoltam, csak gondolom a biztonság kedvéért megkérdezem. Már csak azon idegeskedem, hogy a Pannónia topikban most többen irták, hogy az EU-s vizsgáztatáson meghúzták a motort, mert hiába volt jó a fék, 30 százaléknál nagyobbat ütött a fékdob. Az enyém is 42 éves. :-(
köszi az infót
Hát nem egy olcsó mulatság a forgalomba helyezés.
nekem 56000.- volt egy fiat 500-as
Srácok, a segítségeteket kérném!
Elhatároztam, hogy kitanulom a 'pinstriping' festési technikát.
Ha van itt olyan aki jártas a festésben, csíkozásban ajánljon már valami jóféle festékmárkát amit itthon lehet kapni és érdemes használni motorra, gitárra!
Külföldön az összes fórumon a 1Shot nevű festéket számítják etalonnak, ami ha nem tévedek olajbázisú festék, és itthon még sehol nem láttam.
Elvileg igen. Ez viszont nem csökkenti a járulékos költségeket, csak annyi a könnyebbség, hogy nem kell a KPM-nél vizsgázni. Mondjuk máshol drágább, mint náluk.
Eredetvizsga: 15.500.-
Műszaki (KPM): 3.800.-
Kötelező: 4.800.- (K&H, a legolcsóbb)
Törzskönyv és forgalmi: 12.000.-
Átírás: 4.428.- (18/köbcenti)
Rendszámtábla: 4.200.-
Műszaki matrica: 450.-
Ennyi, nem túl szívderítő.
Nekem 2x2,15dl van feljegyezve.
Érdeklődnék, hogy a P12-es első telójába oldalanként mennyi olaj kell?
Tehát ha megvan az eredeti rendszámom és a forgalmim(kétlapos zöld lejárt 89-ben)akkor sima műszaki és kész?
Adásvételi van.
Köszi, 1-2 héten belül megy a miénk is azért kérdeztem.
Szia.
Megtudható hogy mennyi volt az anyagi vonzata? Én is erre készülök most, csak itt a nagyfaluban.
Köszi
Igen, mivel az eredeti rendszám elveszett. Ha meg lett volna, akkor bármilyen műszaki elég lett volna.
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|