hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. június 23. vasárnap 
Zoltán

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás

Összesen: 131 oldal

macgyver
válasz erre | email2008-07-03 22:48:24
Azért a derékszögelésre nézz rá összerakáskor ;)
sorszám: 5691 (97838)
(előzmény: Satyak, 2008-07-03 19:53:59)

 
 
macgyver
válasz erre | email2008-07-03 22:39:32
Tudom nagyon hülye kérdés... de felül a két kis excenter csavar a helyén van? nincs eltörve? (TLF és régebbi tipusoknál esetleg az alsó bentvan??)
sorszám: 5690 (97834)
(előzmény: @ttY, 2008-07-03 17:53:03)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-07-03 19:53:59
egy felujított főtengelynél a fene gondolja hogy nem jól csinálja meg a szaki.Most uj főtengely, uj dugó, csapszeggel. Holnap megyek a cuccokért és aztán hétfőn legózok.:D
sorszám: 5689 (97822)
(előzmény: macgyver, 2008-07-03 16:44:20)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-07-03 19:52:52
jól ki van hézagolva? Minden ott van aminek lennie kell?
sorszám: 5688 (97821)
(előzmény: @ttY, 2008-07-03 17:53:03)

 
 
@ttY
válasz erre | email2008-07-03 17:53:03
Hello!
Szeretnék segitséget kérni, hogy mi lehet a hátsó lengővilla baja, ha folyamatosan arrább kúszik.
4-500 Km alatt a hátsó kerék már beleérhet a sárvédőbe is. A csavart hiába huzom rá, fellazulás nélkül is arrébb csúszik. Remélem tud valaki segiteni.
Üdv!
sorszám: 5687 (97815)

 
 
macgyver
válasz erre | email2008-07-03 16:44:20
Egyértelmű, hogy a derékszögelésre is rá kell nézni. De egy, már forgó csapszeggel csörögni fog. :) Összerakásnál nem ellenőriztétek a derékszögelést?
sorszám: 5686 (97808)
(előzmény: Satyak, 2008-07-03 13:13:15)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-07-03 13:13:15
nem egészen.A csapszeg álltalában akkor táncol el oldalirányba ha nincs megfelelően derékszögelve a főtengely. Úgyhogy a feladat adott. :D
sorszám: 5685 (97796)
(előzmény: macgyver, 2008-07-01 23:55:17)

 
 
macgyver
válasz erre | email2008-07-01 23:55:17
Vegyél 18.1-es csapszeget, aztán mehet tovább! :)
sorszám: 5684 (97694)
(előzmény: Satyak, 2008-06-30 17:56:43)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-07-01 22:36:56
Szia!Sajnos a P20-at mindíg elkapkodják,esetleg p20-hoz gyári újszerű úszóm van,meg szívatórész.de szerinten hamarosan lesz,fogok írni ha szereztem be.Üdv.
sorszám: 5683 (97682)
(előzmény: macgyver, 2008-06-30 16:34:13)

 
 
zoli86
válasz erre | email2008-07-01 21:55:14
Próbáld meg a seba.veteranmotor.com oldalon,az irodalomnál
sorszám: 5682 (97676)
(előzmény: ampervad, 2008-06-30 20:14:48)

 
 
Ptibi
válasz erre | email2008-06-30 21:44:05
Sziasztok!
A bodrogkeresztúri börze milyen szokott lenni? Én főleg alkatrészek után szeretnék vadászni, és nem tudom hogy találkozó jellegű vagy "igazi börze"-e. Sajnos még soha nem jutottam el börzére:(
Előre is köszi.

sorszám: 5681 (97612)

 
 
ampervad
válasz erre | email2008-06-30 20:14:48
Sziasztok!

P20-hoz keresek szerelési útmutatót. Ha valaki tudna segíteni, kérem jelentkezzen.
Köszönettel.
ampervad@freemail.hu
sorszám: 5680 (97605)

 
 
zoli86
válasz erre | email2008-06-30 19:13:06
Sziasztok pancsisok!Lenne egy kérdésem!T5 váltójához milyen méretű csapágy kell?Az egyik a 6204 a másikat nem tom.
sorszám: 5679 (97599)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-06-30 17:56:43
te nyertél.A csapszeg meglazult a dugóban,A bronzperselynek semmi baja.de azért holnap visszaviszem a szakihoz hogy most akkor mi van? benézett a ló. vagy helyrehozza a hibát. A mókás a dologban az hogy amikor összeraktam a csapszeg szorult a dugóban.
sorszám: 5678 (97587)
(előzmény: macgyver, 2008-06-30 16:32:57)

 
 
macgyver
válasz erre | email2008-06-30 16:34:13
P20 is van? :)
sorszám: 5677 (97578)
(előzmény: Szumó, 2008-06-27 18:06:14)

 
 
macgyver
válasz erre | email2008-06-30 16:32:57
Én sem hittem hogy ez megtörténhet.. 0kmes GYÁRI mz dugó lett belefúrva a hengerbe, környék legnevesebb főtengelyfelújítója csinálta a főtengelyt (méghozzá nem is bagóért.. 8ezer forint volt) viszont ott baltázták el az ügyet, hogy nem jó perselyt raktak a hajtókarba. (nem porkohászati) és szépen, lassan összezsugorodott a persely, rászorult a csapszegre, mivel az nem volt beton szilárdan benne, ezért elforgatta.

A pontozós dolog meg sajnos elég sűrű :( Hálistennek a blokkjaim egész jó csapágyfészekkel úszták meg az elmúlt 30-40-50 évet:))
sorszám: 5676 (97577)
(előzmény: Satyak, 2008-06-26 08:15:58)

 
 
Yoda
válasz erre | email2008-06-29 21:25:25
Gyerekek!
Itt az új Danuvia:
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/esemeny/danuviauj/
sorszám: 5675 (97501)

 
 
sasa27
válasz erre | email2008-06-29 11:47:19
komplett TL vazat vennek ha tud valaki 06703275806
sorszám: 5674 (97476)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-06-27 18:06:14
Pannonia,ETZ,MZ,Jawa karburátorok,és alkatrészei nagy választékban.(És sok más fajta is)Komplett ETZ250bontásra.Alkatrészek után emailban érdeklődj!!!CÍM:horszumo@citromail.hu
sorszám: 5673 (97427)

 
 
Matthej01
válasz erre | email2008-06-26 09:50:49
Köszönöm a segítséget.
sorszám: 5672 (97352)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-06-26 08:15:58
na ennek utánna nézek, mert az uccsó nyavaja is ki van cserélve a blokban és had ne mondjam mi pénzt költöttem rá.Pedig egy SZUPER motorszereőtöl vettem aki a csapágy csapágyházban való forgását sikeresen megoldotta egy pontozó segítségével.képzelheted hogy nézett ki. Meg az én képem amikor megláttam :D
sorszám: 5671 (97350)
(előzmény: macgyver, 2008-06-25 21:37:22)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-06-26 08:12:40
Mentsd el a könyvjelzőkhöz. www.veteran.hu. itt megtalálsz mindent ami érdekel.Programok alkatrészek stb. Jó böngészést.
sorszám: 5670 (97349)
(előzmény: Matthej01, 2008-06-25 22:20:21)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-25 23:42:43
VAN OT BÖRZÉK RÖL INFO ELÖRE 1 ÉVRE NÉZ KÖRÜL JOBAN ÉN MOST VOLTAM OT:)
sorszám: 5669 (97333)
(előzmény: Matthej01, 2008-06-25 22:20:21)

 
 
Matthej01
válasz erre | email2008-06-25 22:20:21
Bocs macgyver de ott nincs semmi ilyen régi börzék képei vannak fenn. Nekem kéne pár cucc és jólenne tudni hol mikor tudom beszerezni. Mert azért szeretnék válogatni nehogy valaki jó drágán rámsózza a szarát! DE a zért kösz.
sorszám: 5668 (97326)

 
 
hondalaci600
válasz erre | email2008-06-25 21:53:54
Sziasztik van egy muanyag pannonia t5 sarvédöm és egy t5 tankom mindkettö frissen van fényezve a tank pedik csíkozva nagyon szép mindkettö.eladoak
sorszám: 5667 (97315)

 
 
macgyver
válasz erre | email2008-06-25 21:37:22
a ragadásos témát igazából intravénás benzinfalónak szántam, csak valamiért a te üzenetedre válaszoltam :)
igazából, két dolgot tudok elképzelni, ami miatt csak 350 km után kezdett el csörögni. Vagy a súber/súbertűd zörög, vagy megforgott a csapszeg a dugattyúban.
(a másodikkal szívtam én is az utóbbi időben... főtengely felújítás alkalmával nem porkohászati bronzot raktak a hajtókarba..)
sorszám: 5666 (97312)
(előzmény: Satyak, 2008-06-25 15:10:49)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-06-25 15:10:49
a ragadással meg a hasonló szírszarokkal tisztában vagyok.Nem először raktam össze pancsit.de most állítottam először 3 mm re az előgyujtást,mert jobban nem tudtam elfordítani az alaplapot.És most 350 km után beleköltözött valami kígyó a gépbe.Kúrvára nem tetszik valami rajta.Lehet hogy csak én halucinálok mert a P10 zárt rendszer volt,és itt a nyutott légszűrő miatt minden kihallatszik.
sorszám: 5665 (97260)
(előzmény: macgyver, 2008-06-25 14:19:48)

 
 
macgyver
válasz erre | email2008-06-25 14:19:48
Két- három akasztás után már úgyis jóval a ragadás előtt, hangokról fel fogja ismerni, hogy mire készül a motor.. :) Olyankor jóljön pár gázfröccs vagy ráhúzott szivató.. aztán mehet tovább a motor.
Tapasztalat :) Ragadástól meg nem kell túlzottan félni, kis pihenő, aztán mehet tovább. Csak utána nem árt otthon lekapni a hengert, lecsiszolni a felkenődött alut, gyűrűket "kiszabadítani".
sorszám: 5664 (97252)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-16 23:27:45)

 
 
macgyver
válasz erre | email2008-06-25 14:12:02
Szerintem sok az a 4 milis előgyújtás.. 3mm kellene. Megszakítóhézagot 0,35-0,4-re szoktam állítani. Gyertyahézag meg szemre :)
sorszám: 5663 (97251)
(előzmény: Satyak, 2008-06-25 09:55:04)

 
 
macgyver
válasz erre | email2008-06-25 14:08:32
http://borzeinfo.fw.hu/
sorszám: 5662 (97248)
(előzmény: Matthej01, 2008-06-25 12:45:00)

 
 
Matthej01
válasz erre | email2008-06-25 12:45:00
Ha valaki meg tudná mondani mikor lesz legközelebb veteránbörze és hol megköszönném.
sorszám: 5661 (97237)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-06-25 09:55:04
Kérdés. Ki hány miliméterre szokta beállítani a gyujtást??Előgyujtás, megszakítóhézag, és gyertyahézag.Én a P10 esemnél 4 mm, 0,4 és 0,4 re állítotam. a Mostani T1 esemen 3 mm az előgyujtás de nem igazán tetszik.
sorszám: 5660 (97227)

 
 
Matthej01
válasz erre | email2008-06-24 16:59:49
Keresek p10-hez felnit küllőket kerékagycsapágyakat(Csak újj érdekel). Csak árral eggyütt érdekel. E-mail:rico2@t-online.hu
sorszám: 5659 (97183)

 
 
ago55
válasz erre | email2008-06-24 12:27:00
hali
Tud valaki Győr környékén megbízható festőt; aki P21-es tankot és a csíkozást is elvállaja?
sorszám: 5658 (97172)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-06-24 12:05:43
hozzászólok hogy végre megmozduljon a fórum.Mi van? mindenki bealudt??? Tud valaki TLB Pancsira jobb oldali tankfeliratot??
sorszám: 5657 (97170)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-19 22:21:59
HALI
az lene a kérdés hogy danuvia blok mijen árba megy kb ijen közepes álapotba talán még el is indul akarok veni 1 két dolgot és csak egybe adják oda aztán nem szeretnék rá fizetni
sorszám: 5656 (96955)

 
 
kapzsi
válasz erre | email2008-06-18 23:09:01
hali,keresek p 20 ra valo poggyásztartót
70 2147030
sorszám: 5655 (96902)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-18 13:51:57
HALIHO EZT TEGNAP TALÁLTAM EGY MÁSIK FORUMON NÉZE MEG MINDENKI ÉRDEMES VÉGIG OLVASNI A CIGÁNYOK AZOK A (@{}{}}&&@{&}]}[]}í[í€í<[í€íTETÜK) MIT TETEK 1 MAGYAR CSALÁDAL SZERINTEM TIIS ADJÁTOK TOVÁBI FORUMOKBA KÖZÉ http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=148789
sorszám: 5654 (96879)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-06-18 12:16:33
Pannónia T5-ös karbrátor eladó.Jó állapotban.Ha kell valakinek emailban érdeklődjön utána.cím:horszumo@citromail.hu
sorszám: 5653 (96869)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-06-18 11:44:42
eladó egy panonia asziszem de luxe tank feketére fujva horpadás nélkül tanksapkával szép belsővel 8 ezer ft ért posta lehetséges
sorszám: 5652 (96868)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-17 12:37:18
hát csak így nagyvonalakban emlékszem vissza a nagyobb dolgokra,vettem még egy vázat hozzá,fúrás,tranzisztoros gyujtás,teljes motorgenerál,a dekniken kívűl meg a váltón kivűl minden új a blokkban,a "fényezése" az a saját kezem munkája,találtam egy rozzant kompresszort nagybátyáméknál, és ott lett fújva,hát nem egy gyönyörűség de nekem tetszik.mindig is a belsőség hive voltam,én ráülök egy felmosó vödörre is ha van rajta kapaszkodó meg egy motor:D
ez utóbbi csak vicc volt,megy mint az álom a gép és vigyázok rá amíg lehet.
széles utat!
sorszám: 5651 (96826)
(előzmény: Satyak, 2008-06-17 11:59:58)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-06-17 11:59:58
Bár mondjuk egy valamire való fényezés is ott van abban az árban.
sorszám: 5650 (96824)
(előzmény: Satyak, 2008-06-17 10:49:51)

 
 
Satyak
válasz erre | email2008-06-17 10:49:51
azt mondtad ráöltél 80 000 et. Akkor abban szerintem minden olyan dolognak a cserélye benne kellet hogy legyen, ami a teljesítményt visszafogja.PL. kipufogó, hengerfúrás,karbi átnézése, gyujtás átnézése.Ha egy idősebb tatitol vetted akkor ne várd tölle hogy repüljön.Kevés olyan öreg van aki öli a motort,de még lehet találni felénk olyan 64 éves LAJOS bácsit aki a 350es California JAWA val csőgázon jár át hetente a gyerekeihez és az unokájához 60 km re.
sorszám: 5649 (96822)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-17 09:53:27)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-17 09:53:27
hát igen,sok alkatrész van még nekem is amit elég nehézkes beszerezni jó állapotút,
pl:első gyári etz sárvédő, meg csápafarok(ami tartja a hátsó lámpát)
meg még egy hátsó kerékre vágyom aminek van fékfelülete is és nem üt annyira,de ezeket elég nehéz jót találni.
sorszám: 5648 (96820)
(előzmény: GERI8, 2008-06-17 00:59:47)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-17 09:23:58
Arolt használom mert nem nagyon van választék,van arol meg repsol,és ha már ilyen étvágya van,hát inkább óvatosan megyek vele.Azt a 110et egyszer próbáltam,hát életveszélyes mutatvány,és nem is húztam neki sokáig kb 10mp-ig volt 4.ben 5500on,én nem tudom mi van vele,amikor megvettem alig ment mint valami vánszorgó öszvér,most meg mint akit p*csán rúgtak kilő mint a raketta
sorszám: 5647 (96819)
(előzmény: tesho, 2008-06-17 03:49:42)

 
 
tesho
válasz erre | email2008-06-17 03:49:42
Óvatos gázkezelés ,mintha szűz lányt avatnál be és a túlzott motorféket is kerülni kell :-)

sorszám: 5646 (96816)
(előzmény: tesho, 2008-06-17 03:43:34)

 
 
tesho
válasz erre | email2008-06-17 03:43:34
Ha nem nullKM-es a gép,hanem pl új dugó + fúrás volt,én 500 km-ig biztosan nem mennék 90 km/h óra fölé. Fullgázt csak kb 1000 km után.
A kulcsszó: FOKOZATOSSÁG!
Ill. a tűt 1el feljebb húzni,mint normálisan és keverési arányt is csak lassan változtatni. Arol 2T-t meg végleg felejtsd el, laboratóriumi kísérletek szerint 3000 fölött nem ken normálisan. Végülis mindenki másra esküszik. A megragadásnak vannak jelei,nekem is volt egyszer ilyen,azóta állítottam a karbin és minden ok. Gyárilag írnak még változatos fordulatszámot meg váltásokat ill álló helyzetben ne nagyon járasd sokáig kivéve hidegindításkor,mert minél előbb elindulsz vele,annál előbb kap hűtést és ilyenkor a nagyobb surlódás miatt több hő termeődik. A hőfok meg sztem nem érdekel senkit :-D

(ETZ-150 tulaj)

sorszám: 5645 (96815)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-17 00:53:06)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-17 00:59:47
ÉN MÉG SEHOL SE VAGYOK MÉGIS CSAK 2 HONAP VOLT MINDENEK A BESZERZÉSE PEDIG NEKEM SOK ALKATRÉSZEM VAN ITHON HÁT HOL VAN MÉG A BEJÁRATÁS MÁR VÁROM NAGYON
ÜDV TELE TANKOT HÁTSZELET
sorszám: 5644 (96814)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-17 00:53:06)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-17 00:53:06
jó akkor nem szarozok a hőmérővel,de gondolom átérzed,nem is a lóvé miatt hanem mert itt a nyár és nem nagyon akarok hozzá nyúlni a blokkhoz,főképp nem az én faszságom miatt ha széthajtom,mindenesetre azért köszönöm,
széles utat!
sorszám: 5643 (96813)
(előzmény: GERI8, 2008-06-17 00:16:08)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-17 00:16:08
100 FOK AZ ÜZEMI HÖJE A HENGERNEK A HENGER FEJNEK PEDIG UGY 150 FOK E FÖLÉ MEGY MIKOR BE JÁRATOS MÉRÉSRE MINDENKI HASZNÁL VALAMIJEN MOZERT DE TÖK FELESLEGES CSAK HUZD ÉSZEL A GÁZT ENYI ÉNSE NÉZEGETEM HA UGYVAN ÉRZED A NOCIN HA VALAMI BAJA VAN NEKI ORSZÁGUTON MÉG NEM LÁTAM ELVÉREZNI EGYET SE JA DE 1 VAS HENGERES JÁWÁT MEGVÁRTA A FOSZER MÉG LEHÜL BE RUGTA ÉS ELROBOGOT NYUGI NEMKEL IZGULNI
sorszám: 5642 (96812)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-16 23:54:42)

 
  Összesen: 131 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17978)
MZ (49037)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu