hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás

Összesen: 131 oldal

vaughan
válasz erre | email2004-02-12 11:54:25
Nincsen! és erre szerettem volna utalni az első modatommal is, hogy nagyon helyesen látják a kollegák!
csak pozitiv energiák és gondolatok munkálkodtak bennem amikor az előbbi kis szösszenete megirtam!
szeretnék elnézést kérni ha ezzel megbántottam valaki!!!


:-))


minden jót!
sorszám: 241 (5443)
(előzmény: KRAVEN, 2004-02-12 08:14:37)

 
 
KRAVEN
válasz erre | email2004-02-12 08:14:37
Van esetleg valami problémája Kollega??
sorszám: 240 (5441)
(előzmény: vaughan, 2004-02-11 21:15:08)

 
 
vaughan
válasz erre | email2004-02-11 21:15:08
Andris!
Ahogyan a kollegák ezt a témát taglalják!
egyszerűen fogsz egy bontott pannonia blokkot. leszereled a komplett gyujtás alaplapot és átrakod a tiedbe!
oszt látod, hogy muszikál-e vagy sem!
ha hosszabb útra megyek én mindig viszek magammal egy komplett gyujtás alaplapot. eddig még nem kellett cserélnem. de ezután is viszem magammal, hogy ne is kelljen!
tényleg ez a módszer a leg egyszerűbb és járható is mert az összes egyhengeres pancsinak ugyanaz a gyujtása!
asszem...
sorszám: 239 (5427)
(előzmény: KRAVEN, 2004-02-11 12:18:13)

 
 
KRAVEN
válasz erre | email2004-02-11 12:18:13
Ezt a jelenséget meleg-zárlatnak hívják. A gyújtótekercsben a szekunder tekercs szálvastagsága kb harmada a paraszthajszálnak. Ennek már az is árt, ha a szigetelő lakkréteg megpattan, mert az oxidáció miatt megnő az ellenállása. Az üzem közbeni hőmérséklet emelkedése (ami ugye tovább emeli az ellenéllást) ki tud alakítani egy menetzárlatot, ami szerencsés esetben csak gyengébb szikrát jelent, a te esetedben viszont teljes "szikratalanságot" okoz. Első körben mindenképpen javasolnék egy tekercs+kondicserét. A tekercsnél figyelj oda, hogy tényleg jót rakj bele, mert az a pár tíz év amit ezek elsznvedtek, bőven ki tudják alakítani ezt a problémát, a delikvens meg vehemensen elkezdi máshol keresni a hibát, hiszen azt hiszi, hogy a tekercs tutti.
Ha ez sem vezet eredményre, még mindig van megoldás, ami a Pannoniánál már bevált, de mivel nem méréseken alapul, hanem próbákon, nem tudok pontos méreteket meghatározni a Csepelre, csak az elvet tudom megosztani.
sorszám: 238 (5417)
(előzmény: andris, 2004-02-10 16:03:22)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-02-10 20:25:23
Kraven kollegánknak van erre egy jó megoldása, ha nem az eredetiség, hanem a működőképesség a fontos.
A dolog lényege az, hogy a gyújtótekercs tizenvalahányezer menetből áll, a legkisebb sérülés vagy szigeteletlenség okozza a jelenséget.
De előtte próbáld meg a kondenzátort
a. kicserélni
b. feltenni a lámpafejbe.
A kondi sem bírja a hőmérsékletet.

Kálmán
sorszám: 237 (5395)
(előzmény: andris, 2004-02-10 16:03:22)

 
 
andris
válasz erre | email2004-02-10 16:03:22
Szia vaughan,kösz a tanácsot.Félve vettem meg a pancsit,mert azt gondoltam,hogy ennek is az lesz a baja,mint a csepelemnek(d-csepel 125).Ez pedig a nem megfelelő hűtés,és a túlmelegedés.A tavaly barcikai veterántalálkozón is ki kellett állnom a városkörből,mert leállt az én szépségem.Erre tudnál valamit tanácsolni?Tulajdonképpen a gyujtótekercs melegszik fel annyira,hogy nem ad szikrát.Legalábbis egy tőlem szakavatottabb veteránostól ezt hallotam.(szikra tényleg nincs ilyenkor)Vajon megoldás lesz-e az,ha lecserélem e tekercset?Nem hiszem,hogy régen agyba-főbe járatták és használták a gépet,nekem meg 7 perc után lehűlésig kell várnom az újraindíthatóságra.Várom a tanácsokat.És köszi a biztatást.Majd beszámolok a fejleményekről.Na csá.
sorszám: 236 (5387)
(előzmény: vaughan, 2004-02-09 14:11:07)

 
 
vaughan
válasz erre | email2004-02-09 14:11:07
Szevasz Andris!
minden további nélkül neki lehet vágni nagyobb utaknak Pannoniával!
én pestről jöttem le miskolcra és bodrogkeresztúrra. innen le mezőtúrra onnan le szeged és vissza pest.
ha rendben van a paripa akkor már csak segg kell hozzá!
minden jót!
sorszám: 235 (5364)
(előzmény: andris, 2004-02-09 08:59:51)

 
 
andris
válasz erre | email2004-02-09 08:59:51
Szevasztok.Megvettem a T5-öst.Nagyon állat,csak az a baj,hogy nincsenek benne a furulyák,és így elég emberes hangja van.A vílágítás meg csak akksiról megy.De húsvétra megcsinálom.Szerintetek bele lehet vágni vele egy 220 km-es útba(barcika-budakeszi)?Üdv.
sorszám: 234 (5349)

 
 
P10-es
válasz erre | email2004-02-09 02:09:47
Sziasztok!

Nemrég vásároltam egy 1966-os P10-est.Pár alkatrész hiányzik és ebben kérem a segítségeteket.A tankról hiányzik az egyik embléma, az üléstartó vas elég rozsdás ezért kellene egy másik.Ezen a típuson volt csomagtartó? azt is jó lenne rá szerezni. Előre is köszönöm

Sziasztok!
sorszám: 233 (5347)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-02-07 01:09:50
Hát .... szerintem érdemesebb, mint a Danuviát!

Kálmán
sorszám: 232 (5300)
(előzmény: andris, 2004-02-06 14:41:23)

 
 
andris
válasz erre | email2004-02-06 14:41:23
Szevasztok gyerekek.Most akarok venni egy T5-öst.Szerintetek ez egy megbízható gép?Van valamilyen típusbetegsége?Eddig csak scepelekkel meg danuviákkal volt dolgom.Azokat már nagyon vágom.De a pancsival még nem volt dolgom.Ugye érdemes megvenni?Köszi előre is.Üdv.
sorszám: 231 (5282)

 
 
LECSO
válasz erre | email2004-02-02 19:10:28
A generátor bírta a 9000-es fordulatot. A pálya valóban nem tökély de az íveken rendben volt.Egyébként a versenyt a nevezők szervezik, úgy hogy ha valakinek valami baja volt a pályával az megcsinálta.
sorszám: 230 (5165)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-02-01 21:52:23
Megnéztem a tavalyi versenyről készült képeket,hát nem vmi tökéletes a pálya felülete!! Fűkinövések stb..
sorszám: 229 (5144)
(előzmény: LECSO, 2004-02-01 11:52:00)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-02-01 21:14:46
A Jawa generátor bírja azt a fordulatszámot? Mert gondolom nem 7500-t pörög, mint az utcai!

Kálmán
sorszám: 228 (5140)
(előzmény: LECSO, 2004-02-01 11:52:00)

 
 
LECSO
válasz erre | email2004-02-01 11:52:00
Hát ez hosszú történet, ha belekezdenék, nem végeznék soha,már csak azért is mert minden betűt keresgélek.Röviden azért annyit, hogy kifogástalan alkatrészek, maximálisan precíz összeszerelés, a legjobb 2T olaj, és repbenzin.A gyujtás kpl. Jawa generátor.A komlett leírás rövidesen megjelenik a VMM -en.
sorszám: 227 (5135)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-01-31 19:31:24
Ha jól értettem, kéthengeressel indultok.
Mit csináltok, hogy bírja a távot, gondolok arra, hogy milyen tuningot és milyen gyújtást kap a gép, mert éjjel azért világítani is kell?

Kálmán
sorszám: 226 (5128)
(előzmény: LECSO, 2004-01-31 13:32:06)

 
 
LECSO
válasz erre | email2004-01-31 13:36:46
Ja, bocs Kunmadarason,a reptéren.
sorszám: 225 (5124)

 
 
LECSO
válasz erre | email2004-01-31 13:32:06
Minden év július harmadik hétvégéjén(idén már hatodszor,17-18-án)rendezi a MEK.(www,vmm.hu)Csak 25 évnél idősebb gépekkel lehet indulni, különböző kategóriákban.Kivételek azért vannak,(pl. tavaly volt robogó kat. is).Szombaton kb.15 órakor van a rajt, másnap du. a leintés.3-4 fős lehet a csapat, akik felváltva vezetnek.Az győz aki több kört tesz meg. Kb ennyi.
sorszám: 224 (5123)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-01-30 22:43:02
No, erről a 24órásról mesélj, nekünk, hozzá nem értőknek.

Blokkház az nekem is kellene!

Kálmán
sorszám: 223 (5117)
(előzmény: LECSO, 2004-01-30 20:04:06)

 
 
LECSO
válasz erre | email2004-01-30 20:04:06
Király az oldal! Kár, hogy csak most találtam rá. Én P20-as tulaj vagyok, de csak versenyzésre használom.(24 órás) Fel is használnám a lehetőséget,hogy megkérdezzem:van-e valakinek új vagy jó állapotú blokkháza P20-hoz?
sorszám: 222 (5113)

 
 
nagyfékdobos
válasz erre | email2004-01-28 22:10:12
Még egy fontos dátum:

június 26-27. Tapolca-Diszel veterán motoros találkozó.
Ajánlom mindenkinek szíves figyelmébe, hisz jó buli szokott lenni.
sorszám: 221 (5066)

 
 
nagyfékdobos
válasz erre | email2004-01-28 22:03:47
FELHÍVÁS!!!!!!!

Kedves VETERÁN motoros kollegák, kolleginák!
Motoros túrát szervezünk

2004.08.05-08.09-re. Útvonal: Tapolca-Bodrogkeresztúr-Tapolca

Picit részletesebben:
A jelenlegi tervek szerint csütörtökön reggel indulnánk tömött sorokban Tapolcáról.
Veszprémen keresztülhaladva, Dunaföldvárnál kelnénk át a Dunán, ezután több a Tisza mellett található motorgyűjteményt, illetve látnivalót tekintenénk meg.
Este az előre eltervezett táborhelyen (kempingben, ahol meleg babgulyással várnak bennünket) sátorverés, dumcsi és szunya, hiszen kb. 300km lesz a talpunkban.

A reggeli ébresztő, tisztálkodás és kaja után, hasonlóan a csütörtöki naphoz, látnivalók megtekintése mellett megtesszük a visszamaradt kb. 200km-t, majd megérkezünk
Bodrogkeresztúrra.
Ott szeretettel fogadnak bennünket az előttünk megérkezett lelkes veteránosok, akik remélhetőleg hideg sör és meleg kaja felderítésében is segédkeznek majd, hiszen mindannyian a „MAGYAR MOTOROK RANDEVÚJA „ elnevezésű rendezvényre érkeztünk.
A fórumokban olvasottak szerint az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy tartalmas hétvége következik ezután.
Vasárnap délután indulás haza. Természetesen éjszaka sátorban alvás, majd hétfőn holtfáradtan, boldogan, élményekkel teli hazaérkezés.
A menetrend részletesen ki lesz dolgozva azért, hogy bárki, bárhol csatlakozhasson a flottához.
Két dologra hívnám fel a figyelmet!
1. Mivel magyar motorok randevújáról szól a buli, főként a hazai gyártású vasakra számítunk, de TERMÉSZETESEN minden veteránost ÖRÖMMEL LÁTUNK!!!!!!
2. A szervezés csak úgy lehetséges, ha tudjuk, milyen létszámra számíthatunk, ezért legyetek szívesek mielőbb reagálni a felhívásra.

Már most elnézést kérek mindenkitől, hogy rendszeresen feltűnik felhivásom a fórumokban,
Megérthetitek, hogy máshogy nem megy a buli szervezése.

csáááááááááááá
sorszám: 220 (5063)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-28 19:11:04
Asszem hummogo hozzaszolasara mast nem tudok mondani csak annyit: amen. :)
sorszám: 219 (5055)
(előzmény: hümmögő, 2004-01-28 18:57:28)

 
 
hümmögő
válasz erre | email2004-01-28 18:57:28
Szeretnék én is hozzászólni az elmúlt napokat döngető vitákhoz...
Nem értettem a motorokhoz, most sem, de annyi tény, hogy a barátaim, ez a honlap és még megannyi dolog hozzásegített ahhoz, hogy a kapott motoromat életre keltsem, vegyek egy újat ami régebbi ... miegymás ezzel együtt mivel ez egy informatív oldal HyGy (csak képről láttam a fejét) és sokan közületek elérték nálam azt hogy minden kétütemű elbrummogó motor után megforduljak s már mondjam is a márkáját! Van egy Jawa-s barátom (nekem Mz-m van), aki beszámolt, hogy igaz nem minden szocimotoros integet egymásnak úton útfélen mert más márkájú paripákon igyekeznek céljuk felé. DE ami nekem itt nagyon tetszik hogy mindenki motoros, szeretik a szocialista birodalom remekeit s összetartanak, mert hasonló sorsúak a motorokkal. Szóval nem tudom mit írtam előbb pár mondattal, mert meglehetősen részeg vagyok, csak annyi, hogy itt mégpedig ne legyen háború, mert annál jobb érzés nincs mikor meghallok egy kétütemű ezeréves gépet utána látom szembejönni a kanyarból s mikor vadul integetek ő is visszainteget, mert soha nem lehet tudni somewhere, sometime, somehow... egyszerűen "ezeken" motorozni jó!! Legyen az akármi....
Dönci
sorszám: 218 (5054)

 
 
vaughan
válasz erre | email2004-01-27 20:56:25
Na mi van?
mi ez a nagy inaktivitás?
sorszám: 217 (5034)
(előzmény: vaughan, 2004-01-23 22:42:21)

 
 
vaughan
válasz erre | email2004-01-23 22:42:21
nem pont ide vág de a guta üt meg emiatt a sza tár.hu miatt! egy fél órája próbálok a cz-ről képeket felrakni és csak kinlódok...
január 1.-től itthon is kibebaszott lassú a net pedig ennek a vérszivó upécének havonta 12.000Ft-ot fizetek! hová jutottunk?
de holnap egy új nap kezdődik!
minden jót!
sorszám: 216 (4910)
(előzmény: Atilla, 2004-01-21 10:50:25)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-01-21 10:50:25
OK, hogy ucu neki, de küldhetnél már valami infót (az ftp-hez) hogy be tudjak lépni!
(lásd tunning, fejlesztés)

Köszi Attila
sorszám: 215 (4812)
(előzmény: HyGy, 2004-01-21 10:37:42)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-21 10:37:42
Ha ra ersz uccu neki. :)

bye
HyGy
sorszám: 214 (4811)
(előzmény: Atilla, 2004-01-20 16:24:33)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-01-20 16:24:33
Hello

Olvastam a hozzászólásokat, hogy kevés a pannóniás anyag az oldalon. Igaz én már rég eladtam a pannóniám, de maradtak dolgok utánna. Pl TLT kapcs. rajz, oldalkocsi beállítása meg ilyenek. (TLT-m volt) Ha valakit érdekel (bár lehet, hogy ezek elérhetőek a neten máshol is) bescanelem és HyGy bizos felteszi.
Üdv attila
sorszám: 213 (4790)

 
 
vaughan
válasz erre | email2004-01-19 22:53:23
olaj a tűzre!
kinéztem magamnak egy '64-es cz 175-öt.
igy már a flotta igy néz ki:
'55 pannonia
'68 trophy mz
'64 cz 175

na ezután mondja rám valaki, hogy részre hajló vagyok!!!
:-))
sorszám: 212 (4767)
(előzmény: zozo, 2004-01-19 21:39:18)

 
 
zozo
válasz erre | email2004-01-19 21:39:18
T5-ös tulajdonos vagyok.Túrákhoz keresek lelkes Pannoniásokat!!!!!
sorszám: 211 (4762)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-19 09:39:40
At neztem nem sertodtem meg, de egy nemelyik hozzaszolast igen csak ovisnak tartom. :)

HyGy
sorszám: 210 (4747)
(előzmény: vkami, 2004-01-19 00:01:09)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-01-19 00:01:09
Nézz át a Pannóniás fórumra, majd megsértődsz!

Kálmán
sorszám: 209 (4739)
(előzmény: HyGy, 2004-01-18 21:50:25)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-18 21:50:25
Hihi en egyatalan nem vagyok megsertodve.
sorszám: 208 (4729)
(előzmény: vaughan, 2004-01-18 20:44:26)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-18 21:50:05
Hihi en egyatalan nem vagyok megsertodve.
sorszám: 207 (4728)
(előzmény: vaughan, 2004-01-18 20:44:26)

 
 
vaughan
válasz erre | email2004-01-18 20:44:26
Elvtársak!

Túl dimenzionáljátok a dolgot!
megsértődtök hülyeségeken!
nekem senkivel semmi bajom de azt komolyan gondolom, hogy egy pannoniás oldalt külön nyitni kell mert ez a miénk! akármilyen de a miénk!

és teljesen felesleges és buta dolog ilyen témában rivalizálni!!!
oszt adjon isten!

mindentől függetlenül én a nyáron elfogok menni szocimotoros találkozóra is és kifejezetten pannonia találkozóra is!
sorszám: 206 (4726)
(előzmény: HyGy, 2004-01-18 19:17:07)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-18 19:17:07
Annak az oka hogy elbol elvetettem ha jol emlexem az volt, hogy elotte lett tobb forum letre hozva es azon is ment a haborgas. Sajnalom, ha ezzel bele tiportam az erzelmi vilagodba.
De ha az teged kielegit csinalhatunk egy olyan forumot aminek az a neve hogy veteran forum. Azzal hogy jawa veteran forumot csinalunk vagy pannoniat vagy akarmilyet a tobbi markap kepviseloje jogosan felteheti a kerdest, hogy miert nincs az ovekebol is. :)
Szoval kielegitene teged egy veteran megszallottaknak c. topik?

Mindazonaltal en is csodalom a regebbi motorokat es azokat is akik minden energiajukat bele olik, hogy eletre keltsenek egy ilyen erteket. Tudom mekkora munka, az en sajat (nem regi) jawamat, mar sok sok honapja finomitgatom, es korant sem egy teljes generalnak alltam neki. Szoval minden elismeresem azoknak akik faradsagot es penzt nem kimelve felujitanak egy motorot.

A masik dolog :) Szerintem azok a szakkepzett mernokok nem is voltak mindig annyira szakkepzettek, es ennek tetejebe sokszor inkabb a penz donthetett mint a minoseg. :) Nezzuk csak meg a jawan a tarcsa feket, a 639-es sorozaton mar van, a 638-ason meg nincs. A 638-ast olyan 90- korul kezdtek gyartani, 1974 korul meg mar a skoda gyar tarcsa fekkel szerelte fel az S100-as skodakat. Namost ezek szerint ratehettek volna a jawara is. :)

A jawa gyujtasat beismerem buzergaltam es tettem ra egy Hall jelados gyujtast, de ha belegondolsz en hasznalni szeretem a motort, mert arra keszitettek, es a gyari gyujtassal nem igazan jo megtenni egy tobbezer kilometeres utat. Tudom mert mar eccer megtettem vele. :) Az sarkallt a cserere.

Olyanban mondjuk benne vagyok, hogy ha akarsz kaphatsz bal oldalon egy pannonia menupontot amibe lehetnek csak pannonias cuccok, ez talan sarkalna az mz-seket es Jawasokat is valami hasonlo dologra. ;)

bye
HyGy

ui: szerintem a forumos konkuralas mindeki reszerol csak jatek, de ne is legyen mas. Mi szocimotorosok tartsunk ossze. :)))))
sorszám: 205 (4719)
(előzmény: vkami, 2004-01-18 00:01:45)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-18 10:48:00
Te nyertél :-)
sorszám: 204 (4705)
(előzmény: vkami, 2004-01-18 01:45:59)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-01-18 01:45:59
Meg a kétszáz is!

Kálmán
sorszám: 203 (4704)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-18 00:19:06)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-18 00:19:06
Akárhogyis nézem: Ha az enyém a 202., akkor a tied a 201., nem pedig a 200.

:-)
sorszám: 202 (4703)
(előzmény: vkami, 2004-01-18 00:04:09)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-01-18 00:04:09
És enyém lett a kétszázadik :)))

Kálmán
sorszám: 201 (4702)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-01-18 00:01:45
Hygy,

azt hiszem mi értjük egymást, csak elbeszélünk egymás mellett.
A közlekedési eszközért, ha gondolod, simán megkövetlek, lehet, hogy én látok valamit rosszul. Talán abból következtetek erre, hogy az MZ-ken, Jawákon mindig javítani akarnak valamit, valami jobbat kitalálni, mint amit tanult mérnökök anno kitaláltak. Én el vagyok azzal, hogy a TLF nem veszi simán a sebességeket, szar mágnesgyújtása van (Bosch koppintás), de különben csak megy, csak megy, csak megy. Bár a P21 esetében azért nekem is voltak ilyen eretnek gondolataim. Letettem róla, talán bebizonyosodik, hogy érdemes volt.
A fórumos konkurálás részünkről sem konkurálás volt, csak egy játék, melengeti a szívünket, hogy többet szóltunk hozzá, mint a Jawások, de leverjük az MZ-seket is :) És ez addig amíg, csak játék, nem okoz semmi gondot. Mint már tudod, nekem van ilyen is, olyan is, de azért a Pannónia a szívem csücske, pedig a Jawa kulturáltabb, az MZ meg sokkal jobb (Jaj, csak nehogy ebből is vita kerekedjen, aztán megint eszkuzálnom kelljen!)
A fórumokhoz annyit, én akkor lepődtem meg először ezen az oldalon, amikor említettem egy veterános Jawa topicot és te azt élből visszaverted, pedig a Jawa nagy részt a 6xx modellekről szól, engem ez nem elégít ki, olyan nekem nem igen lesz.
Ezzel együtt én sem javaslom a topicok számának ésszerűtlen növelését, lásd VMM.

Kálmán

Kálmán
sorszám: 200 (4701)
(előzmény: HyGy, 2004-01-17 21:33:04)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-17 22:04:47
Ti is kaptatok Pannóniás körlevelet?:)

Én abból indulok ki,hogy a német nyelvben a motoroknak DIE a névelője,tehát NŐK!!:)
Persze nem csak ez miatt,de úgy tekintek rá,mint a Kedvesemre!!
Már régebben meséltem a szorit,hogy még féltekeny is tud lenni:)
Érzelmi szálak kötnek hozzá és bár most beteg,ma is megsimogattam...

Reményeim szerint nemsokára elkészülök egy cikkel,ami azért a MZ-seknek lesz elsősorban hasznos,mert nekem is az van,bátyám P-10-ese még nem lett feltámasztva,de már a látványától is izgalomba jövök..
Már nem tudom,hogy mit akartam ebből kihozni,de az a lényeg,hogy

Szeressük egymást,Gyerekek!!!
sorszám: 199 (4700)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-17 21:38:23
Nem tudom irtam e mar. ;) De beirom igy kulon.
Ez az oldal azert lett letrehozva, hogy ossze fogja az osszes szocimotorost.

Ez is errol szol.

HyGy
sorszám: 198 (4698)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-17 21:33:04
Koszonjuk a megbecsulest tenyleg nagyon sok munka volt/van az oldallal.

Hmm azert ez picit serto, hogy siman le kozlekedesi eszkozozod az en pici jawamat. :) Es szerintem ezt nem csak en gondolom igy, itt sokunknak szinte a tarsa a motorja. Nekem is van kocsim is, de ha tehetem motorral megyek akarhova, nyaron nem kocsival megyek nyaralni, hanem motorral, kocsival biztos kenyelmesebb lenne mondjuk leugrani horvatba, de en meg is motorral megyek mert szeretek motorozni. Es ez nem is igazan a motor tipusrol szol, mert regen a simsonnal szerettem motorozni, utana az mz-vel es vegul most a jawaval.
A masik, hogy en szemely szerint, ugy gondolom, hogy egy gepet arra csinaltak, hogy mukodjon szekrenyben tartani vetek. Hasznalni kell szep allapotban tartani, ha elromlik valami megcsinalni, mert akkor tolti be az erekje az igazi szerepet, ha azt a funkciot tudja betolteni amire csinaltak. :)

En nem gondolom, hogy ellenunk akartok iranyulni, sot ha meg is ugy dontotok, hogy megcsinaljatok az oldalatokat, akkor igyexem tamogatni. Ha ugy latom, hogy megfelelo a szinvonala. Akkor id is belinkeljuk, hogy megtalaljanak titeket.

Igazabol, ez a ten szulott gyermek dolog alakitja magat itt is mukodik, csak meg el jutottunk ide az volt sok ido. Mostanra mar kialakult egy tarsasag az oldal korul, ami szerintem eleg jo tarsasag, es velemenyem szerint a mi talalkozoink nem vethetoek ossze masik motoros talalkozokkal. Es vagytok jo paran akik ti is tesztek az oldalert, cikket kuldtok, irasokat kuldtok, fenykepeket kuldtok, vagy csak irtok a forumba. Ezeket mind nagyon koszonjuk.

Hihi a forumszamokrol:
- 1 en hatarozom meg hogy milyen szam legyen kiirva nalatok, szal ha akarom kivonok 200-at ;)
- ha akarnam torolhetnek akarmit, akarhonnan de ez nem errol szol
- a furumok nem konkuralasra lettek letrehozva, hanem arra, hogy a hasonlo erdeklodesu emberek egy helyen tudjanak beszelgetni es ne kelljen mindeni masnak a hozzaszolasait letrehozni.

Mint latod nalunk nem olyan nagy a topicok szama kb 15 fele. Ez azert van mert tobb oldalon lattam, hogy ha a felhasznalok szabadon hozhatnak letre topikot az attekinthetetlenne teszi az egeszet. Igy pedig egy ertelmes es atlathato dolog van. Ami remelhetoleg segit nektek. (nekem mar segitett alkatresz es informacio beszerzesben) Masreszt megismertem, jo nehany erdekes embert amit szinten kar lett volna kihagyni.

Visszaterve a "Az oldal letrehozoinak kozlekedesi eszkoz... kezdetu mondatodra (ez nagyon boki a csorom :)), ha megnezed a szavazasokat, akkor a legtobb itteni ember kotodik erzelmileg a motorjahoz.

Mi sosem kiveteleztunk egyik tipussal sem, mert nekunk mind1ik szocimotor szocimotor.

Ha akartok sajat oldalt, am csinaljatok, sok sikert hozza, es sok kitartast, ha valami kell szoljatok, es en megprobalok segiteni, ha idombol (ez a legkevesebb.) stb, stb ilyen dumak. De komolyan gondolom.

HyGy
da szocimotoros oldal 1-ik letre hozoja, akinek nem csak kozlekedesi eszkoz a motorja.
sorszám: 197 (4697)
(előzmény: vkami, 2004-01-17 19:07:33)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-17 21:17:54
Nem a konkurenciatol felek. Hanem attol hogy szetszakadozunk. Ha azt az energiat amit a ti holnapotok fejlesztesere forditotok ebbe forditod akkor ez az oldal meg jobb lesz.

Egyebkent pannoniarol azert van kevesebb anyag mert ti pannoniasok nem kuldtok. Az MZ-sek kuldtek, jawara ugye keresek en mert nekem az van, meg kuldtek jo paran anyagot. Viszont nekem pannoniaval semmi tapasztalatom.

Ha kell szivesen bovitem az oldalt pannonias iranyba jobban. Ha sok cikket adtok felteszem, ha adatokat, szerelesi konyvet satobbit akkor is. De persze csinalhattok kulon oldalt is.

Erre az oldalra jelenleg ket ember tud feltenni akar a galeriaba akar akar mashova adtot, a PeetAir es en. :)
sorszám: 196 (4696)
(előzmény: vaughan, 2004-01-17 14:49:16)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-17 21:13:23
az img src tagon belulre.
sorszám: 195 (4695)
(elözmény: HyGy, 2004-01-17 13:27:11)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-17 21:06:49
"Az oldal létrehozóinak, a Jawásoknak, MZ-seknek inkább közlekedési eszköz a motorkerékpárjuk..."

Hát ez az én esetemben nem egészen így van...
sorszám: 194 (4693)
(előzmény: vkami, 2004-01-17 19:07:33)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-01-17 19:07:33
Hygy,

nagyon becsüljük a munkátokat, etalont teremtettetek ezzel a jól strukturált oldallal. Én és még sokan mások nem tudjuk eléggé megköszönni neked.
Akik itt vagyunk ezen a fórumon valamennyien megjelenünk az indexes Pannónia fórumon is, sőt többünknek nem csak Pannóniája, hanem Jawája, MZ-je is van.
Valóban nagyon király a szakirodalom, aminek létrhozásában én is tettem valamit.
Az oldal létrehozóinak, a Jawásoknak, MZ-seknek inkább közlekedési eszköz a motorkerékpárjuk, a Pannóniásnak pedig ereklye, igyekszik eredeti állapotra hozni, többnyire csak találkozóra jár vele és nem akarja tuningolni. Ennek a motornak a gyártása majd 30 esztendeje befejeződött, lassan már a pajtákból, sufnikból is kitakarítják őket.
Ez az oka annak, hogy többeknek - nekem is - megfordult a fejükben egy a szoci.motoros.hu-hoz hasonlóan komplex oldal összeállítása, ami nem konkurrenciája, sokkal inkább társa lenne a szoci.motoros.hu-nak.
Mivel azonban a gondolat felmerült, az azt jelenti csak, hogy a jelenlegi kereteket feszegetjük, ami úgy gondolom semmiképpen sem a szoci.motoros.hu ellen irányul.
Aztán az sem baj, ha ten szülött gyermeked növekszik, változik és egy idő után már nem tudod befolyásolni az életét. Én tudom, mert egy 18 éves lányom és egy lassan 21 éves fiam van.
Láthattad, a hozzászólások tekintetében kialakult egy egészséges verseny a Jawa fórummal, bizony néha írtunk egy-két tartalmatlan hozzászólást, hogy megelőzzük a Jawásokat - most te is segítettél :) - de én ezt sem tekintem konkurrenciaharcnak.

Hadd ismételjem meg egy korábbi aláírásomat:

Kálmán
TLF, P21R, Perák, 353, 360, 2xTS125
sorszám: 193 (4692)
(elözmény: HyGy, 2004-01-17 11:57:16)

 
 
vaughan
válasz erre | email2004-01-17 14:49:16
HyGy szaki! ez nem merényletnek szántam ellened! látod én mint pannoniás itt vagyok köztetek mert nagyon tetszik ez a mozgalom amit elinditottatok! és szeretnék részese lenni. itt csupán arról van szó, hogy az indexen is kialakult egy tök jó kis csapat. mi pesten rengeteget motoroztunk együtt és együtt mentünk túrázni is mint pl: bodrogkeresztúr. a saját honlap ötlete pedig onnan jött, hogy nálatok az MZ-sek találnak meg minden infót és itt MZ tulajdonosból van legtöbb. s mint látod a pannoniás szekciót csak pár ember tartja életben. köztük én is és szivesen jövök!!! a saját honlap kifejezetten csak a pannoniára öszpontosit és a pannonia tulajdonosokra hiszen a pannonia "rövid" gyártása során annyi tipus és altipus jött létre , hogy azt senki nem tudja pontosan. ezt szeretnénk valhogyan katalogizálni. én az indexen is ott vagyok és nálatok is. és a kettő nem zárja ki egymást! ha mégis elkészül egy saját pannoniás honlap én akkor is itt leszek mert nagyon jó a csapat! az őszön találkoztam többekkel mint :Muny, Bunyi, Czövi, Balansz, Furfarag, Dawe. készült fotó is amit Furfaragnak elküldtem, hogy talán fel tudja tenni a galériába vagy máshova de semmi nem lett belőle.. :-(

tehát egy pannoniás honlap szerintem nem lesz konkurencia!
de javits ki ha tévedek!
minden jót!
német vaughan istván
sorszám: 192 (4685)
(elözmény: HyGy, 2004-01-17 11:57:16)

 
  Összesen: 131 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu