:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Pannónia - új hozzászólás Összesen: 131 oldal
Szia Vaughan,
hát megint csalódnod kell benned, mert július 30-án elindulunk egy szlovéniai túrára úgy tízen, főleg Pannóniákkal. Így Bodrogkeresztúr helyett Petrikeresztúr felé veszem az irányt.
Kálmán
merre lax?
én miskolcon és nekem van első telóm kompletten is ha kell. ha valamire szüksédel van irj!
nem vagyok kupec!
de van vagy három pancsi a portán bontva
minden jót!
andris!
te meg legyél szives a bekaember@veteranmotor.com cimre irányitani a leveleid!
Merre laksz kolléga?A belső alkatrészeit tudnám neked hozni,de a villaszárvég és a tokozás az ramaty.Ha érdekel akkor írj és megkérdezem az öreget mennyiért adja.Üdv.
Cső mindenkinek!
Én még új vagyok, de már régóta rajongok a pannoniákért. Nekem is van egy 1963-as T5 sorotatból egy T1 Pannoniám. Csak az a baj, hogy nincs meg hozzá az egyik első teleszkop. Ha tud valaki egyet, kérem segítsen!
Szevasztok.Igen az andris megígérte de az élet közbeszólt.EDdig úgy néz ki,hogy nem tudok menni,de megpróbálom valahogy elintézni.
Mellesleg csak akkor,ha addig összerakjuk a motort,mert most a hátsókerék ki van szedve.Valami szakbarbár küllőzte a felnit,és a kerék már nem bírta el anyám és az én testsúlyomat.Kitört vagy 6 küllő,meg elhajlott egy pár darab.Szóval csókoltatom a "mestert".Csak ne találkozzak vele.Beszereztem azóta 12 db(remélem ennyi elég lesz)gyári küllőt 1400 pénzért egy idősebb szakitól.Ez is egy külön történet.Ledumáltam a csepeli bolttal,hogy nagyfékdoboshoz kell küllő.Mondták van.Na erre kimegyek du. hozzájuk,de a bolt elköltözött(persze ezt nem mondta a telefonban).Keresgéltem,kérdezgettem,míg megálltam egy háznál,ahol egy szépen felújítoztt jawa 250-es állt.Megkérdezetm a tulajt vajon merre van a bolt?Útbaigazított,de el kezdtünk beszélni.Addig beszéltünk míg ki nem derült,hogy neki van küllője,sőt egy rakás dolog ami eladó(P6-os pancsi,125-ös csepel.piaggo robogó stb.)Azt is elmondta,hogy hátulra más méret kell(vastagabb).Szerencsémre mert ezt sem tudtam.A boltba már el sem mentem,mert volt 02 db gyári küllőm,aminek az árából a boltban csak 10-et vehettem volna.Nagyon segítőkész volt a fószer.Meg is jegyeztem a címét,de a nevét már elfelejtettem megkérdezni.Mellesleg az a pannónia nagyon szépen nézett ki,és valami árverésen is ki lesz téve.Azt hiszem azon,amit a veteránban hirdetnek.Full gyári az egész.
Ui.:kálmán kész van a plexi.Holnap fel is rakom.Üdv.
szervusztok!
remélem innen mindenki jön augusztus elején bodrogkeresztúrra!
kálmán bátyám! jössz ugye te is?
én valszeg nagydobosékkal megyek. csatlakozol?
andris tutira igérte, hogy barcikáról lehajt keresztúrba.
minden jót!
ja. kicseréltem az első lánckereket 17 fogúra. kibebaszott jó lett! városban nem is nagyon kell a negyedik csak a gyorsforgalmin.
Az Ebay-en van egy Csepel emblémás porlasztó:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7910331827&ssPageName=ADME:B:SS:DE:1
Kálmán
Sziasztok. Lenne egy felújításra szoruló Duna oldalkocsim eladó,ha érekel valakit.06703173647
Lassan lemegyünk a térképről.
Kálmán!
Na, jó!
De 1szer úgyis megnézetem Veled!:)
Doni
Bocsesz Csaba!
Még most sem sikerült elérhető árú kromozót találnom a környéken. Még holnap teszek 1 kísérletet, és felhívlak.
Doni
Doni,
ne fáraszd magadat vele.
Kösz
Kálmán
Szevasz kolléga.Megkaptam a fotókat.Csúcs.
A pancsi ára viszont csak neked fog megduplázódni,mert a következő tulajnak megint át kell iratnia,ha legálisan,tisztán akarja a dolgot.Ez benne a ráció.De ezt már megdumáltuk.Tetves banda.Na csumi.
Áloá!
Valamit kitanálokk informatikus kollegámmal a porbléma orvoslására.
Doni
Hát azóta is küszködik vele a modemem :)
Kálmán
Kálmán!
Sikerült végül letöltenes a filét?
Sztem brutál, persze csak megrögzött motorosoknak való:)
Doni
hát biz úgy volt. de a fényképen egy hiper szuper bontatlan zsir járgány volt látható. ezzel szemben a valóság siralmas...
no de most a hétvégén otthon voltam anyámnál mezőtúron és elhoztam egy másikat.
olyan de olyan káromkodhatnékom volt ma amikor elmentem megérdeklődni az eredetvizsgát, hogy csak na!
megypetiésbandája felemelte az eredetvizsga árát majd a felével. most 13000Ft!
hogy a medve ölelje meg őket!
a minimál bér meg persze még mindig 53000Ft. igy most egy szecska mz átiratása 30000Ft. majd egy havi fizetés...
hát elvették a kedvem.
bár ez nem is pannonia, de ha veszel egy kevésbé csecse pancsit 30000-ért meg tudod duplázni az árát ha átiratod :-)))
minden jót!
Köszi vaughan komám.Mi az hogy dolgozol még a projekten?Nem úgy volt,hogy a salakmotoros versenyről visszajövet el is hozod?Na csumi.
sheerwoodstok!
hát biz egy kicsit el vagyok havazva mostanság...
de amikor időm engedi mutatok nektek egy :-) ilyet...
most éppen egy új projekten dolgozom: etz 251.
majd látjuk mi sül ki belőle.
minden jót!
andris! nemsoká küldöm a fotókat!
Vedd meg, szerintem jó motor, bár nekem nincs.
Kálmán
Ja és mit szóltok egy P10-eshez?69-es kiadás.Várom a tapasztalatokat.Ha lehet akkor minél hamarabb,mert erősen a vétel felé hajlok.Üdv.
Az én emilemre sem válaszolt.Ejnye-ejnye.
Hol a Vaughan? Disszidált Moszkvába? Vagy csak lefagyott a szmájlija?
Kálmán
CSá!
Régen nem ólmot hanem cint (ónt) hazsnáltak gitt helyett, sőt, a Csajkán ezzel alakították ki a karosszéria egyes domborulatait. Nagyon jó dolog mert nem pattan ki, mivel fémesen köt az alapfémhez, de vigyázni kell felhordásnál mert a gőzei mérgezést okozhatnak (szabadban kell végezni). A felhordásnál vmilyen rozsdamentes cuucal kell simogatni, ahoz nem tud odakötni.
Az alapot be kell kenni valami oxidoldószerrel ( Stanno lötfett és társai, Degufit), és akkor jól fut.
A folyasztószert utána le kell mosni mert általában savas, így korróziót okozhat.
Jó cinezést!
Üdv mindenkinek! Nálatok is megkérdezném, hogy nincs-e valakinek P12-es első teló alsó szára eladó. Vennék egy párat. Köszi!
Igazán bedughatad volna a képedet, bár szombaton egész nap dolgoztam.
Lendva nekem 50 km, lehet hogy itt mentél keresztül.
Kálmán
Kálmán bátyám!
a hétvégén Lendván voltam salakmotor versenyen. ti hova szoktatok járni szlovéniában? nem sok idő volt útközben kitérőket tenni de bázakerettyére szivesen bementünk volna...
majd legközelebb! igy is huszonnégy óra volt az út és a verseny együtt.
minden jót!
Sziasztok! Tök állat!
Láttam, az indexes főrumon, hogy ma délután a köylekedési múzeumnál lesz veterántalálkozó!!!:)))
Ha valaki fel akar ismerni: piros felsős, spanyol beütésű barátnővel, valamint kockás ingben, mázsa felett, demó hajjal fogok megjelenni!:)
Legyetek jók!
Doni
MINDENKI!!!
Lenne 1 gyors kérdésem! Holnap lagziba megyek Dunával szelt fővárosunkba. A szombatom totál üres és a barátnémmal (némi unszolás után) lebeszéltem, hogy mi biza’ motors múzeumot fogunk nézni!!!
A kérdésem az, hogy hova érdemes menni, Csepelen van valamiféle motormúzeum az egykori gyár emlékét őrzendő, vagy „csak” a közlekedési múzeum áll rendelkezésre. Persze a lexebb az lenne, ha találnék 1 olyat, ahol a prototípusok is megvannak.
Előre is köszi a segítséget!
Doni
Hali! Ha már mindenképpen homokfuvatsz,kérd meg hogy minnél finomabb szemcsével dolgozzon.Éppen van nálam egy régi cross CZ festeni,aminek homokfúvatták a vázát,hát elég durva lett.Mint egy 60-as csiszolópapír.Ja és egy tuti dolog:a kényes részeket(csapágyfészfek,stb)kinyomós silikon gumival érdemes bekenni,mivel ellenáll a homoknak,utána pedig könnyen lejön. Csávó
Nehogy kapargatsd! A homok elintézi pár perc alatt azt a felületet, amivel órákat szenvednél. Arra azért figyelj, hogy szórás után a lehető legrövidebb időn belül alapozz, mert hihetetlen gyorsan rozsdásodik. (24 óra múlva már frankón látszik a korrozió...)
A 2000/óra pedig nagyon baráti, mondhatni "szeretői" árazás az itteni árakhoz képest.
Vaughan kolléga.Köszönöm az adakozó kedvedet,de méretbeli eltéréseink miatt nem tudom használni a boxert,mert épphogy csak rajtam marad.Ha ezek után sem tartasz rá igényt,akkor befogom PANNÓNIA törlőeszköznek,és jövök egy sörrel.Vagy többel???Üdv.A képtáradban fent vannak már a diósgyőri bulin készült képek?
Köszönöm, nagyon rendes vagy, a modemem már negyedórája tölti:)
Kálmán
Kössz Andris!
Ez máris biztatóbb, mint a mezei gitt!
Sztem még foglak erről faggatni!
Doni
Salvete Kálmán!
Mert teccet a poén - és hát a régi ladások is tudnak "BA3-ul" /Vazul:) / - kapol(sz) tőlem 1 filét az emiledre. Remélem MPEG képes vagy:)))
Doni
Szia Csaba!
Köszi a telefonszámot, már le is egyeztettem Vele a dolgot. 2hét múlva fújhatjuk...
A krómozó címet csak jövőhétre tudom ígérni.
Doni
Drásztvujtye KRAVEN!
Megfogadom tanácsod, meg hát!:)
Én is pont a nehezen ellérhető - és a kromofágtól már meglehetősen ráncos - részek miatt döntöttem a homokfúvás mellett.
Kérdésem ezzel kapcsolatban annyi lenne még, hogy beszéltem a "sandman"-nel és aszonta, hogy óradíja van a cuccnak: 2000HUF/óra.
A kérdésem arra vonatkozik, hogy a még le nem maratott cucokkal kínlódjak, vagy ez a móccer' úgy is pillasnatok alatt lehozza a festéket?
A mélyebb rozsdákat persze még szeretgetem, kefélgetem:), hogy minél kevesenn meló maradjon a homoknak.
Bocsi az előzőt Doninak szántam.
Üdv!
Én szívem szerint a homokfúvást ajánlanám. Azzal nem értek egyet, hogy költségkímélő lenne! Ha kiszámolod a kromofágot, a keféket, a dörzsipapírt, stb, sokkal többe jön ki, nem is beszélve az esetlegesen nehezen elérhető részekben megoldott, de le nem kapart festékről, ami egy idő után remek korrozió kiindulóhely. A másik nagy előnye ennek a fémtisztára fújatásnak, hogy ha gyorsan le tudod utána festeni mondjuk cink-kromáttal, akkor a esték és a fém határán olyan réteg tud kialakulni, ami még esés következtében sem jön le. (Ezt sajnos már teszteltem) Az igaz, hogy utána a gittelés, szórótapaszolás, annak becsiszolása nem kis meló, de 100%-os eredményt szerintem csak így érhetsz el.
andriskám!
a gatyámat használd egészséggel! azt nem kell visszahoznod... :-)))
minden jót!
Ez a hangszigetelés nagy poén, már negyedórája a földön fetrengek.
Fülembe forró ólmot öntsetek!
Kálmán
Doni
Örülök, hogy jól működik a kefe. A homokfúvást a 06203318759-es számon tudod megérdeklődni Cserép Antal az uriember neve. Nem igazán költségkímélő eljárás de egy telefont szerintem mindenképp megér. Ha a kefe után egyáltalán még érdekel.
Csaba
Szevasztok.Én a NEOPLASZT L-10.re gondoltam BENZOIL-PEROXIDOS(lehet nem jól írtam)kötésgyorsítóval.Igaz,hogy én nem vagyok profi a témában,mint MAXXXIS barátunk,de nekem tutira bevált a csepelnél.Beletaposott az állat előző tulaj,és egy frankó mélyedést hagyott ott.Az ismerősöm egy kicsit ki tudta húzni felmelegítve,és bepótolt egy részt valami fémmel(talán réz volt?),de nem lehetett ezzel a módszerrel kitölteni a hiányt.Ekkor jött az előbb említett anyag.Tuti kemény és nem rázódik ki.Könnyű megmunkálni,és simára csiszolni.Én már nem is tudom melyik oldalán sérült,olyan jó lett.
Vaughan.Gond nélkül hazaértem.Fajintosan jött a gép,csak ne dobálná az egyest.A héten megnézem a léptetővillát,hátha az a szar.Ja és mégegyszer köszi a vendéglátást mindkettőtöktől.A törölközőtök nálam maradt.A szocitúrára viszem Üdv.
Heló Vaughan és Frundsberg Mester!
Ez a veszély nem áll fenn. Mármint hogy gázlámpát használjak, mert asse tom hogy mia'!
A dörzspapírt részesítem előnyben, meg a fúróra szerelt drótkorongot.
Még mosse tudatták velem , hogy mi a baj a fémtiszta állapottal, ha a tank 1 része "vastagon" rozsdás.
Köszi az óvva intést!:)
Doni
Doni!
az indexes pannonia fórumról is olvassák ezt az oldalt. és az egyik barátom meg jegyezte (frundsberg mester), hogy a csepelt nem kellene gáz lámpával melegiteni mert az isten káromlás!!! ill. rézzel lettek össze forrasztva a váz elemek és a réznek más a hőtágulása és hő vezetése mint a vasnak!
tehát csak simogasd!!!
minden jót!
Dánke für kefe!!!
Tutira bejött a dolog!
Kb. 2hét múlva küldök képeket.
Doni
Én Neked hiszek Kálmán!:)))
Az ólmot csak Vazulnál alkalmazták hangszigetelés gyanánt!;)
Doni
Biztos, hogy nem ólmot, hanem forrasztóónt használtak valamikor "gittelésre".
A Spektrumon látható filmeket olyanok fordítják, akik tudnak angolul is, magyarul is, csak sokszor műszakiul nem, nem szabad mindent készpénznek venni.
Kérdezzetek meg régi karosszériásokat, he nekem nem hisztek.
Kálmán
Összesen: 131 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|