hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

tesho
válasz erre | email2003-11-05 10:56:00
HyGy meg úúúgy leszólta a túrán a Brisket,hogy majdnem gutaütést kaptam:)) Pedig nagyon jó gyertya az!!
Cseh sportgyertya,teccik tudni...

Fisi,akkor majd nézz utána!! És ha már ott kitárgyaltátok,leír6nád ide,ami neked megmaradt belőle,mint tanulság!:)
sorszám: 49 (3189)
(előzmény: fisi, 2003-11-04 20:07:01)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-04 20:07:01
Hali!!!

Na ezt a témát már jól kitárgyaltuk a totalbike-os Mz fórumon..

Tehát az Etz- be az Ngk a B8HS jelűt ajánlja, de ettől nagyon teű lett a motorom, biztonságos nagyon megbízható gyertya, de nem igazán pörög ki tőle a motor!!! Legalább is nekem ilyen tapasztalataim voltak vele!
Ekkor az egyik haver ajánlotta a Brisket, és lőn csoda!!!! Úgy pörög tőle a gép mint állat!!!
Nekem az N5C vagy mi a fene (majd megézem) van benne de tényleg faja!!!:))

Fisi
sorszám: 48 (3167)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-04 17:18:21
Jaaa,az én "kisebb" hőértékű gyertyám Brisk N15YC.
Ami most benne van a gépben,az is Brisk,de még nem hasonlítotam össze...
sorszám: 47 (3160)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-04 17:15:00
AC? Nem ismerem...

Kaptam az egyik barátomtól egy NGK B7HS típusú gyertyát,régebben ezt használta az ETZ-jében (már eladta).
Neki ment vele,de jó ez bele?
Összehasonlítottam egy gyertyával,amit én használtam korábban (kevés sikerrel) és az övé sokkkkkal magasabb hőértékű (tehát az NGK)!!
sorszám: 46 (3159)
(előzmény: Dino, 2003-11-04 07:19:37)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-11-04 07:19:37
Tesho a téma nagyon jó.
Nekem AC 45f-es gyertyával ment a legjobban az ETZ (mielőtt elkaptak). Amúgy az AC gyárt(vagy gyártott) kimondottan motorkerékpárba gyergyát. Ez a Z jelzést kapta. Ha valakit érdekel írhatok neki e-mailt arról, hogy melyik gyertyánál mi mit jelent (valami autós könyvből).
sorszám: 45 (3136)
(előzmény: tesho, 2003-11-04 04:36:04)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-04 04:36:04
Feldobnék egy témát...

Ki milyen gyertyára esküszik az MZ-jében? Márkák,típusok,tapasztalatok?

Az összes ETZ-hez a következők a gyári adatok: -eredetileg Isolator ZM14-260

14=menetátmérő(fix)
260=hőérték

elektródatávolság 0,6mm
(persze ez változ6,hiszen köztudott,hogy pl a szegényebb keverékkel üzemelő motor nagyobb hézagot kíván)
sorszám: 44 (3135)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-02 19:38:08
Hát sok helyen ilyen f@szok az eladók,volt,hogy azt mondták,hogy nincs,aztán betoppant a főnök,aki mondta,hogy van és máris lett belőle kb 30 db... Na mind1. Várpalota passz,én régebben Győrben vásároltam Vp-en kívül.

MZ-s oldalak gyűjteménye (német):

http://www.mz-b.de/ifo/dmlinks.htm

sorszám: 43 (3100)
(előzmény: Dino, 2003-11-01 06:05:01)

 
 
Centurion
válasz erre | email2003-11-01 15:06:25
köszi a tippeket ... majd megpróbálom! Üdv minden Szocimotorosnak!
sorszám: 42 (3084)
(előzmény: tesho, 2003-10-30 14:49:45)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-11-01 06:05:01
tesho
Bevittem a pályaudvari boltba a tömítést, elmondtam a faszinak, hogy a motorban hol lehet ilyet találni, de csak pislogott. Amúgy ha az öreg bentvan tényleg gyorsabban mennek a dolgok, de eddig 3x volt benn, mikor vásároltam (pedig oda járok főleg lassan 3 éve). A kopasz meg a másik nem nagyon akaróznak rendelni, mindenre azt mondják, hogy Pesten a nyagykerben sincs úgyse. Várpalotára érdemes bemenni a sportcsarnok alá(azt mondják, hogy ott is van valami)?
sorszám: 41 (3078)
(előzmény: tesho, 2003-10-31 21:01:40)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2003-10-31 21:44:31
Nekem jelenleg 24ezer kilóméter van a magyar berta dugóban, es ez mind az en gumifüstölős stílusomba került bele (250-etz) Az utolsó útjánál már elég jól csörgicélt a kicsit, ugyhogy a télen valszeg felújítom. A főtengelyben 12ezer körül van, a hajtókaron "CKR" jelzéssel és ugynaolyan szép hőtöl származtatható elszíneződés látható az alsó és a felső hajtórúdszemnél. A főtengely még bírná sztem sokáig, de msot megkapja egyben az újítást.

Gyöször.
sorszám: 40 (3072)
(előzmény: Atilla, 2003-10-31 11:18:57)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-31 21:01:40
Dino!

Hát én nem tudom,én eddig mindig kaptam mindent abban a 2 boltban (kivéve könyökcső-kip.dob összefogató bilincset),tehét nem igazán értem...
Személyesen és konkrétkéréssel kell bemenni:)
Ha bent van a főnök is,tuti kapsz mindent vagy max gyorsan meghozzák:)))
sorszám: 39 (3069)
(előzmény: Dino, 2003-10-31 20:06:45)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-10-31 20:06:45
tesho
A Jutasi útnál az eladófaszi azt mondta, hogy ne is kérdezzek tőle apróbb tömítéseket(meg nagyobbak se nagyon vannak, csak ami tényleg gyakrannan kell).A Diófa utcában (Arallal szemben) meg az eladó igaz, hogy segítőkészebb, de neki sincsen.
Az SKF boltban (a Munkácsy úton van egy viszonylag nagy) lehet valami spec. papírt, gumit, stb-t kapni, amiből másnem csinálok? Most a blokk közepén rajzlap van gumi tömítőpasztával. Ugyan csak minimálisan csöpög, de engem ez is zavar.
sorszám: 38 (3065)
(előzmény: tesho, 2003-10-31 01:50:06)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-31 11:18:57
Hello

Maci
Tényleg tetszik, de most nem aktuális a dolog, ha az lesz írok.


Tesho
Tanusíthatom a magyar dugó tényleg 5000 Km-t bír az enyémbe az volt, és kb annyit ment vele.

Egyébként fasza zacskóban itt figyel a felújított főtengely mellettem.
A kimonghatatlan nevű tajvani hajtókarral. Szemre nagyon szép, elég sima felületű, és a 2 vége szép lilás az edzéstől.
Én ezt a felújítást olcsón megúszom
A hajtókar 7500 Ft volt a főtengely centíroztatása 1000.
Van otthon műhely így minden mást én csinálok. Kell még vennem tömítéseket + simmeringeket + 1-2 csapágyat, és ennyi, dobom össze a szerkezetet.
Üdv Attila
sorszám: 37 (3040)
(előzmény: Maci, 2003-10-31 08:33:59)

 
 
Maci
válasz erre | email2003-10-31 08:33:59
Valamint a TL-en, a TLB-n és a TLF-en... :-) Ha szeretnél ilyet, én holnap viszek ki egy TL tankot a börzére Szigetsztmiklósra.
sorszám: 36 (3033)
(előzmény: Atilla, 2003-10-29 19:05:13)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-31 01:57:50
Az index fórumon olvastam dugattyú árakat ETZ-be:
1. magyar,hulla gagyi,nehéz, állítólag 5000km-t bír, 2500Ft;
2. 5000Ft spécibb és könnyebb
3. 12000Ft német utángyártott,túlméretekben is,a legkönnyebb,bordázott, full extra:)

sorszám: 35 (3031)
(előzmény: Gexxx, 2003-10-30 23:49:17)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-31 01:50:06
Dino!

Én Veszprémben a köv. boltban szoktam cuccokat venni:
Autós-motoros bolt, Jutasi út 17. (Széchenyi u. sarok - Buszpályaudvar!)
Tel.: 88/326-436
Nyitva: H-P 8-17; Sz.: 8-12

És hogy ne legyek részrehajló:
Innen nem messze van 1 másik bolt,az Aral qttal szemben (robogókereskedés)
A pontos címet nem találom,de a telszámuk: 88/326-436

SKF szimmeringeket árusító bolt sincs messze innen!
Van,aki arra a boltra esküszik,van aki erre:) Én inkább az elsőre,de ha ott nincs vmi,irány a másik. Persze mindkét helyen alacsonyan kvalifikáltak az eladók,pl "MZ-hez kell vagy ETZ-hez?":))
sorszám: 34 (3030)
(előzmény: Dino, 2003-10-31 00:16:41)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-31 01:41:38
Az én motorindítási módszerem teljesen megegyezik a Peet álltal leírtakkal és indul is,ahogy kell!
Leállítani úgy szoktam,ahogy Atilla említette,azzal a különbséggel,hogy adok 1 kis gázfröccsöt,ráhúzom a szivatót és miközben lehörög,lekapcsolom a gyújtást,tehát nem a szivatóval fullasztom le. Ha minden jól be van állítva (gyertyaházagtól a gyújtáson keresztül a karburátorig), akkor úgy indul,mint az anyós rúgásra!! Pöcc-röff:)
sorszám: 33 (3029)
(előzmény: Atilla, 2003-10-30 16:54:55)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-10-31 00:16:41
Hali!
Valaki nem tudja, hogy hol lehet ETz 125-höz mindenféle tömítést kapni? Pl blokk közepére, légszűrőházhoz stb.(Főleg veszprém környékén érdekelne.)
sorszám: 32 (3020)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-10-30 23:51:27
szolnolon = Szolnokon

Bocs, de késő van
sorszám: 31 (3013)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-10-30 23:50:32
1 haver fúratta a hengert szolnolon

Bocs
sorszám: 30 (3012)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-10-30 23:49:17
Még egy vélemény azokról a bizonyos dugókról

1 szolnoki ipsénél fúratta 2 hónappal ezelőtt az ő paripájának a hengerét (egy TS150 a békeidőkből). Mikor kérdeztük az árakat, a MAGYAR és NÉMET dugó ára között 1000 forintocska volt. Láttuk mind a két típusú dugót, a külömbség egyértelmű volt (az egyik sötétebb volt, a tetején a méret beleütve, nem éredes oldalfallal. A másik volt a magyar)
Szerintem meg kell nézni, látszik rajta, hogy gagyi-e vagy sem. Egyébként is: honnan tudjátok, hogy honnan szerzik a cuccot. Ha minden legálisan kerülne be az országba, akkor nem itt álnának az árak. De egy dolgot megígérek. Megnézem azt a dugattyút (ha otthon leszek) és beszámolok az eredményről. Mégegyszer: A ceglédi dugóról csak mondták, hogy német, de a szolnoki cuccot én is láttam.

De azért kösz, hogy aggódtok értem (vagy a motoromért :) )
sorszám: 29 (3011)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-10-30 20:42:19
Hali skocok!!!

Gexxx!!!

Ne sértődj meg de ha ennyi a cucc akkor az nagy átbaszás, igaza van teshonak!!!!

A főtengely felújításom anyagszükséglete:

-tajwani (állítólag jobb mint a török Huber& Tsa. szerint)hajtókar 8000 FT!!!!
-két db SKF főtemgely csapágy 10500 FT!!
-1l Castrol sebváltóolaj 2000 FT.

Ez eddig 20500 FT!!!! Ehhez még a munkadíj 9000 FT- ebben benne van a blokkszétrántás 2x(!!!) centírozás, faszverdézés (:)))) etc...

Igaz a motorja azóta puhábban fut egy fokkal mint a gyári összerakással...

Szal ennyi- ha utánaszámolsz akkor ez biza 30 ruppó...

Fisi
sorszám: 28 (3005)
(előzmény: Gexxx, 2003-10-30 12:18:10)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-10-30 19:41:24
Köszi a válaszokat!

A Szimmering a blokkban, a gyujtás, a hézag stb......

Mindet megpróbálom megnézni(javitani) és meglátjuk mi sül ki belőle!

Mégegyszer köszi!

Üdv:Dawe
sorszám: 27 (3002)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2003-10-30 18:20:07
szeva...
én elöször a megzsakitohézagra néznék rá a helyebe,azt ha nem avval van a gonddd,akkor az elögyujtást nézném meg..

sorszám: 26 (3001)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-10-30 18:00:04
Kedves tesho

Én a ceglédi dugóról ezt az infót kaptam, ha valakit érdekel, felhívja az üzletet és megkérdezi.
Egy telefonba senki sem halt még bele.
sorszám: 25 (3000)
(előzmény: tesho, 2003-10-30 14:19:03)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-30 16:54:55
Hello

Na ez az a módszer ami mindíg bejön.
Én is így szoktam, mert máshogy nem szereti.
Van egy ismerősöm aki ha megáll, és aznap már nem megy sehova akkor úgy áll le hogy ráhúzza a szivatót és megvárja hogy lefulladjon tőle a moci. Másnap meg szivató nélkül, esetleg kis gázzal pöccre indul.
A dolog hátulütője az ha mégis menni kell aznap...... :-)

Ha így indítod, és nem indul az sok dologtól lehet.
Nekem pl nyár elején produkált hasonlókat, és kiderült hogy teljes elektronikus elgaengülése van. :-)
Át kellett kötni, ettől a szikra még soha nem látott hatalmas nyári villámcsapás méretű lett, és azóta indul. :-)
Hab a tortán, hogy látni az indexeket, meg működik minden stabilan.
Szóval ha van szikra (szemre) az még nem jelenti azt hogy az a szikra jó is.
Ráadásul ha kicsit kevés vagy sok benzint kap a gyenge szikrának már annyi is.
HyGy-t láttam az egyik túrán üveggyertyával állítgatni, az hasznos dolog. Ő ebben a témában biztos jobban otthon van.
Üdv Attila
sorszám: 24 (2997)
(előzmény: PeetAir, 2003-10-30 13:24:42)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-30 15:29:37
Öröm egy Jawa-st látni az MZ topicban,főleg úgy,hogy az Ő hozzászólásával előztük le a Jawa topicot:))
sorszám: 23 (2992)
(előzmény: HyGy, 2003-10-30 15:25:49)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-10-30 15:25:49
Szimeringek is elszarodhattak a blokkodban, lehet gyujtas, karbi....
sorszám: 22 (2991)
(előzmény: Dawe, 2003-10-30 12:18:58)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-30 14:49:45
Centurion!

A méret 35*47*7 -es.
Szimmeringet lehetőleg SKF boltban vagyél, duplaélűt (ha eredeti, darabonkénti csomagolt,akkor KOK felirat lesz rajta)!!! Én is azt használom és sokkal strapabíróbb!!
280Ft/db.

Ha görbült a villa,akkor ez így önmagában viszont nem fog segíteni persze:)

A gyárilag ajánlott olajmennyiség normál terheléshez 230cm3, nagyobb terheléshez 250.
Sokan (én is) a 240-re esküsznek:))
sorszám: 21 (2990)
(előzmény: Centurion, 2003-10-30 14:32:45)

 
 
Centurion
válasz erre | email2003-10-30 14:32:45
Szevasztok!

Egy kérdésem lenne hozzátok: Nem tudjátok véletlenül, hogy milyen szimering kell a 125 ETZ első teleszkópjába? Mert egy kicsit borultam a vizes füvön, és megszorult. Már amúgy is szar volt, mert az 1ikben nem volt olaj, de ez így már nagyon rossz. Na nem baj, mire való a tél? :D
sorszám: 20 (2989)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-30 14:19:03
Mint már ezt tárgyaltuk,a magyar dugó ára kb 2500 Ft. Tehát erős kételyeim vannak,hogy neked 3600-ban minden benne van. Inkább 2500 + munkaköltség,azaz magyar dugó nem??
Tudtommal az eredeti német kb 11 ezer..
sorszám: 19 (2987)
(előzmény: Gexxx, 2003-10-30 12:18:10)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-10-30 13:24:42
Hogy szoktad inditani hidegen?
Az en modszerem:

gyujtas le.
szivato ra.
rarug 2x, 3x
szivato vissza
gyujtas ra
rarug, elsore indul

ha hidegen nem igy csinalom nekem sem szokott indulni. melegen meg mindig.
persze ka mar probaltad igy akkor mas vmi beallitas lehet.
sorszám: 18 (2985)
(előzmény: Dawe, 2003-10-30 12:18:58)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-10-30 12:18:58
Sziasztok Szakik!

Lenne egy kérdésem!

Szóval:
Az ETZ-m egy "kissé" nehezen indul! És nem tudom miért! Gyujtás? Karbi? Vagy mi a szar?
Tolásra megy de berugásra nem!
Először azt próbáltam megnézni hogy nem-e azért mert a sokat kap és beköpi a gyertyát, de nem mert az miután faján beállítottam szép őszbarna!?
Bezzeg ha már meleg a motor akkor pöccre indul, de ha áll 1-2 órát és lehül utána megint nem müxik!
Már-már azon vagyok hogy elviszem egy szakihoz és vele nézetem át az egészet!

Na kb. ennyi!

Légyszi irjatok véleményt +ilyesmi! Köszi!!!

Üdv:Dawe
sorszám: 17 (2984)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-10-30 12:18:10
Helló mindenki

GyozoETZ!
Szerintem ne elégedj meg minden szar utángyártott termékkel. Lehet hogy jó a török dugó is, de nagy az seélye, hogy kifogsz 1 szar szériát. Egyébként a gyári dugók sem olyan túl drágák. Fúrással együtt az enyémet 3600-ért csinálják meg Cegléden. Német dugó+gyűrűk. A főtengelyfelújítás német hajtókarral 9000 jó magyar forintba kerül. Ha kell telefonszám/cím, akkor szólj, asszem postáznak is.
sorszám: 16 (2983)
(előzmény: GYOZOETZ, 2003-10-29 22:56:57)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-30 10:23:43
Hello

A magyar onnan ismerhető meg, hogy dupla olyan nehéz mint a többi, és egész világos fém színe van. (mint a sima alu lemeznek) Kívül barázdált, mintha frissen esztergálták volna. Esetleg belül enyhén sorjás. Onnan ismered meg, hogy belül bele szokták írni a gyártmányt. (de nem mindíg) Elvileg a szoknyákon belül, (öntve) van a típus jelzése, a tetején (ütve) a mérete, és a beszerelés iránya.
Ha nem találsz típus jelzést akkor szemre kell megállapítani. A jó dugó színe az ötvözés miatt sötétebb, sokkal könnyebb az anyagvastagság mindenhol kevesebb, és az oldala sima. (Nem látszanak rajta az esztergakés nyomai:-))
Kb ennyi, a török cuccokra azt mondják jó. Nekem most valami kimondhatatlan nevű tajvani lesz benne, de még nem tudok mondani róla semmit mert még nem hozták meg.

Üdv Attila
sorszám: 15 (2967)
(előzmény: GYOZOETZ, 2003-10-29 22:56:57)

 
 
GYOZOETZ
válasz erre | email2003-10-29 22:56:57
Hi All!
Eloszor is cak azert irok, h bovuljon az mz forum, s lehagyjuk a jawasokat. Masodreszt pedig azert, h kerdezzek: Hamarosan furatom a hengeremet. Ugy olvastam, h a magyar dugo szar. A nemeten kivul mi johet szoba, s honnet ismerem meg, h melyik milyen gyartmany?

Gyozo
sorszám: 14 (2962)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-29 19:05:13
Hello
Nekem a szerszámtartós pancsi tank tetszik.
Nem vagyok pannónia szaki, de ha jól emléxem a TLT-n volt olyan.


üdv
attila
sorszám: 13 (2951)
(előzmény: Maci, 2003-10-29 10:33:37)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-10-29 14:03:20
Ennyire nem kell komolyan venni. Azert szedtem igy szet, mert ha keresel valami informaciot sok "felesleges" dolgot at kell olvasnod, talan igy atlathatobb. De majd meg akarok kereses menut csinalni.
sorszám: 12 (2941)
(előzmény: sano, 2003-10-29 13:46:33)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-10-29 13:56:44
Szia Maci!

Nem tudom majd a Szombati Börzén megdumáljuk

Üdv:Dawe
sorszám: 11 (2939)
(előzmény: Maci, 2003-10-29 10:33:37)

 
 
sano
válasz erre | email2003-10-29 13:46:33
Télleg, nem sok ennyi topic egy kicsit? egy-egy gondolatnál télleg filózni kell hova írja az ember... ezt se ide kellett volna, hanem a csevegőbe, nem?

sano
sorszám: 10 (2938)
(előzmény: PeetAir, 2003-10-29 13:44:09)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-10-29 13:44:09
Majd csinalunk egy MZ-átépítés topicot:)
sorszám: 9 (2936)
(előzmény: tesho, 2003-10-29 11:02:52)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-29 11:02:52
Én egyedi tankot szerettem volna a gépre,de...
jajjj,ez már az átépítés topicba valóóóó
:-))))
sorszám: 8 (2930)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-10-29 10:57:49
Hat nemtom. sztem eg es fold a ketto. De ez egyeni. Meretre kb. ugyan akkora.
sorszám: 7 (2928)
(előzmény: Atilla, 2003-10-29 10:29:31)

 
 
Maci
válasz erre | email2003-10-29 10:33:37
És csak Pancsitank jó? Van cseppebb is, ha érdekel.
sorszám: 6 (2926)
(előzmény: Dawe, 2003-10-28 18:16:21)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-29 10:29:31
Hello
És mennyivel nagyobb a pancsi tank?
Érdemes rárakni? Szebb nem lesz tőle (Bocs Peet):-) de ha sokkal (min 4-5 liter) nagyobb én is elgondolkodnék a dolgon.
Üdv Attila
sorszám: 5 (2925)
(előzmény: devil, 2003-10-28 20:50:14)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-10-29 10:28:05
Valahogy igy. Nekem a ket hatso tartofulet le kellett vagni rola mert ugy nem ment ra a vazra. Amugy passzentos. Ami meg hatranya, hogy hosszabb kicsit mint a TZ-e es kevesbe tudod elforditani a kormanyt. Ez egyedul akkor zavaro ha kis helyen akarsz megfordulni mert akkor jon az Y.
sorszám: 4 (2924)
(előzmény: devil, 2003-10-28 20:50:14)

 
 
devil
válasz erre | email2003-10-28 20:50:14
Hello!
Fogod es rarakod, semmit nem kell vele csinalni!:)
sorszám: 3 (2909)
(előzmény: Dawe, 2003-10-28 18:16:21)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-10-28 18:16:21
MZ RULEZ!!!

Nem tudjátok hogy az ETZ250-re a pancsi tank hogy megy rá? (Peet?)

Csak mert akarok rá valami jobb formát!

Üdv:Dawe
sorszám: 2 (2895)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-10-28 12:31:03
Ha mar van Jawa legyen MZ is. ;)

HyGy
sorszám: 1 (2881)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu