hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 20. szombat 
Tivadar, Odett

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

fisi
válasz erre | email2003-12-15 22:40:21
"az ETZ szakirodalom külömbséget tesz vmi szívócsőátmérőben is, de erről gőzöm sincs, hogy mi lehet"

Egyszerű!! A nagyobb hengerhez nagyobb torokátmérőjű karburátor is kell, a szívócső pedig a karbit és a hengert löti össze ugyé... :))

A Ts- eknél- a Trophynak is úgy tudom ugyan az a karbija, mivel a Ts a Trophy utódja szinte ugyanazzal a blokkal, karbival stb- pl a 125- ösnek BVF 22N 1-3- as karbija van 22 mm- es torokátmérővel, a 150- esnek pedig BVF 24N 1-1- es 24 mm- essel!!! Tehát ez is egy fontos szempont!!!!

Fisi
sorszám: 180 (3938)
(előzmény: Gexxx, 2003-12-15 21:36:53)

 
 
Szabolcs
válasz erre | email2003-12-15 22:35:10
Sziasztok!
Most vettem egy gyönyörű 150-es ETZ. Lecseréltem az olajat mert az elég sz*r volt. Feltöltöttem új, minőségi olajjal. A könyv 0,5l olajat ír, én beleöntöttem kb 0,7-0,8l olajat mire elkezdett az olajellenörző csavarnál csöpögni. A motor vízszintes helyzetben volt. Elmentem tettem vele egy kört és ha 4500 fölötti fordulaton hajtom akkor az olajbeöntő gumi fedőn keresztűl, amin van egy kis nyílás középen, ott kilőkte az olajat. Az lenne a kérdésem, hogy ez az miatt lehet, hogy túl sok benne az olaj? De amikor annyi olaj volt benne, hogy a olajszintellenőrzőn még döntött motornál se folyt az olaj, akkor is ugyan úgy kinyomta az olajat. Most akkor mi lehet a probléma?
Segítségeteket előre is köszönöm!
sorszám: 179 (3937)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-12-15 21:36:53
A hengercserével együtt jár a főfúvóka cseréje is, legalábbis ez így van ETZ-nél. (125cc-100as f. , 150cc-120as f.). Sztem ez van trophy-nál is, utána kellene nézni szakirodalomban, v +kérdezni valakit. Nézted az oldal letöltései között? (az ETZ szakirodalom külömbséget tesz vmi szívócsőátmérőben is, de erről gőzöm sincs, hogy mi lehet, de nem is kell ilyenekkel foglalkozni 250es ETZ-nél (az enyémnél))
Szval: FÚVÓKACSERÉRE FEL!!! :))
sorszám: 178 (3936)
(előzmény: steelheart6, 2003-12-15 21:09:31)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2003-12-15 21:09:31
Hali srácok!

Tud valaki segíteni azon, ha a 125-ös Trophym a 150-essé alakítása után nem akar menni. Olyat produkál, mintha elfogyna a benzin a karbiból. Szivatóval meg megy.
Széles utat minden MZ-s nek!
sorszám: 177 (3933)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-12-15 09:20:59
Nekem is volt ilyen bajom, hogy ha lassan húztam be a kart nem fogott. Vettem bele új tömítést + syimmeringet és jó is lett.
sorszám: 176 (3926)
(előzmény: Atilla, 2003-12-09 10:54:10)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-12-15 09:19:05
Nekem is volt ilyen bajom, hogy ha lassan húztam be a kart nem fogott. Vettem bele új tömítést + syimmeringet és jó is lett.
sorszám: 175 (3925)
(előzmény: Atilla, 2003-12-09 10:54:10)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-13 02:26:59
Fisi,nem vagy egyedül,csak még mindig be vagyunk ájulva!:))
Jók a képek,lehet,hogy majd én is beszerzek egy ilyen tömítést,bár most van 1 jó minőségű krmantyűm is:)

byee
sorszám: 174 (3909)
(előzmény: fisi, 2003-12-12 23:50:46)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-12-12 23:50:46
Na nem tétlenkedtem felraktam a szimmering képét, meg egy két mást is az oldalamra! Remélem tudtam segíteni??

http://kep.tar.hu/fisi

Fisi

U.I.: tök jó egymagamban topikolni!!:))))
sorszám: 173 (3908)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-12-11 19:32:54
Na ezen hozzászólás után elmegyek egy helyesírási leckére!!! :))

Fisi
sorszám: 172 (3902)
(előzmény: fisi, 2003-12-11 19:30:12)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-12-11 19:30:12
Hali skacok!!

NA én is hozzá szólok a féktémához + már Gexxx is hiányolt a másik topicon... :)))

Kraven!!!

Úgy tűnik mostanában csak 1- et érteni tudok veled!!:P
A tárcsa öszehasonlíthatatlanul jobb mint a dob!!!
Persze az elrettentő példák- lásd Attila- mindíg vannak de hozzáértéssel+ jó alapanyagokkal ez kiküszöbölhető!!!

Igen anno én is fényeztettem újra tankot karmantyú miatt- jó sokáig fent volt a lakk kb 1 hét!!! :((
Akkor azt mondta a aszerelőm, ne vegyek bel magyar karmantyút mert szar az egész- és igaza is volt!!! Egy bontott nem eresztő munkahengert raktam rá, ami bírta vagy 1,5 évig!! Aztán elkezdett ereszteni... Persz hogy az akksi fedelem bánta 4 kicsi pötty egymás alatt, ez ma is látható (persze a javítás helye, mert a tank után egy nagyon kis fokkal sötétebb zöldet kevertek az ebadta festékboltban- grrrr), de nem vészes és retuspisztolllyal javítottam össze van polírozva- úgyhogy korrekt.
Mit csináljunk?? Volt ez után anagy kérdés??!!! Persze a magyar gagyi karmantyú nem jöhetett szóba, de közbe jött a vakszrencse egy haver képeben!!!!!

a MEGOLDÁS (AKI ÁLL ÜLJÖN LE!! tUTI MEGBÍZHATÓ A DOLOG!!)) Na????



Dupla Ajkas Szimmering!!!!!!!!!!!!! Most nézteteke egyet hmm???
A mérete 10* 20* 7 es Jelölések még rajta:
NAK TC 10 20 7 és egy kis 3- as.

Na erre mondta azt minden öreg MZ guru hogy ez nem jó stb- az eredmény???? Már jó 3 éve benne van!!:)))) És egy szemernyi olaj nem jött még ki (le is kopogom gyorsan)!!!! Azóta többeknek ajánlottam ezt és bejött mindenkinek!!!

Amúgy semmi más baj nem volt vele, dee én mindíg szerelővel csináltatom, én inkább nem nyúlok bele- mégis csak 2 ember élet rajta...

Fisi
sorszám: 171 (3901)
(előzmény: KRAVEN, 2003-12-10 08:19:51)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-11 18:18:57
Egy kis ízelítő a 2004-as MZ naptárból,zenei aláfestéssel:

http://www.mz-girls.de/
sorszám: 170 (3900)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-12-11 17:34:36
Hello
Hát igen van köztük egy apró külömbség, csak annyi hogy a tárcsafék fog, a dob meg nem fog :-)

Üdv Attila
sorszám: 169 (3894)
(előzmény: KRAVEN, 2003-12-10 08:19:51)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-11 13:27:35
Nekem volt egy alkatrésznek való ETZ-m,tehát minden különösbb gond nélkül ki tudtam cserélni a kereket,ill a jobb telószárat stb..
sorszám: 168 (3890)
(előzmény: KRAVEN, 2003-12-10 08:19:51)

 
 
KRAVEN
válasz erre | email2003-12-10 08:19:51
Üdv!

Ha hozzászólhatok: Mindenki nyugodtan álljon neki, mert összehasonlíthatatlan a két fékrendszer. Ha jó alapanyagból dolgoztok egyszerűbb tartósabb és hatásosabb féket kaptok. Persze vannak elrettentő példák, de ez közel sem a konstrukcióé, sokkal inkább az adott alkatrészé.
Ha megtehetitek ne fűzzétek át a kereket, inkább vegyetek egy tárcsás kereket (vagy tárcsát és kereket)...

Kraven, aki két éve építette át a fékét és azóta nincs semmi gondja
sorszám: 167 (3877)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-12-09 22:29:25
Nem tom miért, de nekem a dobfék csak akkor fogott vmit, ha esős volt az idő. Meg mindig tök fekete lett a ferrodol a pofán. Ha megcsiszoltam, akkor fogott 1 ideig, de nem lehet minden héten kiszedni a kereket, csiszolgatni, visszatenni. Én optimistán állok hozzá az átalakításhoz. (egy jawa-s haverom, mikor ment vele azt mondta, hogy alig bírt vele +álni )
sorszám: 166 (3875)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-09 18:17:40
Sokáig úgy tudtam,hogy a szépségért szenvedni kell,de úgy tűnik a jó fékhatásért is!:)
A tartály nekem is folyat,az új karmantyú már megvan (nem az a sz@r utángyártott,hanem jó),viszont a legnagyobb problémám,hogy a tárcsa egyenetlenül fut,azon agyaltam,hogy mivel szét lett szedve és lefestettem,talán a csavarok húzásával jutok majd vmire..
sorszám: 165 (3872)
(előzmény: Atilla, 2003-12-09 10:54:10)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-12-09 10:54:10
Hello

Én annyit szívtam a tárcsafékkel, hogy inkább viszaraktam a dobot.
Időrendi sorrendben valahogy így történt:
Elösszőr nem fogott,
majd sok sok javítás után nagyon fasza lett,
azután el kezdett ereszteni és lemarta a tankról a festéket,
majd sok sok javítás után nagyon fasza lett,
Azután elkezdett az tartály teteje alatt szivárogni (meg mindenhol), ez már nem mart le semmit.
majd sok sok javítás után nagyon fasza lett,
Egyszer csak barátnőm fia esett vele egy olyan közepeset, ettől a felni kicsit meghorpadt, olyan 50 körül szitált tőle a gép, de nem volt veszélyes, így ezt hagytam a francba.
Majd elkezdett olyat csinálni, hogy ha gyorsan húztam be a fékkart akkor jó volt, ha lassan akkor markolatig beesett és persze semmit nem fogott.
Ekkor borult el az elmém, és amúgy is ment a gép műszakira, úgyhogy visszaraktam a dobféket.
Mindezt a tárcsaféknek egy fél év alatt sikerült megtennie. (a felniről mondjuk nem a tárcsafék tehet, de ez is közbejátszott a cserénél)
A dobot meg felszabályoztattam, a pofákat hozzá csiszoltam, és ha az ember izomból behúzza még meg is lehet állni vele. (Persze a tárcsa sokkal jobban fog, ha éppen nincs semmi baja)
Ezen a felni is jó, úgyhogy marad a dob.
Bár a gyerek nagyon pedzegeti, hogy ő tárcsát szeretne rá, de szenvedjen vele ő. (jövőre vizsgázik, akkor övé lesz a moci.)
Egyébként a tárcsával, és a féknyereggel semmi gond nem volt, csak a markolatnál a fékhenger és a tartály (meg az az egész megoldás) az nagyon beteg.
Üdv Attila
sorszám: 164 (3858)
(előzmény: tesho, 2003-12-09 02:02:40)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-09 02:02:40
Ha bármiben tudok segíteni,szólj!!
Az enyém is fog fogni,de ilyen időjárási körülmények között nem tudok nekiállni:(((
sorszám: 163 (3855)
(előzmény: Gexxx, 2003-12-07 20:33:26)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-12-07 20:33:26
Egyenlőre ennyi, majd ha minden összejön, akkor a túrán megszakértjük a dolgokat. Egyébként ha sikerül elintézni 1 kerékfűzetést és nem idegesít fel jobban a kupplung, akkor az én gépem is tárcsafékesként ébred fel a téli álmából. Remélem nekem fogni is fog, de azt nem hiszem, hogy a mostani dobféknél szarabb lenne. Annál semmilyen fék nem lehet szarabb. De nézzük optimistán: Nekem az ETZ-n ABS van :)
sorszám: 162 (3835)
(előzmény: tesho, 2003-12-07 20:23:02)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-07 20:23:02
Hy Gexxx!

A motorom már csak VOLT dobfékes!!:)
Az 1. szomotoros túrára lettem kész az átalakítással és azóta már tárcsás (látni a Galériában)!
A fékhatás azonban egyenlőre még nem éri el még a dobfékét sem,ha jobb idő lesz,vagy egy fűtött garázs,majd nekiállok rendesen megcsinálni...addig csak optikai tuning a tárcsa:))
A tárcsás képek azért nincsenek még fent,mert időrendi sorrendben akarom feltenni a képeket és néhány szép kép még szkennelésre vár.......:-(((

Mit szeretnél még tudni?

byee
sorszám: 161 (3832)
(előzmény: Gexxx, 2003-12-07 19:05:45)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-12-07 19:05:45
Hali Tesho

Örömmel vettem észre a kep.tar-os képeiden hogy te is a dobfékes ETZ-sek családjába tartozol. Nem mesélnél 1 kicsit a gépről?
sorszám: 160 (3831)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-12-06 23:14:25
PeetAir nem csinalt ilyen fuleket. Siman fogtak :) azt rautottek szerintem.

bye
HyGy
sorszám: 159 (3816)
(előzmény: Buny, 2003-12-04 22:53:44)

 
 
Czövi
válasz erre | email2003-12-06 21:32:12
Húztam neki kettő hete.Elvittem a téli zsállására,jól le is fagyott a tököm most szedhetem a felfázás elleni gyógyszert.
sorszám: 158 (3814)
(előzmény: tesho, 2003-12-06 16:17:56)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-12-06 16:20:55
Húznám-húznám, de nem megy

1. a moci tőlem kb 130 km-re van
2. Egyébként is széjjel van robbantva
3. Megfelelő ruházat is kellene
sorszám: 157 (3808)
(előzmény: tesho, 2003-12-06 16:17:56)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-06 16:17:56
Itt nálam most éppen esik az eső és viharos szél fúj..
Ki húzta neki mostanában az MZ fülét?
sorszám: 156 (3807)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-05 01:08:36
Gexxx!

Biztos az alkohol teszi,amit legurítottál,a "da" angol szleng!!!:)
Bár ezt nem szokták tanítani,ez csak ragad:))

byee
sorszám: 155 (3792)
(előzmény: Gexxx, 2003-12-05 00:19:05)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-12-05 00:19:05
Bocsássatok meg a tudatlanságomért, de erre a 150-esre nem jöttem volna rá (a "da"-ról az orosz IGEN jutott eszembe, de gondolom te német névelőre gondoltál. De az nem DAS? Nem tom biztosan, angolt tanítottak nekem)

A tankról annyit, hogy azt pestről veszem (ha lesz üzlet), onnan viszem haza, szóval akkor tudom odanézni, ha már az enyém. De nem gáz, megoldom valahogy. A srác azt mondja, hogy olyan, mint Bizse Gábor ETZ-jén van (szoci.motoros.hu-->cikkek-->2002-11-05). Ha meg lehetetlen feltenni (mint a kupplungomat levenni :), amire nem nagy esélyt adok, akkor neki/eladom vkinek.

De ha valakinek volt dolga ilyenekkel, akkor várom a tapasztalatokat (pl.: Peetair, Bizse G. .......)

Üdv: Gexxx
sorszám: 154 (3788)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-04 23:17:53
Buny Testvérem,mi már fél szavakból is megértjük egymást:)
sorszám: 153 (3787)
(előzmény: Buny, 2003-12-04 22:53:44)

 
 
Buny
válasz erre | email2003-12-04 22:53:44
Tesho csak arra célzott, hogy ő volt a 150.hozzászóló. Egyébként Peetairnek Pannónia van fenn, szerintem, ha a tank végén lévő felfogatást, illetve a két gumibakra felcsúszó füleket meg tudod oldani, akkor szerintem nagy akadálya nincs. Azért előtte nézd "oda",így legalább látod kb. milyen lesz a végén. Lehet, hogy a tank jó, csak a motoron nem tudod úgy elhelyezni, hogy jól nézzen ki, ezért kell először "oda nézni".
sorszám: 152 (3786)
(előzmény: Gexxx, 2003-12-03 23:09:56)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-12-03 23:09:56
?????????????????????????????????????????
sorszám: 151 (3754)
(előzmény: tesho, 2003-12-03 14:42:08)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-03 14:42:08
da 150.
sorszám: 150 (3746)
(előzmény: Gexxx, 2003-12-03 12:15:53)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-12-03 12:15:53
Hali srácok

Van valakinek tapasztalata ETZ-re szerelt IZS csepptankkal kapcsolatban, ugyanis venni akarok 1et, de nem tom, hogy hogyan fog rajta kinézni és hogy hogyan kellene felrögzíteni

Ja, és töltsétek a fórumokat, mert haldoklik az oldal ilyen szempontból
sorszám: 149 (3745)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-29 02:22:51
Nem volt ma vmi nagy forgalom...
Remélem azért,mert mindenki gurult!!:)
sorszám: 148 (3720)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-28 00:59:33
Ezen a 7en 7köznap a Discovery-n d.e. 9:55-től vagy egy műsor,amiben egy 1942-es Harley-t restaurálnak és azt mutatják be.
Ha jól vettem ki,jövő 7en pedig egy szintén veterán Triumph Bonneville-t.
Aki ráér,érdemes belenézni...

Egy szerintem gyönyörű új Triump Café Racer:
http://totalbike.hu/motorhirek/?main:2003.11.26.&156041

Reklám vége!:)

byee
sorszám: 147 (3718)

 
 
tomóka
válasz erre | email2003-11-26 11:37:02
hali!

teljesen igazad van!én sem szoktam agyba-főbe verni.de ha felújítási célzattal "esek" neki , akkor nem számít egy kis tekeredés a főtengelyen mivel az is szét lessz szedve.

tomóka
sorszám: 146 (3701)
(előzmény: Atilla, 2003-11-21 12:38:34)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-11-25 20:35:09
Mondom hogy nem neked szántam :)
Egyébkén a címzett Tike volt, csak lusta voltam megkeresni az ő bejegyzését. De a túratéma mindenkire vonatkozik, részletek a megfelelő topicban
sorszám: 145 (3691)
(előzmény: tesho, 2003-11-25 19:00:39)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-25 19:00:39
& a Csemő-dolog?
sorszám: 144 (3690)
(előzmény: Gexxx, 2003-11-25 18:35:38)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-11-25 18:35:38
Bocs, nem neked szántam.
Korábban volt szó lángheggesztős kupplungoperálási módszerről, odavágó a téma
sorszám: 143 (3689)
(előzmény: tesho, 2003-11-25 17:58:14)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-25 17:58:14
Palackos miafityfene??:)
sorszám: 142 (3688)
(előzmény: Gexxx, 2003-11-24 20:56:11)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-11-24 21:00:12
Bocs
az a Csemó nem Csemó hanem Csemő
sorszám: 141 (3682)
(előzmény: tesho, 2003-11-24 20:02:30)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-11-24 20:56:11
Asszem olyan palackos izé van az egyik haverom faterjának. Ha nem mászik le szombaton, elviszem neki vasárnap. Kösz. (Ja, figyeled a túra topicot, tervezek (tervezünk ) 1 túrát Csemóbe. Tőletek nincs is olan messze (szerintem max 60 km). Jösz ha lesz?)
sorszám: 140 (3681)
(előzmény: tesho, 2003-11-24 20:02:30)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-24 20:02:30
Szerintem a RELAX a továbbfejlesztett változata a DELUX-nak:))))))
sorszám: 139 (3678)
(előzmény: Dino, 2003-11-24 01:19:21)

 
 
tike
válasz erre | email2003-11-24 18:24:45
Mond6ni, én meg Szolnoktol keletre 10km Szajol:)
sorszám: 138 (3675)
(előzmény: Gexxx, 2003-11-20 23:15:20)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-11-24 01:19:21
Hello
Olvastam a tesho által megadott oldalon a Ribizli nevű egyénnek egy 150-es Relax ETZ-je van. De mi az a RELAX???
sorszám: 137 (3666)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-11-21 15:09:31
Hihi ez teccik ;) csak nehogy en is ki rakjam a 100-as skodamra. :)
sorszám: 136 (3640)
(előzmény: tesho, 2003-11-21 01:27:23)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-11-21 12:38:34
Hát ha figyelembe veszem, hogy a főtengelyt (tengelyirányban) egyáltalán nem szabad ütni, sőtt még kocogtatni se, akkor nem biztos, hogy ez a kalapács jó ötlet!
sorszám: 135 (3639)
(előzmény: tomóka, 2003-11-21 11:17:50)

 
 
tomóka
válasz erre | email2003-11-21 11:17:50
hali!

ez roppant érdekes!én mindíg így rakom fel a kuplungot /melegítve/.ennek ellenére gond nélkül le tudom szedni.
álitólag a kalapács mindennek használ.

tomóka
sorszám: 134 (3634)
(elözmény: tike, 2003-11-20 16:10:17)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-21 01:27:23
Találtam 1 magyar MZ-s oldalt,akit érdekel:

http://www.extra.hu/aceshigh/

Van ott a fórumban egy idézet,nagyon bejött:
"Egy CSAK-os Skodás srác S 100-asán van egy idevágó felirat : LEHET, HOGY ÖREG, DE LEGALÁBB KI VAN FIZETVE!"

Kicsit érdemes beqkkantani..

byee
sorszám: 133 (3631)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-20 23:59:33
Ha összerakásnál hideg-meleg játék volt,akkor szétszedésnél fordítva is működnie kellene a dolognak,nem??
sorszám: 132 (3629)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-11-20 23:15:20
Ha azt mondom, hogy Jászkarajenő, akkor kisegítettelek? (Szolnokól délre 20km)
sorszám: 131 (3628)
(elözmény: tike, 2003-11-20 20:02:39)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu