hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. augusztus 20. hétfö 
István

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 978 oldal

mzoli
válasz erre | email2003-11-07 09:09:01
Sziasztok!
Nekem gyertyában a Champion L82YC jött be eddig nagyon. Simán elment vele 10 ekm-et minden gond nélkül. Egyébként a szakirodalom menüben van egy gyertya táblázat. Ebből kinézve, ezzel a gyertyával a következők azonos hőértékűek: N.G.K. BP7HS, BRISK N14YC, BERU 5BU, K.L.G. F85CP. Azt persze nem tudom, hogy ezeknek a gyertyáknak vajon pont 260-as a hőértéke-e (ami gyárilag elő van írva), mert ez ebből a táblázatból nem derül ki. A már korábban említett BRISK N15YC szintén benne van, csak más sorban, tehát biztos más a hőértéke. Viszont olyan hogy BRISK N14C, nincs is benne. Az Isolatort szerintem is el lehet felejteni.
Szóval szerintem a Champion nagyon jó, bátran ajánlom mindenkinek!
sorszám: 64 (3256)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-07 00:36:00
Úgy látszik,hogy ezek a Brisk-ek csak lehasználtan, qkázva működnek,de akkor tökéletesen!:))
Nálam most is jól műxik az a régi,de a középelektródából már alig van vmi,annyira elhasználódott & csak azért cseréltem ki anno újra,mert már alig volt benne anyag & féltem,hogy bármikor elfogy6 a középelektróda:)

byee
sorszám: 63 (3251)
(előzmény: PeetAir, 2003-11-06 16:02:28)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-11-06 16:02:28
B8HS az enyem is. De az van ezzel az NGK dologgal, hogy a boltos kulon felhivta a figyelmemet, hogy most vegre tudott szerezni eredeti NGK-t es most vegyek ha akarok jo gyertyat. Densom volt, azzal sem volt semmi baj de azert vettem es azota is az az NGK-van benne.
Hibatlan. A denso pedig a tarcsi. Szal ezzel a 2 gyertyaval nem felek elindulni.

Briskel en is hasonloan jartam mint tesho. Simsonom volt meg mikor kb. 2 honapig szoptam az isolator gyertyak miatt. Eccer epp indultam otthonrol, utcank felenel leall a moci. Pont jott HyGy es kukaztunk egy gyertyat a skodaja csomitartojabol. Eme volt az utott kopott brisk gyertya amivel addig motoroztam amig el nem adtam a szimot. Utanna viszont a TZ-bol 2 ujat is ki kellett dobnom. Ekkor jott a kepbe Denso, majd NGK. Ezek az en gepemben tok egyforman viselkednek.
sorszám: 62 (3238)
(előzmény: tesho, 2003-11-06 10:11:17)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-11-06 12:56:41
Köszi a tippeket!

Az előgyujtás dologban tudnátok okositani egy kicsit?

Tudjátok! Hogy? Vagy ne babráljam?

Köszi!Üdv:Dawe
sorszám: 61 (3236)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-06 10:14:14
Fisi!

Nekem a legjobban a Brisk N15Y-al megy.

Legutóbb viszont olyat kaptam,hogy Brisk Super N15YC -ez volt a 15Km-es:)
sorszám: 60 (3226)
(előzmény: fisi, 2003-11-05 20:22:12)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-06 10:11:17
Az Isolator régen tényleg jó volt,ma már semmire sem jó,nálam ha működött is egyáltalán,akkor max 80Km-t.

Peet!

Az említett márkákból melyik típusok?
Tudtommal (katalógusból) NGK-ból a B8HS a jó. Nálam mégsem húzta sokáig:)
sorszám: 59 (3225)
(előzmény: PeetAir, 2003-11-05 14:44:42)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-06 10:08:05
Lehet abban vmi,hogy a Brisk-nél ki kell fogni...az egyikkel 1,5 évig mentem úgy,hogy már használtan lett beletéve (egy rakás hulladékból kotortam ki),a középelektródája már teljesen elvesztette az éleit,de most visszatettem,mert azzal mindig m1!!
Aztán volt az,ami a 2. túrán kb 15 km után megadta magát,ugye:) Pedig ugyanolyan volt!!!
Itt 500 Ft körül van darabja..
sorszám: 58 (3224)
(előzmény: PeetAir, 2003-11-05 14:44:42)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-11-05 23:35:51
De lehet előgyujtáshiányis.
sorszám: 57 (3218)
(előzmény: Dawe, 2003-11-05 15:21:34)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-05 20:22:12
Peetair!!!

Igazad van!! Az Isolator régen a legtutibb gyertya volt az Mz- be, Simsonba, de amióta átvette a Beru egy kalap szar!!! Nem égnek ki krendesen, a szigetelés tövébe (szerelőm szerint) lerakódik a benzin színezéke(??) és leszigetel 'oszt meghal!!:(( Állítólag gáz feletti kiégetéssel meg lehet ezt a hibát szüntetni, de azért érdekes....

DEnso: nem tudom.
NGK: nekem eredeti japán de akkor is lusta tőle a motor!!!

Brisk ali(j)as Pal :)))

Na ezt én sem hittem először!!! Régen a Palok nagyon nem muzsikáltak a Tz- kben Simókban most meg... :)))
Én idáig 3- at vettem de mindegyik jó (bár egyet használok csaq, a többit csak megszikráztattam), nekem az Isolator halt meg mindíg 1- 3 hónap alatt (persze az új gagyi, a régik 5- 6 évig is elmentek!!!!).

Ja!!! Tesho!!!
A gyertya típusa Brisk N 14 C

Fisi
sorszám: 56 (3213)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-11-05 18:12:53
haat lehet elvileg az is de inkabb szimeringek szoktak lenni vagy tanal aksi vagy nincs rendes kompressziod. :) De lehet a gyertya is rosz. :) Csereld ki azt kiderul nem tul draga.
sorszám: 55 (3208)
(előzmény: Dawe, 2003-11-05 15:21:34)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-11-05 15:21:34
Hi!

Épp csak olvasgattam a hozzászólásaitokat amikor eszembe jutott hogy megkérdem a szakik nem-e lehet egy kicsit a gyertya bűne a berugásranemindulcskhabetolom hibácska?

Szóval Szakik?

Üdv:Dawe
sorszám: 54 (3204)
(előzmény: PeetAir, 2003-11-05 14:44:42)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-11-05 14:44:42
Gyertya teren a kovetkezok a tapasztalataim:

Denso : tokeletes
NGK : szinten tokeletes
Brisk : Van amelyik jo, van amelyik nem, szal ki kell fogni.
Isolator : Ez csak gyertyanak latszo targy. Legalabbis manapsag. 10-20 eve meg kiraly volt allitolag.

Ami meg fontos, hogy mindenbol az eredetit kell megvenni. Tehat NGK-bol is csak az a jo ami made in japan, nem vmi koppintas.

Amikrol meg jokat hallottam de sosem probaltam az a Champion.
sorszám: 53 (3201)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-11-05 13:31:59
Amelyik mukodik az jo de kb az ujaknak a fele rosz...
sorszám: 52 (3199)
(előzmény: tesho, 2003-11-05 10:56:00)

 
 
Maci
válasz erre | email2003-11-05 11:53:38
Brisk nekem sem jött be az Izsben, ellenben ugyanolyan hőértékű Isolatorral ment, mint az olajozott ménkű.

Csövi!
Maci
sorszám: 51 (3193)
(előzmény: Pali, 2003-11-05 11:18:59)

 
 
Pali
válasz erre | email2003-11-05 11:18:59
Ahoy!

Valami lehet benne, hogy leszolta. Eddig sok MZ-s sracot hallottam, hogy milyen franko a Brisk. Ellenben nekem a jawa-ban igencsak nem vált be. Ezen kívül a srác, aki segített felújítani a motorom, ö is elszidta a Brisket (meg még jó pár Jawa-s szaki is). Nem tudom, hogy mitöl van ez, nem értek a termodinamikához, csak a villanyhoz. Egyébkén Jawa-ba a Champion ami nagyon frankón bevállt.

Üdv,
Pali
sorszám: 50 (3192)
(előzmény: tesho, 2003-11-05 10:56:00)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-05 10:56:00
HyGy meg úúúgy leszólta a túrán a Brisket,hogy majdnem gutaütést kaptam:)) Pedig nagyon jó gyertya az!!
Cseh sportgyertya,teccik tudni...

Fisi,akkor majd nézz utána!! És ha már ott kitárgyaltátok,leír6nád ide,ami neked megmaradt belőle,mint tanulság!:)
sorszám: 49 (3189)
(előzmény: fisi, 2003-11-04 20:07:01)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-11-04 20:07:01
Hali!!!

Na ezt a témát már jól kitárgyaltuk a totalbike-os Mz fórumon..

Tehát az Etz- be az Ngk a B8HS jelűt ajánlja, de ettől nagyon teű lett a motorom, biztonságos nagyon megbízható gyertya, de nem igazán pörög ki tőle a motor!!! Legalább is nekem ilyen tapasztalataim voltak vele!
Ekkor az egyik haver ajánlotta a Brisket, és lőn csoda!!!! Úgy pörög tőle a gép mint állat!!!
Nekem az N5C vagy mi a fene (majd megézem) van benne de tényleg faja!!!:))

Fisi
sorszám: 48 (3167)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-04 17:18:21
Jaaa,az én "kisebb" hőértékű gyertyám Brisk N15YC.
Ami most benne van a gépben,az is Brisk,de még nem hasonlítotam össze...
sorszám: 47 (3160)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-04 17:15:00
AC? Nem ismerem...

Kaptam az egyik barátomtól egy NGK B7HS típusú gyertyát,régebben ezt használta az ETZ-jében (már eladta).
Neki ment vele,de jó ez bele?
Összehasonlítottam egy gyertyával,amit én használtam korábban (kevés sikerrel) és az övé sokkkkkal magasabb hőértékű (tehát az NGK)!!
sorszám: 46 (3159)
(előzmény: Dino, 2003-11-04 07:19:37)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-11-04 07:19:37
Tesho a téma nagyon jó.
Nekem AC 45f-es gyertyával ment a legjobban az ETZ (mielőtt elkaptak). Amúgy az AC gyárt(vagy gyártott) kimondottan motorkerékpárba gyergyát. Ez a Z jelzést kapta. Ha valakit érdekel írhatok neki e-mailt arról, hogy melyik gyertyánál mi mit jelent (valami autós könyvből).
sorszám: 45 (3136)
(előzmény: tesho, 2003-11-04 04:36:04)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-04 04:36:04
Feldobnék egy témát...

Ki milyen gyertyára esküszik az MZ-jében? Márkák,típusok,tapasztalatok?

Az összes ETZ-hez a következők a gyári adatok: -eredetileg Isolator ZM14-260

14=menetátmérő(fix)
260=hőérték

elektródatávolság 0,6mm
(persze ez változ6,hiszen köztudott,hogy pl a szegényebb keverékkel üzemelő motor nagyobb hézagot kíván)
sorszám: 44 (3135)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-11-02 19:38:08
Hát sok helyen ilyen f@szok az eladók,volt,hogy azt mondták,hogy nincs,aztán betoppant a főnök,aki mondta,hogy van és máris lett belőle kb 30 db... Na mind1. Várpalota passz,én régebben Győrben vásároltam Vp-en kívül.

MZ-s oldalak gyűjteménye (német):

http://www.mz-b.de/ifo/dmlinks.htm

sorszám: 43 (3100)
(előzmény: Dino, 2003-11-01 06:05:01)

 
 
Centurion
válasz erre | email2003-11-01 15:06:25
köszi a tippeket ... majd megpróbálom! Üdv minden Szocimotorosnak!
sorszám: 42 (3084)
(előzmény: tesho, 2003-10-30 14:49:45)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-11-01 06:05:01
tesho
Bevittem a pályaudvari boltba a tömítést, elmondtam a faszinak, hogy a motorban hol lehet ilyet találni, de csak pislogott. Amúgy ha az öreg bentvan tényleg gyorsabban mennek a dolgok, de eddig 3x volt benn, mikor vásároltam (pedig oda járok főleg lassan 3 éve). A kopasz meg a másik nem nagyon akaróznak rendelni, mindenre azt mondják, hogy Pesten a nyagykerben sincs úgyse. Várpalotára érdemes bemenni a sportcsarnok alá(azt mondják, hogy ott is van valami)?
sorszám: 41 (3078)
(előzmény: tesho, 2003-10-31 21:01:40)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2003-10-31 21:44:31
Nekem jelenleg 24ezer kilóméter van a magyar berta dugóban, es ez mind az en gumifüstölős stílusomba került bele (250-etz) Az utolsó útjánál már elég jól csörgicélt a kicsit, ugyhogy a télen valszeg felújítom. A főtengelyben 12ezer körül van, a hajtókaron "CKR" jelzéssel és ugynaolyan szép hőtöl származtatható elszíneződés látható az alsó és a felső hajtórúdszemnél. A főtengely még bírná sztem sokáig, de msot megkapja egyben az újítást.

Gyöször.
sorszám: 40 (3072)
(előzmény: Atilla, 2003-10-31 11:18:57)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-31 21:01:40
Dino!

Hát én nem tudom,én eddig mindig kaptam mindent abban a 2 boltban (kivéve könyökcső-kip.dob összefogató bilincset),tehét nem igazán értem...
Személyesen és konkrétkéréssel kell bemenni:)
Ha bent van a főnök is,tuti kapsz mindent vagy max gyorsan meghozzák:)))
sorszám: 39 (3069)
(előzmény: Dino, 2003-10-31 20:06:45)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-10-31 20:06:45
tesho
A Jutasi útnál az eladófaszi azt mondta, hogy ne is kérdezzek tőle apróbb tömítéseket(meg nagyobbak se nagyon vannak, csak ami tényleg gyakrannan kell).A Diófa utcában (Arallal szemben) meg az eladó igaz, hogy segítőkészebb, de neki sincsen.
Az SKF boltban (a Munkácsy úton van egy viszonylag nagy) lehet valami spec. papírt, gumit, stb-t kapni, amiből másnem csinálok? Most a blokk közepén rajzlap van gumi tömítőpasztával. Ugyan csak minimálisan csöpög, de engem ez is zavar.
sorszám: 38 (3065)
(előzmény: tesho, 2003-10-31 01:50:06)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-31 11:18:57
Hello

Maci
Tényleg tetszik, de most nem aktuális a dolog, ha az lesz írok.


Tesho
Tanusíthatom a magyar dugó tényleg 5000 Km-t bír az enyémbe az volt, és kb annyit ment vele.

Egyébként fasza zacskóban itt figyel a felújított főtengely mellettem.
A kimonghatatlan nevű tajvani hajtókarral. Szemre nagyon szép, elég sima felületű, és a 2 vége szép lilás az edzéstől.
Én ezt a felújítást olcsón megúszom
A hajtókar 7500 Ft volt a főtengely centíroztatása 1000.
Van otthon műhely így minden mást én csinálok. Kell még vennem tömítéseket + simmeringeket + 1-2 csapágyat, és ennyi, dobom össze a szerkezetet.
Üdv Attila
sorszám: 37 (3040)
(előzmény: Maci, 2003-10-31 08:33:59)

 
 
Maci
válasz erre | email2003-10-31 08:33:59
Valamint a TL-en, a TLB-n és a TLF-en... :-) Ha szeretnél ilyet, én holnap viszek ki egy TL tankot a börzére Szigetsztmiklósra.
sorszám: 36 (3033)
(elözmény: GYOZOETZ, 2003-10-29 19:05:13)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-31 01:57:50
Az index fórumon olvastam dugattyú árakat ETZ-be:
1. magyar,hulla gagyi,nehéz, állítólag 5000km-t bír, 2500Ft;
2. 5000Ft spécibb és könnyebb
3. 12000Ft német utángyártott,túlméretekben is,a legkönnyebb,bordázott, full extra:)

sorszám: 35 (3031)
(előzmény: Gexxx, 2003-10-30 23:49:17)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-31 01:50:06
Dino!

Én Veszprémben a köv. boltban szoktam cuccokat venni:
Autós-motoros bolt, Jutasi út 17. (Széchenyi u. sarok - Buszpályaudvar!)
Tel.: 88/326-436
Nyitva: H-P 8-17; Sz.: 8-12

És hogy ne legyek részrehajló:
Innen nem messze van 1 másik bolt,az Aral qttal szemben (robogókereskedés)
A pontos címet nem találom,de a telszámuk: 88/326-436

SKF szimmeringeket árusító bolt sincs messze innen!
Van,aki arra a boltra esküszik,van aki erre:) Én inkább az elsőre,de ha ott nincs vmi,irány a másik. Persze mindkét helyen alacsonyan kvalifikáltak az eladók,pl "MZ-hez kell vagy ETZ-hez?":))
sorszám: 34 (3030)
(előzmény: Dino, 2003-10-31 00:16:41)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-31 01:41:38
Az én motorindítási módszerem teljesen megegyezik a Peet álltal leírtakkal és indul is,ahogy kell!
Leállítani úgy szoktam,ahogy Atilla említette,azzal a különbséggel,hogy adok 1 kis gázfröccsöt,ráhúzom a szivatót és miközben lehörög,lekapcsolom a gyújtást,tehát nem a szivatóval fullasztom le. Ha minden jól be van állítva (gyertyaházagtól a gyújtáson keresztül a karburátorig), akkor úgy indul,mint az anyós rúgásra!! Pöcc-röff:)
sorszám: 33 (3029)
(előzmény: Atilla, 2003-10-30 16:54:55)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-10-31 00:16:41
Hali!
Valaki nem tudja, hogy hol lehet ETz 125-höz mindenféle tömítést kapni? Pl blokk közepére, légszűrőházhoz stb.(Főleg veszprém környékén érdekelne.)
sorszám: 32 (3020)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-10-30 23:51:27
szolnolon = Szolnokon

Bocs, de késő van
sorszám: 31 (3013)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-10-30 23:50:32
1 haver fúratta a hengert szolnolon

Bocs
sorszám: 30 (3012)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-10-30 23:49:17
Még egy vélemény azokról a bizonyos dugókról

1 szolnoki ipsénél fúratta 2 hónappal ezelőtt az ő paripájának a hengerét (egy TS150 a békeidőkből). Mikor kérdeztük az árakat, a MAGYAR és NÉMET dugó ára között 1000 forintocska volt. Láttuk mind a két típusú dugót, a külömbség egyértelmű volt (az egyik sötétebb volt, a tetején a méret beleütve, nem éredes oldalfallal. A másik volt a magyar)
Szerintem meg kell nézni, látszik rajta, hogy gagyi-e vagy sem. Egyébként is: honnan tudjátok, hogy honnan szerzik a cuccot. Ha minden legálisan kerülne be az országba, akkor nem itt álnának az árak. De egy dolgot megígérek. Megnézem azt a dugattyút (ha otthon leszek) és beszámolok az eredményről. Mégegyszer: A ceglédi dugóról csak mondták, hogy német, de a szolnoki cuccot én is láttam.

De azért kösz, hogy aggódtok értem (vagy a motoromért :) )
sorszám: 29 (3011)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-10-30 20:42:19
Hali skocok!!!

Gexxx!!!

Ne sértődj meg de ha ennyi a cucc akkor az nagy átbaszás, igaza van teshonak!!!!

A főtengely felújításom anyagszükséglete:

-tajwani (állítólag jobb mint a török Huber& Tsa. szerint)hajtókar 8000 FT!!!!
-két db SKF főtemgely csapágy 10500 FT!!
-1l Castrol sebváltóolaj 2000 FT.

Ez eddig 20500 FT!!!! Ehhez még a munkadíj 9000 FT- ebben benne van a blokkszétrántás 2x(!!!) centírozás, faszverdézés (:)))) etc...

Igaz a motorja azóta puhábban fut egy fokkal mint a gyári összerakással...

Szal ennyi- ha utánaszámolsz akkor ez biza 30 ruppó...

Fisi
sorszám: 28 (3005)
(előzmény: Gexxx, 2003-10-30 12:18:10)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-10-30 19:41:24
Köszi a válaszokat!

A Szimmering a blokkban, a gyujtás, a hézag stb......

Mindet megpróbálom megnézni(javitani) és meglátjuk mi sül ki belőle!

Mégegyszer köszi!

Üdv:Dawe
sorszám: 27 (3002)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2003-10-30 18:20:07
szeva...
én elöször a megzsakitohézagra néznék rá a helyebe,azt ha nem avval van a gonddd,akkor az elögyujtást nézném meg..

sorszám: 26 (3001)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-10-30 18:00:04
Kedves tesho

Én a ceglédi dugóról ezt az infót kaptam, ha valakit érdekel, felhívja az üzletet és megkérdezi.
Egy telefonba senki sem halt még bele.
sorszám: 25 (3000)
(előzmény: tesho, 2003-10-30 14:19:03)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-30 16:54:55
Hello

Na ez az a módszer ami mindíg bejön.
Én is így szoktam, mert máshogy nem szereti.
Van egy ismerősöm aki ha megáll, és aznap már nem megy sehova akkor úgy áll le hogy ráhúzza a szivatót és megvárja hogy lefulladjon tőle a moci. Másnap meg szivató nélkül, esetleg kis gázzal pöccre indul.
A dolog hátulütője az ha mégis menni kell aznap...... :-)

Ha így indítod, és nem indul az sok dologtól lehet.
Nekem pl nyár elején produkált hasonlókat, és kiderült hogy teljes elektronikus elgaengülése van. :-)
Át kellett kötni, ettől a szikra még soha nem látott hatalmas nyári villámcsapás méretű lett, és azóta indul. :-)
Hab a tortán, hogy látni az indexeket, meg működik minden stabilan.
Szóval ha van szikra (szemre) az még nem jelenti azt hogy az a szikra jó is.
Ráadásul ha kicsit kevés vagy sok benzint kap a gyenge szikrának már annyi is.
HyGy-t láttam az egyik túrán üveggyertyával állítgatni, az hasznos dolog. Ő ebben a témában biztos jobban otthon van.
Üdv Attila
sorszám: 24 (2997)
(előzmény: PeetAir, 2003-10-30 13:24:42)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-30 15:29:37
Öröm egy Jawa-st látni az MZ topicban,főleg úgy,hogy az Ő hozzászólásával előztük le a Jawa topicot:))
sorszám: 23 (2992)
(előzmény: HyGy, 2003-10-30 15:25:49)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-10-30 15:25:49
Szimeringek is elszarodhattak a blokkodban, lehet gyujtas, karbi....
sorszám: 22 (2991)
(előzmény: Dawe, 2003-10-30 12:18:58)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-30 14:49:45
Centurion!

A méret 35*47*7 -es.
Szimmeringet lehetőleg SKF boltban vagyél, duplaélűt (ha eredeti, darabonkénti csomagolt,akkor KOK felirat lesz rajta)!!! Én is azt használom és sokkal strapabíróbb!!
280Ft/db.

Ha görbült a villa,akkor ez így önmagában viszont nem fog segíteni persze:)

A gyárilag ajánlott olajmennyiség normál terheléshez 230cm3, nagyobb terheléshez 250.
Sokan (én is) a 240-re esküsznek:))
sorszám: 21 (2990)
(előzmény: Centurion, 2003-10-30 14:32:45)

 
 
Centurion
válasz erre | email2003-10-30 14:32:45
Szevasztok!

Egy kérdésem lenne hozzátok: Nem tudjátok véletlenül, hogy milyen szimering kell a 125 ETZ első teleszkópjába? Mert egy kicsit borultam a vizes füvön, és megszorult. Már amúgy is szar volt, mert az 1ikben nem volt olaj, de ez így már nagyon rossz. Na nem baj, mire való a tél? :D
sorszám: 20 (2989)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-10-30 14:19:03
Mint már ezt tárgyaltuk,a magyar dugó ára kb 2500 Ft. Tehát erős kételyeim vannak,hogy neked 3600-ban minden benne van. Inkább 2500 + munkaköltség,azaz magyar dugó nem??
Tudtommal az eredeti német kb 11 ezer..
sorszám: 19 (2987)
(előzmény: Gexxx, 2003-10-30 12:18:10)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-10-30 13:24:42
Hogy szoktad inditani hidegen?
Az en modszerem:

gyujtas le.
szivato ra.
rarug 2x, 3x
szivato vissza
gyujtas ra
rarug, elsore indul

ha hidegen nem igy csinalom nekem sem szokott indulni. melegen meg mindig.
persze ka mar probaltad igy akkor mas vmi beallitas lehet.
sorszám: 18 (2985)
(előzmény: Dawe, 2003-10-30 12:18:58)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-10-30 12:18:58
Sziasztok Szakik!

Lenne egy kérdésem!

Szóval:
Az ETZ-m egy "kissé" nehezen indul! És nem tudom miért! Gyujtás? Karbi? Vagy mi a szar?
Tolásra megy de berugásra nem!
Először azt próbáltam megnézni hogy nem-e azért mert a sokat kap és beköpi a gyertyát, de nem mert az miután faján beállítottam szép őszbarna!?
Bezzeg ha már meleg a motor akkor pöccre indul, de ha áll 1-2 órát és lehül utána megint nem müxik!
Már-már azon vagyok hogy elviszem egy szakihoz és vele nézetem át az egészet!

Na kb. ennyi!

Légyszi irjatok véleményt +ilyesmi! Köszi!!!

Üdv:Dawe
sorszám: 17 (2984)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-10-30 12:18:10
Helló mindenki

GyozoETZ!
Szerintem ne elégedj meg minden szar utángyártott termékkel. Lehet hogy jó a török dugó is, de nagy az seélye, hogy kifogsz 1 szar szériát. Egyébként a gyári dugók sem olyan túl drágák. Fúrással együtt az enyémet 3600-ért csinálják meg Cegléden. Német dugó+gyűrűk. A főtengelyfelújítás német hajtókarral 9000 jó magyar forintba kerül. Ha kell telefonszám/cím, akkor szólj, asszem postáznak is.
sorszám: 16 (2983)
(elözmény: GYOZOETZ, 2003-10-29 22:56:57)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-10-30 10:23:43
Hello

A magyar onnan ismerhető meg, hogy dupla olyan nehéz mint a többi, és egész világos fém színe van. (mint a sima alu lemeznek) Kívül barázdált, mintha frissen esztergálták volna. Esetleg belül enyhén sorjás. Onnan ismered meg, hogy belül bele szokták írni a gyártmányt. (de nem mindíg) Elvileg a szoknyákon belül, (öntve) van a típus jelzése, a tetején (ütve) a mérete, és a beszerelés iránya.
Ha nem találsz típus jelzést akkor szemre kell megállapítani. A jó dugó színe az ötvözés miatt sötétebb, sokkal könnyebb az anyagvastagság mindenhol kevesebb, és az oldala sima. (Nem látszanak rajta az esztergakés nyomai:-))
Kb ennyi, a török cuccokra azt mondják jó. Nekem most valami kimondhatatlan nevű tajvani lesz benne, de még nem tudok mondani róla semmit mert még nem hozták meg.

Üdv Attila
sorszám: 15 (2967)
(elözmény: GYOZOETZ, 2003-10-29 22:56:57)

 
  Összesen: 978 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17631)
Simson (3403)
Jawa (27036)
MZ (48864)
Izs (609)
Pannónia (6541)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu