hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. március 09. vasárnap 
Franciska, Fanni

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Atilla
válasz erre | email2004-01-05 18:56:46
Hello

Hogy ne lehetne javítani, a tetején a 2 fél műanyagot szétszeded, így a rugó lejön róla. Azután a tetején (ahol a teló szár belemegy) ki lehet csavarni , de csak óvatosan, mert érzékeny a cucc!

Üdv Attila
sorszám: 259 (4241)
(előzmény: tike, 2004-01-05 16:49:01)

 
 
tike
válasz erre | email2004-01-05 16:49:01
Hi!
Az én infom szerint javithato, fater azt mondta, szét lehet szedni, ha rájövünk hogy, majd leirom.

tike.
sorszám: 258 (4239)
(előzmény: Dino, 2004-01-05 15:01:10)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-05 15:01:10
Gexxx!
Utolsó információim szerint házilag nem javítható a hátsó lengéscsillapító, a gyárban az utolsó művelet az aljának a ráheggesztése.(nem 100%)
sorszám: 257 (4238)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-04 13:33:34)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-05 14:57:43
Nekem veszmprémben a Jutasi úton azt mondrták, hogy 4000 ft/db.
sorszám: 256 (4237)
(előzmény: tesho, 2004-01-04 13:05:23)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-05 12:43:15
Gexxx!

Azért maradtál le,mert direkt nem a MZ topicba írtam a dolgot!:))
Röviden: dec. 25.-én meghalt az alsó hajtókar-csapágy és felnyomta az összes anyagot egészen a hengerfejig,tönkretéve a dugattyút,még a gyertya is fémfröcskölt lett. Kezdett gyengülni,majd hirtelen beállt a hátsó kerék,szerencsére egy lassabb kanyarból kijövet,tehát remélem,hogy a főtengelynek nem lett komoly baja.
Bátyám ugyanígy járt nyáron,a Művészetek völgyéből hazafelé jövet.:)
Fúrni kell + új dugó,főtengely-felújítás...
A qton tankolt keverékre gyanaxom,mert valszeg az olajat kispórolták és nem kapott elég kenést a csapágy.
Most pihen,a berúgókart meg sem lehet mozdítani..
sorszám: 255 (4234)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-04 22:16:19)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-04 22:16:19
Tesho

Mi történt a hajtókarral? Lemaradtam a sztoriról
sorszám: 254 (4223)
(előzmény: tomóka, 2004-01-04 19:06:26)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-04 22:13:37
Köszönöm széken
sorszám: 253 (4222)
(előzmény: tomóka, 2004-01-04 19:06:26)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-01-04 19:06:26
hali gexxx!

a főtengelytől haladok "hátra".
a zárójelbe tett adat pl:(c3) a csapágy illesztési pontosságát jelöli.
-kuplung nyomólap 1db 16005 mélyhornyú
-tengelykapcsoló működtető 1db 6302(c3)
-főtengely csapágy 2db 6306(c4-c3)
-a primerhajtás nagy fogaskereke alatt
1db 6204(c4) vele szemben 1db 6203(c4)
-második váltótengely ball oldal 1db
6203(c4) jobb oldal 1db 6304(c4)

tomóka
sorszám: 252 (4219)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-03 21:02:12)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-04 19:04:00
Hali skacok!!!

Na 2 nap Babetta szerelés után újra itt vagyok!!!:))
Vettem ugyanis munkábajárásra egy 2 sebességes Bóbitát! A recept a régi, egy öreg nénitől 2333 km- el!!!:)))
Na itt világosodtam meg másodszor!!!!
Gyerekek!!!
Idáig is útáltam a Jawakat, de ez most csak megerősödött!!! Ilyen idétlen, ótvar, gyenge mgoldásokat ritkán látni!! Ehhez képest egy Simson egy csúcstechnika komolyan mondom!!! Idétlen egy karbija van az biztos!!! Mit szívtam vele??!!!
Na a gép amúgy jó állapotban volt, csak ki kellett pucolni a karbit+ az egészet lemosni.
Hát a blokkot csak kétszer kellett... De érdekes, az olajcupák végül is egy blokkot rejtett?!!:)))

Tesho!!!

Drága barátom! Mi történt veled?? Olvastam a másik topicot!! Hajtókar beszart?!! Na ezért nem tankolok kúton, vagy ha igen akkor tisztát és bekeverem magamnak!!!
Mindenkinek baleset és műszaki hiba mentes Újévet!!!

Fisi
sorszám: 251 (4218)
(előzmény: tesho, 2004-01-04 18:03:20)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-04 18:03:20
Akkor szimmering... amúgy nem ördöngősség a cseréje.

da 250. :-)
sorszám: 250 (4217)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-04 15:58:57)

 
 
Buny
válasz erre | email2004-01-04 17:32:50
Próbáld meg ezt, én is csak a telefonszámot találtam: 06-20-395-6219.Azt sem tudom ki ez, de állítólag ő felújít.
sorszám: 249 (4216)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-04 15:58:57)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-04 15:58:57
De kihúzni sem nehezebb, mint összenyomni.
sorszám: 248 (4215)
(előzmény: tesho, 2004-01-04 14:16:29)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-04 14:16:29
Tudtommal nem gáz,ha a szár visszacsúszik,mert a teló húzóirányban csillapít,a nyomóirányú erőhatásokat a rugó veszi fel...

Vélemény?
Atilla?:))
sorszám: 247 (4213)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-04 13:33:34)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-04 13:33:34
Már a műszakin is majdnem megb@sztak miatta. Mikor a szárat felhúztam a szár magától visszacsúszott. Egy pumpa nagyobb ellenállást tanusít. Lehet, hogy megpróbálok szimeringet cserélni, de nem hiszek a sikerben, mert a szár kotyog, a szimeringet még nem tudtam kivenni, de próba cseresznye. Az az igazság, hogy nem is igazán foglalkoztam vele.
Február 2.-án kimegyek Szolnokra a veteránbörzére szétnézni, hátha kapok valamit olcsóért (azt mondják, hogy az MZ cuccokat dobálják az ember után :)

Esetleg jön valaki?
sorszám: 246 (4212)
(előzmény: tesho, 2004-01-04 13:05:23)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-04 13:07:02
Ajánlanám figyelmetekbe a magyarországi importőr hivatalos honlapját:

http://www.mz-motor.hu/
sorszám: 245 (4211)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-04 13:05:23
Gexxx,ennek igazán örülünk!!

Mi a baj a hátsó lengéscsillapítóval??
Az új tudtommal majd' 10 rugó/db.
sorszám: 244 (4210)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-03 21:02:12)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-03 21:02:12
A sztori:

December 30.-án úgy döntöttem, hogy átmegyek a kocsmába meginni 1 pohár sört (jól kezdődik). mikor beléptem megláttam 1 ismerős fickót, aki már elfogyasztott 1-2 MZ-t. Az elején tanácsokat is adott, de akkor az nem jött össze. Addig dumáltunk, hogy kötöttünk egy fogadást: Ha leszedi fél óra alatt, akkor jövök neki 10 üveg sörrel (lealkudtam 1 rekeszről). Másnap átjött, leköszörültük a főtengely végét, hogy ne nyírja a lehúzócsavart, az említett lehúzócsavart is kicseréltem, majd atrakció: Lehúzó felcsavar, spanol-kalapáccsal ráüt a csavar végére-spanol... A harmadik kalapácsolás után megadta magát (kb 3 perc - vesztettem). Az egész történetben az a poén, hogy én is így csináltam, csak akkor kisebb felületen feküdt fel a lehúzócsavar, ezért alakult így a dolog. De megvan, és ez a lényeg, már csak a sört kell kifizetnem, de erre való a diákhitel :)


Van esetleg vhol vkinek vmilyen táblázatszerűsége, ahol le van jegyezve, hogy a blokkba milyen csapágyak kellenek? Thanx
sorszám: 243 (4204)
(előzmény: tike, 2004-01-03 20:25:40)

 
 
tike
válasz erre | email2004-01-03 20:25:40
"LESZEDTEM A KUPPLUNGOT a gépemről."
Na mesélj már, hogy sikerült!!!! :)

tike.
sorszám: 242 (4202)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-03 10:55:33)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-03 10:55:33
Hali srácok, kipihentétek az ünnepek fáradalmait?

Lenne 1-2 kérdésem

1. Ez a gyújtóizémizé mennyibe kerül?
2. A Jawa és ETZ első kerékben ugyanannyi küllő van (össze lehet-e hozni a JAWA felnit az MZ kerékaggyal)?
3. Nem tudtok véletlenül jutányos áron ETZ hátsó lengéscsillapítót? (vagy lehet javítani valahogy?)

Köszönöm, várom a reakciókat.

Ja, és még valami: Örömmel tudatom, hogy 3 hónap kínkeserves szenvedések után LESZEDTEM A KUPPLUNGOT a gépemről. Kösz a korábbi tippeket.
sorszám: 241 (4195)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-12-31 10:54:18
Csak 8 volt felett mukodik. Eddig meg nem talaltam olyat ami ez alatt mukodott volna sajnos.

bye
HyGy
sorszám: 240 (4165)
(előzmény: steelheart6, 2003-12-31 01:43:05)

 
 
tike
válasz erre | email2003-12-31 02:06:50
hi!

Ha jol emléxem, nem müxik 6V-al:(
Akkor én is rendeltem volna még 1et a ts-be is...


tike.
sorszám: 239 (4164)
(előzmény: steelheart6, 2003-12-31 01:43:05)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2003-12-31 01:43:05
És ez van 6v-osban is? Mer ha igen akkor lehet hogy van rá egy vevő. Szal jobb lesz tőle a Trophym?
sorszám: 238 (4163)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-12-30 22:22:45
Eleg sok embernek eleg regota ez van. :) Csak en innen pecsrol szoktam postazni. :) Es ismerem a sracot akitol a pesti srac kapja.

bye
HyGy
sorszám: 237 (4159)
(előzmény: mzoli, 2003-12-30 08:55:16)

 
 
tike
válasz erre | email2003-12-30 11:53:38
Hi!
Nekem ez van a mociban:) Jol bevált, amiota megvan, nem volt gond vele. Már csak 1 hallos gyujtás kellene...

tike.
sorszám: 236 (4154)
(előzmény: mzoli, 2003-12-30 08:55:16)

 
 
mzoli
válasz erre | email2003-12-30 08:55:16
Sziasztok!

Köszi a segítséget a szimeringgel kapcsolatban! Csak tavasszal akarom megcsinálni, amikor előveszem újra a vasat.
Viszont találtam egy érdekes dolgot a www.ladaclub.hu oldalon. A CPI gyújtásról van szó. A hagyományos gyújtótrafó helyére kell beszerelni, méretben pont akkora. Előnyeit a cikkben felsorolják (stabilabb feszültség minden fordulatszám-tartományban, kisebb áramerősség folyik át a megszakítóknál, ezért az nem ég be, stb), érdemes elolvasni. Egy pesti srác szerzi be Pécsről, novemberben 2000 Ft-ért árulta. Lehet érdemes lenne kipróbálni.
BÚÉK mindenkinek!
sorszám: 235 (4153)

 
 
dan251
válasz erre | email2003-12-29 23:42:35
Köszi.
Az ütés nem túl nagy sztem, kb.:5cm hosszan egypicit beljebb van a ráf széle.A 10-12ropi egy "picit"soknak tünik és még be is kell küllöztetni.
Biztos ,hogy nem javítható?
sorszám: 234 (4145)
(előzmény: fisi, 2003-12-29 00:55:08)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-12-29 18:29:03
És hogy tudd melyiket érdemes:

http://kep.tar.hu/fisi/index.phtml?aid=27614199&pid=3992570

Bár van aki itt is a dupla ajkasra esküszik...

Fisi
sorszám: 233 (4143)
(előzmény: mzoli, 2003-12-29 12:04:23)

 
 
tike
válasz erre | email2003-12-29 13:22:53
Hi!
25x72x7
Leveszed a deklit, kábelek le, generátor le, a szim biztositó gyűrűjét ki, majd kiveszed a szimet, mehet bele az uj:)))

cselek: ha a generátor tartocsavarját kivetted, ugyanoda csavarj be 1 jo hosszu asszem M10es csavart, ez lehuzza a generátort a főtengelyről.
Sztem ennyi:)
Ha vmi nem ok, irj!

tike.
sorszám: 232 (4141)
(előzmény: mzoli, 2003-12-29 12:04:23)

 
 
mzoli
válasz erre | email2003-12-29 12:04:23
Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy pontosan milyen méretű szimering kell a 250-es ETZ-nek a főtengelyére a gyújtás felöli oldalon? Úgy tudom, ezt simán lehet cserélni a generátor leszerelése után a motor széthúzása nélkül. Ha valaki már csinált ilyet, röviden leírhatná a folyamatot és az esetleges cseleket a szívások megelőzése érdekében. Előre is köszönöm!
Boldog új évet mindenkinek!
sorszám: 231 (4140)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-12-29 00:55:08
Hali!!!

Végül is igaza van Teshonak!!
HA az eredeti selyemfényű feketére akarod visszamajszkolni, vagy egyéb félfényesre nyugodtan csinálhatod így! Egy retuspisztoly, más nevén légecset még jobb erre a melóra mint egy hagyományos nagy stukker!
Kézzel is kísérletezhetsz, de ahhoz nagyon sok gyakorlat kell hogy egy szórt felület látszatát keltse!!!!
Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor inkább küllőztesd ki, DE CSAKIS SZAKEMBERREL!!!!

Fisi

JA!!
Horpadt felnit nem nagyon tudod kiütni már, főleg ha nagy az ütés!!!
Inkább cseréld!!! Nem túl sokból (asszem 10- 12 ezerből) már zsír új felnit lehet kapni!!!

sorszám: 230 (4136)
(előzmény: tesho, 2003-12-29 00:05:32)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-29 00:05:32
Hali!

Én nyár elején fújtam le az első kereket,de ezért nem fűztem ki!
A küllőkről könnyen lakaparható a festék,de -így utólag- egyszerűbb,ha a küllők tengely felöli végét leszixallazod,mert utólag ott nehezebb vakargatni..

byee
sorszám: 229 (4133)
(előzmény: Dino, 2003-12-28 06:06:35)

 
 
dan251
válasz erre | email2003-12-28 23:22:27
Hali!
Nekem is lenne egy kérdésem kerékkel kapcsolatban:A hátsó ráfom meg van ütve.A kerék 16"-os. Mivel lehetne kiegyengetni?
sorszám: 228 (4131)

 
 
diosig
válasz erre | email2003-12-28 11:30:16
Szio!
Ha van türelmed hozzá,hozzákezdhetsz. Nem egyszerü feladat, mivel ki kell centirozni utána a felnit, meg ugy csavargatni a küllőanyákat, hogy ne üssön a ráf. Na nem oké nagyot lehet szállni vele. Szitál, ráz, tojás alakú lesz. stb....
Szval érdemes olyanra bizni, aki már csinált ilyet4
Én az első agyra hátsó ráfot fűzettem, met igy rámegs a 120/70-es gumi is, és nem fogja meg a tárcsafék a gumit olyan könnyen!
dio
sorszám: 227 (4124)
(előzmény: Dino, 2003-12-28 06:06:35)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-12-28 06:06:35
Valaki mondja meg nekem, hogyan kell kereket újraküllőzni, meg hogy nehéz-e? Ezt azért kérdezem, mert a kerékagyakat is le akarom festeni.
sorszám: 226 (4121)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-12-28 06:05:07
Valaki mondja meg nekem, hogyan kell kereket újraküllőzni, meg hogy nehéz-e? Ezt azért kérdezem, mert a kerékagyakat is le akarom festeni.
sorszám: 225 (4120)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-12-27 06:18:26
Boldog karácsonyt és újévet mindenkinek!
(Bocs, hogy utólag, de a technika ördöge.)
sorszám: 224 (4115)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-12-23 13:51:29
Hali!


Jol sejted, a félfényes = selyemfenyu. Inkabb az altalad irt kifejezes a szabalyosabb.

Fisi
sorszám: 223 (4103)
(előzmény: Atilla, 2003-12-23 10:39:28)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-12-23 10:39:28
Hello
De a "félfényes" talán még jobb!
Bár itt nekem selyemfényűről beszéltek, de az szerintem ugyanaz lehet, mint az általad írt "félfényes"
Mindíg mattra szerettem volna fényezni a gépeket, nem tetszik ha nagyon csillog. De még gyerekcipőben jár a dolog, festékboltossal még nem beszéltem, csak a helyi alkoholista festővel, aki egyébként nagyon szépen dolgozik, ha ott állsz fölötte és nem hagyod inni. :-)
Üdv Attila
sorszám: 222 (4102)
(előzmény: fisi, 2003-12-22 20:06:08)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-12-22 20:06:08
Gyakorlatilag ahogy anno itt Kalocsán körülnéztem azt mondta a festékboltos srác, aki a festékeket- lakkokat keveri ki számgéppel- hogy félfényes lakkot is tud kikeverni, az arányt ő határozza meg! Tehát mivel a félfényes+ fényes lakk keveréke 1:1 arányban van matt lakk!!

A kétkomponenesű nagyon jól bírja a benzint, de persze nem úgy hogy hagyod rajta száradni 1 napig hanem letörlöd ha véletlen ráfröccsent!!!
Egyébként szerintem ha a csávó meg tudná oldani hogy 2k- ben félfényest- mattot tudna kevertetni akkor nem kéne lakk sem rá!!
Szerintem igencsak meg lehet oldani, de azért nézz utána!
Egyébként miért matt sárga?? A félfényes nem lenne jó???

Fisi
sorszám: 221 (4097)
(előzmény: Atilla, 2003-12-22 18:40:24)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-12-22 18:40:24
Hello

Ez a lakk dolog engem is érdekelne, le szerettem volna fújatni a mocit matt sárgára, a másikat meg matt bordóra, de azt mondta a festő, hogy a matt festéken igencsak meglátszik ha benzines lesz (pl tank). Kéne rá valami lakk, de olyn lakkot nem tudott mondani a festő amitől garantáltan ugyanolyan matt marad. :-(
Van olyan matt festék amire nem kell lakk, és bírja a benzint?
Vagy olyan lakk ami matt?
Üdv Attila
sorszám: 220 (4095)
(előzmény: Gexxx, 2003-12-22 11:09:52)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-12-22 11:09:52
Sztem most már csak a karbin kell 1 kicsit állítani a levegő-üzemagyagkeverék csavarral (nem tom a hivatalos nevét, de gondolom tudod, hogy miről magyarázok), és az alapjárati csavarral (ha van).
Sok sikert és öltözz fel rendesen, mert rohadt hideg van odakinn (lehet, hogy a hideg miatt indul nehezen)



Kellemes karácsonyt és bulldog új évet kívánok minden MZ-snek és egyéb márkákat lovaglóknak, lehet hogy már csak jövőre "találkozunk"
sorszám: 219 (4072)
(előzmény: steelheart6, 2003-12-21 23:13:35)

 
 
tike
válasz erre | email2003-12-22 10:47:03
Hi!
Nekem a is Tz akkor indult ilyen nehezen, amikor nagyon szegény keveréket kapott.

tike.
sorszám: 218 (4071)
(előzmény: steelheart6, 2003-12-21 23:13:35)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2003-12-21 23:13:35
Hali srácok!

Ez a festéses cikk tényleg nem lenne rossz, de ha nincs időd Fisi, majd megoldjuk máshogy. Na a Trophymon meg téemkáztam ma egy fél estét, mostmár menetközbe semmi gond, a gyertyakép mint a nagykönyvbe ("sárgásszürke, homokszínű"), csk alapjárat nincs, meg kb 15dik rugásra indul. De húz mint az állat, veszi a gázt, meg hát jól is megy. Nem tudjátok, mit lehetne ezzel kezdeni?????
E=MZ^2
sorszám: 217 (4062)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-12-18 23:27:17
Megint nem konnyu a dolog!

Ahany fajta festek annyi fele keppen viselkedik másfajta lakkal stb.
Kétkomponensűt hülyeség lakkozni, ha fényesebbet akarsz próbáld meg felpolírozni!!
Örök érvényű szabály: ha lehet minden festéket csak a saját a gyártó által hozzárendelt anyagokkal keverjünk, fedjünk át stb!

Fisi
sorszám: 216 (4035)
(előzmény: tesho, 2003-12-18 23:15:35)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-18 23:15:35
A festék az a sima flakonos felrázandó golyós izé volt,a neve...ööööööö...
A festésnek semmi baja,a benzin csak a lakkot bántotta!!
Jobb lett volna,ha inkább hagyom a lakkot a fenébe? Vagy milyen lakk a jó?Lehet,hogy megint nekem kell nekiállni...
sorszám: 215 (4034)
(előzmény: fisi, 2003-12-18 22:28:09)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-12-18 22:46:23
Drága barátaim!!!

Így is minden nap éjfélig- fél egyig fent vagyok, másnap meg mint mosott sz@r a munkahelyen!! Nincs erre időm! De ha kell telón segítek akinek nagyon kell, egy- két jótanáccsal!!

Fisi
sorszám: 214 (4032)
(előzmény: Gexxx, 2003-12-18 22:39:01)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2003-12-18 22:39:01
Pedig jó lenne, ha rászánnád magad, mert én is le akarom fújni a "vadi új" csepptankomat, meg a légszűrőházat, akksifedelet. Az előző festést hajtógázosflakonosszaranyagból intéztem el, olyan is lett.
Úgyhogy tollat ragadj és írj!!! :)
sorszám: 213 (4031)
(előzmény: fisi, 2003-12-18 22:28:09)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-12-18 22:28:09
Hali Tesho!Hát a billentyűzetem kb. 5 éves tehát nem nyert!!:)) NAgyobb baj hogy a Tomb Raider: The Angel Of Darkness nem akar tekerni a Voodoo 3 kártyámon!!! De mi a jó francot rakjak egy Abit BH6- os Intel BX440 chipsetes alaplapba???

A festék azért jött le mert nem 2 komponensű volt, hanem egykomponensű vacak, vagy Schulleres akrilt láttam még sec/ perc alatt így meghalni!

Fisi

U.I.: azér sem vesztek rá a cikkírásra!!:))
sorszám: 212 (4030)
(előzmény: tesho, 2003-12-18 22:18:53)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-12-18 22:18:53
Fisi!

Fogadjunk,hogy klaviatúrát kértél Karácsonyra!!!:-))

Az én festésem (anno) egész jól sikerült,a gáz ott kezdődött,hogy a lakkot,amivel lefújtam,lemarta a benzin és ettől elcsunyult az egész:((
Most fejből nem tudom,hogy milyen lakk volt..de én is támogatom HyGy ötletét a cikkel kapcsolatban!!

byee
sorszám: 211 (4028)
(elözmény: HyGy, 2003-12-18 21:54:39)

 
 
fisi
válasz erre | email2003-12-18 22:11:53
Hali Hygy!!

Hát egyszer majd ha nagyon ráérek akkor talán, de sajna nem vagyok prifi fényezőmester, csak az exapósom (ő autófényező volt) által tanítottakat tudom megosztani veletek, meg amit én tapasztaltam össze!! De lehet hogy majd összeszedek egy cikket valamikor, de nem hinném hogy olyan sokakat érdekelne a dolog??!!

Fisi
sorszám: 210 (4026)
(elözmény: HyGy, 2003-12-18 21:58:32)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49059)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu