:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Részlet a sörlap.hu fórumából:
"a sörös dobozok acéllemezből (fehérbádog) és aluminiumból készülnek, és sterilek.Használatuk a fényíz elkerülése végett indokolt elsősörban , de könnyebb így pasztőrözni is."
Ezek szerint mindkettőnknek igaza volt. :-)
Kössze a segítséget! meglesz az új dugó és összerakom...
Már csak meg kell rendelnem valahonnan!
szerintetek melyik gyűrű a legjobb? (króm stb.)
emberek! a hengerfúrás témában rettenő nagy baromságot írtam!
a hüvely minden pontján ugyanolyan kemény,abban aztán nincs kéregedzés!egy jobb minőségű körömreszelő is elviszi.tehát bátran lehet fúrni.egy kikötés van a hüvely minmális vastagsága 2mm.
tomóka
Ezt a rizses kifejezést ne nagyon használd,mert vannak olyan volt szocisok akik most rizshányot nyergelnek és megsértődnek!
ELADÓ ETZ 251-es 1990-es kiadású mkp.Eredeti német,(full elektrónikás:gyujtás,feszszabályzó),hibátlan,karcmentes,garázsban tartott garantáltan 18.700 Km-el,még soha nem volt hozzányúlva a blokkjához!,eredeti hibátlan gyári fényezéssel! a motor olyan,mint amikor a szalonban volt,100% hibátlan műszaki ill.esztétikai gyári állapotban van ! Mivel a motor egyes alkatrészei az idővel öregednek,illetve megkopnak ezért a múlt nyáron a következő új alkatrészeket kapta:Új első-hátsó gumik,zselés-akku,lánccsere,telószimmcsere,új fékbetétekkel,fékcső,olaj-csere,légszűrő,stb,EXTRÁKKAL(gyárí profi szélvédő,2 db 43 lit.oldal-túradobozokkal és 1db 32 lit.hátsó dobozzal ,130Km/h(120Km/h/2 szem.) utazósebességgel,5,5 lit .fogyasztással.Törzskönyvel,2005.05-ig vizsgával.260.000 FT fix áron eladó,esetleg ha nem kellenek az EXTRÁK(szélvédő,túradobozok) akkor 220.000 Ft-ért elvihető.Képek itt találhatóak:http://kep.tar.hu/ccrsv/index.phtml?aid=27623435.Budapesten(EURÓPARK-nál) lakom Tel:282-5190,E-mail:ccrsv@freestart.hu.
Tudomásom szerint nem. És mivel (tapasztalatból) lehet hozzá forrasztani is még valószínűbb.
A sörösdoboz nem alumíniumból készül? :-)
TSben és Trophyban gyárilag nincs. Nekem hengerfejtömítésnek haverom javaslatára a sörösdobozból vágott bejött. Azóta nem fój ki. Az horganyzott acél, bírja a hőt.
Mennyit megy a gép:
Egyedül (55kg) 120 sík úton nagyjából szélcsendben, utassal kb 100, rezós kipuffal. Gyári csővel is vitte a 110et. De ált. 90-100as utazóra állok be.
NEM KELL EZEKET A GÉPEKET SZÉJJELHAJTANI! MÉGISCSAK 31 ÉVES!
ha valaki gyorsan akar menni vegyen egy "japó rizskályhát".
Igen anno én is csodálkoztam a Smison robogómon amikor leszedtem a hengerfejet dekarbonizálni!:)
De asszem a régi Schwalbekben, Starokban meg van??!
Fisi
A simsonban sincs...nekem ez akkor meglepetés volt:)
Ezt az öreg így mondta, de most már emlékszem, hogy az én ETZ-mben is van.
A havernak TS-e van, asszem abban nincs
Megyek vele 1kmet full gázon.. Aztán leáll és újraindul 60km/h nál. megyek tovább és már 500m-nél is ezt csinálja.. gyújtás jó. Olyan faszára ég ki a gyertya hogy már túl jó.
****
Alacsony úszószint vagy eldugult a benzincsap vagy a szűrője, szal nem tud utánafolyni a benya. Ha erre még nem gondoltál, akkor 90%hogy ez lesz a baj. Vagy a biztosíték kontakt. De inkább a benya utánfolyás kevés.
Gyöszi.
Gexxx!!!
Melyik Mz- ben nincs hengerfejtömítés?????
Mert az 250- es Etz- mben van!!!! Fém...
Szal mire értetted ezt??
Dino??
Miből vágta a haverod?? Mert a fémet nem olyan könnyű vágni, meg milyen fémből kéne????
Fisi
1971es Trophy-m 125ös van... ha csak én megyek(70kg) akkor keni a 120at... dombon lefele belepörög a 130ba is.
kétszemélynél, hát max 110 de tartja a 100at.
Tunning: fúrás(53as dugó) hengefejleszedés,fasza gyertya bele:)
Hát tömítőpaszta... az úgy elégett hogy semmi nem maradt belőle. A festék jó megoldásnak tűnik! mert az ragaszt rendesen:) Arra tudtok egy választ hogy miért cseszködik a mocim.
soha nem csinálta még ezt!!!
Megyek vele 1kmet full gázon.. Aztán leáll és újraindul 60km/h nál. megyek tovább és már 500m-nél is ezt csinálja.. gyújtás jó. Olyan faszára ég ki a gyertya hogy már túl jó.
Emberek, urak!
Kinek mennyit megy a gépe, milyen körülmények között(szakadékba hátszéllel nem ér), milyen átalakítással?
janek!
Vagy próbáldj meg egy töítőpasztát, valami hőállóbbat. Túl sok pasztát/tömítést/festést ne tegyél bele/rá, mert elviles csökkenni fog a kompresszió elvileg.
Kösszi a gyors választ... már csak egy gyári dugó és gyűrű kell és összerakom.
szerintetek a krómgyűrű fasza lenne bele?
Látom, Gexxx is most olvas!
Látom, Gexxx is most olvas!
janek!
Szerintem egy sima hengerfejtömítés megoldja a gondod. Osztálytársam magának vágott, aszonnya, hogy jó lett.
Fanatic Motor Center, Cegléd
53/310-973
Egy öreg szaki tanácsolta a haveromnak:
Az MZ nem használt tömítést a hengernél, ezért nem is kell. Ha mégis baj van, akkor egy kis festéket kell a henger és -fej közé kenni, de óvatosan, a hengerbe ne jusson.
HyGy, PeetAir
Lesz valami a motorosboltos linkgyűjteményből?
Sziasztok!
Tudtok olyan boltot ami postáz is? mert Sárospatakon és a környékén legközelebb csak Miskolcon van "normális" bolt. A többiben a gatyómat is le akarják szedni!!
Vagy ha valaki megszánna, küldenék lét és megvenné nekem örülnék neki.
kössze
u.i.: mitől van az hogy a hengerfejem engedi a cuccot kifele? már vittem esztergáshoz hogy hozza egy síkba de még mindig jön... és egyre nehezebben viselem a lábamon a forró olajat.
Vmi tömítést tudtok ajánlani?
ezt is köszönöm:)
Ja egy 1971es Trophy-m van. 125ös.
Sziasztok!
Tudtok olyan boltot ami postáz is? mert Sárospatakon és a környékén legközelebb csak Miskolcon van "normális" bolt. A többiben a gatyómat is le akarják szedni!!
Vagy ha valaki megszánna, küldenék lét és megvenné nekem örülnék neki.
kössze
u.i.: mitől van az hogy a hengerfejem engedi a cuccot kifele? már vittem esztergáshoz hogy hozza egy síkba de még mindig jön... és egyre nehezebben viselem a lábamon a forró olajat.
Vmi tömítést tudtok ajánlani?
ezt is köszönöm:)
Ja egy 1971es Trophy-m van. 125ös.
Hali!
A TSen és a Trophyn a kipuff csonknál bele van öntve hogy hányas, a Tzn úgy tudom nem. Szal ezért lényeges.
hi!
Én ugy emléxem, kívülről nem látszik a hengeren h hány ccm, csak a hengerfejen.
Nekem a kis Tz-n annak idején 50es henger volt 25ös hengerfejjel:) igy vettem, nemtom kell-e a hengerfejen alakitani vmit hogy jo legyen..
hja és a forgalmiba 150ccm volt.
tike.
Gondolom nem voltak annyira hülyék a németek, hogy fölöslegesen képezték ki így a henger falát. Lehet, hogy bírja, de biztos, hogy minimum jobban melegszik, de szerintem kopik is rendesen.
Hát nem tudom srácok, hogy ez az eddzett réteg mennyire fontos, de nálunk nem nagyon találsz olyan mocit, amit fel nem fúrtak volna. A hengercserével csak az a gond hogy a 150-esbe bele van ütve hogy "150" és ez nem egyezik a forgalmival, és ha a rendőrők nem is, a kpm-esek (nálunk néha előfordulnak) biztos lekapcsolnak érte. A haverjaim 80%nak ilyen a motorja évek óta és nem kopik jobban mint a gyári. Egyébként ETZ szoktak 270re meg 300ra fúrni. Gondolom ez ott nagyobb problémát jelentene, nem?
A rezóról meg annyit, hogy én egy siklósi haveromtól vettem 4000Ftért, gyári Remus, 125-höz, krómacélból, de nekem volt egy másik is ami magyar kisipari volt, az is egész jó volt, csak rozsdásodott, és eladtam 3000ért.
Nekem ez a dolog bejött.
Hali!
Info!! Irány az oldalam:
http://kep.tar.hu/fisi
Ott a Motorom album, és ott láthatod hogy kell felrakni, illetve keress vissza, ebben a topicban már leírtam egyszer a felrakását részletesen!!!
125- öst ne fúrással 150- re, hanem hengercserével!!! Tényleg kimegy ekkora fúrásnál ez edzett réteg!!!!
Fisi
A pancsi fórumtopicban van egy kép beszúrva, na azon a gépen ilyen van, csak le van festve fehérre.
Az amelyik minten ETZ-n van fent..tudod, hátul amire pakolsz, ilyen hosszúkás rések vannak rajta, és van oldalrésze is, de ott nincs alja..
nem tudom elmondani jobban :(
ez tényleg így van.a kéregedzés mélysége 1,6-2mm.legalábbis a haver aki ebben profi ezt mondta.
tomóka
hali dino!
125-re nem gyártanak /legalábbis én nem találkoztam vele/ a 250-ét szokták rárakni egy közdarab segítségével.szar megoldás mert nem ahhoz hangolták.
menü-szakirodalom-általános kétütemű tunning)ezt töltsd le minden lényeges infó benne van.megtervezni bonyolultabb mint elkészíteni (személyes tapasztalat).
tomóka
Én azt olvastam/hallottam valahol, hogy azért nem érdemes a 125-ös hengert 150-re fúratni, mert akkor már a henger fala kívül esik a hőkezelt részen. (remélem érted, de szaxerűbben nem tom elmondani)
Egyébként is karbiállítással jár az egész, és lehet, hogy a szívórésen is szélesíteni kell
Bocs, hogy egyszerre ennyit írok, de mostanába ritkán jutok net-hez.
Infomaker!
Milyen az a krauser csomagtartó?
tesho!
Végre mégvalaki veszprém környéki!!!
Melyik boltba vetted?
fisi!
Nekem is elektronikus feszszabályzóm van. Magyarul rá van írva, hogy feszültségszabályzó, meg hogy MZ-hez. Szerintem nem kell állogatni rajta semmit.
Hümmögő!
Szerintem a csigahajtásra gondolsz, ha mindenigaz. Vagy ha a spirálra, akkor az kb. 700 ft.
steelheart6!
Honnét szerezzek én ilyen rezós kipufogót? (A Simómon ilyen van, de az nem túl jó hozzá. Bár nem próbáltam, de hülyeség lenne.) Meg mennyi egy ilyen?
HyGy!
Én ezt úgy csináltam (ez a része megegyezik a Trophyval), hogy szereztem egy másik 125-ös hengert, mert a régit nem árt eltenni tartaléknak, ez 2000Ft volt, és megfurattam 150-re Pécsen a Kikiben, ami emlékeim szerint 2800Ft volt, szép munka, és dugót meg gyűrűt meg csapszeget is adtak hozzá. Ezt felraktam, és mivel nekem nem akart menni a 125-ös 22N karbimmal ezért egy ismerősöm halott 150-eséről elkértem a 24N-est, ezzel már kifogástalan.
Szal nekem kb 5 rugóba volt benn, meg egy kis szívásba, dehát aki mindent maga csinál...
Üdv!
Tesho?
Es anyag aron mennyi ez? Mennyi volt ebbol a mukna dij?
bye
HyGy
ELADÓ ETZ 251-es 1990-es kiadású mkp.Eredeti német,(full elektrónikás:gyujtás,feszszabályzó),hibátlan,karcmentes,garázsban tartott garantáltan 18.700 Km-el,még soha nem volt hozzányúlva a blokkjához!,eredeti hibátlan gyári fényezéssel! a motor olyan,mint amikor a szalonban volt,100% hibátlan műszaki ill.esztétikai gyári állapotban van ! Mivel a motor egyes alkatrészei az idővel öregednek,illetve megkopnak ezért a múlt nyáron a következő új alkatrészeket kapta:Új első-hátsó gumik,zselés-akku,lánccsere,telószimmcsere,új fékbetétekkel,fékcső,olaj-csere,légszűrő,stb,EXTRÁKKAL(gyárí profi szélvédő,2 db 43 lit.oldal-túradobozokkal és 1db 32 lit.hátsó dobozzal ,130Km/h(120Km/h/2 szem.) utazósebességgel,5,5 lit .fogyasztással.Törzskönyvel,2005.05-ig vizsgával.260.000 FT fix áron eladó,esetleg ha nem kellenek az EXTRÁK(szélvédő,túradobozok) akkor 220.000 Ft-ért elvihető.Kérésre küldök képeket.Budapesten(EURÓPARK-nál) lakom Tel:282-5190,E-mail:ccrsv@freestart.hu.
ELADÓ ETZ 251-es 1990-es kiadású mkp.Eredeti német,(full elektrónikás:gyujtás,feszszabályzó),hibátlan,karcmentes,garázsban tartott garantáltan 18.700 Km-el,még soha nem volt hozzányúlva a blokkjához !,eredeti hibátlan gyári fényezéssel! a motor olyan mint amikor a szalonban volt,100% hibátlan műszaki ill.esztétikai gyári állapotban van ! Mivel a motor egyes alkatrészei az idővel öregednek,illetve megkopnak ezért a múlt nyáron a következő új alkatrészeket kapta:Új első-hátsó gumik,zselés-akku,lánccsere,telószimmcsere,új fékbetétekkel,fékcső,olaj-csere,légszűrő,stb,EXTRÁKKAL(gyárí profi szélvédő,2 db 43 lit.oldal-túradobozokkal és 1db 32 lit.hátsó dobozzal ,130Km/h(120Km/h/2 szem.) utazósebességgel,5,5 lit .fogyasztással.Törzskönyvel,2005.05-ig vizsgával.260.000 FT fix áron eladó,esetleg ha nem kellenek az EXTRÁK(szélvédő,túradobozok) akkor 220.000 Ft-ért elvihető.
Valakinek van ez a tipikus krauser csomagtartója?
Fel akarom tenni magamnak, és kellene pár fénykép közelről, mert már nem tudom, merre hány méter..
Bátyám ETZ-jénél szerelőnél csináltatva mindez kb 20 rugó volt fél éve.
Egy 125-os TS-t fel lehet furni 150-re ecceruen vagy hengert kell hozza cserelni?
Masreszt meg mennyi egy fotengelyezes es egy dugo/gyuru csere/furas ehhez?
bye
HyGy
Ó de f@sz vagyok!!
Látom most jobban olvasva hogy írtad!
És íme a 400. hozzászólás :-))))))
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|