hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 25. csütörtök 
Márk

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Dino
válasz erre | email2004-01-24 11:35:28
Látom, Gexxx is most olvas!
sorszám: 431 (4925)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-24 11:33:43
Látom, Gexxx is most olvas!
sorszám: 430 (4923)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-24 11:32:52
janek!
Szerintem egy sima hengerfejtömítés megoldja a gondod. Osztálytársam magának vágott, aszonnya, hogy jó lett.
sorszám: 429 (4922)
(előzmény: janek, 2004-01-24 11:14:44)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-24 11:31:31
Fanatic Motor Center, Cegléd
53/310-973

Egy öreg szaki tanácsolta a haveromnak:

Az MZ nem használt tömítést a hengernél, ezért nem is kell. Ha mégis baj van, akkor egy kis festéket kell a henger és -fej közé kenni, de óvatosan, a hengerbe ne jusson.

HyGy, PeetAir
Lesz valami a motorosboltos linkgyűjteményből?
sorszám: 428 (4921)
(előzmény: janek, 2004-01-24 11:14:44)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-24 11:14:44
Sziasztok!
Tudtok olyan boltot ami postáz is? mert Sárospatakon és a környékén legközelebb csak Miskolcon van "normális" bolt. A többiben a gatyómat is le akarják szedni!!
Vagy ha valaki megszánna, küldenék lét és megvenné nekem örülnék neki.
kössze

u.i.: mitől van az hogy a hengerfejem engedi a cuccot kifele? már vittem esztergáshoz hogy hozza egy síkba de még mindig jön... és egyre nehezebben viselem a lábamon a forró olajat.
Vmi tömítést tudtok ajánlani?
ezt is köszönöm:)
Ja egy 1971es Trophy-m van. 125ös.
sorszám: 427 (4920)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-24 11:13:33
Sziasztok!
Tudtok olyan boltot ami postáz is? mert Sárospatakon és a környékén legközelebb csak Miskolcon van "normális" bolt. A többiben a gatyómat is le akarják szedni!!
Vagy ha valaki megszánna, küldenék lét és megvenné nekem örülnék neki.
kössze

u.i.: mitől van az hogy a hengerfejem engedi a cuccot kifele? már vittem esztergáshoz hogy hozza egy síkba de még mindig jön... és egyre nehezebben viselem a lábamon a forró olajat.
Vmi tömítést tudtok ajánlani?
ezt is köszönöm:)
Ja egy 1971es Trophy-m van. 125ös.
sorszám: 426 (4919)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-01-24 01:30:57
Hali!

A TSen és a Trophyn a kipuff csonknál bele van öntve hogy hányas, a Tzn úgy tudom nem. Szal ezért lényeges.
sorszám: 425 (4913)

 
 
tike
válasz erre | email2004-01-23 17:01:50
hi!

Én ugy emléxem, kívülről nem látszik a hengeren h hány ccm, csak a hengerfejen.
Nekem a kis Tz-n annak idején 50es henger volt 25ös hengerfejjel:) igy vettem, nemtom kell-e a hengerfejen alakitani vmit hogy jo legyen..
hja és a forgalmiba 150ccm volt.

tike.
sorszám: 424 (4902)
(előzmény: steelheart6, 2004-01-22 20:37:01)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-22 21:12:42
Gondolom nem voltak annyira hülyék a németek, hogy fölöslegesen képezték ki így a henger falát. Lehet, hogy bírja, de biztos, hogy minimum jobban melegszik, de szerintem kopik is rendesen.
sorszám: 423 (4885)
(előzmény: steelheart6, 2004-01-22 20:37:01)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-01-22 20:37:01
Hát nem tudom srácok, hogy ez az eddzett réteg mennyire fontos, de nálunk nem nagyon találsz olyan mocit, amit fel nem fúrtak volna. A hengercserével csak az a gond hogy a 150-esbe bele van ütve hogy "150" és ez nem egyezik a forgalmival, és ha a rendőrők nem is, a kpm-esek (nálunk néha előfordulnak) biztos lekapcsolnak érte. A haverjaim 80%nak ilyen a motorja évek óta és nem kopik jobban mint a gyári. Egyébként ETZ szoktak 270re meg 300ra fúrni. Gondolom ez ott nagyobb problémát jelentene, nem?

A rezóról meg annyit, hogy én egy siklósi haveromtól vettem 4000Ftért, gyári Remus, 125-höz, krómacélból, de nekem volt egy másik is ami magyar kisipari volt, az is egész jó volt, csak rozsdásodott, és eladtam 3000ért.
Nekem ez a dolog bejött.

Hali!
sorszám: 422 (4884)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-22 20:27:31
Info!! Irány az oldalam:

http://kep.tar.hu/fisi

Ott a Motorom album, és ott láthatod hogy kell felrakni, illetve keress vissza, ebben a topicban már leírtam egyszer a felrakását részletesen!!!

125- öst ne fúrással 150- re, hanem hengercserével!!! Tényleg kimegy ekkora fúrásnál ez edzett réteg!!!!


Fisi
sorszám: 421 (4883)
(előzmény: Infomaker, 2004-01-22 16:44:01)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-22 16:47:14
A pancsi fórumtopicban van egy kép beszúrva, na azon a gépen ilyen van, csak le van festve fehérre.
sorszám: 420 (4878)
(előzmény: Dino, 2004-01-22 14:52:42)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-01-22 16:44:01
Az amelyik minten ETZ-n van fent..tudod, hátul amire pakolsz, ilyen hosszúkás rések vannak rajta, és van oldalrésze is, de ott nincs alja..

nem tudom elmondani jobban :(
sorszám: 419 (4877)
(előzmény: Dino, 2004-01-22 14:52:42)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-01-22 16:23:15
ez tényleg így van.a kéregedzés mélysége 1,6-2mm.legalábbis a haver aki ebben profi ezt mondta.

tomóka
sorszám: 418 (4875)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-22 16:05:03)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-01-22 16:16:36
hali dino!

125-re nem gyártanak /legalábbis én nem találkoztam vele/ a 250-ét szokták rárakni egy közdarab segítségével.szar megoldás mert nem ahhoz hangolták.
menü-szakirodalom-általános kétütemű tunning)ezt töltsd le minden lényeges infó benne van.megtervezni bonyolultabb mint elkészíteni (személyes tapasztalat).

tomóka
sorszám: 417 (4874)
(előzmény: Dino, 2004-01-22 14:36:52)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-22 16:05:03
Én azt olvastam/hallottam valahol, hogy azért nem érdemes a 125-ös hengert 150-re fúratni, mert akkor már a henger fala kívül esik a hőkezelt részen. (remélem érted, de szaxerűbben nem tom elmondani)

Egyébként is karbiállítással jár az egész, és lehet, hogy a szívórésen is szélesíteni kell
sorszám: 416 (4873)
(előzmény: HyGy, 2004-01-22 10:38:53)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-22 14:54:49
Bocs, hogy egyszerre ennyit írok, de mostanába ritkán jutok net-hez.
sorszám: 415 (4870)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-22 14:52:42
Infomaker!
Milyen az a krauser csomagtartó?
sorszám: 414 (4869)
(előzmény: Infomaker, 2004-01-22 11:50:40)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-22 14:47:36
tesho!
Végre mégvalaki veszprém környéki!!!
Melyik boltba vetted?
sorszám: 413 (4868)
(előzmény: tesho, 2004-01-21 20:49:03)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-22 14:44:25
fisi!
Nekem is elektronikus feszszabályzóm van. Magyarul rá van írva, hogy feszültségszabályzó, meg hogy MZ-hez. Szerintem nem kell állogatni rajta semmit.
sorszám: 412 (4867)
(előzmény: fisi, 2004-01-21 19:46:46)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-22 14:41:05
Hümmögő!
Szerintem a csigahajtásra gondolsz, ha mindenigaz. Vagy ha a spirálra, akkor az kb. 700 ft.
sorszám: 411 (4866)
(előzmény: hümmögő, 2004-01-20 19:51:02)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-22 14:36:52
steelheart6!
Honnét szerezzek én ilyen rezós kipufogót? (A Simómon ilyen van, de az nem túl jó hozzá. Bár nem próbáltam, de hülyeség lenne.) Meg mennyi egy ilyen?
sorszám: 410 (4865)
(elözmény: Infomaker, 2004-01-20 14:07:46)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-01-22 14:33:52
HyGy!
Én ezt úgy csináltam (ez a része megegyezik a Trophyval), hogy szereztem egy másik 125-ös hengert, mert a régit nem árt eltenni tartaléknak, ez 2000Ft volt, és megfurattam 150-re Pécsen a Kikiben, ami emlékeim szerint 2800Ft volt, szép munka, és dugót meg gyűrűt meg csapszeget is adtak hozzá. Ezt felraktam, és mivel nekem nem akart menni a 125-ös 22N karbimmal ezért egy ismerősöm halott 150-eséről elkértem a 24N-est, ezzel már kifogástalan.
Szal nekem kb 5 rugóba volt benn, meg egy kis szívásba, dehát aki mindent maga csinál...

Üdv!
sorszám: 409 (4864)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-22 13:53:01
Tesho?
Es anyag aron mennyi ez? Mennyi volt ebbol a mukna dij?

bye
HyGy
sorszám: 408 (4862)
(előzmény: tesho, 2004-01-22 11:40:55)

 
 
ccrsv
válasz erre | email2004-01-22 13:43:47
ELADÓ ETZ 251-es 1990-es kiadású mkp.Eredeti német,(full elektrónikás:gyujtás,feszszabályzó),hibátlan,karcmentes,garázsban tartott garantáltan 18.700 Km-el,még soha nem volt hozzányúlva a blokkjához!,eredeti hibátlan gyári fényezéssel! a motor olyan,mint amikor a szalonban volt,100% hibátlan műszaki ill.esztétikai gyári állapotban van ! Mivel a motor egyes alkatrészei az idővel öregednek,illetve megkopnak ezért a múlt nyáron a következő új alkatrészeket kapta:Új első-hátsó gumik,zselés-akku,lánccsere,telószimmcsere,új fékbetétekkel,fékcső,olaj-csere,légszűrő,stb,EXTRÁKKAL(gyárí profi szélvédő,2 db 43 lit.oldal-túradobozokkal és 1db 32 lit.hátsó dobozzal ,130Km/h(120Km/h/2 szem.) utazósebességgel,5,5 lit .fogyasztással.Törzskönyvel,2005.05-ig vizsgával.260.000 FT fix áron eladó,esetleg ha nem kellenek az EXTRÁK(szélvédő,túradobozok) akkor 220.000 Ft-ért elvihető.Kérésre küldök képeket.Budapesten(EURÓPARK-nál) lakom Tel:282-5190,E-mail:ccrsv@freestart.hu.
sorszám: 407 (4861)

 
 
ccrsv
válasz erre | email2004-01-22 12:14:45
ELADÓ ETZ 251-es 1990-es kiadású mkp.Eredeti német,(full elektrónikás:gyujtás,feszszabályzó),hibátlan,karcmentes,garázsban tartott garantáltan 18.700 Km-el,még soha nem volt hozzányúlva a blokkjához !,eredeti hibátlan gyári fényezéssel! a motor olyan mint amikor a szalonban volt,100% hibátlan műszaki ill.esztétikai gyári állapotban van ! Mivel a motor egyes alkatrészei az idővel öregednek,illetve megkopnak ezért a múlt nyáron a következő új alkatrészeket kapta:Új első-hátsó gumik,zselés-akku,lánccsere,telószimmcsere,új fékbetétekkel,fékcső,olaj-csere,légszűrő,stb,EXTRÁKKAL(gyárí profi szélvédő,2 db 43 lit.oldal-túradobozokkal és 1db 32 lit.hátsó dobozzal ,130Km/h(120Km/h/2 szem.) utazósebességgel,5,5 lit .fogyasztással.Törzskönyvel,2005.05-ig vizsgával.260.000 FT fix áron eladó,esetleg ha nem kellenek az EXTRÁK(szélvédő,túradobozok) akkor 220.000 Ft-ért elvihető.
sorszám: 406 (4860)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-01-22 11:50:40
Valakinek van ez a tipikus krauser csomagtartója?

Fel akarom tenni magamnak, és kellene pár fénykép közelről, mert már nem tudom, merre hány méter..
sorszám: 405 (4858)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-22 11:40:55
Bátyám ETZ-jénél szerelőnél csináltatva mindez kb 20 rugó volt fél éve.
sorszám: 404 (4857)
(előzmény: HyGy, 2004-01-22 10:38:53)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-22 10:38:53
Egy 125-os TS-t fel lehet furni 150-re ecceruen vagy hengert kell hozza cserelni?

Masreszt meg mennyi egy fotengelyezes es egy dugo/gyuru csere/furas ehhez?

bye
HyGy
sorszám: 403 (4854)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-21 23:54:59
Ó de f@sz vagyok!!
Látom most jobban olvasva hogy írtad!
sorszám: 402 (4846)
(előzmény: fisi, 2004-01-21 23:53:27)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-21 23:53:27
Remélem postáznak is???
sorszám: 401 (4845)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-21 23:13:28)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-21 23:14:03
És íme a 400. hozzászólás :-))))))
sorszám: 400 (4838)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-21 23:13:28
Itt a Ceglédi bolt száma, ahol én vettem a kütyüt:

Fanatic Motor Center, Cegléd
53/310-973

sorszám: 399 (4837)
(előzmény: fisi, 2004-01-21 22:57:38)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-21 23:11:59
Hááát elméletileg tudok, csak azt nem tudom, hogy hogyan jut el hozzád
sorszám: 398 (4836)
(előzmény: fisi, 2004-01-21 22:57:38)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-21 22:57:38
Hali Gexxx!

Én kalocsai vagyok. Akkor Te vagy Tesho elméletileg tudtok majd ilyen kütyüt szerezni???
Bár ha annyi bajom lesz a fesszabbal mint idáig (0 kopp- kopp) akkor nem igen fogom kihasználni a segítségeteket.

Fisi
sorszám: 397 (4834)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-21 21:49:54)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-21 21:49:54
Hali, én is nyáron vettem fesszabit (már mondtam egy párszor), és nekem is olyan szép sárga. A hibás zöld volt, lehet, hogy ez nem tetszett a gépnek.

Fisi
Nem tudom, hogy te hol lax, de Cegléden is és Szolnokon is tudok olyan helyet, ahol lehet kapni.
Asszem Cegléd szokott postázni is, ha kell, adok tel.számot, de szerintem az Ó utcában is lehet kapni.

Voltam én is az Ó utcában a múlt héten, de nem vagyok elragadtatva a helytől.
Rákérdeztem a főtengelycsapágyakra, azt mondták, hogy van, megkérdeztem, hogy milyen, mire ők: JÓ MINŐSÉGŰ. Na elmehetnek az ilyenek a sunyiba. Ja, meg gyári dugóból is már csak alapméretesük volt, nekem nem kellett, majd ők ismét: Vegyem meg, és vegyek hozzá egy hengert is.
Erről ennyit.
Megyek dugót venni Szolnokra a Béla bácsihoz
sorszám: 396 (4833)
(előzmény: fisi, 2004-01-21 20:40:47)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-21 20:49:03
Én Balatonfüreden lakom és Veszprémben szoktam cuccokat venni,ezt is ott vettem,ott 2 ilyen bolt is van.
Régebben még Győrben vásároltam ezt-azt,de Bp-en még soha:)

Nekem elektromos problémám volt és mindenki a fesszabra gyanakodott (a motordoki is:)),aztán kiderült,hogy nem az volt a gond,visszacserélni meg nem volt má kedvem...bennmaradt.
sorszám: 395 (4831)
(előzmény: fisi, 2004-01-21 20:40:47)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-21 20:40:47
Bazz!!!

Nálunk csak olyan autós- motoros bót van amiben még a baettámhoz sem tudtak majdnem gyertyát adni!!!
Persze vannak motoros boltokis, de azokat is hagyjuk inkább!
Nem hiába szoktam a Hubert& társától stb. Pestről rendelni!!
Szal hol vetted, illetve az Ó utcai boltban is lehet ilyet kapni??
Nekem még soha, semmi bajom (kopp- kopp) nem volt a feszabbal, inkább én az elektromosat raknám tartaléknak.
Vagy esetleg postáznák neked lét és vennél egyet ott ahol te vetted???
De persze még nincs rá szükség, csak ha esetleg rászánnám magam!


Fisi
sorszám: 394 (4830)
(előzmény: tesho, 2004-01-21 20:06:26)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-21 20:06:26
Fisi barátom!

Bementem az autós-motoros bótba,ahol vannak MZ-cuccok is és kértem egy elektroniqs fesszabályzót.

Picike -legújabban sárga,előtte asszem szürke- műanyag dobozka fémtalppal.
Le van zárva,bele sem tudsz matatni. A csatlakozók adottak,egyesével átdugdosod a régiről és kész. Asszem 3 csatlakozó van + a test...

Rá van írva,hogy milyen típusokhoz van!
(Az enyémen az összes ETZ fel van sorolva meg mittudomén)

A mechaniqs még jó volt (mint kiderült),úgyhogy azt meg elraktam a spanyol túrára tartaléknak:)))

A tömege töredéke a mechaniqsénak,tehát súlycsökkentési szempontból sem utolsó:))

byee
sorszám: 393 (4827)
(előzmény: fisi, 2004-01-21 19:46:46)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-21 19:46:46
Teshokám!!

Ezt az elektronikus fesszabot is be kell állítgatni valahogy először?? Vagy csak rádugdosod a fene sok madzagot oszt' kész????
Hol vetted?? Mihez kérted (mármint valami autóé vagy mi?)????

Fisi
sorszám: 392 (4825)
(előzmény: tesho, 2004-01-21 19:36:37)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-21 19:36:37
Én lecseréltem a mech. fesszab-t elektroniqsra,azóta mentem pár ezer km-t,de semmi gond nem volt vele.
Jaja,vhogy 3 rugó fölött volt vmennyivel..de a származását nem tudom,rá van írva,hogy ETZ-hez:))
sorszám: 391 (4823)
(előzmény: MZ_Robi, 2004-01-21 16:16:33)

 
 
MZ_Robi
válasz erre | email2004-01-21 16:16:33
Sziasztok szocimotorosok!

13éve járok ETZ-vel, már sokmindent bütyköltem rajta, de elektronikus fesszabályzóm még nem volt. Pedig mostmár itt az ideje mert zselés aksit vettem bele, azt hallottam hogy annak nem tesz jót a mechanikus.
LADA szabályzóval próbálkoztam, az sokminden miatt nem jött be. 3000-et meg nem akarok adni a lengyel fesszabályzóért. Van esetleg valakinek egy bevált kapcsolása, vagy egy hibás- de javítható szabályzója?
sorszám: 390 (4820)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-01-21 09:08:43
háááát :)

A Camponába megyek, szóval ha ott nem kapok elektr. gyújtit, akkor megyek Szolnokra.
sorszám: 389 (4808)
(előzmény: tike, 2004-01-20 23:52:05)

 
 
tike
válasz erre | email2004-01-20 23:52:05
Hi!
Hm, Te Monoron lax? Az nincs is messze Szolnoktol, nem jössz Febr 1-jén a börzére??? :)

tike.
sorszám: 388 (4802)
(előzmény: Infomaker, 2004-01-20 22:32:25)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-01-20 22:32:25
Ja, vagy egy Harley esetében...szóval teljesen máshogy kell ezt megfogni, tolni, kezelni, mint egy szimót..

érdekes feeling :)

de teccik :) olyan férfias. A múltkor is megnéztek a városban (Monor) amikor kivittem. Teszek majd a hétvégén fel képeket, milyen lett. Meggybordó metál.

Már az indexem is műxik.
sorszám: 387 (4801)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-20 18:04:17)

 
 
hümmögő
válasz erre | email2004-01-20 19:51:02
sziasztok én csak most kerültem a motorok közelébe úgyhogy naívságomat nézzétek el!!
Szóval szeretnék beszerelni egy TS 250/0-ba (30 éves) egy fordulatszámmérőt! A blokkon megvan a helye, csak nem tudom hogy hívják a blokkra szerelendő eszközt és kb. mennyibe kerül! Hmm?:) Segítségeteket előre is köszi!
hümi
sorszám: 386 (4799)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-01-20 19:42:24
Ismerős az érzés, gondolj bele:
Romet Pony kb 50kg. Ezzel két évig jártam. Aztán megvettem a Trophyt (115kg).

De könnyű volt megszokni :)
Hali!
sorszám: 385 (4797)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-01-20 19:07:56
Hello

Most majdnem röhögtem a dolgon, de azután eszembe jutott, hogy anno amikor megkaptam életem első nagy motorját (TS250/1) én is ezt éreztem. :-)
Nézegettem a garázsban, hogy ez meg mekkora egy iszonyat nagy motor! :-)
De hidd el nem így van!
Üdv Attila
sorszám: 384 (4795)
(elözmény: Infomaker, 2004-01-20 17:16:15)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-20 19:07:36
Fejfájást a magas törlesztőrészletek miatt?? :-))
sorszám: 383 (4794)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-20 18:04:17)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-20 18:04:17
Akkor mit éreznél mondjuk egy MZ 1000S nyergében?
sorszám: 382 (4793)
(elözmény: Infomaker, 2004-01-20 17:16:15)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu