MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Jó napot MZ-riderek
Nos úgy látom nélkülem is megy ez a topic, de mivel nekem is mz-m van ezért csak írok.
Tegnapelőtt beraktam a váltót az egyik blokkfélbe, de nem akar kapcsolgatni. Minden tutin van összerekva, mert ha a léptetővilla irányítóját tekergetem, akkor jó, csak a kapcsolótengely nem akar forgatni (bocs a szaxerű kifejezésekért). Szerintetek mi lehet a bibi.
Ja és kilyukasztottam a blokkot a lánckeréknél. Ügyes vagyok? Az a csapágy benne volt rendesen, meg szar a megoldás is, ahogy megcsinálták. De már heggesztik.
Pénteken megyek a hengerért és főtengelyért, talán hétvégén összemegy a blokk, ha lesz időm csinálgatni.
Még valami, az értékeidet jól dugd el mert sok a jó nép arrafelé. :)
Ja egyébként a szaki egy baszott nagy kék cadillac-el jár, elég feltűnő. :)
Tike!
Mondok egy nagyon pepec csávót: 14. kerület Cserei u.! A stefániáról nyílik jobbra az Egressy után.
Van ott egy motorbolt, de nem az. Hanem tovább van egy papírgyár féleség ahol a kapu mindig nyitva van. Na oda kell bemenni és ott van hátul a műhely.
Egy kicsit el van dugva, de egy haverom ajánlotta (gyorsulási versenyző) hogy soha nem kellett még cuccot visszavinni és a fejéhez baszni.
Nekem az egész (főtengely csapágyazás, hengerfúrás stb...) 25 rugó volt.
Janek! Én nem a tükörlapra gondoltam, azt faterom vág nekem is, de a szárát elég szar volt összecsavarozni. De amíg újat nem kapok...
Nekem meg attól lett full erő a gépem, hogy kicseréltem a gyújtihoz/dinamóhoz menő 4 vezetéket, meg a csatlakozókat, és befújtam kontaktsprével. Mostmár mindig van szikkkkra. És szép nagy, meg van töltés is. Nem áll le a motor ha felkapcsolom a lámpát alapjáraton.
én is tudok olcson, minőségi munkát.. nem gányolást.. jah és minden raktrárrol.. ez Veszprém, Zala megye..
Hi!
Árat nem tudsz véletlenül???
tike
Hengerfúrás:Gyuribá,06209811384, főtengelyfelújítás:Petró Bandi bácsi 0612773452.Minőség.
hali!
adjatok tippeket , hogy hol lehet jó minőségü fötengelyfelújító készletet venni!
tomóka
Hali!
Ti hova vinnétek Bp-n a hengert furatni+főtengelyt felújítattni???
tike.
Gondoltam, most kaptam egy infót h a közelben is lehet venni olcsón.
Raktam bele most gyári dugót gyürüvel... olyan kompresszió lett benne há túl jó:)
Kösz mindenkinek a segítséget!!
Ok, értem én csak vizsgán is kötekszenek miatta.. azért is akarom átalakítani.
A tükör nekem nem gond, keresztapám mindig vág bele újat:))
Sziasztok!
Azért írok most, mert elkezdtük egy MZ-s GYIK létrehozását. Ez a Gyakran Ismételt Kérdéseket fedi le.
A rendszert a http://mz.uw.hu alatt éritek el, és ha gondoljátok segítsétek az adatbázis létrehozását!
Ez lesz az alapja a jövőben elkészülő szocimotoroson levő segítséggyűjteménynek.
A GYIK létrehozásával szerintem nagyban megkönnyítjük a helyzetünket, így már tényleg olyanokat fognak csak itt megkérdezni, amit még nem tárgyaltatok ki.
Massino az egyik adminisztrátor, őt nyüsztessétek a kérdésekkel, meg persze engem! :-)
ciao
Gábor
(Semi)
janek!
Én a kerek búrásról beszélek!
Hi!
Ez az első hozzászólásom ide! :) A fórumról sokan ismernek viszont! Van egy 250-es ETZ-m, azt csinosítgatom. :) A galériában TiB név alatt vannak róla képek!
ETZ szerelési kk a Marótiban van, én is ott vettem! 2500 körül van, ha jól emléxem! :)
Üdv: TiB
Hali Mindenkinek!
Sajna ritkán jutok nethez ezért nem tudom követni
a dolgokat. De ha jó infókat tudok megpróbálok mindenkit
értesíteni pl.:sokan érdeklődnek szakirodalom iránt.
Februári Motor Revüben-Olvasói levelek:két könyvesbolt címe,ahol
elméletileg lehet szerelési kézikönyveket találni:
Maróti Autómüszaki Könyvesbolt(Nagykörösi út 47.,tel.:285-6608
másik:Imet Hungaro(üllői út 83.,tel.:215-3589.
Nem tudom Szoci van-é,de sztem egy próbát megér.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv Dani
Janek ezért mondtam neked hogy jó a sima Trophy index, mert az Siófokon 500Ft/db volt, új, és csak kettő kell belőle. Ezenkívül hülyeség hogy letörik, én is pereceltem, de nekem a tükör törött le, az indexnek semmi baja nem lett. Ja és a tükröt nehezebb beszerezni.
Üdv!
Hali
ma voltam vásárolni, leirom mi mennyi, kivi vaok nálatok milyen árak vannak.. itt csak egy bolt van.. szal nincs konkurenciája..
fékcső: 1100
tomités a fékhez: 190
lamella: 415/db (6x)
ngk, B8HS: 970
még régebben vettem hátra gumit, Mitas.. 5500 volt
nálatok mennyi ugyanez?
Hát ilyen nincs... itt 2500Ft!!! hogy lehetnek ilyen köcsögök!? ekkora haszonnal dolgozni?!
hát huzzanak az anyj...ba!
utánvételre tudtok küldeni?
janek!
Szerintem megéri bemenni a boltba és venni 4 db-ot. Komplettan (búra+test+izzó) 790 ft volt nyáron Veszprémben. Csillog, villog pöccpattent cucc, a használt meg álltalában kopott.
4 db indexet keresek Mz Tsre, tartóval.
Remélem lesz, mert elég szar ügy index nélkül mocizni.
Ma láttam egy 40-50 körüli fickót 250-es oldalkocsis TS-el gurulgatni. Frankón broadside-olt a jeges parkolóban:)) Igazi ízi rájder volt:)
Én ugyanezt csináltam Trabival,csak nekem ott volt a kézifék is:)))
Üdvözlök mindenkit! a régebben feladott "ETZ 251 -es motorkerékpár 18700 Km-el eladó..." új gazdára talált,ezúton is köszönöm az eddigi érdeklődéseteket és hozzászólásotokat.Kulcsár Zsolt.
2T olaj és benzin keveréke a legideálisabb bejáratni a gépet :)))
van valami piros színű olaj a Futár motorosboltban Petinél 900cáz pézért, én azt fogok venni a bejáratott motorba, aszondja jo. Meg én inkább arra megyek hogy az 1:45 meglegyen, nem az olaj minosegere. Jaratni lehet megeri bele valami markasabb resz- vagy teljesen szintetikus olajat venni, kizarolag abbol a megfontolasbol mondom ezt mert bejaratos motort nem hajtasz hogy kiegjen es hogy a bejaratas idoszaka alatt ne kormolodjon le a kipufogod meg mindened, mert utana nagyon nehez boldogulni vele. Ha kesobb uveghangon mesz (mint en szoktam) akkor tovabbra is megeri a komoly olaj, de ha nem akkor eleg utana vmi olcsobb, de olyan amire ha ranezel azert meg arad a dobozbol feled vmi bizalomgerjeszto erzes :)) . Mindenfele koficot meg felejts el.
Jah: ne vegyetek Agip 2T SM olajat, mert olcso es vacak, ez is 900 forint, de ezzel mar van tapasztalatom. En a kawaba Repsol 2T sintetico-t hasznalok, ez teljesen fustmentes, pld a Husquarna lancfureszunk mindenfele lathato fust nelkul dolgozik vele. MZ-t a repsol 2000res olajaval fogom bejaratni azt hiszem.
Gyöszi. da rizskályha kergető Kawasaki + MZ bolond
Ezt a ricinust nemrég kitárgyaltuk,felejtsd el!!!
Mondjatok olyan anyagot amivel jó bejáratni a gépet!? a ricinusról hallottam csak nemtom mennyit kell belerakni.
Jah meg vki nem tudo hermetic-et küldeni nekem?:)utánvétel stb. csak mert itt nem lehet kapni.
Ja és hőre olyan lesz mint az üveg. Mármint rugalmatlan, ez elégé behatárolja a használhatóságát!
Pl két más hőtágulású fém közé sem az ideális!
Hello
Tudtommal ez az anyag a hőre köt, (bocs, ha tévedek, de valahogy 120 fok körül az ideális a kötése!) ezért csak meleg helyeket szoktak vele tömíteni, váltóra meg a karbira ott van a jól bevált gumián paszta.
Üdv attila
hi...
szétszedtem a karbit, meg a váltot..
elvileg hermeticcel volt minden kikenve, de a karbiban csak állt az egész szutyok.. kézzel leszedtem a hermeticet mindenhonnan
váltoban is ugyszintén..
ennyit rola :)
Bódog Martina és Gerda névnapot kívánok!!!
:-)))
Csak hogy ne a Jawa topic legyen felül..:)
Azta..:) egyáltalán indul rugásra?
2mm egy kicsit sok, elmegy az összes kompresszió miatta. Mennyi erő lehet abban a gépben?
Előző hozzászólásom javítom, hülye osztálytársam nyavajgása miatt: Nem aluból, hanem azbesztből vágott kb. 2 mm vastag tömítést a hengerfejhez a 125 -ös TS-é re.(szerencsétlen sóher gyerek, szerncsétlen motorja)
Hali Maci!
Nekem van képem, meg ilyen térdvédőm is, ha dobsz egy mailt válaszban elküldöm este.
Ja srácok még mindig van egy csomó fölösleges Trophy cuccom!
Üdv: Ádám
steelheart6@freemail.hu
Urak!
Nincs véletlenül vmelyikőtöknek képe a Trophy gyári "térdlemezeiről"? Kérdés, hogy volt-e egyáltalán gyári... Vettem egy nagy halom Izs alkatrészt és van köztük egy pár ilyen térdvédő lemez, ami biztosan nem Izsé, ellenbem sztem Trophyé, csak épp nem tudom biztosan beazonosítani, mivel nincs Trophym. Szal előre is köszönöm a segítségteket!
Üdv!
Maci
Akkor jó, mert van belőle sok:)
köszi
Ja tudtam szerezni eredeti gyári dugót gyűrűkkel, holnap már jön is.
tavasszal már száguldozni akarok!
Janek!
Ha 125-150 Trophyról vagy Tsről van szó, a két lánckerék tökéletesen megegyezik. Meg minden más alkatrész kompatibilis, kivéve a blokk egy részét. Főtengely-csapágy-szimmering mivel a Trophyban a főt.csapágy a hajtóműolaj által van kenve, a TSben pedig a benzin keni. Ja meg a TS ugye tűgörgős. És az első villa, meg az ahhoz tartozó dolgok nem. A többit bátran lehet.
Szóval egész nyugodtan!
Üdv!
Nem mondtam azt hogy ócska szar, de ami trabiba való azt onnan ismerheted fel, hogy az üveg "lépcsősen" kiáll a krómkeret síkjából ha beleteszed!!!
Az eredeti meg szinte egyenesen síkban van vele, ezt úgy tudom drágábban árulják!!!
Ha halogént akarsz bele rakni, akkor ahhoz való foncsort vegyél, a másik egy idő múlva állítólag kikészül a nagyobb hőtől, amit a halogén izzó kelt...
Fisi
Ize tesho mondta hogy valaki akar itt eso ruhat venni.
Mért lenne trabiba való? Azért az mz boltokban nem ócska szar foncsort árulnak. Legalábbis Pesten...
Hali!
Van egy kis bibim...
Egyik boltos se tudja megmondani hogy a Ts és a Trophy hátsó lánckereke hasonlít vagy sem!!
vki meg tudná mondani mi a pálya vele?
Hali!
nekem van egy foncsorom... csak tudja a halál hogy milyen!:)) annyit tok róla hogy 250esé lehet ha Trophy-ié. eredeti gyári!
ha ugyanazkell neked akkor odaadom!!
Hello mindenkinek!
A nap örömhíre: 4250 pénzért vettem rezókipufogót a 125-ös ETZ-m re Veszprémben a Diófa utcában. Fekete, a vége króm. K... jól néz ki.
Én gyárira mondtam, nem Trabiba valót.
Fisi
Én úgy emléxem olcsóbb a foncsor, asszem kb. olyan 2 rugó.
Alapos és mindenre kiterjedő qtatásaim eredménye képpen kijelenthetem,hogy ez a topic a 3. leglátogatotabb ezen az oldalon. Főleg ha azt nézzük,hogy későn indult.
Pezsgőt mindenkinek!!
:-)))
Hali srácok
Nem tudjátok véletlenül, hogy mennyi lehet egy ETZ foncsor?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|