hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. március 09. vasárnap 
Franciska, Fanni

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Gexxx
válasz erre | email2004-02-04 16:11:00
Jó napot MZ-riderek

Nos úgy látom nélkülem is megy ez a topic, de mivel nekem is mz-m van ezért csak írok.

Tegnapelőtt beraktam a váltót az egyik blokkfélbe, de nem akar kapcsolgatni. Minden tutin van összerekva, mert ha a léptetővilla irányítóját tekergetem, akkor jó, csak a kapcsolótengely nem akar forgatni (bocs a szaxerű kifejezésekért). Szerintetek mi lehet a bibi.

Ja és kilyukasztottam a blokkot a lánckeréknél. Ügyes vagyok? Az a csapágy benne volt rendesen, meg szar a megoldás is, ahogy megcsinálták. De már heggesztik.

Pénteken megyek a hengerért és főtengelyért, talán hétvégén összemegy a blokk, ha lesz időm csinálgatni.
sorszám: 509 (5210)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-03 22:04:34
Még valami, az értékeidet jól dugd el mert sok a jó nép arrafelé. :)

Ja egyébként a szaki egy baszott nagy kék cadillac-el jár, elég feltűnő. :)
sorszám: 508 (5199)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-03 22:02:30
Tike!
Mondok egy nagyon pepec csávót: 14. kerület Cserei u.! A stefániáról nyílik jobbra az Egressy után.
Van ott egy motorbolt, de nem az. Hanem tovább van egy papírgyár féleség ahol a kapu mindig nyitva van. Na oda kell bemenni és ott van hátul a műhely.
Egy kicsit el van dugva, de egy haverom ajánlotta (gyorsulási versenyző) hogy soha nem kellett még cuccot visszavinni és a fejéhez baszni.
Nekem az egész (főtengely csapágyazás, hengerfúrás stb...) 25 rugó volt.
sorszám: 507 (5198)
(előzmény: tike, 2004-02-03 19:56:59)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-02-03 21:01:10
Janek! Én nem a tükörlapra gondoltam, azt faterom vág nekem is, de a szárát elég szar volt összecsavarozni. De amíg újat nem kapok...

Nekem meg attól lett full erő a gépem, hogy kicseréltem a gyújtihoz/dinamóhoz menő 4 vezetéket, meg a csatlakozókat, és befújtam kontaktsprével. Mostmár mindig van szikkkkra. És szép nagy, meg van töltés is. Nem áll le a motor ha felkapcsolom a lámpát alapjáraton.
sorszám: 506 (5196)

 
 
LECSO
válasz erre | email2004-02-03 20:57:56
Mire?
sorszám: 505 (5195)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-02-03 20:56:08
én is tudok olcson, minőségi munkát.. nem gányolást.. jah és minden raktrárrol.. ez Veszprém, Zala megye..
sorszám: 504 (5194)

 
 
tike
válasz erre | email2004-02-03 19:56:59
Hi!

Árat nem tudsz véletlenül???

tike
sorszám: 503 (5193)
(előzmény: LECSO, 2004-02-03 19:12:57)

 
 
LECSO
válasz erre | email2004-02-03 19:12:57
Hengerfúrás:Gyuribá,06209811384, főtengelyfelújítás:Petró Bandi bácsi 0612773452.Minőség.
sorszám: 502 (5190)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-02-03 18:55:57
hali!

adjatok tippeket , hogy hol lehet jó minőségü fötengelyfelújító készletet venni!

tomóka
sorszám: 501 (5189)

 
 
tike
válasz erre | email2004-02-03 18:00:44


500 :)
sorszám: 500 (5187)
(előzmény: tike, 2004-02-03 18:00:15)

 
 
tike
válasz erre | email2004-02-03 18:00:15
Hali!

Ti hova vinnétek Bp-n a hengert furatni+főtengelyt felújítattni???


tike.
sorszám: 499 (5186)

 
 
janek
válasz erre | email2004-02-03 17:51:25
Gondoltam, most kaptam egy infót h a közelben is lehet venni olcsón.
Raktam bele most gyári dugót gyürüvel... olyan kompresszió lett benne há túl jó:)
Kösz mindenkinek a segítséget!!
sorszám: 498 (5185)
(előzmény: Dino, 2004-02-03 11:38:57)

 
 
janek
válasz erre | email2004-02-03 17:47:11
Ok, értem én csak vizsgán is kötekszenek miatta.. azért is akarom átalakítani.
A tükör nekem nem gond, keresztapám mindig vág bele újat:))
sorszám: 497 (5184)
(előzmény: steelheart6, 2004-02-02 23:35:52)

 
 
Semi
válasz erre | email2004-02-03 12:19:15
Sziasztok!

Azért írok most, mert elkezdtük egy MZ-s GYIK létrehozását. Ez a Gyakran Ismételt Kérdéseket fedi le.
A rendszert a http://mz.uw.hu alatt éritek el, és ha gondoljátok segítsétek az adatbázis létrehozását!
Ez lesz az alapja a jövőben elkészülő szocimotoroson levő segítséggyűjteménynek.
A GYIK létrehozásával szerintem nagyban megkönnyítjük a helyzetünket, így már tényleg olyanokat fognak csak itt megkérdezni, amit még nem tárgyaltatok ki.

Massino az egyik adminisztrátor, őt nyüsztessétek a kérdésekkel, meg persze engem! :-)

ciao
Gábor
(Semi)
sorszám: 496 (5175)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-02-03 11:38:57
janek!
Én a kerek búrásról beszélek!
sorszám: 495 (5174)
(előzmény: janek, 2004-02-02 19:21:59)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-02-03 09:05:46
Hi!

Ez az első hozzászólásom ide! :) A fórumról sokan ismernek viszont! Van egy 250-es ETZ-m, azt csinosítgatom. :) A galériában TiB név alatt vannak róla képek!
ETZ szerelési kk a Marótiban van, én is ott vettem! 2500 körül van, ha jól emléxem! :)

Üdv: TiB
sorszám: 494 (5172)

 
 
dan251
válasz erre | email2004-02-03 00:48:14
Hali Mindenkinek!
Sajna ritkán jutok nethez ezért nem tudom követni
a dolgokat. De ha jó infókat tudok megpróbálok mindenkit
értesíteni pl.:sokan érdeklődnek szakirodalom iránt.
Februári Motor Revüben-Olvasói levelek:két könyvesbolt címe,ahol
elméletileg lehet szerelési kézikönyveket találni:
Maróti Autómüszaki Könyvesbolt(Nagykörösi út 47.,tel.:285-6608
másik:Imet Hungaro(üllői út 83.,tel.:215-3589.
Nem tudom Szoci van-é,de sztem egy próbát megér.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv Dani
sorszám: 493 (5171)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-02-02 23:35:52
Janek ezért mondtam neked hogy jó a sima Trophy index, mert az Siófokon 500Ft/db volt, új, és csak kettő kell belőle. Ezenkívül hülyeség hogy letörik, én is pereceltem, de nekem a tükör törött le, az indexnek semmi baja nem lett. Ja és a tükröt nehezebb beszerezni.

Üdv!
sorszám: 492 (5170)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-02-02 20:10:42
Hali

ma voltam vásárolni, leirom mi mennyi, kivi vaok nálatok milyen árak vannak.. itt csak egy bolt van.. szal nincs konkurenciája..

fékcső: 1100
tomités a fékhez: 190
lamella: 415/db (6x)
ngk, B8HS: 970

még régebben vettem hátra gumit, Mitas.. 5500 volt

nálatok mennyi ugyanez?
sorszám: 491 (5169)

 
 
janek
válasz erre | email2004-02-02 19:21:59
Hát ilyen nincs... itt 2500Ft!!! hogy lehetnek ilyen köcsögök!? ekkora haszonnal dolgozni?!
hát huzzanak az anyj...ba!
utánvételre tudtok küldeni?
sorszám: 490 (5167)
(előzmény: Dino, 2004-02-01 23:01:34)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-02-01 23:01:34
janek!
Szerintem megéri bemenni a boltba és venni 4 db-ot. Komplettan (búra+test+izzó) 790 ft volt nyáron Veszprémben. Csillog, villog pöccpattent cucc, a használt meg álltalában kopott.
sorszám: 489 (5145)
(előzmény: janek, 2004-02-01 16:07:29)

 
 
janek
válasz erre | email2004-02-01 16:07:29
4 db indexet keresek Mz Tsre, tartóval.
Remélem lesz, mert elég szar ügy index nélkül mocizni.
sorszám: 488 (5138)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-02-01 00:15:55
Ma láttam egy 40-50 körüli fickót 250-es oldalkocsis TS-el gurulgatni. Frankón broadside-olt a jeges parkolóban:)) Igazi ízi rájder volt:)
Én ugyanezt csináltam Trabival,csak nekem ott volt a kézifék is:)))
sorszám: 487 (5132)

 
 
ccrsv
válasz erre | email2004-01-31 12:30:58
Üdvözlök mindenkit! a régebben feladott "ETZ 251 -es motorkerékpár 18700 Km-el eladó..." új gazdára talált,ezúton is köszönöm az eddigi érdeklődéseteket és hozzászólásotokat.Kulcsár Zsolt.
sorszám: 486 (5122)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2004-01-31 11:56:34
2T olaj és benzin keveréke a legideálisabb bejáratni a gépet :)))

van valami piros színű olaj a Futár motorosboltban Petinél 900cáz pézért, én azt fogok venni a bejáratott motorba, aszondja jo. Meg én inkább arra megyek hogy az 1:45 meglegyen, nem az olaj minosegere. Jaratni lehet megeri bele valami markasabb resz- vagy teljesen szintetikus olajat venni, kizarolag abbol a megfontolasbol mondom ezt mert bejaratos motort nem hajtasz hogy kiegjen es hogy a bejaratas idoszaka alatt ne kormolodjon le a kipufogod meg mindened, mert utana nagyon nehez boldogulni vele. Ha kesobb uveghangon mesz (mint en szoktam) akkor tovabbra is megeri a komoly olaj, de ha nem akkor eleg utana vmi olcsobb, de olyan amire ha ranezel azert meg arad a dobozbol feled vmi bizalomgerjeszto erzes :)) . Mindenfele koficot meg felejts el.

Jah: ne vegyetek Agip 2T SM olajat, mert olcso es vacak, ez is 900 forint, de ezzel mar van tapasztalatom. En a kawaba Repsol 2T sintetico-t hasznalok, ez teljesen fustmentes, pld a Husquarna lancfureszunk mindenfele lathato fust nelkul dolgozik vele. MZ-t a repsol 2000res olajaval fogom bejaratni azt hiszem.

Gyöszi. da rizskályha kergető Kawasaki + MZ bolond
sorszám: 485 (5121)
(előzmény: janek, 2004-01-30 21:33:02)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-30 21:51:21
Ezt a ricinust nemrég kitárgyaltuk,felejtsd el!!!
sorszám: 484 (5116)
(előzmény: janek, 2004-01-30 21:33:02)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-30 21:33:02
Mondjatok olyan anyagot amivel jó bejáratni a gépet!? a ricinusról hallottam csak nemtom mennyit kell belerakni.
Jah meg vki nem tudo hermetic-et küldeni nekem?:)utánvétel stb. csak mert itt nem lehet kapni.
sorszám: 483 (5115)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-01-30 19:41:38
köce, ezt nem tudtam...

sorszám: 482 (5108)
(előzmény: Atilla, 2004-01-30 18:09:47)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-01-30 18:09:47
Ja és hőre olyan lesz mint az üveg. Mármint rugalmatlan, ez elégé behatárolja a használhatóságát!
Pl két más hőtágulású fém közé sem az ideális!
sorszám: 481 (5104)
(előzmény: Atilla, 2004-01-30 18:06:14)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-01-30 18:06:14
Hello

Tudtommal ez az anyag a hőre köt, (bocs, ha tévedek, de valahogy 120 fok körül az ideális a kötése!) ezért csak meleg helyeket szoktak vele tömíteni, váltóra meg a karbira ott van a jól bevált gumián paszta.
Üdv attila
sorszám: 480 (5103)
(előzmény: lucaska, 2004-01-30 17:25:23)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-01-30 17:25:23
hi...

szétszedtem a karbit, meg a váltot..
elvileg hermeticcel volt minden kikenve, de a karbiban csak állt az egész szutyok.. kézzel leszedtem a hermeticet mindenhonnan
váltoban is ugyszintén..
ennyit rola :)
sorszám: 479 (5099)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-30 11:29:41
Bódog Martina és Gerda névnapot kívánok!!!
:-)))
sorszám: 478 (5089)

 
 
tike
válasz erre | email2004-01-30 06:47:40
Csak hogy ne a Jawa topic legyen felül..:)
sorszám: 477 (5088)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-29 17:40:57
Azta..:) egyáltalán indul rugásra?
2mm egy kicsit sok, elmegy az összes kompresszió miatta. Mennyi erő lehet abban a gépben?
sorszám: 476 (5085)
(előzmény: Dino, 2004-01-29 14:49:25)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-29 14:49:25
Előző hozzászólásom javítom, hülye osztálytársam nyavajgása miatt: Nem aluból, hanem azbesztből vágott kb. 2 mm vastag tömítést a hengerfejhez a 125 -ös TS-é re.(szerencsétlen sóher gyerek, szerncsétlen motorja)
sorszám: 475 (5082)
(elözmény: Gexxx, 2004-01-26 02:05:54)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-01-29 14:22:09
Hali Maci!

Nekem van képem, meg ilyen térdvédőm is, ha dobsz egy mailt válaszban elküldöm este.
Ja srácok még mindig van egy csomó fölösleges Trophy cuccom!
Üdv: Ádám
steelheart6@freemail.hu
sorszám: 474 (5079)

 
 
Maci
válasz erre | email2004-01-29 14:14:42
Urak!

Nincs véletlenül vmelyikőtöknek képe a Trophy gyári "térdlemezeiről"? Kérdés, hogy volt-e egyáltalán gyári... Vettem egy nagy halom Izs alkatrészt és van köztük egy pár ilyen térdvédő lemez, ami biztosan nem Izsé, ellenbem sztem Trophyé, csak épp nem tudom biztosan beazonosítani, mivel nincs Trophym. Szal előre is köszönöm a segítségteket!

Üdv!
Maci
sorszám: 473 (5078)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-29 13:54:23
Akkor jó, mert van belőle sok:)
köszi
Ja tudtam szerezni eredeti gyári dugót gyűrűkkel, holnap már jön is.
tavasszal már száguldozni akarok!
sorszám: 472 (5077)
(előzmény: steelheart6, 2004-01-29 00:21:14)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-01-29 00:21:14
Janek!
Ha 125-150 Trophyról vagy Tsről van szó, a két lánckerék tökéletesen megegyezik. Meg minden más alkatrész kompatibilis, kivéve a blokk egy részét. Főtengely-csapágy-szimmering mivel a Trophyban a főt.csapágy a hajtóműolaj által van kenve, a TSben pedig a benzin keni. Ja meg a TS ugye tűgörgős. És az első villa, meg az ahhoz tartozó dolgok nem. A többit bátran lehet.
Szóval egész nyugodtan!

Üdv!
sorszám: 471 (5069)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-28 20:45:37
Nem mondtam azt hogy ócska szar, de ami trabiba való azt onnan ismerheted fel, hogy az üveg "lépcsősen" kiáll a krómkeret síkjából ha beleteszed!!!

Az eredeti meg szinte egyenesen síkban van vele, ezt úgy tudom drágábban árulják!!!

Ha halogént akarsz bele rakni, akkor ahhoz való foncsort vegyél, a másik egy idő múlva állítólag kikészül a nagyobb hőtől, amit a halogén izzó kelt...

Fisi
sorszám: 470 (5059)
(előzmény: Massino, 2004-01-28 11:56:59)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-28 15:05:40
Ize tesho mondta hogy valaki akar itt eso ruhat venni.
sorszám: 469 (5051)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-01-28 11:56:59
Mért lenne trabiba való? Azért az mz boltokban nem ócska szar foncsort árulnak. Legalábbis Pesten...
sorszám: 468 (5049)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-28 09:37:04
Hali!
Van egy kis bibim...
Egyik boltos se tudja megmondani hogy a Ts és a Trophy hátsó lánckereke hasonlít vagy sem!!
vki meg tudná mondani mi a pálya vele?
sorszám: 467 (5046)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-28 08:57:56
Hali!
nekem van egy foncsorom... csak tudja a halál hogy milyen!:)) annyit tok róla hogy 250esé lehet ha Trophy-ié. eredeti gyári!
ha ugyanazkell neked akkor odaadom!!
sorszám: 466 (5044)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-26 23:01:03)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-27 23:13:31
Hello mindenkinek!
A nap örömhíre: 4250 pénzért vettem rezókipufogót a 125-ös ETZ-m re Veszprémben a Diófa utcában. Fekete, a vége króm. K... jól néz ki.
sorszám: 465 (5040)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-27 22:58:28
Én gyárira mondtam, nem Trabiba valót.

Fisi
sorszám: 464 (5039)
(előzmény: Massino, 2004-01-27 22:41:44)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-01-27 22:41:44
Én úgy emléxem olcsóbb a foncsor, asszem kb. olyan 2 rugó.
sorszám: 463 (5038)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-27 02:59:33
Alapos és mindenre kiterjedő qtatásaim eredménye képpen kijelenthetem,hogy ez a topic a 3. leglátogatotabb ezen az oldalon. Főleg ha azt nézzük,hogy későn indult.
Pezsgőt mindenkinek!!
:-)))
sorszám: 462 (5018)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-27 00:33:30
Kb. 4- 5000 ft
sorszám: 461 (5015)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-26 23:01:03)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-26 23:01:03
Hali srácok

Nem tudjátok véletlenül, hogy mennyi lehet egy ETZ foncsor?
sorszám: 460 (5013)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49059)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu