hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 28. csütörtök 
Gedeon, Johanna

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Atilla
válasz erre | email2004-01-30 18:06:14
Hello

Tudtommal ez az anyag a hőre köt, (bocs, ha tévedek, de valahogy 120 fok körül az ideális a kötése!) ezért csak meleg helyeket szoktak vele tömíteni, váltóra meg a karbira ott van a jól bevált gumián paszta.
Üdv attila
sorszám: 480 (5103)
(előzmény: lucaska, 2004-01-30 17:25:23)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-01-30 17:25:23
hi...

szétszedtem a karbit, meg a váltot..
elvileg hermeticcel volt minden kikenve, de a karbiban csak állt az egész szutyok.. kézzel leszedtem a hermeticet mindenhonnan
váltoban is ugyszintén..
ennyit rola :)
sorszám: 479 (5099)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-30 11:29:41
Bódog Martina és Gerda névnapot kívánok!!!
:-)))
sorszám: 478 (5089)

 
 
tike
válasz erre | email2004-01-30 06:47:40
Csak hogy ne a Jawa topic legyen felül..:)
sorszám: 477 (5088)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-29 17:40:57
Azta..:) egyáltalán indul rugásra?
2mm egy kicsit sok, elmegy az összes kompresszió miatta. Mennyi erő lehet abban a gépben?
sorszám: 476 (5085)
(előzmény: Dino, 2004-01-29 14:49:25)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-29 14:49:25
Előző hozzászólásom javítom, hülye osztálytársam nyavajgása miatt: Nem aluból, hanem azbesztből vágott kb. 2 mm vastag tömítést a hengerfejhez a 125 -ös TS-é re.(szerencsétlen sóher gyerek, szerncsétlen motorja)
sorszám: 475 (5082)
(előzmény: Dino, 2004-01-26 02:05:54)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-01-29 14:22:09
Hali Maci!

Nekem van képem, meg ilyen térdvédőm is, ha dobsz egy mailt válaszban elküldöm este.
Ja srácok még mindig van egy csomó fölösleges Trophy cuccom!
Üdv: Ádám
steelheart6@freemail.hu
sorszám: 474 (5079)

 
 
Maci
válasz erre | email2004-01-29 14:14:42
Urak!

Nincs véletlenül vmelyikőtöknek képe a Trophy gyári "térdlemezeiről"? Kérdés, hogy volt-e egyáltalán gyári... Vettem egy nagy halom Izs alkatrészt és van köztük egy pár ilyen térdvédő lemez, ami biztosan nem Izsé, ellenbem sztem Trophyé, csak épp nem tudom biztosan beazonosítani, mivel nincs Trophym. Szal előre is köszönöm a segítségteket!

Üdv!
Maci
sorszám: 473 (5078)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-29 13:54:23
Akkor jó, mert van belőle sok:)
köszi
Ja tudtam szerezni eredeti gyári dugót gyűrűkkel, holnap már jön is.
tavasszal már száguldozni akarok!
sorszám: 472 (5077)
(előzmény: steelheart6, 2004-01-29 00:21:14)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-01-29 00:21:14
Janek!
Ha 125-150 Trophyról vagy Tsről van szó, a két lánckerék tökéletesen megegyezik. Meg minden más alkatrész kompatibilis, kivéve a blokk egy részét. Főtengely-csapágy-szimmering mivel a Trophyban a főt.csapágy a hajtóműolaj által van kenve, a TSben pedig a benzin keni. Ja meg a TS ugye tűgörgős. És az első villa, meg az ahhoz tartozó dolgok nem. A többit bátran lehet.
Szóval egész nyugodtan!

Üdv!
sorszám: 471 (5069)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-28 20:45:37
Nem mondtam azt hogy ócska szar, de ami trabiba való azt onnan ismerheted fel, hogy az üveg "lépcsősen" kiáll a krómkeret síkjából ha beleteszed!!!

Az eredeti meg szinte egyenesen síkban van vele, ezt úgy tudom drágábban árulják!!!

Ha halogént akarsz bele rakni, akkor ahhoz való foncsort vegyél, a másik egy idő múlva állítólag kikészül a nagyobb hőtől, amit a halogén izzó kelt...

Fisi
sorszám: 470 (5059)
(előzmény: Massino, 2004-01-28 11:56:59)

 
 
HyGy
válasz erre | email2004-01-28 15:05:40
Ize tesho mondta hogy valaki akar itt eso ruhat venni.
sorszám: 469 (5051)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-01-28 11:56:59
Mért lenne trabiba való? Azért az mz boltokban nem ócska szar foncsort árulnak. Legalábbis Pesten...
sorszám: 468 (5049)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-28 09:37:04
Hali!
Van egy kis bibim...
Egyik boltos se tudja megmondani hogy a Ts és a Trophy hátsó lánckereke hasonlít vagy sem!!
vki meg tudná mondani mi a pálya vele?
sorszám: 467 (5046)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-28 08:57:56
Hali!
nekem van egy foncsorom... csak tudja a halál hogy milyen!:)) annyit tok róla hogy 250esé lehet ha Trophy-ié. eredeti gyári!
ha ugyanazkell neked akkor odaadom!!
sorszám: 466 (5044)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-26 23:01:03)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-27 23:13:31
Hello mindenkinek!
A nap örömhíre: 4250 pénzért vettem rezókipufogót a 125-ös ETZ-m re Veszprémben a Diófa utcában. Fekete, a vége króm. K... jól néz ki.
sorszám: 465 (5040)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-27 22:58:28
Én gyárira mondtam, nem Trabiba valót.

Fisi
sorszám: 464 (5039)
(előzmény: Massino, 2004-01-27 22:41:44)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-01-27 22:41:44
Én úgy emléxem olcsóbb a foncsor, asszem kb. olyan 2 rugó.
sorszám: 463 (5038)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-27 02:59:33
Alapos és mindenre kiterjedő qtatásaim eredménye képpen kijelenthetem,hogy ez a topic a 3. leglátogatotabb ezen az oldalon. Főleg ha azt nézzük,hogy későn indult.
Pezsgőt mindenkinek!!
:-)))
sorszám: 462 (5018)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-27 00:33:30
Kb. 4- 5000 ft
sorszám: 461 (5015)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-26 23:01:03)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-26 23:01:03
Hali srácok

Nem tudjátok véletlenül, hogy mennyi lehet egy ETZ foncsor?
sorszám: 460 (5013)

 
 
Czövi
válasz erre | email2004-01-26 22:45:39
Ha valaki tud katonai MZ-ről bármilyen dokumentációt,képet írjon minden érdekel!
sorszám: 459 (5009)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-01-26 20:24:24
Igen ez a hermetic.
Én a rometnél próbáltam, ott jó volt de az Mz-n inkább nem. Következő miatt:
Haverék így jártak: Trabant kifújt, hermaticet neki, kicsit több lett. Következő motorfelújítás, hengerfejcsavarok ki, hengerfej nem akar lejönni. Hát akkor csavarok lazára vissza, gyújtás rá, indít, garázsból ki, két kör az utcában, mir a kompresszió teljesen elment, le lehetett szedni. Meg azt is hallottam, ha a hengerbe kerül, csúnya dolgokra képes, mert ha kikeményedik, olyan mint valami darab fém. Szal sztem nem a legtutibb. Nekem ez a lemez dolog jobban bejött, és jobban is kezelhető, olcsóbb is (gondolom sörösdoboz mindenkinek van kéznél).
Persze próba szerencse. Kinek mi.
Üdv!

Ja: és tényleg egy hétig mindennek olyan szaga van! :-)
sorszám: 458 (5006)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-01-26 17:44:18
Hello

Ez lesz az!
Nem tudom te hogy bírod, de én rosszul vagyok a szagától, ráadásul ha használom utánna egy hétig minden bűzlik tőle!
Egyébként amit én használok elég sűrű, nem a festékekre hasonlít, inkább olyan mézhez hasonlító állaga van.
De mint írtam inkább a híg kátrány a találóbb!

Üdv Attila
sorszám: 457 (4999)
(előzmény: lucaska, 2004-01-26 16:37:04)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-01-26 16:37:04
nekem olyan van, hogy kis fémdobozban van.. mint a festék, folyik..

szerintem ugyanaz.. nem tuttam hogy hermetic a neve.. :-) de 30 éve megvan..
az a lényeg, én birom a szagát :))
sorszám: 456 (4998)
(előzmény: Atilla, 2004-01-26 13:24:48)

 
 
furfarag
válasz erre | email2004-01-26 13:33:31
Úgy-Úgy!!!:-))
sorszám: 455 (4993)
(előzmény: Czövi, 2004-01-25 04:43:31)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-01-26 13:24:48
Hello

Janek
Van egy szlovák anyag, ha jól tudom hermetic a neve. (de nem biztos, hogy jól írom) Az megoldja az ilyen kifújásos problémákat, rettenet büdös fekete trutymó. A szaga valami istentelen, az állaga meg a kátrányhoz hasonlít.
Esztergomban lehet kapni, kis fémdobozban és 1700 fokig hőálló!
Üdv Attila
sorszám: 454 (4992)
(elözmény: Gexxx, 2004-01-24 11:14:44)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-26 02:18:19
fisi!
Bocs, leesett, hogy az nem nekem szól.
sorszám: 453 (4981)
(előzmény: Dino, 2004-01-26 02:05:54)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-26 02:13:05
Gexxx!
Legegyszerűbb, ha veszel egy újat, amúgy brigéciol, benzin, drótkefe utána polírkoronggal egy polírozás, finomabb csiszolópapírral vizesen, benzinesen stb dörzsölgesdd egy sort v. nem tudom.
sorszám: 452 (4979)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-26 00:20:51)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-26 02:05:54
fisi!
A haverom alumíniumból vágta, van agy 1,5 mm széles (ennyi esze volt). Meg azt nem értem , hogy mire értem
(Szal mire értetted ezt??
Dino??)
sorszám: 451 (4977)
(előzmény: fisi, 2004-01-24 13:34:40)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-26 00:20:51
Mi van srácok, nem megy a fórum!
Vagy csak én vagyok elkényeztetve "baszottgyors online internet ala 24 óra"-val?
Hát igen, szar a kolisok élete :-)

Íme egy kérdés, amire várom a re-akciókat:

Hogy a picsába vakarjam le a kipuff könyökről a ráégett olajos koxot, hogy a csövön ne látszódjon beavatkozásnyoma?
sorszám: 450 (4976)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-25 16:17:11
Részlet a sörlap.hu fórumából:

"a sörös dobozok acéllemezből (fehérbádog) és aluminiumból készülnek, és sterilek.Használatuk a fényíz elkerülése végett indokolt elsősörban , de könnyebb így pasztőrözni is."

Ezek szerint mindkettőnknek igaza volt. :-)
sorszám: 449 (4968)
(előzmény: steelheart6, 2004-01-24 22:25:00)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-25 13:49:38
Kössze a segítséget! meglesz az új dugó és összerakom...
Már csak meg kell rendelnem valahonnan!
szerintetek melyik gyűrű a legjobb? (króm stb.)
sorszám: 448 (4962)
(előzmény: Gyoszor, 2004-01-24 13:38:13)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-01-25 09:41:01
emberek! a hengerfúrás témában rettenő nagy baromságot írtam!
a hüvely minden pontján ugyanolyan kemény,abban aztán nincs kéregedzés!egy jobb minőségű körömreszelő is elviszi.tehát bátran lehet fúrni.egy kikötés van a hüvely minmális vastagsága 2mm.

tomóka
sorszám: 447 (4953)

 
 
Czövi
válasz erre | email2004-01-25 04:43:31
Ezt a rizses kifejezést ne nagyon használd,mert vannak olyan volt szocisok akik most rizshányot nyergelnek és megsértődnek!
sorszám: 446 (4952)
(előzmény: steelheart6, 2004-01-24 22:25:00)

 
 
ccrsv
válasz erre | email2004-01-25 01:45:11
ELADÓ ETZ 251-es 1990-es kiadású mkp.Eredeti német,(full elektrónikás:gyujtás,feszszabályzó),hibátlan,karcmentes,garázsban tartott garantáltan 18.700 Km-el,még soha nem volt hozzányúlva a blokkjához!,eredeti hibátlan gyári fényezéssel! a motor olyan,mint amikor a szalonban volt,100% hibátlan műszaki ill.esztétikai gyári állapotban van ! Mivel a motor egyes alkatrészei az idővel öregednek,illetve megkopnak ezért a múlt nyáron a következő új alkatrészeket kapta:Új első-hátsó gumik,zselés-akku,lánccsere,telószimmcsere,új fékbetétekkel,fékcső,olaj-csere,légszűrő,stb,EXTRÁKKAL(gyárí profi szélvédő,2 db 43 lit.oldal-túradobozokkal és 1db 32 lit.hátsó dobozzal ,130Km/h(120Km/h/2 szem.) utazósebességgel,5,5 lit .fogyasztással.Törzskönyvel,2005.05-ig vizsgával.260.000 FT fix áron eladó,esetleg ha nem kellenek az EXTRÁK(szélvédő,túradobozok) akkor 220.000 Ft-ért elvihető.Képek itt találhatóak:http://kep.tar.hu/ccrsv/index.phtml?aid=27623435.Budapesten(EURÓPARK-nál) lakom Tel:282-5190,E-mail:ccrsv@freestart.hu.
sorszám: 445 (4949)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-01-24 22:56:14
Tudomásom szerint nem. És mivel (tapasztalatból) lehet hozzá forrasztani is még valószínűbb.
sorszám: 444 (4948)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-24 22:40:34
A sörösdoboz nem alumíniumból készül? :-)
sorszám: 443 (4947)
(előzmény: steelheart6, 2004-01-24 22:25:00)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-01-24 22:25:00
TSben és Trophyban gyárilag nincs. Nekem hengerfejtömítésnek haverom javaslatára a sörösdobozból vágott bejött. Azóta nem fój ki. Az horganyzott acél, bírja a hőt.

Mennyit megy a gép:
Egyedül (55kg) 120 sík úton nagyjából szélcsendben, utassal kb 100, rezós kipuffal. Gyári csővel is vitte a 110et. De ált. 90-100as utazóra állok be.
NEM KELL EZEKET A GÉPEKET SZÉJJELHAJTANI! MÉGISCSAK 31 ÉVES!
ha valaki gyorsan akar menni vegyen egy "japó rizskályhát".
sorszám: 442 (4946)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-24 20:37:00
Igen anno én is csodálkoztam a Smison robogómon amikor leszedtem a hengerfejet dekarbonizálni!:)
De asszem a régi Schwalbekben, Starokban meg van??!

Fisi
sorszám: 441 (4944)
(előzmény: tesho, 2004-01-24 20:13:14)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-01-24 20:13:14
A simsonban sincs...nekem ez akkor meglepetés volt:)
sorszám: 440 (4943)
(előzmény: Gexxx, 2004-01-24 14:42:42)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-01-24 14:42:42
Ezt az öreg így mondta, de most már emlékszem, hogy az én ETZ-mben is van.

A havernak TS-e van, asszem abban nincs
sorszám: 439 (4936)
(előzmény: fisi, 2004-01-24 13:34:40)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2004-01-24 13:38:13
Megyek vele 1kmet full gázon.. Aztán leáll és újraindul 60km/h nál. megyek tovább és már 500m-nél is ezt csinálja.. gyújtás jó. Olyan faszára ég ki a gyertya hogy már túl jó.
****

Alacsony úszószint vagy eldugult a benzincsap vagy a szűrője, szal nem tud utánafolyni a benya. Ha erre még nem gondoltál, akkor 90%hogy ez lesz a baj. Vagy a biztosíték kontakt. De inkább a benya utánfolyás kevés.

Gyöszi.
sorszám: 438 (4935)
(előzmény: janek, 2004-01-24 11:54:26)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-01-24 13:34:40
Gexxx!!!

Melyik Mz- ben nincs hengerfejtömítés?????
Mert az 250- es Etz- mben van!!!! Fém...

Szal mire értetted ezt??
Dino??

Miből vágta a haverod?? Mert a fémet nem olyan könnyű vágni, meg milyen fémből kéne????

Fisi
sorszám: 437 (4934)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-24 11:56:51
1971es Trophy-m 125ös van... ha csak én megyek(70kg) akkor keni a 120at... dombon lefele belepörög a 130ba is.
kétszemélynél, hát max 110 de tartja a 100at.
Tunning: fúrás(53as dugó) hengefejleszedés,fasza gyertya bele:)
sorszám: 436 (4931)
(előzmény: Dino, 2004-01-24 11:52:15)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-24 11:54:26
Hát tömítőpaszta... az úgy elégett hogy semmi nem maradt belőle. A festék jó megoldásnak tűnik! mert az ragaszt rendesen:) Arra tudtok egy választ hogy miért cseszködik a mocim.
soha nem csinálta még ezt!!!
Megyek vele 1kmet full gázon.. Aztán leáll és újraindul 60km/h nál. megyek tovább és már 500m-nél is ezt csinálja.. gyújtás jó. Olyan faszára ég ki a gyertya hogy már túl jó.
sorszám: 435 (4930)
(előzmény: Dino, 2004-01-24 11:50:10)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-24 11:52:15
Emberek, urak!
Kinek mennyit megy a gépe, milyen körülmények között(szakadékba hátszéllel nem ér), milyen átalakítással?
sorszám: 434 (4929)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-24 11:50:10
janek!
Vagy próbáldj meg egy töítőpasztát, valami hőállóbbat. Túl sok pasztát/tömítést/festést ne tegyél bele/rá, mert elviles csökkenni fog a kompresszió elvileg.
sorszám: 433 (4928)

 
 
janek
válasz erre | email2004-01-24 11:46:27
Kösszi a gyors választ... már csak egy gyári dugó és gyűrű kell és összerakom.
szerintetek a krómgyűrű fasza lenne bele?
sorszám: 432 (4926)
(elözmény: Gexxx, 2004-01-24 11:31:31)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-01-24 11:35:28
Látom, Gexxx is most olvas!
sorszám: 431 (4925)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu