:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Szolnokon a Panyik Béla bá'-nál. Árakat majd akkor mondok, ha kifizettem.
Vasárnap beszámolok
Elektro,mert akkumulátoros a gyújtása és Zetor,mert húúúz mint egy traktor!!
:-)))
Gexxx!
Te hol csináltattad a cuccot???
Mennyi volt?
tike.
Hi
Én sokat szenvedtem a kuplunggal, az segített, hogy vettem egy másik tárcsát(ami a főtengeyre megy) Azóta nincs vele gond...
tike.
sergei!
Szerintem erről már volt szó, és arra jutottak az urak, hogy néhányan ékelik, néhányan ragasszák és van aki heggeszti. Nekem a TS 250/1-el nem volt ilyen gond (az is mát majdnem ETZ). Nekem néha a csavar lazult meg, ami a for. szám mérőt hajtja.
szüórógitt helyett SZÓRÓGITT v. mi.
Gexxx!
Szerintem is jó ötlet a csiszológép, de szerintem kézzel vizesen is eléggé célratörő lehet. Vagy ha fested utána akkor asszem szüórógitt v. mi.
sergei!
Nekem van egy fölös fénymásomt szerelési könyvem, mert a faszi (a fénymásolós) két példányba tolta le 1311 ft-ért hajdanán. Azóta betettem egy valami lefűzőbe (kb. 350 pénz), meg vettem lefűzőket. A címe asszem: Hogyan javíthatom motorkerékpáromat. ETZ 125,150,250 blokk, ETZ tárcsafék, generátor, villaszár javítás van leírva benne+babetta, Simson javításhoz egy-két dolog. Veszprém mellett lakom, eladni nem nagyon akarom(hiába van meg 2 példányban), ha le akarod fénymásolni szívesen kölcsönadom, de ha nagyon kell 1500 pénzért viheted (de csak ha tényleg sokkal nehezebb lenne fénymásoltatni).
Hi, Gexx!
Szerintem a deknivel csináld azt, hogy fogsz egy vibris csiszológépet, pinom papírt bele, és nekiesel! Aztán, he lementek a nagyobb likak, bütykök, akármik, akkor nekiállsz polírozni! :)
Üdv: TiB
Már csak egy szerelési kézikönyv lenne az, amiért a két kezemet összetenném... Remélem találok valahol papíros formában...
Üdv!
Köszönöm a segítségeteket és bocsi, hogy ide írtam.
Üdv!
Ha a szervizkonyv szerint rendesen nyomatekkulcsal osszevan rakva akkor biztos,hogy nemfog lejonni persze a felületeknek simaknak kell lenniük es nem kell ragaszto,sav.Az nem javitas. Csa.
hali!
A motorszerviz topicban jobb lett voln,de mindegy.:)
Leforgott a kuplung,ha jól értem.
A javításra nem tennék javaslatott.
Szervízkönyv szerint száraz pormentes kúpra(főtengely)egy tavtartó csődarab segítségével bikából rá kell húzni a kupplungot,utána összerakni ahogy kell.
Vki arra esküszik hogy a kupplungot felmelegítve kell felrakni.
Vagy a megtisztított felületeket bekened
sósavval és ez késöbb jól "összeérik".
Barbárok felhegesztik.
Ennyi jutott eszembe te döntesz!
U.i.:Mindenkinek:NEM tudok "hejesen" írni:)
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, remélem jó helyen teszem ezt. Van egy 1957-es K55-ös motorom és nemrégiben vettem mellé egy 1983-as ETZ 250-est. Hazafele úton 30km megtétele után fokozatosan elkezdett csúszni az erőátvitel. Azt hittem a lamellák. Mire hazaértem, már végig bőgött a motor, berúgni se lehetett, mert annyira csúszott. Szétszedtem és szomorúan tapasztaltam, hogy a kuplungszerkezet laza kézmozdulattal levehető volt a főtengelyről. Boltival összehasonlítva az új főtengely vastagabb, meg a kuplung agyba is bele van maródva. Az lenne a kérdésem, hogy van e erre a problémára valami megoldás, mert OK rászánok 20 ezer forintot és megveszem mindkettőt, sőt akkor már egy kisebb generált is csinálok, de nem szeretném, hogy megismétlődjön. Segítségeteket előre is köszönöm! Üdvözlettel : Sergei
Meg az enyém
nem elektro, hanem benzin,
nem zetor, hanem motor
De a BTM hülyén nézne ki :-)
Akkor hajrá, írd a gépedre :-)
Hm... nekem van tükröm tartalékba!
ha kell neked odaadom!
sztem én úgyse töröm le:))
Én inkább azt írnám rá,hogy Elektro Turbo Zetor!!
:-)))
Úgy látom ez a topic most rólam szól :-)
Megtaláltam:
ETZ= EinheitsTyp Zschopau
Szabad fordításban: Zschopau-i egységes típus
Ezt fogom a mocira írni, ha le lesz festve.
Jó ötlet?
(Lenyúlni tilos! :-)
És még egy:
Mit tudtok az ETZ szó jelentéséről.
Én úgy tudom, hogy Ein (asszem)-egy, Teleskope, Zilinder. De nem biztos. Nos?
Lenne még egy kérdésem:
Mit csináljak az olajdeknivel, mert simán polírozni nem lehet. Akkora lukak vannak rajta, mint a ház. Hát igen, vigyázott rá az előző tulaj. (az üresrögzítőcuccok, üresvisszajelző is hiányzott a blokkból :-( )
Jó napot MZ-riderek
Nos úgy látom nélkülem is megy ez a topic, de mivel nekem is mz-m van ezért csak írok.
Tegnapelőtt beraktam a váltót az egyik blokkfélbe, de nem akar kapcsolgatni. Minden tutin van összerekva, mert ha a léptetővilla irányítóját tekergetem, akkor jó, csak a kapcsolótengely nem akar forgatni (bocs a szaxerű kifejezésekért). Szerintetek mi lehet a bibi.
Ja és kilyukasztottam a blokkot a lánckeréknél. Ügyes vagyok? Az a csapágy benne volt rendesen, meg szar a megoldás is, ahogy megcsinálták. De már heggesztik.
Pénteken megyek a hengerért és főtengelyért, talán hétvégén összemegy a blokk, ha lesz időm csinálgatni.
Még valami, az értékeidet jól dugd el mert sok a jó nép arrafelé. :)
Ja egyébként a szaki egy baszott nagy kék cadillac-el jár, elég feltűnő. :)
Tike!
Mondok egy nagyon pepec csávót: 14. kerület Cserei u.! A stefániáról nyílik jobbra az Egressy után.
Van ott egy motorbolt, de nem az. Hanem tovább van egy papírgyár féleség ahol a kapu mindig nyitva van. Na oda kell bemenni és ott van hátul a műhely.
Egy kicsit el van dugva, de egy haverom ajánlotta (gyorsulási versenyző) hogy soha nem kellett még cuccot visszavinni és a fejéhez baszni.
Nekem az egész (főtengely csapágyazás, hengerfúrás stb...) 25 rugó volt.
Janek! Én nem a tükörlapra gondoltam, azt faterom vág nekem is, de a szárát elég szar volt összecsavarozni. De amíg újat nem kapok...
Nekem meg attól lett full erő a gépem, hogy kicseréltem a gyújtihoz/dinamóhoz menő 4 vezetéket, meg a csatlakozókat, és befújtam kontaktsprével. Mostmár mindig van szikkkkra. És szép nagy, meg van töltés is. Nem áll le a motor ha felkapcsolom a lámpát alapjáraton.
én is tudok olcson, minőségi munkát.. nem gányolást.. jah és minden raktrárrol.. ez Veszprém, Zala megye..
Hi!
Árat nem tudsz véletlenül???
tike
Hengerfúrás:Gyuribá,06209811384, főtengelyfelújítás:Petró Bandi bácsi 0612773452.Minőség.
hali!
adjatok tippeket , hogy hol lehet jó minőségü fötengelyfelújító készletet venni!
tomóka
Hali!
Ti hova vinnétek Bp-n a hengert furatni+főtengelyt felújítattni???
tike.
Gondoltam, most kaptam egy infót h a közelben is lehet venni olcsón.
Raktam bele most gyári dugót gyürüvel... olyan kompresszió lett benne há túl jó:)
Kösz mindenkinek a segítséget!!
Ok, értem én csak vizsgán is kötekszenek miatta.. azért is akarom átalakítani.
A tükör nekem nem gond, keresztapám mindig vág bele újat:))
Sziasztok!
Azért írok most, mert elkezdtük egy MZ-s GYIK létrehozását. Ez a Gyakran Ismételt Kérdéseket fedi le.
A rendszert a http://mz.uw.hu alatt éritek el, és ha gondoljátok segítsétek az adatbázis létrehozását!
Ez lesz az alapja a jövőben elkészülő szocimotoroson levő segítséggyűjteménynek.
A GYIK létrehozásával szerintem nagyban megkönnyítjük a helyzetünket, így már tényleg olyanokat fognak csak itt megkérdezni, amit még nem tárgyaltatok ki.
Massino az egyik adminisztrátor, őt nyüsztessétek a kérdésekkel, meg persze engem! :-)
ciao
Gábor
(Semi)
janek!
Én a kerek búrásról beszélek!
Hi!
Ez az első hozzászólásom ide! :) A fórumról sokan ismernek viszont! Van egy 250-es ETZ-m, azt csinosítgatom. :) A galériában TiB név alatt vannak róla képek!
ETZ szerelési kk a Marótiban van, én is ott vettem! 2500 körül van, ha jól emléxem! :)
Üdv: TiB
Hali Mindenkinek!
Sajna ritkán jutok nethez ezért nem tudom követni
a dolgokat. De ha jó infókat tudok megpróbálok mindenkit
értesíteni pl.:sokan érdeklődnek szakirodalom iránt.
Februári Motor Revüben-Olvasói levelek:két könyvesbolt címe,ahol
elméletileg lehet szerelési kézikönyveket találni:
Maróti Autómüszaki Könyvesbolt(Nagykörösi út 47.,tel.:285-6608
másik:Imet Hungaro(üllői út 83.,tel.:215-3589.
Nem tudom Szoci van-é,de sztem egy próbát megér.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv Dani
Janek ezért mondtam neked hogy jó a sima Trophy index, mert az Siófokon 500Ft/db volt, új, és csak kettő kell belőle. Ezenkívül hülyeség hogy letörik, én is pereceltem, de nekem a tükör törött le, az indexnek semmi baja nem lett. Ja és a tükröt nehezebb beszerezni.
Üdv!
Hali
ma voltam vásárolni, leirom mi mennyi, kivi vaok nálatok milyen árak vannak.. itt csak egy bolt van.. szal nincs konkurenciája..
fékcső: 1100
tomités a fékhez: 190
lamella: 415/db (6x)
ngk, B8HS: 970
még régebben vettem hátra gumit, Mitas.. 5500 volt
nálatok mennyi ugyanez?
Hát ilyen nincs... itt 2500Ft!!! hogy lehetnek ilyen köcsögök!? ekkora haszonnal dolgozni?!
hát huzzanak az anyj...ba!
utánvételre tudtok küldeni?
janek!
Szerintem megéri bemenni a boltba és venni 4 db-ot. Komplettan (búra+test+izzó) 790 ft volt nyáron Veszprémben. Csillog, villog pöccpattent cucc, a használt meg álltalában kopott.
4 db indexet keresek Mz Tsre, tartóval.
Remélem lesz, mert elég szar ügy index nélkül mocizni.
Ma láttam egy 40-50 körüli fickót 250-es oldalkocsis TS-el gurulgatni. Frankón broadside-olt a jeges parkolóban:)) Igazi ízi rájder volt:)
Én ugyanezt csináltam Trabival,csak nekem ott volt a kézifék is:)))
Üdvözlök mindenkit! a régebben feladott "ETZ 251 -es motorkerékpár 18700 Km-el eladó..." új gazdára talált,ezúton is köszönöm az eddigi érdeklődéseteket és hozzászólásotokat.Kulcsár Zsolt.
2T olaj és benzin keveréke a legideálisabb bejáratni a gépet :)))
van valami piros színű olaj a Futár motorosboltban Petinél 900cáz pézért, én azt fogok venni a bejáratott motorba, aszondja jo. Meg én inkább arra megyek hogy az 1:45 meglegyen, nem az olaj minosegere. Jaratni lehet megeri bele valami markasabb resz- vagy teljesen szintetikus olajat venni, kizarolag abbol a megfontolasbol mondom ezt mert bejaratos motort nem hajtasz hogy kiegjen es hogy a bejaratas idoszaka alatt ne kormolodjon le a kipufogod meg mindened, mert utana nagyon nehez boldogulni vele. Ha kesobb uveghangon mesz (mint en szoktam) akkor tovabbra is megeri a komoly olaj, de ha nem akkor eleg utana vmi olcsobb, de olyan amire ha ranezel azert meg arad a dobozbol feled vmi bizalomgerjeszto erzes :)) . Mindenfele koficot meg felejts el.
Jah: ne vegyetek Agip 2T SM olajat, mert olcso es vacak, ez is 900 forint, de ezzel mar van tapasztalatom. En a kawaba Repsol 2T sintetico-t hasznalok, ez teljesen fustmentes, pld a Husquarna lancfureszunk mindenfele lathato fust nelkul dolgozik vele. MZ-t a repsol 2000res olajaval fogom bejaratni azt hiszem.
Gyöszi. da rizskályha kergető Kawasaki + MZ bolond
Ezt a ricinust nemrég kitárgyaltuk,felejtsd el!!!
Mondjatok olyan anyagot amivel jó bejáratni a gépet!? a ricinusról hallottam csak nemtom mennyit kell belerakni.
Jah meg vki nem tudo hermetic-et küldeni nekem?:)utánvétel stb. csak mert itt nem lehet kapni.
Ja és hőre olyan lesz mint az üveg. Mármint rugalmatlan, ez elégé behatárolja a használhatóságát!
Pl két más hőtágulású fém közé sem az ideális!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|