:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nos a Brigéciol,az egy motorblokk lemoso bemulzi?.Ugy nez ki mintha viz lenne,szaga sincs sok. Rakened a feluletre,hagyod allni 10-15percig,aztan meleg vizzel lemosod. Benzinkutakon lehet kapni.
A lanc kenéshez meg nem kell leszedni a gumialagutat, hanem lecsavarod a gyujtas deklit,aztan megkened a lanc also,es folso agat,mikozben forgatod a kereket. A lancrol a koszt pedig ugy szedd le,hogy vagy mosd meg benzinnel (ide jo) a lancot mikozben neha forgatod,vagy egy regi lanccal szedd ki es ugy mosd meg.
Köszi a felvilágosítást!
A meleg víz az oké, én is azzal szoktam, benzinkúton van az a gőzborotva, abból jó meleg víz jön, de mi az a Brigéciol?
A láncra majd akkor legközelebb figyelek a zsírra, csak nem olyan egyszerű a láncot lekenni, először ugyebár le kell venni azt a két gumit, ahhoz viszont szét kell szedni. Aztán lehet hogy megcsinálom, mert irtó gányul néz így ki a hátsó kerék, hiába takarítanám le ha úgy is ráfolyna.
A láncot meg lehet valahogy mosni? Mert a mostani zsírt le kéne akkor róla szedni.
Na a legjobb erre a Brigéciol!!!!
Akárki akármit is mond!!!
Csak egyet nem tudnak az emberek!!! Azt hogy a fellezult mocskot NEM sima vízzel kell lemosni!!
A legjobb ha megvártuk a 10- 15 percet az, hogy motoros permetezőbe (én így szoktam), vagy csak símán vederbe JÓ MELEG!!!- vizet kell rakni!!!
Ez a lényeg!!!!
A babettámon 17 éves szutyok volt, ráégett olaj stb. és kétszeri átmosásra lejött a 95%- a a kosznak!!!
Ha még egyszer átmostam volna biztos 100%- osra sikerül!
A meleg víz egyben zsírtalanít is! Fasza száraz utána minden!
Petroleum, benzin stb szerintem nem jó, mert nem is viszi le rendesen+ büdös is- és tűzveszélyes!
A láncot meg garfitos zsírral vagy LZS- vel szoktam kenni, az a lényege hogy a cseppenési foka 130C° körül legyen, akkor biztos hogy nem fogsz így járni később! Láncspré drága jobban jársz ezekkel!
Fisi
Velem vizsgán!!! eset meg a hátrafelé indulás:
rutinvizsga, intenziv lassitás. Ok. Indulnék el, a motor megy hátra. Vizsgabiztos dülledt szemekkel néz! :-))))
Utána bármikor elő tudtam idézni: kikuplongolva kell nagyot fékezni és beindul hátra!
Ja hát én nem a hegyekre gondoltam, ott még egy darabig biztos lesz hó. :)
A petróleum jól lehozza a dzsuvát? Próbáltam már mindenféle tisztítószerrel, motorblokk tisztító sprével stb..., de szart sem értek. Általában mindig kapargatok. :) Most a legnagyobb gondom hogy a hátsó felnire ráfolyik a zsír amit még hülye módon a láncra kentem anno. Nem túl jó fajta. Jobb lett volna ha láncsprét használok. Na és rá van száradra a kerékre, mivel tudom normálisan leszedni? Arra is jó a petróleum?
Lehet, hogy a városban, meg a sík részeken elolvad, de én ide a Pilisbe mennék egyet tekeregni! És Dobogókőn pl. 15 centi hó volt már a havazás előtt is, szal ott tuti jegesek az utak! :(
Közben lemostam a mocit, még az őszi retek is rajta volt, meg az alkatrészeket keverékkel, meg petróleummal mosogattam el, úgyhogy érdekesen gőzölgött az egész blokk, ahogy elkezdett melegedni! :)
Üdv: TiB
Szerintem holnapra is tervezheted azt a nagyobbacska utat. Nem vagyok egy Aigner Szilárd de szerintem holnapra elolvad a hó. :)
Hali!
Veletek is megosztom az örömteli hírt! Pár perccel ezelőtt, a nagy blokkgenerál után, beröffent a kicsike! :) A kábelek még lógnak össze-vissza, a gyújtás sincs beállítva, de megy! :) És előrefele! :))) Csak ez a kurta hó húzta keresztbe azt a számításomat, hogy jól felöltözök, és megyek vele egy nagyobbacska utat! :( Majd jövő héten! :)
Pápá: TiB
Hát ha lenne egy Rometem, én sem bánkódnék annyira. :) De az MZ-t nem akarom összetörni. :)
Hi!
Az a TS már soha nem fog meghalni. Az én Trophym kb 5 évet állt, eredeti kipuffal 110, mióta rezós 120-125. De asszem ezt már kitárgyaltuk a múltkor.
Massino! Nálunk is havazik. Asszem megin elő kell vennem a Rometet. :-)
Hát péntek 13 lévén valakinek szerencséje van NEKED meg nem:)) van ez igy, de nincs is jobb havazás közben mocizni:))
Megőrülök ettől a kurva havazástól. Már vagy 4 órája folyamatosan esik. Út közben kapott el, de gondoltam eláll, na persze... Az égiek nem szeretnek motorozni az tuti. :)
Hi!
Gratu, van rendőrmocid:)
Örülj neki, s ne hajtsd szét.
tike.
kustib!
Azt a karikát szerintem nem lehet ráhúzni a könyökre, de mondjuk ez lényegtelen, mert a henger és a könyök közé kell tenni.
Bunkó kezdő MZ-s előbb beköszön:
HELL!
Kezdő MZ-s kérdése:
-Ha TS 125-mbe 78 ezer van betekerve az baj?
-Ha 10 évig állt és nem csörög?
-Ha nem csöpög?
-Kifejezetten jólmegy 29éves kora ellenére?
-Rendőré volt :-)))))))))))))))
-Ja és 105 fölött mentem vele? És elvben RENDŐRSÉGI modell?
ThenXXX!
Hali!
Ááááááá... Megõrülök! Benn a blokk, még nem volt idõm teljesen üzemkésszé tenni, nincs kipuff, meg kábelek sincsenek bekötve! De faterom elkezdett nekem duruzsolni a fülembe, hogy neki nem teccik ez a kipuff tömítés... És tény és való, hogy gyárilag nincs is, mert se a könyv nem írja, se a robbantott ábrán nincs rajta! Szóval akkor meg mért lehet kapni azt az alu karikát??? És hova kell tenni? A henger és a könyök közé? Vagy a könyökre ráhúzni, hogy a hollandi alatt tömítsen??? Vagy hova??? Segítsetek!
Köszi: TiB
dan251
Én a Heidenaura voksolnék. Tavaly vettem a motorra hátra, mert nagyon rossz volt már. Az én gumim hátul 130/70 17-es, ebben a méretben elfogadható áru gumit csak náluk találtam. Két fajta volt ebből is, az egyik a sport, a másik a túra mintás. Nekem a sport jutott, a gumis aki felrakta,azt mondta, hogy elég puha a gumi, hamar fog kopni. A tavalyi szezont végig motoroztam vele, de még nem látom, hogy annyira kopna, pedig ez egy GS 500-as, ahol azért a motor egy kicsit nagyobb lendülettel lát neki a dolgoknak, mint az MZ-n. Szerintem nem fogsz csalódni benne.
hali!
én úgy vagyok az etzmmel , hogy bármilyen működés elfogadott ha az nincs hátránnyal a gépre.már megszoktam, hogy gurulás közben üresbe tegyem.
tomóka
Na a totalbike-on keresztül működik. Kösz Gexx!
A totalcaros ugyanaz mint a totalbikeos, mindkettőn rajta vannak a motoros fórumok.
De megnézem a bike-on is...
Véletlenül nem a totalbike-osra gondoltál? Mert az még ment du.
Tud valaki valamit a totalcaros mz fórumról? Nincs rajta az oldalon...
Nem tűntem el, csak nem volt időm netezni, de meg vagyok még. :)
Van egy kis problémám, vagyis inkább a mocinak.
A fordulatszám kihajtás nem forog a blokkban(ETZ-125). Na most gondolom a javításhoz hozzá kell nyúlni a blokkhoz, csak azt nem tudom hogyan lehet megjavítani. Ki kell valamit cserélni? És ez kb. mekkora kiadást jelent?
Ha valaki tud, segítsen. THNX!
Hello!
Eladtam az Jawa 638asomat :)))))
Most szeretnék venni egy Etz 251 et:))
vagy jó állapotú 250.
Sziasztok
Hja!!!
Hát elől példának okáért a Heidenau 20 ezret is kibír...
Fisi
Köszi Massino!!!
Már azt hittem eltűntél!!??:)))
Fisi
Hi!
Na akkor milyen gumit vegyek?
Tapasztalatok? Heidenau vagy Sava MC7 ?
Segítség???
Köszi
U.I.:Két servicemannak is megmutattam a mocit->meghallgaták,hogy muzsikál és azt mondták nem érdemes szétszedni még tutti.(Csak tudnám mitől gyógyult meg??!!)
Fisi!
Gondoltam ide is szólok ha esetleg az e-mailjeidet nem nézed, hogy a "fisi" felhasználó nevet töröltem az mz.uw.hu-ról.Szóval maradt a "fischi" név.
De írtam emilt is...
Hátrafelé indulás nálam is megesett, nem is egyszer: haverom ül mögöttem a TZ-n. Indulnék, de hátrafelé húz egy kicsit a motor. Hátranézek, lenn a gyerek lába és vigyorog (azt hittem, hogy ő lökte hátra a motort). Hát mondom én majd megszívatom. Nyélgáz, kuplung ki... és hátrafelé kilőttünk kaparó kerékkel. Néztek ám az utcában (biztos nem láttak még murvás úton 125-ös ETZ-t hátramenet közben kaparni). A másik kettő nem volt ilyen vészes. Utána nagyob előgyújtást állítottam és azóta nem volt ilyen gond.
Gexxx!
Véletlenül nem olyan, hogy húzod lassan a váltókart, tartja, tartja, majd, mikor majdnem kapcsol elengedi? Mert ha igen nézzd meg azt a kis villaszerűséget,ami lépteti a kapcsolóhengert. (Nekem ez volt a 125-ös ETZ-mnél). Vegyél egyet v. reszeld meg, ez nálam bejött.
Akkor van ilyen, ha "üt" a főtengely.Ki kell centríroztatni, és egy kalapácskoppintás nélkül összeszerelni.Hátrafelé ugyanis csak akkor tud menni a motor, ha a megszakító zárása(ami akkor nyitás lesz!)a felső holtpont közelébe esik. Ez pedig csak akkor lehet,ha a főtengely vége össze-vissza kalimpál.Vagy a forgórész nem ül a kúpon.
Hát nemtom... a gyújtást állítgathattam oda vissza elő-utógyujtás.. de semmi, egyszer igy egyszer úgy indult. de legtöbbször hátrafele. Ha beállítottam holtponttól 3 mm-re akkor is ez csinálta.. mostmeg az új főtengellyel állíthatom bárhova a gyújtást mindig előlrefele indul be:) ugyhogy nem értem, biztos a főtengely cseszkődött..
Nem tom, nekem is csak mondták
Na jo, de akkor is a gyújtás állítódik el nem??
:)
tike.
De asszem akkor is elindulhat visszafelé, ha nem rendesen van feltéve a generátor állórésze
Hi!
Ha hátrafelé indul be, akkor az gyújtás:) Nekem volt olyan, hogy lámpánál álltam, leesett a fordulat, azt hittem lefullad, de nem, újraéledt. Csak amikor engedtem ki a kuplungot, akkor volt furcsa, hogy tolatok:)))
tike.
Hát én asszmondom hogy is-is. Én annak idején ugyanígy szivtam.. a főtengely beleért a blokk falába. és azért szorult. forgott de gáz volt. Kihézagoltam és fasza lett. Aztán a főtengelynek vmi baja lett és mindig hátrafele indult be csak úgy naturban:)
kicseréltem egy német gyárira és azóta nincs semmi bajom! mikor összeraktam nem szorult nem indul hátrafele stb:)
A villák szerintem jók, meg jól vált, csak a kapcsolótengely nem fordítja el a bütyköstengelyt (asszem így hívják, ez vezérli a villákat.
Szerintem összerakom a két felet a ft. nélkül, úgy könnyen összemegy, és lecsekkolom, ha jó, akkor be a főtengely, ha kicserélték, és mehet össze megint.
Gexxx!
A kapcsolóvillákat jó sorrendben tetted vissza?
Hali Skacok
Szerintetek működni kell a váltónak, ha nincs összetéve a két fedél? Mert nekem nem kapcsol. Villák rendesen mozognak, ha a vezérlőbigyuláját tekergetem, akkor is jó, de a kapcsoló nem forgat.(szaxerűen fogalmaztam mi?)
Bocs a félreérthetőség miatt.
Természetesen hajtóműolajra gondoltam, nem a benzinbe kevert kenést biztosító olajra.
Hi!
Nekem elöl Sava van, kb 1500km-t mentem vele, de még olyan, mintha új lenne. Esőben is egész jól vizsgázott, a Pécs-Orfű szakaszon két oldalt fél centi csík maradt poros....:)
tike.
steelheart6!
A tologatás végső megoldás, ha máshogy nem megy.Szerencsés vagy, ha neked simán kiveszi.
Én meg tegnap összeraktam a blokkot! A főtengely az egyik házfélben még szépen forgott, de miután rátettem a másik felet, szép egyenletesen szorul... :( Szóval nem csak te szopsz Gexx! :) Most evvel mi a szöszt csináljak? Mert kibaszott precizen, és nagy tisztasággal csináltam mindent, ennél tutisabban nem tudom! Lehet, hogy kurtára nem centírozták ki a főtengelyemet? Mert a csapágyak faszán benne vannak! :( Javaslatok? Majd bejáródik, vagy szedhetem szét??? :(
Üdv: TiB
Ja, és az üresrögzítő cucc nem volt a blokkban. Most azt is szereznem kell.
Hali mindenki
Képzeljétek el, megont ráb@sztam ezzel az egész motorozós mizériámmal. Már kezdem feladni.
Hazavittem a felújított főtengelyt, bár már ott láttam, hogy az nem az, amit bevittem, de nem foglalkoztam vele, mert össze volt rakva. Csak akkor estem pofára, mikor a ft.csapágyat kézzel rá tudtam tenni, és ugyanígy levenni. Pénteken, ha hazaértem visszaviszema aszerelőnek és megetetem vele
Hi!
Nagyon köszi Fisi!!!
bye
dan251!!!
A Svavt felejtsd el, hacsak nem akarsz 3 hónap múlva újat venni rá!!! Ngayon puhák, ezáltal qrva hamar lekopnak!!!
A Heidenau király, jól tapad, és nem kopik le 5 perc alatt!!!:))
Váltót nekem is álló helyzetben könnyedén ki lhete venni- berakni!:) Más működés nem megengedett!!!:)))
Fisi
Hali!
Nem tudom hogy van ez srácok, de az én Trophymat 1-ből és 2-ből is vissza lehet tenni üresbe álló helyzetben. Pedig ez is szekvenciális. Nekem nem kell előre hátra tologatni.
Ez az 550. hozzászólás :)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|