hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 20. szombat 
Tivadar, Odett

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Massino
válasz erre | email2004-02-16 16:35:07
aakos!
Te mikor írtál egy kisebb fajta novellát?
sorszám: 630 (5602)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-02-16 15:19:14
steelheart!
Milyen típusu Remus az a kipufogó, mert én is kiadnék egy kicsit többet a gépre, ha jobb lenne, meg ha tényleg szép. Meg hol lehet venni, mármint milyen boltba? Meg helyileg is hol?
sorszám: 629 (5598)
(előzmény: steelheart6, 2004-02-15 21:31:08)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-02-16 10:43:28
Hello!
Én is írtam egy kisebb fajta novellát a mocimról, nincs hozzáfűznivalótok?
sorszám: 628 (5592)
(előzmény: Ratbiker, 2004-02-13 13:39:03)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-16 00:07:49
"egyáltalán nem mindeggy,hogy sorozatban gyártott szutyok,vagy lelkesen szeretettel készített kipu van a gépen!"
A motornak nem lelkesedés kell, hanem szakértelem és odafigyelés.
Én csak azt tudom hogy felraktam a rezonátort és 125-ös géphez képest egész jól pörög fel alacsony fordulatról. Nekem ennyi elég, sosem lennék biztos abban hogy egy házilag barkácsolt kipufogóval jót teszek a gépnek. Azért a rezonátort biztos megfelelő szakemberek készítették, és szerintem jobb ha az ember rájuk bízza a gépet.
sorszám: 627 (5585)

 
 
mztrophy
válasz erre | email2004-02-15 21:51:39
Ehhez nem jó a brigéciol. A megfelelő a super kromofág. Erősen mar mindenfestéket és irritáll a szaga, de a festéket jól eltávolítja. Kati!
sorszám: 626 (5576)
(előzmény: Massino, 2004-02-14 23:47:56)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-02-15 21:31:08
Hali!

Az én rezómba nem kötött bele még rendőr. Bolti, REMUS!!!!!!, krómacélból, és határozottan jobb a gép, mind végsebességileg, mind gyorsulás-rugalmasságilag. És jól is néz ki! Ha HYGYtól megkapom a jelszavam az FTP-hez, rakok fel róla képeket. Egyébként használtan vettem, egy MZstől, aki a túradobozai miatt nem tudta használni (nem fért el). És csak 4000Ft volt.
Sztem a zsaruk sz@rnak rá. Azért műszakira nem vinném így.

Üdv!
sorszám: 625 (5575)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-02-15 21:08:43
hali!

látom a hiányos információ okozott egy kis képzavart.6000-re méreteztem de 5000-től 6500-ig tart az ideális fordulatszámtartomány.pontosabban ott a nyomatékcsúcs.alacsony fordulaton is kellemesen rugalmas a gép.
egyáltalán nem mindeggy,hogy sorozatban gyártott szutyok,vagy lelkesen szeretettel készített kipu van a gépen!
vettem a fáradságot és szétvágtam a boltban vett rezót.olyan dolgokat láttam benne de olyanokat! bazi bütykök a hegesztési varatoknál , több cm co-drót lóg mindenfelé, a kúpok néhol 1cm-re túllógnak a középrésznél.ez biztos használ a gázlengésnek !!kicsit sem lessz örvényes.ennél primitívebb rezót nem tudok elképzelni:leömlőcső-konfúzor-középrész-diffúzor-végcső kombinálva a hangtompítóval.(lehet , hogy az elnevezéseket felcseréltem)
ha nem hiszel nekem számold ki!a képletet megtalálod az emlegetett letöltésben.

tomóka
sorszám: 624 (5574)
(előzmény: Massino, 2004-02-15 20:22:10)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-15 20:22:10
Nekem is rezó van fönt én meg vagyok vele elégedve, és nincs az a rendőr aki ebbe belekötne. Az meg már mind1 hogy boltban kaphatót raksz fel ami tomóka szerint 7000-re van állítva (ezt nem írom alá), vagy otthon készítettet ami 6000-re jó. Mz-n már mind1 hogy 6-vagy 7000-nél jó a legjobban a kipuff, ez már úgyis nagyon a vége. És azért a kipufogó nem csak egy hajlított lemezdarab...
sorszám: 623 (5573)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-02-15 18:40:48
befogsz satuba egy 2colos csövet és ezen alakítgatod a lemezt gumikalapáccsal.kellő türelemme és egy kis ügyességgel összejön.hú!! ezelég hülyén fest!de nem tudok mást írni.osztottam szoroztam összeadtam kivontam majd kiszerkesztettem.leszabtam a lemezt és a csövön kialakítottam a darabokat, majd hozzáértő összehegesztette avi-val.

tomóka
sorszám: 622 (5572)
(előzmény: Gyoszor, 2004-02-15 12:25:42)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-02-15 18:33:22
itt balra a szakirodalom menüben van "általános kétütemű tunning" cimmel egy letölthető anyag. abban mindent megtalálsz.kivel és hol azt nem tudom, az ilyesmit magam csinálom.a pincébe porosodik a prototípus ha érdekel odaadom.6000-re méretezve 1,0.ás vaslemezből.

tomóka
sorszám: 621 (5571)
(előzmény: Dino, 2004-02-15 16:06:37)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-02-15 16:06:37
Az előbb elfelejtettem:
tomóka!
Kivel lehet csináltatni és hol?
sorszám: 620 (5562)
(előzmény: tomóka, 2004-02-15 12:03:05)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-02-15 16:04:50
tomóka!
Hogy számoltad, hogy kalapáltad és a saválló lemezt hogy heggesztetted?
sorszám: 619 (5561)
(előzmény: tomóka, 2004-02-15 12:03:05)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2004-02-15 12:25:42
ha megmondod hogy kell verni a vasat hogy olyan kup alaku legyen mint amilyet én számolok, akkor énis szivesen hugyozok véreset, főleg akkor ha jobban is megy!! Meghát azért mert én csináltam :))

Gyöszi.
sorszám: 618 (5558)
(előzmény: tomóka, 2004-02-15 12:03:05)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-02-15 12:03:05
hali!

rezót nem venni kell, hanem csinálni vagy csináltatni! amit a boltban kapsz az 7000-es fordulathoz van hangolva! az én gépemnek csak a hangja lett nagyobb tőle.azután dühömben csináltam eggyet 1,5-ös saválló lemezből (igaz véreset hugyoztam mire kikalapáltam).

tomóka
sorszám: 617 (5556)
(előzmény: Dino, 2004-02-15 06:05:19)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2004-02-15 11:25:14
A láncspray-t en csak ajanlani tudom, konnyu hasznalni, tiszta, nem kell osszekenni a kezeteket sem, egy jo minosegu lancspray nem csapodik le a lancrol nagy sebessegnel sem, hanem nyalkas reteget kepez es meg a szennyezodeseket is tavol tartana, ha nem lenne az etz-n burkolat. En a KXen MOTUL off road lancsprayt hasznalok, nagymosaskor jol at szoktam sikalni mososzerrel a lancot is, az leviszo rola a nyagja sarat, majd ha megszaradt, akkor atdrotkefezem es lefujom valami szilikon vagy wd40 spray el, ha azonnal nem megyek vele, hogy ne rozsdasodjon le. Utana indulas elott rafujom a lancsprayt, az teljesen befolyik a gorgok koze (marmint a motul igen, mas kokanyok nem ernek semmit, pld az agip formula moto is egy nagy nulla pedig majdnem olyan draga) mert a motul ugy folyik mint a viz. Utana kb 15percet kell varni, akkorra finom zsirbevonatot kepez mindehol a lancon, es utana a sar sem tapad meg rajta. Tok frankon nez ki ahogy a motor mar ki sem latszik asarbol, a lanc meg meg mindig csak zold a lancspraytol.

Persze lancsprays kezelesek elott lehet megeri akarmiben kiaztatni a lancot hogy a regi rakent ocsmanysagokat levigye. Utana csak spray, de az MZ tokozasa miatt sztem boven eleg 1-2 havonta befujni. Szoval olcso megoldas is. Motul off road nagyon jo 2800 400ml, de ugyna ennyi az on road, az nem tom milyen lehet.

Gyoszi.
sorszám: 616 (5555)
(előzmény: tesho, 2004-02-14 23:27:06)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-02-15 06:28:29
Tesho!
Hogyan kell kifőzni a láncot? Apu nekem is ajánlotta régen, el is m ondta, csak elfelejtettem. Azt mondta, hogy kell hozzá graffitos adalék, csak elfelejtettem a nevét.
sorszám: 615 (5554)
(előzmény: tesho, 2004-02-14 23:27:06)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-02-15 06:22:22
Massino!
A kromofág tényleg jó! 1l kb. 700 forint. Csak figyelj arra, hogy nehogy odafollyon, ahova nem kéne, mert ez tényleg leszed mindenféle festéket. Amúgy sav és lúgmentes festékeltávolító szer, a deknidnek nem lesz tőle baja, mert tényleg csak a festéket szedi le. Festékboltban lehet kapni zöld üvegben. Lekened vele a cuccot, vársz néhány percet, majd drótkefével/csavarhuzúval vagy amivel lejön leszeded a nem kellő festéket. Sok sikert hozzá.
sorszám: 614 (5553)
(előzmény: Massino, 2004-02-14 23:47:56)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-02-15 06:05:19
steelheart6!
És a rendőrök nem cseszegetnek a rezós miatt? Mert amit én vettem, arra rá van irva, hogy csak sport célokra, forgalomba nem használható.
sorszám: 613 (5552)
(előzmény: steelheart6, 2004-02-14 01:35:20)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-02-15 06:03:04
ad4890!
És átmentél a viszgán, amikor ez történet?
sorszám: 612 (5551)
(előzmény: ad4890, 2004-02-14 17:13:32)

 
 
andris
válasz erre | email2004-02-15 01:59:39
Üdv.A legjobb tudomásom szerint az ETZ mozaikszó jelentése ein(egyhengeres),teleskop(teleszkópos),zilinder(a hengerfej zilinder alakúra van kiképezve belülről).De mostmár,hogy ne érje szó a ház elejét utánanézek.Na csá.
sorszám: 611 (5550)
(elözmény: fisi, 2004-02-04 18:54:24)

 
 
andris
válasz erre | email2004-02-15 01:45:06
A kettővel ezelőtti "hozzászólásom" a gép hibája.Bocsesz.
sorszám: 610 (5549)

 
 
andris
válasz erre | email2004-02-15 01:24:19
Szevasztok.Ajánlom figyelmetekbe a szilikonzsírt.Kimondottan ilyen nagy igénybevételű és magas üzemi hőmérsékletű helyekre javasolt.Az autógyárban ahol dolgoztam is ezt használtuk,bár nem erre a célra.
A blokkltisztításhoz már többektől hallottam a kromofágos lemosást.Állítólag szépen dolgozik rajta a cucc.
A lánc kifőzését pedig saját tapasztalataimból okulva mindenkinek csak ajánlani tudom.Sőt megvan határozva az összetevők aránya is(faggyú,grafit és zsír)de erre már nem emlékszem pontosan.
sorszám: 609 (5548)

 
 
andris
válasz erre | email2004-02-15 00:48:55
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sorszám: 608 (5546)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-15 00:43:10
Tesho, ne ijesztgess. Ahogy írtad úgy vettem ki, hogy az a szimmering hiba nagyobb szerelést igényel. Ez nem annyira hiányzik. :)
Azért gondolom hogy a zsír folyik össze-vissza mert még nyár végén lett lekenve a lánc, és kb. két hete gőzborotva után kezdett folyni mint állat.

Na most már írtatok annyi féle módszert blokktisztításra hogy majd szép sorban kipróbálok mindent. :)
sorszám: 607 (5545)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-02-15 00:17:53
Nos, nekem azért vált be a petróleum blokkmosáshoz, mert egyrészt ilyen mosogatásból volt itthon eleve 3 lityi, másrészt tudtam, hogy jól viszi a szutykot... És olyan olajdzsuvát szedett le a blokk aljáról, amit a brigéciól otthagyott! Persze magától azért nem fog lejönni! Én ecsettel tunkolgattam, könnyen megtehettem, mivel a kezemben voltak a házfelek! :) És a benzint is sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a brigéciolt! Persze utána, ha nem akarod, hogy petróleum maradjon a motoron, mert tényleg büdi, és gőzölög meleg hatására, akkor azt lemosod brigéciollal! :) Trükkös... :)

Jah! Massino! A felnidre meg pláne benzint vagy petróleumot ajánlok! A festéket meg nitrohigítóval próbálnám meg első lépésben!

Lánc! A kifőzés állítólag tényleg tuti! Faterom mesélte, hogy az ő motoros korszakában mindenki ezt csinálta! És jó volt! Én egy csili-vili láncspray-t használok, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve! Nem kell agyonkenni, és akkor nem megy az sehova!

TiB
sorszám: 606 (5544)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-02-14 23:56:09
Én is arra az esetre írtam,ha nagyfelújítást végzel,mert amúgy egyetértek Fisivel,felesleges szétszedni vagy bármi.
Ezt a kifőzős dolgot még én sem próbáltam,de végülis nem lehet rossz,a lánc hasonló lesz az O-gyűrűs lánchoz és egy ideig biztos klassz ("csak úúúgy cuppppppog!!")

Azon kívül úgy gondolom,hogy a zsír további előnye a spay-vel ellentétben,hogy szilárdabb és mivel burkolt a lánc,nem jó,ha nekiáll csöpögni mint a spay,mert "zárt" a búra!

Azon kívül ha mégis nagyon retkel,előfordulhat,hogy a fogaskerék alatti szimmering ment tönkre és a lánc vitte hátra az olajat a blokkból és az folyat. Gyakori hiba,nekem is volt!!

byee
sorszám: 605 (5543)
(előzmény: Massino, 2004-02-14 23:40:52)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-14 23:47:56
Ja, másik:
A blokk eredetileg fekete az Mz-ken és ez alól az enyém sem volt kivétel, és nem tetszett úgyhogy elég alaposan lecsiszoltam finom csiszoló vászonnal. Tök fasza is lett,de van néhány olyan rész (hajlatok) ahol nem tudtam rendesen megcsiszolni. Szal a kérdés az lenne hogy az a Brigéciol mennyire erős? Lemarja vajon a maradék festéket róla?
sorszám: 604 (5542)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-14 23:40:52
Oh köszi a sok okosítást, ha már ketten is ajánljátok akkor veszek Brigéciolt, és megcsinálom. De nem hiszem hogy leszedem a láncot, inkább mint ahogy fisi mondta forgatom és úgy tisztítom meg ilyenek. Azért tesho a te javaslatodat elrakom későbbre. :)
Akkor a lánspray felejtős...
Thnx!
sorszám: 603 (5541)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-02-14 23:27:06
A Brigéciol 1 literes kiszerelésben kapható,zöld műanyag flakonban és szinte bárhol kapható (Tesco,festékbolt,vegyi bolt stb),nem túl drága. Én ecsettel szoktam felvinni a felületre.

Ha a láncot alaposan ki akarod tisztítani,én úgy szoktam,hogy egy 1,5-2 literes flakonnak levágod a tetejét,belegöngyölöd a láncot és feltöltöd benzinnel. Hagyod állni benne..
Az egyik barátom ezután a láncot egy lábosban szó szerint ki szokta főzni gépzsírban,a felesleget letörölve. Szerinte után sokáig teljesen csendesen üzemel a lánc!:)
A láncspray-t inkább nem ajánlanám,főleg ha túlzásba viszed,a végén még a mexakítónál köt ki a felesleg és annyi:) Ugyi Peet?:)))
sorszám: 602 (5536)
(előzmény: Massino, 2004-02-14 19:28:00)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-02-14 21:29:08
Ahogy elnezem eleg jo helyen van a topicunk...
:)
sorszám: 601 (5530)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-02-14 21:25:16
Szal emulziot akartam irni az elobb!:)
Ja!
Es remelem en vagyok a 600-ik! :)
sorszám: 600 (5529)
(előzmény: fisi, 2004-02-14 21:21:00)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-02-14 21:21:00
Nos a Brigéciol,az egy motorblokk lemoso bemulzi?.Ugy nez ki mintha viz lenne,szaga sincs sok. Rakened a feluletre,hagyod allni 10-15percig,aztan meleg vizzel lemosod. Benzinkutakon lehet kapni.
A lanc kenéshez meg nem kell leszedni a gumialagutat, hanem lecsavarod a gyujtas deklit,aztan megkened a lanc also,es folso agat,mikozben forgatod a kereket. A lancrol a koszt pedig ugy szedd le,hogy vagy mosd meg benzinnel (ide jo) a lancot mikozben neha forgatod,vagy egy regi lanccal szedd ki es ugy mosd meg.
sorszám: 599 (5528)
(előzmény: Massino, 2004-02-14 19:28:00)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-14 19:28:00
Köszi a felvilágosítást!
A meleg víz az oké, én is azzal szoktam, benzinkúton van az a gőzborotva, abból jó meleg víz jön, de mi az a Brigéciol?

A láncra majd akkor legközelebb figyelek a zsírra, csak nem olyan egyszerű a láncot lekenni, először ugyebár le kell venni azt a két gumit, ahhoz viszont szét kell szedni. Aztán lehet hogy megcsinálom, mert irtó gányul néz így ki a hátsó kerék, hiába takarítanám le ha úgy is ráfolyna.
A láncot meg lehet valahogy mosni? Mert a mostani zsírt le kéne akkor róla szedni.
sorszám: 598 (5526)
(előzmény: fisi, 2004-02-14 17:27:53)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-02-14 17:27:53
Na a legjobb erre a Brigéciol!!!!

Akárki akármit is mond!!!
Csak egyet nem tudnak az emberek!!! Azt hogy a fellezult mocskot NEM sima vízzel kell lemosni!!

A legjobb ha megvártuk a 10- 15 percet az, hogy motoros permetezőbe (én így szoktam), vagy csak símán vederbe JÓ MELEG!!!- vizet kell rakni!!!
Ez a lényeg!!!!
A babettámon 17 éves szutyok volt, ráégett olaj stb. és kétszeri átmosásra lejött a 95%- a a kosznak!!!
Ha még egyszer átmostam volna biztos 100%- osra sikerül!
A meleg víz egyben zsírtalanít is! Fasza száraz utána minden!
Petroleum, benzin stb szerintem nem jó, mert nem is viszi le rendesen+ büdös is- és tűzveszélyes!

A láncot meg garfitos zsírral vagy LZS- vel szoktam kenni, az a lényege hogy a cseppenési foka 130C° körül legyen, akkor biztos hogy nem fogsz így járni később! Láncspré drága jobban jársz ezekkel!

Fisi
sorszám: 597 (5525)
(előzmény: Massino, 2004-02-14 15:14:30)

 
 
ad4890
válasz erre | email2004-02-14 17:13:32
Velem vizsgán!!! eset meg a hátrafelé indulás:

rutinvizsga, intenziv lassitás. Ok. Indulnék el, a motor megy hátra. Vizsgabiztos dülledt szemekkel néz! :-))))

Utána bármikor elő tudtam idézni: kikuplongolva kell nagyot fékezni és beindul hátra!
sorszám: 596 (5524)
(elözmény: fisi, 2004-02-10 20:59:20)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-14 15:14:30
Ja hát én nem a hegyekre gondoltam, ott még egy darabig biztos lesz hó. :)

A petróleum jól lehozza a dzsuvát? Próbáltam már mindenféle tisztítószerrel, motorblokk tisztító sprével stb..., de szart sem értek. Általában mindig kapargatok. :) Most a legnagyobb gondom hogy a hátsó felnire ráfolyik a zsír amit még hülye módon a láncra kentem anno. Nem túl jó fajta. Jobb lett volna ha láncsprét használok. Na és rá van száradra a kerékre, mivel tudom normálisan leszedni? Arra is jó a petróleum?
sorszám: 595 (5520)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-02-14 14:03:12
Lehet, hogy a városban, meg a sík részeken elolvad, de én ide a Pilisbe mennék egyet tekeregni! És Dobogókőn pl. 15 centi hó volt már a havazás előtt is, szal ott tuti jegesek az utak! :(

Közben lemostam a mocit, még az őszi retek is rajta volt, meg az alkatrészeket keverékkel, meg petróleummal mosogattam el, úgyhogy érdekesen gőzölgött az egész blokk, ahogy elkezdett melegedni! :)

Üdv: TiB
sorszám: 594 (5518)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-14 13:01:48
Szerintem holnapra is tervezheted azt a nagyobbacska utat. Nem vagyok egy Aigner Szilárd de szerintem holnapra elolvad a hó. :)
sorszám: 593 (5514)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-02-14 11:35:23
Hali!

Veletek is megosztom az örömteli hírt! Pár perccel ezelőtt, a nagy blokkgenerál után, beröffent a kicsike! :) A kábelek még lógnak össze-vissza, a gyújtás sincs beállítva, de megy! :) És előrefele! :))) Csak ez a kurta hó húzta keresztbe azt a számításomat, hogy jól felöltözök, és megyek vele egy nagyobbacska utat! :( Majd jövő héten! :)

Pápá: TiB
sorszám: 592 (5510)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-14 11:08:31
Hát ha lenne egy Rometem, én sem bánkódnék annyira. :) De az MZ-t nem akarom összetörni. :)
sorszám: 591 (5508)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-02-14 01:35:20
Hi!

Az a TS már soha nem fog meghalni. Az én Trophym kb 5 évet állt, eredeti kipuffal 110, mióta rezós 120-125. De asszem ezt már kitárgyaltuk a múltkor.

Massino! Nálunk is havazik. Asszem megin elő kell vennem a Rometet. :-)
sorszám: 590 (5505)

 
 
janek
válasz erre | email2004-02-14 01:26:26
Hát péntek 13 lévén valakinek szerencséje van NEKED meg nem:)) van ez igy, de nincs is jobb havazás közben mocizni:))
sorszám: 589 (5504)
(előzmény: Massino, 2004-02-13 23:24:51)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-13 23:24:51
Megőrülök ettől a kurva havazástól. Már vagy 4 órája folyamatosan esik. Út közben kapott el, de gondoltam eláll, na persze... Az égiek nem szeretnek motorozni az tuti. :)
sorszám: 588 (5502)

 
 
tike
válasz erre | email2004-02-13 16:56:26
Hi!

Gratu, van rendőrmocid:)
Örülj neki, s ne hajtsd szét.

tike.
sorszám: 587 (5493)
(előzmény: Ratbiker, 2004-02-13 13:39:03)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-13 15:27:42
kustib!
Azt a karikát szerintem nem lehet ráhúzni a könyökre, de mondjuk ez lényegtelen, mert a henger és a könyök közé kell tenni.
sorszám: 586 (5490)

 
 
Ratbiker
válasz erre | email2004-02-13 13:40:48
Bunkó kezdő MZ-s előbb beköszön:
HELL!
sorszám: 585 (5487)

 
 
Ratbiker
válasz erre | email2004-02-13 13:39:03
Kezdő MZ-s kérdése:
-Ha TS 125-mbe 78 ezer van betekerve az baj?
-Ha 10 évig állt és nem csörög?
-Ha nem csöpög?
-Kifejezetten jólmegy 29éves kora ellenére?
-Rendőré volt :-)))))))))))))))
-Ja és 105 fölött mentem vele? És elvben RENDŐRSÉGI modell?
ThenXXX!
sorszám: 584 (5486)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-02-12 22:57:22
Hali!

Ááááááá... Megõrülök! Benn a blokk, még nem volt idõm teljesen üzemkésszé tenni, nincs kipuff, meg kábelek sincsenek bekötve! De faterom elkezdett nekem duruzsolni a fülembe, hogy neki nem teccik ez a kipuff tömítés... És tény és való, hogy gyárilag nincs is, mert se a könyv nem írja, se a robbantott ábrán nincs rajta! Szóval akkor meg mért lehet kapni azt az alu karikát??? És hova kell tenni? A henger és a könyök közé? Vagy a könyökre ráhúzni, hogy a hollandi alatt tömítsen??? Vagy hova??? Segítsetek!


Köszi: TiB
sorszám: 583 (5469)

 
 
Buny
válasz erre | email2004-02-12 22:00:21
dan251

Én a Heidenaura voksolnék. Tavaly vettem a motorra hátra, mert nagyon rossz volt már. Az én gumim hátul 130/70 17-es, ebben a méretben elfogadható áru gumit csak náluk találtam. Két fajta volt ebből is, az egyik a sport, a másik a túra mintás. Nekem a sport jutott, a gumis aki felrakta,azt mondta, hogy elég puha a gumi, hamar fog kopni. A tavalyi szezont végig motoroztam vele, de még nem látom, hogy annyira kopna, pedig ez egy GS 500-as, ahol azért a motor egy kicsit nagyobb lendülettel lát neki a dolgoknak, mint az MZ-n. Szerintem nem fogsz csalódni benne.
sorszám: 582 (5464)
(elözmény: fisi, 2004-02-11 00:21:08)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-02-12 17:31:25
hali!

én úgy vagyok az etzmmel , hogy bármilyen működés elfogadott ha az nincs hátránnyal a gépre.már megszoktam, hogy gurulás közben üresbe tegyem.

tomóka
sorszám: 581 (5455)
(elözmény: fisi, 2004-02-08 20:11:04)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu