:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hajrá a szótárral kapcsolatban
Asszem én már ellőttem az utóbbi időben 1-2 hasonló szaxavat :-)
spirálrőgzítőkiállóizémizé :-) = fordulatszám mérő kihajtás.
Azt hiszem csinálok egy szocimotoros
szleng szótárat:-))
Végignéztem(!) az indexes MZ fórumot, de nem akdtam az átalakítás nyomára...
Egy srác kérdezte meg szintén TS250/1-el kapcsolatban, de nem kapotr rá választ :( Azért én folytatom a kutatást. Most apróhirdetéseket nézek, és akinél azt látom, hogy TS250+12V annak írok emilt, hogy ugyan írja meg már nekem az ő módszerét.
2db eladó rezonátorom is van.Az egyik 125-ösre,a másik 250-esre.2500 ft/db áron adom.És keresek pentium 4-es gépet mindennel együtt.Ha valakit érdekel írjon.Üdv.
Akkor megoldható... EZ a lényeg. :)
A kapcsoló ugyanaz, úgyhot mehet középre. Akkora különbségek nincsenek szóló és Deluxe között
spirálrőgzítőkiállóizémizé = az a valami, amire gondoltál, vagyis a spirálhajtó külső burkolata.
A szólókivitel dekknijén egy lap van odacsavarozva, mert a kupplungot ott is állítani kell. Ennek a helyére teszed a deluxe meghajtóját + a csavart a ft. végére, ami csavar :-)
Trivi? És egyáltalán jól gondolom?
TSeknél a gyujtáskulcsot a lámpába kell dugaszolni.
Még egy dolog!Én azt nem értem hogy ha vesz egy delux óratartót akkor hol lesz a kulcslyuk? Mert a simán a ford.mérő helyett van a gyújtáskulcs helye. Nem?
Azt középre valahogy át lehet vezetni?
Tegye fel a kezét aki érti mit pofázok. :)
EZ MEG HOGY 650. LEGYEK!!!!!!
DINO:
A rezót, mint már említettem egy havertől vettem Siklóson. A típusáról foggalmam nincs, ára négy rugó volt, használt, de nagyon jó állapotú. Esetleg megpróbálkozhatok utánanézni, hátha van még valakinek hasonló eladásra. Nekem volt itthon egy magyar gyártmány (nem króm), eladtam egy ETZs havernak 3E-ért. Annak magasabb a hangja, de jól megy. Kisebb rajta a hátsó dob, vagy mi. Lefestette mattfeketére, és jól néz ki. Sztem kérdezősködj, hátha van valakinek!
Sok szerencsét!
Üdv!
Egyébként lehet rosszul, de úgy emléxem hogy 12V-ra átalakítás már volt téma az indexes fórumon még anno valamikor. Aztán lehet hogy csak találgatózok. :)
De olyan luk az nincs a denkin szerintem, szal az is kell rá hogy bele lehessen kötni a spirált.
Aakos jegyzetelsz? :))
Nem sok minden kell (szerintem)
Csak az a csavar a főtengely végéről, ami a sporált hajtja, meg a spirálrőgzítőkiállóizémizé :-) Még dekknit sem kell cserélni, ha így van
Na meg egy spirál is kell az összeköttetéshez, és ez tuti :-) Szólókivitelnél ez sem szériatartozék
Na erre gondoltam először én is hogy simán csak egy delux óratartó kell, de aztán össze lettem zavarva. :) Aztán már csak a kihajtást kell valahogy megoldani.
Nem veszem az adást. Magát az órát hova? Hát veszel/szerzel egy deluxe óratartót, és oda.
A 12 voltról: Ha meg tudod oldani OK, de én sokat nem bajlódnék vele. Főleg, hogy nem értek az elektronikához
Van egy-két TS a galériában. Bár közeli kép nincs köztük. Az alap verzión a kormányt két heveder vagy bilincs vagy miafene fogja le 4 csavarral. A kmóra pedig bent figyel a lámpában. A Deluxokon pedig a lefogatóbigyulák vannak meghosszabbítva előre, ezek egy keretben végződnek, és ebben ül a két műszer.
http://www.mz-b.de/ts250/tafel16.htm
A kihajtást biztos át kell operálni, de a szemem előtt az én ETZ-m megoldása van (delux), és nem vágom hogy hova lehetne tenni normál változaton a ford. mérőt.
Látni kéne egy ts-t. :)
Ja aakos képekről is beszéltél, azt tedd fel ide a galériába. Gondolom hygy-nek kell szólni.
Értelmezem én:
Az ETZ-s Mickeyegérhez hasonlóan van megoldva. :-)
Szerintem meg lehet oldani a fordszámmérőt, csak a kihajtást kell átoperálni egy DeLuxe-ról.
Köszönöm a válaszod. :)
A fordulatszámmérőt nem egészen értem...
Deluxe TS-eken ha jól tudom a műszerek tartói a 2 kormány-leszorító heveder(?) helyére kerülnek, csak meg vannak hosszabbítva előre és ott ül rajta a két óra. (Nem tudom ezt rajtam kívül tudja-e valaki értelmezni :) ) Ha más nem marad, végül is jó a led is, de reménykedem hogy nem lehetetlen megcsinálni.
Mert mztrophy (alias Kati) arra írta, hogy a blokkhoz jó.
De a blokkról leszedni a festéket jó a kromofág gondolom...
Már csak azt nem tudom hogy előzményként mért Ratbikert írt ki...
Tényleg ezt csinálja a kromofág, HA nem mosod utána le jó mosószeres vízzel.
Ja fordulatszámmérő!
Hát én nem hiszem hogy át lehet alakítani hogy legyen rajta. Ehhez ugyanis kell ford.szám kihajtás a blokkon, meg a Deluxokon középen van a kulcs helye, és így van hely a ford.szám mérőnek. De ha át lehet akkor biztos fog valaki írni ez ügyben.
Na megtaláltalak! :) Hát végülis az a gép sem mai csirke már, de ha beindítod és mész vele, észre fogod venni hogy kell-e generálozni. Ha jól tudom kb. olyan 18-20 ezer km-enként szokott kelleni nagyobb felújítás, de ez használatfüggő. Ha tényleg jó a blokkja akkor 250-es lévén olyan 120-at kéne mennie. Ha elsőre nem is megy ennyit gyújtásállítással, karbiállítással javíthatsz a dolgokon. Mondjuk ilyen sok állás után ne hajtsd meg egyből, szoktasd a menethez.:)De ha berúgod és csörög, meg nem igazán bírja magát akkor nem úszod meg blokkszétrántás nélkül.
Azt nem tudom hogyan lehet 12V-osra átalakítani, biztos át kell huzalozni az egészet meg ilyesmi. De levizsgáztatni le lehet. Meg az első kereket is nyugodtan kicserélheted nagyobbra, ha neked úgy jobban tetszik.A lényeg hogy fogjon a fék, világítson, és ne legyen lopott. :) Meg úgy ránézésre látszon hogy foglalkozol vele...
Lánckifőzés:
Én még nem csináltam,csak az egyik barátom,de azt hiszem ő sima gépzsírt használt,legalábbis az biztos jó,amivel a láncot amúgy is be lehet kenni.
Kromofág:
Csak akkor szabad használni,ha nem mostanában akarod lefesteni,mert irtó nehezen távolítható el és az új festést is leszedi (felhólyagosodik). Ezt most mondta nekem egy karosszériás srác.
Bátyámnak van 2 veterán kocsija,teljes felújításra várnak és mivel újra lesznek fényezve,csak a drótkefés (kézi vagy gépi) megoldás alkalmazható.
Rezo:
Sok függ attól is,hogy a könyökcső mennyire nyúlik be a dobba,mert máris máshová kerül a visszaverődési pont!!
byee
Na jó azért olyan hosszú nem volt, de egy oldallal ezelőtt megtalálod.
aakos!
Te mikor írtál egy kisebb fajta novellát?
steelheart!
Milyen típusu Remus az a kipufogó, mert én is kiadnék egy kicsit többet a gépre, ha jobb lenne, meg ha tényleg szép. Meg hol lehet venni, mármint milyen boltba? Meg helyileg is hol?
Hello!
Én is írtam egy kisebb fajta novellát a mocimról, nincs hozzáfűznivalótok?
"egyáltalán nem mindeggy,hogy sorozatban gyártott szutyok,vagy lelkesen szeretettel készített kipu van a gépen!"
A motornak nem lelkesedés kell, hanem szakértelem és odafigyelés.
Én csak azt tudom hogy felraktam a rezonátort és 125-ös géphez képest egész jól pörög fel alacsony fordulatról. Nekem ennyi elég, sosem lennék biztos abban hogy egy házilag barkácsolt kipufogóval jót teszek a gépnek. Azért a rezonátort biztos megfelelő szakemberek készítették, és szerintem jobb ha az ember rájuk bízza a gépet.
Ehhez nem jó a brigéciol. A megfelelő a super kromofág. Erősen mar mindenfestéket és irritáll a szaga, de a festéket jól eltávolítja. Kati!
Hali!
Az én rezómba nem kötött bele még rendőr. Bolti, REMUS!!!!!!, krómacélból, és határozottan jobb a gép, mind végsebességileg, mind gyorsulás-rugalmasságilag. És jól is néz ki! Ha HYGYtól megkapom a jelszavam az FTP-hez, rakok fel róla képeket. Egyébként használtan vettem, egy MZstől, aki a túradobozai miatt nem tudta használni (nem fért el). És csak 4000Ft volt.
Sztem a zsaruk sz@rnak rá. Azért műszakira nem vinném így.
Üdv!
hali!
látom a hiányos információ okozott egy kis képzavart.6000-re méreteztem de 5000-től 6500-ig tart az ideális fordulatszámtartomány.pontosabban ott a nyomatékcsúcs.alacsony fordulaton is kellemesen rugalmas a gép.
egyáltalán nem mindeggy,hogy sorozatban gyártott szutyok,vagy lelkesen szeretettel készített kipu van a gépen!
vettem a fáradságot és szétvágtam a boltban vett rezót.olyan dolgokat láttam benne de olyanokat! bazi bütykök a hegesztési varatoknál , több cm co-drót lóg mindenfelé, a kúpok néhol 1cm-re túllógnak a középrésznél.ez biztos használ a gázlengésnek !!kicsit sem lessz örvényes.ennél primitívebb rezót nem tudok elképzelni:leömlőcső-konfúzor-középrész-diffúzor-végcső kombinálva a hangtompítóval.(lehet , hogy az elnevezéseket felcseréltem)
ha nem hiszel nekem számold ki!a képletet megtalálod az emlegetett letöltésben.
tomóka
Nekem is rezó van fönt én meg vagyok vele elégedve, és nincs az a rendőr aki ebbe belekötne. Az meg már mind1 hogy boltban kaphatót raksz fel ami tomóka szerint 7000-re van állítva (ezt nem írom alá), vagy otthon készítettet ami 6000-re jó. Mz-n már mind1 hogy 6-vagy 7000-nél jó a legjobban a kipuff, ez már úgyis nagyon a vége. És azért a kipufogó nem csak egy hajlított lemezdarab...
befogsz satuba egy 2colos csövet és ezen alakítgatod a lemezt gumikalapáccsal.kellő türelemme és egy kis ügyességgel összejön.hú!! ezelég hülyén fest!de nem tudok mást írni.osztottam szoroztam összeadtam kivontam majd kiszerkesztettem.leszabtam a lemezt és a csövön kialakítottam a darabokat, majd hozzáértő összehegesztette avi-val.
tomóka
itt balra a szakirodalom menüben van "általános kétütemű tunning" cimmel egy letölthető anyag. abban mindent megtalálsz.kivel és hol azt nem tudom, az ilyesmit magam csinálom.a pincébe porosodik a prototípus ha érdekel odaadom.6000-re méretezve 1,0.ás vaslemezből.
tomóka
Az előbb elfelejtettem:
tomóka!
Kivel lehet csináltatni és hol?
tomóka!
Hogy számoltad, hogy kalapáltad és a saválló lemezt hogy heggesztetted?
ha megmondod hogy kell verni a vasat hogy olyan kup alaku legyen mint amilyet én számolok, akkor énis szivesen hugyozok véreset, főleg akkor ha jobban is megy!! Meghát azért mert én csináltam :))
Gyöszi.
hali!
rezót nem venni kell, hanem csinálni vagy csináltatni! amit a boltban kapsz az 7000-es fordulathoz van hangolva! az én gépemnek csak a hangja lett nagyobb tőle.azután dühömben csináltam eggyet 1,5-ös saválló lemezből (igaz véreset hugyoztam mire kikalapáltam).
tomóka
A láncspray-t en csak ajanlani tudom, konnyu hasznalni, tiszta, nem kell osszekenni a kezeteket sem, egy jo minosegu lancspray nem csapodik le a lancrol nagy sebessegnel sem, hanem nyalkas reteget kepez es meg a szennyezodeseket is tavol tartana, ha nem lenne az etz-n burkolat. En a KXen MOTUL off road lancsprayt hasznalok, nagymosaskor jol at szoktam sikalni mososzerrel a lancot is, az leviszo rola a nyagja sarat, majd ha megszaradt, akkor atdrotkefezem es lefujom valami szilikon vagy wd40 spray el, ha azonnal nem megyek vele, hogy ne rozsdasodjon le. Utana indulas elott rafujom a lancsprayt, az teljesen befolyik a gorgok koze (marmint a motul igen, mas kokanyok nem ernek semmit, pld az agip formula moto is egy nagy nulla pedig majdnem olyan draga) mert a motul ugy folyik mint a viz. Utana kb 15percet kell varni, akkorra finom zsirbevonatot kepez mindehol a lancon, es utana a sar sem tapad meg rajta. Tok frankon nez ki ahogy a motor mar ki sem latszik asarbol, a lanc meg meg mindig csak zold a lancspraytol.
Persze lancsprays kezelesek elott lehet megeri akarmiben kiaztatni a lancot hogy a regi rakent ocsmanysagokat levigye. Utana csak spray, de az MZ tokozasa miatt sztem boven eleg 1-2 havonta befujni. Szoval olcso megoldas is. Motul off road nagyon jo 2800 400ml, de ugyna ennyi az on road, az nem tom milyen lehet.
Gyoszi.
Tesho!
Hogyan kell kifőzni a láncot? Apu nekem is ajánlotta régen, el is m ondta, csak elfelejtettem. Azt mondta, hogy kell hozzá graffitos adalék, csak elfelejtettem a nevét.
Massino!
A kromofág tényleg jó! 1l kb. 700 forint. Csak figyelj arra, hogy nehogy odafollyon, ahova nem kéne, mert ez tényleg leszed mindenféle festéket. Amúgy sav és lúgmentes festékeltávolító szer, a deknidnek nem lesz tőle baja, mert tényleg csak a festéket szedi le. Festékboltban lehet kapni zöld üvegben. Lekened vele a cuccot, vársz néhány percet, majd drótkefével/csavarhuzúval vagy amivel lejön leszeded a nem kellő festéket. Sok sikert hozzá.
steelheart6!
És a rendőrök nem cseszegetnek a rezós miatt? Mert amit én vettem, arra rá van irva, hogy csak sport célokra, forgalomba nem használható.
ad4890!
És átmentél a viszgán, amikor ez történet?
Üdv.A legjobb tudomásom szerint az ETZ mozaikszó jelentése ein(egyhengeres),teleskop(teleszkópos),zilinder(a hengerfej zilinder alakúra van kiképezve belülről).De mostmár,hogy ne érje szó a ház elejét utánanézek.Na csá.
A kettővel ezelőtti "hozzászólásom" a gép hibája.Bocsesz.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|