hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Massino
válasz erre | email2004-02-20 23:24:10
Elküldtem a választ...
sorszám: 699 (5817)
(előzmény: szabgab, 2004-02-20 22:38:04)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-02-20 23:15:16
Hali Tib!!

Nem, nem mondom meg hogy milyen anyagból van, de látszik rajta, hogy NAK TC xy, tehát ebből már ki lehet találni hogy milyet kérj a boltban- nem???:)))

Amúgy kölcsönös a szimpátia, de nem csőrölök tovább, mert a z asszony még furán néz rám!!:))))

Fisi
sorszám: 698 (5816)
(előzmény: kustib, 2004-02-20 13:48:55)

 
 
szabgab
válasz erre | email2004-02-20 22:38:04
Massimo és Zsandatara, köszi a választ, email ment.
sorszám: 697 (5812)
(előzmény: Massino, 2004-02-20 14:29:25)

 
 
_béla
válasz erre | email2004-02-20 22:18:59
hát ez az hogy még nem vettem meg és az eredetvizsgátol parázok.
:)
hy
sorszám: 696 (5810)
(előzmény: kustib, 2004-02-20 22:09:34)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-02-20 22:09:34
Szarni rá! Nekem is ilyen! Sőt, asszem az első számjegyemet fel se lehet ismerni! Ilyen! A kutyát nem érdekli onnantól, hogy az eredetiségvizsgán esetleg megnézik, de azt is kétlem!

Üdv: TiB
sorszám: 695 (5809)
(előzmény: _béla, 2004-02-20 19:22:25)

 
 
_béla
válasz erre | email2004-02-20 19:22:25
Sziasztok
Venni szeretnék 1 ETZ 250 est és megnétem 1et
az volna a kérdésem hogy a motorszámnal
a számok ajai sokkal jobban be vannak sülyedve mint a tetelyi a tatején szépen vékonyan vannak beütve de az aljuk nagyon be van sülyedve, ez igy gyári? Mert nekem az jutot először az eszembe hogy mintha nem merőlegesen tartottták volna a számeütőt.
Ti mit gondolotok?
előrre is köszi
sorszám: 694 (5802)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-20 14:29:25
szabgab!
Úgy láttam Zsandatara felajánlotta hogy van neki, de ha az nem jó vagy mittom én akkor tudok egy bontót ahol én is vettem. Fékkarral együtt volt egy 10-es. Csak ez pesti...
sorszám: 693 (5791)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-02-20 13:59:11
SzabGab!

Teljes fékem van, ha érdekel, csak a fékkar két-ujjas (nem gyárilag :-))

Zs.
sorszám: 692 (5789)
(előzmény: szabgab, 2004-02-20 13:30:36)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-02-20 13:50:41
Jah! És új fékhengert cakk-und-pakk 15-ért láttam boltban... Kicsit irreális! Én próbálkoznék tovább vmi szimmeringes megoldással!

Üdv: mégeccer!
sorszám: 691 (5788)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-02-20 13:48:55
Fishi! Te kép alapján megmondod, hogy milyen gumiból van??? Nem akarok veled kötözködni, mert bírom a búrád, csak ez a kérdés felmerül bennem! :))))

Egyébként tök lényegtelen, ahogy hallgatom Szabgabnál egész más zűr lehet! :(

Üdv: TiB
sorszám: 690 (5787)
(előzmény: fisi, 2004-02-20 11:53:45)

 
 
szabgab
válasz erre | email2004-02-20 13:30:36
Egyébként nincs valakinek egy eladó, ÖSSZESZERELT komplett föfékhengere, ami nem ereszt? Lehet új is, használt is.
sorszám: 689 (5785)

 
 
szabgab
válasz erre | email2004-02-20 13:27:26
Ha egy hónap alatt megdagadna, akkor igazad lehetne, de 5 perc alatt nem dagad meg.Amit egy hónap után kiszedtem, nem volt deformát egyébként. A karcos hengerfal max. rossz fékhatást okozhatna. A dugattyú új, nem karcos, a szimmeringgel érintkezö résznél sem. viszont van oldalirányú játéka, több, mint amennyit én jónak vélnék. Mikor a fékkart elkezdem húzni, a dugattyút elöször egy kicsit hátrafelé mozdítja, csak azután befelé. Szerintem egy pontos célszerszámmal nyomom be a szimmeringet a helyére.
sorszám: 688 (5784)
(előzmény: kustib, 2004-02-19 18:43:16)

 
 
szabgab
válasz erre | email2004-02-20 13:17:14
Jó, de mikor az autón légtelenítek, akkor nem tünt fel, hogy spriccel.
sorszám: 687 (5782)
(előzmény: Zsandatara, 2004-02-19 18:14:08)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-02-20 11:53:45
A babit munkaba jarni vettem,de meg benne van az eredeti 2sebesseges valto,azzal szivok ...
A keppel meg azert mesz valamire,mert az anyaga kinezete volt a kerdes. Az meg azert latszik rajta nem?'

Fisi
sorszám: 686 (5778)
(előzmény: kustib, 2004-02-20 09:22:51)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-02-20 09:22:51
Azt tudom, Fisi, hogy van kép a szimmeringedről, de azzal nem megy sokra az ember fia, hogy látott egy képet róla.... :)

És minek neked a babetta??? Mert ahogy hallom csak szívsz vele folyamatosan! :( Vagy szeretsz bringázni? :)

Üdv: TiB
sorszám: 685 (5776)
(előzmény: fisi, 2004-02-20 00:00:18)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-02-20 00:00:18
Koszi!

Sajna a babettaval tele van az osszes faszom,folyton rosszallkodik a v?lt?ja...
Hiaba Jawa...
az Mz viszont egy alom!:)


fisi
sorszám: 684 (5774)
(előzmény: _béla, 2004-02-19 22:45:07)

 
 
_béla
válasz erre | email2004-02-19 22:45:07
Hello
Fisi... +emelem az öszes kalapom az összes mocid előtt. :)
hy
sorszám: 683 (5772)
(előzmény: fisi, 2004-02-19 20:46:09)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-02-19 20:46:09
Irány az oldalam!!
http://kep.tar.hu/fisi

Kellékek segédanyagok!
Ott megtalálod!! Már 3 éve bent van és semmi gond vele!! (kopp- kopp)

Fisi
sorszám: 682 (5769)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-02-19 18:43:16
Na, akkor valszeg ezért ereszt, mert csapágyboltok nem tartanak fékolajálló szimmeringet! És az egyéb szimmeringek megdagadnak, meg kinyúlnak, meg mittomén milyen szörnyűségeket csinálnak fékolaj hatására! De az is lehet, hogy beszerelésnél megnyomtad/eldeformálódott, vagy dugattyú fala karcos, vagy a henger fala karcos, vagy mindkettő! :(

Üdv: TiB
sorszám: 681 (5766)
(előzmény: szabgab, 2004-02-19 18:00:49)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-02-19 18:14:08
Naná, hogy spriccel! Az a dolga. Légtelenítani csak LASSAN, szépen, ahogy a...
sorszám: 680 (5762)
(előzmény: szabgab, 2004-02-19 18:00:49)

 
 
szabgab
válasz erre | email2004-02-19 18:00:49
Hogy fékolajálló-e az nem derülhetett ki, mert rögtön eresztett. Vagy valamit nagyon elszúrok, vagy az öntvényben van valami rosszul. Egyébként jó a fék, csak hát... Egyébként mezei csapágyboltban vettem. Ha nincs becsukva a fékolajtartályotok, Nektek is spriccel felfelé a fékkar meghúzásakor?
sorszám: 679 (5760)
(előzmény: kustib, 2004-02-19 08:14:25)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-02-19 08:55:24
Bár nem nekem szántad a kérdést, megpróbálok segíteni.

Én a Futár Petinél kaptam duplaajkasat, Huber gyártmányt, de azt elcsesztem beszerelésnél és vettem egy másikat Cegléden. Asszem ez pedig olyan, mint amilyen Fisi oldalán van.

Az olajállósága pedig majd kiderül
sorszám: 678 (5745)
(előzmény: kustib, 2004-02-19 08:14:25)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-02-19 08:14:25
Szabgab!

Hol vetted a szimmeringet??? Merthogy én égen földön kerestem, és nem találtam olyan szimmeringet, amelyik duplaajkas, és bírja a fékolajat! Pedig a legnagyobb cégeknél kerestem! Szóval valószínűsítem, hogy te sem kaphattál duplaajkast, fékolajállót! Mert, ha van is ez a méret pl. Futár Petinél, az is csak szimpla! És az bírja! Érted, mire célozgatok?

Üdv: TiB
sorszám: 677 (5744)
(előzmény: szabgab, 2004-02-18 23:29:53)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-02-19 01:29:00
Hali!
A garázsban van egy fölös TS 125-ös MZ-m. Elég rossz állapotban van a kicsike, egy kis optikai tuning nem ártana:
Hogyan lehetne szerintetek mindkét oldalra kipuffot rakni, meg a kipuffok végét kb. ülésszintre felemelni? Ja és ha lehet olcsó ötletek előnyben!
sorszám: 676 (5740)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-02-19 01:24:40
steelheart6!
Nekem nem az a gondom, hogy nincs rezóm, itt áll a szekrény tetején a szobámban, csak próbálok jobbat keresni feltéve, hogy olcsón van.
sorszám: 675 (5739)
(előzmény: steelheart6, 2004-02-17 23:53:06)

 
 
Lufy
válasz erre | email2004-02-18 23:42:00
Tike thx...
sorszám: 674 (5733)
(előzmény: tike, 2004-02-18 10:47:50)

 
 
szabgab
válasz erre | email2004-02-18 23:29:53
Szerintetek lehet-e valahol szerelt komplett föfékhengert kapni? Elegem van az egészböl. Már negyedszer raktam össze, minden darabja új, duplaajkas szimmering, mégis csöpög. 8-(
sorszám: 673 (5732)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-02-18 22:47:48
na az speciel nekem sincs! de mákomra olyan helyen dolgozom ahol talán csak cnc maró nincs.és a fickók akik rajtuk dolgoznak valaminő homályos okból kedvelnek.így elnéző mosollyal nyugtázzák a legvadabb ötleteimet is.

tomóka
sorszám: 672 (5731)
(előzmény: steelheart6, 2004-02-18 22:33:58)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-02-18 22:33:58
Hali!

Navégre hogy elrendeztétek. Én nem vagyok rezóból valami nagy májer, de az biztos hogy ami nekem van az bevált, a Remus egyébként sem arról híres, hogy szar dolgokat csinál. Egyébként én is nekiállnék ilyen dolgoknak mint tomóka, de sjna nincs hegesztőm, és ez elég nagy akadály. A szakértelmet meg az ember folyamatosan fejleszti, ha ilyen gépekkel foglalkozik. Ja meg bátorság is kell, nekem fogalmam nem volt hogy néz ki belülről egy motorblokk, míg szét nem szedtem az enyémet. Szal nemtudom mit akartam ebből kihozni, de azért jó hogy leírtam.

Széles utat!
sorszám: 671 (5729)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-18 21:50:45
Oksa...
sorszám: 670 (5726)
(előzmény: tomóka, 2004-02-18 16:47:49)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-02-18 16:47:49
szent a béke!

tomóka
sorszám: 669 (5704)
(előzmény: Massino, 2004-02-18 16:35:39)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-18 16:35:39
Az én részemről tisztázva van a dolog, nem is lett volna semmi ha egy pár sorral többet írsz és bővebben kifejted a véleményed, módszered meg azt hogy mi nem tetszett a bolti rezonátorban.
Elismerem hogy túlreagáltam a dolgot, és azt is hogy megkérdőjeleztem tudásod ezen a téren, de ez szintén az információ hiánynak tudható be...
Remélem így kvittek vagyunk.

sorszám: 668 (5702)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-02-18 14:50:10
ajaj már fikázzuk egymást!! és ez nem jó.nem sértődtem meg,de azt rosszul tűröm ha megkérdőjelezik a tudásom.nyújtanám békülő jobbomat de ez virtuálisan elég nehéz.megpróbálom szóban . leszóltam a bolti rezót mert az a példány ami nekem jutott nem volt éppen a minőség netovábbja,és nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.pedig én bizakodtam!azt be kell látnod , hogy nem mehetek be a boltba azzal a felkiáltással, hogy:adjatok nekem egy rezót ami
-etz250-re való
-6000-nél van a nyomatékcsúcsa
-egyenletes teljesítményleadást biztosí a teljes fordulatszámtartományban
-közúti közlekedésre alkalmas
ilyent v. csináltatok v. csinálok.csoró létemre az utóbbi a nyerő.ez a verzió nem kerül pénzbe csak időbe arról nem is beszélve, hogy ha elrontom v nem olyan hatást gyakorol a motorkarakterisztikára mint szeretném adok neki ívet (csináltatásnál ez plussz pénz!)és megprábálom újra.mekkora kavarodást okozhaz néhány rosszul megválasztott szó! más szemében nagyképűségnek tűnhet az ami nekem természetes,hogy rendelkezem a szükséges eszközökkel és képességekkel és nem vagyok más mesteremberekre utalva.
remélem sikerült tisztázni a szitut.

ui. műszaki téren tényleg "király" vagyok,és főleg szerény!! he-he

tomóka
sorszám: 667 (5700)
(előzmény: Massino, 2004-02-18 11:22:42)

 
 
tike
válasz erre | email2004-02-18 12:06:47

666 :)
sorszám: 666 (5696)

 
 
tike
válasz erre | email2004-02-18 12:06:22
Bár nem volt még kezem ügyében bolti rezo, de mindenkitől azt hallottam, hogy gányolva van az egész. És hiába is tervezték meg szakemberkék, ha Józsibáék nem ugy gyártják le, ahogy kellene...

tike.
sorszám: 665 (5695)
(előzmény: Massino, 2004-02-18 11:22:42)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-18 11:22:42
Na most akkor tomóka csak hogy lehűtselek!
Ha elolvasnád mit írtál rájönnél miről pofázok. Összeadtál, kivontál meg minden és kiszerkesztetted a lemezt!!! Ezt írtad... Gratulálok!
A másik hogy a rendes boltbi cuccot egyből leszóltad, biztos nagy király vagy és néhány nap alatt felülmúltad az erre szakakosodott szakembereket, akik véleményem szerint tervezték a rezonátort is.
Úgyhogy elolvastam amit írtál, bár lehet hogy fölösleges volt mert csak fölbasztad az agyam ezzel a nagy felháborodásoddal.De tudodmit, ne haragudj ha megsértettem érzékeny kis lelked...
sorszám: 664 (5692)

 
 
tike
válasz erre | email2004-02-18 10:47:50
Hi!

A Zichy utcai futár motoros boltban van, kb 5-6-7 eHUF lehet a kisebb méretű. Én ilyet vettem oldalra, középre pedig a nagyobbat. képet találsz róla itt: tike.xw.hu

tike.
sorszám: 663 (5688)
(előzmény: Lufy, 2004-02-17 23:14:42)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-02-18 10:46:11
KEDVES massino!

sem a szakértelemben , sem az odafigyelésben nem volt hiány.olyan érzésem van , hogy te leszarod mit pofázok it és csak lököd a magadét.az előző házzászólásaimban ilyen kifejezések fordultak elő mint "tervezés,szerkesztés".minden átalakítás előtt el szoktam merülni a témában, és mire a kivitelezésre kerül a sor szerteágazó ismeretekre teszek szert.ezek nélkül neki se állnék!

millíó csók
tomóka
sorszám: 662 (5687)
(elözmény: Massino, 2004-02-16 00:07:49)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-02-17 23:53:06
Hi!

Mondtam én hogy biztos van valakinek rezója eladó. Csak kicsit utánna kell járni. De érdemes.

Csao!
sorszám: 661 (5682)

 
 
Lufy
válasz erre | email2004-02-17 23:14:42
Haller!
250-es ETZ-re keresek oldaldoboz párt, ami se nem túl drága, se nem túl ronda. Ha van valakinek ilyen, vagy tudja hol lehet kapni, az megdobhatna az infoval, vagy itt, vagy mélben...
előre is thx...
sorszám: 660 (5679)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-02-17 22:40:09
Hajrá a szótárral kapcsolatban

Asszem én már ellőttem az utóbbi időben 1-2 hasonló szaxavat :-)
sorszám: 659 (5678)
(előzmény: furfarag, 2004-02-17 22:19:54)

 
 
furfarag
válasz erre | email2004-02-17 22:19:54
spirálrőgzítőkiállóizémizé :-) = fordulatszám mérő kihajtás.
Azt hiszem csinálok egy szocimotoros
szleng szótárat:-))
sorszám: 658 (5674)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-02-17 22:03:55
Végignéztem(!) az indexes MZ fórumot, de nem akdtam az átalakítás nyomára...
Egy srác kérdezte meg szintén TS250/1-el kapcsolatban, de nem kapotr rá választ :( Azért én folytatom a kutatást. Most apróhirdetéseket nézek, és akinél azt látom, hogy TS250+12V annak írok emilt, hogy ugyan írja meg már nekem az ő módszerét.
sorszám: 657 (5670)
(elözmény: Massino, 2004-02-16 23:00:43)

 
 
andris
válasz erre | email2004-02-17 18:45:21
2db eladó rezonátorom is van.Az egyik 125-ösre,a másik 250-esre.2500 ft/db áron adom.És keresek pentium 4-es gépet mindennel együtt.Ha valakit érdekel írjon.Üdv.
sorszám: 656 (5654)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-17 09:53:56
Akkor megoldható... EZ a lényeg. :)
sorszám: 655 (5647)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-02-17 00:00:47
A kapcsoló ugyanaz, úgyhot mehet középre. Akkora különbségek nincsenek szóló és Deluxe között
sorszám: 654 (5643)
(előzmény: Massino, 2004-02-16 23:26:11)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-02-16 23:58:36
spirálrőgzítőkiállóizémizé = az a valami, amire gondoltál, vagyis a spirálhajtó külső burkolata.
A szólókivitel dekknijén egy lap van odacsavarozva, mert a kupplungot ott is állítani kell. Ennek a helyére teszed a deluxe meghajtóját + a csavart a ft. végére, ami csavar :-)

Trivi? És egyáltalán jól gondolom?
sorszám: 653 (5642)
(elözmény: Massino, 2004-02-16 22:57:05)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-02-16 23:52:18
TSeknél a gyujtáskulcsot a lámpába kell dugaszolni.
sorszám: 652 (5641)
(előzmény: Massino, 2004-02-16 23:26:11)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-02-16 23:26:11
Még egy dolog!Én azt nem értem hogy ha vesz egy delux óratartót akkor hol lesz a kulcslyuk? Mert a simán a ford.mérő helyett van a gyújtáskulcs helye. Nem?
Azt középre valahogy át lehet vezetni?
Tegye fel a kezét aki érti mit pofázok. :)
sorszám: 651 (5640)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-02-16 23:13:34
EZ MEG HOGY 650. LEGYEK!!!!!!
sorszám: 650 (5638)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu