:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Naná, hogy spriccel! Az a dolga. Légtelenítani csak LASSAN, szépen, ahogy a...
Hogy fékolajálló-e az nem derülhetett ki, mert rögtön eresztett. Vagy valamit nagyon elszúrok, vagy az öntvényben van valami rosszul. Egyébként jó a fék, csak hát... Egyébként mezei csapágyboltban vettem. Ha nincs becsukva a fékolajtartályotok, Nektek is spriccel felfelé a fékkar meghúzásakor?
Bár nem nekem szántad a kérdést, megpróbálok segíteni.
Én a Futár Petinél kaptam duplaajkasat, Huber gyártmányt, de azt elcsesztem beszerelésnél és vettem egy másikat Cegléden. Asszem ez pedig olyan, mint amilyen Fisi oldalán van.
Az olajállósága pedig majd kiderül
Szabgab!
Hol vetted a szimmeringet??? Merthogy én égen földön kerestem, és nem találtam olyan szimmeringet, amelyik duplaajkas, és bírja a fékolajat! Pedig a legnagyobb cégeknél kerestem! Szóval valószínűsítem, hogy te sem kaphattál duplaajkast, fékolajállót! Mert, ha van is ez a méret pl. Futár Petinél, az is csak szimpla! És az bírja! Érted, mire célozgatok?
Üdv: TiB
Hali!
A garázsban van egy fölös TS 125-ös MZ-m. Elég rossz állapotban van a kicsike, egy kis optikai tuning nem ártana:
Hogyan lehetne szerintetek mindkét oldalra kipuffot rakni, meg a kipuffok végét kb. ülésszintre felemelni? Ja és ha lehet olcsó ötletek előnyben!
steelheart6!
Nekem nem az a gondom, hogy nincs rezóm, itt áll a szekrény tetején a szobámban, csak próbálok jobbat keresni feltéve, hogy olcsón van.
Szerintetek lehet-e valahol szerelt komplett föfékhengert kapni? Elegem van az egészböl. Már negyedszer raktam össze, minden darabja új, duplaajkas szimmering, mégis csöpög. 8-(
na az speciel nekem sincs! de mákomra olyan helyen dolgozom ahol talán csak cnc maró nincs.és a fickók akik rajtuk dolgoznak valaminő homályos okból kedvelnek.így elnéző mosollyal nyugtázzák a legvadabb ötleteimet is.
tomóka
Hali!
Navégre hogy elrendeztétek. Én nem vagyok rezóból valami nagy májer, de az biztos hogy ami nekem van az bevált, a Remus egyébként sem arról híres, hogy szar dolgokat csinál. Egyébként én is nekiállnék ilyen dolgoknak mint tomóka, de sjna nincs hegesztőm, és ez elég nagy akadály. A szakértelmet meg az ember folyamatosan fejleszti, ha ilyen gépekkel foglalkozik. Ja meg bátorság is kell, nekem fogalmam nem volt hogy néz ki belülről egy motorblokk, míg szét nem szedtem az enyémet. Szal nemtudom mit akartam ebből kihozni, de azért jó hogy leírtam.
Széles utat!
Az én részemről tisztázva van a dolog, nem is lett volna semmi ha egy pár sorral többet írsz és bővebben kifejted a véleményed, módszered meg azt hogy mi nem tetszett a bolti rezonátorban.
Elismerem hogy túlreagáltam a dolgot, és azt is hogy megkérdőjeleztem tudásod ezen a téren, de ez szintén az információ hiánynak tudható be...
Remélem így kvittek vagyunk.
ajaj már fikázzuk egymást!! és ez nem jó.nem sértődtem meg,de azt rosszul tűröm ha megkérdőjelezik a tudásom.nyújtanám békülő jobbomat de ez virtuálisan elég nehéz.megpróbálom szóban . leszóltam a bolti rezót mert az a példány ami nekem jutott nem volt éppen a minőség netovábbja,és nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.pedig én bizakodtam!azt be kell látnod , hogy nem mehetek be a boltba azzal a felkiáltással, hogy:adjatok nekem egy rezót ami
-etz250-re való
-6000-nél van a nyomatékcsúcsa
-egyenletes teljesítményleadást biztosí a teljes fordulatszámtartományban
-közúti közlekedésre alkalmas
ilyent v. csináltatok v. csinálok.csoró létemre az utóbbi a nyerő.ez a verzió nem kerül pénzbe csak időbe arról nem is beszélve, hogy ha elrontom v nem olyan hatást gyakorol a motorkarakterisztikára mint szeretném adok neki ívet (csináltatásnál ez plussz pénz!)és megprábálom újra.mekkora kavarodást okozhaz néhány rosszul megválasztott szó! más szemében nagyképűségnek tűnhet az ami nekem természetes,hogy rendelkezem a szükséges eszközökkel és képességekkel és nem vagyok más mesteremberekre utalva.
remélem sikerült tisztázni a szitut.
ui. műszaki téren tényleg "király" vagyok,és főleg szerény!! he-he
tomóka
Bár nem volt még kezem ügyében bolti rezo, de mindenkitől azt hallottam, hogy gányolva van az egész. És hiába is tervezték meg szakemberkék, ha Józsibáék nem ugy gyártják le, ahogy kellene...
tike.
Na most akkor tomóka csak hogy lehűtselek!
Ha elolvasnád mit írtál rájönnél miről pofázok. Összeadtál, kivontál meg minden és kiszerkesztetted a lemezt!!! Ezt írtad... Gratulálok!
A másik hogy a rendes boltbi cuccot egyből leszóltad, biztos nagy király vagy és néhány nap alatt felülmúltad az erre szakakosodott szakembereket, akik véleményem szerint tervezték a rezonátort is.
Úgyhogy elolvastam amit írtál, bár lehet hogy fölösleges volt mert csak fölbasztad az agyam ezzel a nagy felháborodásoddal.De tudodmit, ne haragudj ha megsértettem érzékeny kis lelked...
Hi!
A Zichy utcai futár motoros boltban van, kb 5-6-7 eHUF lehet a kisebb méretű. Én ilyet vettem oldalra, középre pedig a nagyobbat. képet találsz róla itt: tike.xw.hu
tike.
KEDVES massino!
sem a szakértelemben , sem az odafigyelésben nem volt hiány.olyan érzésem van , hogy te leszarod mit pofázok it és csak lököd a magadét.az előző házzászólásaimban ilyen kifejezések fordultak elő mint "tervezés,szerkesztés".minden átalakítás előtt el szoktam merülni a témában, és mire a kivitelezésre kerül a sor szerteágazó ismeretekre teszek szert.ezek nélkül neki se állnék!
millíó csók
tomóka
Hi!
Mondtam én hogy biztos van valakinek rezója eladó. Csak kicsit utánna kell járni. De érdemes.
Csao!
Haller!
250-es ETZ-re keresek oldaldoboz párt, ami se nem túl drága, se nem túl ronda. Ha van valakinek ilyen, vagy tudja hol lehet kapni, az megdobhatna az infoval, vagy itt, vagy mélben...
előre is thx...
Hajrá a szótárral kapcsolatban
Asszem én már ellőttem az utóbbi időben 1-2 hasonló szaxavat :-)
spirálrőgzítőkiállóizémizé :-) = fordulatszám mérő kihajtás.
Azt hiszem csinálok egy szocimotoros
szleng szótárat:-))
Végignéztem(!) az indexes MZ fórumot, de nem akdtam az átalakítás nyomára...
Egy srác kérdezte meg szintén TS250/1-el kapcsolatban, de nem kapotr rá választ :( Azért én folytatom a kutatást. Most apróhirdetéseket nézek, és akinél azt látom, hogy TS250+12V annak írok emilt, hogy ugyan írja meg már nekem az ő módszerét.
2db eladó rezonátorom is van.Az egyik 125-ösre,a másik 250-esre.2500 ft/db áron adom.És keresek pentium 4-es gépet mindennel együtt.Ha valakit érdekel írjon.Üdv.
Akkor megoldható... EZ a lényeg. :)
A kapcsoló ugyanaz, úgyhot mehet középre. Akkora különbségek nincsenek szóló és Deluxe között
spirálrőgzítőkiállóizémizé = az a valami, amire gondoltál, vagyis a spirálhajtó külső burkolata.
A szólókivitel dekknijén egy lap van odacsavarozva, mert a kupplungot ott is állítani kell. Ennek a helyére teszed a deluxe meghajtóját + a csavart a ft. végére, ami csavar :-)
Trivi? És egyáltalán jól gondolom?
TSeknél a gyujtáskulcsot a lámpába kell dugaszolni.
Még egy dolog!Én azt nem értem hogy ha vesz egy delux óratartót akkor hol lesz a kulcslyuk? Mert a simán a ford.mérő helyett van a gyújtáskulcs helye. Nem?
Azt középre valahogy át lehet vezetni?
Tegye fel a kezét aki érti mit pofázok. :)
EZ MEG HOGY 650. LEGYEK!!!!!!
DINO:
A rezót, mint már említettem egy havertől vettem Siklóson. A típusáról foggalmam nincs, ára négy rugó volt, használt, de nagyon jó állapotú. Esetleg megpróbálkozhatok utánanézni, hátha van még valakinek hasonló eladásra. Nekem volt itthon egy magyar gyártmány (nem króm), eladtam egy ETZs havernak 3E-ért. Annak magasabb a hangja, de jól megy. Kisebb rajta a hátsó dob, vagy mi. Lefestette mattfeketére, és jól néz ki. Sztem kérdezősködj, hátha van valakinek!
Sok szerencsét!
Üdv!
Egyébként lehet rosszul, de úgy emléxem hogy 12V-ra átalakítás már volt téma az indexes fórumon még anno valamikor. Aztán lehet hogy csak találgatózok. :)
De olyan luk az nincs a denkin szerintem, szal az is kell rá hogy bele lehessen kötni a spirált.
Aakos jegyzetelsz? :))
Nem sok minden kell (szerintem)
Csak az a csavar a főtengely végéről, ami a sporált hajtja, meg a spirálrőgzítőkiállóizémizé :-) Még dekknit sem kell cserélni, ha így van
Na meg egy spirál is kell az összeköttetéshez, és ez tuti :-) Szólókivitelnél ez sem szériatartozék
Na erre gondoltam először én is hogy simán csak egy delux óratartó kell, de aztán össze lettem zavarva. :) Aztán már csak a kihajtást kell valahogy megoldani.
Nem veszem az adást. Magát az órát hova? Hát veszel/szerzel egy deluxe óratartót, és oda.
A 12 voltról: Ha meg tudod oldani OK, de én sokat nem bajlódnék vele. Főleg, hogy nem értek az elektronikához
Van egy-két TS a galériában. Bár közeli kép nincs köztük. Az alap verzión a kormányt két heveder vagy bilincs vagy miafene fogja le 4 csavarral. A kmóra pedig bent figyel a lámpában. A Deluxokon pedig a lefogatóbigyulák vannak meghosszabbítva előre, ezek egy keretben végződnek, és ebben ül a két műszer.
http://www.mz-b.de/ts250/tafel16.htm
A kihajtást biztos át kell operálni, de a szemem előtt az én ETZ-m megoldása van (delux), és nem vágom hogy hova lehetne tenni normál változaton a ford. mérőt.
Látni kéne egy ts-t. :)
Ja aakos képekről is beszéltél, azt tedd fel ide a galériába. Gondolom hygy-nek kell szólni.
Értelmezem én:
Az ETZ-s Mickeyegérhez hasonlóan van megoldva. :-)
Szerintem meg lehet oldani a fordszámmérőt, csak a kihajtást kell átoperálni egy DeLuxe-ról.
Köszönöm a válaszod. :)
A fordulatszámmérőt nem egészen értem...
Deluxe TS-eken ha jól tudom a műszerek tartói a 2 kormány-leszorító heveder(?) helyére kerülnek, csak meg vannak hosszabbítva előre és ott ül rajta a két óra. (Nem tudom ezt rajtam kívül tudja-e valaki értelmezni :) ) Ha más nem marad, végül is jó a led is, de reménykedem hogy nem lehetetlen megcsinálni.
Mert mztrophy (alias Kati) arra írta, hogy a blokkhoz jó.
De a blokkról leszedni a festéket jó a kromofág gondolom...
Már csak azt nem tudom hogy előzményként mért Ratbikert írt ki...
Tényleg ezt csinálja a kromofág, HA nem mosod utána le jó mosószeres vízzel.
Ja fordulatszámmérő!
Hát én nem hiszem hogy át lehet alakítani hogy legyen rajta. Ehhez ugyanis kell ford.szám kihajtás a blokkon, meg a Deluxokon középen van a kulcs helye, és így van hely a ford.szám mérőnek. De ha át lehet akkor biztos fog valaki írni ez ügyben.
Na megtaláltalak! :) Hát végülis az a gép sem mai csirke már, de ha beindítod és mész vele, észre fogod venni hogy kell-e generálozni. Ha jól tudom kb. olyan 18-20 ezer km-enként szokott kelleni nagyobb felújítás, de ez használatfüggő. Ha tényleg jó a blokkja akkor 250-es lévén olyan 120-at kéne mennie. Ha elsőre nem is megy ennyit gyújtásállítással, karbiállítással javíthatsz a dolgokon. Mondjuk ilyen sok állás után ne hajtsd meg egyből, szoktasd a menethez.:)De ha berúgod és csörög, meg nem igazán bírja magát akkor nem úszod meg blokkszétrántás nélkül.
Azt nem tudom hogyan lehet 12V-osra átalakítani, biztos át kell huzalozni az egészet meg ilyesmi. De levizsgáztatni le lehet. Meg az első kereket is nyugodtan kicserélheted nagyobbra, ha neked úgy jobban tetszik.A lényeg hogy fogjon a fék, világítson, és ne legyen lopott. :) Meg úgy ránézésre látszon hogy foglalkozol vele...
Lánckifőzés:
Én még nem csináltam,csak az egyik barátom,de azt hiszem ő sima gépzsírt használt,legalábbis az biztos jó,amivel a láncot amúgy is be lehet kenni.
Kromofág:
Csak akkor szabad használni,ha nem mostanában akarod lefesteni,mert irtó nehezen távolítható el és az új festést is leszedi (felhólyagosodik). Ezt most mondta nekem egy karosszériás srác.
Bátyámnak van 2 veterán kocsija,teljes felújításra várnak és mivel újra lesznek fényezve,csak a drótkefés (kézi vagy gépi) megoldás alkalmazható.
Rezo:
Sok függ attól is,hogy a könyökcső mennyire nyúlik be a dobba,mert máris máshová kerül a visszaverődési pont!!
byee
Na jó azért olyan hosszú nem volt, de egy oldallal ezelőtt megtalálod.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|