:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
hali! komkrétan honnan szivárog? bár ez mindeggy. a tömítés mindkét oldalát kend be gumiámmal.mekem ez bejött.
tomóka
Sziasztok,
ETZ250 nél felújítás utána a blokkból az ojaj szivárog :((
napi pár csepp :( mit tegyek? A tömítések újak, a csavarok bikán meghúzva..
Sziló? :)
OK, megnéztem, de azért az mégsincs táblázatos, rendezett formában.
Hát hogy kapsz-e rá mindenféle kapcsolót, gázkart meg ilyeneket,az attól is függ hogy laksz. Mert én leginkább pesti boltot tudok mondani ahol tuti kapsz. És ez a már sokszor említett Futár motoros bolt.
A küllőzés pedig nem olyan egyszerű dolog, szóval inkább ajánlom hogy szakihoz vidd.
Az első dolgom lesz az ülés levétele és ujrahuzatása, a szembeszomszéd kárpitost ismerve ez lesz a leghosszabb idő. A kerekekkel menjek egyből szakemberhez? Hogy megy ez a "küllőztetés"? A kéknek is elég rozsdásak voltak a küllői, arról drótkefével szedtem le, de azt a munkát még egyszer nem kívánom... Ha csak az esztétikával meg az üzemanyag-rendszerrel lesznek gondok(szutyok a porlasztóban/tankban) az nem baj, azzal még ugy-ahogy elboldogulok, csak a blokkot ne kelljen felújítatnom... Adtam fel ugyan hirdetést, de eddig nem kaptam választ sehol sem, úgyhogy lehet hogy kénytelen leszek 1pár új alkatrészre beruházni... Kormányt, gázkart, kapcsolókat kapok rá valahol?
Nem baj, úgy is szar az idő, legalább elfoglalja magát! :))))
Fisi
Hát aakos lesz vele dolgod, eléggé megviselte az idő. Nem fogsz unatkozni az tuti. :)
Hi!
Nekem a Trophyban bejött az NGK BP6HS, az isolator 20km után meghalt, de előtte se volt jó.
Brisket meg boscht nem próbáltam.
Üdv!
Hello!
Feltettem pát képet a mocikról, http://kep.tar.hu/aakos
A kék egyben van, megy is, a piros olyan állapotban van, ahogy látszik. (Legalábbis remélem, nem láttam 2 hónapja. :) )
Hehe:) ez nekem tavaly előtt volt. De a lényeg hogy ha megvan a moci akkor pöpec legyen aztán elmegy akárhova a megfelelő odafigyeléssel!
Nekem Trophy 125-ösöm van, lehetne inkább 250 de na ez is jobb mint a semmi!
Jó neked!
Én egyelőre még csak arról álmodom hogy nagybátyám elhozza a 250-est Berettyóujfaluból és nekiállhatok...
Egyébként a boltok összeírását (meg mást is) már elkezdtük Semivel, le is írtam ide "anno" a címet: mz.uw.hu
Páran már regisztráltak is.
Hali!
Nekem a bosch bevált, de csak az MZ-be. A Simson nem indult vele meg ha be is indult nem úgy ment ahogy kell:(
u.i.: Nem tudjátok mikor lesz jóidő?? Tegnap már azt álmodtam hogy 30fok van és motorozok egy találkozóra!!!!!? Ez már nem normális:)))
Kaptam egy Bosch W7BC gyertyát. Van köztetek olyan,aki találkozott már ilyennel?
Na, ez a bótlista egy baromi jó ötlet! Küldenék címet, de csak hármat tudok, kettőt a Zichyben, egyet az Ó utcában! :)
Hál'istennek baromi könnyen indul! Három rugás szivatóval, gyújtás, és pöccre már megy is! :) Akkor még várok kicsit az alapjáratra! :) Csak mondjuk baromi kellemetlen, hogy fékezés közben még a gázra is figyelni kell! :(
Áldom az eszem, hogy tegnap megjárattam! Itt is (Solymár) szakad ez a kibebaszott hó!!!!!! A héten minden nap esett, aztán elolvadt! Kééééész! Hülye ez az időjárás!
Pá: TiB
Szabgab ez jó ötlet.Én is régóta keresem azt a motortemetőnek nevezett helyet,ahol a haveromék állítólag jártak,itt pesten.Hugyér szarér adtak mindent.A címet persze nem tudták megmondani.Várom a listát.Jó munkát.
Ui.:itt már lassan 20 centis lesz ez a kurva hó,és csak szakad egyfolytában.
TiB!
Az alapjárat miatt neaggódj! Az én Trophymon fúrás után kb 300 km után lett "normális" alapjárat, most kb 500km van benne, de még mindig nem tökéletes. Ja és nekem az elején hidegen-melegen nehezen indult. Az ilyen gondjaim már megszüntek.
Az idő meg bekephatja, itt már kb 15centi hó van, mérnemtudottez decemberbeesni, amikor úgyis szét volt borítva a gép.
Arra gondoltam, hogy jó lenne egy listát csinálni a motoralkatrészboltokról, bontókról. Hogy ne csak kívánságaim legyenek (ezen oldal tulajdonosai is ezt javasolták), kézbe veszem az ügyet. Kérek mindenkit, hogy aki ismer boltot vagy bontót, ahol MZ alkatrész fellelhetö, írja meg az alanti címre, és én táblázatba foglalom. A bolt neve, címe és valami kis vélemény kéne. Az eredmény pedig itt fog egy menüpontként megjelenni. Mit szóltok hozzá?
szabgab@freestart.hu
Vártam, hogy ki lesz a szemfüles, aki megkérdezi: A háromféle végböl csak kettöjük volt, a harmadik félét - egy anya típusú véget - leszedték a mintául szolgáló régiröl, és ráapplikálták az új fékcsöre.
Az marha jó lenne, Zsandatara!
Mellesleg éreztem is annak a belső polárnak a hiányát rendesen! Máskor lehet, hogy bevágok két felest! :)
Egyébként ez a Zsandatara miből jön? Mert eddig nem sikerült dekódolnom! :)))
Pá: TiB
Egy link angolul tudó, kezdő gyertyadiagnosztikusoknak:
http://sportbikeguy.com/garage/floor/plugread.html
Ha lesz egy kis időm lefordítom, és ha gondolja HyGy beteheti a Szakirodalomba.
Üdv,
Zsandatara
Már megírtam, én voltam hülye (750-es hozzászólás). Azonban általánosan állítható, hogy bizony vannak selejtek és az NGK-ból több fordul elő, mint a BRISK-ből, valamint az is, hogy amint nem tökéletes az égés a hengerben (például beázás miatt gyújtás nélkül jár) a gyertya élettartama rohamosan csökken (Ref.: Zichy utca). Tökéletlen égés okozhat az is, hogy míg nyáron mondjuk a gyári 135-ös főfúvókával megyünk, télen, a dúsabb levegő miatt, érdemes kicserélni nagyobbra, mert ez is ölheti a gyertyát (Ref.: Bambi).
Zsandatara
Emberek vagyounk mink is, csak a bőrünk alatt polár anyag nő :-)
Az alapjáratot én inkább a karbi környékén keresném, de az is igaz, hogy egy kicsit be kell kopnia a blokknak. Az új váltómmal is kellett menni kb. 200 km-t, hogy jó legyen. Tehát ne aggódj, meg hideg is van, nem bejáratós idő.
Üdv,
Zsandatara
Hali!
Na, kivittem az én kis nullkilométeresemet! Megtettem vele 16 km-t, és megállapítottam, hogy a futárok nem is emberek! :) Egészen jól megy! Kis fordulaton nem megy úgy, mint rég, de 4000-4500-5000-en naggyon rendben van! :) Adtam a pofájára rendesen, megy is rendben! A hangja nagyságrendekkel jobb, mint volt, megszűnt a csörgés-zörgés!
Viszont! Alapjáratom naggyon nincs! :( És nem is tudok neki állítani! Ez normális egy naggyon friss blokknál? Vagy aggódjak? Nincs még bekopva, minden súrlódik nagyon, azért lehet ez??? Mondjatok valami tippet!
Köszi előre is! TiB
Az NGK gyertya nekem kb 2 km-t ment, utána vége volt. Lehet, hogy mi ketten vesszük a selejtes gyertyákat? :-)
Na ha rájöttél, hogy miért halnak meg írhatnál, mert én eddig azt hittem, hogy csak véletlen volt, de már akkor kezdek gyanakodni! I-)
ciao
Gábor
De minden csőnek két vége van... Nem??? Na, mindegy! Lényeg, hogy valaki utánajárt ennek! Jól jöhet még egyszer! :)
Üdv: TiB
Szevasztok.Letöltöttem a szervízből a javítási útmutatót a fékhez.Mostmár csak azt várom,hogy hazamehessek és kipróbáljam.Ezt a módszert egyébként még abszolút nem hallottam.Többen is javasoltátok a pumpálást.Hát igen ezt próbáltam én is de teljesen hasztalan.Na majd kiderül hétfőn.Be is számoplok majd az eredményről.Addig is csumi.
4 vég a 4 munkahengernél + 1 a főfékhengernél. az 5. jól mondom?
tomóka
Ez az 5 vég hogy jön ki??? :))))))))))) A hiányzó végnél szájjal is működtethetem a fékemet???? :)))))
Üdv: TiB
gyertya témában lenne egy kérdésen. hallotatok már OREGON gyertyáról? valami amcsi gyártmány.
tomóka
Ez jó :-)))
Egyébként ne törjétek magatokat a gyertyám miatt :), megcsináltam: a dekli koptatta ki a kábelt, és lezárlatolt. Meg már van búvár gyertyapipám is.
Amikor nem légtelenítesz,hanem hagyod,hogy a levegő magától,az idő múlásával távozzon, szaxerűen azt hívják "passzív légtelenítésnek"!
:-)
byee
Köszönöm széken
Szolnokon is csinálnak, majd a jobbat választom
Segítség!
Tegnap óta már a harmadik gyertyám megy tönkre - előbb az itt is ajánlott BRISK, azután két NGK. Egyébkét minden rendben van, ha műxik akkor tök jó, csak néha beázik a pipa. Lehet a beázások és a gyertya tönkremenetelek között ok-okozati összefüggés, vagy csak pont selejteseket veszek? (Most már tudjátok mi lesz, ha kábelkötegpókkal álmodik az ember :-))
Üdv,
Zsandatara
Gexxx!
Megkérdeztem a boltban a gumifékcsövet.
Dedeo autósbolt a Camponával szemben.
Megmondod milyen legyen a vége és hány centis legyen, és ök megcsináltatják. Árat elfelejtettem kérdezni, de a fém fékcsöveket az autóhoz egész barátságos áron csinálták. (5,5 m csö + 5 vég = 6000 Ft)
Zsandatara!
Szerintem röptesd meg a pókod dekni nélkül legalább 80-nal!
Vérbeli motoros..... :) Én hál'istennek túl vagyok annak a kábelkötegnek a cseréjén! :)
Üdv: TiB
u.i.: és szebb álmokat! :)
Verejtékezve ébredtem a ma reggeli álmomból: kábelköteget akartam cserélni és amikor levettem a dekli, hát mit látok? Egy rusnya nagy pók ül bent és szövögeti a kábeleket! Brrrr!
Zsandatara
Csak gondolj bele: Ha lent jön ki és berobban, azt hihetnék Szolnokon, hogy itt vannak az Irakiak :-)
Hááát én bizti nem fogom szivogatni a csövet... Egyszer szó szerint jol megszívtam kannából tankolás közben:)
Megfujtam a csövet, bugyborékolt is trendesen, na mondom joo is lesz, lehet szivni. Csak nem vettem észre hogy közben elmozdult a cső, légbubi lett benne, azt a kis benzint meg jol letüdőztem:)) Még másnap délben is benzinszagut büfiztem....:)
tike.
Mikor csináltam a kettőt kombináltam. Kiszívtam a levegőt, aztán pumpáltam és mikor kemény lett rányitottam a légtelenítő csavart. Egy párszor megcsináltam és fasza lett.
Tike egészen egzakt volt... Én is pont így csinálom! Autónál is, motornál is! Ez a legfajább, és leggyorsabb módszer!
Üdv: mégeccer!
Minek azt szivogatni??? Csak húzni kell a fékkart, mikor kinyitod a légtelenítő csavart! :))) Szerintem ez eccerűbb.... :o
Üdv: TiB
Üdv!
Én amikor csináltam, úgy csináltam, ahogy faterral a kocsi fékrendszerét, és jó lett!
Tegyél lehetőleg átlátszó csövet a légtelenítő csavarra. A csavar zárva, pumpáld fel a féket (kb 8-10x húzd be a kart) majd amikor nem tudod behuzni a kart teljesen, akkor huzd be erősen, tartsd meg, majd csavard ki a légtelenítő csavart. Ha nem folyik több olaj, zárd vissza, s csak ezután engedd el a fékkart!!!
Ezt annyiszor, míg nem pumpálódik fel:)
üdv.: tike.
Az a fék még tényleg levegős. Pumpáld egy kicsit. Ha nem keményedik fel akkor a lenti csavarra tegyél egy csövet és szívd ki a levegőt. Aztán ha már úgy érzed hogy elég akkor ismét pumpálj rá.
De egyébként nekem azt is mondták hogy az Mz fékje magától is légtelenítődik. Le kell venni a tartály tetejét és el kell fordítani a kormányt és egy 1 óra alatt lelégtelenítődik.
De én a szívásos módszert alkalmaztam. Szívtam is vele eleget. :) De legalább tökéletes...
A szervíz menü alatt találsz 1 cikket a témával kapcsolatban, olvasd el és kövesd az utasításokat.
Szerintem még mindig levegős, bár nincs sok tapasztalatom (még) a tárcsafékkel
Szevasztok.Kérdésem:régi fékcső le,új fel,olaj be,lent a légtelenítő csavar ki amíg olaj nem jön,ekkor csavar vissza és a fékem nem fog.Mit csináltam rosszul?Pedig már örültem,hogy valamit egyedül is megtudok csinálmi.Na csá.
Köszi már írtam is nekik.. kicsit nehéz volt de meglett:)
a fő a végeredmény. mostmár csak arra várok hogy válaszoljanak.
"GPZ Kawasaki felső idomjáért 8000.- Ft-ot kértek, de nem kelt el, pedig P.126-os lámpával annak idején nagyon sokat használtak a magyar utakon, hol ETZ-n, hol Jawan."
Ezt valaki kifejtené bővebben?! A felső idom alatt Buny akkor a fejidomot értette, vagy a tank és az ülés mellett húzódó felső idomot? :-O
És ilyet hol lehet beszerezni így piacon kívül?!
Kicsit megmozgatta ám a fantáziámat! :-) Nekem egy 250-esem van egyébként.
köszi a segítséget
ciao
Gábor
Hi!
Ajánlom neked a duma2000@sch.bme.hu vagy a duma2001@sch.bme.hu vagy a duma2002@sch.bme.hu emilcimeket! Ezeket néhány száz villamosmérnök olvassa.... Vmelyik csak segít neked! :) Csak, ha írsz, akkor szólj, hogy nem vagy a levlistán, írjanak magánba! :o
Pápá: TiB
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|