hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 25. csütörtök 
Márk

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

kustib
válasz erre | email2004-03-04 19:58:26
Hi!

Valszeg ennyi állás alatt a főtengelyszimmeringek nem kaptak semmi kenést, ezért kiszáradtak, elöregedtek! Ez viszont azért sux, mert pöcsölődhetsz vele rendesen! :(

A karbid milyen tipusú??? 30N3-1-hez van külön kézikönyv a szakirodalomban, a 30N2-5-höz meg van leírás a szerelési kézikönyvben ugyanitt! :)

Üdv: TiB
sorszám: 831 (6377)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-04 19:08:40
Szevasztok !
A múlt héten vettem egy 250-es ETZ-t. Nagyon szépen néz ki meg tényleg jó állapotban van, csak akadt egy kis problémám :
Sokat állt a vas vagy 10-11 évet és addig vagy 2-3 szor volt beindítva. Múlt héten amikor megvettem kitisztítottam a karburátort bele volt zselésedve az olaj, ezután összeraktam és beindítottam, de nem volt alapjárat, próbáltam állítani rajta meg a levegőn is de nem mentem vele semmire. Pontosan nem is tudom, hogy kell beállítani, de ez még a kisebb probléma volt, mert egy kis idő után 5-10 mp. le is fulladt. Ezután még állítottam rajta annit el is értem, hogy ki tudjam próbálni. Ment mint az őrült de a gázkar húzására nem a legjobbam reagált.
Nem tudnátok segíteni, hogy mi lehet a baja?
Szimmeringeket kéne cserélni vagy a gyújtással van hiba esetleg csak a karbit kéne belőni.
Jó időt mindenkinek !!!!
sorszám: 830 (6376)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-04 18:58:54
Szevasztok !
sorszám: 829 (6375)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-03-04 18:23:56
hali

mennyinek kell lenni a hézagnak?
150-s ETZ
sorszám: 828 (6374)

 
 
mzoli
válasz erre | email2004-03-04 17:05:46
Szia!

Légyszi osztd meg velünk a címet és telefonszámot, bár nem valószínű, hogy csak ezért felmegyek Pestre, mert akkor semmivel sem lesz olcsóbb, mint a Bosch itt helyben. Postán keresztül meg nem merném megkockáztatni a dolgot, ha egyáltalán foglalkoznak utánvétellel. De hátha valakinek jól jön még az infó.
Egyébként tényleg tök jó, hogy újra forgalmazzák Mo.-on az MZ-ket, de nem hiszem, hogy ezen fórum résztvevői fogják alkotni a törzsvásárlói kört a márkaképviseletnél.
Üdv: Zoli
sorszám: 827 (6371)
(előzmény: kustib, 2004-03-04 15:55:12)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-04 16:57:46
Igen nagy az esélye, hogy a gyújtásod nincs jól belőve. Nézz utána!
sorszám: 826 (6367)
(előzmény: lucaska, 2004-03-04 16:49:33)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-03-04 16:49:33
mé' köpköd az ETZ-m?
mikor be akarom rugni, ha menek elotte ha nem, elofordul hogy a kipuf. köp egyet, jo ez igy? :)
sorszám: 825 (6366)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-03-04 16:13:19
Nagyon kitartó vagy ezzel a Seleksszel, mondjuk nekem is az van egy éve :-)

Az én ETZ-m 300-ra van felfúrva, könnyített kuplunk, malomkerék, és katonai auspuff. A 19-es lánckerékkel is kipörög valamivel 6000 fölé, de sebességmérő órám nincs, úgyhogy ezt nem tudom milyen végsebesség.
Ellátogattam a magyarországi MZ weboldalra (www.mz-motor.hu) és a hajam majdnem kihullott, amikor megpillantottam az árlistát - hát ez már nem egy Volksmotorrad!! Főleg, hogy a 125-ös kevés, 250-es nincs, a Mestiff és a Baghira, meg már egy kicsit sok, bár már ingkább, mint a 11 kW-osok.
Na, megpróbálok fölépülni.
Zsandatara
sorszám: 824 (6364)
(előzmény: kustib, 2004-03-04 15:55:12)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-04 15:55:12
Hali!

Basszus, megírtam az előbb ezt a hozzászólást, aztán elszállt... Váza!
Szóval Selekset lehet kapni 9Ah-st a Bécsi útnál, ha kell, mondok pontos címet is, meg telefont! Mindenféle akksival foglalkoznak! Én Seleksszel vettem a mocit, kb. 2 éves volt, és cellazárlatos! Aztán én is Selekset vettem, azt kinyírtam 9 hónap alatt, valószínűleg egy műhiba folytán! :( És most is Seleksem van, remélem több szerencsém lesz vele! :)

Voltam mocizni nemrég egyet, nyomtam egy kis kurflit itt a Pilisben! Az én kis friss bejáratósom naggyon jól teljesít! Szépen megy, és nem füstöl az 1:45 körüli keverékkel sem!!! :) Eddig 1:50-nel is füstölt! Sokat számít két jó főtengelyszimmering! :)

Jelenleg végsebességre 90-ig cibáltam a fülét, ezt még gond nélkül teljesítette! :)

Üdv: TiB
sorszám: 823 (6363)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-04 13:50:11
Hali!

A Seleks akksival nekem is rosszak a tapasztalataim, az gyárilag szar volt. Száraztöltött, fel se vette a töltést. Aztán a boltban visszaadták a pénzt. Egy éve van benne a Varta, azóta egyszer a műszervilágítás zárlata miatt lemerült, feltöltöttem, aztán az ősszel egyszer rajtamaradt a gyújtás, fél nap múlva rámértem, a 6V helyett 2,5V. Hagytam úgy, pár nap alatt a töltés visszament 5,8V-ra. Így már el is indult, aztán azóta is úgy van. Nekem bevált, és kb 4500 Ft volt.

Az meg hogy a gép mennyit megy, előkerült már párszor, az enyém rezóval (125) ment 115-120at, mióta meg van fúrva 150re azóta nem huzattam még ki teljesen, még bejáratós. Ja és ez egy 31 éves Trophy!

Üdv!
sorszám: 822 (6358)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-03-04 10:34:01
Hogy milyen promptok vagytok!
Hálás köszönet érte!
Szóval, ha odabevaló olaj van a teleszkópszárakban illetve a hátsó lengéscsillapítókban, akkor, mondjuk 0 C fok kinti hőmérsékleten is a szerkezetek rendesen működnek-csúszkálnak?
sorszám: 821 (6349)

 
 
mzoli
válasz erre | email2004-03-04 10:17:43
Sziasztok!

Az akksiról annyit, hogy nekem Select volt benne utoljára, és 5 évet bírt ki. (A szamarámban is ilyen van, szintén 5 éves és semmi baja)Most kell vennem bele egy újat és én is tűnődöm, mit vegyek. Ugyanis a Selectben nincs 9 Ah-ás, ami gyárilag kellene a mociba, csak 6 Ah-ás van (ilyen bírt ki 5 évet). Viszont fele annyiba kerül, mint egy Bosch, vagy Varta. Nincs 4000 Ft, a Bosch meg Fehérváron majdnem 7000 Ft, igaz az 9 Ah-ás. Szerintem az is segíthetett a hosszú élettartamban, hogy télen, amikor nem használtam a motort, havonta egyszer rákötöttem az akksira egy izzót, lemerítettem csumán, aztán utána feltöltöttem teljesen. Ha lemerül, nem szabad sokáig úgy hagyni, minél előbb fel kell tölteni.
Egyébként nem kell meghatódni a nagy márkáktól, mert ismerős mesélte, anno még a Daciajában a román akksi 5 évet kibírt, utána a Bosch meg 3 év után bemondta az unalmast.
A telókkal kapcsolatban ráértek olajcserére szerintem. A javítási kézikönyvben az első telókba 45 rész lengéscsillapító olaj és 1 rész molibdénszulfid keverékét írja elő, a hátsókba sima lengéscsillapító olajat, előre száranként 230 cm3-t. Hátra nincs adat a mennyiségre vonatkozóan, de a cikkek menüpont alatt megtalálod az elsők és a hátsók szerelési leírását is. Már többünknek bevált előre a sima motorolaj (10W-40, 15W-40), 250 cm3-re növelt mennyiséggel. Ha télen is használod, akkor inkább a 10W-set ajánlom (vagy ennél még kisebbet), mert az alacsonyabb hőfokon dermed meg.

Üdv!
sorszám: 820 (6348)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-04 09:57:57
Hali!

Na, itt van az, hogy miért nem jó, ha motorolaj van a lengéscsillapítóban!!! És, hogy miért találták ki a lengéscsillapító-olajat! :)

Üdv: TiB
sorszám: 819 (6344)
(előzmény: Miki, 2004-03-04 09:38:26)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-03-04 09:38:26
Sziasztok!
Új vagyok itt nálatok. Sepsiről írogatok.
Van egy 251-es ETZ-m, és hát persze, probléma is. Szóval, míg a hőmérséklet +10 C fok alatt van, iszonyatos az első és hátsó lengéscsillapítás a mocimon. Kőkemény!
Kérdés: ez így OK?
(vagy bontsam meg őket s tegyek más olajat? Milyen olajat javasoltok?)
Köszönettel.
sorszám: 818 (6343)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-03-04 01:13:09
Hali!
Az előző tulaj szerint 125 km/h-t mentek legtöbbet a géppel (125-ös ETZ), yacht v.mi akummulátor van benne (1 éve van meg gondd nélkül), FBS-sel van összerakva (de most lesz egy nagy generál) és úgy gondolom, hogy aminek nagyon csöpögnie kell az csöpögi is fog (nekem kéthetente 1/2 csepp). Ja, az FBS mellett van még benne papír tömítés is (én vágtam bele házilag, mert nme lehet kapni sehol).
sorszám: 817 (6341)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-04 00:05:32
Ja és a Budapest Motor KIállításon megtekinthetők.
sorszám: 816 (6340)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-04 00:04:14
Megindult hivatalosan is Mo-n az MZ forgalmazása.
modellek:
1000S - sport-túra motor, a húzómodell
125 RT - utcai négyütemű motorkerékpár
125 SM - SuperMoto
125 SX - Enduró
Bagira - 660 cm3-es supermoto
Mastiff- 660 cm3-es enduró
Moskito- robogó, távol-keleti gyártású
Quad - négykerekű, távol-keleti gyártású
Nem is rossz, van felhozatal, csak képzelem az árakat. :)
sorszám: 815 (6339)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-03 22:57:33
Én most az ETZ-be egy ecostart nevűt vettem. Valami német anyag. fél év garit adtak rá

A seleks-re én is azt hallottam, hogy nem sok mindent ér.

De sokban függ az élettartam a generátor állapotától is
sorszám: 814 (6336)

 
 
janek
válasz erre | email2004-03-03 22:27:03
Hali!
sztem olyan mind1 hogy 3 hónap alatt lecseppen fél deci olaj... azért csak régi!:)
Ja amúgy nekem bevállt az hogy mentem vele 100kmet folyamatosan és összeégett!! azóta nagyon ritka hogy csepegjen.
Szerintetek melyik aksi a legjobb?
Én vettem Selekset, de az trutyi volt nagyon, 1.5 év alatt szétment. Vettem Bannert az elég jó de kezd ez is tönkremenni!
Azt mondták azért mert 6 voltos és azok nem birják. ez igaz?
sorszám: 813 (6335)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-03 21:05:50
Hi!

Sztem a hermeticet naggggyongyorsan felejtsétek el. Ezt azér írom mer nekem Rometnél nem jött be, MZnél már nem is próbáltam. És tényleg nagyon büdös!

CsőGáz!
sorszám: 812 (6332)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-03 19:13:33
Múlt héten hermeticeztem, kicsi az ujjamra is került! 3 óra múlva a 10-dik kézmosás után is kib=!+(%=! büdös volt a kezem! :( Tényleg para az az anyag! :)

Pá: TiB
sorszám: 811 (6326)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-03 16:55:41)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-03 16:55:41
Nem anyázok, nincs részesedésem, csak szerintem nem ez a legmegfelelőbb anyag. De ez csak vélemény volt, úgy is hangsúlyoztam, miközben leírtam :-)

Ja, és ha hermetic-kel kenegettek, akkor lehetőleg ne a szobában tegyétek, mert a család díjazni nem fogja, az tuti
sorszám: 810 (6319)
(előzmény: kustib, 2004-03-03 09:39:51)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-03 09:39:51
Figyi, Gexxx! Ne anyázd már annyira az FBS-t! Részesedésed van a "feketetrutyisizémizé" gyárnál??? :) Pár embernek, köztük nekem is tökéletesen bevált! Azelőtt is evvel voltak összerakva a házfeleim, én is tömítettem evvel a bal deknim, fél évig tökéletes volt, utána meg jött a nagygenerál! Most is avval van összerakva, és egy csepp sem jön ki a blokkból! Neked az jön be, másnak ez! Hermetic meg szerintem a legalkalmatlanabb dolog blokktömítésnek!

Viszont ha ennyire nem akar már nem is tom ki, szerelni, akkor hermetic-kel próbáld meg megkenni a blokkod alját! Kb. 2 nap alatt egész faszán odaköt!

Üdv: TiB
sorszám: 809 (6306)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-03 08:56:36)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-03 08:56:36
Az a gond, hogy a nevét nem tudom, mivel hétköznap nem vagyok otthon. De ha hazamegyek, akkor megnézem a nevét, ha már ennyire szeretnéd tudni.

De ha bemész egy motoros-, netán autósboltba, biztosan kapsz valami hasonlót. Az is jó, ha hermetic-et használsz, de azt képtelenség kapni
sorszám: 808 (6304)
(előzmény: tomóka, 2004-03-03 02:23:57)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-03-03 02:34:22
hali !
ez a kérdés 2-3 havonta előkerül.
számos módosítás után 130km/h 6500 fordulatnál. 250etz 83-as kiadású egyszer fúrva.

tomóka
sorszám: 807 (6302)
(előzmény: zoli, 2004-03-02 23:16:13)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-03-03 02:23:57
nem ártana ha nevén neveznéd."fekete szmötyi" elég tág fogalom.

tomóka
sorszám: 806 (6301)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-02 21:42:34)

 
 
zoli
válasz erre | email2004-03-02 23:16:13
Sziasztok .érdeklődök tisztelettel , hogy ki-mit-tud kihozni az MZ-ből! Érdekel mindegyik , de főleg a 150-250-300 ETZ .
sorszám: 805 (6296)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-02 21:42:34
Gyerekek!

FElejtsétek már el az FBS-t, gumiámot ésa többi szart. Max vízvezetékeknél jó.
Mint mondottam és 400 ft. körül vettem kimondottan blokktömítést, ami olajálló, hőálló, időtálló, szerelőálló, MZálló...
Valami fekete szmötyi, hermetic helyett adták
sorszám: 804 (6294)

 
 
drisa
válasz erre | email2004-03-02 18:26:50
Csao!

Az olajfolyás nálam is gond, ha nem is nagy. ha megyek a motorral, a leállítás után a bal dekni illesztéséből csöppen egy pár csepp olaj. Pontosan nem tudom, mennyi, egyszer figyeltem egy percig, egy se cseppent, de a moci alatt látszik.
Írtátok, hogy az FBS tömítéshez le kéne venni a deknit, körbeszigetelni, aztán vissza. Én nem szeretném szétszedni. A többi tömítés közül van, aminél elég lenne csak egy csíkot húzni az illesztésre alul? Kösz

drisa
sorszám: 803 (6289)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-02 18:16:26
Info!

Ha felhúzod stenderdre a mocit, akkor a jobb dekniből pont oda folyik az olaj, ahol középen, a két házfél között van egy csöcs, és azon csepeg le! Neked ott van olajad? Egyébként meg vedd le a deknit, és nézd meg! Valszeg a lánckerék alatt állni fog az olaj! Ha meg nem, akkor searching somewhere else! :)

Üdv: TiB
sorszám: 802 (6288)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-03-02 14:57:16
Észre sem vettem, hogy 800 :-S !!!
sorszám: 801 (6286)
(előzmény: Zsandatara, 2004-03-02 14:56:09)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-03-02 14:56:09
Jó, hát azóta én is t'om, hogy nem szabad ilyet csinálni :-) Ez itt egy önképző kör, nem? :-)

Zsandatara
sorszám: 800 (6285)
(előzmény: Gyoszor, 2004-03-02 13:08:45)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-02 13:46:49
Nem tudom mi ez az FBS, nekem valami fekete hőálló szilikonpasztám van, amit az autósboltban vettem, benzint is jól tűri, mindenhová azt kentem felújításnál (hengertalp, blokközép, bal dekni, szívócsonk), Mégis csöpög az olaj, mert meg van repedve a balos deknim, miután az előző tulajnál 3 mázsa betonvas borult a motorra :) De egy hét alatt kábé 3 csöpp jön ki, használattól függően, ha nem használom nem is csöpög.

Üdv!
sorszám: 799 (6284)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-02 13:24:39
Nekem nem ott folyt ahol a blokk össze van rakva, hanem a csavarnál alul.De már nem lehetett rajta húzni, és ezért kentem be minden szarral, de az FBS nem volt jó.
sorszám: 798 (6283)
(előzmény: Gyoszor, 2004-03-02 13:06:12)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2004-03-02 13:08:45
Benzincsovet FBS el tomiteni, az igen, hmm, meg jo hogy nem benzinálló a cucc... a forgattyus haz passzolo feluletei koze sem sziveseny nyomom be, nemhogy az alig egymasra fekvo felületek köze a benzincsonel...

Gyöszi.
sorszám: 797 (6282)
(előzmény: Zsandatara, 2004-03-01 23:03:10)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2004-03-02 13:06:12
MAssi: FBShez visszatérve: levált??? Nem csakúgy a blokk aljára kell kenni ahol folyik, hanem szétszedni és a tömítőfelület közé.

Gyöszi.
sorszám: 796 (6281)
(előzmény: Massino, 2004-03-01 16:11:24)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-02 12:51:39
Hi!

Nem tudom igazából , hogy hol csöpög, lehet, hogy odavezeti valahonnan..

Az olajleeresztő tuti nem. Lehet,m hogy az üresvisszajelzőtől jön, és az folyik ki a generátor oldali deklinél?

hmmm

Majd megnézem.

Hosszában nem folyhat? Szétszedni nem akarom, mert olyan jól össze van rakva.. :(

kívülről FBS-t rákenni nem jó? Persze nitró után.
sorszám: 795 (6280)

 
 
mzoli
válasz erre | email2004-03-02 09:19:10
Sziasztok!

Ezen az oldalon a szakirodalom menüben van egy Javítási kézikönyv 250-es Mz-hez című iromány. Sajnos úgy van oldalanként lefényképezve, ezért csak gépen keresztül nézegethető, kinyomtatva használhatatlan.
Örömmel tudatom, hogy a Maróti Könyvkereskedés Kft.-nél a könyv megvásárolható! Ha valaki el tud menni a boltba (Bp. Nagykőrösi út 91.), akkor 2490 Ft-ba kerül. Viszont vidékre is elküldik futárral, nekem Székesfehérvárra 900 Ft-ot számoltak fel a kiszállításért pluszba. A telefonszámuk, ahol meg lehet rendelni: 285-6608, 285-0116.
Üdv!
sorszám: 794 (6270)

 
 
izirajder
válasz erre | email2004-03-02 01:58:53
Ha már olajfolyás a téma: Ugye alulról csepeg mindig, mert van az a fránya gravitáció, és ezért nem lehet gyorsan azonosítani a forrást. Eltartott 1 ideig, mire rájöttem, hogy az 1kerék miatt az olajdugó lyukán jön fel+ki az olaj. oké, 1kerék törölve a napi használatból, meg a túrázós teló is vissza az 1kerékteló helyére. De még mindíg csöpög! Olajleeresztő csavar? Na lássuk, úgyis kap6 új olajat a kicsike. Csavar ki, olaj le, csavarmenet takarítás, fasza új rézalátét, csavar vissza, új oil be. Sterimo. Krúzolás a városban, elmaradt 1kerék a buszmegálló nőstény tagjainak, de nem csöpög! Öröm. Este anyázás: csöpög. Bazzeg. Tuti üresvisszajelzönél. Dekni le, aha minden full olaj, megvan a baj. Motor dönt, bigyó kicsavar, tisztít, trutyi rá, becsavar, vár, visszadönt, király vagyok. Sterimó. Mocizás. Középiskolák tanítás végén kiözönlő kiscicáinak megfigyelése, pár év múlva esedékes felhasználása szempontjából. Motorozok, és nem csöpög, ÉN szereltem meg királyul! Másnap reggel: Olajtócsa!! Anyád! Tudtam, hogy a rohadt szimering!! Csere!! Rajtam nem fox ki!! Most csöpögj rohadt!! -Csöpög-, másnap reggeli észrevétel. Na ezt nem csinálom most meg, mert az árokba parkíroznám le kedves mocimat szívesen. Járok vele 1 7ig csöpögősen. Hátsó kerék +csúszik kanyarban, ja olajos a kerék. A magyar vándort megcsinálom ugyan, de a fikázás(panda) elmarad. Na, nézzük: dekni le, oil everywhere!! MEGVAN!! A lánckerékhez közel van 1 nemtommi lyuk a blokkban, ami 1 lemezzel van eltakarva, valami tengelyvég lehet ott belülről. Oldalradöntés, nitrós olajtalanítás, FBS, 24 óra száradás, visszadöntés, dekni vissza. ÉS NEM CSÖPÖG MÁR 2 HETE.
sorszám: 793 (6268)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-01 23:41:20
No, ezért vettem én kimondottan blokkragasztót. Gödöllőn valami 400 ft körül volt az ára és szerintem vagy 5 ETZ blokkra elég. De ha kaptok hermetic-et, akkor az is jobb, mint ezek a szilikonszerű szarok.
sorszám: 792 (6261)
(előzmény: Massino, 2004-03-01 23:37:47)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-01 23:37:47
Akkor úgy mondom, hogy az olajat sem bírta.:) Nekem pont az folyt igazán, de a FBS nem szerette.

Elhiszem hogy jó a defekt spray csak még nem próbáltam, csak olvastam rajta a tájékoztatást. De nem nem akarom használni, nem hiányzik egy defekt. :)
Főleg hogy elég drága az a kis flakon...
sorszám: 791 (6259)
(előzmény: Zsandatara, 2004-03-01 23:03:10)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-03-01 23:03:10
A bal oldali deklit azért is szoktuk olajdeklinek hívni, mert ott csak olaj van, és nem benzin :-) Egyébként ha nagyon precízek akarunk lenni, használjuk az FBS-t szívocsonknál is, de ott még van kartonpapír is, és nagyobb felület, amiből a benzin nem tudja kioldani az FBS-t. Viszont nekem az egyik reggelre egy egész tank benzinem folyt el, mert a benzincsövet FBS-sel tömítettem :-)

A küllőztetés gáz. Én Pesten nem tudtam elintézni, illetve csak szarul, vagy buzi drágán (Cucuki szalon). Őrbottyánban van egy faszi aki vállal ilyet, de őt most csak áttételesen tudnám elérni, majd szerzek infót.

Deffek spray-vel jártam tömlős gumival fél évig. Amikor újra defektet kaptam, onnan tudtam meg, hogy kicsit laposabb lett a gumi, és a sárvédőre kifröccsent a cucc. Utána fújtam, oszt mentem tovább :-)
sorszám: 790 (6253)
(előzmény: Massino, 2004-03-01 19:55:32)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-01 21:51:43
Hi, Info!

Ez kb. olyan volt, mintha megkérdezted volna: "Valami baja van a mocimnak, mit tegyek???" :)))))

Hol folyik az a fránya olaj??? Nekem most pl. kiderült, hogy a nullkapcsoló melletti kis dugó volt szarul beütve, és ott folyt! Aztán azt begyógyítottam, most meg ugyanazon a környéken folyik még mindig, de nem jövök rá, hogy hol! Jah! És én nem használtam tömítést sehova! Csak FBS a házfelek közé, és a bal dekni alá is! És sehol nem ereszt, egy cseppet sem!!!! :) Kopp-kopp-kopp!

Üdv: TiB
sorszám: 789 (6247)
(elözmény: Gyoszor, 2004-03-01 13:17:30)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-01 19:55:32
Hát szerintem van neki Ts-hez is cucca. Sok minden van ott. Meg kell kérdezni, van telszáma is.
Küllőztetni meg gondolom motorszervízben kell, vagy kerékpár szervízben.

ZsT!
A kipuffom nem füstöl. Egyébként ha nem bírja a benzint akkor nem jó semmire. Hiszen azt tömíted hogy ne jöjjön ki a blokkból, nem?

Ja megnéztem, arra a defekt spray-re az is rá van írva hogy csak tömlő nélküli gumiba lehet használni.
Mondjuk ez max. csak annyiban hátrány hogy ki kell cserélni a tömlőt.
sorszám: 788 (6243)
(előzmény: aakos, 2004-03-01 17:36:28)

 
 
aakos
válasz erre | email2004-03-01 17:36:28
Eszembe se jutott hogy én fogom a kerekeket újraküllőzni :) De hogy megy ez? Bemegyek a motorszervizbe, és azt mondom, hogy:Jónapot, küllőztetni szeretnék? Vagy valami speckó szervizbe menjek? Amúgy győri vagyok, de pesten tanulok, úgyhogy a bolt megoldható. A kérdés csak az, hogy vannak-e TS alkatrészek is.
sorszám: 787 (6235)
(elözmény: Gyoszor, 2004-03-01 00:58:21)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-03-01 17:22:34
Az FBS-nek elvileg bírnia kell hőt, ami a blokkban uralkodik, amit nem bír az a benzin, tehát ha például szar a váltó oldali szimmeringed (amit a rendesen füstölő kipuff is jelez), akkor az olajba benzin keveredhet, így oldhatja az FBS-t. Én FBS-sel raktam össze a blokkot, és a kötelező néhalecseppenegypötytől eltekintve nem szivárog. Az is igaz, hogy két hónapja nem mostam le a blokkot, és az én használati szokásom eredményeként már elég komoly védőburkolat alakult ki rajta :-)
sorszám: 786 (6234)
(előzmény: Massino, 2004-03-01 16:11:24)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-01 16:11:24
Az FBS nekem is bírta egy darabig. Aztán úgy lemált róla mint ha kötelező lenne. Most valami kék színű anyagot nyomta a blokk aljára, ez bírja a hőt is rendesen. Ha kell megnézem a nevét, ezzel a kamionokat szokták kenegetni mert az is olyan mint a szita. :)
sorszám: 785 (6229)
(elözmény: Gyoszor, 2004-03-01 13:52:10)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-01 15:26:04
Légy üdvözölve itt, az Mz-sek nagy családjában
sorszám: 784 (6224)
(előzmény: drisa, 2004-03-01 14:10:29)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-03-01 14:57:00
Gyoszor!
Az FBS tényleg király! Nekem bejött, csak kib. büdös.
sorszám: 783 (6223)
(elözmény: Gyoszor, 2004-03-01 13:52:10)

 
 
drisa
válasz erre | email2004-03-01 14:10:29
Sziasztok, MZ-sek!

Üdvözletem. Régóta nézegetem ezt az oldalt.A múlt héten aztán magamévá tettem egy 1986-os ETZ 250-est! Gyönyörű darab! Szerelmes lettem belé! Remélem, nem ábrándulok ki belőle! Még nem volt időm átnézni, hiba sem jött ki rajta, nagyon tetszik!

drisa
sorszám: 782 (6221)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu