hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 15:33:51
Gexxx!

Én az alsó olajleeresztőre gondolok!

Az a nagy bunkó csavar!
sorszám: 849 (6419)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-05 15:28:21)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-05 15:28:21
Azért egy 18-as durva lenne oda!
Gondold át, hogy mekora az. Pl: Lent a féket 10x30-as csavar fogja.

Amit infomaker keres, az asszem BM6x25-ös. Az a gáz, hogy a robbantott ábrán ez a rész éppen szarul látszik, németül nem tudok, és így következtettem. De szerintem ez hihetőbb, mint a 18-as, nem?

De az a biz. robbantott itt is fent van, ha utánanéztek, lehet, hogy ti jobban látjátok :-)
sorszám: 848 (6418)
(előzmény: kustib, 2004-03-05 15:14:36)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 15:27:18
Köszi!!

SIkerült egy helyen találnom olyan csavarrögzítő gyurmát (direkt ilyen a bolt profilja), hogy kőkeményre köt, olajálló, és rezgésálló.

Megpróbálom azzal, de ha nem drága , veszek Loctite ot is,

köszi!!!
sorszám: 847 (6417)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-05 15:14:36
Keresgéltem neked a gyári csavar méretét, de csak annyit sikerült kiderítenem, hogy 18-as az alátétje, magyarul valszeg a csavar is 18-as! Viszont a menetemelkedés passz! Nem veszem ki az enyémet ezért! :)

Annyit tudsz csinálni, hogy egy hétre otthagyod a mocit, hagy csöpögjön ki az utolsó csepp olaj is! Aztán a héten szerzel Loctite-ot, és mire újra hazamész, addigra nagyjából nincs olaj a környéken! Sebbenzinnel letörlöd szépen a csavart, bekened Loctite-al (nyugi, levegőn soha nem köt meg, szal ráérsz!), aztán kitörlöd a lukat, és már tekered is be a csavart! Így elvileg jó lesz még a régi leeresztő csavarral is! Egy a gáz, hogy ezt minden alkalommal el kell játszanod, szal az olajcsere nem lesz leányálom ezentúl! És a kocot felejtsd el! Azt hagyd meg a vízcsöveknek! :) Esetleg, ha minden kötél szakad, akkor kócolj, de kend meg lenolajkencével, akkor esetleg jó is lehet...

Üdv: TiB
sorszám: 846 (6414)
(előzmény: Infomaker, 2004-03-05 11:29:30)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-05 15:14:17
Andris!

Szerintem is az akksival van baj,bár bátyám ETZ-jénél előfordult,hogy az index búrába túlzottan beleért a az index csonkja (tartója) és mivel már le volt kopva a festék,zárlatos lett. Próbáld ki egy másik akksival és majd kiderül..

Akksik:
Van egy cég,amely riasztórendszerekhez gyárt zselés akksikat,olyat is,amely az MZ-be is jó és még a mérete is kisebb.
Az ára ezeregynéhányszáz forint.
Viszont valszeg önindítós motorokhoz nem jó,mert más az indítási áramfelvétel.
Bátyám már vett 1et,de még nem lett kipróbálva. Van honlapjuk is,ha érdekel vki,utána fogok nézni..

byee
sorszám: 845 (6413)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 11:29:30
Ja, és a gyári csavar méretét nem tudod?
sorszám: 844 (6407)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 11:29:30
Ja, és a gyári csavar méretét nem tudod?
sorszám: 843 (6406)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 11:29:07
OK! AKkor szerzek olyan csavar, csak hosszabbat.

Csak az a baj, hogy ezekhez a Loctite és hasonló ragasztókhoz olajmentes felület kell...Na most én nagyon nem akarom szétszedni emiatt a blokkot :(((

Szóval töröljem ki, és kenjem be, és kész?

Vagy inkább kóccal együtt?
sorszám: 842 (6405)
(előzmény: kustib, 2004-03-05 10:52:26)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-05 10:52:26
NE! Ha más a menetemelkedése, akkor csak még jobban kinyalod azt a maradék menetet is, és akkor baszhatod, mert már semmire nem lesz jó az egész!

Most jut eszembe!!!! Loctite!!!! Nekem a kuplungom csöcsénél van elnyalódva, én azt evvel szoktam beragasztani! Ez egy kibebaszott drága dolog, de kifejezetten fémek, főleg csavarok ragasztására! Van ezer fajtája! Ha tudsz valakitől egy kenésnyit szerezni, akkor ez a legtutibb, mert faszán tömít is!

Üdv: TiB
sorszám: 841 (6404)
(előzmény: Infomaker, 2004-03-05 09:58:17)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 09:58:17
Futár Peti szerint a JAWA csavarját próbáljam bele..izmosabb, más a menetemelkedése, és hosszabb. Szerintetek?
sorszám: 840 (6398)
(előzmény: Infomaker, 2004-03-05 09:35:18)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 09:35:18
SOS!!! HELP!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Mekkora csavar kell az olajleeresztőhöz??

Szivárog, és sem a teflonszalag, sem a kóc nem segít, mert el van nyalva a menet a házban!

DE!!

Beljebb mintha jó lenne, ezért kellene egy ugyanolyan, de hosszabb csavar!

Leírnátok a gyári méretét?
Gondolom, metrikus a csavar.

A menet hossza is kellene a gyárinak.

KÖSZI!!
sorszám: 839 (6396)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-03-05 07:34:31
Hello andris!
Szerintem az akkuval baj van, zárlatos, vagy vmi ilyesmi. Mint irod, forr az elektrolit mikor ráteszed a töltőre, ez tuti nem normális. Csak többórás töltés után forrhat a lé.(gondolom megfelelő töltőt használtál). Az akku a névleges feszültséget terhelés nélkül leadja, de mihelyst "ráállnak" a fogyasztók csontra merül, nincs tartalék feszültség, ezért nem ég kis fordulaton az index.
sorszám: 838 (6394)
(előzmény: andris, 2004-03-04 21:23:19)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-03-05 00:51:41
Hali!!!

Na nem azért hogy beleszóljak, de anno nekem szerelő ilyen pumpálós mószerrel légtelenített, de még vagy 3 napig járkáltam utána mire felkeményedett rendesen a fékkar!!! Pedig nem egyszer átpumpálta!!! Én elkezdtem járni a géppel minden olajcsere után, és néha passzívan otthagytam a garázsban, így 2-3 nap alatt jó lett!!

Fisi
sorszám: 837 (6392)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-04 23:06:24
Hi!

A pumpálós légtelenítés kb. 10 perc, ha jógázol előtte, akkor is! :) És az az egzakt! Magától kurtára nem fog légtelenedni! Legalábbis nem teljesen! A féken szerintem NE spórolj!!!

Üdv: TiB
sorszám: 836 (6391)
(előzmény: andris, 2004-03-04 21:31:50)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-04 21:31:50
Ja azt elfelejtettem,hogy a szívó módszeres elsőfék légtelenítési módszer nem jött be.Nekem ugyanis nem volt türelmem kivárni a lelégtelenedést,látva azt arengeteg sok és nagy buborékot ami a szívógép hatására kijött a fékcsőből.Tehát marad a passzív módszer.Valaki írta itt a fórumon.Ez egy napba telik,de legálább nem szopik vele az ember és koszos se lesz a kezem.

Már tényleg csak egy utolsó gondolat.Azt hiszem itt még nem mondtam,de megyek a nőmmel egy erdélyi túrára július végén.Már majdnem minden megvan tervezve,de ha többen megyünk tutibb a buli és ha gáz van a géppel akkor jól jön egy(sok)segítőkéz.Ha valakit érdekel jelentkezzen.

Stevasztok.
sorszám: 835 (6384)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-04 21:23:19
Szevasztok.A héten végre valahára összeraktam a mocit.Minden adva volt a motorozáshoz:száraz út,napsütés,és persze a moci tavaly augusztusban vásárolt(seleks)akksival.Motort kitoltam szomszédi segítséggel a pincéből.Utoljára ugyanis még aznap béreltem egy garázst,mert a moci az utolsó lépcsőfoknál leugrott a pallóról és megállt a lépcsősor tetején.Én meg ott álltam behúzott első fékkel.Se előre se hátra.Ekkor jött a megmentő szomszéd aki szó szerint kihúzott a bajból.Miközben a gép velem együtt lassan kezdett visszacsúszni megfogadtam,hogyha megúszom még aznap keresek magamnak egy garázst.A lényeg,hogy a frissen festett moci is és én is megúsztam a borulást.Szóval következet volna az indítás/betolás az októberi leállás után.De túl szép lett volna ha elsőre sikerül minden.A moci se rúgásra se tolásra nem indult.Akksi kimér,mérő 2,4 volt.Telefonálás töltő után.A 4. hívásra találtam egy havert akinek volt.Eljött de atöltőt nem hozta,mert azt gondolta,hogy betoljuk.(5 évig motorozott etz-vel).Én fölpattan ő hátulról tolja 2-es majd 1-es és láss csodát a moci már röfög is a jól megszokott hangján.Én meg majdnem elélveztem már 4 hónap várakozás után.A mocit járattam és mentem vele egy pár kört a ház előtt.Gyorsan fel a lakásba beöltöztem és vissza le a géphez.Beindult rúgásra.Nekivágtam a városi száguldozásnak.Hamar jött a köv. probléma nem működik az index csak 4000-res fordulat fölött.Ez gáz,mert kanyarok előtt lassításnal nem lehet ezt összehozni.Havert felhívtam,hogy töltsünk rá az akksira mert szarakodik a gép.Ráraktuk ekkor elkezdett forrni a cella elektrolitja.Töltő le akksi kimér 6,8 volt.Hm. ez érdekes.Elköszönés akksi vissza,(nem indult csak tolással).A gyújtás visszajelző lámpa már fényesebb,mint az előbb,de még most sem az igazi,és az index ugyanúgy szar.Szóval kérdésem mi a fasz baja van a dögnek,mikor az akksi megfelelő feszt ad le,és működik a motor is rendesen.Lehet meg kéne tisztogatni az érintkezőket mindenhol?Válaszoljatok és mihamarabbi jó időt.

csumi.
sorszám: 834 (6382)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-04 20:28:47
Hát nemtudom, ezek az úk MZ-k igazából nem valami szépek. Nagyon modernnek akarták őket csinálni, de a régiek jobban tetszenek. :)
Az áruk se semmi.
Az a 125-ös RT szerintem tökre hasonlít a Gaiahoz. :)
sorszám: 833 (6381)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-03-04 20:20:01
szinte biztos , hogy a főtengely szimering a "hunyó". egy szimóval jártunk így csere után pöcc-röff.
sorszám: 832 (6380)
(előzmény: bertham, 2004-03-04 19:08:40)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-04 19:58:26
Hi!

Valszeg ennyi állás alatt a főtengelyszimmeringek nem kaptak semmi kenést, ezért kiszáradtak, elöregedtek! Ez viszont azért sux, mert pöcsölődhetsz vele rendesen! :(

A karbid milyen tipusú??? 30N3-1-hez van külön kézikönyv a szakirodalomban, a 30N2-5-höz meg van leírás a szerelési kézikönyvben ugyanitt! :)

Üdv: TiB
sorszám: 831 (6377)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-04 19:08:40
Szevasztok !
A múlt héten vettem egy 250-es ETZ-t. Nagyon szépen néz ki meg tényleg jó állapotban van, csak akadt egy kis problémám :
Sokat állt a vas vagy 10-11 évet és addig vagy 2-3 szor volt beindítva. Múlt héten amikor megvettem kitisztítottam a karburátort bele volt zselésedve az olaj, ezután összeraktam és beindítottam, de nem volt alapjárat, próbáltam állítani rajta meg a levegőn is de nem mentem vele semmire. Pontosan nem is tudom, hogy kell beállítani, de ez még a kisebb probléma volt, mert egy kis idő után 5-10 mp. le is fulladt. Ezután még állítottam rajta annit el is értem, hogy ki tudjam próbálni. Ment mint az őrült de a gázkar húzására nem a legjobbam reagált.
Nem tudnátok segíteni, hogy mi lehet a baja?
Szimmeringeket kéne cserélni vagy a gyújtással van hiba esetleg csak a karbit kéne belőni.
Jó időt mindenkinek !!!!
sorszám: 830 (6376)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-04 18:58:54
Szevasztok !
sorszám: 829 (6375)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-03-04 18:23:56
hali

mennyinek kell lenni a hézagnak?
150-s ETZ
sorszám: 828 (6374)

 
 
mzoli
válasz erre | email2004-03-04 17:05:46
Szia!

Légyszi osztd meg velünk a címet és telefonszámot, bár nem valószínű, hogy csak ezért felmegyek Pestre, mert akkor semmivel sem lesz olcsóbb, mint a Bosch itt helyben. Postán keresztül meg nem merném megkockáztatni a dolgot, ha egyáltalán foglalkoznak utánvétellel. De hátha valakinek jól jön még az infó.
Egyébként tényleg tök jó, hogy újra forgalmazzák Mo.-on az MZ-ket, de nem hiszem, hogy ezen fórum résztvevői fogják alkotni a törzsvásárlói kört a márkaképviseletnél.
Üdv: Zoli
sorszám: 827 (6371)
(előzmény: kustib, 2004-03-04 15:55:12)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-04 16:57:46
Igen nagy az esélye, hogy a gyújtásod nincs jól belőve. Nézz utána!
sorszám: 826 (6367)
(előzmény: lucaska, 2004-03-04 16:49:33)

 
 
lucaska
válasz erre | email2004-03-04 16:49:33
mé' köpköd az ETZ-m?
mikor be akarom rugni, ha menek elotte ha nem, elofordul hogy a kipuf. köp egyet, jo ez igy? :)
sorszám: 825 (6366)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-03-04 16:13:19
Nagyon kitartó vagy ezzel a Seleksszel, mondjuk nekem is az van egy éve :-)

Az én ETZ-m 300-ra van felfúrva, könnyített kuplunk, malomkerék, és katonai auspuff. A 19-es lánckerékkel is kipörög valamivel 6000 fölé, de sebességmérő órám nincs, úgyhogy ezt nem tudom milyen végsebesség.
Ellátogattam a magyarországi MZ weboldalra (www.mz-motor.hu) és a hajam majdnem kihullott, amikor megpillantottam az árlistát - hát ez már nem egy Volksmotorrad!! Főleg, hogy a 125-ös kevés, 250-es nincs, a Mestiff és a Baghira, meg már egy kicsit sok, bár már ingkább, mint a 11 kW-osok.
Na, megpróbálok fölépülni.
Zsandatara
sorszám: 824 (6364)
(előzmény: kustib, 2004-03-04 15:55:12)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-04 15:55:12
Hali!

Basszus, megírtam az előbb ezt a hozzászólást, aztán elszállt... Váza!
Szóval Selekset lehet kapni 9Ah-st a Bécsi útnál, ha kell, mondok pontos címet is, meg telefont! Mindenféle akksival foglalkoznak! Én Seleksszel vettem a mocit, kb. 2 éves volt, és cellazárlatos! Aztán én is Selekset vettem, azt kinyírtam 9 hónap alatt, valószínűleg egy műhiba folytán! :( És most is Seleksem van, remélem több szerencsém lesz vele! :)

Voltam mocizni nemrég egyet, nyomtam egy kis kurflit itt a Pilisben! Az én kis friss bejáratósom naggyon jól teljesít! Szépen megy, és nem füstöl az 1:45 körüli keverékkel sem!!! :) Eddig 1:50-nel is füstölt! Sokat számít két jó főtengelyszimmering! :)

Jelenleg végsebességre 90-ig cibáltam a fülét, ezt még gond nélkül teljesítette! :)

Üdv: TiB
sorszám: 823 (6363)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-04 13:50:11
Hali!

A Seleks akksival nekem is rosszak a tapasztalataim, az gyárilag szar volt. Száraztöltött, fel se vette a töltést. Aztán a boltban visszaadták a pénzt. Egy éve van benne a Varta, azóta egyszer a műszervilágítás zárlata miatt lemerült, feltöltöttem, aztán az ősszel egyszer rajtamaradt a gyújtás, fél nap múlva rámértem, a 6V helyett 2,5V. Hagytam úgy, pár nap alatt a töltés visszament 5,8V-ra. Így már el is indult, aztán azóta is úgy van. Nekem bevált, és kb 4500 Ft volt.

Az meg hogy a gép mennyit megy, előkerült már párszor, az enyém rezóval (125) ment 115-120at, mióta meg van fúrva 150re azóta nem huzattam még ki teljesen, még bejáratós. Ja és ez egy 31 éves Trophy!

Üdv!
sorszám: 822 (6358)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-03-04 10:34:01
Hogy milyen promptok vagytok!
Hálás köszönet érte!
Szóval, ha odabevaló olaj van a teleszkópszárakban illetve a hátsó lengéscsillapítókban, akkor, mondjuk 0 C fok kinti hőmérsékleten is a szerkezetek rendesen működnek-csúszkálnak?
sorszám: 821 (6349)

 
 
mzoli
válasz erre | email2004-03-04 10:17:43
Sziasztok!

Az akksiról annyit, hogy nekem Select volt benne utoljára, és 5 évet bírt ki. (A szamarámban is ilyen van, szintén 5 éves és semmi baja)Most kell vennem bele egy újat és én is tűnődöm, mit vegyek. Ugyanis a Selectben nincs 9 Ah-ás, ami gyárilag kellene a mociba, csak 6 Ah-ás van (ilyen bírt ki 5 évet). Viszont fele annyiba kerül, mint egy Bosch, vagy Varta. Nincs 4000 Ft, a Bosch meg Fehérváron majdnem 7000 Ft, igaz az 9 Ah-ás. Szerintem az is segíthetett a hosszú élettartamban, hogy télen, amikor nem használtam a motort, havonta egyszer rákötöttem az akksira egy izzót, lemerítettem csumán, aztán utána feltöltöttem teljesen. Ha lemerül, nem szabad sokáig úgy hagyni, minél előbb fel kell tölteni.
Egyébként nem kell meghatódni a nagy márkáktól, mert ismerős mesélte, anno még a Daciajában a román akksi 5 évet kibírt, utána a Bosch meg 3 év után bemondta az unalmast.
A telókkal kapcsolatban ráértek olajcserére szerintem. A javítási kézikönyvben az első telókba 45 rész lengéscsillapító olaj és 1 rész molibdénszulfid keverékét írja elő, a hátsókba sima lengéscsillapító olajat, előre száranként 230 cm3-t. Hátra nincs adat a mennyiségre vonatkozóan, de a cikkek menüpont alatt megtalálod az elsők és a hátsók szerelési leírását is. Már többünknek bevált előre a sima motorolaj (10W-40, 15W-40), 250 cm3-re növelt mennyiséggel. Ha télen is használod, akkor inkább a 10W-set ajánlom (vagy ennél még kisebbet), mert az alacsonyabb hőfokon dermed meg.

Üdv!
sorszám: 820 (6348)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-04 09:57:57
Hali!

Na, itt van az, hogy miért nem jó, ha motorolaj van a lengéscsillapítóban!!! És, hogy miért találták ki a lengéscsillapító-olajat! :)

Üdv: TiB
sorszám: 819 (6344)
(előzmény: Miki, 2004-03-04 09:38:26)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-03-04 09:38:26
Sziasztok!
Új vagyok itt nálatok. Sepsiről írogatok.
Van egy 251-es ETZ-m, és hát persze, probléma is. Szóval, míg a hőmérséklet +10 C fok alatt van, iszonyatos az első és hátsó lengéscsillapítás a mocimon. Kőkemény!
Kérdés: ez így OK?
(vagy bontsam meg őket s tegyek más olajat? Milyen olajat javasoltok?)
Köszönettel.
sorszám: 818 (6343)

 
 
Dino
válasz erre | email2004-03-04 01:13:09
Hali!
Az előző tulaj szerint 125 km/h-t mentek legtöbbet a géppel (125-ös ETZ), yacht v.mi akummulátor van benne (1 éve van meg gondd nélkül), FBS-sel van összerakva (de most lesz egy nagy generál) és úgy gondolom, hogy aminek nagyon csöpögnie kell az csöpögi is fog (nekem kéthetente 1/2 csepp). Ja, az FBS mellett van még benne papír tömítés is (én vágtam bele házilag, mert nme lehet kapni sehol).
sorszám: 817 (6341)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-04 00:05:32
Ja és a Budapest Motor KIállításon megtekinthetők.
sorszám: 816 (6340)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-04 00:04:14
Megindult hivatalosan is Mo-n az MZ forgalmazása.
modellek:
1000S - sport-túra motor, a húzómodell
125 RT - utcai négyütemű motorkerékpár
125 SM - SuperMoto
125 SX - Enduró
Bagira - 660 cm3-es supermoto
Mastiff- 660 cm3-es enduró
Moskito- robogó, távol-keleti gyártású
Quad - négykerekű, távol-keleti gyártású
Nem is rossz, van felhozatal, csak képzelem az árakat. :)
sorszám: 815 (6339)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-03 22:57:33
Én most az ETZ-be egy ecostart nevűt vettem. Valami német anyag. fél év garit adtak rá

A seleks-re én is azt hallottam, hogy nem sok mindent ér.

De sokban függ az élettartam a generátor állapotától is
sorszám: 814 (6336)

 
 
janek
válasz erre | email2004-03-03 22:27:03
Hali!
sztem olyan mind1 hogy 3 hónap alatt lecseppen fél deci olaj... azért csak régi!:)
Ja amúgy nekem bevállt az hogy mentem vele 100kmet folyamatosan és összeégett!! azóta nagyon ritka hogy csepegjen.
Szerintetek melyik aksi a legjobb?
Én vettem Selekset, de az trutyi volt nagyon, 1.5 év alatt szétment. Vettem Bannert az elég jó de kezd ez is tönkremenni!
Azt mondták azért mert 6 voltos és azok nem birják. ez igaz?
sorszám: 813 (6335)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2004-03-03 21:05:50
Hi!

Sztem a hermeticet naggggyongyorsan felejtsétek el. Ezt azér írom mer nekem Rometnél nem jött be, MZnél már nem is próbáltam. És tényleg nagyon büdös!

CsőGáz!
sorszám: 812 (6332)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-03 19:13:33
Múlt héten hermeticeztem, kicsi az ujjamra is került! 3 óra múlva a 10-dik kézmosás után is kib=!+(%=! büdös volt a kezem! :( Tényleg para az az anyag! :)

Pá: TiB
sorszám: 811 (6326)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-03 16:55:41)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-03 16:55:41
Nem anyázok, nincs részesedésem, csak szerintem nem ez a legmegfelelőbb anyag. De ez csak vélemény volt, úgy is hangsúlyoztam, miközben leírtam :-)

Ja, és ha hermetic-kel kenegettek, akkor lehetőleg ne a szobában tegyétek, mert a család díjazni nem fogja, az tuti
sorszám: 810 (6319)
(előzmény: kustib, 2004-03-03 09:39:51)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-03 09:39:51
Figyi, Gexxx! Ne anyázd már annyira az FBS-t! Részesedésed van a "feketetrutyisizémizé" gyárnál??? :) Pár embernek, köztük nekem is tökéletesen bevált! Azelőtt is evvel voltak összerakva a házfeleim, én is tömítettem evvel a bal deknim, fél évig tökéletes volt, utána meg jött a nagygenerál! Most is avval van összerakva, és egy csepp sem jön ki a blokkból! Neked az jön be, másnak ez! Hermetic meg szerintem a legalkalmatlanabb dolog blokktömítésnek!

Viszont ha ennyire nem akar már nem is tom ki, szerelni, akkor hermetic-kel próbáld meg megkenni a blokkod alját! Kb. 2 nap alatt egész faszán odaköt!

Üdv: TiB
sorszám: 809 (6306)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-03 08:56:36)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-03 08:56:36
Az a gond, hogy a nevét nem tudom, mivel hétköznap nem vagyok otthon. De ha hazamegyek, akkor megnézem a nevét, ha már ennyire szeretnéd tudni.

De ha bemész egy motoros-, netán autósboltba, biztosan kapsz valami hasonlót. Az is jó, ha hermetic-et használsz, de azt képtelenség kapni
sorszám: 808 (6304)
(előzmény: tomóka, 2004-03-03 02:23:57)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-03-03 02:34:22
hali !
ez a kérdés 2-3 havonta előkerül.
számos módosítás után 130km/h 6500 fordulatnál. 250etz 83-as kiadású egyszer fúrva.

tomóka
sorszám: 807 (6302)
(előzmény: zoli, 2004-03-02 23:16:13)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-03-03 02:23:57
nem ártana ha nevén neveznéd."fekete szmötyi" elég tág fogalom.

tomóka
sorszám: 806 (6301)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-02 21:42:34)

 
 
zoli
válasz erre | email2004-03-02 23:16:13
Sziasztok .érdeklődök tisztelettel , hogy ki-mit-tud kihozni az MZ-ből! Érdekel mindegyik , de főleg a 150-250-300 ETZ .
sorszám: 805 (6296)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-02 21:42:34
Gyerekek!

FElejtsétek már el az FBS-t, gumiámot ésa többi szart. Max vízvezetékeknél jó.
Mint mondottam és 400 ft. körül vettem kimondottan blokktömítést, ami olajálló, hőálló, időtálló, szerelőálló, MZálló...
Valami fekete szmötyi, hermetic helyett adták
sorszám: 804 (6294)

 
 
drisa
válasz erre | email2004-03-02 18:26:50
Csao!

Az olajfolyás nálam is gond, ha nem is nagy. ha megyek a motorral, a leállítás után a bal dekni illesztéséből csöppen egy pár csepp olaj. Pontosan nem tudom, mennyi, egyszer figyeltem egy percig, egy se cseppent, de a moci alatt látszik.
Írtátok, hogy az FBS tömítéshez le kéne venni a deknit, körbeszigetelni, aztán vissza. Én nem szeretném szétszedni. A többi tömítés közül van, aminél elég lenne csak egy csíkot húzni az illesztésre alul? Kösz

drisa
sorszám: 803 (6289)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-02 18:16:26
Info!

Ha felhúzod stenderdre a mocit, akkor a jobb dekniből pont oda folyik az olaj, ahol középen, a két házfél között van egy csöcs, és azon csepeg le! Neked ott van olajad? Egyébként meg vedd le a deknit, és nézd meg! Valszeg a lánckerék alatt állni fog az olaj! Ha meg nem, akkor searching somewhere else! :)

Üdv: TiB
sorszám: 802 (6288)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-03-02 14:57:16
Észre sem vettem, hogy 800 :-S !!!
sorszám: 801 (6286)
(előzmény: Zsandatara, 2004-03-02 14:56:09)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-03-02 14:56:09
Jó, hát azóta én is t'om, hogy nem szabad ilyet csinálni :-) Ez itt egy önképző kör, nem? :-)

Zsandatara
sorszám: 800 (6285)
(elözmény: Gyoszor, 2004-03-02 13:08:45)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu