:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
végre hírt adsz magadról ambruzs g.!
eggyetértek!most épp wartburg feszszab van a gépemben , előtte trabi volt amíg a yausa márkájú zselés elhalálozásból kifolyólag ki nem nyírta.az eladó is mechanikus feszszabra gondolt.elektronikus szabályzóhoz egy kis történet:
gurulok lazán 90-nel egyszercsak se kép-se hang megáll az eszköz.hazatoltam , műszeres méregetés imádkozás kurva anyázás.a feszszab elfosta magát és a generátor termelte 20egynéhány voltot ráeresztette a rendszerre.kinyírta az összes égőt és az index relét.
tomóka
Az autoba/motorba valo akksi termeszetesen belevalo. :))
A toltesingadozas meg egy elektronikus fesszabbal megszuntetheto.
az osszes robogoban zseles/gondozasmentes-nemzseles akksi van.
gabor
Nekem elektronikus fesszab van.
Konkrétan is mondott valamit? Mert azt tudom, hogy indítóáramokhoz nem ideális, de töltés-gondról nem tudok.
Persze nem szabad túltölteni, de a simát sem, csak az kicsit jobban viseli.
Létezik direkt járműbe való kivitelben is, csak az drágább.
két hete vettem aksit varta 12v5ah 3500ft vásárlás közben beszélgettem az eladóval.a zselés akumlátorokról annyit mondott , hogy nagyon jók de kényesek a töltés ingadozásra .nem javasolta etzbe.csodálkoztam is mivel a zselés klasszisokkal drágább és minden boltosnak maga felé hajlik a keze.
tomóka
Azért kérdem, mert én csak a méret miatt szóltam. :-)
Kb. mikor és melyik témában volt erről szó?
Mármint ez a típus, vagy a "zselések"?
Üdv!
A listán a hozzáértő emberkék már kifejtették, hogy ezek miért nem jok a motorba...
tike.
Sziasztok!
Ugyanabban a listában van a Diamecből 6,5-es hasonló árban, de a méreteknél helyenként elírás lehet.
Nah,a normál nettó ára is megvan ugyanennek: 1283 Ft.
Erre jön még 250% ÁFA,ami ha minden igaz 1604 pénz.
Meg is van:-)
http://www.delton.hu/
Itt kattolj a "Behatolás és tűzjelző berendezések"-en belül a "Riasztó akkumulátorok"-ra!
A lényeg,hogy 12V-os legyen és 5-5,5Ah körüli,bátyám asszem a "Crow 12V 5Ah"-t vette meg,ennek a feltűntetett ára 1140Ft, zselés.
Az árak ált. viszonteladói nettó árak és a méret is közölve van.
Szerintem ennyiért megéri..
byee
Próbáld meg ezeket felhívni!
Elektronikai Szaküzlet Mikronika PC
Budapest
1111 Budafoki út 10/B
209 7352
Náluk láttam ilyen zselés akkukat! Hátha!
Üdv: TiB
Tesho légyszíves sürgősen utánajárni annak a zselés akksinak.Tuti az ára,és már sokfelől hallottam,hogy nagyon jó.Köszönöm.
Nekem "profi" felszerelésem van:
Egy esztergált darab (hasonlit a gyertya fém részére), ami betekeredik a gyertya helyére, és a felső részéhez pedig egy furatmérő óra csatlakoztatható. Az óra százados felbontású, de a lötyögések miatt "csak" 5 századra lehet beállitani. :)
Figyelj arra is, hogy mindig forgásirányba tekerd a fötengelyt, és az állitócsavarokat mindig húzóra (feszesre) állitsd, igy pontosabb lesz a beállitás.
Ha túl sokat állitottál a csvaron, akkor vedd sokkal visszább és megint húzóra állitsd.
örömmel jelentem hogy ma beléptem az MZ ések világába :)) ma vetemmeg életem első mz jét :) ETZ 250 De luxe :) 50Eft ért 1 hónap műszakival. annyia bajom van vele hogy 4, 5 nél nem lehet egyből 3ből 4be és 4 ből 5be rakni csak ha 1 picit lenyomom előtte a váltókart :( ez mitől lehet? :( segitsetek lécci
Köszi hello
Előgyújtás 2,5 mm (+0,5)! Ha elektronikus a gyújtásod, akkor leddel, ha megszakítós, akkor próbalámpa! Én csináltam egy régi gyertyából egy célszerszámot, amivel a holtpont, illetve a gyújtás "időpontja" figyelhető! A led meg annyi, hogy fogsz egy ledet (kihalászod vmiből) és sorbakötöd egy 1-1,5kOhmos ellenállással! Két krokodilcsipesz, és naggyon tuti a cucc! :) A ledet állításhoz a zöld és a test közé kell rakni! Aztán tekered a főtengelyt, és figyelsz! :)
Üdv: TiB
Kb. 4000res fordulaton bekopog a moci és nem akar feljebb pörögni!:(
A gyújtásra gondoltam, de nemtom mennyi az előgyújtás(asszem 3mm).
Ti hogy szoktátok belőlni?
Mert elég gázos dolog:)
Akkus bolt!
Szabó Elek
1032 Bp., San Marco u. 72. (Föld u. sarkán)
Tel.: 387-7908
Üdv: TiB
Info! Ha végképp minden kötél szakad, próbáld meg ezeket felhívni csavar ügyben! Esetleg vegyél egy olajleeresztőt Petinél mintának!
Menet-Trend -- Nemesacél Kötőelem Kereskedelmi Kft.
1033 Bp., Szőlőkert köz 9.
Tel.: 453-7060
www.menet-trend.hu
Az akkus témához annyit szónék hozzá, hogy a héten cseréltem az akksimat (Bosch-ra), az előző már alig élt, és a régivel nem műküdött az indexem ha rákapcsoltam a világítást még akkor sem amikor a töltőn volt. Most az új akkuval semmi probléma.
Infomaker
A Loctite ragasztós tömítőt nem ismerem, de nem hiszem, hogy olajos helyen a legjobban kötne-szigetelne.
Van viszont egy másik fajtája ami vastag fehér cérnához hasonlít vízszerelők használják , elég jó cucc. Kis piros műanyag hengerben árulják, elég drága asszem 2000 fölött van.
Ha teljesen kimenne a menet benne akkor próbáld meg 1el nagyobbra fúrno és új menetet vágni bele v. perselyeztesd meg.
Más menetemelkedésű csavart ne tegyél bele mert az tuti tönkreszarja.
Jééééé! Tényleg, Gexx!!!! :)
Hohohohóóóóóóóóó!!!! Az nem lesz semmi!!! Már várom!!!!
TiB
Én eddig a 250-esemmel mentem ennyit! :) De csúnya dolgok voltak a blokkban, most generál után én nagy csodákat várok! :)
Üdv: TiB
MZ-sek készüljetek!!!
Fel fog kerülni az oldalra 4 bd korabeli reklámfilm az MZ-kről. Most már csak a vebmaszteren múlik, hogy mikor :-)
Én 80-90-et szoktam menni általában,az még elfogadható.
Üdv!
Nekem anno a 70et szerette igazán, akkor 4000et forgott. Enyém ment 110et, de felüljáróról lefelé, s utána el is kezdett csörögni :(
Szoval sztem 70-80 kb ideális neki.
tike.
Sziasztok! Nemrég vettem egy 150-es TZ-t. 105 km/h a vége. Az lenne a kérdésem, hogy ez nem túl kevés? Próbáltam már eredeti és eggyel kisebb lánckerékkel is, de akkor is ugyanennyi. A motorja még nem volt megbontva, 9000 km van benne. Erő van benne. Még az lenne a kérdésem, hogy szerintetek szabad-e kínozni 90 km/h sebességgel hosszú útra? Lazán viszi a 90-et, csak közel 6000-et pörög. Szerintetek mennyi lenne az ideális sebesség neki? Bocs, hogy ilyen hülye kérdésekkel fárasztalak titeket, csak szeretnék meghallgatni nálam több tapasztalalttal rendelkező motoros véleményét! A válaszokat előre is köszönöm!
OK,igyexem még a 7végén utánajárni és majd szólok!!
Huh az a zselés aksi érdekelne!!:) mert enyhén olcsóbb mint a többi vacak... és még sav se kell bele:)
Add meg a címet lécci!
Ó köszönöm :))
Akkor marad a haverom apja, aki nagy hegesztő, esztergályos, ezermester, ő csak Anakin Skywalkernek hívja a fatert :))
Csinázunk valami hosszabb csavart, aztán ha úgy is szar, marad a gyurma-ragasztó, vagy a Loctite.
Sorry, ott sem találtam info-t -maker :-)
Pedig tudod, hogy a szívemen viselem a géped sorsát.
Nos: ott az alátét tényleg A18x24 -es, de a csavar mérete nincs meg. Megnézem a szerelési kk.-t
A robbantotton ez nem nagyon látszik..
Marad a hosszabb csavar keresés...
csakhát kellene tudnom, hogy milyen hosszú a gyári, és a mérete, és hogy milyen menet..
AMúgy remélem, máshol nem folyik...Az üresjelzőnél nincs gond, ott néztem.
Reggelre a motor alatt 1-2 cm széles kis olajtócsa van.
Máshonnan nem jöhet, max a nagy tömítéstől.. Dehát ott csak nem folyik :(
Oh, bocs, máris nézem :-)
Zylinderschraube kb= csavar
Úgyhogy még inkább valószínű
Ja, és ilyen van a fordulatszámmérőkihajtásnál is
Gexxx!
Én az alsó olajleeresztőre gondolok!
Az a nagy bunkó csavar!
Azért egy 18-as durva lenne oda!
Gondold át, hogy mekora az. Pl: Lent a féket 10x30-as csavar fogja.
Amit infomaker keres, az asszem BM6x25-ös. Az a gáz, hogy a robbantott ábrán ez a rész éppen szarul látszik, németül nem tudok, és így következtettem. De szerintem ez hihetőbb, mint a 18-as, nem?
De az a biz. robbantott itt is fent van, ha utánanéztek, lehet, hogy ti jobban látjátok :-)
Köszi!!
SIkerült egy helyen találnom olyan csavarrögzítő gyurmát (direkt ilyen a bolt profilja), hogy kőkeményre köt, olajálló, és rezgésálló.
Megpróbálom azzal, de ha nem drága , veszek Loctite ot is,
köszi!!!
Keresgéltem neked a gyári csavar méretét, de csak annyit sikerült kiderítenem, hogy 18-as az alátétje, magyarul valszeg a csavar is 18-as! Viszont a menetemelkedés passz! Nem veszem ki az enyémet ezért! :)
Annyit tudsz csinálni, hogy egy hétre otthagyod a mocit, hagy csöpögjön ki az utolsó csepp olaj is! Aztán a héten szerzel Loctite-ot, és mire újra hazamész, addigra nagyjából nincs olaj a környéken! Sebbenzinnel letörlöd szépen a csavart, bekened Loctite-al (nyugi, levegőn soha nem köt meg, szal ráérsz!), aztán kitörlöd a lukat, és már tekered is be a csavart! Így elvileg jó lesz még a régi leeresztő csavarral is! Egy a gáz, hogy ezt minden alkalommal el kell játszanod, szal az olajcsere nem lesz leányálom ezentúl! És a kocot felejtsd el! Azt hagyd meg a vízcsöveknek! :) Esetleg, ha minden kötél szakad, akkor kócolj, de kend meg lenolajkencével, akkor esetleg jó is lehet...
Üdv: TiB
Andris!
Szerintem is az akksival van baj,bár bátyám ETZ-jénél előfordult,hogy az index búrába túlzottan beleért a az index csonkja (tartója) és mivel már le volt kopva a festék,zárlatos lett. Próbáld ki egy másik akksival és majd kiderül..
Akksik:
Van egy cég,amely riasztórendszerekhez gyárt zselés akksikat,olyat is,amely az MZ-be is jó és még a mérete is kisebb.
Az ára ezeregynéhányszáz forint.
Viszont valszeg önindítós motorokhoz nem jó,mert más az indítási áramfelvétel.
Bátyám már vett 1et,de még nem lett kipróbálva. Van honlapjuk is,ha érdekel vki,utána fogok nézni..
byee
Ja, és a gyári csavar méretét nem tudod?
Ja, és a gyári csavar méretét nem tudod?
OK! AKkor szerzek olyan csavar, csak hosszabbat.
Csak az a baj, hogy ezekhez a Loctite és hasonló ragasztókhoz olajmentes felület kell...Na most én nagyon nem akarom szétszedni emiatt a blokkot :(((
Szóval töröljem ki, és kenjem be, és kész?
Vagy inkább kóccal együtt?
NE! Ha más a menetemelkedése, akkor csak még jobban kinyalod azt a maradék menetet is, és akkor baszhatod, mert már semmire nem lesz jó az egész!
Most jut eszembe!!!! Loctite!!!! Nekem a kuplungom csöcsénél van elnyalódva, én azt evvel szoktam beragasztani! Ez egy kibebaszott drága dolog, de kifejezetten fémek, főleg csavarok ragasztására! Van ezer fajtája! Ha tudsz valakitől egy kenésnyit szerezni, akkor ez a legtutibb, mert faszán tömít is!
Üdv: TiB
Futár Peti szerint a JAWA csavarját próbáljam bele..izmosabb, más a menetemelkedése, és hosszabb. Szerintetek?
SOS!!! HELP!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Mekkora csavar kell az olajleeresztőhöz??
Szivárog, és sem a teflonszalag, sem a kóc nem segít, mert el van nyalva a menet a házban!
DE!!
Beljebb mintha jó lenne, ezért kellene egy ugyanolyan, de hosszabb csavar!
Leírnátok a gyári méretét?
Gondolom, metrikus a csavar.
A menet hossza is kellene a gyárinak.
KÖSZI!!
Hello andris!
Szerintem az akkuval baj van, zárlatos, vagy vmi ilyesmi. Mint irod, forr az elektrolit mikor ráteszed a töltőre, ez tuti nem normális. Csak többórás töltés után forrhat a lé.(gondolom megfelelő töltőt használtál). Az akku a névleges feszültséget terhelés nélkül leadja, de mihelyst "ráállnak" a fogyasztók csontra merül, nincs tartalék feszültség, ezért nem ég kis fordulaton az index.
Hali!!!
Na nem azért hogy beleszóljak, de anno nekem szerelő ilyen pumpálós mószerrel légtelenített, de még vagy 3 napig járkáltam utána mire felkeményedett rendesen a fékkar!!! Pedig nem egyszer átpumpálta!!! Én elkezdtem járni a géppel minden olajcsere után, és néha passzívan otthagytam a garázsban, így 2-3 nap alatt jó lett!!
Fisi
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|