:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Én is megnéztem a filmeket.Nagyon vagányak.Frankón a régi időket idézik a "vad motorosok" mellett pöfögő octaviák,moszkvicsok és wartburgok.Az az ES 175-ös nagyon szép.Janek a régi mototrokat mindig is megcsodálták és ezek után is megfogják.Én is tapasztalatból beszélek(1959 DCSEPEL,1964 T5 PANNÓNIA).Bármerre megyek mindenki,még a laikusok és a csajok is megbámulnak.Volt olyan,hogy egy öreg néni jött oda hozzám,mikor a csepelt toltam,és megkérdezte,hogy ez egy csepel?Mert őt még ilyennel furikázta annak a férje.Ez különösen jó érzés volt számomra.Ezeket a mai gyorsasági és sportmotorokat soha nem fogom megszeretni,mert számomra mind egyforma,jellegtelen.Ezek a régi gépek,mind-mind egy "egyéniség".Mondanivalójuk van az emberek számára,és sokskban ébreszti fel azokat a régi emlékeket,amik már lassan a feledésbe merülnének.
Szóval éljenek az öreg motorok,persze a szcikkal együtt.Üdv.
azta ezek a reklámok tényleg nagyon jók!!:)
Örülnék ha igy nézne ki a Trophy-m!! :)))
Amúgy nagyon jó érzéssel tölt el még most is mikor megyek bárhova (város,találkozó) és ha nem vagyok a motor mellett megvárnak és kérdezik milyen idős, mióta van meg, mennyi a baja?!
Nem tudom ti hogy vagytok vele de szerintem egy veterán motor soha nem lesz egy átlagos hétköznapi moci!
A lényeg,hogy én maradok a hagyományos akksiknál.A régi etz-ben is ilyen (seleks)volt,és nem volt vele semmi gond.
Máté mi újság?Kész van a géped,hogy már a vizsgára viszed?Van már alapjárat?És a lefulladáss mi van?Kiváncsi lennék mi volt a baj?
Hello.
Kíííííííííbaszott nagyok ezek a reklámok gyerekek!! Látni a manapság oly sokak által lenézett MZ- inket vadi újonnan, igazi profi használati tárgyként- ez valami felejthetetlen!!!!
Azért a 3. reklámban az a Trophy nem semmi igaz!??? Még az áltakunk ismert elterjedtebb trophytól is eggyel régebbi széria!!??
Szerintem gyönyörű!! Jobban tetszik mint az utána kijött "síma" kockásabb Trophy széria!!!!
Fisi
Ja nem semmi a 4.- ik reklámban a két kis szöcske sem!!!:)))
Hali skacok
Láttátok már a filmek között az MZ reklámokat?
Érdemes belekukkantani
;-)
Sziasztok!
A www.forex.hu oldal gy.i.k menüpontja alatt a következő olvasható:
"Mi az a zselés akkumulátor ?
Valóban léteznek zselés (gel töltésű ) akkumulátorok, de ezeket autóban indításra még senki se használta. A zselés akkumulátorok elsősorban ciklikus felhasználásra (kimerítem - feltöltöm ) valók. Motorok indítására csak többé - kevésbé alkalmasak..
Más kérdés, hogy a köznyelvben (meg a hozzá nem értő kereskedőknél is ) zselésnek neveznek minden olyan akkut, ami többé kevésbé zárt, és nem kell be folyadékot töltögetni, holott ha megrázzuk akkor hallju hogy lötyög benne a sav."
Szóval ez a 2000 Ft-os akksi nem hiszem, hogy 100%-ban be fogja váltani a hozzáfűzött reményeket. És ha lemerül, nem olyan egyszerű feltölteni, mint a hagyományos savas akksikat.
Üdv
A kapaszkodó tényleg kötelező tartozék,ha qkacoskodó a vizsgabiztos,számíthatsz rá,hogy hiányolni fogja!!
Az én gépemben is elektroniqs feszszab van,ha más nem,hát bátyámtól lenyúlom a zselés akksit!:-)))
(Az övé még a gyári mechaniqs)
Van egy eladó, jó állapotú kis ETZ-m, ha valakit érdekel, 50e Ft, műszaki lejárt, de vizsgaképes, törzskönyves.
Szevasztok !
Lenne egy kérdésem:
Most viszem vizsgára a 250-es ETZ-met.
Mennyibe lesz kb. (vizsga bizt. stb.
Nekem is a volt 150-esem 105-öt vitt. Lejtőre gurult 110-et.
A 150-esemmel 2 évet gurultunk, szerintem utazósebességnek 70-80-at syereti, de elmegy 90-el is, de ez max. legyen.
Nekem egy szünetmentesbe való akkuról megy a sufnivilágítás. 0 fok alatt nagyon legyengül, -5 nál már sekép-sehang. Ha felmelegszik, újra tuti.
De ismétlem, ez NEM jármühöz készült darab. Gondolom, a motorhoz való az más konstrukció.
Budafokon a Kámán szervizben (asszem Borkö utca). Évek óta járok oda az autómmal, és barátságosak. Én sem tudtam, hogy vizsgáztatnak motort is, de mikor eredetvizsgára vittem az ETZ-t, akkor mondták, hogy hozhatom vizsgázni is.
Ha leveszed az ülést, ott találsz 2 lukat. Oda kell felcsavarozni.
Egyébként vidéken (Cegléd, Tiszakécske) még nem hallottam, hogy nézték volna. Az én nyergemre már normálisan fel sem lehet tenni, mert pont ott van a lépcső kialakítva benne (na jó, a kialakítva helyett jobb lett volna a kivágva szó :-)
Hali!
Akinek van fent ilyen majrépántja, az árulja már el, hogy hova, és hogyan csatlakozna! Mert nekem sincs fent, és idén le kéne vizsgáztatnom! :)
Jah! És hova vigyem Budapesten vizsgázni??? Valami korrekt hely kéne! :)
Üdv: TiB
Üdv!
Lehet nem nézik, de kötelező!!!
tike.
Ja, voltaképpen rég le kellett volna lőnöd magad, de t'om, hogy csak a 900 miatt csináltad :-)))
Nem t'om, hogy nézik-e, de nekem van majrévasam, ha kell. Szép fekete.
Üdv,
Zsandatara
Huh, ez sok lett egyszerre egy kicsit.
900
Majd az 1000 lesz buli. Kiváncsi leszek, kié lesz?
Műszakin tényleg nézik a hátsó kapaszkodót?
Milyen másik motorok cuccai jók ETZ 125-re?
Valaki írta, hogy ápolásmentes akksi v.mi (lusta vagyok kikeresni) az mifelénk zárt rendszerű ólomakkumulátor.
Szabolcs!
Vegyél előre 16 fogú fogaskereket, ha gyorsítani akarsz rajta (nekem is ilyen van bent).
Szabolcs!
Vegyél előre 16 fogú fogaskereket, ha gyorsítani akarsz rajta (nekem is ilyen van bent).
_béla!
Én a kapcsolóhengerre vagy a léptetővillákra gyanakodnék a helyedben!
Zsandatara!
Fesszabályzót gyártanak külön Mz-hez is. Nekem is ilyen van a mocimban, a boltban amúgy 3200 pénz (Veszprémben Diófa utcában). Ezt ugyanúgy kell bekötni, mint a régit.
andris!
Asszem van valami feszültségosztó kapcsolás. Csak én nem étrek az ilyenhez. (paraszttechnikával sorba kötsz egy 6v-os izzót a többi fogyasztóval, csak ez hosszú távon nem kifüzetődő).
Gexxx!
Te nem az üres rögzítőjére gondolsz? Amúgy az egyik haveromnak volt ilyen a Simsonján.
Hali
A kapcsolótengely végénél van egy rugó a blokkban. Lehet, hogy azzal van gáz. De hogy meg tudd nézni, ahoz szét kell húzni a blokkot. Szerintem inkább szokd meg, hogy így kell váltani
Hello
Hahó nem segitetek?
PLS :)
Én ezt nem értem.Eddig 6 voltos akksi volt(van) a gépben.Akkor meg hogy rakhatnám bele a 12 voltosat?Most hülyeséget mondtam?
A Bambinál (Thaly Kálmán u.) lehet kapni egy elektronikus feszszabot, egy 2 cm-es (!) basz, ami nagyon jó, nagyon megbízható, és kb. ugyanannyiba kerül, mint a hagyományosak (csak most pont nem t'om mennyi). Kicsit másként kell bekötni, de azt a Bambi megcsinálja. Nekem az van a MéZesben, és soha nincs vele bajom. Majd lefényképezem és elküldöm.
végre hírt adsz magadról ambruzs g.!
eggyetértek!most épp wartburg feszszab van a gépemben , előtte trabi volt amíg a yausa márkájú zselés elhalálozásból kifolyólag ki nem nyírta.az eladó is mechanikus feszszabra gondolt.elektronikus szabályzóhoz egy kis történet:
gurulok lazán 90-nel egyszercsak se kép-se hang megáll az eszköz.hazatoltam , műszeres méregetés imádkozás kurva anyázás.a feszszab elfosta magát és a generátor termelte 20egynéhány voltot ráeresztette a rendszerre.kinyírta az összes égőt és az index relét.
tomóka
Az autoba/motorba valo akksi termeszetesen belevalo. :))
A toltesingadozas meg egy elektronikus fesszabbal megszuntetheto.
az osszes robogoban zseles/gondozasmentes-nemzseles akksi van.
gabor
Nekem elektronikus fesszab van.
Konkrétan is mondott valamit? Mert azt tudom, hogy indítóáramokhoz nem ideális, de töltés-gondról nem tudok.
Persze nem szabad túltölteni, de a simát sem, csak az kicsit jobban viseli.
Létezik direkt járműbe való kivitelben is, csak az drágább.
két hete vettem aksit varta 12v5ah 3500ft vásárlás közben beszélgettem az eladóval.a zselés akumlátorokról annyit mondott , hogy nagyon jók de kényesek a töltés ingadozásra .nem javasolta etzbe.csodálkoztam is mivel a zselés klasszisokkal drágább és minden boltosnak maga felé hajlik a keze.
tomóka
Azért kérdem, mert én csak a méret miatt szóltam. :-)
Kb. mikor és melyik témában volt erről szó?
Mármint ez a típus, vagy a "zselések"?
Üdv!
A listán a hozzáértő emberkék már kifejtették, hogy ezek miért nem jok a motorba...
tike.
Sziasztok!
Ugyanabban a listában van a Diamecből 6,5-es hasonló árban, de a méreteknél helyenként elírás lehet.
Nah,a normál nettó ára is megvan ugyanennek: 1283 Ft.
Erre jön még 250% ÁFA,ami ha minden igaz 1604 pénz.
Meg is van:-)
http://www.delton.hu/
Itt kattolj a "Behatolás és tűzjelző berendezések"-en belül a "Riasztó akkumulátorok"-ra!
A lényeg,hogy 12V-os legyen és 5-5,5Ah körüli,bátyám asszem a "Crow 12V 5Ah"-t vette meg,ennek a feltűntetett ára 1140Ft, zselés.
Az árak ált. viszonteladói nettó árak és a méret is közölve van.
Szerintem ennyiért megéri..
byee
Próbáld meg ezeket felhívni!
Elektronikai Szaküzlet Mikronika PC
Budapest
1111 Budafoki út 10/B
209 7352
Náluk láttam ilyen zselés akkukat! Hátha!
Üdv: TiB
Tesho légyszíves sürgősen utánajárni annak a zselés akksinak.Tuti az ára,és már sokfelől hallottam,hogy nagyon jó.Köszönöm.
Nekem "profi" felszerelésem van:
Egy esztergált darab (hasonlit a gyertya fém részére), ami betekeredik a gyertya helyére, és a felső részéhez pedig egy furatmérő óra csatlakoztatható. Az óra százados felbontású, de a lötyögések miatt "csak" 5 századra lehet beállitani. :)
Figyelj arra is, hogy mindig forgásirányba tekerd a fötengelyt, és az állitócsavarokat mindig húzóra (feszesre) állitsd, igy pontosabb lesz a beállitás.
Ha túl sokat állitottál a csvaron, akkor vedd sokkal visszább és megint húzóra állitsd.
örömmel jelentem hogy ma beléptem az MZ ések világába :)) ma vetemmeg életem első mz jét :) ETZ 250 De luxe :) 50Eft ért 1 hónap műszakival. annyia bajom van vele hogy 4, 5 nél nem lehet egyből 3ből 4be és 4 ből 5be rakni csak ha 1 picit lenyomom előtte a váltókart :( ez mitől lehet? :( segitsetek lécci
Köszi hello
Előgyújtás 2,5 mm (+0,5)! Ha elektronikus a gyújtásod, akkor leddel, ha megszakítós, akkor próbalámpa! Én csináltam egy régi gyertyából egy célszerszámot, amivel a holtpont, illetve a gyújtás "időpontja" figyelhető! A led meg annyi, hogy fogsz egy ledet (kihalászod vmiből) és sorbakötöd egy 1-1,5kOhmos ellenállással! Két krokodilcsipesz, és naggyon tuti a cucc! :) A ledet állításhoz a zöld és a test közé kell rakni! Aztán tekered a főtengelyt, és figyelsz! :)
Üdv: TiB
Kb. 4000res fordulaton bekopog a moci és nem akar feljebb pörögni!:(
A gyújtásra gondoltam, de nemtom mennyi az előgyújtás(asszem 3mm).
Ti hogy szoktátok belőlni?
Mert elég gázos dolog:)
Akkus bolt!
Szabó Elek
1032 Bp., San Marco u. 72. (Föld u. sarkán)
Tel.: 387-7908
Üdv: TiB
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|