hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 25. csütörtök 
Márk

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Rider
válasz erre | email2004-03-07 11:41:28
Azért kérdem, mert én csak a méret miatt szóltam. :-)

Kb. mikor és melyik témában volt erről szó?
sorszám: 881 (6493)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-03-07 11:35:24
Mármint ez a típus, vagy a "zselések"?
sorszám: 880 (6492)

 
 
tike
válasz erre | email2004-03-07 11:21:48
Üdv!

A listán a hozzáértő emberkék már kifejtették, hogy ezek miért nem jok a motorba...

tike.
sorszám: 879 (6491)
(előzmény: Rider, 2004-03-07 09:15:39)

 
 
Rider
válasz erre | email2004-03-07 09:15:39
Sziasztok!

Ugyanabban a listában van a Diamecből 6,5-es hasonló árban, de a méreteknél helyenként elírás lehet.
sorszám: 878 (6487)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-07 01:35:08
Nah,a normál nettó ára is megvan ugyanennek: 1283 Ft.
Erre jön még 250% ÁFA,ami ha minden igaz 1604 pénz.
sorszám: 877 (6483)
(előzmény: tesho, 2004-03-07 01:03:22)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-07 01:03:22
Meg is van:-)

http://www.delton.hu/

Itt kattolj a "Behatolás és tűzjelző berendezések"-en belül a "Riasztó akkumulátorok"-ra!
A lényeg,hogy 12V-os legyen és 5-5,5Ah körüli,bátyám asszem a "Crow 12V 5Ah"-t vette meg,ennek a feltűntetett ára 1140Ft, zselés.
Az árak ált. viszonteladói nettó árak és a méret is közölve van.
Szerintem ennyiért megéri..

byee
sorszám: 876 (6481)
(előzmény: andris, 2004-03-06 21:44:50)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-06 22:21:14
Próbáld meg ezeket felhívni!

Elektronikai Szaküzlet Mikronika PC
Budapest
1111 Budafoki út 10/B
209 7352

Náluk láttam ilyen zselés akkukat! Hátha!

Üdv: TiB
sorszám: 875 (6472)
(előzmény: andris, 2004-03-06 21:44:50)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-06 21:44:50
Tesho légyszíves sürgősen utánajárni annak a zselés akksinak.Tuti az ára,és már sokfelől hallottam,hogy nagyon jó.Köszönöm.
sorszám: 874 (6469)
(előzmény: tesho, 2004-03-05 15:14:17)

 
 
ad4890
válasz erre | email2004-03-06 18:19:20
Nekem "profi" felszerelésem van:

Egy esztergált darab (hasonlit a gyertya fém részére), ami betekeredik a gyertya helyére, és a felső részéhez pedig egy furatmérő óra csatlakoztatható. Az óra százados felbontású, de a lötyögések miatt "csak" 5 századra lehet beállitani. :)

Figyelj arra is, hogy mindig forgásirányba tekerd a fötengelyt, és az állitócsavarokat mindig húzóra (feszesre) állitsd, igy pontosabb lesz a beállitás.

Ha túl sokat állitottál a csvaron, akkor vedd sokkal visszább és megint húzóra állitsd.
sorszám: 873 (6461)
(előzmény: kustib, 2004-03-06 16:30:48)

 
 
_béla
válasz erre | email2004-03-06 18:05:18
örömmel jelentem hogy ma beléptem az MZ ések világába :)) ma vetemmeg életem első mz jét :) ETZ 250 De luxe :) 50Eft ért 1 hónap műszakival. annyia bajom van vele hogy 4, 5 nél nem lehet egyből 3ből 4be és 4 ből 5be rakni csak ha 1 picit lenyomom előtte a váltókart :( ez mitől lehet? :( segitsetek lécci
Köszi hello
sorszám: 872 (6460)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-06 16:30:48
Előgyújtás 2,5 mm (+0,5)! Ha elektronikus a gyújtásod, akkor leddel, ha megszakítós, akkor próbalámpa! Én csináltam egy régi gyertyából egy célszerszámot, amivel a holtpont, illetve a gyújtás "időpontja" figyelhető! A led meg annyi, hogy fogsz egy ledet (kihalászod vmiből) és sorbakötöd egy 1-1,5kOhmos ellenállással! Két krokodilcsipesz, és naggyon tuti a cucc! :) A ledet állításhoz a zöld és a test közé kell rakni! Aztán tekered a főtengelyt, és figyelsz! :)

Üdv: TiB
sorszám: 871 (6457)
(előzmény: janek, 2004-03-06 14:17:57)

 
 
janek
válasz erre | email2004-03-06 14:17:57
Kb. 4000res fordulaton bekopog a moci és nem akar feljebb pörögni!:(
A gyújtásra gondoltam, de nemtom mennyi az előgyújtás(asszem 3mm).
Ti hogy szoktátok belőlni?
Mert elég gázos dolog:)
sorszám: 870 (6456)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-06 13:31:07
Akkus bolt!

Szabó Elek
1032 Bp., San Marco u. 72. (Föld u. sarkán)
Tel.: 387-7908

Üdv: TiB
sorszám: 869 (6455)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-06 13:28:30
Info! Ha végképp minden kötél szakad, próbáld meg ezeket felhívni csavar ügyben! Esetleg vegyél egy olajleeresztőt Petinél mintának!

Menet-Trend -- Nemesacél Kötőelem Kereskedelmi Kft.
1033 Bp., Szőlőkert köz 9.
Tel.: 453-7060
www.menet-trend.hu
sorszám: 868 (6454)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-06 02:29:47
Az akkus témához annyit szónék hozzá, hogy a héten cseréltem az akksimat (Bosch-ra), az előző már alig élt, és a régivel nem műküdött az indexem ha rákapcsoltam a világítást még akkor sem amikor a töltőn volt. Most az új akkuval semmi probléma.
sorszám: 867 (6453)

 
 
bertham
válasz erre | email2004-03-06 02:11:19
Infomaker
A Loctite ragasztós tömítőt nem ismerem, de nem hiszem, hogy olajos helyen a legjobban kötne-szigetelne.
Van viszont egy másik fajtája ami vastag fehér cérnához hasonlít vízszerelők használják , elég jó cucc. Kis piros műanyag hengerben árulják, elég drága asszem 2000 fölött van.
Ha teljesen kimenne a menet benne akkor próbáld meg 1el nagyobbra fúrno és új menetet vágni bele v. perselyeztesd meg.
Más menetemelkedésű csavart ne tegyél bele mert az tuti tönkreszarja.
sorszám: 866 (6452)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-06 01:09:58
Jééééé! Tényleg, Gexx!!!! :)
sorszám: 865 (6451)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-06 01:03:47)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-06 01:05:47
Hohohohóóóóóóóóó!!!! Az nem lesz semmi!!! Már várom!!!!

TiB
sorszám: 864 (6450)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-06 00:55:52)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-06 01:03:47
Jé, már holnap van :-)
sorszám: 863 (6449)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-06 01:02:02
Én eddig a 250-esemmel mentem ennyit! :) De csúnya dolgok voltak a blokkban, most generál után én nagy csodákat várok! :)

Üdv: TiB
sorszám: 862 (6448)
(előzmény: tesho, 2004-03-06 00:08:01)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-06 00:55:52
MZ-sek készüljetek!!!

Fel fog kerülni az oldalra 4 bd korabeli reklámfilm az MZ-kről. Most már csak a vebmaszteren múlik, hogy mikor :-)
sorszám: 861 (6447)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-06 00:08:01
Én 80-90-et szoktam menni általában,az még elfogadható.
sorszám: 860 (6446)
(előzmény: tike, 2004-03-05 23:57:45)

 
 
tike
válasz erre | email2004-03-05 23:57:45
Üdv!

Nekem anno a 70et szerette igazán, akkor 4000et forgott. Enyém ment 110et, de felüljáróról lefelé, s utána el is kezdett csörögni :(
Szoval sztem 70-80 kb ideális neki.

tike.
sorszám: 859 (6445)
(előzmény: Szabolcs, 2004-03-05 23:03:55)

 
 
Szabolcs
válasz erre | email2004-03-05 23:03:55
Sziasztok! Nemrég vettem egy 150-es TZ-t. 105 km/h a vége. Az lenne a kérdésem, hogy ez nem túl kevés? Próbáltam már eredeti és eggyel kisebb lánckerékkel is, de akkor is ugyanennyi. A motorja még nem volt megbontva, 9000 km van benne. Erő van benne. Még az lenne a kérdésem, hogy szerintetek szabad-e kínozni 90 km/h sebességgel hosszú útra? Lazán viszi a 90-et, csak közel 6000-et pörög. Szerintetek mennyi lenne az ideális sebesség neki? Bocs, hogy ilyen hülye kérdésekkel fárasztalak titeket, csak szeretnék meghallgatni nálam több tapasztalalttal rendelkező motoros véleményét! A válaszokat előre is köszönöm!
sorszám: 858 (6442)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-05 20:36:46
OK,igyexem még a 7végén utánajárni és majd szólok!!
sorszám: 857 (6435)
(előzmény: janek, 2004-03-05 19:25:26)

 
 
janek
válasz erre | email2004-03-05 19:25:26
Huh az a zselés aksi érdekelne!!:) mert enyhén olcsóbb mint a többi vacak... és még sav se kell bele:)
Add meg a címet lécci!
sorszám: 856 (6434)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 16:00:29
Ó köszönöm :))

Akkor marad a haverom apja, aki nagy hegesztő, esztergályos, ezermester, ő csak Anakin Skywalkernek hívja a fatert :))

Csinázunk valami hosszabb csavart, aztán ha úgy is szar, marad a gyurma-ragasztó, vagy a Loctite.
sorszám: 855 (6425)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-05 15:44:43)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-05 15:44:43
Sorry, ott sem találtam info-t -maker :-)

Pedig tudod, hogy a szívemen viselem a géped sorsát.
sorszám: 854 (6424)
(előzmény: Infomaker, 2004-03-05 15:38:33)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-05 15:40:45
Nos: ott az alátét tényleg A18x24 -es, de a csavar mérete nincs meg. Megnézem a szerelési kk.-t
sorszám: 853 (6423)
(előzmény: Infomaker, 2004-03-05 15:33:51)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 15:38:33
A robbantotton ez nem nagyon látszik..

Marad a hosszabb csavar keresés...

csakhát kellene tudnom, hogy milyen hosszú a gyári, és a mérete, és hogy milyen menet..


AMúgy remélem, máshol nem folyik...Az üresjelzőnél nincs gond, ott néztem.

Reggelre a motor alatt 1-2 cm széles kis olajtócsa van.

Máshonnan nem jöhet, max a nagy tömítéstől.. Dehát ott csak nem folyik :(
sorszám: 852 (6422)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-05 15:36:36)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-05 15:36:36
Oh, bocs, máris nézem :-)
sorszám: 851 (6421)
(előzmény: Infomaker, 2004-03-05 15:33:51)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-05 15:35:31
Zylinderschraube kb= csavar

Úgyhogy még inkább valószínű

Ja, és ilyen van a fordulatszámmérőkihajtásnál is
sorszám: 850 (6420)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-05 15:28:21)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 15:33:51
Gexxx!

Én az alsó olajleeresztőre gondolok!

Az a nagy bunkó csavar!
sorszám: 849 (6419)
(előzmény: Gexxx, 2004-03-05 15:28:21)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-03-05 15:28:21
Azért egy 18-as durva lenne oda!
Gondold át, hogy mekora az. Pl: Lent a féket 10x30-as csavar fogja.

Amit infomaker keres, az asszem BM6x25-ös. Az a gáz, hogy a robbantott ábrán ez a rész éppen szarul látszik, németül nem tudok, és így következtettem. De szerintem ez hihetőbb, mint a 18-as, nem?

De az a biz. robbantott itt is fent van, ha utánanéztek, lehet, hogy ti jobban látjátok :-)
sorszám: 848 (6418)
(előzmény: kustib, 2004-03-05 15:14:36)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 15:27:18
Köszi!!

SIkerült egy helyen találnom olyan csavarrögzítő gyurmát (direkt ilyen a bolt profilja), hogy kőkeményre köt, olajálló, és rezgésálló.

Megpróbálom azzal, de ha nem drága , veszek Loctite ot is,

köszi!!!
sorszám: 847 (6417)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-05 15:14:36
Keresgéltem neked a gyári csavar méretét, de csak annyit sikerült kiderítenem, hogy 18-as az alátétje, magyarul valszeg a csavar is 18-as! Viszont a menetemelkedés passz! Nem veszem ki az enyémet ezért! :)

Annyit tudsz csinálni, hogy egy hétre otthagyod a mocit, hagy csöpögjön ki az utolsó csepp olaj is! Aztán a héten szerzel Loctite-ot, és mire újra hazamész, addigra nagyjából nincs olaj a környéken! Sebbenzinnel letörlöd szépen a csavart, bekened Loctite-al (nyugi, levegőn soha nem köt meg, szal ráérsz!), aztán kitörlöd a lukat, és már tekered is be a csavart! Így elvileg jó lesz még a régi leeresztő csavarral is! Egy a gáz, hogy ezt minden alkalommal el kell játszanod, szal az olajcsere nem lesz leányálom ezentúl! És a kocot felejtsd el! Azt hagyd meg a vízcsöveknek! :) Esetleg, ha minden kötél szakad, akkor kócolj, de kend meg lenolajkencével, akkor esetleg jó is lehet...

Üdv: TiB
sorszám: 846 (6414)
(előzmény: Infomaker, 2004-03-05 11:29:30)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-03-05 15:14:17
Andris!

Szerintem is az akksival van baj,bár bátyám ETZ-jénél előfordult,hogy az index búrába túlzottan beleért a az index csonkja (tartója) és mivel már le volt kopva a festék,zárlatos lett. Próbáld ki egy másik akksival és majd kiderül..

Akksik:
Van egy cég,amely riasztórendszerekhez gyárt zselés akksikat,olyat is,amely az MZ-be is jó és még a mérete is kisebb.
Az ára ezeregynéhányszáz forint.
Viszont valszeg önindítós motorokhoz nem jó,mert más az indítási áramfelvétel.
Bátyám már vett 1et,de még nem lett kipróbálva. Van honlapjuk is,ha érdekel vki,utána fogok nézni..

byee
sorszám: 845 (6413)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 11:29:30
Ja, és a gyári csavar méretét nem tudod?
sorszám: 844 (6407)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 11:29:30
Ja, és a gyári csavar méretét nem tudod?
sorszám: 843 (6406)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 11:29:07
OK! AKkor szerzek olyan csavar, csak hosszabbat.

Csak az a baj, hogy ezekhez a Loctite és hasonló ragasztókhoz olajmentes felület kell...Na most én nagyon nem akarom szétszedni emiatt a blokkot :(((

Szóval töröljem ki, és kenjem be, és kész?

Vagy inkább kóccal együtt?
sorszám: 842 (6405)
(előzmény: kustib, 2004-03-05 10:52:26)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-05 10:52:26
NE! Ha más a menetemelkedése, akkor csak még jobban kinyalod azt a maradék menetet is, és akkor baszhatod, mert már semmire nem lesz jó az egész!

Most jut eszembe!!!! Loctite!!!! Nekem a kuplungom csöcsénél van elnyalódva, én azt evvel szoktam beragasztani! Ez egy kibebaszott drága dolog, de kifejezetten fémek, főleg csavarok ragasztására! Van ezer fajtája! Ha tudsz valakitől egy kenésnyit szerezni, akkor ez a legtutibb, mert faszán tömít is!

Üdv: TiB
sorszám: 841 (6404)
(előzmény: Infomaker, 2004-03-05 09:58:17)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 09:58:17
Futár Peti szerint a JAWA csavarját próbáljam bele..izmosabb, más a menetemelkedése, és hosszabb. Szerintetek?
sorszám: 840 (6398)
(előzmény: Infomaker, 2004-03-05 09:35:18)

 
 
Infomaker
válasz erre | email2004-03-05 09:35:18
SOS!!! HELP!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Mekkora csavar kell az olajleeresztőhöz??

Szivárog, és sem a teflonszalag, sem a kóc nem segít, mert el van nyalva a menet a házban!

DE!!

Beljebb mintha jó lenne, ezért kellene egy ugyanolyan, de hosszabb csavar!

Leírnátok a gyári méretét?
Gondolom, metrikus a csavar.

A menet hossza is kellene a gyárinak.

KÖSZI!!
sorszám: 839 (6396)

 
 
Miki
válasz erre | email2004-03-05 07:34:31
Hello andris!
Szerintem az akkuval baj van, zárlatos, vagy vmi ilyesmi. Mint irod, forr az elektrolit mikor ráteszed a töltőre, ez tuti nem normális. Csak többórás töltés után forrhat a lé.(gondolom megfelelő töltőt használtál). Az akku a névleges feszültséget terhelés nélkül leadja, de mihelyst "ráállnak" a fogyasztók csontra merül, nincs tartalék feszültség, ezért nem ég kis fordulaton az index.
sorszám: 838 (6394)
(előzmény: andris, 2004-03-04 21:23:19)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-03-05 00:51:41
Hali!!!

Na nem azért hogy beleszóljak, de anno nekem szerelő ilyen pumpálós mószerrel légtelenített, de még vagy 3 napig járkáltam utána mire felkeményedett rendesen a fékkar!!! Pedig nem egyszer átpumpálta!!! Én elkezdtem járni a géppel minden olajcsere után, és néha passzívan otthagytam a garázsban, így 2-3 nap alatt jó lett!!

Fisi
sorszám: 837 (6392)

 
 
kustib
válasz erre | email2004-03-04 23:06:24
Hi!

A pumpálós légtelenítés kb. 10 perc, ha jógázol előtte, akkor is! :) És az az egzakt! Magától kurtára nem fog légtelenedni! Legalábbis nem teljesen! A féken szerintem NE spórolj!!!

Üdv: TiB
sorszám: 836 (6391)
(előzmény: andris, 2004-03-04 21:31:50)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-04 21:31:50
Ja azt elfelejtettem,hogy a szívó módszeres elsőfék légtelenítési módszer nem jött be.Nekem ugyanis nem volt türelmem kivárni a lelégtelenedést,látva azt arengeteg sok és nagy buborékot ami a szívógép hatására kijött a fékcsőből.Tehát marad a passzív módszer.Valaki írta itt a fórumon.Ez egy napba telik,de legálább nem szopik vele az ember és koszos se lesz a kezem.

Már tényleg csak egy utolsó gondolat.Azt hiszem itt még nem mondtam,de megyek a nőmmel egy erdélyi túrára július végén.Már majdnem minden megvan tervezve,de ha többen megyünk tutibb a buli és ha gáz van a géppel akkor jól jön egy(sok)segítőkéz.Ha valakit érdekel jelentkezzen.

Stevasztok.
sorszám: 835 (6384)

 
 
andris
válasz erre | email2004-03-04 21:23:19
Szevasztok.A héten végre valahára összeraktam a mocit.Minden adva volt a motorozáshoz:száraz út,napsütés,és persze a moci tavaly augusztusban vásárolt(seleks)akksival.Motort kitoltam szomszédi segítséggel a pincéből.Utoljára ugyanis még aznap béreltem egy garázst,mert a moci az utolsó lépcsőfoknál leugrott a pallóról és megállt a lépcsősor tetején.Én meg ott álltam behúzott első fékkel.Se előre se hátra.Ekkor jött a megmentő szomszéd aki szó szerint kihúzott a bajból.Miközben a gép velem együtt lassan kezdett visszacsúszni megfogadtam,hogyha megúszom még aznap keresek magamnak egy garázst.A lényeg,hogy a frissen festett moci is és én is megúsztam a borulást.Szóval következet volna az indítás/betolás az októberi leállás után.De túl szép lett volna ha elsőre sikerül minden.A moci se rúgásra se tolásra nem indult.Akksi kimér,mérő 2,4 volt.Telefonálás töltő után.A 4. hívásra találtam egy havert akinek volt.Eljött de atöltőt nem hozta,mert azt gondolta,hogy betoljuk.(5 évig motorozott etz-vel).Én fölpattan ő hátulról tolja 2-es majd 1-es és láss csodát a moci már röfög is a jól megszokott hangján.Én meg majdnem elélveztem már 4 hónap várakozás után.A mocit járattam és mentem vele egy pár kört a ház előtt.Gyorsan fel a lakásba beöltöztem és vissza le a géphez.Beindult rúgásra.Nekivágtam a városi száguldozásnak.Hamar jött a köv. probléma nem működik az index csak 4000-res fordulat fölött.Ez gáz,mert kanyarok előtt lassításnal nem lehet ezt összehozni.Havert felhívtam,hogy töltsünk rá az akksira mert szarakodik a gép.Ráraktuk ekkor elkezdett forrni a cella elektrolitja.Töltő le akksi kimér 6,8 volt.Hm. ez érdekes.Elköszönés akksi vissza,(nem indult csak tolással).A gyújtás visszajelző lámpa már fényesebb,mint az előbb,de még most sem az igazi,és az index ugyanúgy szar.Szóval kérdésem mi a fasz baja van a dögnek,mikor az akksi megfelelő feszt ad le,és működik a motor is rendesen.Lehet meg kéne tisztogatni az érintkezőket mindenhol?Válaszoljatok és mihamarabbi jó időt.

csumi.
sorszám: 834 (6382)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-03-04 20:28:47
Hát nemtudom, ezek az úk MZ-k igazából nem valami szépek. Nagyon modernnek akarták őket csinálni, de a régiek jobban tetszenek. :)
Az áruk se semmi.
Az a 125-ös RT szerintem tökre hasonlít a Gaiahoz. :)
sorszám: 833 (6381)

 
 
tomóka
válasz erre | email2004-03-04 20:20:01
szinte biztos , hogy a főtengely szimering a "hunyó". egy szimóval jártunk így csere után pöcc-röff.
sorszám: 832 (6380)
(elözmény: bertham, 2004-03-04 19:08:40)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu