:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Szevasztok! Nekem egy 250/1-es Mz-m vanÚjrakábelezem az egész gépet.
A fesszabályzót nem tudom bekötni.
Ha van valakinek ilyen rajz vagy leirás, küldje el nekem! Kössz!
Na végre elkészült a remekmű. :)) A Soroksári Auchan-nak is épül egy benzinkútja. :)
Röhögjetek!!!!!!!!!!
http://index.hu/gazdasag/magyar/tben040310/
:)))))) Üdv: TiB
Az én gépemnek a hangjára figyeltek fel régebben. De már felújíttattam a főtengelyt :-)
Így van,nyáron voltam egy találkozon,nem veteránoson .A haverom hondája állt a katonai mz mellet.Senki rá se bagózott,a haverom teljesen kivolt ,hogy az ö mociát senki nem nézi meg,csak az mz érdekel mindenkit.Hát változnak az idők!
Huhhhuhúúúúúúú!!!! Kaptam négy naggyon vad MZ-s képet!!! Ha kell valakinek elküldöm neki, honlapom még csak készülődik, oda nem tom felrakni! Írjon akinek kell a kustib@axelero.hu -ra! :)
Üdv: TiB
De ha az 1000-es 2 hengeres, akkor ki fogják találni, hogy a 600-as egyhengeres legyen :-)
Csatlakozom, nekem is nagyon bejön!!!
Külsőleg sztem még a gixxer is elbujhat mögötte...
Jó lenne, ha MZanyu+Mzapu csinálna egy kisöcsit is neki, mondjuk 600ccm-st 2milláért. Akkor lehet az utakon is látnánk ilyet, nem csak a kiállításon.
tike.
Andris
Még nincs kész a mocim holnap megy a szerelőhöz, átvizsgálásra, de egyébként szerinte is a főtengelyszimmering a hibás.
Remélem nem megy rá a gatyám, mert akkor csak kicsit késöbb kap műszakit.
Ezért kérdezem, hogy kb. mennyibe van: az átírás, a műszaki vizsga, a biztosítás, a törzskönyv...
A hayabusával nem egy kategória, annál talán még jobb is. De a gixxerhez sehol nincs. :)
Nagyon állat az 1000-es.Muszáj voltam ráülni és csinálni egy képet.Meglepően sokba kerül.Vetekszik az ára a hayabusáéval,de szerintem alulmaradna egy összehasonlításban a muz.Akár szeretem az mz-ét,akár nem.Az biztos,hogy én mostanság nem fogom tudni megvenni.
Aki nem jutna ki a motorkiállításra (vagy már vége???) annak ajánlom figyelmébe a www.birodani.hu oldal képeit! Ott van az MuZ 1000S is!!! :) Egyébként uncsitesóm csinálta a képeket!
Üdv: TiB
Én is megnéztem a filmeket.Nagyon vagányak.Frankón a régi időket idézik a "vad motorosok" mellett pöfögő octaviák,moszkvicsok és wartburgok.Az az ES 175-ös nagyon szép.Janek a régi mototrokat mindig is megcsodálták és ezek után is megfogják.Én is tapasztalatból beszélek(1959 DCSEPEL,1964 T5 PANNÓNIA).Bármerre megyek mindenki,még a laikusok és a csajok is megbámulnak.Volt olyan,hogy egy öreg néni jött oda hozzám,mikor a csepelt toltam,és megkérdezte,hogy ez egy csepel?Mert őt még ilyennel furikázta annak a férje.Ez különösen jó érzés volt számomra.Ezeket a mai gyorsasági és sportmotorokat soha nem fogom megszeretni,mert számomra mind egyforma,jellegtelen.Ezek a régi gépek,mind-mind egy "egyéniség".Mondanivalójuk van az emberek számára,és sokskban ébreszti fel azokat a régi emlékeket,amik már lassan a feledésbe merülnének.
Szóval éljenek az öreg motorok,persze a szcikkal együtt.Üdv.
azta ezek a reklámok tényleg nagyon jók!!:)
Örülnék ha igy nézne ki a Trophy-m!! :)))
Amúgy nagyon jó érzéssel tölt el még most is mikor megyek bárhova (város,találkozó) és ha nem vagyok a motor mellett megvárnak és kérdezik milyen idős, mióta van meg, mennyi a baja?!
Nem tudom ti hogy vagytok vele de szerintem egy veterán motor soha nem lesz egy átlagos hétköznapi moci!
A lényeg,hogy én maradok a hagyományos akksiknál.A régi etz-ben is ilyen (seleks)volt,és nem volt vele semmi gond.
Máté mi újság?Kész van a géped,hogy már a vizsgára viszed?Van már alapjárat?És a lefulladáss mi van?Kiváncsi lennék mi volt a baj?
Hello.
Kíííííííííbaszott nagyok ezek a reklámok gyerekek!! Látni a manapság oly sokak által lenézett MZ- inket vadi újonnan, igazi profi használati tárgyként- ez valami felejthetetlen!!!!
Azért a 3. reklámban az a Trophy nem semmi igaz!??? Még az áltakunk ismert elterjedtebb trophytól is eggyel régebbi széria!!??
Szerintem gyönyörű!! Jobban tetszik mint az utána kijött "síma" kockásabb Trophy széria!!!!
Fisi
Ja nem semmi a 4.- ik reklámban a két kis szöcske sem!!!:)))
Hali skacok
Láttátok már a filmek között az MZ reklámokat?
Érdemes belekukkantani
;-)
Sziasztok!
A www.forex.hu oldal gy.i.k menüpontja alatt a következő olvasható:
"Mi az a zselés akkumulátor ?
Valóban léteznek zselés (gel töltésű ) akkumulátorok, de ezeket autóban indításra még senki se használta. A zselés akkumulátorok elsősorban ciklikus felhasználásra (kimerítem - feltöltöm ) valók. Motorok indítására csak többé - kevésbé alkalmasak..
Más kérdés, hogy a köznyelvben (meg a hozzá nem értő kereskedőknél is ) zselésnek neveznek minden olyan akkut, ami többé kevésbé zárt, és nem kell be folyadékot töltögetni, holott ha megrázzuk akkor hallju hogy lötyög benne a sav."
Szóval ez a 2000 Ft-os akksi nem hiszem, hogy 100%-ban be fogja váltani a hozzáfűzött reményeket. És ha lemerül, nem olyan egyszerű feltölteni, mint a hagyományos savas akksikat.
Üdv
A kapaszkodó tényleg kötelező tartozék,ha qkacoskodó a vizsgabiztos,számíthatsz rá,hogy hiányolni fogja!!
Az én gépemben is elektroniqs feszszab van,ha más nem,hát bátyámtól lenyúlom a zselés akksit!:-)))
(Az övé még a gyári mechaniqs)
Van egy eladó, jó állapotú kis ETZ-m, ha valakit érdekel, 50e Ft, műszaki lejárt, de vizsgaképes, törzskönyves.
Szevasztok !
Lenne egy kérdésem:
Most viszem vizsgára a 250-es ETZ-met.
Mennyibe lesz kb. (vizsga bizt. stb.
Nekem is a volt 150-esem 105-öt vitt. Lejtőre gurult 110-et.
A 150-esemmel 2 évet gurultunk, szerintem utazósebességnek 70-80-at syereti, de elmegy 90-el is, de ez max. legyen.
Nekem egy szünetmentesbe való akkuról megy a sufnivilágítás. 0 fok alatt nagyon legyengül, -5 nál már sekép-sehang. Ha felmelegszik, újra tuti.
De ismétlem, ez NEM jármühöz készült darab. Gondolom, a motorhoz való az más konstrukció.
Budafokon a Kámán szervizben (asszem Borkö utca). Évek óta járok oda az autómmal, és barátságosak. Én sem tudtam, hogy vizsgáztatnak motort is, de mikor eredetvizsgára vittem az ETZ-t, akkor mondták, hogy hozhatom vizsgázni is.
Ha leveszed az ülést, ott találsz 2 lukat. Oda kell felcsavarozni.
Egyébként vidéken (Cegléd, Tiszakécske) még nem hallottam, hogy nézték volna. Az én nyergemre már normálisan fel sem lehet tenni, mert pont ott van a lépcső kialakítva benne (na jó, a kialakítva helyett jobb lett volna a kivágva szó :-)
Hali!
Akinek van fent ilyen majrépántja, az árulja már el, hogy hova, és hogyan csatlakozna! Mert nekem sincs fent, és idén le kéne vizsgáztatnom! :)
Jah! És hova vigyem Budapesten vizsgázni??? Valami korrekt hely kéne! :)
Üdv: TiB
Üdv!
Lehet nem nézik, de kötelező!!!
tike.
Ja, voltaképpen rég le kellett volna lőnöd magad, de t'om, hogy csak a 900 miatt csináltad :-)))
Nem t'om, hogy nézik-e, de nekem van majrévasam, ha kell. Szép fekete.
Üdv,
Zsandatara
Huh, ez sok lett egyszerre egy kicsit.
900
Majd az 1000 lesz buli. Kiváncsi leszek, kié lesz?
Műszakin tényleg nézik a hátsó kapaszkodót?
Milyen másik motorok cuccai jók ETZ 125-re?
Valaki írta, hogy ápolásmentes akksi v.mi (lusta vagyok kikeresni) az mifelénk zárt rendszerű ólomakkumulátor.
Szabolcs!
Vegyél előre 16 fogú fogaskereket, ha gyorsítani akarsz rajta (nekem is ilyen van bent).
Szabolcs!
Vegyél előre 16 fogú fogaskereket, ha gyorsítani akarsz rajta (nekem is ilyen van bent).
_béla!
Én a kapcsolóhengerre vagy a léptetővillákra gyanakodnék a helyedben!
Zsandatara!
Fesszabályzót gyártanak külön Mz-hez is. Nekem is ilyen van a mocimban, a boltban amúgy 3200 pénz (Veszprémben Diófa utcában). Ezt ugyanúgy kell bekötni, mint a régit.
andris!
Asszem van valami feszültségosztó kapcsolás. Csak én nem étrek az ilyenhez. (paraszttechnikával sorba kötsz egy 6v-os izzót a többi fogyasztóval, csak ez hosszú távon nem kifüzetődő).
Gexxx!
Te nem az üres rögzítőjére gondolsz? Amúgy az egyik haveromnak volt ilyen a Simsonján.
Hali
A kapcsolótengely végénél van egy rugó a blokkban. Lehet, hogy azzal van gáz. De hogy meg tudd nézni, ahoz szét kell húzni a blokkot. Szerintem inkább szokd meg, hogy így kell váltani
Hello
Hahó nem segitetek?
PLS :)
Én ezt nem értem.Eddig 6 voltos akksi volt(van) a gépben.Akkor meg hogy rakhatnám bele a 12 voltosat?Most hülyeséget mondtam?
A Bambinál (Thaly Kálmán u.) lehet kapni egy elektronikus feszszabot, egy 2 cm-es (!) basz, ami nagyon jó, nagyon megbízható, és kb. ugyanannyiba kerül, mint a hagyományosak (csak most pont nem t'om mennyi). Kicsit másként kell bekötni, de azt a Bambi megcsinálja. Nekem az van a MéZesben, és soha nincs vele bajom. Majd lefényképezem és elküldöm.
végre hírt adsz magadról ambruzs g.!
eggyetértek!most épp wartburg feszszab van a gépemben , előtte trabi volt amíg a yausa márkájú zselés elhalálozásból kifolyólag ki nem nyírta.az eladó is mechanikus feszszabra gondolt.elektronikus szabályzóhoz egy kis történet:
gurulok lazán 90-nel egyszercsak se kép-se hang megáll az eszköz.hazatoltam , műszeres méregetés imádkozás kurva anyázás.a feszszab elfosta magát és a generátor termelte 20egynéhány voltot ráeresztette a rendszerre.kinyírta az összes égőt és az index relét.
tomóka
Az autoba/motorba valo akksi termeszetesen belevalo. :))
A toltesingadozas meg egy elektronikus fesszabbal megszuntetheto.
az osszes robogoban zseles/gondozasmentes-nemzseles akksi van.
gabor
Nekem elektronikus fesszab van.
Konkrétan is mondott valamit? Mert azt tudom, hogy indítóáramokhoz nem ideális, de töltés-gondról nem tudok.
Persze nem szabad túltölteni, de a simát sem, csak az kicsit jobban viseli.
Létezik direkt járműbe való kivitelben is, csak az drágább.
két hete vettem aksit varta 12v5ah 3500ft vásárlás közben beszélgettem az eladóval.a zselés akumlátorokról annyit mondott , hogy nagyon jók de kényesek a töltés ingadozásra .nem javasolta etzbe.csodálkoztam is mivel a zselés klasszisokkal drágább és minden boltosnak maga felé hajlik a keze.
tomóka
Azért kérdem, mert én csak a méret miatt szóltam. :-)
Kb. mikor és melyik témában volt erről szó?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|