:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Dino!
Nekem TS 125-re való karbim van & ez a probléma nálam is fennáll!!!
A gond azzal van,hogy 2 helyett csak 1 állítócsavar van rajta,az alapjáratot csak a karbi tetején a távtartó csavarral lehet állítani,azt viszont hiába állítod be jól,a probléma nem fog mexűnni,szerintem nem lehet vele mit kezdeni,el kell fogadni ilyennek,én már mindenfelé vezettem a bowdent,nem segít..
Az egyedüli megoldás szerintem csak ETZ karbi beszerzése jelentheti.
Én is kénytelen vagyok így használni,meg lehet szokni:-)
Úgy kell beállítani,hogy középen állva legyen normális alapjárat.
(balra lefullad,jobbra febőg)
Hi!
Múltkor akadt egy kis gondom, véleményt kérek:
250 km van a mociban, ETZ250, bejáratós, Brisk N14C gyertyával, amit Fisi javasolt.
Leállt menet közben. Mondjuk nem húzattam. Tuti gyújtásbaja volt, de a gyertyával volt a baj.
Jól sejtem, hogy ez a nagy hőértéke miatt nem szereti a bejáratós, 1.40-es keveréket? mondjuk fullszint olaj.
Vegyetek rá egy rávaló gázbowdent és meg is van oldva a gond (ez szép magyaros volt). A mostani 99,999%, hogy rövid és feszül balrakanyarban és lazul jobbra
Üdv: Gexxx
Ezt gagyi osztálytársam írta, csak nem tudott még regisztrálni. Segítseteklégyszi a nyomoréknak!
Hello! Nekem egy TS 125-ös motorom van. Az a problémám ,hogyha elfordítom a kormányt akkor felpörög,másik irányban pedig leáll.probáltam azt ,hogy qa gázbowdent nem a tank alatt vezetem el ,de semi.
PLEASE HELP ME!! Köszi!
Hali!
Elnézést kérek minden Jawástól ha valakit megbántottam, nem olyan hangnemben írtam, csak itt nehéz ezt kifejezni. Szerintem nem az az oka hogy a másodikak vagyunk, hogy sokat kell szerelni, hanem az hogy több az MZ mint a Jawa, és az MZsek jobban szeretnek beszélgetni. Ha megnézzük a fórumot nagyon soxor nem a motorok problémáival töltjük az oldalt. A felmerülő problémák meg általában nem olyan nagyok. Ez az én meglátásom.
Tudom hogy ez most hülyén jön ki, de ma reggel megadta magát a Trophym, de sztem csak egy karbitisztítás kell, ami még délután megtörténik. :)
Egyébként nekem a Jawák is tetszenek, főleg a 638/350. Most vett egy haverom egy ilyet, szép zebracsíkosra festették, az egy naon faja motor.
Különben meg ne ellenségeskedjenek már egymással a szocimotorosok!
Hamár a többiek között úgy is sok helyen van ellentét.
Csőváz!
Ezt ugye te sem gondoltad komolyan? :-)))
Hi!
Meg még valami eszembe jutott... Az, hogy második az MZ téma, lehet, hogy nem kéne, hogy büszkeséggel töltsön el minket... Lehet, hogy sok a baj velük??? :))) JAWA-soknak meg semmi dolga??? Csak felülnek, és élvezik a mocizást? :)
Üdv: TiB
Ejj, de megszaladtunk. Nem győzöm olvasni.
Hamar magunkra uszítjuk a JAWA-sokat, ha nem vigyázunk...... :)
Üdv: TiB
Tike!!!!!!!!
EJNYE-BEJNYEEEEEE!!!!!!!!
Hali!
Most nézem, csak hogy másodikak vagyunk! Hát igen az MZ az nem Jawa... :)
Éjjenek az EMZÉsek!
Én ugyanezt csináltam annó fórumon! :) Csak éjjel, hogy esélytelen legyen mindenki! :)))
Viszont utána a többi ezredfordulót már észre sem vettük....
Üdv: TiB
Lehet hogy genyó volt, de a focit is gólra mérik.
Ez ám így elég genyó volt :-)
erre az ezresre én is vadásztam, de így nem ér a játék. Kérjél szépen bocsánatat minden játékostól!!!
:-)
és 1000. :):):)
taramtarammmm!!!!
Najó, mostmár nem várok:)
1.
Nna most elmegyek suliba, ugyhogy nem lesz esélyem az 1000. hozzászólást írni :(
Mindenkinek jó taktikázást!
A nyertesnek pedig grat.!
Szevasztpk! ETZ 250-hez keresek eredeti kipufogot, földi áron!
hali!
én nem azt írtam,hogy hátrafelé jó!hanem azt,hogy úgy akartam.lapozgatom a super bike magazint ebben többféle megoldás van.92-es gixer1100 sugár irányu furatok 2-3-2-3... elrendezésben.azután 2003-as gixer1000 szintén 2-3-2-3... de érintő irány és hátra döntve.suzi rm250 mart hornyok hátra döntve,valami krossz yamaha hullámos tárcsával no furat no horony.van választék kinek mi a szimpatikus.
Nekem nincs kifúrva (TS-em van dobfékkel), de egy ismerösömnek igen.
Ha egyenes a furat akkor sipolhat fékezéskor. Ezt ugy szokták megoldani, hogy nem furat, hanem ilyen hosszú csatornák vannak, amik túllógnak a betéten. A sipolást a felmelegedö levegö hirtelen kiszökése okozza.
Szerintem fölösleges kifúrni, hacsak nem versenyezni akarsz. :)))
Máté gratula.Vidd gyorsan vizsgáztatni,aztán hajrá.De csak ésszel.Erdélyen gondolkoztál?
Kösz a választ,de ezzel nem jutottam közelebb.Mellesleg neked ki van fúrva,hogy vágod a témát?
Viszont valaki írta utánad,hogy hátradöntve jó a furat.A szervízben a szimeringcserés témánál lehet jól látni a kifúrt tárcsát az egyik képen.Ott viszont totál merőleges a tárcsára a furat.Szevasztok.
Azokra a belül peremes alátétszerűségekre gondolsz? Mert azok bent vannak
Sziasztok!
Szerintem nem valószínű a főtengelyproblémád. Mivel most volt szétkapva, én arra gondolok, hogy esetleg kifelejtetted mondjuk a kuplung alóli távtartót, hullámtárcsát, és a menesztő ide-oda kavirnyákol. Persze ez csak feltételezés. A másik: nem lehet, hogy a kuplung durva beállítására szolgáló tárcsás akármi csavarjai nem gyáriak, és túl hosszúak, így bele-bele érnek?
Vagy a kiemelőkar ér bele valamibe?
Ligi
Sziasztok
Segítség! :-)
1 ETZ 250 kilóméterórára lenne nagy szükségem, ha valaki tud szánjom meg, persze venni szeretnék. :)
Budapest
Széles Utat :)
Üdv!
Mivel a kuplungot nem szedted szét, így sztem is vmelyik csapágy, de van 1 tippem, hogy a felujitott főtengelyed lesz a ludas...
tike.
talán a csapágyak közül valamelyik meghalni készül. más ötletem nincs.
Nem hiszem.Már kis ráhúzásnál is csinálja. Meg magát a kuplungot nem szedtem szét, eddig jó volt
a féktárcsámon 7-es furatok vannak elöre döntve (hátra akartam de épp nem figyeltem és sikerült elbasznom).azért jól mükszik.
tomóka
ui: az a kondi azért van az ülés alatt (szervízkönyv szerint) hogy aksi nélkül is lehessen üzemeltetni a mocit.
hali gexxx!
úgy fest pont az a baj mint amire gyanakszol! nem emel ki nagyon a kuplung?
tomóka
Nekem nem segít senki? :-(
Az én féktárcsám nincs kifúrva,majd ha nem lesz egyéb javítgatnivalóm,talán sort kerítek rá:-)
Az én mocimban is van olyan kondi az ülés alatt,bár tiszta rozsda,fogalmam sincs,hogy működik-e egyáltalán...
byee
Köszi, köszi a seggítséget! :) Majd, ha ilyen bolt környékén járok, veszek egyet!
Elektronikus gyújtásom van, szal megszakítóm nincs is! Viszont azt a kondit tudom, hogy a megszakítón keletkező szikrát nyeli el! Ezt csak sejtettem, hogy valami zavarszűrő lehet... :(
Üdv: TiB
Nem nem, te egy másik kondira gondolsz.
Van a kondi a megszakitó mellett, az FONTOS, és pontosan ugyanolyat kell beépiteni, különben gyenge lesz a szikra és beég a megszakitó is.
A kondi amiröl itt van szó az az ülés alatt, a fesszab környékén van. (kellene legyen). Bekötése a test és az akksi + közé (a biztositék után). Ha lehet csak fóliakondit tegyél oda, elektrolit illetve tantálkondi szóba sem jöhet!
Nem túl lényeges. Ha gondolod rakd be. Legtöbb embernek szerintem nincs benne. A tulajok meg hajlamosak arra, hogy egy szerelés alkalméval ne rakják vissza azt ami (szerintük) nem szükséges.
Hali Skacok
Valaki segítsen nekem, mert ott állok, hogy felgyújtom a motoromat. (már sokadszor).
A helyzet a következő
Hétvégén beröffentettem a kis 0 km-es pöfögőt, de mikor ma kerülni akartam vele egyet, a kupplung behúzásakor elkezdett kattogni. Ez egy olyan ütemes kattogás volt, mintha egy alkatrész beleérne egy másikba, vagy a dekknibe...
Ha valakinek van ötlete, hogy mi lehet, akkor írjon lécci.
Ja, a masina egy 250-es, aki nem tudná
Kondi nelkul beeg a megszakito tudtommal,nezd meg nincs elrakva pl.lampafej,tank alatt,ahelye a megszakito mellett van.
Hi!
Magyarul építsek be kondit? Nektek bent van? És nekem mért vette ki előző tulaj??? :o
Üdv: TiB
Hát ez attól függ hogy csinálod: ha jól, akkor fasza lesz a fék, ha szarul akkor meg ...
De mindenképpen jobban fog kopni, bár nem jelentös.
Hogy érted azt,hogy a fékhatás/kopás jelentősen változik?Milyen irányban?Nő vagy csökken?
Az a kondi a zavarszürést szolgálja. Zavarokat okoz pl a megszakitó, az indexrelé, a 6Vos MZk dinamója, a mechanikus fesszab, illetve bármely mechanikus kapcsoló (illetve relé) a be és kikapcsolás pillanatában. Ezeket a nagyfrekvenciás zavarokat az akksi nem tudja kiszürni, az csak kisfrekvencián müködik, mert kémiai elven müködik, ami LASSÚ a gyors nagyfrekis zavarokhoz képest. A kondi viszont gyors, mert elektromos elven müködik, és kiszüri a zavarokat. Ezek a zavarok a motor elektronikáját zavarhatja (ha van neki olyan ) illetve a közeli rádiókban vételi zavart okozhat.
Hát nem tudom... 5 kiló a kerék és lecsökkented 1-2 dekával akkor az jelentéktelen csökkentés, szerintem viselkedésben nem észrevehetö a változás. Viszont a fékhatás/kopás az észrevehetöen változik.
tesho!
Ezt a tárcsalyukasztgatást én is kipróbálom, úgyis van otthon egy tárcsa egyszem 6-os furattal. Neked hányas furattal van kifúrva?
Kösz.Megnéztem a képeket.Nem gondoltam volna,hogy ilyen sok van rajta?Egyébként javul tőle valamennyit a fékhatás?Fajintosan néz ki de azért még átgondolom.Szeva.
A berepedés az öntöttvasra vonatkozik,nem a ETZ acél tárcsáira!
Az egész műveletet elején szerintem le kellene mérned a saját tárcsád vastagságát és abból megkapod a furatátmérőt
-min. vastagság 4mm lehet,tehát ebben az esetben max 8mm átmérőjű lehet a furat stb..
Ajánlom a Szervíz rovatban az 1. teló szimmeringcseréjének a leírását,abban vannak közeli képek Peet fúrt tárcsájáról!
http://szoci.motoros.hu/cikkek/telojav/image002.jpg
http://szoci.motoros.hu/cikkek/telojav/image050.jpg
http://szoci.motoros.hu/cikkek/telojav/image056.jpg
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|