:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
hello massino milyen a mocid?
Hi!
Lehet hogy a csevegőbe kéne, de mind1.
Örs Vezér téren mellém áll egy Seat Cordoba mély dübörgős hanggal. Fiatal srác letekeri az ablakot és azt mondja:
-'Egy Lámpa?'
:-)))))
Lemaradt mint a borravaló, mikor én már féket húztam a következő lámpa miatt, ő kb. akkor engedte a kuplungot.:)
Nem kell lenézni az öreg mocikat, tudnak azok, pedig még a gyújtásom is akadozott. :)) Meg is nézem reggel a gyertyát...
Egyre többen próbálkoznak, a múltkor egy cigánygyerek a Peugeot 206-osával (Street racing :)) akart otthagyni, hát mit mondjak kevés sikerrel. :)
Csak gondoltam megosztom veletek...
Üdv!
Biztos akkor voltak az MZ standnál a zsűritagok, amikor az 1000S hangpróbán volt odakinn... :)
tike.
még 1 kérdés... ki lakik BAZ megyében?! mert jó lenne egy rövid kis mocizást összehozni!:))
Hy!
az természetes dolog ha a Trophy karbi túlfolyón néha kijön menet közben a benzin?:)
NO'mam egyház :-)
Al Bundy :))
"felelvenitjuk az élőző ülés perceit, 8.01 8.02 8.03 :)
na jovan eleget hülyültem csá
Az a baj a bukócsővel, hogy mi a fa/%!ra rakod fel? Mert ez a hídváz, egy elég elbaszott dolog.... :(
Béla! Emmi????
Üdv: TiB
Fingom sincs, hogy mi akar ez lenni. Mesélj
Más
Ezt láttátok?
http://totalbike.hu/motorhirek/?main:2004.03.19.&170640
Nos? Vélemény? Szerintem jogos
Hello skacok!
Nekem egy 125-ös Etz-m van, és tervezem hogy szeretnék tenni rá bukócsövet. Azt hiszem a Jawaé nem jó rá, ezért úgy terveztem hogy hajlíttatok 3/4 colos saválló acélből. Ha valaki gondolkodott ilyenben szívesen meghallgatnám az ötleteit. Köszi hello!
Joregglet MZ banda hasatokra süt a nap!
8:01 :-)
8:02
8:03
akines ismerős ez irjon :))
na hello
'VersalChem typ 84 Exhaust System Repair Cement'
Jó neve van. Biztos nem így fogom kérni. :) De köszi, majd kiderül találok-e, mondjuk ma egész jó hangja volt. :)
Üdv!
Ha nekem céloztátok a kérdést, a válasz: igen, szét lehet szedni. Egyébként megnéztem ebédszünetben, az anyag neve: VersalChem typ 84 Exhaust System Repair Cement. Mint írtam egy műanyag tubusban van, kb. akkora, mint egy mustáros tubus, csak kicsit zömökebb. A tubus fehér színű, fekete betükkel van feliratozva rá. Amit meg leírtam megnevezésnek, az fekete keretben narancssárga téglalapra van ráírva. A tubus egy papírlapra volt zsugorfóliával ráerősítve.
A bolt (ahol vettem) egy sima barkácsbolt volt. Az volt ráírva magyarul, hogy direkt kipufogó tömítéséhez való, a kisebb lyukakra simán rá kell kenni, vagy a csatlakozásoknál a csővékeket bekenni vele és úgy összedugni őket. Csak várni kell 24 órát, ennyi idő alatt szilárdul meg. Amúgy nem volt túl olcsó, olyan ezres körüli összegbe került.
Egyébként anno én is szívtam a kipufogó cserénél. Az új könyök nem volt jól meghajlítva, ezért ha rendesen összedugtam a dobbal, a bilincset nem tudtam felfogatni a blokk aljára, mert egyszerűen nem ért oda. Ha meg odahuzattam, akkor "törés" volt a csatlakozásnál és kifújt mint állat. Végül belehegesztettem egy toldást a bilincsnél, így már jó lett.
Jó kérdés,Fisi:-)
Láttátok már az új Motor Revüt??
Benne van az MZ 1000S tesztje,2 hónap múlva pedig az ETZ 250,251 és 300-as lesz a használtmotor tesztben!!
byee
Te jo eg!
Es azt a kipuffot le lehet meg szedni egyszer az eletben???
Vagy ha egyszer furatni kell a gepet akkor konyokkel egyutt viszed majd el a hengert!!?:)))
fisi
TiB,
azért is benne hagyom a Brisket :))
(csak az olajat lecserézem már 1.50re, hadd égjen ki :)
Sziasztok!
Én a könyök és a dob találkozásánál a következő megoldást alkalmaztam, hogy ne fújjon ki. Egy sima barkácsboltban tudtam venni egy olyan anyagot (majd megnézem a pontos nevét hétfőre), ami kimondottan kipufogó tömítésre lett kitalálva. Olyan fémes színű, jó sűrű anyag, műanyag tubusban van. Ha valahova felkeni az ember, egy napot hagyni kell száradni. Teljesen megköt, szinte olyan mint a cement. Tehát összedugtam a könyököt és a dobot, kentem rá ilyen anyagot. Aztán körbetekertem vékony alumínium lemezcsíkkal, a bilinccsel összefogattam. Majd biztos ami biztos, a bilincs két végén is szépen körbekentem a csöveket, ujjal szépen eldolgozva. Egy csepp sem jött ki azóta!
Hétfőre prezentálom az anyag nevét!
Üdv!
Szóval a levegő és a fordulatszámállítóról próbáltam beszélni remélem érthetö voltam:)
Az érdekelne,hogy 125ös etz-nél az alapjárati fordulatszámállító csavarokat hogyan lehet megkülönböztetni?Nem a karbin,hanem,ha kiszedem,hogy néz ki és mi van,ha felcserélem öket egyáltalán fel lehet t-e?
Sziasztok!Az akksihoz annyit tennék hozzá,hogy akkor szokott töltéskor egyböl pezsegni,ha vmelyik cella zárlatos és a többi egyböl tul van töltve,de akkor nincs is meg az akku névleges feszültsége olyan mintha1(vagy több)cellával kevesebb lenne.Vagy,ha szulfátosak a cellák(magyarul már tönkrementek.Ilyenkor már nagyon kicsi a kapacitás ezért leesik a feszültség,ha terheled(pl:index),viszont cserébe egyből fel is van töltve(azért pezseg),persze ezzel kitörölheted:)Lehet kidobni.
Hát igen, ez tipikus TS hiba! Nálam is hasonló a helyzet, de én szeretem, mert könnyen lehet "állitani" az alapjáratot, pl ha a lámpánál állok.
Hi!
Már írtam, hogy reggel becsukta a szemét a motorom suliba menet és nem indult el. Délután gondoltam megnézem mi a hiba: nincs szikra. Biztosleesettavezetékagenrátorról mint a múltkor. Hát nem. Akkor a gyertya...nem...gyújtáskábel...nem. A trafóról szakadt le az egyik vezeték. De hogy mitől azt nem tudom. Ja a gyertyákról ennyit: Nekem már kb 1 éve NGK BP6HS van a Trophymban, azóta gyertya miatt nem állt meg. A Brisk nekem nem jött be. Az Isolator 15 km után meghalt.
És az enyémen is ilyen az alapojárat. Reagál a kormány állására.
Üdv!
Hehehehehehehhe!!!! (Gonosz kacagás...) Ennyit a csodagyertyáról! :))))))))))))
Üdv: TiB :)
Na akkor jó lett! Már rád akartam írni, hogy hogy sikerült.
Ha emlékeztek, én szenvedtem annyit a föfékhengerrel. Massinonak hála, egy régi ütkop, de gyári öntvénnyel összerakva tökéletes lett. Már biztos: a hiba oka az volt, hogy az ?utángyártott? új öntvényben túl nagy volt a szintén új fékdugattyú oldalirányú játéka. Mikor elmozdult oldalra, egy résen a szimmering mellett kijött az olaj. Tanulság: öntvényt és dugattyút egyszerre kell venni és ellenörizni, hogy passzol-e.
Multkor én egy mozgássérült gyerekkel találkoztam, aki épp a 3kerekű "biciklijét" hajtotta. Ő is intett. Természetesen én is. És ő ennek nagyon örűlt :-)
Hali Info!!!!
Nem tudom mi lelhette a gyertyádat, nekem még idáig egyik Brisk sem szart be!! Pedig a babettámhoz is vettem egy 3 db- ot és ott is még a legelső van benne (csak persze N17 C).
Nem hiszem hogy túl olajos vagy, az elégetlen olaj szerintem még a óvatos bánásmód eredménye, majd ha kezded kihúzatni akkor kiég belőle!!!
Azért ne éljen tévhitben senki! Ha nem pörgetetd a motort akkor hiába van fullszint olajod akkor az sem ég ki belőle!!!!
Fisi
Hi Gexxx!
Most is mentem vele 30 km-t esze ágában sincs megragadni, viszont még a 40-es is szerintem túl olajos, mert most annyira új és tiszta a gép, hogy látszik, hogy köpi az olajat a kipuff, folyik a végén, és a rendszámon is van pár csepp!!!
Pedig ez ESSO FULLszint olaj.
Olyan igazi szint.szagú :)
3-400 km után csökkentem 1.45 vagy 1.50 re a keveréket, tuti nem lesz gond!!
A tű az a 4.ikben van!
Mostmár sokkal több az erő benne amúgy, kezdem érezni a karon :))
Mindenki!
Ma Monor és Üllő között 5 motorossal találkoztam, mind intett, vagy villogott!
:))
ANNNNYIRA FEELING!! JEEEE
Azt az 1-40-es keveréket én dúsítanám 1-33-ra. Le kell szarni, hogy fültöl, de kisebb az esélye a megragadásnak...Meg a tűt is a 4. rovátkába kell tenni (haszn. útm.)
Én így csinálom
A vágásnál nem repedt be tovább?
Akkor meg kell próbálni fogóval jól összeszorítani a dobot a könyökcsöre,alá izomból szalag.
Jahh és persze az összeszorító bilincs!
Lehet jáccogatni,amig jó nem lesz..
Igen megnéztem betolni be tudom rendesen, a vágáson túl is. A könyökcsövet én nem cseréltem ki, éppen azért hogy ne legyen iyen gondom.
Gyakori probléma..
Nekem leginkább akkor csinálta ezt,amikor vettem (valszeg utángyártott) új könyökcsövet és olyan vastag volt,hogy nem ment bele rendesen a kipuffba.
Neked rendesen bele lehet tolni (a bevágásokon is túl?)
Mert ha nem,akkor bármennyi szalagot rátekerhetsz..
Először ezt ellenőrizd le!
Hali!
ETZ karbi uggyanezt csinálja, ha nem hagysz a bowdenháznak elég holtjátékot! Én úgy szoktam beállítani, hogy kormány jobbra, és addig tekerem ki a bowdenállító csavart, amig hallom, hogy a suber még lekoppan! Ennyi!
Üdv: TiB
Skacok!
Mi a szent szart tegyek a kipuff meg a könyök közé, hogy ne fújjon ki? Már tettem oda teflonszalagot, vmi tömítő szalagot is, kenegettem kipuff tömítővel, de egyik sem volt tökéletes. Még mindig kifúj. Vagy inkább hagyjam a francba majd beég?
Sok a selejtes gyertya,lehetőleg mindig 3-at vegyél egyszerre és legyen nálad tartalékban..
(Már ha tényleg gyertyagond volt.)
Dino!
Nekem TS 125-re való karbim van & ez a probléma nálam is fennáll!!!
A gond azzal van,hogy 2 helyett csak 1 állítócsavar van rajta,az alapjáratot csak a karbi tetején a távtartó csavarral lehet állítani,azt viszont hiába állítod be jól,a probléma nem fog mexűnni,szerintem nem lehet vele mit kezdeni,el kell fogadni ilyennek,én már mindenfelé vezettem a bowdent,nem segít..
Az egyedüli megoldás szerintem csak ETZ karbi beszerzése jelentheti.
Én is kénytelen vagyok így használni,meg lehet szokni:-)
Úgy kell beállítani,hogy középen állva legyen normális alapjárat.
(balra lefullad,jobbra febőg)
Hi!
Múltkor akadt egy kis gondom, véleményt kérek:
250 km van a mociban, ETZ250, bejáratós, Brisk N14C gyertyával, amit Fisi javasolt.
Leállt menet közben. Mondjuk nem húzattam. Tuti gyújtásbaja volt, de a gyertyával volt a baj.
Jól sejtem, hogy ez a nagy hőértéke miatt nem szereti a bejáratós, 1.40-es keveréket? mondjuk fullszint olaj.
Vegyetek rá egy rávaló gázbowdent és meg is van oldva a gond (ez szép magyaros volt). A mostani 99,999%, hogy rövid és feszül balrakanyarban és lazul jobbra
Üdv: Gexxx
Ezt gagyi osztálytársam írta, csak nem tudott még regisztrálni. Segítseteklégyszi a nyomoréknak!
Hello! Nekem egy TS 125-ös motorom van. Az a problémám ,hogyha elfordítom a kormányt akkor felpörög,másik irányban pedig leáll.probáltam azt ,hogy qa gázbowdent nem a tank alatt vezetem el ,de semi.
PLEASE HELP ME!! Köszi!
Hali!
Elnézést kérek minden Jawástól ha valakit megbántottam, nem olyan hangnemben írtam, csak itt nehéz ezt kifejezni. Szerintem nem az az oka hogy a másodikak vagyunk, hogy sokat kell szerelni, hanem az hogy több az MZ mint a Jawa, és az MZsek jobban szeretnek beszélgetni. Ha megnézzük a fórumot nagyon soxor nem a motorok problémáival töltjük az oldalt. A felmerülő problémák meg általában nem olyan nagyok. Ez az én meglátásom.
Tudom hogy ez most hülyén jön ki, de ma reggel megadta magát a Trophym, de sztem csak egy karbitisztítás kell, ami még délután megtörténik. :)
Egyébként nekem a Jawák is tetszenek, főleg a 638/350. Most vett egy haverom egy ilyet, szép zebracsíkosra festették, az egy naon faja motor.
Különben meg ne ellenségeskedjenek már egymással a szocimotorosok!
Hamár a többiek között úgy is sok helyen van ellentét.
Csőváz!
Ezt ugye te sem gondoltad komolyan? :-)))
Hi!
Meg még valami eszembe jutott... Az, hogy második az MZ téma, lehet, hogy nem kéne, hogy büszkeséggel töltsön el minket... Lehet, hogy sok a baj velük??? :))) JAWA-soknak meg semmi dolga??? Csak felülnek, és élvezik a mocizást? :)
Üdv: TiB
Ejj, de megszaladtunk. Nem győzöm olvasni.
Hamar magunkra uszítjuk a JAWA-sokat, ha nem vigyázunk...... :)
Üdv: TiB
Tike!!!!!!!!
EJNYE-BEJNYEEEEEE!!!!!!!!
Hali!
Most nézem, csak hogy másodikak vagyunk! Hát igen az MZ az nem Jawa... :)
Éjjenek az EMZÉsek!
Én ugyanezt csináltam annó fórumon! :) Csak éjjel, hogy esélytelen legyen mindenki! :)))
Viszont utána a többi ezredfordulót már észre sem vettük....
Üdv: TiB
Lehet hogy genyó volt, de a focit is gólra mérik.
Ez ám így elég genyó volt :-)
erre az ezresre én is vadásztam, de így nem ér a játék. Kérjél szépen bocsánatat minden játékostól!!!
:-)
és 1000. :):):)
taramtarammmm!!!!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|