:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nincs könnyítve. Nem tudom mennyi csak hasamra ütöttem.
Meg tudom emelni, szóval 110kg nem hiszem hogy lenne.
Igen, 15-ös lánckerékkel 105km/h a vége GPS szerint, 90 az utazóm általában.
A fogyasztást leszámítva nekem jól bírja. Szépen muzsikál, erre van kihangolva.
Viszont a blokk már eléggé kivan, mégis iszonyat megy. Már tavaly fel kellet volna újítani, de ezt a szezont is kibírta még hiba nélkül, igaz főleg városban.
Városon kívülre már nem mennék vele, hogy ne kelljen messziről visszatolni :D
Jövőre viszont kap egy full extrás restaurálást és vitrinbe kerül. Csak ünnepnapokon fogom elővenni. Megérdemli az öreg csúzli, mert jól szolgált.
Habár a 80kg-os kis ts kissé szürreális..
Biztos hogy ki van könnyítve, mert a gyári érték 110kg körül üresen.
Teknőc
„Viszont elmondhatom most, hogy a 750ccm-es 85LE-s 280kg-os Hondám ugyan úgy fogyaszt mint a 150-es 11LE-s 80kg-os MZ TS-em :)”
Hm. Akkor jó 90km/h-ás utazóval nyomod a kis ts-t?
Akkor elhiszem. Akkor reális érték.
Csak hosszabb távon a kis ts megszenvedi.
Nálam is meg volt az ilyen érték.(4,8 l/100km)
De soha többet nem hajtom így meg hosszabb távon.
Egyébként túl nagy lenne a fogyasztás, ha 80, vagy az alatti sebességnél mérnéd.
Ott már 3,8-3,5 L/100km között kell lennie, 75-80km/h átlagsebességnél.
„Meglepő mennyi új részletet fedeztem fel a jól ismert tájban”
Néha pont ezért jó pöszörögni….;)! DDDDD
Ezt egy lassú teknőcnek elhiheted. DDDDD
Teknőc
:)
Legalább a lábnyomomat láthattad :D
Megyünk még arra, csak jobban kéne tervezni előre, de az nem az erősségem.
Hondám egyébként jól vizsgázott: 4,8l/100km. Nem is reméltem hogy 5 liter alatt fogyaszt. 5,5-6litert vártam. Igaz egy kezdő motorossal voltam akire vigyáznom kellet, hogy ne vigyem be a málnásba, szóval végig alapjáraton ment a gép 5. fokozatban.
Meglepő mennyi új részletet fedeztem fel a jól ismert tájban :D
Na ilyen sem lesz többet :D
Viszont elmondhatom most, hogy a 750ccm-es 85LE-s 280kg-os Hondám ugyan úgy fogyaszt mint a 150-es 11LE-s 80kg-os MZ TS-em :)
Nekem megfelel! :-D
Egyébként ma voltunk hekket enni a tardosi malomvölgyben. Késtünk egy napot! :-)
Viszont a hal a megszokott módon remek volt!
Gyári adat: 4,2l/100km@90km/h
Remélem így megfelel :)
Az se rossz! :-)
Csak azt akartam ezzel mondani, hogy a város tapasztalataim szerint a legkevésbé pontos. Lakott területen kívül/autópályán sokkal egyenletesebb a fogyasztás. Városban nagyon változó.
Hátakkor? Tegyük próbapadra? :)
Tegnap túráztunk egy jót kollégával. Túra előtt tankoltam a Hondát. Szrobert! 135km-re 10 liter jó fogyasztás? :))))))
Na de ez még a karbiszinkron állítás előtt volt. Most szépen duruzsol a motor, finoman adagolható a gáz és nem füstöl, szóval bizakodó vagyok. Most tartok 230km-nél és még nem kellet áttenni tartalékra, vagyis 7 liternél már jobb a fogyasztás.
Mondjuk a szaga még mindig dús keverékre utal, de fülre nem tudom pontosabban beállítani, ahhoz már CO mérő kellene.
Vajon a régi zöldkártyás műszereket, amik feleslegessé váltak az új szabályozással, nem lehet olcsón megvenni?
Ez a város dolog nem sokat ér. Kinek milyen a stílusa, meg milyen az a város. Például az oldalkocsis MZ-m 70-80-as tempónál eszik 6-6,5 litert Ez 5000 környéki fordulat nála, így nem is olyan sok. Viszont városban nem lehet a sorok között suhanni és simán bever 9litert a dugóban ácsorgással.
Régen a baráti körben volt MZ, Pannónia, Jawa és volt CZ is. Az a benyomásom lett róluk, hogy sokkal jobbak mint a Jawa. Nem kímélltük a gépeket, de soha nem rohadtak le, sőt, még a gyújtást sem állítgatták folyton.
Volt valami sztori annak idején arról, hogy a CZ gyártotta a blokköntvényeket a Jawa-nak.
Náluk volt a MEO is, így a jobbakból CZ350-et építettek. Nem tudom igaz e. Lehet, hogy csak egy városi legenda.
Ja és gyerek koromba apámnak 175-ös sport CZ-je volt, amit később Pannóniára cserélt, de azt mondta az egy szar, majd 250-es Trophyra, ami zsír új volt, de folyton lerohadt, mert folyton elektromos gondjai voltak.
Úgyhogy hallgattam mindig, hogy mekkora állatság volt eladni azt a jó CZ-t! :-
Tényleg, most visszaolvasva Árpád az én hozzászólásomat vegyítette a tiéddel, és azon akadt ki.
Ha legközelebb jössz, dobj egy mailt.
GS500-ról egészen friss adatom van városra. 4,7liter nem sportosan.
1. te sem olvasol figyelmesen mert ezt nem Attila írta, hanem én.
2. Tényleg össze vissza beszélsz, mert egy mondaton belül nem létezik 5 liter alatti ETZ fogyasztás, de a tied 4-et eszik? De a Jawa azért biztos jobb, mert te azt mondod?
3. Nem "szereplés", vagy diploma védés, hanem társalgás.
4. Nekem mégis úgy tűnik hogy nagyon megsértődtél, és újfent azon, hogy valaki más véleményen van mint te és ez borzasztó tragédia ám egy szubjektív kérdésben ;-)))
Miért ne? ;)DDDDD
Az lehet, de Savas gépe számomra szebb.
Teknőc
Azért kisTSt hasonlítani egy BMWhez... na az már végképp nem 1 kategória. A GS 500 is tán 3 liter alatt fogyasztott szolnokra menet.
Abban lehetne vitázni hogy kinek volt kevesebb baja a motorjával, én ott leghátul lennék kb :)
A Jawa Mz vitánál már csak az elektronikai viták tetszenek jobban, mikor a két fél ugyanarról beszél, csak máshogy és csak ők nem látják, hogy ugyanaz a téma.Ez már rég volt, ne vágjunk bele?:)
Az én gépem (Mz ts 125, 56-os hengerrel) fogyasztása 80km/h-nál ~3,7 L/100km-en. +Túracuccal. Az nem rossz, de messze van 3L/100km -től. Hát van különbség.:)))!
A könyvem szerint: 2,3-3,8l/100km a tüzelőanyag fogyasztás.
A szerint pedig jó érték.
Tehát, nézőpont kérdése...;)
Nekem kissé sok, nem kel húznom annyira a gázt. DDDD
Teknőc
Persze, hogy szimpla a váz, akárcsak a CZ 350-é de ettől és más apróságoktól kb. 10 kilóval könnyebb a Jawanál.
Fogyasztás:
Ez Savas ismerősöm gépe:
http://youtu.be/QOSteelsCX4
Ha jól értettem, neki 80km/h-nál kb 3l/100km a fogyasztás.
Csodagép, s Csoda szép gép!
Tunning: nem csak membrán van ott....
Pl kipuff, stb.
Teknőc
Én már az elején mondtam, hogy szeretem ezt az MZ-Jawa témát, mert semmi értelme!
Tuning:
Egyébként sokan félre értik a dolgot. A membrán megszünteti a gáz lengéseket, így kis fordulaton dob a motoron, de nagy fordulatszámnál rontja a töltést és még rosszabb, mint a résvezérlés.
Annak jó aki nem akar száguldozni, de szereti a kis fogyasztást, meg a mélyről húzó motort.
illetve annak is segít, aki szénné tuningolja és olyan szűk lesz a használható tartomány, hogy utcán kín vele motorozni.
Na de Árpád! Olvass vissza! Egy szót nem ejtettem az anyagi helyzetedről, vagy a tudásodról. Összességében semmi személyeset nem írtam.
Csak ETZ-Jawa a téma, semmi személyeskedés!
Nem is értem mi ez a kiakadás.
Azzal szerintem itt elég sokan vitatkoznának, hogy 4,5 literből nem lehet eljárni egy MZ-vel. Olvass vissza a Lengyel túra átlagfogyasztására, nem rég írtam.
Mellesleg ez semmit nem jelent. A Mora a 650-es BMW-vel 2 személlyel végig kb ugyanannyit (Nagyobb sebességnél kevesebbet) evett mint az MZ-k és 90 körüli sebességnél az 1200-es Suzukim is 4 körül eszik! :-D
Nem semmi ez a 150-es etz!
S mit kaphat az a főtengely, hej!
Teknőc
Na, miután a vita elferdül végre egy kis mz tuning felé-Erre már ajánlom ezt:
http://youtu.be/A9HzjWuyUgE
A jawa vs mz vita:-szerintem teljesen más motor mindkettő.Hasonlóság: öreg régi kétütemű motorok.De ezen felül mindenben más, és nincs ezért alap összehasonlítani. De jó gépek.
S akár ennyi erővel legyen simson vs mz.Pedig itt már több a hasonlóság, de még itt sincs ennek értelme.
Sőt, ez már kezd olyan vicces lenni, mint a másik oldalon: etz 250 vagy 251-a jobb?
Jó tudjuk, Árpád a Jawára esküszik.
(csak azt még én nem láttam. Csak az mz-édet. már nagyon kiváncsi vok reá. De bocsánat.)
Mások az mz-ére. Mások a Cezetre. s megint mások a simsonra. Stb.
Tehát sok függ egyéntől, annak szubjektív meglátásától, vezetési stílustól is. Az a jó, hogy itt ennyi választási lehetőség van.
És így jó, meg hogy színes még e tábor.
Teknőc
No jó, most hagyjuk aba....
Nem igaz az, hogy az átlag ETZ öt liter felett eszik városban, és csak az enyém zabál ennyit...
Az hogy még a gyári érték is 5 liter pályán a leírás szerint, eredeti alkatrészekkel, gyári szerelők által belőve, nem lényeges. Az utángyártott alkatrészekkel biztosan kevesebb. Meg úgy általában ugyis összevissza hazudozok.
És biztosan nem én vagyok lükött amikor azt írom hogyha majd másfélszeresére növelnénk az ETZ köbcentijét, a fogyasztás csökkenne 20 százalékkal.
Már sokszor megfogadtam, de most alighanem be is tartom amit ígérek.
Nem fogod látni a jawámat mint ahogy engem se, legfeljebb képen. Ezek a hozzászólások egyrészt néha nagyon légből kapott meséken alapulnak, másrészt többször sértőek.
Például honnan tudod milyen az anyagi helyzetem és miért ilyen? Honnan tudod miért van kevés lelkierőm és időm a saját motorjaimmal foglalkozni, miért dolgozok sokkal többet idegen gépeken?
No mindegy, legyél boldog a nemlétező 4.5 litert evő ETZ250eseddel. Én elleszek valahogy a valóságan is 4.5 alatt evő jawámmal.
Nem, nem sértődtem meg. Csak sokadszorra is arra jöttem rá hogy jobban járok ha más elfoglaltságot keresek mint az itteni szereplés.
Amúgy még olvasni sem olvasol figyelmesen. Az ETZm ugyan tényleg csak 90et megy, de a fogyasztása 4 liter. 60 alatt pedig úgy gyorsul mint eredetileg tette. Azt se olvastad el sose úgy látszik, hogy ez nem AZ első ETZM, és azt se, hogy nem rögtön fogtam vissza ezt se.
De most már tényleg abba is hagyom, erről ennyi elég is volt.Összegezem a dolgot: Hazudós vagyok, nem értek a motorokhoz, különösen az ETZhez nem. Buta is vagyok, hiszen 6-7 év ETZ szerelés alatt sem tanultam meg semmit se. OK. Nekem jó így is.
Volt Jawam, de már nagyon régen és nem tudom mennyit evett. ETZ-m most van és tudom mennyit eszik. Mai szemmel tényleg sokat eszik, de közel sem ennyire. Ezen kár lenne vitázni, egyszerűen nem igaz amit írsz. (illetve a te motorodra biztos igaz.)
A legjobb ez: "Ha jawa 250es lenne, a teljesítménye 19-20 lóerő körül lenne csak, a forgatónyomatéka kb annyi mint az ETZnek, de a fogyasztása 3 liter lenne csak."
Szerintem meg: Ha az ETZ 350-es lenne körülbelül 30 lóerő lenne és csak 4-4,5 litert enne... :-D
Egyébként mi van azzal a "jobbik" motoroddal, folyton borítod bele a pénzt, de még soha nem láttam. Működik egyáltalán?
Az tényleg jó motor! Viszont úgy rémlik, hogy szimpla bölcső vázas. Nekem a 175-ös is tetszik.
Amúgy meg mindegy mivel lényeg hogy menjetek motoroz! Én már léptem is. :)
12óra körül tervezem hogy Tardosi tóhoz érek egy kis hekk zabálásra, meg fűben döglésre.
Ha valaki arra szédül és lát egy nagy ronda fekete HondaCB750-est, ami CB900-asnak van álcázva, meg egy ronda borostás fazont, szakadt speedes bőrruhában, köszönjön rá. :-)
Nekem is volt mindkettő.
Soha többé Jawa :D
Ezen felül hiába költesz a motorodra, olyan hibákkal jössz amit soha senki nem tapasztalt ETZ-vel, akkor szerintem nálad nincs rendben valami.
5,5literes fogyasztás és a 80km/h-s végsebesség, no meg a vastag kékes füst ami kijön alapból a motorodból, sem a jó beállításokra utal.
Az én motorjaim kipufogói szárazak és tiszták, nem füstölnek és nem büdösek, pedig jócskán szét van mind a két MZ hajtva, mégis tudja a gyári paramétereket.
Amíg baráti a hangulat, szerintem jó ilyenekről társalogni. Megismerünk más szempontokat, más nézőpontokat, lehet hogy még tanulunk is belőle.
A Jawa 350 és az ETZ250 pedig egymással párhuzamosan léteztek és egymás konkurensei, hasonló koncepcióval építették, nyilván ezért hasonlítjuk.
"de az nem Jawa, sem a váza sem a blokja nem olyan" - nézd meg a CZ 471-et, kisöccse a Jawa 634-nek csak 250-es, valamikor ültem rajta, nagyon tudott tolni.
Igazságtalan?
Ha azt mondanád hogy a jawa nagyobb fogyasztása miatt erősebb. De így... Miért nem gazdaságosabb az MZ? Így az hogy csak 250 míg a jawa 350 nem érv. A 634es 4-4,5 litert eszik szemben az ETZ250 5-5.5 literjével. Tehát az hogy az etz csak 250es, csak a hátrányait mutatja meg. A jawa bukócső, stb nélkül üres tankkal 168, az ETZ 156 kilo. Tehát még a súly különbbség sem nagyon nagy. Akkor miért csak 250es az etz? Sem súly, sem fogyasztás nem indokolja, ha lehet kissebb fogyasztással, picit nagyobb súllyal 350est is csinálni.
A 634es öregebb mint az ETZ, a TSsel egyidős kb.Az utolsók akkor jöttek ki amikor az első ETZk.
Mi előny van abban ha egy gyár lassabb, többet fogyasztó, kissebb köbcentis motort hoz létre mint a másik cég?
Ami ebben a kérdésen ténykérdés: A jawa takarékosabb, nagyobb teljesítményű, erősebb vázú motor. Ami szubjektív, de a többség tapasztalata: Az ETZ fordulékonyabb, mozgékonyabb, viszont a jawa jobb útfekvésű. Az se igazán vitatható hogy a 634 jóval kényelmesebb. Tehát ha valaki nem futárkodni vagy versenyre használja a motorját, jobban jár a jawával mint az ETZvel. Legalábbis szerintem.
Nem lehet mondani hogy elfogult vagyok, mert mind a kettő van. Az se érv, hogy az ETZm szar. Az azért van mert a kevés pénzem, energiám a jobbik motorra fordítom. Ráadásul ez nem az első ETZm. Az első igen jó állapotban volt. Már jónak vettem, aztán sokat melóztam is rajta. Mégis jó volt utána jawára átülni.Mondjuk jobb lett volna ha eladom azt az ETZt is és nem ellopják.
Még egyszer, írj olyan adatot amiben az ETZ jobb. Ha jawa 250es lenne, a teljesítménye 19-20 lóerő körül lenne csak, a forgatónyomatéka kb annyi mint az ETZnek, de a fogyasztása 3 liter lenne csak.
Az ETZ bizony zabál mint az állat. De mint írtam, aki szereti annak ez ne legyen indok. Én nem szeretem, nekem indok arra hogy ne azt használjam.
De még egyszer, aki az ETZ-t szereti, használja azt. Élénken él az emlékezetemben milyen rossz amikor az ember nem szeretem motorral kénytelen közlekedni. az hogy mi jó valakinek nem mindig adatok kérdése. Tehát jó utat kívánok neked az MZn. :D
Kedvencem a MZ-Jawa téma! Árpád révén mindig feléled! :-D
Viszont ha komolyan vesszük semmi értelme!
Mert melyik Jawa-val melyik MZ-t hasonlítod össze?
250-est a 350-es? De az 40%-al nagyobb!
Az nem lenne igazságos.
CZ-ből volt 250-es, de az nem Jawa, sem a váza sem a blokja nem olyan.
250ccm-es Jawa meg régen volt, ami nem ment túl jól, de az még az ETZ előtt volt, így ez sem lenne igazságos.
Meg van modern, vízhűtéses 250-es Jawa, ami sokkal jobban megy mint az ETZ, de mikor megjelent, ETZ már nem volt sehol, így ez sem lenne igazságos.
Úgyhogy ennek az összehasonlításnak így semmi értelme.
Ráadásul kinek mi a fontos, van akinek a kis fogyasztástól jó egy motor, van akinek meg a nagy végsebességtől, van akinek meg teljesen mástól.
Na ezért szeretem én ezt a témát! :-D
A mondatom vége a "csak jól kell használni" kitétel, kifejezetten rád vonatkozott. ;-)))
Meg én rendes ETZ-ről beszéltem, nem a tiedről :)))))))
De gondold el. 100ezerből összeraksz egy jó ETZ-t, amivel ki lehet menni versenyezni, és maximálisan élvezhető a teljesítménye és viselkedése. Ha elesel fillérekből javítható, és pályán kifejezetten keveset fogyaszt, ugyan akkor lehet vele túrázni, lehet vele terepre menni. Nincs még egy ilyen jó motor.
A Jawa bőven legyorsulja bármikor, bárhol, bármilyen sebességen az ETZ-t. Gyorsulási versenyen szarrá vertem minden MZ-t Jawaval :))
Szerintem törekedni kell a színes életre.
Például kitörni a mókuskerékből. Akkor lesz időm motorozni.
Az élmény az a hegyek közt kezdődne. Vagy a száguldozással, amit nem szabad, és nem biztonságos...
Ez az okfejtésed nagyon tetszett, de komolyan!Én is ugyanígy gondolom a dolgokat, csak én nem tudtam volna így kiadni magamból!:)
Igen, jól fogyaszt. A benzinkutasok kedvence. :D
Egy-egy váratlan kitörési kísérlete után percekig dupla a pulzusom. Tehát az adrenalint is aláírom. :D
Komolyra fordítva a szót: A 250es ETZ normálisan használható kereszteződéseknél is. Ha az ember egy picit megcsavarja a gázt, nem kell fél óra hogy átérjen a túloldalra. Kevés járművet előzök meg, de az ETZvel az se gond. Van valamennyi gyorsulása. Jó, az 5-5.5ös fogyasztása városban sok. De nem annyira hogy egy négyütemű 125össel kínlódjak. Ha nem lenne a jawa.:D
Nincs pénzem, de nekem nem éri meg hogy 100 kilométerenként 1000 forint különbségért szenvedjek a rossz gyorsulás miatt.
Amikor vezetni tanultam, lerobbant az egyik ETZ, az oktató egy új négyütemű 250 köbcentis suzukit adott helyette az egyik srácnak. Az kifelé menet nagyon boldog volt. Amikor másnap indultunk, végig koldult minket hogy cseréljünk motort. Gondolom ha ráadásul négyütemű 125öst kapott volna, sírva is fakad.
0-50 között a legtöbb motort legyalázza az ETZ.
De nem a jawát. :D A jawával szemben csak 100ig tartó gyorsulási versenyben nyerne. 0-50 között nincs ellenfele azt hiszem a jawának. Talán valami böszme gyorsasági. Mindig csak a következőlámpánál érnek utol. :D Főleg mert jawával célszerűbb előbb elkezdeni a fékezést.
De a lényeg az, továbbra is azt mondom, akinek jó azt ETZ, az azt vegyen. Fájó szivvel, de el lehet viselni a fogyasztását. Valamennyi az alkatrészek árán is bejön.
Nekem nagyobb gondom van, nem a fogyasztás. Eszelősen drágán tudnék csak garázst bérelni. Ha tényleg szert tennék egy szép motorra, a szívem szakadna meg amikor esne az eső. Ez akadályozott meg pár éve abban hogy Danuviát vegyek. Fellelt állapotú lett volna, sokba lett volna felújítás, pénzben is, munkában is. Aztán tartsam a csillaggarázsban?!!!
250-es ETZ. Olcsó, jól fogyaszt, és tömény adrenalin, csak jól kell használni :)
Ez így igaz legtöbbször. Persze lehet egy lestrapált 40 éves orosz biciklit is használni. Az meglehetősen olcsó.
De van akinek nem csak a költségek számítanak.
Szerintem aki szeret motorozni az olyan motort vegyen amilyet épp fent tud tartani. Ha nem munkába járni kell a jármű, akkor bizony áldozni kell az élvezetért. Én nem száguldozok, szeretek nézelődni. Nekem olyan motor kell ami biztonságosan közlekedik. Szeretem hallgatni amikor brummog a motor. Szeretem nézegetni is a jószágokat. Élvezem amikor még a laikusok is bizonyos irigységgel néznek. Nekem erre kellene a motor. Jelenleg sajnos csak a biztonságos közlekedés kritérium kielégíthető az anyagi helyzetem miatt. De ez a minimum nagyon fontos. A szürke élethez kell valami ami színesebbé teszi, különben becsavarodik az ember. Egy liter, de akár két liter benzinért ezt nem érdemes feladni. Persze ha valaki nem szereti a motort, csak valami jármű kell neki....
Szóval ha álmodozik az ember, akkor valami szépről álmodjon, ne gazdaságosról. Különben az élet vége felé elkezdi úgy érezni az ember hogy nem is igazán volt értelme az egésznek. Csak a család anyagi jóléte, a javak halmozása nem mindenkinek elég. Szerintem aki nem szereti magát eléggé, az másokat sem tud . Tehát csak csínján a spórolással. Kell valami hobbi, még ha drága is egy kicsit, különben az emberi kapcsolatok is sérülnek.
Nem tudom, sikerült e eléggé jól leírnom mit is gondolok ezekről a dolgokról, de az offért mindenesetre bocsánatot kérek.
Az élvezeti faktor és a költségek a legtöbb esetben fordítottan arányosak.
Ami szép, erős, és jól gyorsul, az sokat eszik, zabálja a gumit, és drága fenntartani.
Ez a téma már majdnem olyan szép, mint az Mz jobb, vagy a Jawa! :-D
Nekem is tetszik. Gyönyörű motor.
Akkor gazdasági szempontok alapján képet sem vennék a szobám falára.A CB350F egyszerűen csodaszép szerintem, főleg a négy kipufogós verzió. Nem szabad összekeverni a síma 350el. A léghűtéses négy henger, a négy könyök, ugyanannyi kipuff igen látványos.
Mivel motorról van szó persze a látványon kívül az is valami hogy 160 felett ballag, legalább 35 pacis.
Ezeket az élményeket nem pótolja az ha egy modern egyhengeres 125ös csak 2 litert zabál. Főleg mivel nem is lehet elindulni vele normálisan a kereszteződésekben. Mire átérek vele a másik úton, csokorba szedek pár autót.
bocsi a 10 napon jön! Addig sehol semmi.
pöc-röf..
Ja, és szabad vélemény itt még van-kövezés itt nincs;)!
no, alszok, mert 4-kor már megy a gép a következő szolgálatba...jó8!
Teknőc
ja, vannak...
Nap mint nap megkapom,
mint mai is, szutykos a tank, ki kéne mosni..van benne valami, ami folyamatosan ürül a vízzsákba.
Minden 10 napon túl ki kell öntenem a vízzsákot, mert akkor nem indul be a gép.
Csak a napi meló miatt ez most felejtős.
Ezért sajna, marad a 10 napon a kínlódás, ülepítés.
Ekkor a kolegák:
"ja, első pöccre indul...DDDDD"
Pedig, csak most nincs időm, még a legegyszerűbb dologra se...
No, vissza az eredetire: -ez van, vannak ilyen emberek, én is az vok;)
Láthatod...
De nem sértődök meg.DDDD
Teknőc
Gazdasági szemponttól vezérelve CB350-et sem. Akkor egy kis fogyasztású, 1hengeres négyötemű lenne a befutó.
Vagy motorvásárlás helyett biciklivel járni, forgatni az el nem költött pénzt ügyesen, és utána olyan motort venni, amilyet csak akarsz.
"Vagy befordul derékszögben az első kerék valamelyik kátyúnál, vagy keményen megmarkolom a kormányt és a kátyú után történik ugyan ez, vagy egyszerűen az egész motort keresztbe fordítom a tulkompenzálás miatt. Pedig régebben arról voltam híres hogy jól bírom a vizes sínen való áthaladást."
Szerintem nem terheled eléggé az elejét, és eltolja a motor. Nekem is csapkodott a kicsi a homokon, és nagyobb tempónál. Tankra ülve elmúlt. Ami még bevált: térdemmel a tankot szorítom, és a felsőtestemmel egyensúlyozok. Néha egyik térdem a tanknak, másik lábam mint a kötéltáncos egyensúlyozó rúdja. Sárban is érdekes motorozni. :-)
Vannak érdekes szenvedélyű emberek. Én biztos nem vennék ennyiért semmilyen MZ-t, ha 350-400ezerért Honda cb350F-et lehet kapni, ami még muzeálisabb is talán mint a TS. 1971-74 közötti. Szebb is, jobb is. Nem is kicsit.
Mint magyar, Csepelt, Danuviát vennék ennyiért, egy szebb darabot többért is. De MZ-t? Még jawát se. :D
Jó hogy ez elektonikus csevely, nem személyes. Így a véleményemet követő megkövezés remélhetően nem fog fájni. :D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|